PDA

Bekijk Volledige Versie : Marokkaanse tokkies over homoseksualiteit



super ick
13-10-10, 10:27
http://player.omroep.nl/?aflID=11554191&start=00:00:50&end=00:03:32

knuppeltje
13-10-10, 11:06
http://player.omroep.nl/?aflID=11554191&start=00:00:50&end=00:03:32

Echt stereogeluid. :)

super ick
13-10-10, 14:17
Sinds ik gehoord heb dat jij 'ziek' bent laat ik jou wat meer met rust.

Slinger
13-10-10, 14:50
Echt stereogeluid. :)

Het moet je toch wel goed doen om te zien dat er voor mensen als jij opgekomen wordt. Zelfs door Powned!

super ick
13-10-10, 15:52
...mensen als jij...

Wat bedoel je nu precies Slinger?

Slinger
13-10-10, 16:47
Wat bedoel je nu precies Slinger?

Homo's

Kal-El B.V
13-10-10, 23:08
hoe weet je eigenlijk dat het 'marokkaanse' tokkies zijn ?

knuppeltje
14-10-10, 10:06
Sinds ik gehoord heb dat jij 'ziek' bent laat ik jou wat meer met rust.

Ook al last van stemmen in het hoofd?

knuppeltje
14-10-10, 10:08
Het moet je toch wel goed doen om te zien dat er voor mensen als jij opgekomen wordt. Zelfs door Powned!

Ik geloof niet dat 'mensen zoals jij' - ik dus - daar echt blij mee zijn.

HaasHaas
14-10-10, 10:11
je moet heel erg ziek in je hoofd zijn wil je met een camera kinderen lastig vallen om een populistisch doel na te streven.

knuppeltje
14-10-10, 10:25
je moet heel erg ziek in je hoofd zijn wil je met een camera kinderen lastig vallen om een populistisch doel na te streven.

Yep, maar ik denk niet dat populisten ergens voor terug deinzen. Voor hen heiligt het doel alle middelen.

Slinger
14-10-10, 10:51
Ik geloof niet dat 'mensen zoals jij' - ik dus - daar echt blij mee zijn.

Dat kan. Ik begrijp dat je liever ongestoord in elkaar geramd wil worden.

HaasHaas
14-10-10, 10:57
Yep, maar ik denk niet dat populisten ergens voor terug deinzen. Voor hen heiligt het doel alle middelen.

het hypocriete is ook nog eens dat ze zelf walgen van diezelfde geaardheid terwijl ze de schuld ervan in andermans schoenen proberen te schuiven.

Max Stirner
14-10-10, 11:11
je moet heel erg ziek in je hoofd zijn wil je met een camera kinderen lastig vallen om een populistisch doel na te streven.


Het waren geen kinderen en niemand dwong hen om dergelijke achterlijke en agressieve uitlatingen te doen.

Vooroordeel weer eens bevestigd, yep.


Het is minstens zo populistisch om x op x een stel aangepaste model-allochtonen van stal te halen om ons de politiek-correcte l*lverhaaltjes te vertellen die we wél graag willen horen zodat we lekker ons kop in het zand kunnen blijven steken.

knuppeltje
14-10-10, 11:17
het hypocriete is ook nog eens dat ze zelf walgen van diezelfde geaardheid terwijl ze de schuld ervan in andermans schoenen proberen te schuiven.

Niet alleen hypocriet - wat op zich al erg genoeg is, maar het is ook nog eens heel eng.

HaasHaas
14-10-10, 11:18
Het waren geen kinderen en niemand dwong hen om dergelijke achterlijke en agressieve uitlatingen te doen.

Vooroordeel weer eens bevestigd, yep.


Het is minstens zo populistisch om x op x een stel aangepaste model-allochtonen van stal te halen om ons de politiek-correcte l*lverhaaltjes te vertellen die we wél graag willen horen zodat we lekker ons kop in het zand kunnen blijven steken.

ja joh, draai de boel maar om en je mag je kop weer in de struiken gaan steken om je hoofd weer tevoorschijn te halen wanneer een allochtoons kind iets doet dat zogenaamd buiten proportioneel is. die politieke cliché spelletjes zijn zo doorzichtig. en elke keer maar weer die zogenaamde model-allochtonen van stal halen om je rechtse afgunst van je af te schreeuwen. en maar kankeren over de integratie die mislukt is. zolang het maar in het straatje past ja.

