PDA

Bekijk Volledige Versie : Debat sharia4belgium vs kaffir filip dewinter



abu-imran
14-10-10, 13:42
Abu Imran van Sharia4Belgium oog in oog met Filip Dewinter van Vlaams Belang in Zwart wit.

Het ultieme debat tussen de Islam en Anti-Islam zal nu zondag om tien uur plaatsvinden in het programma ZwartWit op GUNKtv De eerste uitzending van het nieuwe ZwartWit gepresenteerd door Jurgen Verstrepen start meteen met een polariserend gesprek.

Ik ben erin geslaagd om twee tegenovergestelde partijen in de studio te krijgen: Abu Imran van Sharia4Belgium en Filip Dewinter van de anti-islampartij Vlaams Belang. Een grotere tegenstelling in een discussie op basis van ideologie, geloof en politieke voorkeur kan je niet vinden. Het feit dat de twee heren naast mekaar, voor het oog van de camera’s deze discussie willen voeren, bevestigt mijn aanvoelen dat bepaalde debatten wel moeten georganiseerd worden. Zelfs de vrijhavens van universiteiten in dit land durven niet meer. ZwartWit is dan vanaf nu ook de universiteit van het vrije woord.

ZwartWit wil de polsslag voelen van discussiërend Vlaanderen en legt meteen de lat vrij hoog. Onlangs nog probeerde een Vlaamse studentenvereniging dit debat te organiseren, maar ze kregen geen toestemming van universiteiten en zaalverhuurders.

Dit is toch hét bewijs dat ZwartWit het echte fundament van de vrije meningsuiting is. Ik ben het niet eens met de meningen van mijn studiogasten maar dit debat moet doorgaan. Ik verwacht er veel van. Benieuwd hoe kijkend Vlaanderen zal reageren

ZwartWit, het ultieme debat tussen Sharia4Belgium en Vlaams Belang nu zondag 17 oktober om 10u live en 22u in herhaling op GUNKtv op Telenet Digitaal kanaal 39 en ook op het analoge mozaïekkanaal.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Kolona Maqdasiyoen
14-10-10, 16:46
slm was er geen video?wil em graag zien
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

HUISBAAS
14-10-10, 17:19
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
19-10-10, 00:36
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium :vrede:

interessant
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Broeder251
19-10-10, 07:43
debat?

dat noem je niet eens een debat, die filip gaat deze zogenaamde s4b goed (mis)gebruiken om de moslims (of minstens een behoorlijk grote deel van de moslims) over één schaam te scheren.



de overheid moet deze namaal van islam4uk verbieden, en ook de racistische nationalisten van vlaams belang, zoals eerder hebben gedaan met vlaamse blok.



wie sharia wil, gaat eerst in saoedie arabie sharia vestigen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
19-10-10, 08:40
debat?
dat noem je niet eens een debat, die filip gaat deze zogenaamde s4b goed (mis)gebruiken om de moslims (of minstens een behoorlijk grote deel van de moslims) over één kam te scheren.

de overheid moet deze namaal van islam4uk verbieden, en ook de racistische nationalisten van vlaams belang, zoals ze eerder hebben gedaan met vlaamse blok.

wie sharia wil, gaat eerst in saoedie arabie sharia roepen.

Weer zijn we het eens, beste broeder. Hamdulillah.

Wa salaam aleikom :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Marsipulami
19-10-10, 09:05
YouTube - ZWART WIT - S01E01 Deel 1 van 2.wmv

Marsipulami
19-10-10, 09:07
YouTube - ZWART WIT - S01E01 DEEL 2 VAN 2 .wmv

Marsipulami
19-10-10, 11:43
Waarom zou Wilders geen debat willen met moslims. Toch best gezellig zo ?

mark61
19-10-10, 11:57
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Boeiend.

En jullie blijven volhouden dat 'kafir' geen scheldwoord is :hihi:

Moejje doen joh, staat lekker overtuigend :duim:

super ick
19-10-10, 12:33
Boeiend.

En jullie blijven volhouden dat 'kafir' geen scheldwoord is :hihi:

Moejje doen joh, staat lekker overtuigend :duim:

Volgens mij waren dat er maar 2 ofzo die dat beweerden.

John2
19-10-10, 12:52
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ben dan benieuwd hoeveel leden van anaars.nl ook inderdaad jou mening delen en waarschijnlijk ook zijn voor de invoering van de sharia in Nederland?


Waarom zou Wilders geen debat willen met moslims. Toch best gezellig zo ?
Heb jij de beide filmpjes bekeken Mark en de gedachtengang van beide personen gevolgd.
Ik kwam maar tot één conclusie en dat wij konden oprotten uit ons eigen land indien wij niet wensen aan te passen aan de islam, zelfs een democraties referendum werd van de hand gewezen met de woorden van ik ben geen democraat maar Moslim. :verward:
Dit stemt mij droevig en lijkt elke vervolg op de of een discussie dan ook zinloos.

tanger'73
19-10-10, 13:26
Waarom zou Wilders geen debat willen met moslims. Toch best gezellig zo ?

Omdat wilders voor moslims schijt en alleen op ruime afstand eentonig kan doorpoepen met alles wat hij over moslims brengt.

tanger'73
19-10-10, 13:47
YouTube - ZWART WIT - S01E01 Deel 1 van 2.wmv (http://www.youtube.com/watch?v=qzH01TdvNuI)

Zeer verstandige Belgische mensen daar op straat Marsipulami.

malikah4
19-10-10, 14:23
Oorspronkelijk geplaatst door HUISBAAS
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ben dan benieuwd hoeveel leden van anaars.nl ook inderdaad jou mening delen en waarschijnlijk ook zijn voor de invoering van de sharia in Nederland?

Heel veel meer dan je denkt:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
19-10-10, 14:44
Oorspronkelijk geplaatst door HUISBAAS
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ben dan benieuwd hoeveel leden van anaars.nl ook inderdaad jou mening delen en waarschijnlijk ook zijn voor de invoering van de sharia in Nederland?

Heel veel meer dan je denkt:D

Salaam aleikom beste zuster

En ik heb hier lang over nagedacht.

Hoeveel meer dan ik denk, denk je?

3% ? of is dat teveel?

:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

jang0201
19-10-10, 14:46
Oorspronkelijk geplaatst door HUISBAAS
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ben dan benieuwd hoeveel leden van anaars.nl ook inderdaad jou mening delen en waarschijnlijk ook zijn voor de invoering van de sharia in Nederland?

Heel veel meer dan je denkt:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Gelukkig is de meerheidheid van Nederland tegen de sharia dus droom maar lekker verder!

