PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV - 'Allochtonenstop in amateurvoetbal'



John2
21-10-10, 11:18
'Allochtonenstop in amateurvoetbal'
AMSTERDAM - De PVV in Den Haag wil een tijdelijke 'allochtonenstop' om een einde te maken aan de problemen bij het Haagse amateurvoetbal.

Please Wait ...

Dat stelt de PVV in vragen aan het stadsbestuur. Volgens de partij loopt het College weg voor de gevolgen van de massa-immigratie en daarmee gepaarde islamisering van het Haagse amateurvoetbal. "Al jaren luiden clubs de noodklok aangaande de ellende die speelt bij vele clubs met een hoog percentage niet-westerse allochtone leden. Wanbetalen, een gigantisch tekort aan vrijwilligers, respectloos gedrag en geweldsincidenten zijn aan de orde van de dag. Wethouder Klein zegt ondertussen dat het fantastisch gaat met de betreffende clubs", aldus PVV-er Richard de Mos.

"De tijd van pamperen middels het ongebreideld uitdelen van bijvoorbeeld Ooievaarspassen is voorbij. Voor wie niet mee wil doen om de eigen club gezond te laten zijn, moet worden uitgeschreven en verdere toegang geweigerd. Als integratiebeleid dan zo belangrijk is, gebruik dan de sport als perfect hulpmiddel. Maar dan moet je wel de juiste beslissingen durven nemen", vult PVV'er Machiel de Graaf aan.

PVV-er De Mos weet wel wat oplossingen te noemen: "Een tijdelijke allochtonenstop bij clubs die kunnen aantonen dat een te grote hoeveelheid allochtonen leidt tot gigantische problemen en het invoeren van een Haagse Zwarte Lijst van wanbetalers".

GroenLinks raadslid David Rietveld noemt het voorstel op Twitter 'walgelijk en onhaalbaar'. D66 spreekt van een ondoordacht idee wat niets oplost.

The_Grand_Wazoo
21-10-10, 11:54
Het lijkt mij dat dit probleem zich van zelf oplost. Die clubs vallen toch van zelf om.

mark61
21-10-10, 11:58
Ik zou bij FC de Haag ook een allochtonenstop doorvoeren :hihi: Kunnen ze morgen sluiten.

John2
21-10-10, 12:06
Ik zou bij FC de Haag ook een allochtonenstop doorvoeren :hihi: Kunnen ze moregn sluiten.


:hihi:

Bart.NL
21-10-10, 13:04
Je kunt ook gewoon wanbetalers en ordeverstoorders uit de club zetten.

Witte78
21-10-10, 13:27
islamisering van het Haagse amateurvoetbal.

Wat :confused:

Aït Ayt
21-10-10, 13:59
Wat :confused:

islamisering van het amateurvoetbal is: "Wanbetalen, respectloos gedrag en geweldsincidenten"

John2
21-10-10, 14:13
Wat :confused:

Ho ho ho stop volgens de PVV, het zijn niet mijn woorden, ik kwam ook slechts het stukje tegen.
Maar mijn idee was wel toen ik het las, shit hiermee begint het dus:verward:
ze ontnemen mij zelfs het recht om eens lekker op een zondag te schoppen tegen de schenen van een allochtoon. :droef:

Verder vraag ik me wel af waar we mee bezig zijn.........................als je mensen zelfs al sport gaat ontnemen.

knuppeltje
21-10-10, 14:18
De grootste wanbetalers zijn de clubs zelf met de salarissen die ze aan de spelers uitbetalen.

John2
21-10-10, 14:23
De grootste wanbetalers zijn de clubs zelf met de salarissen die ze aan de spelers uitbetalen.

Die hebben dan wel weer Russen die voor hun de schulden betalen en de clubs overnemen, de ruslamatisering van de fifa. :hihi:

knuppeltje
21-10-10, 14:29
Die hebben dan wel weer Russen die voor hun de schulden betalen en de clubs overnemen, de ruslamatisering van de fifa. :hihi:

Dat valt hier nogal mee geloof ik. En in hoeverre je daar blij mee moet zijn weet ik nog niet, zulke frisse heren zijn het ook weer niet.

John2
21-10-10, 14:31
Dat valt hier nogal mee geloof ik. En in hoeverre je daar blij mee moet zijn weet ik nog niet, zulke frisse heren zijn het ook weer niet.

Krijgen we nog een beetje terug van onze lage gasprijs die in de jaren 70 is verkocht aan Russia.

knuppeltje
21-10-10, 15:11
Krijgen we nog een beetje terug van onze lage gasprijs die in de jaren 70 is verkocht aan Russia.

Wie is we?

John2
21-10-10, 15:43
Wie is we?
Je hebt gelijk we is wel een groot begrip in dit geval, maar in eerste instantie voor nederland zijn dat de supporters van Vitesse, daar in de verlenging de bewoners van Arnhem omdat de supporters minder gaan drinken omdat de angst voor verdwijnen minder is dus minder geweld waardoor minder politie die weer kan worden ingezet op andere plaatsen, hierdoor minder criminaliteit waardoor de verzekeringen lager worden en dus iedereen profiteert van het Rusalisme in de voetbal sport. :hihi:

tanger'73
21-10-10, 16:04
is dit een landelijk streven van de PVV? tegen zoveel achterlijkheid ben ik niet bestand.

John2
21-10-10, 17:25
is dit een landelijk streven van de PVV? tegen zoveel achterlijkheid ben ik niet bestand.
This een begin Tanger van wat ons te wachten staat

tanger'73
21-10-10, 17:28
This een begin Tanger van wat ons te wachten staat


wablief, een begin van wat? complete maatschappelijke uitsluiting en vervolgens afronden met deportaties en genocides?

Wide-O
21-10-10, 18:27
wablief, een begin van wat? complete maatschappelijke uitsluiting


Daar lijkt het wel op ja.



en vervolgens afronden met deportaties en genocides?

Ik denk niet dat het zover zal komen. Het eerste is al erg genoeg, nee?

justus
21-10-10, 18:33
schijnt dat de volgende suggestie van de pvv zal zijn het uitreiken van leuke rode halve maantjes voor allochtonen in den haag...weet je tenminste wie er schuldig zijn aan de crisis...(of waren dat nou anderen?)

tanger'73
21-10-10, 19:11
Daar lijkt het wel op ja.



Ik denk niet dat het zover zal komen. Het eerste is al erg genoeg, nee?

a) Da's in ieder geval de wens bij de doelstelling.

b) Denk het ook niet, aangezien de meerderheid van de Nederlanders zich anno 21ste eeuw niet meer op commando als nsb'ers zich laten piepelen door een minderheid van doldwaze extremisten.

knuppeltje
22-10-10, 11:01
Ach, ze hebben het voorstel alweer ingetrokken. Ook standvastig die helden. :maf2:

Bang voor de gevolgen voor Wilders rechtszaak?

John2
22-10-10, 13:49
wablief, een begin van wat? complete maatschappelijke uitsluiting en vervolgens afronden met deportaties en genocides?

Daar begint het op te lijken inderdaad al zal het met deportaties en genocides het niet zo een vaart lopen.

tanger'73
22-10-10, 17:00
Daar begint het op te lijken inderdaad al zal het met deportaties en genocides het niet zo een vaart lopen.


Reden te meer om definitief aan te nemen dat ze nu helemaal paranoïde zijn, aangezien het nationaal beleid nadrukkelijk daarop is gericht juist iedereen in de maatschappij te betrekken.