HaasHaas
14-10-10, 11:19
Niet alleen hypocriet - wat op zich al erg genoeg is, maar het is ook nog eens heel eng.

het is de drive waar menigeen populist op teert.

knuppeltje
14-10-10, 11:23
Het waren geen kinderen en niemand dwong hen om dergelijke achterlijke en agressieve uitlatingen te doen.

Vooroordeel weer eens bevestigd, yep.


Het is minstens zo populistisch om x op x een stel aangepaste model-allochtonen van stal te halen om ons de politiek-correcte l*lverhaaltjes te vertellen die we wél graag willen horen zodat we lekker ons kop in het zand kunnen blijven steken.

Zal wel, maar niets is minder makkelijk dan kinderen aan het woord te laten en dingen te laten zeggen waarvan ze de reikweidte nog niet doorhebben.
Die kinderen werden wel degelijk op die manier misbruikt. dat heeft niets met vooroordelen te maken.

Tja, je hebt helemaal gelijk. Als je niet met de wolven meehuilt - dan steek je je kop in het zand.

Gaat lekker zo.

knuppeltje
14-10-10, 11:26
het is de drive waar menigeen populist op teert.

Helaas wel, maar dat is niet alleen onontkomelijk voor hen - ze zouden anders geen aanhang hebben bij de tokkies - het is ook van alle tijden.

Zijn tokkies dus ook.

Soldim
14-10-10, 11:26
ja joh, draai de boel maar om en je mag je kop weer in de struiken gaan steken om je hoofd weer tevoorschijn te halen wanneer een allochtoons kind iets doet dat zogenaamd buiten proportioneel is.

Alleen "zogenaamd buiten proportioneel"?

Afgezien van de vraag of het nodig is dergelijk tokkie nageslacht voor de camera te halen en vervolgens zichzelf voor heel Nederland voor gek te laten zitten is hetgeen ze zeggen volgens mij meer dan "zogenaamd buiten proportioneel".

Kritiek op de messenger is niet onterecht; kritiek op het tuig dat dergelijke uitspraken doet volgens mij ook niet.

Max Stirner
14-10-10, 11:30
Zal wel, maar niets is minder makkelijk dan kinderen aan het woord te laten en dingen te laten zeggen waarvan ze de reikweidte nog niet doorhebben.
Die kinderen werden wel degelijk op die manier misbruikt. dat heeft niets met vooroordelen te maken.

.


Ah gut, zielig hoor. Tragisch.

Max Stirner
14-10-10, 11:33
ja joh, draai de boel maar om en je mag je kop weer in de struiken gaan steken om je hoofd weer tevoorschijn te halen wanneer een allochtoons kind iets doet dat zogenaamd buiten proportioneel is. die politieke cliché spelletjes zijn zo doorzichtig. en elke keer maar weer die zogenaamde model-allochtonen van stal halen om je rechtse afgunst van je af te schreeuwen. en maar kankeren over de integratie die mislukt is. zolang het maar in het straatje past ja.

Begrijp niet zo goed je punt, maar heb het idee dat je een messenger aan het neerknallen bent.

Probleem opgelost.

knuppeltje
14-10-10, 11:34
Ah gut, zielig hoor. Tragisch.

Wenee, die brakken een draai om de oren en die filmer een schop onder zijn reet. :D

Wat ik weer wel zielig vind - is dat volwassen mensen zoals jij - zich zo in de luren laten leggen. Dat is pas echt zielig en tragisch.

HaasHaas
14-10-10, 11:41
Alleen "zogenaamd buiten proportioneel"?

Afgezien van de vraag of het nodig is dergelijk tokkie nageslacht voor de camera te halen en vervolgens zichzelf voor heel Nederland voor gek te laten zitten is hetgeen ze zeggen volgens mij meer dan "zogenaamd buiten proportioneel".

Kritiek op de messenger is niet onterecht; kritiek op het tuig dat dergelijke uitspraken doet volgens mij ook niet.

ik sprak in een bredere context.
dat de uitspraken van die kinderen niet door de beugel kan staat buiten kijf.
het gaat om het spelletje dat er gespeeld wordt en hoe men daar verder op doorborduurt.

zullen we samen met een speciefiek doel de straat op gaan en op zoek gaan naar kinderen waarvan we vrijwel zeker van zijn dat ze een bepaalde negatieve uitspraak zullen doen over een onderwerp dat in ons straatje past?

