PDA

Bekijk Volledige Versie : Mismaakte pagina in firefox



Joesoef
11-10-10, 16:51
Ben vast niet de enige.

Niet kunnen inloggen via menu rechtsboven
Onderkant van de pagina mist
Eerste topic van de pagina niet te zien

ABP aan of uit maakt niets uit.



Ja, is nieuws.....

HaasHaas
11-10-10, 16:53
ik mis alleen de onderkant in firefox.
en pagina twee zie je soms van die rare dingen.

HaasHaas
11-10-10, 16:54
oh ja, nieuwe reacties of nieuwe topics zie je wel in forums-overzicht maar als je naar het desbetreffende forum gaat zie je 'm niet.

HaasHaas
11-10-10, 17:03
trouwens, ik zat net in een topic te kijken, ineens was de helft van alle reacties weg.
gaat goed zo.

HaasHaas
11-10-10, 17:04
oh, en ga je weer terug zijn de reacties er weer :cheefbek:
ik weet niet wat er sinds gisteravond is aangepast, maar het heeft het forum weinig goeds gedaan.

HaasHaas
11-10-10, 17:19
Mocht je firefox 3.6.X hebben dan kun je de addon IE Tab 2 gebruiken en dan werkt het forum weer als vanouds zie ik. waarschijnlijk is het probleem in Internet Explorer niet aanwezig.

Seif
11-10-10, 20:33
Ben vast niet de enige.

Niet kunnen inloggen via menu rechtsboven
Onderkant van de pagina mist
Eerste topic van de pagina niet te zien

ABP aan of uit maakt niets uit.



Ja, is nieuws.....

Ik heb er ook last van.

John2
11-10-10, 20:35
Mocht je firefox 3.6.X hebben dan kun je de addon IE Tab 2 gebruiken en dan werkt het forum weer als vanouds zie ik. waarschijnlijk is het probleem in Internet Explorer niet aanwezig.

Na downloaden wel even onder extra maroc.nl toevoegen aan Tab2 ;)

John2
11-10-10, 20:36
Je krijgt trouwens wel weer alle shit reclame te zien

Seif
11-10-10, 20:39
Mocht je firefox 3.6.X hebben dan kun je de addon IE Tab 2 gebruiken en dan werkt het forum weer als vanouds zie ik. waarschijnlijk is het probleem in Internet Explorer niet aanwezig.

Volgens mij werkt dat alleen onder Windows. Daar heb ik dus niet zoveel aan. :tranen:

Joesoef
11-10-10, 21:31
Fuck apple, safari ook :moe:

Seif
11-10-10, 21:57
Fuck apple, safari ook :moe:

Met Google Chrome werkt alles wel hier.

HaasHaas
11-10-10, 22:15
Je krijgt trouwens wel weer alle shit reclame te zien
ik heb geen last van reclames eigenlijk. zou dat de reden zijn waarom ff hier niet meer werkt? neeh, lijkt me sterk.

Volgens mij werkt dat alleen onder Windows. Daar heb ik dus niet zoveel aan. :tranen:

IEs4Linux of IEs4Mac?

John2
11-10-10, 22:26
Met Google Chrome werkt alles wel hier.
Ja zou ook vreemd wezen als je met reklames van google google-chrome niet meer zou werken.


ik heb geen last van reclames eigenlijk. zou dat de reden zijn waarom ff hier niet meer werkt? neeh, lijkt me sterk.

Google heeft er vaker last van gehad dat bij één van de banners een fout zat en daardoor wegviel en de pagina doorlade, hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, destijds heeft A1 het voor me opgelost.

HaasHaas
11-10-10, 22:29
Google heeft er vaker last van gehad dat bij één van de banners een fout zat en daardoor wegviel en de pagina doorlade, hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, destijds heeft A1 het voor me opgelost.

is die optie niet gewoon om de site maroc.nl altijd in IE tab te openen?

MO_NL
12-10-10, 08:28
BEste prikkers,

HEt probleem is bekend.

Er is recentelijk niets gewijzigd aan Maroc.NL dus de oorzaak moet gezocht worden in firefox update en/of google ads.

Kan iemand bevestigen of het probleem zich ook voordoet in eerdere versies van firefox?

Bvd

knuppeltje
12-10-10, 09:33
Kan iemand bevestigen of het probleem zich ook voordoet in eerdere versies van firefox?Bvd

Heb enige jaren Firefox gebruikt zonder problemen, maar gebruik nu weer de laatste versie van Explorer. Geeft ook geen problemen.

Seif
12-10-10, 11:18
Kan iemand bevestigen of het probleem zich ook voordoet in eerdere versies van firefox?

Heb even gekeken, en op mijn systeem heeft Firefox voor het laatst op 17 september een update(van 3.6.9 naar 3.6.10) gekregen. Het probleem deed zich pas lang daarna voor. Dus daaraan kan het niet liggen.

HaasHaas
12-10-10, 11:39
ik heb de 3.5 versie van een jaar geleden geprobeerd. maar daarin is het probleem veel erger. ik heb de 3.6.10 al sinds ie uit is, en er deden geen problemen voor, totdat iemand van het beheer 2 avonden geleden met het forum aan het spelen was. want ik was op dat moment ook op het forum. de site laadt dan traag, je ziet hier en daar een pijltje verschijnen en ineens laadde de pagina niet meer volledig in firefox. als ik naar de foutconsole kijk van firefox, dan zie ik voornamelijk layout problemen zoals width etc die problemen veroorzaken. unknown property align. declaratie fouten.

Seif
12-10-10, 11:44
Er is recentelijk niets gewijzigd aan Maroc.NL dus de oorzaak moet gezocht worden in firefox update en/of google ads.


ik heb de 3.6.10 al sinds ie uit is, en er deden geen problemen voor, totdat iemand van het beheer 2 avonden geleden met het forum aan het spelen was.

Hmmm... :vreemd:

Joesoef
12-10-10, 12:39
Komt niet door de updates van firefox, ook versie verschil 363 of 369 maakt niet uit. Adblockplus met van alles aangevinkt buiten maroc/ google/ ads helpt niet.

Lijkt eerder op een regeltje xml wat niet deugt...

H.P.Pas
12-10-10, 13:21
Er is recentelijk niets gewijzigd aan Maroc.NL

:zozo: Ik heb 20 jaar in het vak gezeten; nog nooit een een gebruiker getroffen, die iets anders zei.

Joesoef
12-10-10, 17:40
IE tabblad in firefox werkt ook niet meer :(

Spoetnik
12-10-10, 18:46
Ik zou niet weten waarom, maar het einde van de threads pagina is "outcommented" in the html source, zoek voor < ! - - (maar dan zonder de spaties)

Okay, iets duidelijker

De < ! - - een aantal regels voor "END TEMPLATE: threadbit", volgens mijn chrome source op regel 1267.

mark61
12-10-10, 22:20
IE tabblad in firefox werkt ook niet meer :(

Moet je de nieuwe nemen https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/92382/

Alleen komt de reclame dan ook weer terug. Wat een zooitje.

Soldim
13-10-10, 05:49
Moet je de nieuwe nemen https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/92382/

Alleen komt de reclame dan ook weer terug. Wat een zooitje.

Chrome + adblock + notscripts = geen problemen. Niet met page rendering, niet met ads, en niet met rare scriptjes.

super ick
13-10-10, 08:55
De meesten van jullie lezen toch nooit alles.
Dus waarom zeiken als er stukken weg vallen?