PDA

Bekijk Volledige Versie : Uitstapje raad Vlaardingen kost 32.000 euro



knuppeltje
01-10-10, 11:00
Vlaardingen - In de gemeenteraad van VLaardingen is commotie ontstaan over een gepland uitstapje naar Texel. De tweedaagse reis van de Vlaardingse gemeenteraad kost maar liefst 32.000 euro. En dat is tegen het zere been van SP en GroenLinks.

Beide fracties hebben aangekondigd niet mee te gaan, meldt de Telegraaf. De SP vindt 32.000 euro veel te duur. De vier fractieleden van GroenLinks zeggen thuis te blijven omdat zij andere verplichtingen hebben. Maar ook zij zijn geschrokken van de kosten.

De trip staat voor volgende week op de agenda. De raadsleden overnachten en dineren in Grand Hotel Opduin (vier sterren). Op het Waddeneiland kunnen de raadsleden workshops volgen over politiek en omgaan met de media. Het uitstapje zou volgens een interne memo ook de teamgeest bevorderen. De SP-fractie vindt het ongehoord dat in een tijd dat iedereen de broekriem moet aanhalen een dergelijk bedrag wordt uitgetrokken. [AD]

Ik heb toch liever dat ze niet al te close met de media leren omgaan.

mark61
01-10-10, 11:07
Nederland 2010. Linkse partijen die rechtse partijen moeten terechtwijzen wegens potverteren :haha:

knuppeltje
01-10-10, 11:21
Nederland 2010. Linkse partijen die rechtse partijen moeten terechtwijzen wegens potverteren :haha:

Terwijl dat potverteren toch bij uitstek de slechtste gewoonte van link is. :vreemd:

mark61
01-10-10, 11:28
Terwijl dat potverteren toch bij uitstek de slechtste gewoonte van link is. :vreemd:

Ja, dat bedoel ik. Tis de omgekeerde wereld. Net als dat regeerakkoord. Het lijkt meer op de SP. Geertje heeft het gewoon gedicteerd. Rutte is nog dommer dan ik al dacht.

Joesoef
01-10-10, 11:31
geen keel van de pvv :argwaan:

knuppeltje
01-10-10, 13:59
Ja, dat bedoel ik. Tis de omgekeerde wereld. Net als dat regeerakkoord. Het lijkt meer op de SP. Geertje heeft het gewoon gedicteerd. Rutte is nog dommer dan ik al dacht.

Die rotzakken pakken alle linkse hobbies af en doen net of ze zelf allemaal hebben uitgevonden. :boos:

mark61
01-10-10, 16:28
Die rotzakken pakken alle linkse hobbies af en doen net of ze zelf allemaal hebben uitgevonden. :boos:

Echt hè. Het achterbakse tuig. Linkse kerk in vermomming.

super ick
01-10-10, 16:58
Nederland 2010. Linkse partijen die rechtse partijen moeten terechtwijzen wegens potverteren :haha:

Ja, haha net als rechtse partijen tegenwoordig op moeten komen voor gelijke rechten voor vrouwen.

mark61
01-10-10, 17:58
Ja, haha net als rechtse partijen tegenwoordig op moeten komen voor gelijke rechten voor vrouwen.

Je had er droge ogen bij toen je dit typte? Ongelooflijk gewoon.

Hoeveel vrouwelijke politici, ministers, premiers heeft rechts dan geleverd? Wat hebben ze dan gedaan aan de onderbetaling van vrouwen? Wat hebben ze gedaan aan de scheve verhoudingen in bedrijfsleven en aan de universiteiten? Ze gaan de kinderopvang goedkoper maken?

Hypocriete leugens. Rechts en jou interesseren 'gelijke vrouwenrechten' echt geen ruk. Doe dan niet alsof.

Das ook al zo'n loserige kant van populistisch rechts. Doen alsof je voor homo's en vrouwen bent :haha:

Wie denk jij nou dat je voor de gek houdt?

Joesoef
01-10-10, 18:08
Ja, haha net als rechtse partijen tegenwoordig op moeten komen voor gelijke rechten voor vrouwen.


Dom geklets. Als bruin1 ergens voor gaat zorgen dan is het wel dat vrouwen weer voor de kinderen moeten gaan zorgen. Probeer als alleenstaande vrouw maar eens een baan te vinden die aansluit bij de schooltijden.

(leen)
01-10-10, 21:39
Dom geklets. Als bruin1 ergens voor gaat zorgen dan is het wel dat vrouwen weer voor de kinderen moeten gaan zorgen. Probeer als alleenstaande vrouw maar eens een baan te vinden die aansluit bij de schooltijden.

mag ik toch niet hopen,
werk voor de oppositie.