PDA

Bekijk Volledige Versie : Aanpakken die stapel ..zij is lichtgevend



Eke
06-10-10, 13:33
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2010/10/06/189462.jpg


Al zappend langs nieuwsitems van teletekst valt dit meteen op. Rabbijnen geven korans weg . DUHHHH ??????
Notabene in Israël.
Wat belangrijker is : Ze nemen in het openbaar afstand van de laffe daad van een stelletje neo-kolonisten.Terwijl het gaat om mensen uit hun gemeente.

Dat is gewoon een lichtpuntje, mensen. Die oudere mannen van God/Allah, die opstaan tegen zwijnerij. Dat doen ze niet voor de show. Zulke types zijn dat niet.

bron :http://nos.nl/artikel/189441-rabbijnen-westoever-schenken-korans.html

John2
06-10-10, 13:45
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2010/10/06/189462.jpg


Al zappend langs nieuwsitems van teletekst valt dit meteen op. Rabbijnen geven korans weg . DUHHHH ??????
Notabene in Israël.
Wat belangrijker is : Ze nemen in het openbaar afstand van de laffe daad van een stelletje neo-kolonisten.Terwijl het gaat om mensen uit hun gemeente.

Dat is gewoon een lichtpuntje, mensen. Die oudere mannen van God/Allah, die opstaan tegen zwijnerij. Dat doen ze niet voor de show. Zulke types zijn dat niet.

bron :http://nos.nl/artikel/189441-rabbijnen-westoever-schenken-korans.html

Inderdaad een goede daad.

knuppeltje
06-10-10, 14:40
Inderdaad een goede daad.

Ben jij besodemietert?

Ik hoor de hele dag al op tv dat dat een uiterst facistisch boek is, nog erger dan dat boek van die snor.

En dat wil jij aan die arme onschuldige joodjes laten uitdelen.

Eke
06-10-10, 14:40
Inderdaad een goede daad.

Yep....Maar natuurlijk gaat het ook om 'de kentering'.

"Wij zijn de tijden ...zo wij zijn, zijn de tijden" hoorde ik Doukle Terpstra zeggen (spreuk van Augustinus)afgelopen zaterdag.

Welke kentering ???? Het is toch een zwart gat, een hopeloze geschiedenis, het lot van de Palestijnen....

Steeds vaker lees ik dat de Israëli zelf oog krijgen voor de misdaden (alleen al door hen als tweederangs burger te besschouwen kan gewoon niet...als gelovige, snap je)ten aanzien van hen.

Heb er ook oog voor. alleen maar zo kan er een gang naar de Vrede gerealiseerd worden. Wat je zaait zul je oogsten. En de stugge klei ............ --->ofwel het losse zand en de rotsen terplekke hebben veel zorg nodig :boer:

Eke
06-10-10, 14:45
En dat wil jij aan die arme onschuldige joodjes laten uitdelen.

Even in je achteruit gaan staan en dan opnieuw lezen, Knuppeltje :hihi:

John2
06-10-10, 19:58
=knuppeltje;4499737]Ben jij besodemietert?
Ja regelmatig want ik betaal belasting en jij?


Ik hoor de hele dag al op tv dat dat een uiterst facistisch boek is, nog erger dan dat boek van die snor.

De atoombom is ook een gruwel wapen maar zorgt ook voor vrede tussen grootmachten.


En dat wil jij aan die arme onschuldige joodjes laten uitdelen.
Deelden ze het maar uit aan de Joden, maar nee naast lichamelijk geweld geven de Joden nu ook geestelijk geweld.


=Eke;4499738]Yep....Maar natuurlijk gaat het ook om 'de kentering'.
"Wij zijn de tijden ...zo wij zijn, zijn de tijden" hoorde ik Doukle Terpstra zeggen (spreuk van Augustinus)afgelopen zaterdag.
Welke kentering ???? Het is toch een zwart gat, een hopeloze geschiedenis, het lot van de Palestijnen....

Een hopeloze geschiedenis inderdaad, maar geschiedenis staat voor het verleden en we kunnen alleen maar hopen op een betere toekomst in het MO en andere geweld gebieden.


Steeds vaker lees ik dat de Israëli zelf oog krijgen voor de misdaden (alleen al door hen als tweederangs burger te besschouwen kan gewoon niet...als gelovige, snap je)ten aanzien van hen.
Vele burgers in Israel zijn tegen en geven steeds meer weerstand, maar dat is al jaren zo en eigenlijk weinig in veranderd.


