PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederland is hypocriet en racistisch in de omgang met Marokkanen.



Hatert
10-10-10, 19:27
Agenten mishandeld in Drenthe

TIENDEVEEN - In het Drentse Tiendeveen zijn zaterdagnacht vier mensen aangehouden vanwege het bedreigen en mishandelen van politie- en ambulancepersoneel. De medewerkers van de ambulancedienst en de politiemannen hebben aangifte gedaan. De politie neemt de zaak hoog op en heeft het viertal gearresteerd.

Het gaat om drie verdachten van 17, 19 en 23 jaar uit Nieuw Balinge en een 19-jarige man uit Hoogeveen. De Hoogevener was 's nachts op de Berkenweg in Tiendeveen betrokken geweest bij een eenzijdig ongeluk en werd door ambulancepersoneel lichtgewond aangetroffen. Hij had zijn auto verlaten en was overgebracht naar de auto van zijn zus, in gezelschap van de drie uit Nieuw Balinge.

Het ambulancepersoneel probeerde het slachtoffer te helpen, maar werd agressief bejegend. Een van de mannen uit Nieuw Balinge stormde op een ambulancemedewerkster af en duwde haar hardhandig tegen de auto aan. Zij hield hier een pijnlijke schouder aan over.

De politie wist de man te overmeesteren, maar de drie en hun gewonde vriend kwamen vervolgens dreigend en zwaaiend met een ringsleutel en een zaklantaarn op de agenten af. Die gebruikten pepperspray en riepen de hulp van collega's in. De vier bleven zich volgens de politie echter dreigend gedragen.

Na de komst van een politiehond bonden ze wel in. Met hulp van de extra agenten kon het viertal worden aangehouden. De 19-jarige bestuurder bleek te veel te hebben gedronken. (NOVUM)


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/518481/2010/10/10/Agenten-mishandeld-in-Drenthe.dhtml

Smerig pleurislandje, als een marokkaan een scheet laat duikt de media er meteen bovenop, wordt erover in het parlement vragen gesteld en er over gedebateerd en worden er maatregelen voorgesteld. Heel het land is dan in rep en roer.

Maar als de kafirjeugd losgaat, elke weekend gebeuren tientallen van zulke zaken met geweld, dan is dat normaal en is er niets aan de hand.

En nu, wat gaat er gebeuren denk je? Tering rascistisch landje.

Harts intelligentie
10-10-10, 19:35
Agenten mishandeld in Drenthe

TIENDEVEEN - In het Drentse Tiendeveen zijn zaterdagnacht vier mensen aangehouden vanwege het bedreigen en mishandelen van politie- en ambulancepersoneel. De medewerkers van de ambulancedienst en de politiemannen hebben aangifte gedaan. De politie neemt de zaak hoog op en heeft het viertal gearresteerd.

Het gaat om drie verdachten van 17, 19 en 23 jaar uit Nieuw Balinge en een 19-jarige man uit Hoogeveen. De Hoogevener was 's nachts op de Berkenweg in Tiendeveen betrokken geweest bij een eenzijdig ongeluk en werd door ambulancepersoneel lichtgewond aangetroffen. Hij had zijn auto verlaten en was overgebracht naar de auto van zijn zus, in gezelschap van de drie uit Nieuw Balinge.

Het ambulancepersoneel probeerde het slachtoffer te helpen, maar werd agressief bejegend. Een van de mannen uit Nieuw Balinge stormde op een ambulancemedewerkster af en duwde haar hardhandig tegen de auto aan. Zij hield hier een pijnlijke schouder aan over.

De politie wist de man te overmeesteren, maar de drie en hun gewonde vriend kwamen vervolgens dreigend en zwaaiend met een ringsleutel en een zaklantaarn op de agenten af. Die gebruikten pepperspray en riepen de hulp van collega's in. De vier bleven zich volgens de politie echter dreigend gedragen.

Na de komst van een politiehond bonden ze wel in. Met hulp van de extra agenten kon het viertal worden aangehouden. De 19-jarige bestuurder bleek te veel te hebben gedronken. (NOVUM)


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/518481/2010/10/10/Agenten-mishandeld-in-Drenthe.dhtml

Smerig pleurislandje, als een marokkaan een scheet laat duikt de media er meteen bovenop, wordt erover in het parlement vragen gesteld en er over gedebateerd en worden er maatregelen voorgesteld. Heel het land is dan in rep en roer.

Maar als de kafirjeugd losgaat, elke weekend gebeuren tientallen van zulke zaken met geweld, dan is dat normaal en is er niets aan de hand.

En nu, wat gaat er gebeuren denk je? Tering rascistisch landje.

Tja, niet alleen Marokkanen worden tegen gedescrimineerd in NL maar ook moslims in het algemeen ....zie die fasctist wilders & co....

walgelijk intolerant populistisch ....racistisch ...land is NL aan het worden ! :kotsen2:

saralien
10-10-10, 19:45
salam malaikom,
nu nou nou wat voelen we ons weer
gediscrimineerd, tsjonge tsjonge
ik ben al jaren bekeerd en heb me
nog niet vaak gediscrimieerd gevoeld
en wordt vaak aangezien voor turk,
of zou het komen omdat deze groep niet zo
crimineel is????
pas als ik zeg mijn man is mocro dan kijken ze
me aan zo van huh:hihi:
maar echt het boeit me niet ben op mijn eigen
bodem en als ze mij willen discrimineren moeten
ze van goede huizen komen!
tuurlijk wordt het wel in de media benut,maar laten
we eerlijk zijn er zijn nou eenmaal veel mocro`s op
het verkeerde pad, laten wij rustig blijven en niet
ons direct op ons hart getrapt voelen!!!!!!:(
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zanjabeel
10-10-10, 23:28
salam malaikom,
nu nou nou wat voelen we ons weer
gediscrimineerd, tsjonge tsjonge
ik ben al jaren bekeerd en heb me
nog niet vaak gediscrimieerd gevoeld
en wordt vaak aangezien voor turk,
of zou het komen omdat deze groep niet zo
crimineel is????
pas als ik zeg mijn man is mocro dan kijken ze
me aan zo van huh:hihi:
maar echt het boeit me niet ben op mijn eigen
bodem en als ze mij willen discrimineren moeten
ze van goede huizen komen!
tuurlijk wordt het wel in de media benut,maar laten
we eerlijk zijn er zijn nou eenmaal veel mocro`s op
het verkeerde pad, laten wij rustig blijven en niet
ons direct op ons hart getrapt voelen!!!!!!:(


Wa 3aleykoum Assalaam,

Ik weet niet in welke milieus jij je bevindt of met wat voor soort mensen je omgaat maar dat kan niet veel goeds zijn als jouw ervaring is zoals bovengenoemd lijkt mij. Bovendien is het Marokkanen en geen mocro's (tenzij men de straat gewend is wat weer bovengenoemde ervaringen zou kunnen verklaren) wa Allahu A3lem.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

saralien
11-10-10, 06:13
salaam malaikom,
ik bedoelde het niet slecht hoor,
matuurlijk zijn de marokanen vaak slecht
in het nieuws, maar soms vragen ze er ook om,
waar ik woon heb je nog weinig discriminatie en
als je wordt gediscrimineerd kan het ook best eigen
schuld zijn, zo bedoelde ik het eigenlijk, we moeten niet
in een hoekje gaan zitten maar juist ons gedrag verbeteren
respect kan je van iedereen krijgen, je moet het alleen wel verdienen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Slinger
11-10-10, 06:33
Agenten mishandeld in Drenthe

TIENDEVEEN - In het Drentse Tiendeveen zijn zaterdagnacht vier mensen aangehouden vanwege het bedreigen en mishandelen van politie- en ambulancepersoneel. De medewerkers van de ambulancedienst en de politiemannen hebben aangifte gedaan. De politie neemt de zaak hoog op en heeft het viertal gearresteerd.

Het gaat om drie verdachten van 17, 19 en 23 jaar uit Nieuw Balinge en een 19-jarige man uit Hoogeveen. De Hoogevener was 's nachts op de Berkenweg in Tiendeveen betrokken geweest bij een eenzijdig ongeluk en werd door ambulancepersoneel lichtgewond aangetroffen. Hij had zijn auto verlaten en was overgebracht naar de auto van zijn zus, in gezelschap van de drie uit Nieuw Balinge.

Het ambulancepersoneel probeerde het slachtoffer te helpen, maar werd agressief bejegend. Een van de mannen uit Nieuw Balinge stormde op een ambulancemedewerkster af en duwde haar hardhandig tegen de auto aan. Zij hield hier een pijnlijke schouder aan over.

De politie wist de man te overmeesteren, maar de drie en hun gewonde vriend kwamen vervolgens dreigend en zwaaiend met een ringsleutel en een zaklantaarn op de agenten af. Die gebruikten pepperspray en riepen de hulp van collega's in. De vier bleven zich volgens de politie echter dreigend gedragen.

Na de komst van een politiehond bonden ze wel in. Met hulp van de extra agenten kon het viertal worden aangehouden. De 19-jarige bestuurder bleek te veel te hebben gedronken. (NOVUM)


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/518481/2010/10/10/Agenten-mishandeld-in-Drenthe.dhtml

Smerig pleurislandje, als een marokkaan een scheet laat duikt de media er meteen bovenop, wordt erover in het parlement vragen gesteld en er over gedebateerd en worden er maatregelen voorgesteld. Heel het land is dan in rep en roer.

Maar als de kafirjeugd losgaat, elke weekend gebeuren tientallen van zulke zaken met geweld, dan is dat normaal en is er niets aan de hand.

En nu, wat gaat er gebeuren denk je? Tering rascistisch landje.

Denk je dat er in Tiendeveen geen allochtonen wonen?

justus
11-10-10, 07:20
de cijfers liegen er niet om. veel jeugdige mannelijke (en ook steeds meer jeugdige vrouwelijke) marokkanen zijn fout bezig, geweld, kleine criminaliteit, wangedrag...
de cijfers liegen er niet om: 50% van de kleine criminaliteit in haaglanden wordt veroorzaakt door marokkanen (weliswaar maar een procent of 7 van DE marokkanen, maar het stigmatiseert prima).

ik ben tegen geweld, kleine criminaliteit, wangedrag, hangjeugd (en uiteraard ook tegen grote criminaliteit, alleen heb je daar als burger minder last van).
ik vind dan ook dat gajes moet worden aangepakt. hard. en constant.
en ja... daar zitten dus (veel) marokkanen tussen...ook hard aanpakken en zo (waarbij de anderen/autochtonen natuurlijk niet mogen worden vergeten, ook aanpakken dus!).

het gaat dan ook niet aan om onmiddellijk racisme en discriminatie te blerren. dooddoenertje wat zijn doel al gepasseerd is...al lang trouwens.

in nederland is op dit moment 1 ding van belang: meedoen. meedoen in de maatschappij, op school, met werk, met vrijwilligerswerk, met sport, met anderen, ook meedoen met niet moslims (dat marokkaanse gajes is nu ook niet echt gelovig - drank, sigaretten, vrouwen, sex en ja, ook niet halal eten).
respect tonen voor anderen; levert ook respect voor jezelf op. aanpassen (let op: niet assimileren).

discriminatie? dat is het gedrag van die 7% jegens alle anderen...

naam
11-10-10, 09:25
Smerig pleurislandje, als een marokkaan een scheet laat duikt de media er meteen bovenop, wordt erover in het parlement vragen gesteld en er over gedebateerd en worden er maatregelen voorgesteld. Heel het land is dan in rep en roer.

Maar als de kafirjeugd losgaat, elke weekend gebeuren tientallen van zulke zaken met geweld, dan is dat normaal en is er niets aan de hand.

En nu, wat gaat er gebeuren denk je? Tering rascistisch landje.

Als super geïntegreerde Marokkaan doe je me denken aan de onderstaande meneer.


YouTube - Tiny en Lau - Lau gaat helemaal tekeer tijdens TV kijken... een 4 minuten durende scheldkanonade !

Zanjabeel
11-10-10, 10:09
in nederland is op dit moment 1 ding van belang: meedoen. meedoen in de maatschappij, op school, met werk, met vrijwilligerswerk, met sport, met anderen, ook meedoen met niet moslims

Dus iemand die ervoor kiest om als kluizenaar door het leven te gaan is in Nederland "op dit moment" niet welkom net als de moslim?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John61
11-10-10, 13:25
Dus iemand die ervoor kiest om als kluizenaar door het leven te gaan is in Nederland "op dit moment" niet welkom net als de moslim?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je mag hier als kluizenaar leven, zolang je uiteraard wel in eigen onderhoud voorziet. Tis tamelijk hypocriet om niets te willen maar wel te eisen dat de samenleving voor je zorgt.

abdulhamid
11-10-10, 15:22
Je mag hier als kluizenaar leven, zolang je uiteraard wel in eigen onderhoud voorziet. Tis tamelijk hypocriet om niets te willen maar wel te eisen dat de samenleving voor je zorgt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Als je alle allochtonen die werken optelt en alle allochtonen die niet werken optelt, dan kom je uit op een getal van ongeveer 8 op 1.

Dus die allochtonen die niet werken en loon ontvangen, die nemen wij voor onze rekening, meneer de allochtonen-mogen-niet-op-hun-luie-x-zitten-maar-autochtonen-wel. Of schiet dit ook weer in je verkeerde keelgat?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
11-10-10, 16:07
salam malaikom,

nu nou nou wat voelen we ons weer

gediscrimineerd, tsjonge tsjonge

ik ben al jaren bekeerd en heb me

nog niet vaak gediscrimieerd gevoeld

en wordt vaak aangezien voor turk,

of zou het komen omdat deze groep niet zo

crimineel is????

pas als ik zeg mijn man is mocro dan kijken ze

me aan zo van huh:hihi:

maar echt het boeit me niet ben op mijn eigen

bodem en als ze mij willen discrimineren moeten

ze van goede huizen komen!

tuurlijk wordt het wel in de media benut,maar laten

we eerlijk zijn er zijn nou eenmaal veel mocro`s op

het verkeerde pad, laten wij rustig blijven en niet

ons direct op ons hart getrapt voelen!!!!!!:(



salaam aleykoum

Leuk antwoord mashaAllah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Soldim
11-10-10, 16:13
Als je alle allochtonen die werken optelt en alle allochtonen die niet werken optelt, dan kom je uit op een getal van ongeveer 8 op 1.


Tsjonge, dat is indrukwekkend. Over geheel Nederland genomen is het minder dan 1 op 1.... (beroepsbevolking 8.2 miljoen op een totaal van dik 17 miljoen).

Het is dan vast ook niet veel gevraagd of je die cijfertjes die je noemt kunt onderbouwen? :strik:

saralien
11-10-10, 16:38
salaam malaikom,
tis maar van welke kant je het bekijkt soldim,
van de positieve of negatieve kant:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Stopnaald
12-10-10, 10:16
Boe hoe, wat ZIJN we weer vreselijk zielig.

Je zou bijna denken dat de enig zielige personen in de wereld marokkanen zijn....
Piep en jank niet zo!!! De wereld zit inderdaad NIET op jou te wachten. Big deal!

Zorg voor goede (uitstekende) studieresultaten, werk hard (harder dan je concurrenten) en besteed al je overige tijd aan netwerken/jezelf promoten en dan komt alles vanzelf in orde.

Met klagen en zeuren bereik je alleen maar dat je nog minder kansen krijgt en terecht!!!

John61
12-10-10, 10:44
Als je alle allochtonen die werken optelt en alle allochtonen die niet werken optelt, dan kom je uit op een getal van ongeveer 8 op 1.

Dus die allochtonen die niet werken en loon ontvangen, die nemen wij voor onze rekening, meneer de allochtonen-mogen-niet-op-hun-luie-x-zitten-maar-autochtonen-wel. Of schiet dit ook weer in je verkeerde keelgat?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

En waar heb ik het woordje allochtoon in de mond genomen.
Daarnaast ben je vooringenomen. Je gaat er standaard vanuit dat ik een autochtoon ben. Sorry jochie, ik kom uit Iran en ben dus een allochtoon.

Daarnaast geef je ook nog eens een verkeerd signaal af. 1 op de 8 allo's werkt niet. Dat zal dan een gepensioeneerde zijn. Dat betekent dus dat jij stelt dat er absoluut geen sprake is van discriminatie op de werkvloer van autoch's naar moslims toe! Want als 1 op de 8 niet werkt (er zijn inmiddels heel wat gepensioneerden moslims hier) dan is er absoluut geen werkeloosheid onder moslims.

Eindelijk eens goed nieuws. Dank je wel voor dit heugelijke berichtje van je! Tis eigenlijk nog beter, in 1 adem zeg je ook dat gepensioneerden moslims veel langer door blijven werken. Daar kunnen de autochs nog een voorbeeld aannemen. Want 1 op de 8 allo's werkt niet, dus 7 wel. En daar zitten dan ook nog de moeders onder die thuisblijven. Feitelijk zeg je dat zelfs de gepensioneerden tot hun dood doorwerken. Anders komen we nooit op 1 op 8.....

Hatert
12-10-10, 12:41
de cijfers liegen er niet om. veel jeugdige mannelijke (en ook steeds meer jeugdige vrouwelijke) marokkanen zijn fout bezig, geweld, kleine criminaliteit, wangedrag...
de cijfers liegen er niet om: 50% van de kleine criminaliteit in haaglanden wordt veroorzaakt door marokkanen (weliswaar maar een procent of 7 van DE marokkanen, maar het stigmatiseert prima).

ik ben tegen geweld, kleine criminaliteit, wangedrag, hangjeugd (en uiteraard ook tegen grote criminaliteit, alleen heb je daar als burger minder last van).
ik vind dan ook dat gajes moet worden aangepakt. hard. en constant.
en ja... daar zitten dus (veel) marokkanen tussen...ook hard aanpakken en zo (waarbij de anderen/autochtonen natuurlijk niet mogen worden vergeten, ook aanpakken dus!).

het gaat dan ook niet aan om onmiddellijk racisme en discriminatie te blerren. dooddoenertje wat zijn doel al gepasseerd is...al lang trouwens.

in nederland is op dit moment 1 ding van belang: meedoen. meedoen in de maatschappij, op school, met werk, met vrijwilligerswerk, met sport, met anderen, ook meedoen met niet moslims (dat marokkaanse gajes is nu ook niet echt gelovig - drank, sigaretten, vrouwen, sex en ja, ook niet halal eten).
respect tonen voor anderen; levert ook respect voor jezelf op. aanpassen (let op: niet assimileren).

discriminatie? dat is het gedrag van die 7% jegens alle anderen...

Heb je daar een berichtje van waar dat beweerd wordt?

Hatert
12-10-10, 12:44
Maar zoals ik al voorspelde, geen haan die er naar kraait. De media en politiek schreeuwen pas moord en dood als ze het nodig hebben voor hun campagnes en het een incident betreft waar Marokkanen bij betrokken zijn.

Als ze het nodig hebben dan is zelfs een scheldpartij van een Marokkaan voldoende om landelijk een campagne te starten. maar4 nu worden politieagenten in elkaar geslagen en men zwijgt.

Zoals ik al zei, het zijn smerige racistische hypocriete trucjes die ze hier in nederland toepassen op Marokkanen.

Sallahddin
12-10-10, 13:34
wat een achterlijk stelletje hypocret idioten denial freaks, zeg :


ze ontkenen de feiten, de werkelijkheid , hun tekortkomingnen , misdaden, intlerantie jegens ander volkere, geloven ....blaming the victim or victimizing the criminal & criminalizing the victim via that famous blaming the vitim psychology of theirs ...while playing the victim rol ...

maar ze aarzellen niet anderen te demonizeren , bekritiseren te pas & te onpas ....



well, as had said French nobel prize winner once : Albert Camus :

"It's easier for most of us to judge & accuse others in order to avoid being judged & accused ourselves ..."

pff.....

Slinger
12-10-10, 13:38
"It's easier for most of us to judge & accuse others in order to avoid being judged & accused ourselves ..."



Maar dat geldt niet voor je zelf?

John61
12-10-10, 13:46
Maar zoals ik al voorspelde, geen haan die er naar kraait. De media en politiek schreeuwen pas moord en dood als ze het nodig hebben voor hun campagnes en het een incident betreft waar Marokkanen bij betrokken zijn.

Als ze het nodig hebben dan is zelfs een scheldpartij van een Marokkaan voldoende om landelijk een campagne te starten. maar4 nu worden politieagenten in elkaar geslagen en men zwijgt.

Zoals ik al zei, het zijn smerige racistische hypocriete trucjes die ze hier in nederland toepassen op Marokkanen.

Je bent gewoon een jankerd, een wildersfiguur, niemand zal jou ooit van iets kunnen overtuigen, dus de moeite van het proberen niet eens waard.
Je bent zo overtuigd van je eigen gelijk, wat dat betreft verschil je niets van dat peroxidehoofd. Zelfde pot nat, zelfde teksten. Alleen de een kan alleen moslims uitkramen, jij kunt alleen westerlingen of autoch's uitkramen. Maar jullie denkbeelden zijn verder hetzelfde. Je hoeft alleen maar de bevolkingsgroepen te veranderen.

En ja jochie, je bent hier in Nederland. En het wordt tijd dat jhij eens bewijst uberhaupt een zinvolle bijdrage aan deze samenleving te kunnen geven. En zolang je dat weigert, is het jammer voor je, maar de meerderheid kotst jou gewoon uit.

Je bent waarschijnlijk niet meer dan een gefrusteerd mannetje die waarschijnlijk problemen heeft met de vader zoon relatie. Laat me raden, je hebt zussen en je vader had altijd meer oog voor hen dan voor jou. En vervolgens reageer je hier je frustraties af. Kan het mis hebben hoor, maar jouw gedrag is zo steriotiep.......

Hatert
12-10-10, 14:35
Je bent gewoon een jankerd, een wildersfiguur, niemand zal jou ooit van iets kunnen overtuigen, dus de moeite van het proberen niet eens waard.
Je bent zo overtuigd van je eigen gelijk, wat dat betreft verschil je niets van dat peroxidehoofd. Zelfde pot nat, zelfde teksten. Alleen de een kan alleen moslims uitkramen, jij kunt alleen westerlingen of autoch's uitkramen. Maar jullie denkbeelden zijn verder hetzelfde. Je hoeft alleen maar de bevolkingsgroepen te veranderen.

En ja jochie, je bent hier in Nederland. En het wordt tijd dat jhij eens bewijst uberhaupt een zinvolle bijdrage aan deze samenleving te kunnen geven. En zolang je dat weigert, is het jammer voor je, maar de meerderheid kotst jou gewoon uit.

Je bent waarschijnlijk niet meer dan een gefrusteerd mannetje die waarschijnlijk problemen heeft met de vader zoon relatie. Laat me raden, je hebt zussen en je vader had altijd meer oog voor hen dan voor jou. En vervolgens reageer je hier je frustraties af. Kan het mis hebben hoor, maar jouw gedrag is zo steriotiep.......

Ga in op mijn stelling, niet op mijn persoon want die ken je niet. Als je op de persoon blijft spelen heeft discusseren geen zin en scheld ik je de pokkepleuris. Don't push it boy.

John61
12-10-10, 15:25
Ga in op mijn stelling, niet op mijn persoon want die ken je niet. Als je op de persoon blijft spelen heeft discusseren geen zin en scheld ik je de pokkepleuris. Don't push it boy.

Je scheld maar een eind in het rond.
Maar goed, je hebt in ieder geval wel iets aan kennis over jezelf. Je noet je heel terecht een hatert. En hoe kun je in hemelsnaam discussieren met iemand die alles haat wat niet zijn mening is. Is volstrekt onmogelijk en kansloos. Blijf hetv alleen in en intriest vinden. Je noemt jezelf een moslim. Mwah, je handelt er in ieder geval niet naar. Tenzij je tot een van de geweldadige typetjes behoort. Mar goed dan hang je een stroming aan waar de meeste moslims van gruwen.
Uiteindelijk zul JIJ verantwoordelijkheid moeten afleggen over JOUW gedrag. En daar wens ik je alvast heel veel sterkte bij. Maar kop op, de hel bestaat niet dus da's een troost voor je.

H.P.Pas
12-10-10, 15:38
Als je op de persoon blijft spelen heeft discusseren geen zin en scheld ik je de pokkepleuris.

Waar is de popcorn. :cola:

Hatert
12-10-10, 15:47
Je scheld maar een eind in het rond.
Maar goed, je hebt in ieder geval wel iets aan kennis over jezelf. Je noet je heel terecht een hatert. En hoe kun je in hemelsnaam discussieren met iemand die alles haat wat niet zijn mening is. Is volstrekt onmogelijk en kansloos. Blijf hetv alleen in en intriest vinden. Je noemt jezelf een moslim. Mwah, je handelt er in ieder geval niet naar. Tenzij je tot een van de geweldadige typetjes behoort. Mar goed dan hang je een stroming aan waar de meeste moslims van gruwen.
Uiteindelijk zul JIJ verantwoordelijkheid moeten afleggen over JOUW gedrag. En daar wens ik je alvast heel veel sterkte bij. Maar kop op, de hel bestaat niet dus da's een troost voor je.

Begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen? Je kent mij niet en je zult mij ook nooit kennen. Wie ik ben gaat jouw begripsvermogen te buiten, waag je daar ook niet aan. Ga alleen in op wat ik schrijf, dat is het enige wat je van mij kent.

Ik kan begrijpen dat mijn aanwezigheid woede bij je opwekt. Dat gaat makkelijk heh. Moet je nagaan wat de Marokkanen in Nederland dagelijks moeten ondergaan.

Hatert
12-10-10, 15:48
Waar is de popcorn. :cola:

Ga weg ramptoerist, vandaag weinig te beleven, ik ben mild vandaag.

H.P.Pas
12-10-10, 16:38
, ik ben mild vandaag.

En ? Bevalt het ?

John61
12-10-10, 16:57
Begrijp je het niet of wil je het niet begrijpen? Je kent mij niet en je zult mij ook nooit kennen. Wie ik ben gaat jouw begripsvermogen te buiten, waag je daar ook niet aan. Ga alleen in op wat ik schrijf, dat is het enige wat je van mij kent.

Ik kan begrijpen dat mijn aanwezigheid woede bij je opwekt. Dat gaat makkelijk heh. Moet je nagaan wat de Marokkanen in Nederland dagelijks moeten ondergaan.

Je staat bol van de vooroordelen. Gemakshalve ga je er maar vanuit dat ik hier geboren en getogen ben, een zgn kaaskop. Ja, en dan anderen verwijten dat ze eerst oordelen en dan naar de feiten kijken.

wanneer jij Nederland en de inwoners zo enorm haat, moet je simpelweg verkassen voor je eigen gemoedsrust. maar zoals vgewoonlijk maak je ene hoop stampij, je discrimineert en beledigt erop los. wanneer je persoonlijk wordt aangesproken moet men vooral niet op de man spelen. Terwijl je zelf geregeld niet anders doet!

ga eens rustig de krant lezen. Je komt genoeg berichten tegen over autochs die crimineel gedrag vertonen. En ja, niet alles haalt de kranten. Zo blijven er ook daden van marocs buiten de media, domweg omdat niet alles in de kranten komt.
Maar ja je hebt zulke oogkleppen voor dat je alleen leest wat jij wil lezen. Het andere bestaat domweg niet voor je. Gelijk a la Wilders.

justus
17-10-10, 09:24
Heb je daar een berichtje van waar dat beweerd wordt?

sorry voor de late reactie, tijdje in hospitaal geweest. deze cijfers (komen vrij algemeen voor) heb ik gelezen in een rapport van justitie haaglanden van een jaar of 3 terug en het schijnt zelfs erger te zijn geworden. vernam ik tevens op mijn werk van lieden die zich daar beroepsmatig veel mee bezig houden. overigens is het niet zo vreemd dat kleine criminaliteit veel wordt gepleegd door lieden uit achterstandswijken en laten dat nou vooral marokkanen zijn (althans in haaglanden). echter, het blijven statistieken en daar moet je ook weer niet teveel waarde aan hechten, behalve dan dat cijfers stigmatiseren.

Hatert
17-10-10, 12:03
sorry voor de late reactie, tijdje in hospitaal geweest. deze cijfers (komen vrij algemeen voor) heb ik gelezen in een rapport van justitie haaglanden van een jaar of 3 terug en het schijnt zelfs erger te zijn geworden. vernam ik tevens op mijn werk van lieden die zich daar beroepsmatig veel mee bezig houden. overigens is het niet zo vreemd dat kleine criminaliteit veel wordt gepleegd door lieden uit achterstandswijken en laten dat nou vooral marokkanen zijn (althans in haaglanden). echter, het blijven statistieken en daar moet je ook weer niet teveel waarde aan hechten, behalve dan dat cijfers stigmatiseren.


De cijfers komen algemeen voor? Dan is het niet zo moeilijk om dat je stelling te bevestigen.

Nou laat ik het je maar direct zo zeggen. Je liegt, zulke cijfers bestaan niet en hebben nooit bestaan. Het is je mind die je in de maling neemt.

Sterretje2
17-10-10, 13:53
Jullie schryven lachwekkende onzin haha grappige discussie ik haal effe wat chips op
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

justus
17-10-10, 15:02
De cijfers komen algemeen voor? Dan is het niet zo moeilijk om dat je stelling te bevestigen.

Nou laat ik het je maar direct zo zeggen. Je liegt, zulke cijfers bestaan niet en hebben nooit bestaan. Het is je mind die je in de maling neemt.

nee hoor. ik hoef niet te liegen. weet je, goed is goed en fout is fout alleen ben jij kennelijk van de soort die van mening is dat in jouw kringen uitsluitend goed voor komt. ik ben geen racist en evenmin een leugenaar. reacties als de jouwe appelleren te nadrukkelijk aan dit soort gevoelens. stop je kop in een de grond en doe alsof de wereld niet veranderd is....

allemachtig. het is randstedelijk alom bekend dat heel veel overlast en kleine criminaliteit veroorzaakt wordt door een select clubje jonge marokkanen. een % of 5 á 7. dat jij zeurt om bewijsjes, bronnen en meer van dat gedoe zegt heel veel over jouw hiervoor geschetste struisvogelgedrag. realiseer je nu eens dat die 5 a 7 % een smet werpen op de totale bevolkingsgroep...er zijn weinig lieden zoals ik die bereid zijn NIET te generaliseren. een verbetering van de omvang van die groep wordt door reacties als de jouwe niet gestimuleerd.

je redt het verder wel hè? go live with your presumed discrimation issues.

Hatert
18-10-10, 01:59
nee hoor. ik hoef niet te liegen. weet je, goed is goed en fout is fout alleen ben jij kennelijk van de soort die van mening is dat in jouw kringen uitsluitend goed voor komt. ik ben geen racist en evenmin een leugenaar. reacties als de jouwe appelleren te nadrukkelijk aan dit soort gevoelens. stop je kop in een de grond en doe alsof de wereld niet veranderd is....

allemachtig. het is randstedelijk alom bekend dat heel veel overlast en kleine criminaliteit veroorzaakt wordt door een select clubje jonge marokkanen. een % of 5 á 7. dat jij zeurt om bewijsjes, bronnen en meer van dat gedoe zegt heel veel over jouw hiervoor geschetste struisvogelgedrag. realiseer je nu eens dat die 5 a 7 % een smet werpen op de totale bevolkingsgroep...er zijn weinig lieden zoals ik die bereid zijn NIET te generaliseren. een verbetering van de omvang van die groep wordt door reacties als de jouwe niet gestimuleerd.

je redt het verder wel hè? go live with your presumed discrimation issues.

Niet zinloos spartelen. Je kunt je stigmatiserende bewering niet staven met relevante cijfers. Ik hou niet van discussies waarbij mensen cijfers uit hun duim zuigen.

justus
18-10-10, 05:23
Niet zinloos spartelen. Je kunt je stigmatiserende bewering niet staven met relevante cijfers. Ik hou niet van discussies waarbij mensen cijfers uit hun duim zuigen.

hou nu ff op met superieur doen lummel. ik heb dergelijke cijfers meerdere malen gezien dus is dat de realiteit. dat ik die zooi niet op sla is irrelevant. ik citeer slechts uit de door mij gelezen stukken. stel voor dat je lekker zelf gaat googlen alvorens je als een hautaine debiel anderen voor leugenaar uit gaat maken. triestheid ten top. zou me niet verbazen als jij deel uitmaakt van die 5-7% en vanwege het feit dat je een vmbo doorstromert bent de mening hebt dat je intelligent bent...... mijn opmerking was niet stigmatiserend of destigmatiserend, slechts een relaas van empirisch vastgesteld onderzoek. heb je je nooit afgevraagd waarom marokkaanse jongens in het algemeen een heel slechte naam hebben onder de jeugd in de randstad? zou dat misschien iets te maken hebben met een criminele groepsgedrag? (want alleen is dat tuig doorgaans te laf om te poepen...)

saralien
18-10-10, 05:51
salaam malaikom,

hoe lang gaan we nog door met deze onmogelijke discussie?????

jullie kunnen elkaar toch niet overtuigen, dus laat elkaar in zijn waarde

en get a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

justus
18-10-10, 07:01
salaam malaikom,

hoe lang gaan we nog door met deze onmogelijke discussie?????

jullie kunnen elkaar toch niet overtuigen, dus laat elkaar in zijn waarde

en get a life!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

je hebt helemaal gelijk. ik baal er alleen van dat iemand mij onmiddellijk voor leugenaar uitmaakt terwijl ik domweg wat citeer uit stukken die ik gelezen heb en waarvan de bron bepaald onverdacht is. ik ben zeker niet tegen een bepaalde groep uit de bevolking. je hebt nl. (zie mijn onderschrift) overal eikels.

BlackBox
18-10-10, 08:55
de cijfers liegen er niet om: 50% van de kleine criminaliteit in haaglanden wordt veroorzaakt door marokkanen (weliswaar maar een procent of 7 van DE marokkanen, maar het stigmatiseert prima).
worden vergeten, ook aanpakken dus!).

Wie stelt bewijst?

Hatert
18-10-10, 11:00
hou nu ff op met superieur doen lummel. ik heb dergelijke cijfers meerdere malen gezien dus is dat de realiteit. dat ik die zooi niet op sla is irrelevant. ik citeer slechts uit de door mij gelezen stukken. stel voor dat je lekker zelf gaat googlen alvorens je als een hautaine debiel anderen voor leugenaar uit gaat maken. triestheid ten top. zou me niet verbazen als jij deel uitmaakt van die 5-7% en vanwege het feit dat je een vmbo doorstromert bent de mening hebt dat je intelligent bent...... mijn opmerking was niet stigmatiserend of destigmatiserend, slechts een relaas van empirisch vastgesteld onderzoek. heb je je nooit afgevraagd waarom marokkaanse jongens in het algemeen een heel slechte naam hebben onder de jeugd in de randstad? zou dat misschien iets te maken hebben met een criminele groepsgedrag? (want alleen is dat tuig doorgaans te laf om te poepen...)

Als je de cijfers meerdere malen hebt gezien is het niet moeilijk om de cijfers aan ons te laten zien. Des te meer je spartelt, des te meer het net zich om je leugen sluit.

De rest van de bullshit is niet interessant voor de discussie.

StevieK
18-10-10, 11:04
Maar zoals ik al voorspelde, geen haan die er naar kraait. De media en politiek schreeuwen pas moord en dood als ze het nodig hebben voor hun campagnes en het een incident betreft waar Marokkanen bij betrokken zijn.

Als ze het nodig hebben dan is zelfs een scheldpartij van een Marokkaan voldoende om landelijk een campagne te starten. maar4 nu worden politieagenten in elkaar geslagen en men zwijgt.

Zoals ik al zei, het zijn smerige racistische hypocriete trucjes die ze hier in nederland toepassen op Marokkanen.


Ik zou absoluut niet in zo'n land willen wonen, ik zou me biezen oppakken en verkassen naar ander land

Hatert
18-10-10, 11:26
Ik zou absoluut niet in zo'n land willen wonen, ik zou me biezen oppakken en verkassen naar ander land


Dat is een begrijpelijke gedachte van je, maar er bestaan ook andere soorten mannen, die niet weglopen van een probleem.

Anyhow daar gaat de discussie niet over, de discussie die ik aangeneden heb is de dubbele moraal die men in Nederland hanteert en hoe men doelbewust Marokkanen etiketeert, stigmatiseert, criminaliseert en uiteindelijk discrimineert.

saralien
18-10-10, 12:42
salam malaikom,
de marokanen zullen toch op de een of ander manier
hier mee moeten leren omgaan, hoe triest ook!
het is niet eerlijk hoe ze behandeld worden, maar in elk
ras heb je rotte appels. laten we het niet rotter maken dan
het nu al is!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Max Stirner
18-10-10, 14:24
De cijfers komen algemeen voor? Dan is het niet zo moeilijk om dat je stelling te bevestigen.

Nou laat ik het je maar direct zo zeggen. Je liegt, zulke cijfers bestaan niet en hebben nooit bestaan. Het is je mind die je in de maling neemt.



http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3107488.ece/_Helft_Marokkanen_in_aanraking_met_politie_.html

Hatert
18-10-10, 14:44
http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article3107488.ece/_Helft_Marokkanen_in_aanraking_met_politie_.html


Niet op kleuterniveau met mij discusseren. Dat bericht bewijst de stelling van justus niet. Het bevestigd eerder dat de politie discrimineert in haar opsporingsbeleid.

super ick
18-10-10, 16:23
hoe men doelbewust Marokkanen etiketeert, stigmatiseert, criminaliseert en uiteindelijk discrimineert.

Ik begrijp ook echt niet waar dat vandaan komt.

Het wordt hoog tijd dat de media eens behoorlijk door de overheid aan bnden gelegd wordt.
Als je censuur toepast dan heb je dat soort shit tenminste niet.

Het is een complot van de media met valse berichtgeving. CBS werkt mee door vlase cijfers te publiceren. En een groep Marokkanen is omgekocht om gedrag te vertonen waardoor de autochtonen kunnen stigmatiseren.

En je moet de groeten van Elvis hebben.

super ick
18-10-10, 16:24
de politie discrimineert in haar opsporingsbeleid.

O sorry die was ik nog vergeten......
:maf:

justus
18-10-10, 16:54
Wie stelt bewijst?

nope. google zelf maar.

justus
18-10-10, 16:57
salam malaikom,
de marokanen zullen toch op de een of ander manier
hier mee moeten leren omgaan, hoe triest ook!
het is niet eerlijk hoe ze behandeld worden, maar in elk
ras heb je rotte appels. laten we het niet rotter maken dan
het nu al is!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

en ook hier spreek je weer ware woorden. ik ken genoeg aardige, ijverige, fraaie, humoristische marokkanen. helaas ken ik er ook een paar die eens met hun snuit in het fietsenrek moeten worden geparkeerd. die tiepjes die niet anders doen dan rotopmerkingen maken naar meisjes en ouderen en dreigen en stoer doen in groepsverband. je kent ze vast zelf ook wel. ik zeg daarmee niet dat het uitsluitend vervelende marokkanen betreft, het enige is dat zij ietsiepietsie meer opvallen dan bleekneuzen (die overigens ook vaak door hun 'matties' worden gecorrigeerd. en juist die correctie zou ook vanuit marokkaanse kring moeten plaatsvinden. dat zou al veel schelen.

justus
18-10-10, 17:01
Niet op kleuterniveau met mij discusseren. Dat bericht bewijst de stelling van justus niet. Het bevestigd eerder dat de politie discrimineert in haar opsporingsbeleid.

zo, hier dan: http://www.ministrando.org/gedrags-_en_opvoedingsprobl/jeugdcriminaliteit/etniciteit.html

jij bent zelf absoluut te beroerd om jouw gelijk aan te tonen, dus haal ik jouw stellingname maar even onderuit. zie je nu dat je liegt door mij een leugenaar te noemen? en niet zeiken over kleutergedrag, dat spreid je zelf ten toon.

Hatert
18-10-10, 17:07
zo, hier dan: http://www.ministrando.org/gedrags-_en_opvoedingsprobl/jeugdcriminaliteit/etniciteit.html

jij bent zelf absoluut te beroerd om jouw gelijk aan te tonen, dus haal ik jouw stellingname maar even onderuit. zie je nu dat je liegt door mij een leugenaar te noemen? en niet zeiken over kleutergedrag, dat spreid je zelf ten toon.

Heb je nou niet door dat je hiermee alweer een blunder maakt?

Ongelooflijk dit, met wie discusseer ik in hemelsnaam? Allemaal sjonniefiguren of zo?

justus
19-10-10, 03:28
Weet je, jij bent te dom om mee te praten. Kruip maar weer onder je steen. De best passende leefomgeving voor jou.

saralien
19-10-10, 06:10
salaam malaikom,
gewoon niet op reageren, is beter dan gaan beledigen
schieten we niks mee op!
we lezen mee en zien en weten wie intelligent is:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

BlackBox
19-10-10, 06:39
nope. google zelf maar.
Dat zou tijdverspilling zijn.

Broeder251
19-10-10, 07:46
ja ja
reclame voor Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)
dat zien we ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
19-10-10, 07:48
Er zitten veel tokkies tussen. Nederland heeft gekregen wat ze wilde, tokkies voor tokkiewerk.
Nu niet zeuren.
Dit vraagt tijd. Generaties.

Maak de borst vast nat voor de Somaliers!

saralien
19-10-10, 10:43
salaam malaikom,

super ick, niet zeuren??

jij komt de hele boel telkens opfleuren!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
19-10-10, 11:33
Niet op kleuterniveau met mij discusseren. Dat bericht bewijst de stelling van justus niet. Het bevestigd eerder dat de politie discrimineert in haar opsporingsbeleid.
Natuurlijk zelfs onze politie discrimineert als het jou uitkomt.


Heb je nou niet door dat je hiermee alweer een blunder maakt?

Ongelooflijk dit, met wie discusseer ik in hemelsnaam? Allemaal sjonniefiguren of zo?
Nee jongen jij blunderde door mensen te laten zoeken naar gegevens die niet openbaar zijn omdat in 2008 is besloten geen melding meer te maken op indentiteit met uitzondering van opsporingsberichten bij een ernstig vergrijp.
:droef:

super ick
20-10-10, 16:26
salaam malaikom,

super ick, niet zeuren??

jij komt de hele boel telkens opfleuren!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Heb je nog meer heikoes?

Ik vind deze wel leuk.