PDA

Bekijk Volledige Versie : Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....



The Hunter
03-10-10, 17:21
Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....
Toen ik als klein jochie op de lagere school zat, hadden we het soms weles over politiek. De meester zei tegen ons dat mensen die ons land regeerde de knapste koppen van het land waren. Nu is dat al een tijdje geleden.

Als ik dan lees en hoor dat Wilders ooit met heel veel moeite de MAVO gehaald heeft en zelfs broodjesbakker in Isreal is geweest vraag ik me af wat het nivo van de hedendaagse poltici wel dan niet moet voorstellen.

Genoten onderwijs zegt alles over algemene kennis en intellectuele ontwikkeling. Ik durf te wedden dat Wilders geen klote snapt over die miljarden bezuinigingen aan de onderhandelingstafel en maar overal ja op knikt.

Geef Wilders een IQ test en ik durf te wedden dat hij niet boven de 50 uitkomt. Wilders is alleen goed in schreeuwerige taal uitslaan.

Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???

Joesoef
03-10-10, 17:25
Genoten onderwijs zegt alles over algemene kennis en intellectuele ontwikkeling. Ik durf te wedden dat Wilders geen klote snapt over die miljarden bezuinigingen aan de onderhandelingstafel en maar overal ja op knikt.


Ondertussen krijgt het kind wel zijn zin en buigen ze als knipmessen. Wie is er dom?

Aït Ayt
03-10-10, 17:26
Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....

des te knapper dat hij het zover geschopt heeft..

tanger'73
03-10-10, 17:29
voornamelijk laagopgeleide klootjesvolk heeft tegenwoordig de politiek in haar greep. Al die knappe koppen en academici daar in dat hof, weten daar geen raad mee. tis net als lodewijk xiv die uit gebrek aan beter weten dacht de honger van zijn volk te stillen met het werpen van een paar rotte appels naar ze.

The Hunter
03-10-10, 17:33
des te knapper dat hij het zover geschopt heeft..


Kijk nu eens naar het Nederland van vandaag. Lees de reacties van lezers bij artikelen in De Telegraaf. Zie de uitzendingen van twee nieuwe omroepen in Nederland, WNL en Powned, beide eigendom van De Telegraaf. Zie het aanbod op de Nederlandse televisie, die wordt gedomineerd door de commerciëlen. En zie de aanhang van de PVV, die almaar groeit, en nu al staat op meer dan twee miljoen.

Die Hollanders die in die eigen huizen wonen en een eigen auto hebben en met vakantie kunnen, zijn voor een groot deel white trash. Het zijn tokkies, het zijn families Flodder, met achterlijke ideeën en onbeschofte omgangsvormen. Wat kun je anders zeggen van de meeste Telegraaflezers, SBS-6- en RTL-kijkers en PVV-stemmers, dan dat ze boers, onbehouwen, ruw, plat, vulgair, ordinair en ongemanierd zijn? Primitieve, rancuneuze, rechtse en extreemrechtse types zonder moraal, zonder principes, zonder idealen; kan het anders worden geformuleerd?

De culturele beschaving van een groot deel van de Hollanders is net zo mislukt als die van een groot deel van de allochtonen. En dat komt omdat we cultuur minder belangrijk vonden, en omdat we onder de sociale kwestie alleen de materiële kanten verstonden. Fatsoen is niet materieel, niet te meten, en dus onzichtbaar.

Voortbordurend op Scheffers essay zegt men tegenwoordig dat ‘de multiculturele samenleving’ is mislukt. Ik kan alleen maar zeggen dat het erger is: de ‘culturele samenleving’ is mislukt. Daarom zitten we nu opgescheept met zoveel platvloersheid die ons leven elke ochtend, elke middag en elke avond vergalt.

:wow:

tanger'73
03-10-10, 17:35
en zelfs broodjesbakker in isreal is geweest

Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???


Een goed punt, want die hebben doorgaans altijd en overal de leiding, ongeacht het niveau.

ronald
03-10-10, 18:50
Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....
Toen ik als klein jochie op de lagere school zat, hadden we het soms weles over politiek. De meester zei tegen ons dat mensen die ons land regeerde de knapste koppen van het land waren. Nu is dat al een tijdje geleden.

Als ik dan lees en hoor dat Wilders ooit met heel veel moeite de MAVO gehaald heeft en zelfs broodjesbakker in Isreal is geweest vraag ik me af wat het nivo van de hedendaagse poltici wel dan niet moet voorstellen.

Genoten onderwijs zegt alles over algemene kennis en intellectuele ontwikkeling. Ik durf te wedden dat Wilders geen klote snapt over die miljarden bezuinigingen aan de onderhandelingstafel en maar overal ja op knikt.

Geef Wilders een IQ test en ik durf te wedden dat hij niet boven de 50 uitkomt. Wilders is alleen goed in schreeuwerige taal uitslaan.

Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???

Ik snap niet wat dit zo shocking nieuws is? Ten eerste heeft hij Mavo èn daarna Havo gedaan. Ten tweede heb ik wel tig keer mee gemaakt dat vele jongeren op de middelbare school een trage start maken maar later accelereren en ook de universiteit hebben kunnen afmaken.
Vervolgens heeft hij als vrijwilliger in een moshav gewerkt en daar wordt nooit zelf brood gebakken.
Bovenal, hoe bepaal jij nu iemands intelligentie? Welke voorspeller ben jij nu weer?

H.P.Pas
03-10-10, 19:02
Bovenal, hoe bepaal jij nu iemands intelligentie? Welke voorspeller ben jij nu weer?

Als vuistregel ben ik geneigd mensen serieuzer te nemen naamate ze zichzelf minder serieus nemen. Een ezelsbruggetje; niet het laatste woord natuurlijk.

(leen)
03-10-10, 19:13
Als vuistregel ben ik geneigd mensen serieuzer te nemen naamate ze zichzelf minder serieus nemen. Een ezelsbruggetje; niet het laatste woord natuurlijk.

gehe zou hij stoppen bij ian fleming?

007...

abdulhamid
03-10-10, 19:15
Ik snap niet wat dit zo shocking nieuws is? Ten eerste heeft hij Mavo èn daarna Havo gedaan. Ten tweede heb ik wel tig keer mee gemaakt dat vele jongeren op de middelbare school een trage start maken maar later accelereren en ook de universiteit hebben kunnen afmaken.

Vervolgens heeft hij als vrijwilliger in een kibboets gewerkt en daar wordt nooit zelf brood gebakken.

Bovenal, hoe bepaal jij nu iemands intelligentie? Welke voorspeller ben jij nu weer?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)





laten we even uitgaan van de ervaring en niet van 1 of twee mavo-ers die wakker werden en het ver schopten...





om in de politiek te komen heeft hij niet veel meer gedaan dan Islam en moslims bekritiseren en daar heb je geen scholing voor nodig, 1 jaar in Israel en wat surfen met google is meer dan voldoende om Islam te haten.



Waar pleit hij nu echt voor?



-afschaffen koran

-afschaffen moslimcultuur op straat, de moskee dus en de hoofddoek.



daar heb je geen hersenen voor nodig, hij is iemand die het gat opvult voor een steeds groter wordende imbeciele groep nederlanders.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

naam
03-10-10, 19:17
Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....
Toen ik als klein jochie op de lagere school zat, hadden we het soms weles over politiek. De meester zei tegen ons dat mensen die ons land regeerde de knapste koppen van het land waren. Nu is dat al een tijdje geleden.

Als ik dan lees en hoor dat Wilders ooit met heel veel moeite de MAVO gehaald heeft en zelfs broodjesbakker in Isreal is geweest vraag ik me af wat het nivo van de hedendaagse poltici wel dan niet moet voorstellen.

