PDA

Bekijk Volledige Versie : OPROEP: Content moderators voor NVDD



MO_NL
09-10-10, 12:58
Beste NVDD-ers,

Gezien de diversiteit aan berichten, maar ook aan (bijna)dubbelingen, lijkt het ons een goede zaak wanneer er een of meerdere content moderators komen op NVDD.

Wat zijn de taken van Content Moderators?
1. Letten op dubbelingen en deze berichten dan samenvoegen.
2. Actieve discussies die een langere looptijd hebben dan de waan van de dag "als belangrijk markeren" en deze ook weer verwijderen als een discussie geëindigd is.

Reageren kan op verschillende manieren:
- reageren op deze topic.
- het nomineren van andere prikker(s).
- email sturen naar [email protected]
- pm sturen aan ondergetekende.

Ook on-topic feedback is welkom, zowel support voor het idee als kritiek.

Bij voorbaat dank.

tanger'73
09-10-10, 16:00
Kunnen de huidige moderatoren het niet meer aan of ben je nog aan het kindzieken?

H.P.Pas
09-10-10, 19:45
Wat zijn de taken van Content Moderators?
1. Letten op dubbelingen en deze berichten dan samenvoegen.
2. Actieve discussies die een langere looptijd hebben dan de waan van de dag "als belangrijk markeren" en deze ook weer verwijderen als een discussie geëindigd is.


Ik mis twee dingen:
3. Topics splitten.
Discussies slaan vaak zijwegen in, die op zich interessant zijn maar met het topic-onderwerp maar zijdelings te maken hebben. Maak er dan twee topics van.
4. Contentloze berichten verwijderen.
Terughouding is daar natuurlijk op zijn plaats. Ik denk met name aan berichten die als uitsluitende inhoud hebben 'jij bent...' gek, dom, slecht .., enfin noem maar op.

En aan spam natuurlijk.

tanger'73
09-10-10, 20:23
Het moet zeker geen statische ouwe lullen forum worden.

H.P.Pas
09-10-10, 20:28
4. Contentloze berichten verwijderen.



Het moet zeker geen statische ouwe lullen forum worden.

Op het randje; ik zou hem laten staan. :vierkant:

tanger'73
09-10-10, 20:30
Op het randje; ik zou hem laten staan. :vierkant:


alsjemenou, voelde je je aangesproken? Heb ik even geluk dat jij niet content bent en hier moderator bent.

H.P.Pas
09-10-10, 20:36
alsjemenou, voelde je je aangesproken? Heb ik even geluk dat jij niet content bent en hier moderator bent.

Je bent een sukkel. :tik:

tanger'73
09-10-10, 20:42
mijn nominaties voor content moderators nvdd zijn overigens: ibnrushd (theoloog), Rinc (Picador), appieman (new kid on the blok) en de vermaarde alsawt (pain in the ass).

H.P.Pas
09-10-10, 21:26
mijn nominaties voor content moderators nvdd zijn overigens: ibnrushd (theoloog), Rinc (Picador), appieman (new kid on the blok) en de vermaarde alsawt (pain in the ass).

Die hebben, op papier althans, dit baantje nu al en willen er kennelijk vanaf. Vandaar dir topic.

tanger'73
09-10-10, 21:31
Die hebben, op papier althans, dit baantje nu al en willen er kennelijk vanaf. Vandaar dir topic.


Hoe weet jij dat? Denk je nou werkelijk dat een maroc.nl moderator een opzegtermijn heeft? Dit topic gaat ergens anders over en niet over bestaande maroc.nl moderators die ergens de brui aangeven.

H.P.Pas
09-10-10, 23:46
Hoe weet jij dat? Denk je nou werkelijk dat een maroc.nl moderator een opzegtermijn heeft? Dit topic gaat ergens anders over en niet over bestaande maroc.nl moderators die ergens de brui aangeven.

Wie praat over brui ?
Ze willen een hulpje.
Parkinsons Law (http://www.amazon.com/Parkinsons-Law-Cyril-Northcote-Parkinson/product-reviews/1568490151/ref=cm_cr_dp_hist_5?ie=UTF8&showViewpoints=0&filterBy=addFiveStar) in action.
Zou een ex-ambtenaar vetrouwd moeten voorkomen.

tanger'73
10-10-10, 00:10
Wie praat over brui ?
Ze willen een hulpje.
Parkinsons Law (http://www.amazon.com/Parkinsons-Law-Cyril-Northcote-Parkinson/product-reviews/1568490151/ref=cm_cr_dp_hist_5?ie=UTF8&showViewpoints=0&filterBy=addFiveStar) in action.
Zou een ex-ambtenaar vetrouwd moeten voorkomen.


Wie wilt dan ergens vanaf naar aanleiding van dit verzoek?

super ick
10-10-10, 09:31
Ik draag DNA, Eldorado, en Hartsintelligent voor als moderatoren.

Olive Yao
10-10-10, 10:16
Beste NVDD-ers,

Gezien de diversiteit aan berichten, maar ook aan (bijna)dubbelingen, lijkt het ons een goede zaak wanneer er een of meerdere content moderators komen op NVDD.

Wat zijn de taken van Content Moderators?
1. Letten op dubbelingen en deze berichten dan samenvoegen.
2. Actieve discussies die een langere looptijd hebben dan de waan van de dag "als belangrijk markeren" en deze ook weer verwijderen als een discussie geëindigd is.

Reageren kan op verschillende manieren:
- reageren op deze topic.
- het nomineren van andere prikker(s).
- email sturen naar [email protected]
- pm sturen aan ondergetekende.

Ook on-topic feedback is welkom, zowel support voor het idee als kritiek.

Bij voorbaat dank.

Ik wil in ieder geval wel meehelpen met signaleren van zulke topics. Maar het komt regelmatig voor dat ik gedurende bijv. 3 weken nauwelijks op het forum ben.

De forumleden kunnen dubbele topics zelf vermijden door op te letten en niet blindelings nieuwe topics te starten. Zo waren er de afgelopen week wel erg veel topics over de rechtszaak Geert W.





Ik mis twee dingen:
3. Topics splitten.
Discussies slaan vaak zijwegen in, die op zich interessant zijn maar met het topic-onderwerp maar zijdelingds te maken hebben. Maak er dan twee topics van.
4. Contentloze berichten verwijderen.
Terughouding is daar natuurlijk op zijn plaats. Ik denk met name aan berichten die als uitsluitende inhoud hebben 'jij bent...' gek, dom, slecht .., enfin noem maar op.

En aan spam natuurlijk.

Plus dubbele of driedubbele posts. Onstaat vermoedelijk m. n. wanneer de site traag en de prikker ongeduldig is. Uit gemakzucht verwijdert de prikker de dubbele posts dan niet.

John2
10-10-10, 10:51
Ik draag DNA, Eldorado, en Hartsintelligent voor als moderatoren.
Alle drie in één keer of één voor één? :hihi:

super ick
10-10-10, 15:49
Wie zijn hij dan?

Hatert
10-10-10, 19:53
Verbied de figuur REDACTIE en HUISBAAS om topics te kunnen openen. Sinds hij hier topics opent is het aantal dubbele topics pas een probleem geworden. Hij plaatst lukraak zijn topics zonder NVDD door te lezen. Mensen die alleen topics openen en de tekst van een nieuwsbericht neerplempen heb je niet veel aan. NVDD wordt dan een dumpplaats van berichten die niet leven onder de diegenen die wel discusseren.

Twee mogelijkheden:

1. Verbied ze om topics te kunnen openen.
2. Dwing ze om beter op te letten en eerst NVDD door te lezen voordat ze topics openen.

Maar NVDD is toch halfdood. er lopen teveel domme autochtonen rond met een zeer slechte langetermijn geheugen. De meeste onderwerpen hebben ze allang over gediscusseerd maar ze blijven geilen op dezelfde negatieve berichten jegens Marokkanen met dezelfde discussies.

StevieK
11-10-10, 11:04
Verbied de figuur REDACTIE en HUISBAAS om topics te kunnen openen. Sinds hij hier topics opent is het aantal dubbele topics pas een probleem geworden. Hij plaatst lukraak zijn topics zonder NVDD door te lezen. Mensen die alleen topics openen en de tekst van een nieuwsbericht neerplempen heb je niet veel aan. NVDD wordt dan een dumpplaats van berichten die niet leven onder de diegenen die wel discusseren.

