PDA

Bekijk Volledige Versie : 7 plegers vand e aanslag 11 september in leven



Mouhammad
30-09-10, 16:43
Het zou bijzonder mooi zijn als iemand toevallig Mohammed Atta tegen zou komen en deze kon filmen.Aangezien zijn pa melde dat hij hem op 12 september heeft gesproken zou dat best mogelijk kunnen zijn.

Reports

A handful of reports, most from one to two weeks after the attack, identified at least six men living in the middle east whose names -- and in some cases other identifying details -- matched those on the FBI's list.
Abdulaziz Alomari

Abdulaziz Alomari was identified by the FBI as the hijacker who accompanied Mohamed Atta from the connecting flight from Portland and helped him hijack and pilot Flight 11 into the North Tower. Abdulaziz told the London-based Asharq Al-Awsat newspaper: "The name [listed by the FBI] is my name and the birth date is the same as mine, but I am not the one who bombed the World Trade Center in New York." 3 Saudi Embassy officials in Washington defended the innocence of Alomari, saying that his passport was stolen in 1996 and that he had reported the theft to the police. 4
Saeed Alghamdi

Saeed Alghamdi, a Saudi Airlines pilot, was identified by the FBI of being a hijacker of Flight 93, which crashed in Pennsylvania. Alghamdi was "shocked and furious" to learn this three days after the attack, noting that his name, place of residence, date of birth, and occupation matched those described by the FBI. "You cannot imagine what it is like to be described as a terrorist - and a dead man - when you are innocent and alive," said Alghamdi, who considered legal action against the FBI. 5
Salem Al-Hamzi

Al-Hamzi was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 77, thought to have crashed into the Pentagon. Al-Hamzi said: "I have never been to the United States and have not been out of Saudi Arabia in the past two years." 6
Ahmed Al-Nami

Al-Nami was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 93. Al-Nami said: "I'm still alive, as you can see. I was shocked to see my name mentioned by the American Justice Department. I had never even heard of Pennsylvania where the plane I was supposed to have hijacked." 7
Waleed Alshehri

Waleed Alshehri, a Saudi Arabian pilot, was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 11. Alshehri turned up in Morocco after the attack where he contacted both the Saudi and American authorities to tell them he was not involved in the attack. 8 9
Abdulrahman al-Omari

Abdulrahman al-Omari, a Saudi Airlines pilot, was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 11. After learning this, he visited the US consulate in Jeddah to demand an explanation. 10
Ameer and Adnan Bukhari

Ameer and Adnan Bukhari were named by CNN as suspected hijackers of Flight 175, the jetliner which crashed into the South Tower, in an article dated 9/13/01. In a correction, CNN stated that Ameer Bukhari died in a small plane crash in Florida, and that Adnan was still alive in Florida, having passed a polygraph test to confirm his innocence. 11
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 16:59
Misschien kan hij plaats nemen op de elektrische stoel, zekere voor het onzekere......

Mouhammad
30-09-10, 17:02
Hoezo, Nederland is toch tegen de doodstraf?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 19:20
Ja klopt tegen de doodstraf, maar ook tegen spoken die zomaar weer opduiken en dan nog wel met zijn zevenen te gelijk, misschien was Osama B. sneeuwwitje?

The Alchemist
30-09-10, 19:33
Het zou bijzonder mooi zijn als iemand toevallig Mohammed Atta tegen zou komen en deze kon filmen.Aangezien zijn pa melde dat hij hem op 12 september heeft gesproken zou dat best mogelijk kunnen zijn.

Reports

A handful of reports, most from one to two weeks after the attack, identified at least six men living in the middle east whose names -- and in some cases other identifying details -- matched those on the FBI's list.
Abdulaziz Alomari

Abdulaziz Alomari was identified by the FBI as the hijacker who accompanied Mohamed Atta from the connecting flight from Portland and helped him hijack and pilot Flight 11 into the North Tower. Abdulaziz told the London-based Asharq Al-Awsat newspaper: "The name [listed by the FBI] is my name and the birth date is the same as mine, but I am not the one who bombed the World Trade Center in New York." 3 Saudi Embassy officials in Washington defended the innocence of Alomari, saying that his passport was stolen in 1996 and that he had reported the theft to the police. 4
Saeed Alghamdi

Saeed Alghamdi, a Saudi Airlines pilot, was identified by the FBI of being a hijacker of Flight 93, which crashed in Pennsylvania. Alghamdi was "shocked and furious" to learn this three days after the attack, noting that his name, place of residence, date of birth, and occupation matched those described by the FBI. "You cannot imagine what it is like to be described as a terrorist - and a dead man - when you are innocent and alive," said Alghamdi, who considered legal action against the FBI. 5
Salem Al-Hamzi