Genoten onderwijs zegt alles over algemene kennis en intellectuele ontwikkeling. Ik durf te wedden dat Wilders geen klote snapt over die miljarden bezuinigingen aan de onderhandelingstafel en maar overal ja op knikt.

Geef Wilders een IQ test en ik durf te wedden dat hij niet boven de 50 uitkomt. Wilders is alleen goed in schreeuwerige taal uitslaan.

Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???

Ik denk dat ie het beter doet dan jij. Je onderschat hem, zijn carriere moet jij nog maar zien te evenaren. Ik heb zijn politiek assistenten gesproken, ook toen hij nog bij de vvd zat. Hij bereid zich goed voor en is een perfectionist. Hij heeft meer verstand van het beïnvloeden en overtuigen van mensen dan je denkt. Voorlopig sta jij aan de zijlijn en zit hij in de regering.

Harts intelligentie
03-10-10, 19:18
Als vuistregel ben ik geneigd mensen serieuzer te nemen naamate ze zichzelf minder serieus nemen. Een ezelsbruggetje; niet het laatste woord natuurlijk.


Goes both ways:

Neem je jezelf wel minder serious ??? denk van niet hoor ....

een meer absoluut atheistisch jesuit dan jezelf heb ik nog niet ontmoet ...

Intelligentie is bovendien een breed begrip :

die IQ test is de meest idioot uitvinding ooit :

alsof men schoonheid bijv kan bepalen via metingnen van de vorm of mate van de neus , de hips, de chest .... :lol:

Harts intelligentie of gevoelsintelligentie staat wel boven de rest : zelfs boven de cognitieve ...

tanger'73
03-10-10, 19:23
Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???


Niet alleen over een land, ze hadden zelfs de leiding over de wereld. Zie George Bush.

abdulhamid
03-10-10, 19:28
Ik denk dat ie het beter doet dan jij. Je onderschat hem, zijn carriere moet jij nog maar zien te evenaren. Ik zijn politiek assistenten gesproken, ook toen hij nog bij de vvd zat. Hij bereid zich goed voor en is een perfectionist. Hij heeft meer verstand van het beïnvloeden en overtuigen van mensen dan je denkt. Voorlopig sta jij aan de zijlijn en zit hij in de regering.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


je mag zo'n carriere waarin hij haat predikt en voor afscheiding pleit van 1 miljoen burgers van mij door het toilet spoelen want daar hoort het.

zijn assistenten?

ben je serieus, heb je gezien wie hij allemaal meeneemt in het kabinet?
het lijken net hippies van de jaren 80.

dus omdat hij zijn werken goed voorbereidt is hij perfectionist?

dan kun je alle basisscholieren die hun huiswerk goed voorbereiden dus in het zelfde rijtje plaatsen?

iemand die kostbare tijd verliest door zijn haren te laten blonderen, is alvast geen einstein.



Hij heeft meer verstand van het beïnvloeden en overtuigen van mensen dan je denkt. Voorlopig sta jij aan de zijlijn en zit hij in de regering


als jij durft te stellen dat een individu die het kan schoppen tot een plek in de regering gelijk staat aan succes, dan moet jij mij eens uitleggen, of mensen zoals george bush jr. (debiel en massamoordenaar), desi bouterse (een bewezen moordenaar) of saddam hoessein (veroordeelde moordenaar) een mladic (een veroordeelde moordenaar) ook succesverhalen zijn


ik dacht het niet.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Seif
03-10-10, 19:31
Ook ik heb ooit met moeite de MAVO gehaald. Daarna heb ik een tijdje allerlei rotbaantjes gehad.

Voordat ik natuurkunde kon gaan studeren aan de universiteit heb ik eerst een colloquium doctum moeten doen. Nu ben ik gepromoveerd en heb ik al een aantal publicaties in vooraanstaande wetenschappelijke tijdschriften op m'n naam staan.

Zo zie je maar...