Heb er ook oog voor. alleen maar zo kan er een gang naar de Vrede gerealiseerd worden. Wat je zaait zul je oogsten. En de stugge klei ............ --->ofwel het losse zand en de rotsen terplekke hebben veel zorg nodig :boer:
De weg naar vrede zal niet zolang meer duren maar de weg naar rust en vertrouwen nog generaties.


Even in je achteruit gaan staan en dan opnieuw lezen, Knuppeltje :hihi:
Ze bedoeld in de "R" knuppeltje :hihi:

fisherman1969
06-10-10, 20:22
Even in je achteruit gaan staan en dan opnieuw lezen, Knuppeltje :hihi:

Wat en toeval ik had deze topic echt nog niet gelezen !
En voegde ook dit (mijn inziens goede voorbeeld )
als antwoord aan jou toe .
Alleen jou visie is nog beter hoor!
Aanpakken die stapel ..zij is lichtgevend:duim:

super ick
06-10-10, 20:30
Die kerel rechts voor op die foto.
Is dat een hobbit ofzo?

knuppeltje
07-10-10, 11:51
Even in je achteruit gaan staan en dan opnieuw lezen, Knuppeltje :hihi:

Sorry meid, de volgende keer zet ik er voor de duidelijkheid weer een smiley bij. :)

HaasHaas
07-10-10, 19:59
die vrouw met die baard is lichtgevend?
of zijn de korans lichtgevend?
zijn ze radioactief gemaakt? :wow:
verklaar je nader Eke! :duivels:

tanger'73
07-10-10, 20:14
Die kerel rechts voor op die foto.
Is dat een hobbit ofzo?

is dan niet christopher Lee op z'n ouwe dag?

Eke
08-10-10, 08:48
Sorry meid, de volgende keer zet ik er voor de duidelijkheid weer een smiley bij. :) :) Prettig , duidelijkheid !

Eke
08-10-10, 08:50
die vrouw met die baard is lichtgevend?
of zijn de korans lichtgevend?
zijn ze radioactief gemaakt? :wow:
verklaar je nader Eke! :duivels:

Je bent weer lekker bezig, Haashaas ...:)
Het antwoord staat geschreven in de eerste posting van dit topic !

super ick
08-10-10, 08:55
is dan niet christopher Lee op z'n ouwe dag?

:hihi:

HaasHaas
08-10-10, 08:59
Je bent weer lekker bezig, Haashaas ...:)
Het antwoord staat geschreven in de eerste posting van dit topic !

:)
religie is in de kern goed, het probleem is de politiek die zich inmengt.

Eke
08-10-10, 11:51
:)
religie is in de kern goed, het probleem is de politiek die zich inmengt.

Mee eens. Het is een persoonlijk proces, geloven..Dat neemt niet weg dat je als gelovige ook politieke keuzes kunt maken, maar niet 'in naam van jouw Allerhoogste', want dan krijg je meestal onverzoenlijke partijen tegenover elkaar.



Toegevoegd: ik bedoel dus dat je zelfde verantwoordelijk moet willen dragen en niet moet wijzen naar God : God zegt het :) Nee, jij kiest ervoor te handelen zoals jij denkt/leest dat het in de Geest is van jouw eigen uitverkoren God(sbeeld).

fisherman1969
08-10-10, 13:47
Die kerel rechts voor op die foto.
Is dat een hobbit ofzo?

Stel dat iemand had gezegd ,kijk zo zag Moses er ook uit ???:watte?:
Die man is gewoon een Jood , die door ouderdom getekend is ,kijk eens ff hoe een oude Arabier of welk ander mens er uitziet bij voorbeeld .

Kijk dit bedoelde ik gisteren ook , altijd de mensen bespottelijk maken of het Wilders is, Rita Veronk ,A-H-A , Balkenende en niet vergeten alles wat maar ook in het straatje past om mensen te vernederen ,die het volgens sommige hier niet voldoen aan hun inzichten.
MAAR DE WERELD STAAT IN BRAND ALS ER EEN MAN WORDT AFGEBEELD ,MET EEN TULBAND OP Z,N KOP EN EEN BOM ER IN !
Die man van wie niemand een idee heeft hoe hij er ooit uit heeft gezien,maar omdat de tekenaar zegt dit is de Profeet MOHAMMED*) dan wordt het voetstoots aangenomen .:(

Dit antwoord geld tevens voor TANGER