Al-Hamzi was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 77, thought to have crashed into the Pentagon. Al-Hamzi said: "I have never been to the United States and have not been out of Saudi Arabia in the past two years." 6
Ahmed Al-Nami

Al-Nami was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 93. Al-Nami said: "I'm still alive, as you can see. I was shocked to see my name mentioned by the American Justice Department. I had never even heard of Pennsylvania where the plane I was supposed to have hijacked." 7
Waleed Alshehri

Waleed Alshehri, a Saudi Arabian pilot, was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 11. Alshehri turned up in Morocco after the attack where he contacted both the Saudi and American authorities to tell them he was not involved in the attack. 8 9
Abdulrahman al-Omari

Abdulrahman al-Omari, a Saudi Airlines pilot, was identified by the FBI as one of the hijackers of Flight 11. After learning this, he visited the US consulate in Jeddah to demand an explanation. 10
Ameer and Adnan Bukhari

Ameer and Adnan Bukhari were named by CNN as suspected hijackers of Flight 175, the jetliner which crashed into the South Tower, in an article dated 9/13/01. In a correction, CNN stated that Ameer Bukhari died in a small plane crash in Florida, and that Adnan was still alive in Florida, having passed a polygraph test to confirm his innocence. 11
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

The 9/11 was a sophisticted US _israeli fabrication in order to justify neo_imperialism against the so_called muslim countries for power & domination purposes : neo_imperialism at all levels : military, ideological, moral ethical, mental,psychological, intellectual, philosophical, social, individual, spiritual, political , economical ..Geo_political...

in order to hide the western political , moral ethical, ideological, economical ....bankrupcies from the watching public eye : a sophisticated distraction in order to revive the dead "enlightenment" whose 'universalism, truth, objectivity " claims were fundamentally proven wrong by post_modernism ...

a 9/11 sophisticated fabrication in order to stop muslims ' awakening .....


Tell me for example why all those jewish 4000 people didn't show up at work that day in the twin towers where they used to work , to mention just that ????

The Alchemist
30-09-10, 19:55
The 9/11 was certainly THE biggest lie , faabrication ...ever , history well reveal some day ....

& when that would happen , that would mean the end of the US, israel, the west ....as THE biggest Romantic lies, make_believe ...ever, humanity gotta be liberated from soon enough ....

Mouhammad
30-09-10, 21:20
Ja klopt tegen de doodstraf, maar ook tegen spoken die zomaar weer opduiken en dan nog wel met zijn zevenen te gelijk, misschien was Osama B. sneeuwwitje?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


Hmmm je opmerking is ongefundeerd en heeft geen inhoud.
Ik neem daarom aan dat het geen serieuze reactie is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 21:40
Hmmm je opmerking is ongefundeerd en heeft geen inhoud.
Ik neem daarom aan dat het geen serieuze reactie is.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Toon mij de 7 figuren die instapten in het vliegtuig dat ze nog leven en ik geloof je, kom je met de onzin dat ze ergens door de CIA verborgen worden gehouden, ben je prettig gestoord, althans dat is mijn mening.

Carolus1
30-09-10, 21:45
Tell me for example why all those jewish 4000 people didn't come to work that day in the twin towers wgere they used to work , to mentuion just that ????

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Leuke opmerking zeg, vooral voor de familie van de 700 omgekomen joodse burgers in de TT.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
30-09-10, 22:05
Toon mij de 7 figuren die instapten in het vliegtuig dat ze nog leven en ik geloof je, kom je met de onzin dat ze ergens door de CIA verborgen worden gehouden, ben je prettig gestoord, althans dat is mijn mening.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



toon ons dat de 7 figuren dadwerkelijk instapten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
30-09-10, 22:26
toon ons dat de 7 figuren dadwerkelijk instapten
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Die zijn hier regelmatig getoond in de andere topics over 9-11.

MissH
30-09-10, 22:35
9/11 the biggest lie ever...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mouhammad
30-09-10, 22:38
Toon mij de 7 figuren die instapten in het vliegtuig dat ze nog leven en ik geloof je, kom je met de onzin dat ze ergens door de CIA verborgen worden gehouden, ben je prettig gestoord, althans dat is mijn mening.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Dit is niet mijn mening.

De tekst die ik plaatste is een Amerikaanse tekst.
Dit zijn gewoon feiten, en niets hiervan is verborgen of een complot.

En aan een aantal is al excuses aangeboden door de f.b.i.
2 van deze mensen zijn gewoon nog steeds werkzaam bij Saoudi airlines.
ik heb nergens aangegeven dat ze vastgehouden worden, en ik heb het verhaal gewoon van de reguliere Amerikaanse bronnen.
ik dacht toch niet dat ik een iemand die zichzelf ontwikkeld vind iets hoef aan te tonen.
Dus de conclusie is dat ze nooit in die vliegtuigen zijn geweest.