(leen)
03-10-10, 20:23
daar heb je geen hersenen voor nodig, hij is iemand die het gat opvult voor een steeds groter wordende imbeciele groep nederlanders.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En dan wordt er van nederlanders gezegt dat ze generaliseren,

Dank je voor het compliment voor een groep mensen die dit land tot een van de landen met de hoogste levensstandaard brachten.

Waardoor jij hier kon studeren,wat tevens weer jou probleem is geworden want de geschoolden radicaliseren,

Heb je trouwens een erkende afgeronde studie achter de rug?

ronald
03-10-10, 20:27
laten we even uitgaan van de ervaring en niet van 1 of twee mavo-ers die wakker werden en het ver schopten...



Welke ervaring? Hoezo 1 of 2 "mavo-ers"? Ikzit al jaren in het onderwijs en kan echt wel vanuit mijn ervaring spreken. Jij ook? Of komt jouw oordeel ergens anders vandaan?



om in de politiek te komen heeft hij niet veel meer gedaan dan Islam en moslims bekritiseren en daar heb je geen scholing voor nodig, 1 jaar in Israel en wat surfen met google is meer dan voldoende om Islam te haten.


Dat is een heel ander onderwerp. Daar heeft een verlengde school-carrière niet en erop afgeven niets mee te maken. Waar haal jij in je alwetendheid vandaan dat in Israel de Islam wordt gehaat?


Waar pleit hij nu echt voor?

Echt wel meer dan waarop jij zo geobsedeerd van bent geraakt. Lees eens meer dan van binnen je frustratieveld.



-afschaffen koran
Je weet best wel dat dit onzinwensen van hem zijn die niet eens serieus zijn te nemen.


-afschaffen moslimcultuur op straat, de moskee dus en de hoofddoek.

Je gooit alles op één hoop maar wel duidelijk is dat hij maar weer wat roept en goede en slechte uitingen daarvan combineert. Ook niet erg meer dan mavo-niveau.



daar heb je geen hersenen voor nodig, hij is iemand die het gat opvult voor een steeds groter wordende imbeciele groep nederlanders.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Geen hersenen? Ik zou juist zeggen van wel ook al keur ik zijn obsederende gezeur ook af. Jullie hebben wel wat met elkaar merk ik.

Harts intelligentie
03-10-10, 20:40
Niet alleen over een land, ze hadden zelfs de leiding over de wereld. Zie George Bush.

Ja, Bush Junior as the dumbest , most vulgar , ignorant ....US president ever :

ach ....the economic power is the real ruler really : democracy is just a sophisticated big joke _lie ...

wilders , Bush ...zijn slechts marionetten in de handen van de oligarchie , de economisch macht ....

see this great article written by a top US journalist on the matter about Bush indeed : Chris Hedges on : www.truthdig.com :

search among the articles of Hedges there : no time to give u the direct link, sorry :

"The Idiots who rule America"

Harts intelligentie
03-10-10, 20:46
Wilders haalde ooit met moeite de MAVO....
Toen ik als klein jochie op de lagere school zat, hadden we het soms weles over politiek. De meester zei tegen ons dat mensen die ons land regeerde de knapste koppen van het land waren. Nu is dat al een tijdje geleden.

Als ik dan lees en hoor dat Wilders ooit met heel veel moeite de MAVO gehaald heeft en zelfs broodjesbakker in Isreal is geweest vraag ik me af wat het nivo van de hedendaagse poltici wel dan niet moet voorstellen.

Genoten onderwijs zegt alles over algemene kennis en intellectuele ontwikkeling. Ik durf te wedden dat Wilders geen klote snapt over die miljarden bezuinigingen aan de onderhandelingstafel en maar overal ja op knikt.

Geef Wilders een IQ test en ik durf te wedden dat hij niet boven de 50 uitkomt. Wilders is alleen goed in schreeuwerige taal uitslaan.

