PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Duitsers zien moslim als economische last'



WEBMASTER1
30-09-10, 22:25
BERLIJN - Een meerderheid van de Duitsers is ervan overtuigd dat de vier miljoen moslims in Duitsland een economische last zijn. Dat is donderdag gebleken uit een onderzoek dat het Allensbach Instituut in opdracht van de Duitse editie van Financial Times uitvoerde.

55 procent van de ondervraagden denkt dat moslims „economisch en sociaal gezien meer kosten dan ze economisch opleveren”. Een vijfde van de respondenten is de tegenovergestelde mening toegedaan.

De discussie over de islam is in Duitsland aangewakkerd door oud-bankier Thilo Sarrazin. Hij schreef in een boek onder meer dat moslims Duitsland dommer maken. Hij nam daarop onder druk ontslag als bestuurslid van de Duitse centrale bank.

De meeste respondenten (60 procent) zeggen zich te kunnen vinden in de stelling van Sarrazin dat moslims de Duitsers dommer maken.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7...and,buitenland
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
30-09-10, 22:48
De meeste respondenten (60 procent) zeggen zich te kunnen vinden in de stelling van Sarrazin dat moslims de Duitsers dommer maken.


Denk toch eerder dat al dat uitbundige bierfeesten je iets dommer maakt?

Slinger
30-09-10, 22:52
Denk toch eerder dat al dat uitbundige bierfeesten je iets dommer maakt?

Echt niet, je ziet alles veel scherper. Probeer het maar eens.

tanger'73
30-09-10, 22:55
Echt niet, je ziet alles veel scherper. Probeer het maar eens.

Wat echt niet, ik ga daar niet eens op in. De stelling is de moeite niet waard. Wat nou dommer? Hebben die duitsers hun leven niet op orde dat ze afhankelijk zijn van moslims kwa i.q of is het ministerie van onderwijs daar in handen van moslims? Die duitsers zijn zowiezo geen denkvolk meer een doevolk.

Slinger
30-09-10, 23:04
Die duitsers zijn zowiezo geen denkvolk meer een doevolk.

Je vergist je ontzettend.

tanger'73
30-09-10, 23:08
Je vergist je ontzettend.

afgezien van die duitse schrijvers en filosofen dan, maar dat zijn geen klootjesvolk.

Slinger
30-09-10, 23:10
afgezien van die duitse schrijvers en filosofen dan, maar dat zijn geen klootjesvolk.

Je hebt ook volken die niet denken en ook helemaal niets doen.

tanger'73
30-09-10, 23:13
Je hebt ook volken die niet denken en ook helemaal niets doen.


het gros van de volken denkt weinig.

Slinger
30-09-10, 23:15
het gros van de volken denkt weinig.

Ja, buiten Noordwest-Europa en Noord-Amerika is dat zeker het geval.

tanger'73
30-09-10, 23:18
Ja, buiten Noord-Europa en Noord-Amerika is dat zeker het geval.

ah, da's interessant. Nu we het toevallig over duitsers hebben, heb ik nooit van je geweten dat je net als thilo aan rassentheorie deed? vertel eens verder over die zogenaamde üntermenschen?

Slinger
30-09-10, 23:20
ah, da's interessant. Nu we het toevallig over duitsers hebben, heb ik nooit van je geweten dat je net als thilo aan rassentheorie deed? vertel eens verder over die zogenaamde üntermenschen?

Nou, down under, dat valt ook nog wel mee.

tanger'73
30-09-10, 23:21
Nou, down under, dat valt ook nog wel mee.


is dat alles, had meer concreet verwacht.

Slinger
30-09-10, 23:22
is dat alles, had meer concreet verwacht.

Zuid-Afrikanen gaat ook nog, en natuurlijk Joden, het volk met de meeste Nobelprijzen.

tanger'73
30-09-10, 23:28
Zuid-Afrikanen gaat ook nog, en natuurlijk Joden, het volk met de meeste Nobelprijzen.


Lekker belangrijk, maar deel je bijvoorbeeld net als thilo zijn opvattingen over Joden-gen?

Slinger
30-09-10, 23:37
Lekker belangrijk, maar deel je bijvoorbeeld net als thilo zijn opvattingen over Joden-gen?

Who the fuck is thilo?

tanger'73
30-09-10, 23:40
Who the fuck is thilo?