Twee mogelijkheden:

1. Verbied ze om topics te kunnen openen.
2. Dwing ze om beter op te letten en eerst NVDD door te lezen voordat ze topics openen.

Maar NVDD is toch halfdood. er lopen teveel domme autochtonen rond met een zeer slechte langetermijn geheugen. De meeste onderwerpen hebben ze allang over gediscusseerd maar ze blijven geilen op dezelfde negatieve berichten jegens Marokkanen met dezelfde discussies.

Ik ben het niet altijd met je eens maar nu support ik je met de volle 100%

Soldim
11-10-10, 11:10
Ook on-topic feedback is welkom, zowel support voor het idee als kritiek.



Zou een slashdot achtig systeem iets zijn? Dan kan voorkomen dat een of twee gekken meer werk genereren dan moderatoren aan kunnen.

John61
11-10-10, 13:19
Verbied de figuur REDACTIE en HUISBAAS om topics te kunnen openen. Sinds hij hier topics opent is het aantal dubbele topics pas een probleem geworden. Hij plaatst lukraak zijn topics zonder NVDD door te lezen. Mensen die alleen topics openen en de tekst van een nieuwsbericht neerplempen heb je niet veel aan. NVDD wordt dan een dumpplaats van berichten die niet leven onder de diegenen die wel discusseren.

Twee mogelijkheden:

1. Verbied ze om topics te kunnen openen.
2. Dwing ze om beter op te letten en eerst NVDD door te lezen voordat ze topics openen.

Maar NVDD is toch halfdood. er lopen teveel domme autochtonen rond met een zeer slechte langetermijn geheugen. De meeste onderwerpen hebben ze allang over gediscusseerd maar ze blijven geilen op dezelfde negatieve berichten jegens Marokkanen met dezelfde discussies.

Je spreekt jezelf tegen. Of je verandert je tekst, of je verandert je onderschrift.

Huisbaas is een moslim die op deze wijze strijd voert tegen de ongelovige honden.......

MO_NL
11-10-10, 13:30
Voor alle duidelijkheid:

het gaat niet om vervanging van moderators, maar om aanvullende taken.

De moderators in place doen goed werk maar zijn primair gericht op handhaving van de orde.

De content moderators richten zicht specifiek op NVDD en zijn vooral bezig met het kanaliseren van de berichtenstroom.

Wat de opmerking van Hatert betreft over de bijdragen van Redactie en Huisbaas:
ik vind de opmerking een beetje te kort door de bocht. Niet alle bijdragen zijn even zinvol, maar ik zie ook genoeg bijdragen die leiden tot uitgebreide discussies.

Mede daarom de oproep om de berichten die geplaatst worden beter te managen.

Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

mark61
11-10-10, 13:55
Voor alle duidelijkheid:

het gaat niet om vervanging van moderators, maar om aanvullende taken.

De moderators in place doen goed werk maar zijn primair gericht op handhaving van de orde.

De content moderators richten zicht specifiek op NVDD en zijn vooral bezig met het kanaliseren van de berichtenstroom.

Wat de opmerking van Hatert betreft over de bijdragen van Redactie en Huisbaas:
ik vind de opmerking een beetje te kort door de bocht. Niet alle bijdragen zijn even zinvol, maar ik zie ook genoeg bijdragen die leiden tot uitgebreide discussies.

Mede daarom de oproep om de berichten die geplaatst worden beter te managen.

Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Hatert heeft gelijk.

Het probleem met die twee is

a) dat ze topics in tsunamis plaatsen, zodat lopende discussies naar p 2. verdwijnen, en dan al gauw prematuur afsterven.

b) dat ze dubbel of driedubbel zijn.

Ik vind het erg onsympathiek en dom als mensen blijkbaar meer één kant op willen communiceren. Wel de goegemeente doodgooien met voor de helft onzinfaits divers, maar zelf lezen, ho maar. Laat staan discussiëren.

We hebben geen topicgenerator nodig. Iedereen hier kan nieuwsberichten neerplempen.