Moeten mensen van dit nivo de leiding van het land hebben???

nou, Einstein was a very bad student , a lousy one ...one of his teachers had even called him a mentally retarted student , i guess :

& look what Einstein had accomplished for all humanity :

well, just give wilders some time, the benefit of the doubt ... :lol: & maybe that dumb lunatic Don Quichotte might discover something very "revolutionary" for humankind ; who know ??? :lol: like finding the "final soultion " in relation to muslims ......as Hitler did in realtion to jews ....who knows ???

tanger'73
03-10-10, 20:51
Ja, Bush Junior as the dumbest , most vulgar , ignorant ....US president ever :

ach ....the economic power is the real ruler really : democracy is just a sophisticated big joke _lie ...

wilders , Bush ...zijn slechts marionetten in de handen van de oligarchie , de economisch macht ....

see this great article written by a top US journalist on the matter about Bush indeed : Chris Hedges on : www.truthdig.com :

search among the articles of Hedges there : no time to give u the direct link, sorry :

"The Idiots who rule America"

thanks. En over idiots gesproken, wat dacht je van deze uit je eigen link?

http://www.truthdig.com/eartotheground/item/berlusconi_condemned_for_deplorable_jokes_20101003/

naam
03-10-10, 20:54
je mag zo'n carriere waarin hij haat predikt en voor afscheiding pleit van 1 miljoen burgers van mij door het toilet spoelen want daar hoort het.

zijn assistenten?

ben je serieus, heb je gezien wie hij allemaal meeneemt in het kabinet?
het lijken net hippies van de jaren 80.

dus omdat hij zijn werken goed voorbereidt is hij perfectionist?

dan kun je alle basisscholieren die hun huiswerk goed voorbereiden dus in het zelfde rijtje plaatsen?

iemand die kostbare tijd verliest door zijn haren te laten blonderen, is alvast geen einstein.





als jij durft te stellen dat een individu die het kan schoppen tot een plek in de regering gelijk staat aan succes, dan moet jij mij eens uitleggen, of mensen zoals george bush jr. (debiel en massamoordenaar), desi bouterse (een bewezen moordenaar) of saddam hoessein (veroordeelde moordenaar) een mladic (een veroordeelde moordenaar) ook succesverhalen zijn


ik dacht het niet.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zijn assistenten waren toen hij bij de vvd zat stuk voor stuk scherpe academici. Zeg tegen jezelf wat heb jij bereikt? je bent nog erg naïef. Waarom zit Wilders in de regering en ben jij een gefrustreerde anonieme prikker.

HaasHaas
03-10-10, 21:06
opleiding zegt geen fluit.
hoeveel hoogopgeleide mensen ik ben tegen gekomen maar in de kern gewoon dom blijven. je moet gewoon doen waar je goed in bent. wilders doet dat. verder denk ik dat hij na zijn mavo nog vele opleidingen achter de rug heeft die meer inhoud bieden aan waar hij goed in is.

fisherman1969
03-10-10, 21:19
Ondertussen krijgt het kind wel zijn zin en buigen ze als knipmessen. Wie is er dom?

De steller van deze KINDERACHTIG topic is dom , zijn enige doel is aangeven wat een klote land NEDERLAND is ! niks deugd of het de grootse krant van Nederland is het C.D.A of weet ik veel wat A.H.A of Rita Verdonk niks deugd onder het motto van : Wie niet voor ons is is tegen ons
Het zijn de zelfde woorden die de idioote ex president BUSH gebruikte ,daarmee zijn oorlogje spelen trachte te vergoeden .

Dit jochie plaats ik onder het hier ook al beweerde : wacht maar tot de ISLAM de baas is .( de haat straalt er van af).
Het zijn juist deze (jongeren) waaraan WILDERSzijn huidige positie te danken heeft, en stel dat er hier nog een aanslag komt door de extreme Moslims, dan herhaalt de geschieddenis zich *) juist wat ze Wilders verwijten spelen ze express in de hand .

*)
https://www.aivd.nl/onderwerpen/over.../aandachtsgebieden