PDA

Bekijk Volledige Versie : Amsterdamse politie arresteert tientallen moskeebezoekers



WEBMASTER1
30-09-10, 23:23
Bij een protestactie bij het stadsdeelkantoor op het Bos en Lommerplein zijn donderdagmiddag 35 mensen aangehouden.



De actievoerders kwamen daar bijeen omdat ze willen dat de bouw van de Westermoskee begint. Dat project komt al jaren niet van de grond. Volgens de demonstranten zijn alle papieren nu rond, maar houdt het stadsdeel de bouw tegen. Toen de demonstranten het stadsdeelkantoor van West betraden, werd de politie erbij gehaald. Die verzocht de groep meerdere malen te vertrekken, maar omdat ze dat weigerden, werd er een groep aangehouden.



AT5
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
01-10-10, 08:19
Bij een protestactie bij het stadsdeelkantoor op het Bos en Lommerplein zijn donderdagmiddag 35 mensen aangehouden.



De actievoerders kwamen daar bijeen omdat ze willen dat de bouw van de Westermoskee begint. Dat project komt al jaren niet van de grond. Volgens de demonstranten zijn alle papieren nu rond, maar houdt het stadsdeel de bouw tegen. Toen de demonstranten het stadsdeelkantoor van West betraden, werd de politie erbij gehaald. Die verzocht de groep meerdere malen te vertrekken, maar omdat ze dat weigerden, werd er een groep aangehouden.



AT5
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je bedoelt stadsdeelkantoorbezoekers zeker.

knuppeltje
01-10-10, 09:51
Bij een protestactie bij het stadsdeelkantoor op het Bos en Lommerplein zijn donderdagmiddag 35 mensen aangehouden.]

Met zo'n topictitel is het wel lekker rellen.

super ick
01-10-10, 09:54
Ik ben klaar met 'moskeebouwperikelen'.
In een ander topic is dat al tot op het bot afgekloven.
Net als zoveel discussies hier.

Joesoef
01-10-10, 10:02
Ik ben klaar met 'moskeebouwperikelen'.
In een ander topic is dat al tot op het bot afgekloven.
Net als zoveel discussies hier.


maroc.nl is een pavlov forum. Alleen op topics waarin moslims gebashed kunnen worden wordt gereageerd.
Voorlopig blijf je hier dus wel, jouw agressie moet er toch uit.

John2
01-10-10, 10:25
Bij een protestactie bij het stadsdeelkantoor op het Bos en Lommerplein zijn donderdagmiddag 35 mensen aangehouden.



De actievoerders kwamen daar bijeen omdat ze willen dat de bouw van de Westermoskee begint. Dat project komt al jaren niet van de grond. Volgens de demonstranten zijn alle papieren nu rond, maar houdt het stadsdeel de bouw tegen. Toen de demonstranten het stadsdeelkantoor van West betraden, werd de politie erbij gehaald. Die verzocht de groep meerdere malen te vertrekken, maar omdat ze dat weigerden, werd er een groep aangehouden.



AT5
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus ook de gunningen, dan gewoon bouwen, maar................................


er zal wel ergens weer iets haperen?

Umarvlie
01-10-10, 16:45
Turkse moslims bidden op straat uit protest

AMSTERDAM - 150 tot 200 Turkse moslims hebben vrijdagmiddag in Amsterdam-West uit protest op straat gebeden. Ze deden dit omdat de bouw van de veelbesproken Westermoskee maar niet mag beginnen. Het gebed vond plaats voor het kantoor van het stadsdeel West aan het Bos en Lommerplein.

De aanwezigen zijn aanhangers van de Turkse organisatie Milli Görüs. Die wil graag beginnen met de bouw van de moskee. Dat kan echter niet, omdat het stadsdeel de benodigde vergunningen vooralsnog niet heeft willen afgeven. Die zijn op een punt niet rond.

Woensdag en donderdag protesteerden de Milli Görüs-aanhangers ook al. Donderdag liep dat uit de hand. Circa 35 arrestanten waren het stadsdeelkantoor binnengegaan en maakten daarbij veel kabaal. De politie pakte hen vervolgens allemaal op.

knuppeltje
01-10-10, 16:47
Ik ben klaar met 'moskeebouwperikelen'.
In een ander topic is dat al tot op het bot afgekloven.
Net als zoveel discussies hier.

Wij zijn allang klaar met jou. :giechel:

mark61
01-10-10, 17:12
:giechel:

Wat lach jij raar :vreemd:

super ick
01-10-10, 18:12
Wij zijn allang klaar met jou. :giechel:

Wie is 'wij' sukkel?
Verklaar je nader.

John2
02-10-10, 00:31
Wie is 'wij' sukkel?
Verklaar je nader.

Mark en hij. :ergleuk:

tanger'73
02-10-10, 01:02
vandaag vielen er ook een aantal gewonden bij een ontruiming van een kraakpand door de amsterdamse politie.

super ick
02-10-10, 11:24
Mark en hij. :ergleuk:

Ik heb een poosje het vermoeden dat ze een stelletje zijn.

knuppeltje
02-10-10, 11:26
Ik heb een poosje het vermoeden dat ze een stelletje zijn.

Je kunt mensen niet het recht op vermoedens ontzeggen.

Ook de simpelen niet.

H.P.Pas
02-10-10, 12:34
Ik denk dat hij op een Katoholieke jongensschool heeft gezeten. Dat daar ergens de stoornissen zijn begonnen.



Ik heb een poosje het vermoeden dat ze een stelletje zijn.


Plaats een contactadvertentie of bezoek desnoods een darkroom.


:aanwal: Schoenmaker, hou je bij je leest.
Humor is jouw terrein niet.

mark61
02-10-10, 12:46
:aanwal: Schoenmaker, hou je bij je leest.
Humor is jouw terrein niet.

De vraag is wat zijn terrein dan wel is. Islam, moslims en Marokkanen ook al niet, en daar draait het hier toch zo vaak om.

super ick
03-10-10, 11:20
De vraag is wat zijn terrein dan wel is. Islam, moslims en Marokkanen ook al niet, en daar draait het hier toch zo vaak om.

Ja maar dat valt ook niet hier. Het stikt hier van de autochtone islamologen die zichzelf gestrekt voelen door een enkele bounty.
De geluiden van moslims die je haren te berge doen rijzen, die worden weg gelachen.
Die lijn moet gevolgd worden, zo niet dan komt de extremist in jou naar boven.
Op dat vlak gedraag je je intoleranter dan Wilders.
Links trekje. Eerst roepen dat je de boel bij elkaar wilt houden en vervolgens je tegenstanders als kwaad bestempelen, verrot schelden en uitsluiten. Ik vind dat wel lachen de laatste tijd. Ik zie ook iedere keer dergelijke propagandisten op T.V. precies hetzelfde doen. Anderhalf miljoen stemmers uitsluiten is kennelijk geen enkel probleem.

knuppeltje
03-10-10, 11:22
Ja maar dat .......

Jankjankjankjankjank.......

super ick
03-10-10, 16:25
Jankjankjankjankjank.......

Dit is niet eens je slechtste reactie.
Schoothondje zonder mening.