John2
11-10-10, 14:01
Verbied de figuur REDACTIE en HUISBAAS om topics te kunnen openen. Sinds hij hier topics opent is het aantal dubbele topics pas een probleem geworden. Hij plaatst lukraak zijn topics zonder NVDD door te lezen. Mensen die alleen topics openen en de tekst van een nieuwsbericht neerplempen heb je niet veel aan. NVDD wordt dan een dumpplaats van berichten die niet leven onder de diegenen die wel discusseren.

Twee mogelijkheden:

1. Verbied ze om topics te kunnen openen.
2. Dwing ze om beter op te letten en eerst NVDD door te lezen voordat ze topics openen.

Maar NVDD is toch halfdood. er lopen teveel domme autochtonen rond met een zeer slechte langetermijn geheugen. De meeste onderwerpen hebben ze allang over gediscusseerd maar ze blijven geilen op dezelfde negatieve berichten jegens Marokkanen met dezelfde discussies.

Je hebt hierin gelijk al moet ik zeggen dat het mij spijt om je gelijk te geven :hihi:

knuppeltje
11-10-10, 14:04
Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Als het een beetje had gevold, dan had je de vraag niet eens hoeven stellen.

Hatert
11-10-10, 14:49
Voor alle duidelijkheid:

het gaat niet om vervanging van moderators, maar om aanvullende taken.

De moderators in place doen goed werk maar zijn primair gericht op handhaving van de orde.

De content moderators richten zicht specifiek op NVDD en zijn vooral bezig met het kanaliseren van de berichtenstroom.

Wat de opmerking van Hatert betreft over de bijdragen van Redactie en Huisbaas:
ik vind de opmerking een beetje te kort door de bocht. Niet alle bijdragen zijn even zinvol, maar ik zie ook genoeg bijdragen die leiden tot uitgebreide discussies.

Mede daarom de oproep om de berichten die geplaatst worden beter te managen.

Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Natuurlijk is het te kort door de bocht. Ik wilde maar 1 factor aangeven waar het makkelijkst en direct ingegrepen kan worden.

Natuurlijk posten zij veel berichten die interessant zijn en waarover wordt gediscusseerd. Maar zoals mark zei, niet in een halfuur meteen 10 topics of zo openen en dan ook nog zonder te kijken of er al andere topics met hetzelfde onderwerp zijn geopend.

De posts van Huisbaas en Redactie hoeven niet weg te gaan, maar een beetje minder en eerst controleren of er niet al een topic over is geopend lijkt mij een goed begin.

H.P.Pas
11-10-10, 15:20
Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Geheel met Hatert eens.

John2
11-10-10, 15:32
Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Natuurlijk mogen zij nog gewoon post plaatsen, maar het aantal en het even kijken of dit nieuws er nog niet stond zou een uitkomst zijn.
Nu kwamen we soms 3x per dag de zelfde post tegen die soms hardnekkig de volgende dag weer werd geplaatst.
De meeste prikkers hier maar ook de moderators plaatsen hier 1 soms 2 posten per dag als ze iets tegen komen wat ons kan waarderen (dit laatste schreef ik met een brede glimlach).

Soldim
11-10-10, 16:07
Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Mee eens.

Joesoef
11-10-10, 16:46
Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?


Hatert heeft volkomen gelijk, ik denk dat het nvdd prima zonder Redactie en Huisbaas kan. Even inloggen om in een paar minuten tijd een halve pagina vol te spammen is ronduit storend en ergelijk. Geen enkele toegevoegde waarde.


Het modereren/ contend beheren is veel belangrijker dan het plaatsen van een brei aan nieuwe onderwerpen. Leden/ actieve prikkers bepalen wel wat nieuws is. Met een goed beheer wordt het vanzelf drukker, daar heb je geen overvloed aan onderwerpen voor nodig.

super ick
11-10-10, 19:04
Hatert heeft volkomen gelijk, ik denk dat het nvdd prima zonder Redactie en Huisbaas kan. Even inloggen om in een paar minuten tijd een halve pagina vol te spammen is ronduit storend en ergelijk. Geen enkele toegevoegde waarde.


Het modereren/ contend beheren is veel belangrijker dan het plaatsen van een brei aan nieuwe onderwerpen. Leden/ actieve prikkers bepalen wel wat nieuws is. Met een goed beheer wordt het vanzelf drukker, daar heb je geen overvloed aan onderwerpen voor nodig.

Helemaal mee eens. Goed lopende topics raken zo uit zicht.

Misschien kan er ook gezocht worden naar een oplossing voor prikkers die elkaar 10 berichten in uur sturen?
Ik scrol me soms een ongeluk en voor je het weet duiken de Israeli's en Palstijnen weer op.

Joesoef
11-10-10, 19:20
Ik scrol me soms een ongeluk en voor je het weet duiken de Israeli's en Palstijnen weer op.


Scrollen komt in 9 van de 10 topics doordat de topics meestal gekaapt worden, binnen 7 reply's gaat de discussie niet meer om de topicstart maar om wat anders, eindigt nagenoeg altijd in de moslims/ marokkanen/ cultuur diedatzuszo....

tanger'73
11-10-10, 19:59
Misschien kan er ook gezocht worden naar een oplossing voor prikkers die elkaar 10 berichten in uur sturen?

Daar hebben ze dacht ik al PM voor, maar ook wsdb maakt immers zoals je weet deel uit van dit forum.

John2
11-10-10, 20:20
Scrollen komt in 9 van de 10 topics doordat de topics meestal gekaapt worden, binnen 7 reply's gaat de discussie niet meer om de topicstart maar om wat anders, eindigt nagenoeg altijd in de moslims/ marokkanen/ cultuur diedatzuszo....

Inderdaad daar heb je gelijk in, bijna elke discussie wordt direct terug gevoerd naar Marokkanen, Joden, Moslims, Christenen, Israel, Palestina en niet te vergeten WO II.

Al Sawt
11-10-10, 21:49
Inderdaad daar heb je gelijk in, bijna elke discussie wordt direct terug gevoerd naar Marokkanen, Joden, Moslims, Christenen, Israel, Palestina en niet te vergeten WO II.Rara hoe dat komt.

John2
11-10-10, 22:02
Rara hoe dat komt.

Ja leg mij dit eens uit hoe dit kan?

knuppeltje
12-10-10, 08:58
Ja leg mij dit eens uit hoe dit kan?

Sjonny, een mens is niet gehouden aan het onmogelijke. :fpotver:

Slinger
12-10-10, 09:02
Rara hoe dat komt.

Nou, vertel eens, waarom doe je dat?

super ick
12-10-10, 09:45
Rara hoe dat komt.

Aha, uw alwetendheid gaat doceren?

Ik zit op het puntje van mijn stoel.

Als buiten Maroc.nl bekend wordt dat u, uw kennis hier, op dit forum ten toon spreidt dan loopt direct de server vast.

Wat boffen de prikkers hier toch met u.

buig, buig, buig.

John2
12-10-10, 10:48
Sjonny, een mens is niet gehouden aan het onmogelijke. :fpotver:
Ik mag toch aannemen als je steeds weer een gesprek/topic brengt op het oude gesprek dat al jaren hier is uitgemolken, je toch enig idee moet hebben waarom je dit doet, wat de achtergrond is van deze reactie, zodat wij prikkers hier rekening mee kunnen houden.


Wat boffen de prikkers hier toch met u.

:aanwal:Nou nou wat een geluk.:hihi:

Olive Yao
12-10-10, 21:24
(...)

Wat de opmerking van Hatert betreft over de bijdragen van Redactie en Huisbaas:
ik vind de opmerking een beetje te kort door de bocht. Niet alle bijdragen zijn even zinvol, maar ik zie ook genoeg bijdragen die leiden tot uitgebreide discussies.

Mede daarom de oproep om de berichten die geplaatst worden beter te managen.

Zijn er meer die er zo over denken als Hatert?
MAW moeten de posts van Redactie en Huisbaas niet meer op NVDD verschijnen?

Nee, dat vind ik niet. Waarom meteen zo radicaal? Misschien kunnen ze wat ordelijker te werk gaan. Maar dat geldt niet alleen voor hen.

