PDA

Bekijk Volledige Versie : Een dag de PvdA niet gehaat, is een dag niet geleefd

super ick
07-10-10, 19:39
Een dag de PvdA niet gehaat, is een dag niet geleefd
Geplaatst op: donderdag 30 september 2010

Bron: De Pers

Nu de Linkse Kerk is verslagen komt een andere groep met zijn eigen oogkleppen aan de macht, de Rechtse Kerk, met eigen regels en taboes.
Wat worden de rechtse dogma’s, vraagt De Pers? Tokkies ontwikkelen zich in rap tempo tot de nieuwe allochtonen. Wie er ook maar een kritische opmerking over durft te maken, krijgt het zwaar te verduren. Nog even en rechts haalt een linkse klassieker uit de kast om het zielige white trash te beschermen. ‘Laten we vooral niet een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.’
En de PvdA? Maxime Verhagen kon opgelucht verklaren dat hij alleen in ‘uiterste noodzaak’ met die vreselijke partij wil regeren. VVD-leider Mark Rutte doopte het PvdA-programma al om tot de langste zelfmoordbrief uit de geschiedenis. En bij de PVV doen ze iedere dag kop of munt. Wie zullen we vandaag gaan bashen? De islam of de PvdA? Een dag de PvdA niet gehaat, is een dag niet geleefd. Dat is het levensmotto dat Rechtse Kerkgangers bindt. Wat zou GeenStijl zijn zonder de PvdA? Het wordt langzamerhand een code: hoor je erbij of niet? Even de PvdA een sneer geven en je zit goed. Wanneer gaat iemand vertellen dat dit een ongezonde obsessie is?En hoe moet het als we over een paar jaar broodnodig immigratie nodig hebben vanwege de vergrijzing? En als de aarde toch steeds warmer wordt, omdat die opwarming geen links complot blijkt, maar een bedreiging van ons voortbestaan?

Bart.NL
07-10-10, 19:58
:ergleuk: (deze smiley betekent erg leuk, ook al zou je dat niet zeggen)

tanger'73
07-10-10, 20:02
Laten ze elkaar maar lekker links en rechts haten. Kennelijk zijn Nederlanders alleen daar goed in?

Slinger
07-10-10, 20:23
Laten ze elkaar maar lekker links en rechts haten. Kennelijk zijn Nederlanders alleen daar goed in?

Hé Willem, jij bent toch ook een Nederlander?

tanger'73
07-10-10, 20:25
Hé Willem, jij bent toch ook een Nederlander?

Precies vandaar.

Slinger
07-10-10, 20:30
Precies vandaar.

Moet je Powned kijken, dan kun je je hart ophalen!

tanger'73
07-10-10, 20:31
Moet je Powned kijken, dan kun je je hart ophalen!

Dank je, maar daar kijk ik niet naar.

Slinger
07-10-10, 20:35
Dank je, maar daar kijk ik niet naar.

Ieder zijn meug, er is geen dwang in het geloof.

tanger'73
07-10-10, 20:37
Ieder zijn meug, er is geen dwang in het geloof.

om nu Powned als een geloof te bestempelen, gaat mij iets te ver.

Slinger
07-10-10, 21:09
om nu Powned als een geloof te bestempelen, gaat mij iets te ver.

Sommigen vinden dat ook van de islam.

tanger'73
07-10-10, 21:17
Sommigen vinden dat ook van de islam.

Net wat ik al dacht, je kan het weer niet laten hé? Ratel maar lekker in jezelf over die islam door.

HaasHaas
07-10-10, 21:23
het gaat allemaal om macht. rechts wil aan de macht komen, dus is het logisch dat ze de linkse kerk en progressieve mensen om zeep willen helpen. alleen zo jammer dat rechts zo kunstzinnig is als een neutrale bitterbal. nou ja, neutraal, bitterballen zijn niet neutraal, daarom zijn ze ook zo bitter. :loens:

super ick
08-10-10, 00:11
het gaat allemaal om macht. rechts wil aan de macht komen, dus is het logisch dat ze de linkse kerk en progressieve mensen om zeep willen helpen.

Nog zo'n dogma. Progressieve mensen zijn altijd links.

HaasHaas
08-10-10, 00:15

noem jij dan iets dat rechts zo progressief maakt.

Soldim
08-10-10, 07:01

Vooral dit rechts. ;)

justus
08-10-10, 07:10
Precies vandaar.

haterij!:watte?:

justus
08-10-10, 07:11

de huidige echtse stroming zou ik niet progressief willen noemen...bestond 80 jaar geleden al bij onze buren...

naam
08-10-10, 08:01
Sinds de SP heb je nu ook links conservatief.

super ick
08-10-10, 10:53

Wat jarenlang gepropageerd wordt als vooruitgang blijkt achteraf vaak stilstand of achteruitgang.
Progressie wordt te vaak verward met veranderen om het veranderen. Kijk maar eens hoe die progessieve zieners het onderwijs kapot gemaakt hebben.

mark61
08-10-10, 13:14
Wat jarenlang gepropageerd wordt als vooruitgang blijkt achteraf vaak stilstand of achteruitgang.
Progressie wordt te vaak verward met veranderen om het veranderen. Kijk maar eens hoe die progessieve zieners het onderwijs kapot gemaakt hebben.

Euh, would you please answer the question?

Het muffe van Nederlands rechts is nou net het totale gebrek aan ideeën. In Engeland proberen ze momenteel nog wat, al weet ik niet of het gaat lukken.

tanger'73
08-10-10, 13:19

Het muffe van Nederlands rechts is nou net het totale gebrek aan ideeën. In Engeland proberen ze momenteel nog wat, al weet ik niet of het gaat lukken.

Rechts is meer, functioneert een arm niet helemaal goed. Dan niet eerst kijken en eventueel genezen, maar pertinent afhakken.

justus
08-10-10, 15:27
Rechts is meer, functioneert een arm niet helemaal goed. Dan niet eerst kijken en eventueel genezen, maar pertinent afhakken.

is ook een oplossing...toch?

super ick
08-10-10, 18:31

Rechts wordt als conservatief versleten omdat ze meer oog hebben voor de economie.
Wat goed is hoeft ook niet totaal veranderd te worden omdat je een bepaalde ideologie hebt of omdat men denkt te weten hoe de wereld er over 30 jaar uitziet.

Nogmaals zie het onderwijs, vraag gestuurd leren, docent als coach, etc.

tanger'73
08-10-10, 18:36
is ook een oplossing...toch?

zekers, dan is rechts eigenlijk meer gebaat bij de sharia.

super ick
09-10-10, 16:23
zekers, dan is rechts eigenlijk meer gebaat bij de sharia.

Niemand is hier gebaat bij de sharia. De sharia is namelijk onrechtvaardigheid.

Grapjas.

tanger'73
09-10-10, 16:26
Niemand is hier gebaat bij de sharia. De sharia is namelijk onrechtvaardigheid.

Grapjas.

om tot deze conclusie te komen, moet op z'n minst het rechtssysteem kennen.

Grapjurk.

knuppeltje
09-10-10, 16:32
Rechts wordt als conservatief versleten omdat ze meer oog hebben voor de economie.

Tja, tot zoiets terug gebracht, hoef je je er verder niet meer in te verdiepen natuurlijk.

Zo kan elk kind het wel begrijpen. :fpetaf: