PDA

Bekijk Volledige Versie : Einde hulp slachtoffers watersnood Pakistan?



John2
01-10-10, 11:38
NAVO-voorraden Pakistan in brand gezet
Gepubliceerd: 1 oktober 2010 08:55 | Gewijzigd: 1 oktober 2010 08:57
ANP
Islamabad, 1 okt. Onbekende gewapende mannen in Pakistan hebben vandaag vrachtwagens met voorraden voor de NAVO-troepen in Afghanistan in brand gezet. De brandstichting had plaats in het district Shikarpur in de zuidelijke provincie Sindh.

„De belagers vuurden met kleine wapens op tankwagens en vluchtten weg. Niemand raakte gewond”, meldde een lokale legerwoordvoerder.

Hij zei dat ongeveer tien belagers ongeveer 27 tankwagens in brand hadden gestoken. De mannen namen waarschijnlijk wraak voor de NAVO-aanvallen op Pakistaans grondgebied.

Pakistan was donderdag woedend nadat NAVO-militairen in de Pakistaanse regio Kurram drie Pakistaanse militairen hadden gedood en drie verwond. Dat was bij de vierde grensoverschrijding door NAVO-troepen in een week tijd, zeggen Pakistaanse functionarissen.

Pakistan sloot daarop een belangrijke aanvoerroute van de buitenlandse troepenmacht in Afghanistan. Vrachtvervoer voor Afghanistan werd voor de grens tot staan gebracht. Vrijdag was de aanvoerroute nog steeds geblokkeerd.

John2
01-10-10, 11:42
=John2;4493116] Dat was bij de vierde grensoverschrijding door NAVO-troepen in een week tijd, zeggen Pakistaanse functionarissen.
Dagelijks vliegen meerdere keren per dag NAVO toestellen Pakistan binnen om hulpgoederen te droppen boven de onbereikbare gebieden, dus hoezo vierde?


Pakistan sloot daarop een belangrijke aanvoerroute van de buitenlandse troepenmacht in Afghanistan. Vrachtvervoer voor Afghanistan werd voor de grens tot staan gebracht. Vrijdag was de aanvoerroute nog steeds geblokkeerd.
Waarvan meer als de helft bestemd was als hulpgoederen.

mark61
01-10-10, 11:47
Imbeciele topictitel.

Het gaat over moorddadige invallen van NAVO-troepen in Pakistan, waarbij vele burgers worden gedood.

De NAVO die hulpgoederen afwerpt vanuit Afghanistan :haha:

Doe niet of je achterlijk bent. Zelfs jij weet dit wel en begrijpt dat ook wel.

John2
01-10-10, 11:56
Imbeciele topictitel.

Het gaat over moorddadige invallen van NAVO-troepen in Pakistan, waarbij vele burgers worden gedood.

De NAVO die hulpgoederen afwerpt vanuit Afghanistan :haha:

Doe niet of je achterlijk bent. Zelfs jij weet dit wel en begrijpt dat ook wel.

Wist haast zeker dat jij commentaar zou geven Mark, hieruit blijk dat jij weinig weet over de hulpverlening.
http://www.demorgen.be/dm/nl/8278/Overstromingen-Pakistan/article/detail/1147543/2010/08/20/NAVO-levert-via-lucht-en-zee-hulpgoederen-aan-Pakistan.dhtml

http://www.nato.int/docu/review/2006/issue1/dutch/art4.html

Dus AUB bemoei je eens niet met zaken waarvan jij geen verstand hebt, jij maak jezelf ontzettend belachelijk. :fpuh:

John2
01-10-10, 13:12
Imbeciele topictitel.

Het gaat over moorddadige invallen van NAVO-troepen in Pakistan, waarbij vele burgers worden gedood.

De NAVO die hulpgoederen afwerpt vanuit Afghanistan :haha:

Doe niet of je achterlijk bent. Zelfs jij weet dit wel en begrijpt dat ook wel.

Wat is er Mark nog geen weerwoord gevonden?:wow:

mark61
01-10-10, 16:35
Wist haast zeker dat jij commentaar zou geven Mark, hieruit blijk dat jij weinig weet over de hulpverlening.
http://www.demorgen.be/dm/nl/8278/Overstromingen-Pakistan/article/detail/1147543/2010/08/20/NAVO-levert-via-lucht-en-zee-hulpgoederen-aan-Pakistan.dhtml

http://www.nato.int/docu/review/2006/issue1/dutch/art4.html

Dus AUB bemoei je eens niet met zaken waarvan jij geen verstand hebt, jij maak jezelf ontzettend belachelijk. :fpuh:

Imbeciel. Het gaat hier om een transport voor de troepen in Afghanistan. Om meer Afghanen en Pakistani's mee dood te schieten.

Ja of ja?

super ick
01-10-10, 16:54
meer als ....

Meer DAN, john.

Joesoef
01-10-10, 16:55
Dagelijks vliegen meerdere keren per dag NAVO toestellen Pakistan binnen om hulpgoederen te droppen boven de onbereikbare gebieden, dus hoezo vierde?


Waarvan meer als de helft bestemd was als hulpgoederen.


Op de beelden die ik heb gezien waren alleen helikopters te zien van de verenigde arabische emiraten.

mark61
01-10-10, 18:14
Dagelijks vliegen meerdere keren per dag NAVO toestellen Pakistan binnen om hulpgoederen te droppen boven de onbereikbare gebieden, dus hoezo vierde?


Waarvan meer als de helft bestemd was als hulpgoederen.

Bron?

mark61
01-10-10, 18:15
Op de beelden die ik heb gezien waren alleen helikopters te zien van de verenigde arabische emiraten.

De VS helpen altijd wel even met helicopters. Niet al te veel, en niet al te lang. Ik betwijfel of die heli's uit Afghanistan komen, die kunnen ze daar vast niet missen. Zullen wel van vliegdekschepen voor de kust komen. Nou ja, zoiets:

http://www.google.com/hostednews/afp/article/ALeqM5i9_eqgvUElBmVpxnGu2XGTQDpCwQ

John2
01-10-10, 22:25
Imbeciel. Het gaat hier om een transport voor de troepen in Afghanistan. Om meer Afghanen en Pakistani's mee dood te schieten.
Ja of ja?
Nee of neen Mark niet alleen voor de troepen in Afghanistan die daar zaten.


Meer DAN, john.
Er stonden meer als 1700 ton aan hulpgoederen zoals medicijnen en materiaal..



Op de beelden die ik heb gezien waren alleen helikopters te zien van de verenigde arabische emiraten.
Die hadden 1 heli beschikbaar gesteld.


Bron?
Kun je niet lezen?

Mouhammad
02-10-10, 03:33
goede actie.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
02-10-10, 07:43
Geheim agent sjon2 (schuilnaam) houdt ons exact op de hoogte van alle operaties in het zwaar getroffen gebied.

Oef, van zijn wij gelukkig met deze inside information, we treffen het!

John2
02-10-10, 08:26
Geheim agent sjon2 (schuilnaam) houdt ons exact op de hoogte van alle operaties in het zwaar getroffen gebied.

Oef, van zijn wij gelukkig met deze inside information, we treffen het!

Echt weer een moslim trekje, je kunt het niet winnen en probeert een ander op deze manier buiten spel te zetten, probeert altijd een aanslag op een één of andere manier wel goed te praten, maar voorziet niet de ellende die het te weeg brengt en de schade aan de humanitaire hulp.
Naast de salon activisten hebben we hier dus ook salon terroristen.

Joesoef
02-10-10, 08:28
Echt weer een moslim trekje, je kunt het niet winnen en probeert een ander op deze manier buiten spel te zetten, probeert altijd een aanslag op een één of andere manier wel goed te praten, maar voorziet niet de ellende die het te weeg brengt en de schade aan de humanitaire hulp.
Naast de salon activisten hebben we hier dus ook salon terroristen.

Achterlijke idioot. Enige wat jij kan is de hele dag flamen.