HaasHaas
12-10-10, 21:30
dat ellenlange gezeur hier altijd.
ja, ze hebben inderdaad dubbele posts gedaan. en ja, dat kan soms wat verwarrend werken. die mensen doen het vast ook nog niet zo heel erg lang. dus ja, fouten gebeuren nu eenmaal, en ja, het gebeurd nu heel weinig. dus ik zeg huisbaas & redactie, leer van je fouten en post eens wat nieuws.

tanger'73
12-10-10, 21:41
dat ellenlange gezeur hier altijd.
ja, ze hebben inderdaad dubbele posts gedaan. en ja, dat kan soms wat verwarrend werken. die mensen doen het vast ook nog niet zo heel erg lang. dus ja, fouten gebeuren nu eenmaal, en ja, het gebeurd nu heel weinig. dus ik zeg huisbaas & redactie, leer van je fouten en post eens wat nieuws.

Je kunt het zeker huisbaas niet kwalijk nemen, dat komt ervan al veel hier zitten met achterstallige huur.

HaasHaas
12-10-10, 21:49
Je kunt het zeker huisbaas niet kwalijk nemen, dat komt ervan al veel hier zitten met achterstallige huur.

:hihi:

super ick
13-10-10, 08:23
Je kunt het zeker huisbaas niet kwalijk nemen, dat komt ervan al veel hier zitten met achterstallige huur.

De meeste hier zijn zo scherpzinnig en verstandig. Die hebben vast een glansrijke carriere en een groot koophuis.

tanger'73
13-10-10, 11:48
De meeste hier zijn zo scherpzinnig en verstandig. Die hebben vast een glansrijke carriere en een groot koophuis.


absoluut, dat grachtenhuis hebben ze dan ook gekocht met een enkele tulpenbol.

super ick
13-10-10, 15:50
absoluut, dat grachtenhuis hebben ze dan ook gekocht met een enkele tulpenbol.

:hihi:

mark61
14-10-10, 17:35
Ik geloof niet dat huisbaas dit topic gelezen heeft :hihi:

Maar dat was nou net mijn klacht. Wel plempen, niet lezen.

HaasHaas
14-10-10, 17:38
Ik geloof niet dat huisbaas dit topic gelezen heeft :hihi:

Maar dat was nou net mijn klacht. Wel plempen, niet lezen.

ik denk het ook niet nee.
wat ik niet begrijp is waarom ze dan op dat moment de betreffende topics even snel samenvoegen. volgens mij hoef je daar nou ook weer geen html-genie voor te zijn. nou ja, zeg maar rustig vbulleting-genie dan.

tanger'73
14-10-10, 17:44
Ik geloof niet dat huisbaas dit topic gelezen heeft :hihi:

Maar dat was nou net mijn klacht. Wel plempen, niet lezen.


Lastig als je als moderator ook niet actief meedoet, maar gewoon als een intensive care patiënt ergens buiten westen in coma ligt.

mark61
14-10-10, 17:55
Lastig als je als moderator ook niet actief meedoet, maar gewoon als een intensive care patiënt ergens buiten westen in coma ligt.

Hij zat in die Chileense mijn? :eek:

John2
14-10-10, 22:39
Lastig als je als moderator ook niet actief meedoet, maar gewoon als een intensive care patiënt ergens buiten westen in coma ligt.
Denk dan toch eerder in de croma, want wel plaatsen en niet lezen is zeker geen coma. ;)

knuppeltje
15-10-10, 09:42
Lastig als je als moderator ook niet actief meedoet, maar gewoon als een intensive care patiënt ergens buiten westen in coma ligt.

Dat god vehoede dat ze dat ook nog gaan doen, dat plempen is al meer dan erg genoeg.

tanger'73
15-10-10, 19:42
Dat god vehoede dat ze dat ook nog gaan doen, dat plempen is al meer dan erg genoeg.


contact onderhouden met gespuis dat hier langskomt kan amusant zijn. Erg is pas vrijwillig als een dooie mus op een forum naar geschreven teksten staan turen.

super ick
15-10-10, 22:48
Maar dat was nou net mijn klacht. Wel plempen, niet lezen.

Blijven klagen, dan wordt het snel erg stil hier.

knuppeltje
16-10-10, 09:52
contact onderhouden met gespuis dat hier langskomt kan amusant zijn.

Daar is al dat geplemp niet voor nodig.