PDA

Bekijk Volledige Versie : Homofiele kleinzoon Saoedische koning schuldig aan sadisme-moord



Marsipulami
19-10-10, 19:35
Kleinzoon Saoedische koning schuldig aan sadisme-moord op knecht in Londens hotel

http://static2.hln.be/static/FOTO/pe/6/5/7/media_xl_3914272.jpg?20101019185807

Op beelden van de bewakingscamera's van het hotel is te zien hoe de Saoedische prins toeslaat.

Een rechtbank in Londen heeft een Saoedische prins schuldig bevonden aan de moord op een dienaar na "brutale aanvallen" op het slachtoffer, zijn knecht, in een sjiek Londens hotel. Een jury bij het Old Bailey Criminal Court oordeelde dat de 34-jarige prins Saud Abdulaziz Bin Nasir al Saud de 32-jarige Bandar Abdullah Abdulaziz had vermoord na "sadistisch misbruik". Het slachtoffer is op 15 februari dood aangetroffen in de hotelkamer die hij met de prins deelde.

Homorelatie?

Het Openbaar Ministerie betoogde dat de prins, een kleinzoon van de Saoedische koning, een homorelatie met zijn slachtoffers had. Maar zijn advocaten ontkenden dat. Ook zei de openbare aanklager dat de prins zijn slachtoffer had gewurgd na weken van slagen en mishandeling. Doordat hij schuldig is bevonden, hangt de prins een lange gevangenisstraf boven het hoofd. Meer nieuws over de strafmaat wordt morgen verwacht. (belga/kh)

tanger'73
19-10-10, 19:40
Mooi zo, nu nog wachten of deze prins ook daadwerkelijk zijn straf niet ontloopt en zich boven de wet verheven voelt.

Marsipulami
19-10-10, 20:15
Mooi zo, nu nog wachten of deze prins ook daadwerkelijk zijn straf niet ontloopt en zich boven de wet verheven voelt.

Ik begrijp uit bovenstaand artikeltje dat de feiten in Londen gepleegd zijn, hij in Groot-Britanië is veroordeeld en naar ik mag veronderstellen daar ook gevangen gehouden wordt. Ik vrees dat het in SA niet tot een veroordeling zou gekomen zijn.

tanger'73
19-10-10, 21:53
Ik begrijp uit bovenstaand artikeltje dat de feiten in Londen gepleegd zijn, hij in Groot-Britanië is veroordeeld en naar ik mag veronderstellen daar ook gevangen gehouden wordt. Ik vrees dat het in SA niet tot een veroordeling zou gekomen zijn.


Dacht ook dat Engeland als eerste via de slavery abolition act uit 1833 dit soort verhoudingen wettig onmogelijk heeft gemaakt? Zal het bijzonder treurig vinden als ze op die gronden geen voet bij stuk houden en liever overgaan op olieverhoudingen.

ronald
19-10-10, 21:58
Mooi zo, nu nog wachten of deze prins ook daadwerkelijk zijn straf niet ontloopt en zich boven de wet verheven voelt.

Idd. Opa doet even een olie-deal en hup, daar gaat het prinsje op het zwarte paard. Een Kadaffi krijgt ook zo gevangenen in Engeland vrij.

tanger'73
19-10-10, 22:08
Idd. Opa doet even een olie-deal en hup, daar gaat het prinsje op het zwarte paard. Een Kadaffi krijgt ook zo gevangenen in Engeland vrij.


Was er een poosje geleden niet dat schandaal met een engelse member of parliament of een regeringsfunctionaris dat zich ook aan bijzondere sekshobby's heeft schuldig gemaakt, of ergens dood werd aangetroffen in een jurk met panty's?

ronald
19-10-10, 22:11
Was er een poosje geleden niet dat schandaal met een engelse member of parliament of een regeringsfunctionaris dat zich ook aan bijzondere sekshobby's heeft schuldig gemaakt, of ergens dood werd aangetroffen in een jurk met panty's?

Is Engeland soort ps-goeroe-oord aan het worden of zo?

tanger'73
19-10-10, 22:28
Is Engeland soort ps-goeroe-oord aan het worden of zo?


Nou Ronald ik kan de hele avond daarmee vullen, waar ik niet weet waar ik moet beginnen. Of bij een britse MI5 geheim agent dat onder mysterieuze sporen van sex games dood in een bad is aangetroffen of die britse Baron dat een belangrijke functie is afgewezen omdat er aantijgingen van pedofilie en bizarre sex games aan het licht zijn gekomen.

Marsipulami
20-10-10, 14:17
Kleinzoon koning Abdallah van Saoedi-Arabië veroordeeld tot levenslang

Het Britse gerecht heeft vandaag een kleinzoon van koning Abdallah van Saoedi-Arabië veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. Hij werd schuldig verklaard aan doodslag op een lid van zijn huispersoneel. Hij had hem geslagen en gewurgd in een groot Londens hotel.

De rechtbank van Old Bailey, in centrum Londen, veroordeelde Saud Bin Abdulaziz Bin Nasir al Saud (34), de kleinzoon van koning Abdallah, tot levenslang, samen met een niet-samendrukbare straf van 20 jaar. De prins werd schuldig bevonden aan de doodslag op Bandar Abdullah Abdulaziz (32) op 15 februari in een kamer van het luxueuze hotel Landmark in het westen van Londen.

Het slachtoffer werd gewurgd teruggevonden in de hotelkamer die hij deelde met de prins. De prins en de man kwamen terug van een met veel drank overgoten avondje uit voor Valentijn, toen de feiten zich afspeelden. De prins had zijn knecht al meermaals geslagen, waarbij de feiten minstens een keer gefilmd werden door de veiligheidscamera's van het hotel, in januari.

Volgens de prins waren de twee mannen vrienden en gelijken, beiden ook hetero. Maar volgens de procureur lijkt het helemaal duidelijk dat de prins ofwel homo was, ofwel homoseksuele neigingen heeft. (afp/adv)

tanger'73
20-10-10, 15:59
Kleinzoon koning Abdallah van Saoedi-Arabië veroordeeld tot levenslang

Het Britse gerecht heeft vandaag een kleinzoon van koning Abdallah van Saoedi-Arabië veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf. Hij werd schuldig verklaard aan doodslag op een lid van zijn huispersoneel. Hij had hem geslagen en gewurgd in een groot Londens hotel.

De rechtbank van Old Bailey, in centrum Londen, veroordeelde Saud Bin Abdulaziz Bin Nasir al Saud (34), de kleinzoon van koning Abdallah, tot levenslang, samen met een niet-samendrukbare straf van 20 jaar. De prins werd schuldig bevonden aan de doodslag op Bandar Abdullah Abdulaziz (32) op 15 februari in een kamer van het luxueuze hotel Landmark in het westen van Londen.

Het slachtoffer werd gewurgd teruggevonden in de hotelkamer die hij deelde met de prins. De prins en de man kwamen terug van een met veel drank overgoten avondje uit voor Valentijn, toen de feiten zich afspeelden. De prins had zijn knecht al meermaals geslagen, waarbij de feiten minstens een keer gefilmd werden door de veiligheidscamera's van het hotel, in januari.

Volgens de prins waren de twee mannen vrienden en gelijken, beiden ook hetero. Maar volgens de procureur lijkt het helemaal duidelijk dat de prins ofwel homo was, ofwel homoseksuele neigingen heeft. (afp/adv)


Prima resultaat, voor deze saoedische dronken en slaags rakende slavendrijver met bizzare seksuele uitspatingen.