PDA

Bekijk Volledige Versie : Moeder en kind uit bus gezet wegens stinkende luier



Marsipulami
13-10-10, 14:57
Moeder en kind uit bus gezet wegens stinkende luier

Een Duitse buschauffeur wordt ervan beschuldigd dat hij een moeder en haar eenjarige dochtertje uit zijn bus heeft gezet. Reden van de drastiche ingreep: de luier van het meisje stonk uren boven de wind.

Te voet
De moeder beweert dat de chauffeur de stank van de luier niet meer kon harden en het tweetal uit de bus zette. Volgens de moeder zei de chauffeur dat zij en haar dochter maar te voet verder moesten of wachten op een volgende bus.

Afwachten
De buschauffeur kon vooralsnog niet op de beschuldiging reageren omdat hij op vakantie is. Het busbedrijf zegt het voorval te betreuren indien het waar zou zijn. Men geeft er echter de voorkeur aan eerst de versie van de chauffeur te horen. (tlg/eb)

saralien
13-10-10, 15:40
salam malaikom ,
lijkt me ook geen pretje mar de bus uitzetten is wer het andere
uiterste, hij had haar kunnen vragen er wat aan te doen, mits ze
verschoning bij haar had:o
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

lieve_meisje
13-10-10, 15:52
Sorry hoor,, Je stuurt iemand niet de bus uit als die dochter haar luier stinkt, Stel je voor zei woont heel erg ver, en het duurt 1 uur voordat de andere bus komt, Ik was er niet uit gegaan hoor en ik had van hem foto gemaakt want dat is echt belachlijk moest hij maar geen bus chaufeur worden he,, ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ronald
13-10-10, 23:49
Sorry hoor,, Je stuurt iemand niet de bus uit als die dochter haar luier stinkt, Stel je voor zei woont heel erg ver, en het duurt 1 uur voordat de andere bus komt, Ik was er niet uit gegaan hoor en ik had van hem foto gemaakt want dat is echt belachlijk moest hij maar geen bus chaufeur worden he,, ;)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik was er wel uit gegaan...wel eerst even de poepluier eraf nemen en bij het naar buiten gaan voor z'n stoel droppen en er even licht op stappen..."Oeps..gevallen.... sorry. Doei!"

tanger'73
14-10-10, 00:02
Levenloze buschauffeur, zeker nooit in de gelegenheid of te lelijk geweest om zelf een gezin te hebben en de weet hebben rondom zuigelingen.