John2
19-10-10, 14:50
Oorspronkelijk geplaatst door HUISBAAS
Ansaar.nl staat achter sharia4belgium

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Ben dan benieuwd hoeveel leden van anaars.nl ook inderdaad jou mening delen en waarschijnlijk ook zijn voor de invoering van de sharia in Nederland?

Heel veel meer dan je denkt:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dus kunnen we ansaar betitelen als een extreme site die de sharia wens in te voeren en dus de site het beste laten eindigen in belang van het rechtsorgaan in de staat der Nederlanden. :vingers:

Ghareeba*
19-10-10, 15:02
Lange leve De Shariah! Kuffaars wees voorbereid over wat er nog komen zal. De Ummah van Mu7ammad saws is opgestaan!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
19-10-10, 15:09
Lange leve De Shariah! Kuffaars wees voorbereid over wat er nog komen zal. De Ummah van Mu7ammad saws is opgestaan!

Salaam aleikom zuster

Een deeltje van de Ummah is aan het muiten geslagen.

De rest van de Ummah is aan het wakker worden en gaat de muiters ter orde roepen. Insha'Allah.

Allahu3alem !

Wa salaam :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
19-10-10, 15:29
Lange leve De Shariah! Kuffaars wees voorbereid over wat er nog komen zal. De Ummah van Mu7ammad saws is opgestaan!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Wat kunnen we dan zowel verwachten? Misschien ook het amputeren van een hand na diefstal van een chocoladeletter, als die arme pobrie onlangs in iran ten deel viel?

mohammad1
19-10-10, 16:34
Wat kunnen we dan zowel verwachten? Misschien ook het amputeren van een hand na diefstal van een chocoladeletter, als die arme pobrie onlangs in iran ten deel viel?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

geen ringtones meer op je gsm
geen Bh meer voor jonge vrouwen
geen voetbal meer op Tv
geen muziek meer uit de radio
geen kapperszaken meer

Jouw kritiek, beste zuster tanger, is een aanval op Allah (swt) en Zijn
Profeet (saws) en zal bestraft worden door een hand en een voet van jou kruisgewijs af te hakken.

vrees je broeder komt in de plaats van vrees Allah (swt)!

Wa salaam aleikom :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
19-10-10, 17:29
geen ringtones meer op je gsm
geen voetbal meer op Tv


Hmmm, begin toch een beetje voor de shariah te zijn. ;)

John2
19-10-10, 17:49
Lange leve De Shariah! Kuffaars wees voorbereid over wat er nog komen zal. De Ummah van Mu7ammad saws is opgestaan!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Vind je het dan niet erg als wij je terug slaan naar Iran of zo.:vingers:

tanger'73
19-10-10, 18:11
Hmmm, begin toch een beetje voor de shariah te zijn. ;)

vooral geen kapperszaken meer.

mohammad1
19-10-10, 18:33
ik denk eerser dat en deeltje van de ummah liever de huismoslim speelt en de rest van de ummah zich kenbaar maakt als de niet knielende veldmoslim.
het geen waar we u niet bij kunnen rekenen
http://www.youtube.com/watch?v=OZtdhroGSME

Salaam aleikom beste broeder

De beledigende taal die uit jouw mond borrelt raakt de Ummah niet.

Als ik zie dat onwetendheid leidt naar stoer doen en jeugdig idealisme naar onverschrokkenheid en dwaling dan vind ik het mijn plicht omwille van Allah (swt) en de Islam om te trachten Insha'Allah een goed woord en een welriekende kaars te zijn en broeders en zusters te beschermen tegen zichzelf. Het kan zijn dat dit omgekeerd werkt maar ik vraag Allah (swt) de Ummah hierin te steunen zodat een gedeelte ervan niet zou ontsporen. Insha'Allah.

Ik citeer uit een nieuw boek van IIPH Riyadh 2010
De Wajiz of de verzameling van de rechtspraak in het licht van de soenna en de Koran.
Deel 16 Kitab al Djihad.

De djihad wordt pas als djihad beschouwd als hij gebeurt in Naam van Allah (swt) met het doel Zijn Naam hoog te houden en het embleem van de Waarheid, om de valsheid te verjagen en zijn leven te offeren ter voldoening van Allah (swt)

Als het doel van de djihad ligt in het verwerven van wereldse voordelen is het dus geen djihad.

Wie dan ook vecht voor macht, een buit, om zijn moed te tonen of om beroemd te worden, dat hij goed beseft dat hij geen deel zal hebben aan de Goddelijke beloning en zichzelf zal onthouden van alle goede zaken van het Hiernamaals.


Dat iedereen voor zichzelf eens uitmaakt waar hij of zij mee bezig is.

In het boek over de fitnah van Buchari vinden we ook:
Volume 9, Book 88, Number 228:

Narrated Abu Al-Minhal:
When Ibn Ziyad and Marwan were in Sham and Ibn Az-Zubair took over the authority in Mecca and Qurra' (the Kharijites) revolted in Basra, I went out with my father to Abu Barza Al-Aslami till we entered upon him in his house while he was sitting in the shade of a room built of cane. So we sat with him and my father started talking to him saying, "O Abu Barza! Don't you see in what dilemma the people has fallen?" The first thing heard him saying "I seek reward from Allah for myself because of being angry and scornful at the Quraish tribe. O you Arabs! You know very well that you were in misery and were few in number and misguided, and that Allah has brought you out of all that with Islam and with Muhammad till He brought you to this state (of prosperity and happiness) which you see now; and it is this worldly wealth and pleasures which has caused mischief to appear among you. The one who is in Sham (i.e., Marwan), by Allah, is not fighting except for the sake of worldly gain: and those who are among you, by Allah, are not fighting except for the sake of worldly gain; and that one who is in Mecca (i.e., Ibn Az-Zubair) by Allah, is not fighting except for the sake of worldly gain."

Diegenen die blijven zitten als de fitnah toeslaat volgen de Profeet (saws)! Want zie deze daleel:

Narrated Abu Huraira: Allah's Apostle said, "There will be afflictions (in the near future) during which a sitting person will be better than a standing one, and the standing one will be better than a walking one, and the walking one will be better than a running one, and whoever will expose himself to these afflictions, they will destroy him. So whoever can find a place of protection or refuge from them, should take shelter in it."

Wa salaam aleikom :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
19-10-10, 19:25
Gelukkig is de meerheidheid van Nederland tegen de sharia dus droom maar lekker verder!

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Hahahaha Ik heb al eerder gezegd er staan goede islamitische artikels op die site daar gaat het om!

