PDA

Bekijk Volledige Versie : Amsterdam heeft een Jack the Ripper. Blanke man, vermoedelijk Nederlandse.



tanger'73
16-10-10, 17:51
http://www.at5.nl/artikelen/50320/vondelpark-uitgekamd-voor-steekwapen

(leen)
16-10-10, 19:12
een hele kudde politie, en afgelost door 2 bussen m.e.
voor 1 junk van vermoedelijk nederlandse afkomst.

dus deze tread->> http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=315891
is niet waar.

tanger'73
16-10-10, 20:54
een hele kudde politie, en afgelost door 2 bussen m.e.
voor 1 junk van vermoedelijk nederlandse afkomst.

dus deze tread->> http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?t=315891
is niet waar.

Hebt u informatie die kan leiden tot de aanhouding van de dader, dan wordt u dringend verzocht contact op te nemen met de politie.

(leen)
16-10-10, 20:59
Hebt u informatie die kan leiden tot de aanhouding van de dader, dan wordt u dringend verzocht contact op te nemen met de politie.

waarom zijn mar

google is your friend...

tanger'73
16-10-10, 21:03
waarom zijn mar

google is your friend...

Denk dat de politie hier weinig aan zal hebben, evenwel bedankt.

tanger'73
16-10-10, 21:43
check die uiterst onderste clipje, met die Marokkaanse politiewoordvoerder.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/49878/Man+neergestoken+in+Vondelpark+in+Amsterdam/

tanger'73
17-10-10, 14:57
*Nieuws update* . Het onderzoek naar de steekterrorist heeft zich nu uitgebreid naar een mogelijke dader van Mexicaanse afkomst zonder vaste woon en verblijfplaats. Men wordt verzocht bij het zien van de dader vooral niet zelf actie te ondernemen, maar onmiddelijk de politie te waarschuwen.

*Einde nieuws update*


YouTube - Machete 2010 trailer

John2
17-10-10, 15:26
*Nieuws update* . Het onderzoek naar de steekterrorist heeft zich nu uitgebreid naar een mogelijke dader van Mexicaanse afkomst zonder vaste woon en verblijfplaats. Men wordt verzocht bij het zien van de dader vooral niet zelf actie te ondernemen, maar onmiddelijk de politie te waarschuwen.

*Einde nieuws update*


YouTube - Machete 2010 trailer (http://www.youtube.com/watch?v=hIxcVzwLR1k&feature=related)

Een blanke Nederlander van Mexicaanse afkomst? :wat?!:

tanger'73
17-10-10, 15:29
Een blanke Nederlander van Mexicaanse afkomst? :wat?!:


zo zie je maar, het kan verkeren. Er zitten 20 rechercheurs op deze steekterrorist. Hoe dan ook bij het zien en ook niet onbelangrijk overleven van de dader, vooral niet zelf actie ondernemen maar onmiddelijk de politie contacteren.

John2
17-10-10, 15:37
zo zie je maar, het kan verkeren. Er zitten 20 rechercheurs op deze steekterrorist. Hoe dan ook bij het zien en ook niet onbelangrijk overleven van de dader, vooral niet zelf actie ondernemen maar onmiddelijk de politie contacteren.
Als er 20 rechercheurs er op zitten, dan hebben ze hem toch al?
Al denk ik dat als ze er met 20 man opzitten dat het buitensporig geweld is.:hihi:


Sorry ben vandaag een beetje melig.

tanger'73
17-10-10, 15:39
Als er 20 rechercheurs er op zitten, dan hebben ze hem toch al?
Al denk ik dat als ze er met 20 man opzitten dat het buitensporig geweld is.:hihi:


Sorry ben vandaag een beetje melig.

Er zitten serieus 20 man op, ze nemen het zeer hoog op. Je moet je eens voorstellen dat een blanke steekterrorist (al dan niet Mexicano), zomaar door de klaverstraat wild om zich heen zonder enkele aanleiding gaat lopen zitten prikken.

John2
17-10-10, 16:01
Er zitten serieus 20 man op, ze nemen het zeer hoog op. Je moet je eens voorstellen dat een blanke steekterrorist (al dan niet Mexicano), zomaar door de klaverstraat wild om zich heen zonder enkele aanleiding gaat lopen zitten prikken.
Ik denk dat je de Kalverstraat bedoelde Tanger links van het paleis op de dam.
Ja dan kunnen we alleen maar hopen dat die persoon de verkeerde tegen komt die hem met één goede tik het gevang in helpt.

tanger'73
17-10-10, 16:18
Ik denk dat je de Kalverstraat bedoelde Tanger links van het paleis op de dam.
Ja dan kunnen we alleen maar hopen dat die persoon de verkeerde tegen komt die hem met één goede tik het gevang in helpt.

Juist, die straat in hartje mokum. Denk eerlijk gezegd dat je weinig aan die hoop, tik en gevang zult hebben. Maar eerder tijdens het toeslaan gewoon neerblaffen en er in dit geval zeker van zijn dat het licht voorgoed uit is.

tanger'73
22-10-10, 13:35
Mark61, up.

mark61
22-10-10, 13:48
Oh, zo. Na, niet indrukwekkend :hihi:

Pizzaman
22-10-10, 14:34
Als er 20 rechercheurs er op zitten, dan hebben ze hem toch al?
Al denk ik dat als ze er met 20 man opzitten dat het buitensporig geweld is.:hihi:

Nee met 20 man er op zitten is het onder druk zetten hetgeen kan leiden tot valse bekentenis.
Zoiets dat ie zegt ga d'r af klo...z... maar dat zou dan een valse bekentenis zijn
want hij vindt het helemaal geen kl...z... maar juist heel aardige mensen.

tanger'73
22-10-10, 15:49
Oh, zo. Na, niet indrukwekkend :hihi:


Dat dacht ik ook, aangezien zijn lijfspreuk: "you fucked whit the wrong dutchman."

Pizzaman
22-10-10, 16:42
Ze ZATEN er op hoor.
Waar je dat fukken nou weer vandaan haalt...

BTW qua 'neerblaffen' blijf ik toch voor het schieten in de knie :hihi:

tanger'73
08-02-11, 12:08
Zaak Vondelpark: OLVG houdt cruciale info achter - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/gespot/52428/olvg-houdt-cruciale-info-vondelparksteker-achter)

Pizzaman
09-02-11, 14:30
Zaak Vondelpark: OLVG houdt cruciale info achter - AT5 Nieuws (http://www.at5.nl/gespot/52428/olvg-houdt-cruciale-info-vondelparksteker-achter)

Zal wel duren totdat zo'n figuur een keer een dokter neersteekt of een zuster verkracht.
Die superieure 'ethische normen' zijn dan heel snel vervaagd.

Eigenlijk zou je d'r stiekum op gaan hopen. :maf:

tanger'73
09-02-11, 15:10
Zal wel duren totdat zo'n figuur een keer een dokter neersteekt of een zuster verkracht.
Die superieure 'ethische normen' zijn dan heel snel vervaagd.

Eigenlijk zou je d'r stiekum op gaan hopen. :maf:


'K vind het heel goed van dit ziekenhuis, dat bekent staat als het beste ziekenhuis van Nederland, om zo strikt te zijn in persoonsgegevens. Echt een ziekenhuis om te vertrouwen als patiënt. Maar in dit geval mag er best een uitzondering gemaakt worden.

Pizzaman
09-02-11, 17:29
'K vind het heel goed van dit ziekenhuis, dat bekent staat als het beste ziekenhuis van Nederland, om zo strikt te zijn in persoonsgegevens. Echt een ziekenhuis om te vertrouwen als patiënt. Maar in dit geval mag er best een uitzondering gemaakt worden.

Alweer zijn jij en ik het roerend eens.
Ik hoop dat ze ook zo strak zijn met het verstrekken van patientengegevens aan de farmacie etcetera.
dat heb ik namelijk wel eens anders gezien, moet je naar de oogarts,
wat denk je plotseling krijg je ladingen foldertjes van Hans Anders etcetera.
kan toeval zijn, maar als het geadresseerd komt dan geloof ik daar niks van...

BTW gezien we het weer eens eens zijn, zal ik vast een foto neerzetten
voor wanneer die Parijse bommenwerper weer langs komt? :maf:

tanger'73
10-02-11, 00:05
Alweer zijn jij en ik het roerend eens.
Ik hoop dat ze ook zo strak zijn met het verstrekken van patientengegevens aan de farmacie etcetera.
dat heb ik namelijk wel eens anders gezien, moet je naar de oogarts,
wat denk je plotseling krijg je ladingen foldertjes van Hans Anders etcetera.
kan toeval zijn, maar als het geadresseerd komt dan geloof ik daar niks van...

BTW gezien we het weer eens eens zijn, zal ik vast een foto neerzetten
voor wanneer die Parijse bommenwerper weer langs komt? :maf:

Excuseer, maar met alle respect zit ik niet op dit soort emotieloze reacties te wachten rondom dit vrijwel ernstige vergrijp. Maar gelukkig zijn de prikkers op deze site niet representatief voor onze samenleving.