De man uit het bericht hierboven dat meent dat duitsers dom worden. Laat maar verder.

H.P.Pas
01-10-10, 00:28
Nou, down under, dat valt ook nog wel mee.

Een ding moet ik Australiërs nageven, ze hebben humor.
Ze zouden hier dan ook smakelijk om kunnen lachen.

tanger'73
01-10-10, 00:41
thilo had er beter aan gedaan om op te merken dat sommige Nederlanders dom worden. Bijvoorbeeld die op een topic prikken en niet eens weten hoe de persoon heet achter bewuste uitspraken.

Slinger
01-10-10, 08:53
thilo had er beter aan gedaan om op te merken dat sommige Nederlanders dom worden. Bijvoorbeeld die op een topic prikken en niet eens weten hoe de persoon heet achter bewuste uitspraken.

Nou, ik heb het even nagelezen, maar over genen weet ik inderdaad vrijwel niets, dus zeg ik er ook niets over.

super ick
01-10-10, 08:58
Nou, ik heb het even nagelezen, maar over genen weet ik inderdaad vrijwel niets, dus zeg ik er ook niets over.

Daar is Maroc.nl niet voor bedoelt.
Als we dat standpunt er allemaal op na gaan houden kan de boel hier dicht.

Ik begin je bij voorbaat vast uit te schelden. Islamofoob, rasist, WIldersfan.

Slinger
01-10-10, 09:01
Daar is Maroc.nl niet voor bedoelt.
Als we dat standpunt er allemaal op na gaan houden kan de boel hier dicht.

Ik begin je bij voorbaat vast uit te schelden. Islamofoob, rasist, WIldersfan.

Ja, ik ben nu eenmaal geboren met topgenen, kan ik ook niets aan doen. :knipoog:

super ick
01-10-10, 09:16
Ja, ik ben nu eenmaal geboren met topgenen, kan ik ook niets aan doen. :knipoog:

Tis pure jaloezie.

tanger'73
01-10-10, 10:11
Nou, ik heb het even nagelezen, maar over genen weet ik inderdaad vrijwel niets, dus zeg ik er ook niets over.


in je laatste post schijn je daar dan weer wel wat over te weten. Zeg dan maar voortaan helemaal niks meer.

John2
01-10-10, 11:15
van moslims kwa i.q
Het probleem bij moslims zit hem niet in het I.Q. maar meer in het A.Q.:fpuh:

mark61
01-10-10, 11:33
Daar is Maroc.nl niet voor bedoelt.
Als we dat standpunt er allemaal op na gaan houden kan de boel hier dicht.

Het zou inderdaad een stuk opklaren als jij niet meer over moslims of de islam praatte, want daar weet je geen ruk van af. Dat gelul vervuilt het pb nodeloos.

John2
01-10-10, 12:19
Het zou inderdaad een stuk opklaren als jij niet meer over moslims of de islam praatte, want daar weet je geen ruk van af. Dat gelul vervuilt het pb nodeloos.

Pot verwijt de ketel techniek Mark?:ergleuk:

HaasHaas
01-10-10, 12:26
leuk dat ze dat vinden en er een mening over hebben, maar kunnen ze het ook staven aan de hand van feiten? elke gladiool kan op basis van een simpel gevoel-rekwisiet allerlei onderzoekjes doen.

knuppeltje
01-10-10, 14:35
leuk dat ze dat vinden en er een mening over hebben, maar kunnen ze het ook staven aan de hand van feiten? elke gladiool kan op basis van een simpel gevoel-rekwisiet allerlei onderzoekjes doen.

Dat is niet de bedoeling van die gasten, hun naam is haas.

Ze lopen dan alsnog het risico dat de tokkies die cijfers gaan geloven, en dan zijn ze daar als tokkiemenners mooi klaar mee, en valt er voor jen geen droog brood meer te verdienen. Dat is dus echt niet de bedoeling.

mark61
01-10-10, 16:31
Pot verwijt de ketel techniek Mark?:ergleuk:

Imbeciel.

super ick
01-10-10, 16:56
Het zou inderdaad een stuk opklaren als jij niet meer over moslims of de islam praatte, want daar weet je geen ruk van af. Dat gelul vervuilt het pb nodeloos.

Nee jij trekt volle zalen.