PDA

Bekijk Volledige Versie : Ontslag na 'Dikshit-grap' zo 10 okt 2010



HUISBAAS
10-10-10, 14:45
Een presentator uit Nieuw-Zeeland heeft ontslag genomen nadat hij grappen had gemaakt over de naam van een Indiase minister

De controversiële tv-presentator, Paul Henry, kwam afgelopen week niet meer bij van het lachen toen hij in een ontbijtprogramma de naam van minister Sheila Dikshit moest voorlezen. "En zo toepasselijk, want ze komt uit India", kon hij nog uitbrengen tussen zijn lachbuien door.

De commentaren van Henry, die live op tv te zien waren, vielen niet in goede aarde bij de Indiase regering. India liet al weten dat het de "racistische opmerkingen sterk veroordeelt". De Nieuw-Zeelandse minister van Buitenlandse Zaken heeft ook gereageerd en verzekerde India dat veel van zijn landgenoten Henry's opmerkingen ook niet leuk vonden.

"Het is niet langer mogelijk om in de huidige situatie hier te blijven werken. Ik heb altijd met plezier bij Television New Zealand gewerkt", vertelt Henry. De directeur van het tv-station zei dat Henry's vertrek vrijwillig was, en liet ook weten dat hij z'n excuses aan de Indiase bevolking heeft aangeboden.


Bekijk het filmpje

http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21978 (http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/21978)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
10-10-10, 15:06
We hebben er hier ook een, zijn naam is superdick.

tanger'73
10-10-10, 15:13
check beslist 1:25 minuut.


YouTube - Lachende Presentator - Laughing Showmaster

tanger'73
10-10-10, 15:36
Wat dacht je hiervan? Waar poep, van kut, deneuker en hoeren elkaar aangenaam opvolgen. Godallemachtig.

http://www.garagetv.be/video-galerij/kristoff/meneer_poep_vindt_zijn_naam_NIET_kut.aspx

tanger'73
10-10-10, 20:39
Dit is trouwens sheila dikshit tijdens de onthulling van een portabele chemisch toilet van Renault. Met haar bruine gewaad van top tot teen kan ze overigens meteen zo in Bruin 1.

YouTube - Sheila Dikshit unveils electric car

HaasHaas
10-10-10, 22:28
hebben ze daar in india ook al zo weinig humor? :cheefbek:

HaasHaas
10-10-10, 22:29
oké, ik had het filmpje nog niet gezien. diksit dikshit van maken. oké, op papier misschien, maar tja, qua uitspraak. wat een loser zeg.

HaasHaas
10-10-10, 22:31
oh ja, ineens is de presentator 'controversieel'
sorry, wat een zak aardappelen zeg.

tanger'73
10-10-10, 22:31
oké, ik had het filmpje nog niet gezien. diksit dikshit van maken. oké, op papier misschien, maar tja, qua uitspraak. wat een loser zeg.


Denk dat ze zoiets hier heel normaal zouden vinden?

HaasHaas
10-10-10, 22:36
Denk dat ze zoiets hier heel normaal zouden vinden?

misschien als diegene dik en niet in een stoel zou passen. en dat de presentator dikzit van zou maken omdat ze niet gaat zitten.
misschien dan wel.
maar goed, het is gewoon een beetje kinderachtig zo. grappig bij een kinderprogramma ofzo.

tanger'73
10-10-10, 22:39
misschien als diegene dik en niet in een stoel zou passen. en dat de presentator dikzit van zou maken omdat ze niet gaat zitten.
misschien dan wel.
maar goed, het is gewoon een beetje kinderachtig zo. grappig bij een kinderprogramma ofzo.


Best wel veel programma's voor volwassenen te bedenken waar ze dat meteen zonder enkele twijfel zo zouden doen. Bijvoorbeeld een Powned, Paul de Leeuw en aanverwante programma's.

HaasHaas
10-10-10, 22:46
Best wel veel programma's voor volwassenen te bedenken waar ze dat meteen zonder enkele twijfel zo zouden doen. Bijvoorbeeld een Powned, Paul de Leeuw en aanverwante programma's.

jensen niet te vergeten :tik:
powned krijg ik kromme tenen van.
alleen al die presentatie van die chick dominique.
rutger deed het vroeger wel leuk, maar die gast is jammergenoeg bij de verkeerden terechtgekomen. veel te geforceerd allemaal.
paul de leeuw is achterhaald.
ik zat meer te denken aan rtl ofzo. zo'n muts van koffietijd ofzoiets.
smakeloze zender trouwens.

tanger'73
10-10-10, 22:54
jensen niet te vergeten :tik:
powned krijg ik kromme tenen van.
alleen al die presentatie van die chick dominique.
rutger deed het vroeger wel leuk, maar die gast is jammergenoeg bij de verkeerden terechtgekomen. veel te geforceerd allemaal.
paul de leeuw is achterhaald.
ik zat meer te denken aan rtl ofzo. zo'n muts van koffietijd ofzoiets.
smakeloze zender trouwens.


tis tegenwoordig een soort trend aan het worden. Maar hoe dan ook speelt die nieuw zeelandse brillenjood wel venijnig in op haar etniciteit. Door zich voor te stellen dat mevrouw de eerste minister sheila dikshit in india zich waarschijnlijk over straat zou voortbewegen met het letterlijk ploeteren en spitten door de kak.

tanger'73
11-10-10, 21:03
Hier ontbreekt vooralsnog het lef om tegen iemand als een Geert Wilders, die te pas en te onpas buitenlandse staatshoofden in binnen en buitenland besmeurd, terecht te wijzen.

YouTube - Goff condemns Paul Henry remarks