Max Stirner
14-10-10, 11:42
Wenee, die brakken een draai om de oren en die filmer een schop onder zijn reet. :D

Wat ik weer wel zielig vind - is dat volwassen mensen zoals jij - zich zo in de luren laten leggen. Dat is pas echt zielig en tragisch.


Ik ben simpelweg geneigd om een opgestoken middelvinger - naar één van de kernwaarden van onze maatschappij - ook als zodanig te interpreteren.

HaasHaas
14-10-10, 11:43
Helaas wel, maar dat is niet alleen onontkomelijk voor hen - ze zouden anders geen aanhang hebben bij de tokkies - het is ook van alle tijden.

Zijn tokkies dus ook.

het is maar net welk tokkie het best in een bepaald plaatje past. en dat 'bepaald' heeft een grotere waarde dan het straatje zelf.

HaasHaas
14-10-10, 11:46
Begrijp niet zo goed je punt, maar heb het idee dat je een messenger aan het neerknallen bent.

Probleem opgelost.

welke messenger precies? jij?
wie is wie aan het neerknallen?

ga maar eerst je blinde woede genezen voordat je uberhaupt iets kan zeggen over anderen.

knuppeltje
14-10-10, 11:50
Ik ben simpelweg geneigd om een opgestoken middelvinger - naar één van de kernwaarden van onze maatschappij - ook als zodanig te interpreteren.

Meneer, het staat u daartoe geheel vrij. Zoals u weet leven wij in een democratisch land.

Laten we dat vooral zo houden - en het niet met allerlei drogredenen van de menners van de angstige tokkies naar de kelder redeneren.

knuppeltje
14-10-10, 11:56
het is maar net welk tokkie het best in een bepaald plaatje past. en dat 'bepaald' heeft een grotere waarde dan het straatje zelf.

Dat ligt aan de tijd en de omstandigheden. Zolang de tokkies het niet doorhebben - zullen ze door hun eigen idolen bedonderd worden.

Max Stirner
14-10-10, 12:05
welke messenger precies? jij?
.


Ehmmm... Wat dacht je zelf ?


Op één of andere manier stellen sommigen hier impliciet dat deze 'kinderen' (ik zag jongens van circa 14 tot 20) zo dom zijn, dat we ze tegen zichzelf in bescherming zouden moeten nemen 'omdat ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen'.

Volgens mij weten ze dat pri-hima.


Denk ook niet dat dit 'buitenproportioneel' is en denk ook dat Pow geen enkele moeite heeft hoeven doen om deze 'reportage' te kunnen maken - simpelweg omdat de geuite denkbeelden vrij representatief zijn.

HaasHaas
14-10-10, 12:34
Ehmmm... Wat dacht je zelf ?


Op één of andere manier stellen sommigen hier impliciet dat deze 'kinderen' (ik zag jongens van circa 14 tot 20) zo dom zijn, dat we ze tegen zichzelf in bescherming zouden moeten nemen 'omdat ze eigenlijk niet weten wat ze zeggen'.

Volgens mij weten ze dat pri-hima.


Denk ook niet dat dit 'buitenproportioneel' is en denk ook dat Pow geen enkele moeite heeft hoeven doen om deze 'reportage' te kunnen maken - simpelweg omdat de geuite denkbeelden vrij representatief zijn.

jij had het over 'messenger shooting'. niet ik. dus stel die vraag maar eerst aan jezelf.

populisten zijn heel erg goed in het opblazen en verdraaien van zaken waar ze blindelings in geloven. zaken die zoals blijkt jij ook heel gevoelig voor bent. anders heb je namelijk geen punt om je eigen vernauwing van geest te kunnen weerspiegelen.

Soldim
14-10-10, 12:38
het gaat om het spelletje dat er gespeeld wordt en hoe men daar verder op doorborduurt.


Powned serieus nemen is natuurlijk ook het spelletje mee spelen; ik heb nog nooit iemand gesproken die een minuut naar Powned gekeken heeft en het geheel serieus neemt. Net zo min als die figuren die de uitspraken doen representatief zijn voor een groep is Powned representatief.

HaasHaas
14-10-10, 13:16
Powned serieus nemen is natuurlijk ook het spelletje mee spelen; ik heb nog nooit iemand gesproken die een minuut naar Powned gekeken heeft en het geheel serieus neemt. Net zo min als die figuren die de uitspraken doen representatief zijn voor een groep is Powned representatief.

dat jij ze niet gesproken hebt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat ze er niet zijn. de kijkcijfers groeien met de dag. geenstijl.nl werd in 2003 ook door iedereen als niet-serieuze journalistiek gezien. en juist door die mentaliteit is het een medium geworden waar iedereen tegenwoordig serieus rekening mee houdt. powned is een uitbreiding van diezelfde website en truuk. voor de rest maakt het mij niet uit hoor wat er op televisie getoond wordt. vaak prik je daar gelijk doorheen. iedereen heeft het recht om te kunnen zien waar hij/zij zich mee kan weerspiegelen.

maar wanneer mensen (zoals Max) zulke beelden gaan gebruiken om een bepaalde minderheid negatief weer te spiegelen trek ik ook aan de handrem.
en vooral wanneer men dezelfde trukendoos gaat gebruiken om met termen als model-allochtoon en politiek-correct te gaan smijten. het is een politieke strijd die men aan het voeren is.

Max Stirner
14-10-10, 15:55
maar wanneer mensen (zoals Max) zulke beelden gaan gebruiken om een bepaalde minderheid negatief weer te spiegelen trek ik ook aan de handrem.
en vooral wanneer men dezelfde trukendoos gaat gebruiken om met termen als model-allochtoon en politiek-correct te gaan smijten. het is een politieke strijd die men aan het voeren is.


Nee, dat doen ze zelf. x op x.

En denk, nogmaals, dat deze 'kinderen' - wat helemaal geen kinderen meer waren - wel degelijk representatief zijn voor een groot deel van deze 'zielige' minderheid.


Over dat feitje fiets je ff iets te simpel heen door los te gaan op PowNed, de 'populisten' en mijn persoontje.

HaasHaas
14-10-10, 17:25
Nee, dat doen ze zelf. x op x.

En denk, nogmaals, dat deze 'kinderen' - wat helemaal geen kinderen meer waren - wel degelijk representatief zijn voor een groot deel van deze 'zielige' minderheid.


Over dat feitje fiets je ff iets te simpel heen door los te gaan op PowNed, de 'populisten' en mijn persoontje.

ze zijn nog jong om (bij) te leren zodat ze niet als homo-haters door het leven hoeven te gaan. het zou je sieren als je daar voor zou pleiten. zorg dat je eerst die jongens bijles geeft over het feit dat homo's gewoon in de samenleving thuis horen. willen ze dat niet accepteren dan mag je daar wat mij betreft consequenties aan vast knopen. maar kom hier niet in een woedende bui aankalken met politieke clichés smijten zoals 'model-allochtonen' en 'politiek correctheid'.

de uitzending van powned voegt niets toe. het enige dat ze willen bereiken is het verder kapot maken van de "marokkaanse" jeugd. als toppunt van de uitzending gaan ze een paar gevluchte homoseksuele jongens interviewen, want tja, diezelfde jongens die notabene in nederland geboren zijn hebben ervoor gezorgd dat deze jongens bedreigd en vernederd worden in het land van herkomst waardoor ze hierheen zijn gevlucht. als klap op de vuurpijl sluiten ze af met een of andere gek die een videoboodschap naar een van die personen heeft gestuurd.

Slinger
14-10-10, 17:34
je moet heel erg ziek in je hoofd zijn wil je met een camera kinderen lastig vallen om een populistisch doel na te streven.

Oh, nou zijn het opeens kinderen?

Hier werd een reëel probleem aan de orde gesteld en dat is de behandeling van homosexuele mensen binnen de moslimgemeenschap.

Of dat van Powned of van een andere zender komt, doet niet ter zake.

Trouwens, het onderwerp laat zich uitbreiden, want in het algemeen is het natuurlijk droevig gesteld met de positie van de minderheden binnen de islam in ons land.

De traditionele linkse partijen durven het onderwerp niet op de agenda te zetten. Maar goed dat er Powned is.

Max Stirner
14-10-10, 18:27
ze zijn nog jong om (bij) te leren zodat ze niet als homo-haters door het leven hoeven te gaan. het zou je sieren als je daar voor zou pleiten. zorg dat je eerst die jongens bijles geeft over het feit dat homo's gewoon in de samenleving thuis horen. willen ze dat niet accepteren dan mag je daar wat mij betreft consequenties aan vast knopen. maar kom hier niet in een woedende bui aankalken met politieke clichés smijten zoals 'model-allochtonen' en 'politiek correctheid'.

de uitzending van powned voegt niets toe. het enige dat ze willen bereiken is het verder kapot maken van de "marokkaanse" jeugd. als toppunt van de uitzending gaan ze een paar gevluchte homoseksuele jongens interviewen, want tja, diezelfde jongens die notabene in nederland geboren zijn hebben ervoor gezorgd dat deze jongens bedreigd en vernederd worden in het land van herkomst waardoor ze hierheen zijn gevlucht. als klap op de vuurpijl sluiten ze af met een of andere gek die een videoboodschap naar een van die personen heeft gestuurd.


Met het woord 'model-allochtoon' - dat jou kennelijk nogal in het verkeerde keelgat is geschoten - doel ik op diegenen met gedrag en opvattingen zoals 'wij autochtonen' 'dat graag zouden zien'.

Dergelijke mensen (ook wel bekend als 'troetelallochtonen' of 'rolmodellen') werden daarom tot nu toe ook vrij stelselmatig ten tonele werden gevoerd in de media .... precies het tegenovergestelde dus van wat PowNews nu doet.

In mijn eerste post vraag ik me af of deze mensen wel meer representatief zijn voor hun gemeenschap dan de tokkies die nu voor de PowNed-camera's hun mening mochten verkondigen.


Ik waag dat te betwijfelen.

En vind het dus te makkelijk om de PowNews 'reportage' per definitie weg te zetten als tendentieuze, de waarheid verdraaiende pulpjournalistiek - zelfs met inachtneming van hun wellicht dubieuze achterliggende motieven.

HaasHaas
14-10-10, 19:52
Oh, nou zijn het opeens kinderen?

Hier werd een reëel probleem aan de orde gesteld en dat is de behandeling van homosexuele mensen binnen de moslimgemeenschap.

Of dat van Powned of van een andere zender komt, doet niet ter zake.

Trouwens, het onderwerp laat zich uitbreiden, want in het algemeen is het natuurlijk droevig gesteld met de positie van de minderheden binnen de islam in ons land.

De traditionele linkse partijen durven het onderwerp niet op de agenda te zetten. Maar goed dat er Powned is.

heb ik dan beweerd dat het geen kinderen zijn?

dus een aantal kinderen met marokkaanse ouders zijn nu ineens het boegbeeld van homohaat in de islamgemeenschap? daar kan ik dus uit concluderen dat het groepje autochtoonse jongens dat hier op het pleintje voetbalt ook het boegbeeld is van homohaat? die roepen ook om de minuut "k@nkerhomo" naar mekaar toe. dus we kunnen het onderwerp verder uitbreiden naar de autochtonen zelf.

of nee, dat kan natuurlijk niet, powned doet daar geen uitzendingen over dus bestaat het fenomeen niet.

ik kijk langer televisie dan dat powned bestaat; ook die zogenaamde "linkse" media waar jij graag je gal over wenst te spuwen zenden vaak kritische geluiden uit over allochtonen. het probleem is alleen dat het voor zure pruimen als jij te "soft" wordt ervaren. je wil mensen vernederd zien worden; om je simpele onderbuik-gevoel te voeden.

HaasHaas
14-10-10, 20:02
Met het woord 'model-allochtoon' - dat jou kennelijk nogal in het verkeerde keelgat is geschoten - doel ik op diegenen met gedrag en opvattingen zoals 'wij autochtonen' 'dat graag zouden zien'.

Dergelijke mensen (ook wel bekend als 'troetelallochtonen' of 'rolmodellen') werden daarom tot nu toe ook vrij stelselmatig ten tonele werden gevoerd in de media .... precies het tegenovergestelde dus van wat PowNews nu doet.

In mijn eerste post vraag ik me af of deze mensen wel meer representatief zijn voor hun gemeenschap dan de tokkies die nu voor de PowNed-camera's hun mening mochten verkondigen.


Ik waag dat te betwijfelen.