Dat ze shariah willen invoeren dat lukt nu nog niet komt wel over een aantal jaren inshaAllah.



eerst zijn ze nog druk bezig in Afghanistan Somalie Iraq en nog wat plaatsjes
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
19-10-10, 19:26
Wat kunnen we dan zowel verwachten? Misschien ook het amputeren van een hand na diefstal van een chocoladeletter, als die arme pobrie onlangs in iran ten deel viel?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Iraan??is een shia land geen moslimland!



en chocladeletters zijn haram die eten we niet en zullen niet meer te koop zijn
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
19-10-10, 19:29
geen ringtones meer op je gsm
geen Bh meer voor jonge vrouwen
geen voetbal meer op Tv
geen muziek meer uit de radio
geen kapperszaken meer

Jouw kritiek, beste zuster tanger, is een aanval op Allah (swt) en Zijn
Profeet (saws) en zal bestraft worden door een hand en een voet van jou kruisgewijs af te hakken.

vrees je broeder komt in de plaats van vrees Allah (swt)!

Wa salaam aleikom :vrede:

Jij praat echt onzin!
Voetbal is niet goed vanwege het strijden voor je land en de korte broeken een man hoord bedekt te zijn tot over de knieeen!
Geen bh voor vrouwen jonge meiden dragen topjes

Inderdaad een land zonder muziek op de radio!
Kapperszaken jawel hoor vrouwen mogen vrouwen knippen en mannen de mannen.

Dus in 1 woord je praat weer een onzin zoals wel vaker!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
19-10-10, 19:55
Jij praat echt onzin!

Voetbal is niet goed vanwege het strijden voor je land en de korte broeken een man hoord bedekt te zijn tot over de knieeen!

Geen bh voor vrouwen jonge meiden dragen topjes



Inderdaad een land zonder muziek op de radio!

Kapperszaken jawel hoor vrouwen mogen vrouwen knippen en mannen de mannen.



Dus in 1 woord je praat weer een onzin zoals wel vaker!



inderdaad kwakzalvers als de deze zijn zelden.

moge allah hem wat hersens schenken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
19-10-10, 20:13
inderdaad kwakzalvers als de deze zijn zelden.

moge allah hem wat hersens schenken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als ik zie wat voor een kwaliteit hersenen Allah schenk aan de Moslims mag hij ze houden of hij moet eens een andere leverancier uitkiezen voor het verstand die hij weggeeft aan zijn gelovigen, ik zou het garantiebewijs nog maar eens lezen als ik jou was en Allah aansprakelijk stellen voor de onzin die jij uitkraamt.

malikah4
19-10-10, 20:17
Denk je nu echt dat de Allerhoogste niet op de hoogte is dat jij nu zijn schepsel hebt beledigd?
Onthoud de gelovigen zijn de vrienden van Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ronald
19-10-10, 20:38
Lange leve De Shariah! Kuffaars wees voorbereid over wat er nog komen zal. De Ummah van Mu7ammad saws is opgestaan!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Moslims die zich hier in "Het Westen" hebben gevestigd en nog meer hun nazaten, komen tot de "prettige" ontdekking dat je hier in een democratie mag zeggen wat je wilt. Dit heeft een katalyserende werking op het grenzeloos uiten van diverse wensen en ook over geloof. Zelfs in een land dat (bijna) 100 % Islamitisch is, is de wens de sharia in te stellen geen issue. Op de een of andere manier denken voorstanders als jij in een werkelijkheid te leven dat deze wens ook reëel is. Ik zou maar eens wat meer aan je grote bekken-mentaliteit doen en wat minder dromen.

tanger'73
19-10-10, 20:38
Iraan??is een shia land geen moslimland!



en chocladeletters zijn haram die eten we niet en zullen niet meer te koop zijn
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Maar zijn sjiieten op de een of andere manier dan geen moslim? En welke heilige boek hebben ze daar als religieuze leidraad?

mohammad1
19-10-10, 22:29
Jij praat echt onzin!
Voetbal is niet goed vanwege het strijden voor je land en de korte broeken een man hoord bedekt te zijn tot over de knieeen!
Geen bh voor vrouwen jonge meiden dragen topjes

Inderdaad een land zonder muziek op de radio!
Kapperszaken jawel hoor vrouwen mogen vrouwen knippen en mannen de mannen.

Dus in 1 woord je praat weer een onzin zoals wel vaker!

Salaam aleikom beste zuster

Je zou beter eens antwoorden op #27 dan nog meer te liegen.

Blijkbaar ben je nog niet zo lang op dit forum anders zou je de foto's van de strafuitvoeringen door de shariah-rechtbanken gezien hebben en wellicht naar de badkamer gerend zijn.

Als je wil plaats ik hier 'daleel' (bewijs) van wat ik vertel.
Ik heb namelijk niet de gewoonte om te liegen of te overdrijven.

Maar dan zal je waarschijnlijk alles off-topic vinden of de topic sluiten.

BH's zijn verboden in Somalia, niks topjes, niks broeken.
De wereldbeker mocht niet bekeken worden wegens te veel afleiding van het gebed e.d. Voetbal is sowieso verboden net als andere sporten.
Ring-tones mogen niet.
Alle schoonheidssalons zijn er gesloten.
Mannen moeten baarden dragen.
Haarverlenging is niet meer toegestaan.
En nog tal van dingen die ik vergeet. En het gaat verder!

En er zijn enkele jongeren een voet en een hand afgehakt wegens "het strijden tegen Allah (swt) en Zijn Profeet (saws)"

Je hoeft mij niet te geloven maar het is wel zo.
Wil je bewijs vraag het dan tenminste of zoek het zelf.
Maar beticht je broeder niet van leugens of onzin verkopen.
Dat is niet van de Islam.

Een beetje waanzin dan maar...

KISMAYO - De winnaar van een op de radio uitgezonden quiz in Somalië heeft geen magnetron, maar wapens gewonnen. De 17-jarige jongen kreeg vrijdagavond een AK-47 machinegeweer, handgranaten, een antitanklandmijn en een computer ter waarde van omgerekend 670 euro uitgereikt in de havenstad Kismayo.

