PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerse vrouw



indoboy
17-10-10, 17:37
Een klein gedichtje dat ik heb gevonden wat ik wel reëel vond.



laten we nou niet gelijk gaan oordelen maar eerst gaan kijken of dit gedicht een beetje rijmend is met hoe deze maatschappij in elkaar steekt.



lees en denk na:



O westerse vrouw, kijk eens voor heel even wat de westerse bevrijding van de vrouw jou status heeft verlaagd en jou uitsluitend tot lustobject gemaakt!



Het heeft jouw van jouw waardigheid beroofd hoewel jij toch op aandacht had gehoopt.Er jong uit blijven zien, dat is het enige waar jij mee zit.Om te voorkomen dat jouw man door een ander wordt ingepikt.



De adverteerders gebruiken jouw om hun producten te verkopen.Om ervoor te zorgen dat hun zaak goed blijft lopen.En voor de mannen ben jij slechts een instrument die zij gebruiken voor hun amusement.Zij hebben jouw verlaagd tot een schepsel dat slechts hun verlangens behaagd.









Wat wil jij bereiken met het tonen van je schoonheid?







Dat wordt beroofd van je menselijke waardigheid?! Obscene opmerkingen te horen krijgen van een of ander vent.Is DAT alles wat jij waard bent?!Jouw bevrijding heeft jouw het volgende gegeven, niets minder en niets meer dan een exploitatie van jouw lichaam, een verlaging van jouw ziel en een beroving van jouw eer!!



En dan wordt er gezegd dat IK onderdrukt ben Dat ik geen vrijheid en waarde ken...



O westerse vrouw, open je ogen en kijk!



De Islam is niet wat het lijkt.Open je oren en luister.De Qoeraan brengt je naar het licht en haalt je uit dit duister.De Islam heeft mij verheven hij heeft mij waarde, respect en status gegeven..De Islam heeft mij bevrijd van onderdrukking en immoraliteit..Dus echt bevrijding ben jij niet..Jammer dat jij dat (nog) niet ziet..



O westerse vrouw, luister naar mij DE Islamitische vrouw is pas ECHT VRIJ!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
17-10-10, 17:52
Gaan we nu ook al gedichten plaatsen op nieuws van de Dag?

justus
17-10-10, 17:54
geen idee hoe de noord-afrikaanse en middenoostelijke vrouw islamitische vrouw haar eigen positie beziet. de westerse vrouw heeft vrijheid en kan zelf de keuzes maken die ze wil met betrekking tot haar eigen leven en leefwijze.

Slinger
17-10-10, 18:46
Obscene opmerkingen te horen krijgen van een of ander vent.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat valt wel mee, behalve als ze Marokkanen of Turken tegenkomt, dan zijn de opmerkingen niet van de lucht.