Dus ik snap de reactie niet echt.
Er is wel iemand prettig gestoord maar dat ben ik in ieder geval niet.

Bron:BBC NEWS | Middle East | Hijack 'suspects' alive and well (http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1559151.stm)
bron:'Suicide hijacker' is an airline pilot alive and well in Jeddah - Middle East, World - The Independent (http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/suicide-hijacker-is-an-airline-pilot-alive-and-well-in-jeddah-669688.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
01-10-10, 09:14
Dit is niet mijn mening.

De tekst die ik plaatste is een Amerikaanse tekst.
Dit zijn gewoon feiten, en niets hiervan is verborgen of een complot.

En aan een aantal is al excuses aangeboden door de f.b.i.
2 van deze mensen zijn gewoon nog steeds werkzaam bij Saoudi airlines.
ik heb nergens aangegeven dat ze vastgehouden worden, en ik heb het verhaal gewoon van de reguliere Amerikaanse bronnen.
ik dacht toch niet dat ik een iemand die zichzelf ontwikkeld vind iets hoef aan te tonen.
Dus de conclusie is dat ze nooit in die vliegtuigen zijn geweest.

Dus ik snap de reactie niet echt.
Er is wel iemand prettig gestoord maar dat ben ik in ieder geval niet.

Bron:BBC NEWS | Middle East | Hijack 'suspects' alive and well (http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/1559151.stm)
bron:'Suicide hijacker' is an airline pilot alive and well in Jeddah - Middle East, World - The Independent (http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/suicide-hijacker-is-an-airline-pilot-alive-and-well-in-jeddah-669688.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hoe een bewaking systeem werkt van een vliegveld en overheidsgebouwen ga ik hier niet uitleggen.
Maar laat ik het houden op menselijk begrijpelijke aspecten ;
1. Bedrijven die belast zijn met beveiliging van objecten zoals een Airport zijn aangesloten via het AirTight Networks systeem waardoor camera's op afstand kan worden opgevraagd, maar ook opnames voor 24 uur worden bewaard om fraude maar ook verlies bij brand of aanslagen uit te sluiten.
Direct na de aanslagen zijn wereldwijd deze beelden bekeken door de diverse bedrijven die zijn aangesloten bij AirTight als voorbereiding om de herkomst van de passagiers te waarborgen, dit systeem is waterdicht en staat volledig los van iedere overheid.
2. Alle omgekomen terroristen zijn inderdaad ingestapt in het vliegtuig de controle hierover bestaat uit.
A. Incheck balie; Paspoort controle, opname bewakingscamera .
B. Boarding controle; Vliegticket, paspoort, bewakingscamera.
C. Instap controle boardingcard; Checking passagiers lijsten, bewakingscamera.
3. Verder zijn er nog enkele controles die ik hier niet bekend wens te maken.
Maar dat deze mensen in het vliegtuig zaten is bekend en onmogelijk dat ze nu ergens vrij zouden rondlopen.

Iznogoodh
01-10-10, 09:47
Oud onderwerp. Het gaat om andere mensen dan de kapers van 9/11. Dat was al heel snel na 9/11 duidelijk.
Maar complotdenkeners doen net alsof ze dat niet weten.

Mouhammad
01-10-10, 23:52
Spijtig genoeg,



De state departement heeft deze mensen nog steeds op de lijst staan met foto en geboortedatum als zijnde de kapers van 11 september.Dus officieel staan zij nog steeds op de lijst als kapers.

Ondanks het feit dat deze mensen nog leven en dat er al excuses zijn aangeboden.Het zijn niet andere mensen, maar iemand heeft dus hun papieren gebruikt.

Deze papieren zijn allemaal bewaard gebleven zelfs bij het vliegtuig wat helemaal verkoolt was.

Dit is niet zo moeilijk om op te zoeken.







Hoe de camera systemen werken is niet relevant.Het is even relevant als hier uitleggen hoe het camera systeem bij de hema werkt.