De radicaalislamitische al-Shabaab-beweging, die het al ruim een jaar voor het zeggen heeft in het zuiden van Somalië, had de quiz georganiseerd om jongeren aan te moedigen mee te doen met de heilige oorlog tegen vijanden van Allah in Somalië. De jongeren in de leeftijd van tien tot 25 jaar worstelden zich door vragen over cultuur, wetenschap en de Koran. Onder de verliezers werd één AK-47 met munitie verloot. :vrede:

Somaliers mogen alleen koranvers als ringtone
Zelfs de ringtones van mobiele telefoons zijn niet veilig voor de islamitische 'moraalridders' in Somalie. De militante al-Shabaab-beweging staat slechts door een imam gezongen verzen uit de Koran en de Hadith (overleveringen van de profeet Mohammed) toe als beltoon. Dat meldden burgers in de havenstad Kismayo, die onder controle staat van de extremisten. Zo zei de 19-jarige Ali Mahamud Yusuf dat hij is gevlucht uit de stad, nadat hij vorige week 25 zweepslagen had gekregen omdat zijn gsm een 'illegale' ringtone bevatte. Al-Shabaab vecht tegen de door de internationale gemeenschap erkende regering in de hoofdstad Mogadishu. De leiders van de beweging leggen een zeer strikte interpretatie van de islam op aan alle burgers die onder hun gezag vallen. Popmuziek, televisie en dans zijn verboden, net als sporten, zoals het ook in Somalië populaire voetbal.:wijs:

Voor vrouwen is een nieuw soort sluier geïntroduceerd, die zichtbaar maakt of vrouwen een beha dragen. Volgens de inwoners van Mogadishu verzamelden gemaskerde mannen alle rondborstige vrouwen. Zij kregen zweepslagen, moesten hun beha uitdoen en met hun borsten schudden. :eek:

„Al-Shebab dwingt ons eerst een nieuwe sluier te dragen en nu moeten we ineens met onze borsten schudden”, aldus Halima, wier dochters ook met de zweep kregen. „Ze zeggen dat onze borsten van nature stevig moeten zijn en anders moeten hangen.” :stoned:

De nieuwe regels van al-Shebab gelden niet alleen voor vrouwen. Ook mannen die geen baard dragen, krijgen zweepslagen. Dieven verliezen door de nieuwe wetten een hand en een voet als ze betrapt worden. De lichaamsdelen worden publiekelijk afgehakt. Veel Somaliërs zijn het niet eens met de strenge regels. Zij hangen gematigder varianten van de islam aan. :kwaad:

Wa salaam aleikom :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
20-10-10, 01:44
assalamoe alaikoum Jij moet eens praten met mensen uit somalie je bent beinvloed door kafirmedia beheer haal zyn gore bericht weg
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
20-10-10, 02:00
assalamoe alaikoum Jij moet eens praten met mensen uit somalie je bent beinvloed door kafirmedia beheer haal zyn gore bericht weg
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL

Salaam aleikoum beste zuster

Je bedoelt het bericht van Huisbaas, Salahuddeenalkurdi en Aboenoeh?
(Zie losse berichten.)
Je moet het halve forum wissen om de sporen van deze waanzin te verwijderen.
Op google zal het echter blijven, niks aan te doen hoe goor je het ook vindt.
En het zijn de broeders uit Somalië die hier de foto's van de bloederige stenigingen hebben geplaatst om stoer te doen.
Ze hebben kreten van afschuw verwekt op het forum.
De broeders waren fier op hun daden en lieten dat duidelijk blijken.

Als je berichten hebt over het nu paradijselijke Somalië waar we allemaal een kijkje moeten gaan nemen, plaats ze dan.
Maar zeg niet dat ik de kafirmedia volg. Kunnen jullie nog iets anders dan een ander beledigen?

Is je broeder de mond laten snoeren van de Islam?
Allah (swt) is mijn Getuige en als getuige meer dan voldoende.

Wa salaam alikoum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
20-10-10, 06:12
Denk je nu echt dat de Allerhoogste niet op de hoogte is dat jij nu zijn schepsel hebt beledigd?
Onthoud de gelovigen zijn de vrienden van Allah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Dat jij angst hebt voor jou God is het bewijs dat jou God de God van het kwaad is, ik ben niet bang voor God, hij is mijn vriend en wandeld naast mij, hij is mijn leven en regelt mijn leven, dus ook wat ik hier schrijft komt van zijn hand, daarin heeft hij zijn invloed op uitgeoefend, mijn God onderdrukt niet, mijn God geeft vrijheid voor een ieder die het accepteerd en vergeeft.
En gelukkig laat hij mij en de gelijkgezinden geen bedreigingen schrijven alleen liefde in woord en daad.
Amen!!!



assalamoe alaikoum Jij moet eens praten met mensen uit somalie je bent beinvloed door kafirmedia beheer haal zyn gore bericht weg
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bedoel je nu beheer of bedoel je Allah voor het weg halen van teksten?
Allah zal het niet doen, omdat hij weet dat het in strijd is met de NL wetgeving. :hihi:
Al moet ik toegeven dat de naam sterretje nu niet direct gevoelens voor geloof oproept en eerder thuis hoort in een nachtclub. :droef:

John2
20-10-10, 06:17
Jij praat echt onzin!
Voetbal is niet goed vanwege het strijden voor je land en de korte broeken een man hoord bedekt te zijn tot over de knieeen!
Geen bh voor vrouwen jonge meiden dragen topjes

Inderdaad een land zonder muziek op de radio!
Kapperszaken jawel hoor vrouwen mogen vrouwen knippen en mannen de mannen.

Dus in 1 woord je praat weer een onzin zoals wel vaker!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zoek eens op internet welk geweld de Islam aanricht tegen de mensheid in diverse landen of loop eens stage bij de VN.
En kom dan terug met de waarheid die je ziet met je eigen ogen die Allah je heeft geschonken.

Sjarlus
20-10-10, 08:06
Iraan??is een shia land geen moslimland!
Shi'ieten zijn geen moslims? Malikah4 toch...

en chocladeletters zijn haram die eten we niet en zullen niet meer te koop zijn
Chocolade is haram? Wist ik niet. Waarom in Jezusnaam? Arme, arme moslims. Wat erg. Hopelijk begrijp ik je verkeerd en zijn chocoladeletters niet haram wegens de chocolade maar wegens de verbondenheid met Sinterklaas. Aaai, geen Sinterklaas meer.

mohammad1
20-10-10, 11:19
Iraan??is een shia land geen moslimland!

en chocladeletters zijn haram die eten we niet en zullen niet meer te koop zijn

Salaam aleikoum,

Sjiieten zijn geen moslims omdat ze niet in jullie kraam passen, niet aan jullie regeltjes voldoen.
Allah (swt) zal er over oordelen?

Geen moslims BEHALVE als het wel in het kraam past zoals bij HAMAS zoals bij HEZBOLLAH en zolang Iran Israël en de Amerikanen maar tegen de schenen stampt.

Als ik kritiek geef op het bezoek van Ahmadinejad aan Libanon dan verwijder je mijn nieuwe topic! Waarom?

De al Walah (de liefde voor iets omwille van Allah (swt)) kan sjiieten en soennieten niet van elkaar laten houden maar de al Barah (de haat voor iets omwille van Allah (swt)) kan dat wel!

Haat verenigt broeders tegen de gemeenschappelijke boosdoener.
Liefde voor de Islam krijgt de begeerten en emoties niet onder controle.

Er is dan geen onderwerping aan Allah (swt) en vraag ik mij af of iemand die zich niet onderwerpt aan Hem wel de godsdienst van Ibrahim volgt en zich moslim mag noemen. Maar ik oordeel niet. Ik onderwerp mij aan Zijn Oordeel.

Allahweethetbeter

Wa salaam aleikoum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John61
20-10-10, 11:43
Hahahaha Ik heb al eerder gezegd er staan goede islamitische artikels op die site daar gaat het om!

Dat ze shariah willen invoeren dat lukt nu nog niet komt wel over een aantal jaren inshaAllah.



eerst zijn ze nog druk bezig in Afghanistan Somalie Iraq en nog wat plaatsjes
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Afghanistan en sharia? Vrouwen en meisjes worden dan buitengesloten van medische voorzieningen en onderwijs...... mooie sharia...........

mohammad1
20-10-10, 12:14
Salaam alaikoum zuster Malika4

Je hebt op eenzijdig verzoek van sterretje2 mijn bericht verwijderd onder het voorwendsel van goor taalgebruik.

Dat is censuur! Het waren mijn woorden niet ! het internet staat er vol van.

Kijk naar: BH verboden in Somalië. En je vindt exact de woorden terug die ik geplaatst heb.

Ook Huisbaas, Salahuddenalkurdi, en Aboenoeh hebben het erover gehad (jouw vriendjes) misschien was dat vervelend?
Terug te vinden in topic Muziek verboden in Somalië via Google.

Dat je mijn bericht verwijderd zou hebben wegens off topic zou een eerlijke oplossing geweest zijn.
Dit is iemand die zich moslim noemt onwaardig.
Dit is de reactie van iemand die het eens is met diegenen die onrecht plegen in Somalië. Al kunnen ze de acties zelf niet onder ogen zien!

Je vraagt om bewijs voor de onzin die ik vertel.
Als ik bewijs lever dan verwijder je het! Blijf even consequent, wil je?

Wa salaam alikoum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
20-10-10, 12:41
Salaam aleikom beste zuster

Als Allah (swt) wil dat iets terugkeert dan houdt niemand dat tegen



Je zou beter eens antwoorden op #27 dan nog meer te liegen.



Blijkbaar ben je nog niet zo lang op dit forum anders zou je de foto's van de strafuitvoeringen door de shariah-rechtbanken gezien hebben en wellicht naar de badkamer gerend zijn.



Als je wil plaats ik hier 'daleel' (bewijs) van wat ik vertel.

Ik heb namelijk niet de gewoonte om te liegen of te overdrijven.



Maar dan zal je waarschijnlijk alles off-topic vinden of de topic sluiten.



BH's zijn verboden in Somalia, niks topjes, niks broeken.

De wereldbeker mocht niet bekeken worden wegens te veel afleiding van het gebed e.d. Voetbal is sowieso verboden net als andere sporten.

Ring-tones mogen niet.

Alle schoonheidssalons zijn er gesloten.

Mannen moeten baarden dragen.

Haarverlenging is niet meer toegestaan.

En nog tal van dingen die ik vergeet. En het gaat verder!



En er zijn enkele jongeren een voet en een hand afgehakt wegens "het strijden tegen Allah (swt) en Zijn Profeet (saws)"



Je hoeft mij niet te geloven maar het is wel zo.

Wil je bewijs vraag het dan tenminste of zoek het zelf.

Maar beticht je broeder niet van leugens of onzin verkopen.

Dat is niet van de Islam.



Een beetje waanzin dan maar...



KISMAYO - De winnaar van een op de radio uitgezonden quiz in Somalië heeft geen magnetron, maar wapens gewonnen. De 17-jarige jongen kreeg vrijdagavond een AK-47 machinegeweer, handgranaten, een antitanklandmijn en een computer ter waarde van omgerekend 670 euro uitgereikt in de havenstad Kismayo.

De radicaalislamitische al-Shabaab-beweging, die het al ruim een jaar voor het zeggen heeft in het zuiden van Somalië, had de quiz georganiseerd om jongeren aan te moedigen mee te doen met de heilige oorlog tegen vijanden van Allah in Somalië. De jongeren in de leeftijd van tien tot 25 jaar worstelden zich door vragen over cultuur, wetenschap en de Koran. Onder de verliezers werd één AK-47 met munitie verloot. :vrede:



Somaliers mogen alleen koranvers als ringtone

Zelfs de ringtones van mobiele telefoons zijn niet veilig voor de islamitische 'moraalridders' in Somalie. De militante al-Shabaab-beweging staat slechts door een imam gezongen verzen uit de Koran en de Hadith (overleveringen van de profeet Mohammed) toe als beltoon. Dat meldden burgers in de havenstad Kismayo, die onder controle staat van de extremisten. Zo zei de 19-jarige Ali Mahamud Yusuf dat hij is gevlucht uit de stad, nadat hij vorige week 25 zweepslagen had gekregen omdat zijn gsm een 'illegale' ringtone bevatte. Al-Shabaab vecht tegen de door de internationale gemeenschap erkende regering in de hoofdstad Mogadishu. De leiders van de beweging leggen een zeer strikte interpretatie van de islam op aan alle burgers die onder hun gezag vallen. Popmuziek, televisie en dans zijn verboden, net als sporten, zoals het ook in Somalië populaire voetbal.



Voor vrouwen is een nieuw soort sluier geïntroduceerd, die zichtbaar maakt of vrouwen een beha dragen. Volgens de inwoners van Mogadishu verzamelden gemaskerde mannen alle rondborstige vrouwen. Zij kregen zweepslagen, moesten hun beha uitdoen en met hun borsten schudden.



„Al-Shebab dwingt ons eerst een nieuwe sluier te dragen en nu moeten we ineens met onze borsten schudden”, aldus Halima, wier dochters ook met de zweep kregen. „Ze zeggen dat onze borsten van nature stevig moeten zijn en anders moeten hangen.” :stoned:

Mijn woorden niet! Laat het duidelijk zijn!



De nieuwe regels van al-Shebab gelden niet alleen voor vrouwen. Ook mannen die geen baard dragen, krijgen zweepslagen. Dieven verliezen door de nieuwe wetten een hand en een voet als ze betrapt worden. De lichaamsdelen worden publiekelijk afgehakt. Veel Somaliërs zijn het niet eens met de strenge regels. Zij hangen gematigder varianten van de islam aan.



Wa salaam aleikom :vrede:

__________________
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
20-10-10, 12:44
Salaam aleikoum

Verkeerd taalgebruik?

Of machtsmisbruik?

Of de waarheid niet kunnen onder ogen zien?

Je legt de regels maar op!
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
20-10-10, 14:01
Nachtclub taferelen op klaarlichte dag in Mogadishu? Of is dit een beschijving van het carnaval in Rio de Janeiro.

Dat jij te weinig kut van je vrouw krijgt is jouw probleem. Maar Sterretje2 laat je erbuiten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Uw attitude getuigt van weinig klasse en goor taalgebruik.

Als het even kan laat dan de uitspraken voor de rekening van diegene die ze plaatst en begin niet te mixen.

Is het enkel je bedoeling dat niet topic afgevoerd wordt door het uit de hand te laten lopen? Dan ben je aardig op weg.
Wil je iets zinvol bijdragen zal je meer diepgang moeten krijgen en iets aan je attitude veranderen.

Maar voor mij kan je gewoon verder jezelf zijn. Het stoort mij niet.
Voor het geval je in je onwetendheid mocht twijfelen: nee ik ben Allah (swt) niet.

Ik zie zonder spanning je volgende bericht tegemoet.
Vrede ook voor jou :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

malikah4
20-10-10, 14:19
Salaam aleikoum

Verkeerd taalgebruik?

Of machtsmisbruik?

Of de waarheid niet kunnen onder ogen zien?

Je legt de regels maar op!
:vrede:


Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mustafa2
20-10-10, 16:09
Het "opsceen" taalgebruik is besproken en de topic afgesloten net nu het interessant werd.
Gematigde moslims die ook aan zelfkritiek doen zijn het zwijgen opgelegd! Halleluja
Had Wilders dan toch gelijk? Bestaat een gematigde Islam niet?
Dictatuur van de "ware" moslim zonder masker!
Wanneer komt die sharia dan kunnen we meteen die gematigde moslims uitroeien.

super ick
20-10-10, 16:24
Jouw kritiek, beste zuster tanger, is een aanval op Allah (swt) en Zijn
Profeet (saws) en zal bestraft worden door een hand en een voet van jou kruisgewijs af te hakken.
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik dacht dat daar de doodstraf op stond.
Ik ben tegen de sharia want ik vind de straffen te mild.

mark61
20-10-10, 17:33
Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat is in hemelsnaam een 'islamitische bron'? Zamzam?

mustafa2
20-10-10, 18:40
Wel wel wie laat hier zijn masker vallen?


Hou toch op ranzige hypocriet.
Erg hé, ja zeg, je bent nog mild in de bewoordingen

U creëert het obscene beeld van vrouwen die hun ontblote borsten aan het schudden zijn. Een tafereel dat in nachtclubs waargenomen kan worden.

U creëert een inkoppertje voor John2, een gehuwd man, om Sterretje2 op een schofterige, vulgaire en hufterige wijze te associëren met een nachtclub (u weet wel, een plaats waar vrouwen met ontblote borsten aan het schudden zijn).
Heeft het u een kick bezorgd om hierover te kunnen schrijven ondanks uw angst voor vrouwen?
Alleen fantaseren moet kunnen. Masturbatie is misschien ook verboden?
Ik spiegel de optelsom van uw obscene beeldvorming en het daar goor op inspelen van John2.
Met wat goochelen is het niet moeilijk om de 'vieze' woorden te vinden.


Dat religieuze regelneven geregeld een slag van de molen hebben, is al langer dan vandaag geweten. Wanneer er bovendien niet een centrale gezagsstructuur is, krijg je een versplintering van lokale malloten annex despoten die hun specifieke invulling van bepaalde religieuze geschriften tot in het absurde doorvoeren. Binnen de islam in het bijzonder krijg je wel vaker te maken met splintergroepjes die allen denken Allah’s persoonlijke megafoon op aarde te zijn. In Somalië wordt het zo langzaamaan wel heel genant.

Dit deeltje van het bericht (dat vorige week verscheen) deed me gruwen:

Somaliërs zijn traditioneel gematigde moslims. Maar Al Shabaab wil de sharia invoeren in heel Somalië. De groepering heeft films, voetbal, muzikale ringtones en dansen op trouwfeesten al verboden. Mannen die hun baard scheren, riskeren zweepslagen. En twee mannen die beschuldigd werden van diefstal, werden eerder deze maand veroordeeld tot amputatie van een hand en voet.

Een mens kan alleen maar besluiten dat volgens Al Shabaab Allah echt wel een sadistische en onbuigzame droogkloot moet zijn en de sharia er vooral toe dient om de bevolking onder de knoet te houden. God (of Allah) verhoedde dat iemand ook maar een seconde plezier zou hebben in zijn leven. In al zijn gekende wreedheid zou niemand helaas nog mogen opkijken van hoe een religie misbruikt kan worden om mensen te terroriseren. Hoe schrijnend het bovenstaande ook is, wat volgt is werkelijk te gek voor worden:

Beha’s dragen creëert valse verwachtingen, is daarom tegen de islam en moet dus verboden worden. Dat vindt althans de islamistische groepering Al Shabaab in Somalië. Er kwamen al verschillende meldingen van vrouwen die verplicht werden hun beha te verwijderen door de islamitische milities, en die veroordeeld werden tot zweepslagen. Volgens inwoners uit het noorden van Mogadishu krijgen vrouwen die bh’s dragen, publiekelijk zweepslagen door de milities van Al Shabaab. De vrouwen werden verplicht om hun bh uit te doen en met hun borsten te schudden. ‘Borsten moeten van nature stevig zijn, of hangen’, is de redenering van de milities. Vrouwen die een beha dragen, doen dat in hun redenering om te misleiden en dat zou tegen de regels van de islam zijn.

Ik weet echt niet of ik hier nu mee moet lachen of huilen. Ik stel me zo voor hoe ongeschoolde, domme jongetjes met onvolgroeide baarden en boordevol seksuele frustraties nu naar ontblote vrouwenborsten kijken onder het mom dat hun religie (of althans de geperverteerde invulling die zij er aan geven) hen dit oplegt. Religies behoren over het spirituele leven te gaan, over wat goed en juist handelen is, niet over een kledingsaccessoire. Of is de god van Al Shabaab soms een bureaucraat die in zijn rekenboek bijhoudt wie zich aan welke triviale regeltjes gehouden heeft en zijn oordeel daardoor laat leiden in plaats van wie geprobeerd heeft eerlijk en goed te leven?

Of de bron van Iran is of van Israël weet ik niet maar de toestand blijft even onmenselijk. De bron blijft dus verdacht want dat doen die brave moslimstrijders nooit.


Ik maak zelf wel uit waarop en hoe ik reageer arrogant stuk vreten.

Je woordenschat is wel speciaal te noemen vooral naar iemand van je eigen geloof.

En alweer walgelijke hypocrisie met zelfs een manipulatieve tendens.

Psychologische capaciteiten heb je duidelijk wel

Mijn commentaar op de optelsom van uw smeerlapperij en dat van John2 was al verwijderd op ansaar.nl toen u aan kwam zetten met een quote van mijn commentaar.
Ja, democratie is ongeloof, en dictatuur is geloof. 'k Was het vergeten,pardon voor mijnonwetendheid

bent dus degene die het uit de hand heeft laten lopen.
ik denk het niet, mag dat nu nog?

Ik heb gereageerd op uw beschuldiging zonder diepgang of bewijzen over de gang van zaken in Mogadishu.
Ja, zonder diepgang of tegenbewijzen heb je gereageerd en door alles te verwijderen wat jullie niet lag

Ter vergelijking: Indien ik een verhandeling over een hartkwaal zou
schrijven betekent dat niet dat ik zelf een hartkwaal zou zijn.
Psycholoog-dokter is dat geen psychiater?

Uw onvermogen om begrijpend te lezen maakt het kennelijk onmogelijk om uw eigen tekst te begrijpen.
Als jij jezelf maar begrijpt en die rondom jou

Eerst stelt u Als Allah (swt) wil dat iets terugkeert dan houdt niemand dat tegen en herplaatst vervolgens de verwijderde tekst.
Ja Allah buitengewoon

John2
20-10-10, 22:15
Dat jij te weinig kut van je vrouw krijgt is jouw probleem. Maar Sterretje2 laat je erbuiten.

Ik vind uw taalgebruik grof en wat ik tegen het bruine sterretje zei was tegen hem of haar en gaat u geen flikker aan, net zoals het u niets aangaat en nog enige wetenschap bezit wat ik doe met mijn vrouw.


Jij bent Allah?
Zoals ik jou stukjes lees ben jij Allah met een vooruitziende blik. :vingers:


Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Auw, dus de organisatie waar ik 24 jaar voor werkte is geen bewijs en kunnen wij dus opheffen omdat het niet Islamitisch is, wat zullen de arme zieltjes een honger lijden en sterven in deze landen die jij aanbid en hoger stelt als het doel van God. :droef:


Het "opsceen" taalgebruik is besproken en de topic afgesloten net nu het interessant werd.
Gematigde moslims die ook aan zelfkritiek doen zijn het zwijgen opgelegd! Halleluja
Had Wilders dan toch gelijk? Bestaat een gematigde Islam niet?
Dictatuur van de "ware" moslim zonder masker!
Wanneer komt die sharia dan kunnen we meteen die gematigde moslims uitroeien.
De gematigde Islam bestaat alleen worden deze door terroristen en aanhangers zoals wij deze zien op Anaars.nl ter niet gedaan omdat zij de aandacht volledig op hun vestigen en zo het goede wordt vernietigd.


U creëert een inkoppertje voor John2, een gehuwd man, om Sterretje2 op een schofterige, vulgaire en hufterige wijze te associëren met een nachtclub (u weet wel, een plaats waar vrouwen met ontblote borsten aan het schudden zijn).

Ik spiegel de optelsom van uw obscene beeldvorming en het daar goor op inspelen van John2.

Ik maak zelf wel uit waarop en hoe ik reageer arrogant stuk vreten.

En alweer walgelijke hypocrisie met zelfs een manipulatieve tendens.

Mijn commentaar op de optelsom van uw smeerlapperij en dat van John2 was al verwijderd op ansaar.nl toen u aan kwam zetten met een quote van mijn commentaar.

U bent dus degene die het uit de hand heeft laten lopen.

Ik heb gereageerd op uw beschuldiging zonder diepgang of bewijzen over de gang van zaken in Mogadishu.

Ter vergelijking: Indien ik een verhandeling over een hartkwaal zou schrijven betekent dat niet dat ik zelf een hartkwaal zou zijn.

Uw onvermogen om begrijpend te lezen maakt het kennelijk onmogelijk om uw eigen tekst te begrijpen.

Eerst stelt u Als Allah (swt) wil dat iets terugkeert dan houdt niemand dat tegen en herplaatst vervolgens de verwijderde tekst.

He jij vies vuil smerig min varkentje, waarom geeft jij een ander de schuld van de teksten die ik plaatst, waar haal jij in Godsnaam het gore lef vandaan.
U bent gestoord in uw gedachten gang, want niet hij maar jij geeft een schot voor opendoel. :vingers:

John2
20-10-10, 23:23
=Attitude;4513119]Jawel, u blijft met uw pedopoten van Sterretje2 af.
[...]Als ik een waarschuwing krijgt mag ik dan ook weten wat attitude heeft gekregen door mij een pedo te noemen???

U en tekstverklaring zijn onverenigbaar.
Inderdaad ik ben van vlees en bloed toch mijn teksten bestaan slechts uit enkele bites.


Verdekt dreigen is een kenmerk van sociopaten.
Volgens mij ken jij het woord sociopaat niet want juist in mijn beroep dreig je niet en toon je juist verantwoordelijkheid naar derden.


Heeft u het nu toch over uw vrouw?
Aan mijn vrouw zal jij je nooit kunnen spiegelen nog bij in de schaduw kunnen staan.


U gaat zichzelf toch niet wijsmaken dat ik mij hier iets van aantrek?
Nee hoor dat had ik ook geen moment van u verwacht, sterker nog u zult doorgaan met onrust en haat zaaien op onze site maroc.nl.
Maar denk dat anderen die hier meelezen U nu wel kent en u weet te plaatsen.
Voor mij staat u ergens onder aan de ladder van de maatschappij en komt u uw woede tegen deze maatschap hier botvieren.

John2
21-10-10, 07:32
:slapen:

Vreemd dat je het zo snel opgeeft, eerst beschuldig je iedereen van wandaden tegen God/Allah en probeer jij je medebroeders op te zetten en voor te bereiden op een heilige oorlog, door jou medebroeders te beschuldigen te heulen met de "kaffir" terwijl deze broeders er alles aan doen om het voor de Islam een leefruimte te creëren in het vrije westen door te wijzen op de liefde en de vrede die uitgaat van de Islam, terwijl jij het zelfde wenst uit te dragen door te gooien met bommen en te schieten met scherp.

super ick
21-10-10, 11:17
[...]

Inderdaad ik ben van vlees en bloed toch mijn teksten bestaan slechts uit enkele bites.


Volgens mij ken jij het woord sociopaat niet want juist in mijn beroep dreig je niet en toon je juist verantwoordelijkheid naar derden.


Aan mijn vrouw zal jij je nooit kunnen spiegelen nog bij in de schaduw kunnen staan.


Nee hoor dat had ik ook geen moment van u verwacht, sterker nog u zult doorgaan met onrust en haat zaaien op onze site maroc.nl.
Maar denk dat anderen die hier meelezen U nu wel kent en u weet te plaatsen.
Voor mij staat u ergens onder aan de ladder van de maatschappij en komt u uw woede tegen deze maatschap hier botvieren.

Man, man, wat maak je er weer een werk van.

John2
21-10-10, 11:22
Man, man, wat maak je er weer een werk van.

Sorry zal het niet weer doen. :droef:


:hihi:

RinC
21-10-10, 13:21
Serieus, wat een hoop dom gezwetst van dat Ansaar clubje! :verward:

John2
21-10-10, 13:54
Serieus, wat een hoop dom gezwetst van dat Ansaar clubje! :verward:

Welkom terug RinC. :hihi:

super ick
21-10-10, 22:45
Serieus, wat een hoop dom gezwetst van dat Ansaar clubje! :verward:

Veel meer aadacht aan besteden. Waarom worden zij niet serieus genomen?

(leen)
22-10-10, 08:03
Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Is in de islam vrijheid van mening zo beperkt dat je een aantal posten verwijderd?
wie denk je wel niet dat je bent?
een mod is geen god hoor.

super ick
22-10-10, 08:06
Is in de islam vrijheid van mening zo beperkt dat je een aantal posten verwijderd?
wie denk je wel niet dat je bent?
een mod is geen god hoor.

Volgens mij is de grens obsceen taalgebruik. Dat hoort niet op een islamitisch forum.
Die andere berichten waar de haat en discriminatie vanaf druipt zijn geen enkel probleem. En je dan nog een islamitisch forum noemen.

Ik zou me kapot schamen!

(leen)
22-10-10, 08:19
Volgens mij is de grens obsceen taalgebruik. Dat hoort niet op een islamitisch forum.
Die andere berichten waar de haat en discriminatie vanaf druipt zijn geen enkel probleem. En je dan nog een islamitisch forum noemen.

Ik zou me kapot schamen!

Heb de moeite genomen om de artikelen door google te halen,
en alles is te staven,
Blijkt dus dat de waarheid obsceen is?

Zoveel haat op ansaar,niet normaal meer.
Zwelgen in het bad van de islam,met hun attitude komen ze er vanzelf een keer achter dat het water te heet word.

super ick
22-10-10, 08:39
enige wetenschap bezit wat ik doe met mijn vrouw.


Ik denk dat wij hier allemaal enige wetenschap bezitten over wat jij doet met je vrouw.

John2
22-10-10, 08:46
Ik denk dat wij hier allemaal enige wetenschap bezitten over wat jij doet met je vrouw.

Vermoedens Dick vermoedens :hihi:

Pizzaman
22-10-10, 11:17
Het ansaar publiek beschouw ik voor het groot gedeelte als polytheïsten en als typisch westerse postmodernisten die ten gevolge van de verweesdheid van de samenleving islam zien als een escapisme. Een escapisme dat gehuld kan zijn in een militairisme zoals decennia geleden dat van salonmarxisme (Baader-Meinhof Gruppe enz.).

Klinkt als een eufemisme voor terroristen-met-enige-opleiding. :aanwal:

The_Grand_Wazoo
22-10-10, 13:28
Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wat een intens dom kletspraat.

Kafir bronnen zijn geen bewijs omdat het geen islamitische bron is? En hier moet zonder vulgair taalgebruik op gereageerd worden?

Opvallend overigens dat ene Attitude het zonder bezwaar een zinssnede als 'dat jij te weinig kut krijgt van je vrouw' kan schrijven en dat dit blijkbaar niet obsceen wordt beschouwd maakt de zaak nog lachwekkender.

John2
22-10-10, 13:34
=Attitude;4514306]Helaas, pindakaas voor u naziwafwafje John2 zijn mij en aantal leden van dit forum een lap tekst bekend van een ander forum.
De ene keer wens u mij uit te maken voor een pedofiel en nu wederom voor een Nazi en een lap tekst bekend van een ander forum, spoort u wel of bent u vergeten uw pilletjes te slikken?


Uit de lap tekst is af te leiden dat u samen met ene III en ene tamso wraak zweert voor de vernederende ban van tukkersterror.
Naast moderatoren wordt o.a. mark61 verantwoordelijk gehouden voor de ban van tukkersterror
Ik zweer nooit wraak en ben zeker niet wraakzuchtig dus hoe komt u hierbij? :maf2:


Het verscheidene malen vermelden van de voornaam en achternaam van mark61 op dit forum door u viel dus te verwachten.
Nee hoor dat deed Mark zelf door te verwijzen op dit forum naar een ander forum waar hij een stukje schreef onder zijn eigen naam. :zozo:


Wat mohammad1 en mustafa2 betreft ben ik het eens met hun opstelling want anders zou ik ze niet stevig bekritiseren: op dit moment struikelen ze in hun beschouwen regelmatig over door hun zelf veroorzaakte dialectiek (maar ze leren het wel).
Het verschil tussen extreem gedrag van jou en de matiging van Moh en Mus, waarin jij als persoon aantoont dat figuren zoals Wilders gelijk hebben.


Het ansaar publiek beschouw ik voor het groot gedeelte als polytheïsten en als typisch westerse postmodernisten die ten gevolge van de verweesdheid van de samenleving islam zien als een escapisme. Een escapisme dat gehuld kan zijn in een militairisme zoals decennia geleden dat van salonmarxisme (Baader-Meinhof Gruppe enz.).
LEg mij eens uit in verzoenlijk nederlands wat u hier bedoeld want volgens mij weet u niet eens wat de definitie van de woorden zijn die u hierboven beschrijft.:maf2:

mark61
22-10-10, 13:45
Iraans persagentschap?

Sji'ieten zijn geen moslims, lees ik hier altijd.

Mag al-Jazeera? Ash-sharq al-Awsat? Arabnews? Al-Arabiyya?

Bofko
22-10-10, 13:47
Het ansaar publiek beschouw ik voor het groot gedeelte als polytheïsten en als typisch westerse postmodernisten die ten gevolge van de verweesdheid van de samenleving islam zien als een escapisme. Een escapisme dat gehuld kan zijn in een militairisme zoals decennia geleden dat van salonmarxisme (Baader-Meinhof Gruppe enz.).

Dat polytheisme zou mij niks uitmaken maar voor de rest kan ik me aardig in deze constatering vinden.

H.P.Pas
22-10-10, 13:50
Ik zal dit in het team bespreken mij gaat het om opsceen taalgebruik op een islamitisch forum dat is niet toegestaan.
verder gebruik je kafir bronnen geen islamitische bronnen dus is geen juist bewijs
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Moderator. (http://nerdco.net/images/injuneer.jpg)
Dat is bijna obsceen.