En vind het dus te makkelijk om de PowNews 'reportage' per definitie weg te zetten als tendentieuze, de waarheid verdraaiende pulpjournalistiek - zelfs met inachtneming van hun wellicht dubieuze achterliggende motieven.

jouw soort autochtoon had toch hirsi ali en consorten als "troetelallochtoon" uitgevonden? nu zijn zij ook niet goed genoeg meer? was het niet vooral die "enge linkse media" die constant met die 'troetelallochtoon' op de proppen kwam?

in je eerste post kwam je aanstormen met die zogenaamde rolmodel-allochtonen die ingezet worden om dit soort wangedrag - dat notabene hier zelf in nederland wordt aangeleerd - 'goed' te praten. ik heb nog niemand bij de 'linkse media' deze jongens zien verdedigen. dus wat blaat je voor onzin.

Max Stirner
14-10-10, 21:16
jouw soort autochtoon had toch hirsi ali en consorten als "troetelallochtoon" uitgevonden? nu zijn zij ook niet goed genoeg meer? was het niet vooral die "enge linkse media" die constant met die 'troetelallochtoon' op de proppen kwam?

in je eerste post kwam je aanstormen met die zogenaamde rolmodel-allochtonen die ingezet worden om dit soort wangedrag - dat notabene hier zelf in nederland wordt aangeleerd - 'goed' te praten. ik heb nog niemand bij de 'linkse media' deze jongens zien verdedigen. dus wat blaat je voor onzin.


Das niet helemaal wat ik bedoelde. Mijn post betreft meer de beeldvorming in/door de media.

Het zijn inderdaad met name de 'linkse media' die 'troetelallochtonen' (maatschappelijk succesvol, welbespraakt, goed 'geintegreerd' enz. ) vaak laten opdraven om hun mening te geven inzake bepaalde gevoelige onderwerpen ... hiermee dus insinuerend dat deze mensen namens (verreweg het grootste deel van) hun gemeenschap spreken/ de gedachten van hun gemeenschap verwoorden.

Ik vraag me af in hoeverre dat daadwerkelijk het geval is.

En in hoeverre dit dus meer 'objectieve' of 'minder tendentieuze' journalistiek is dan datgene wat PowNews ons nu voorschotelde - namelijk exact het tegenovergestelde, tokkies die als representatief voor hun gemeenschap worden opgevoerd.


(Dit is, begrijp me goed, allesbehalve een verwijt aan de 'troetelallochtonen' - en in principe begrijp ik ook wel dat deze mensen als voorbeeld worden gesteld, om anderen bijv. te motiveren/inspireren - das de andere kant van het verhaal).

tanger'73
14-10-10, 21:16
als klap op de vuurpijl sluiten ze af met een of andere gek die een videoboodschap naar een van die personen heeft gestuurd.

'K heb de moeite genomen om eve te kijken en ik moet je zeggen dat naast die reguliere maatschappelijke opvattingen van roc pubers, met die laatste gestoorde freak ik niet meer wist wat ik zag.

knuppeltje
15-10-10, 11:01
Of dat van Powned of van een andere zender komt, doet niet ter zake.

Trouwens, het onderwerp laat zich uitbreiden, want in het algemeen is het natuurlijk droevig gesteld met de positie van de minderheden binnen de islam in ons land.

De traditionele linkse partijen durven het onderwerp niet op de agenda te zetten. Maar goed dat er Powned is.

Het is dan weer wel de vraag waarom het ze eigenlijk te doen is.

Alles is uit te breiden. En de positie van bepaalde minderheden is binnen de bijbelbelt hier zeker zo schandalig slecht.
Ook hier gruwen ze in Spakenburg en diverse andere plaatsen van homo's, en worden homoseksuele leraren lastig gevallen. Ook hier zitten de meeste homoseksuele beroepssporters en bouwvakkers nog steeds in de kast - omdat het binnen die beroepsgroepen écht not done is om daarvoor uit te komen. Ook hier ligt een christelijke politieke partij in een rechtzaak omwille van het weren van vrouwen in haar bestuur.
Dat dit nog steeds binnen onze christelijk/joodse cultuur kan gebeuren is nog veel schandelijker dan dat van die moslimmekes die van democratie vaak geen enkele kaas hebben gegeten. Dat zouden die gasten van die christelijke partijen toch wel moeten hebben gedaan.

Die moslimmekes moeten wel rap bijgeschoold worden, maar of dat door christelijk/joodse patjepeërs moet gebeuren?

Die linkse partijen toch hè. Al eens nagegaan van welke partij de laatste 10 jaar de minister van Justitie was?

Ach, jouw simplisme maar weer.