PDA

Bekijk Volledige Versie : VN-gezant Melkert overleeft aanslag met bermbom in Irak



aboenoeh
19-10-10, 19:25
http://static1.hln.be/static/FOTO/pe/14/9/7/media_xl_3914242.jpg?20101019183035

Ad Melkert, de speciale VN-gezant voor Irak, heeft een bomaanslag overleefd. Dat meldde een woordvoerster van de Verenigde Naties. De PvdA-politicus bevond zich in een konvooi dat was vertrokken vanuit de stad Najaf, circa 160 kilometer ten zuiden van de Iraakse hoofdstad Bagdad, toen een bermbom explodeerde. Een politieagent kwam om het leven, drie andere personen raakten gewond
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
19-10-10, 19:52
Ik hoop vanuit diep in mijn hart dat jij duizenddoden mag sterven en dat God jou uitkotst om jou woorden.

aboenoeh
19-10-10, 19:58
Ik hoop vanuit diep in mijn hart dat jij duizenddoden mag sterven en dat God jou uitkotst om jou woorden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

uw smeekbeden worden niet verhoord

u bent tenslotte en kafir :hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
19-10-10, 20:01
Kerstvakantie, onze keuter verveeld zich weer eens.

ronald
19-10-10, 20:08
http://static1.hln.be/static/FOTO/pe/14/9/7/media_xl_3914242.jpg?20101019183035

Ad Melkert, de speciale VN-gezant voor Irak, heeft een bomaanslag overleefd. Dat meldde een woordvoerster van de Verenigde Naties. De PvdA-politicus bevond zich in een konvooi dat was vertrokken vanuit de stad Najaf, circa 160 kilometer ten zuiden van de Iraakse hoofdstad Bagdad, toen een bermbom explodeerde. Een politieagent kwam om het leven, drie andere personen raakten gewond
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Je bent dus blij dat die agent uit elkaar is gereten?

John2
19-10-10, 20:08
Kerstvakantie, onze keuter verveeld zich weer eens.

Ja idd, maar met een ipban op maroc.nl en dan weer binnenstuiteren via anaars.nl om van te kotsen.:droef:

super ick
19-10-10, 20:10
Hoho, wie verteld die haatbaarden daar dat onze Ad wel van de PvdA is gvd!!!!
Daar stemmen de meeste moslims op.
Dat hebben ze vast niet geweten.

super ick
19-10-10, 20:13
Ik hoop vanuit diep in mijn hart dat jij duizenddoden mag sterven en dat God jou uitkotst om jou woorden.

Maak je niet druk man.
Die wartaal ga je doen als je de hele dag niets te doen hebt en rukken op den duur gaat vervelen.
Dan heb je altijd nog Maroc.nl

John2
19-10-10, 20:16
uw smeekbeden worden niet verhoord

u bent tenslotte en kafir :hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dan ben jij nog een grotere kafir, omdat jij ervan uit gaat dat er meerdere Goden zijn.
God (Allah in het Arabisch) zal jou straffen voor jou ongeloof in hem.

super ick
19-10-10, 20:19
Ja idd, maar met een ipban op maroc.nl en dan weer binnenstuiteren via anaars.nl om van te kotsen.:droef:

Weg met die censuur en maak er maar een open riool van. Sinds Ansaar zitten we daar niet ver vanaf.

Ik moest er even aan wennen. Maar nu begin ik het wel grappig te vinden. Ik hou wel van mensen met een uitgesproken mening. Ook al zijn ze zelf zo inkonsekwent als de neten.

John2
19-10-10, 20:25
Maak je niet druk man.
Die wartaal ga je doen als je de hele dag niets te doen hebt en rukken op den duur gaat vervelen.
Dan heb je altijd nog Maroc.nl
Ik maak me er wel druk om Super Dick, zeker als het gaat om medewerkers van de VN in combinatie met uitspraken als deze.
Dan kan ik mijzelf zelfs zo druk maken dat ik hoop dat Wilders aan de macht komt en er slechts één IslaMietje eruit gooit.

super ick
19-10-10, 20:33
Ik maak me er wel druk om Super Dick, zeker als het gaat om medewerkers van de VN in combinatie met uitspraken als deze.
Dan kan ik mijzelf zelfs zo druk maken dat ik hoop dat Wilders aan de macht komt en er slechts één IslaMietje eruit gooit.

Om dergelijke figuren uit te zetten zou je Wilders niet nodig moeten hebben. Dit kan alleen in Nederland mongolenland.

Ik zou er overigens niet van op kijken als aboenoeh gewoon een Nederlands snotjongetje is.

John2
19-10-10, 20:47
Om dergelijke figuren uit te zetten zou je Wilders niet nodig moeten hebben. Dit kan alleen in Nederland mongolenland.

Ik zou er overigens niet van op kijken als aboenoeh gewoon een Nederlands snotjongetje is.
Ja maar , vraag jij je dan niet af hoe iemand aan dit afwijkend gedrag komt, hoe de ouders hem hebben opgevoed dat hij mensen die hij niet kent een dood inwenst, hoe gestoord moet je dan wel niet zijn.

Verder kunnen wij ons afvragen in hoeverre de bevindingen van Ad nog objectief zijn na deze aanslag en hoe de ontwikkelingsprogramma van Irak hieronder te lijden heeft.

super ick
20-10-10, 16:10
Ja maar , vraag jij je dan niet af hoe iemand aan dit afwijkend gedrag komt, hoe de ouders hem hebben opgevoed dat hij mensen die hij niet kent een dood inwenst, hoe gestoord moet je dan wel niet zijn.


Kijk niet raar op als zijn ouders eerzame deugdelijke mensen blijken te zijn. Ik geloof niet dat zij zijn berichten censureren.
Hij wil graag provoceren. Waarschijnlijk is het zijn mening geeneens.


Verder kunnen wij ons afvragen in hoeverre de bevindingen van Ad nog objectief zijn na deze aanslag en hoe de ontwikkelingsprogramma van Irak hieronder te lijden heeft.

Ik vind Ad zowiezo een onbetrouwbare bokkenlul, al hoeft hij natuurlijk (nog) niet dood.
Voor het ontwikkelingsprogramma maakt het niet uit. Het ploft daar al sinds de dictator weg is.

John2
21-10-10, 08:31
=super ick;4512781]Kijk niet raar op als zijn ouders eerzame deugdelijke mensen blijken te zijn. Ik geloof niet dat zij zijn berichten censureren.
Hij wil graag provoceren. Waarschijnlijk is het zijn mening geeneens.
Dus een toekomstige terrorist die nooit is begrepen door zijn ouders en zichzelf opblaast omdat hij geen mening heeft.


Ik vind Ad zowiezo een onbetrouwbare bokkenlul, al hoeft hij natuurlijk (nog) niet dood.
Voor het ontwikkelingsprogramma maakt het niet uit. Het ploft daar al sinds de dictator weg is.
Oei stel dit niet zo makkelijk Dick, hij is één van de weinigen die eerst kijkt naar de veiligheid voor hij toestemming geeft voor diverse hulpprogramma's en na de diverse aanslagen op VN medewerkers en andere hulpverleners wordt de roep van hem steeds sterker binnen de VN, omdat juist deze aanslagen de kwaliteit van de hulp ten koste gaat.
Hadden wij in 2000 nog iets meer dan 17 duizend aanvragen van hoogopgeleide mensen om mee te mogen op een missie, is deze nu amper 1500 voor 2009.

mark61
21-10-10, 09:25
wij

:haha:

superimbeciel