John2
02-10-10, 08:46
goede actie.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Kunnen we jou afzetten ergens in het ramp gebied?


Achterlijke idioot. Enige wat jij kan is de hele dag flamen.

Zeg dit tegen die achterlijke regering van Pakistan die het beschermen van terroristen belangrijker vindt dan hulp bieden en geven aan de bevolking die probeert te overleven na een ramp die hun overkomen is.
Lees anders het verhaaltje eens van Elske die net terug is uit dit gebied, misschien begrijp je dan ongeveer om hoeveel mensen het gaat, zij is medicus in opleiding en heeft er stage gelopen voor AZG.
http://www.nvmp.org/020406.htm
En misschien begrijp jij dan waarom ik soms zo te keer ga tegen jullie gejuich.:maf:

Mouhammad
02-10-10, 10:03
Kunnen we jou afzetten ergens in het ramp gebied?







Zeg dit tegen die achterlijke regering van Pakistan die het beschermen van terroristen belangrijker vindt dan hulp bieden en geven aan de bevolking die probeert te overleven na een ramp die hun overkomen is.

Lees anders het verhaaltje eens van Elske die net terug is uit dit gebied, misschien begrijp je dan ongeveer om hoeveel mensen het gaat, zij is medicus in opleiding en heeft er stage gelopen voor AZG.

http://www.nvmp.org/020406.htm

En misschien begrijp jij dan waarom ik soms zo te keer ga tegen jullie gejuich.:maf:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Nee,

Ik vind het een goede actie en dus schrijf ik dat op.
Als je daar moeite mee hebt dan is dat zeer jammer.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
02-10-10, 10:14
Die gasten hebben niet ineens een andere overtuiging omdat ze natte voeten hebben.

Joesoef
02-10-10, 10:22
En misschien begrijp jij dan waarom ik soms zo te keer ga tegen jullie gejuich.:maf:


John, ik heb het over jouw gedrag, beetje de geheim agent uithangen. je hebt er de ballen verstand van en je weet gewoon niet wat daar gebeurd.

Niet van alles er bij halen en zeker geen dingen in mijn schoenen schuiven.

John2
02-10-10, 13:22
Nee,

Ik vind het een goede actie en dus schrijf ik dat op.
Als je daar moeite mee hebt dan is dat zeer jammer.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Zou het gaan om wapens zou ik het een rechtvaardige actie vinden Mouhammad, maar in dit geval ging het om brandstof voor de heli's, medische apparatuur, medicijnen, boorinstallaties.
Neem nu alleen de brandstof voor de heli's die worden gebruikt om berm bommen op te sporen die dagelijks kinderen verwonden die het vee laten grazen buiten de dorpen, heli's die voedsel, medicijnen brengen naar de ramp gebieden en zieke en gewonde mensen mee terug nemen naar de diverse militaire hospitals voor directe hulp, zover het stukje humanitaire actie van deze heli's, nu het stukje militaire actie.
Deze heli's ondersteunen ook de grondtroepen bij een gerichte actie tegen de taliban, door infra camera's worden mensen opgespoord en dit doorgegeven aan de grondtroepen, nu dit de komende dagen wegvalt zullen er meerdere burger worden gedood.


John, ik heb het over jouw gedrag, beetje de geheim agent uithangen. je hebt er de ballen verstand van en je weet gewoon niet wat daar gebeurd.
Niet van alles er bij halen en zeker geen dingen in mijn schoenen schuiven.
Ik hang totaal geen geheim agent uit Joesoef en schuif jou ook niets in de schoenen, sterke nog ik toonde jou één van mijn bronnen waaruit ik put, een groep oud collega's die ik nog regelmatig spreek en die mij regelmatig op de hoogte brengen van de situatie in het gebied waar zij werkzaam zijn, een groep mensen waar ik meer als 25 jaar deel van uitmaakte, tja en als jij dan zegt om mee te kunnen praten met Mark om zo jou vriendje niet te hoeven af te vallen dat ik geen verstand van zaken hebt, dit is dan jou keuze maar doet zeker niets af van mijn kennis.