De Amerikanen bepalen zelf wat ze aan anderen laten zien en aan wie.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
02-10-10, 08:48
Wat de mensen niet begrijpen is dat in Saudie Arabie de namen vaak overeenkomen omdat het meestal de namen van De Profeeten(vrede zij met hun allen),de metgezellen(radiallahu anhum) en andere belangrijke persoonlijkheden in Islam waardoor veel mensen zelfde namen hebben vooral populaire namen. Wat betreft achternamen, die zijn gebasseerd op stam,voorvaders of regio. En vaak heeft elke stam,regio,familie daar eigen traditie voor zo kan je van iemand uit Al Gamdie stam verwachten dat zijn achternaam Al Gamdie is enso.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
02-10-10, 09:06
daarby heeft amerika 100derden moslims vastgezet zogenaamd hadden ze ermee te maken met 11 9 ook minderjarigen net als israel by palestynse kids doen triest
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
02-10-10, 09:10
=Mouhammad;4494137]Spijtig genoeg,
De state departement heeft deze mensen nog steeds op de lijst staan met foto en geboortedatum als zijnde de kapers van 11 september.Dus officieel staan zij nog steeds op de lijst als kapers.
Ondanks het feit dat deze mensen nog leven en dat er al excuses zijn aangeboden.Het zijn niet andere mensen, maar iemand heeft dus hun papieren gebruikt.
Deze papieren zijn allemaal bewaard gebleven zelfs bij het vliegtuig wat helemaal verkoolt was.
Dit is niet zo moeilijk om op te zoeken.
Er is 1 half verbrand paspoort gevonden van één van de daders en dat vind jij vreemd?


Hoe de camera systemen werken is niet relevant.Het is even relevant als hier uitleggen hoe het camera systeem bij de hema werkt.
Ja heel erg relevant we kunnen deze camera's beter direct afschaffen.


De Amerikanen bepalen zelf wat ze aan anderen laten zien en aan wie.________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ja en daarom klopt het niet wat ze vertellen en kun je beter een terroristische organisatie vertrouwen dan een overheid?:maf:

Mouhammad
02-10-10, 09:37
Nee,

Ik heb mijn info van reguliere bronnen.


En de waarheid die in mijn tekst staat is simpel op te zoeken.
Deze tekst was ook bedoeld voor intellectuele mensen en niet voor Nederlanders die de illusie van intellect hebben, en in hun bewoordingen niks anders laten zien dan hillbillie gedrag.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
02-10-10, 09:45
Allah zal je laten zien wat hy mket de echte teroristen later gaat doen ze zullen branden in de hel hun verdiende loon en ALLAH Beschermd degenen die HEM helpen en de shariah invoeren wat ZYN recht is
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
02-10-10, 10:04
Nee,

Ik heb mijn info van reguliere bronnen.


En de waarheid die in mijn tekst staat is simpel op te zoeken.
Deze tekst was ook bedoeld voor intellectuele mensen en niet voor Nederlanders die de illusie van intellect hebben, en in hun bewoordingen niks anders laten zien dan hillbillie gedrag.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Lees je de antwoorden van anderen niet?

Er is hier net gezet dat het oud nieuws is. Dat er sprake was een misverstand dat direct na 9-11 al opgehelderd was.
Had te maken met een verwisseling en wat moeilijke namen.

Waarom reageer je er niet op maar blijf je zo hardnekkig aan je leugens vast houden.
Je wilt zo graag dat het zo is dat je alles gelooft wat ook maar een sprankje die kant op wijst.

Is een lidmaatschap van de Elvis-is-alive vereniging misschien iets voor je?

abdulhamid
02-10-10, 10:44
1. Bedrijven die belast zijn met beveiliging van objecten zoals een Airport zijn aangesloten via het AirTight Networks systeem waardoor camera's op afstand kan worden opgevraagd, maar ook opnames voor 24 uur worden bewaard om fraude maar ook verlies bij brand of aanslagen uit te sluiten.



zelfs in de tijd van stalin bestonden er bedrijven die foto's en video's zo bewerkten dat mensen die in de oorspronkelijke foto's stonden, na argwaan en paranoia weggewerkt werden in het echte leven als of op die foto's en video's.






Direct na de aanslagen zijn wereldwijd deze beelden bekeken door de diverse bedrijven die zijn aangesloten bij AirTight als voorbereiding om de herkomst van de passagiers te waarborgen, dit systeem is waterdicht en staat volledig los van iedere overheid.



diverse bedrijven die allemaal in het belang van de VS werken






2. Alle omgekomen terroristen zijn inderdaad ingestapt in het vliegtuig de controle hierover bestaat uit.



heb jij het met je ogen gezien? heb jij het zelf onderzocht? van de eerste hand of van de nos overgenomen?






A. Incheck balie; Paspoort controle, opname bewakingscamera .



B. Boarding controle; Vliegticket, paspoort, bewakingscamera.



C. Instap controle boardingcard; Checking passagiers lijsten, bewakingscamera.





Natuurlijk hebben de Machthebbers het beste met de mensheid voor. Dat is de reden dat er zoveel vrede en liefde is op de wereld.



alsof ze zichzelf verplichten om jou de waarheid gaan vertellen. Moraliteit is in de VS een mythe






3. Verder zijn er nog enkele controles die ik hier niet bekend wens te maken.







wat voor waarde heeft deze stelling? antwoord = 0.0




Maar dat deze mensen in het vliegtuig zaten is bekend en onmogelijk dat ze nu ergens vrij zouden rondlopen.



ga ze opzoeken



__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)[/QUOTE]
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl