PDA

Bekijk Volledige Versie : Wat doe ik hier nog??

Naab
22-10-10, 12:46
Hallo, eerlijk gezegd weet ik niet waar ik moet beginnen. Ik begin hieraan met veel haat en pijn en dat vooral tegenover mezelf. :huil::huil::huil: ( heb wat details achtergelaten anders wordt het langdradig ik heb hier al moeite mee.
Ik wil zo graag een toevlucht zoeken weg van hier ergens anders een nieuw leven opbouwen. Het rechte pad opzoeken en hopelijk doet Allah (swt )mij ooit vergeven, want ik weet dat ik mezelf hier nooit voor zal vergeven. Ik huil heel vaak voor al me daden, ik wil het rechte pad op ik wil het zo graag, maar weet niet waarom het me niet lukt.

Aantal jaar terug heb ik het goed gemaakt met me beste vriend Mo. ( hadden tijdje niet tegen elkaar gesproken en gaven elkaar de schuld hiervan ) Mo was niet echt lieverdje deed slechte dingen met de jongens van de buurt.
We zijn daarna begonnen met een relatie op te bouwen ( ja ik weet het dat mag niet maar dat is nog niet eens het ergste ). In het begin kwam Mo zijn afspraken wel na, maar toen kwam hij iedere keer te laat soms zelfs niet opdagen, kreeg steeds sorry aan te horen en stomme ik pikte dat ( gatverdamme ) Hoe langer we met elkaar gingen hoe meer hij zich aan de afspraken hield het begon allemaal te lijken op een " echte " relatie. Zomer aangebroken ik naar Marokko hij niet hij bleef hier, we hielden telefonisch contact en voor we het wisten was de vakantie voorbij, ik dus weer in Nederland en we waren weer bij elkaar. Ik had me baan opgezegd, maar stond er niet bij stil dat het niet 1,2,3 ging om een nieuwe te vinden dus was werkloos, Mo was toen ook al tijdje werkloos, maar hij had een baan in de bouw gevonden en ik wist niet wat ik de momenten moest doen zonder hem dus hield het bij bankzitten, tv kijken en nog meer onnuttige dingen waar ik niet echt me toekomst mee kon opbouwen. Zijn vrienden zagen dat hij meer tijd aan mij besteed dan aan hun en die begonnen te stoken en te doen. Mo wilde het uitmaken en ik was er kapot van hij ook, want hij deed het in tranen wat mij aan het denken zette en dus dacht van dit is niet wat hij echt wil en ik belde hem 2 dagen daarna en we zijn weer bij elkaar gekomen. Zijn moeder merkte dat we al een tijdje met elkaar gingen, maar was daar niet blij mee, want ze wou graag dat haar zoon met zijn nicht uit Marokko zou trouwen en dat heeft ze hem ook gezegd en hij vertelde mij dat met verdriet in zijn ogen aan mij.

Na 2 jaar begonnen we het wel over het huwelijk te hebben. Ik kwam ook bij hem thuis. ( had ik ook nooit moeten doen, maar is allemaal achteraf gepraat ) Zijn moeder was nog steeds niet blij met me, maar toch bleven we bij elkaar. Op een dag was ik samen met hem en een vriend van hem en hadden samen de middag doorgebracht, daarna ben ik naar huis gegaan en in de avond kreeg ik van die vriend een telefoontje dat Mo was opgepakt, na een paar dagen belde hij me op vanuit de gevangenis en gaf aan dat ik hem iedere vrijdag kon opzoeken. Ik hem dus iedere vrijdag opgezocht en dat ging 2 maanden lang zo door, totdat hij dus vrijkwam. We spraken weer af met elkaar en op een dag maakte ik de grootste maar dan ook grootste fout in me leven.......... je kan het al raden ja inderdaad we hebben HET gedaan en paar weken daarna kwam ik erachter dat ik zwanger was ( mijn leven ging van slecht naar iets waar geen woorden voor zijn ). Samen besloten we om het niet te houden. vakantie stond weer voor de deur en ik moest wel met de familie mee en hij bleef weer in Holland ( hij was toen in totaal al 6 jaar niet gegaan omdat hij zijn tante niet wilde zien daar maakte hij altijd ruzie mee ).
In het begin van me vakantie was er nog niets aan de hand, maar de laatste week toen ik hem belde nam hij niet op maar een meisje...... er ging van alles door die hoofd van me, ze vroeg of ik zijn ex was dus ik antwoordde met nee en vroeg haar wie zij was, en wat denk je dat ik kreeg als antwoord.....ja inderdaad ze zei dat zij zijn vriendin was. Die avond belde ik weer en kreeg hem aan de lijn, verklaring gevraagd en kreeg te horen dat hij en een vriend van hem ergens mee bezig waren en dus deed hij alsof hij haar vriend was, want ze waren van plan om haar en d'r familie te beroven. Ik heb die avond gejankt ik wou zo snel mogelijk weer terug naar Nederland, maar kon natuurlijk thuis niet uitleggen waarom. Een oom van me ( ook geen lieverdje ) die zag dat ik verdriet had en nam me alleen in de kamer en vroeg wat er was en of ik problemen had met iemand, heb natuurlijk nee geantwoord, want ja wat ga ik zeggen??? dat meneertje het met een ander doet omdat hij zo graag geld wil maken???? Ik voelde haat sprak tegen niemand meer en wou gewoon dat iedereen mij met rust liet. Me oom wou terug, maar me ouders hadden nog een paar dagen, dus vroeg me oom of ik met hem terug wilde en daarop zei ik natuurlijk ja, aangekomen bij de grens van Belgie/Nederland had ik Mo gebeld en gevraagd of hij over anderhalf uur bij mij thuis kon zijn. Hij aangekomen en we hebben gepraat, hij gaf aan dat hij alleen van mij hield en dat dat een spel was ( gatverdamme als ik eraan denk kan ik zowel hem als mezelf een kogel door de kop schieten ). Op straat vroegen mensen me of ik nog steeds met hem ging en dat ik ermee moest kappen want hij was niet goed genoeg voor me en dat ie niet serieus was. Iedere keer kreeg ik het van een ander te horen en sommige waren gewoon zijn vrienden dat ik op een gegeven moment dacht van wat is dit, wat is er gebeurd. Na een relatie van 3 jaar was het uiteindelijk over en uit en ik was kapot, maar dan ook echt kapot, ik wist niet meer wie ik was.
Bij een vriendin thuis deed ik huilen en begon ik zelfs met drinken ja mensen Alcohol drinken. Hij had me leven kapot gemaakt en ik was zonder erbij na te denken me leven nog meer aan het kapot maken. Ik dronk om te vergeten, maar helaas dat ging niet makkelijk want soms dacht je juist meer tijdens het drinken. Dagen dat ik dronk en jankte dat op een dag er bij haar in de bus een advertentie was gevallen " zoekt u hulp, wilt u dat uw geliefde bij u teug komt, hulp voor school enz enz ". Ik pakte die advertentie en verstopte die in me zak. ( geloofde nooit in die onzin ) door de drank wist ik niet wat ik deed en maakte een afspraak. De man vroeg mij om zijn en mijn foto om zijn moeders naam, terwijl ik daar was en iets deed wat niet kon was ik ook heel bang, maar toch bleef ik en wachtte af wat hij deed. In de tussentijd dat hij " spreuken " zat op te noemen zat ik in mezelf verzen uit de Koran te uitten. ( vooral heel vaak ayat elkorsi )
Het was heel raar ik was bang, maar waarom bleef ik er???? was er 3 keer geweest op een gegeven moment had ik er geen zin meer in. Ik wou dat hij van mij was alleen van mij, maar na een tijdje dacht ik ik wil met rust gelaten worden waar ben ik mee bezig.

Na tijden getreurd te hebben heb ik me leven weer opgepakt en had een goeie baan gevonden, waar ik me helemaal thuis voelde. Had me ingeschreven om te gaan sporten. Ik probeerde mezelf weer op pad te krijgen. Allah y koen m3ena.

Ik kwam op een dag in aanmerking met een leuke spontane meid, die 2 kids had die op dezelfde school zaten als me neefje. We waren uiteindelijk beste vriendinnen geworden. Ik had al niet veel vriendinnen, omdat ik me van iedereen had afgezonderd, want de meeste met wie ik omging waren van die jaloerse types die je echt maar dan ook echt niets gunde, terwijl ik wel alles voor ze over had. Op een gegeven moment sta je er bij stil en ja dan hoeft het niet van mij, maar Sarah, Sarah was een echte vriendin. Zij had het zelf heel moeilijk als alleenstaande moeder, maar toch was ze er voor je als je haar nodig had. We waren net zussen ze hoorde bij ons ook tot de familie en daar was ze zelf ook heel blij mee omdat ze met haar eigen familie geen contact meer had en ze zich bij ons thuis voelde. Op een dag gingen we samen wat drinken buiten de deur en wie kom ik tegen?? de oom van Mo. Rachid kwam naar me toe en vroeg me of ik al een andere vriend had en hoe het met me ging. ik antwoordde met goed en dat ik geen andere vriend had en hij toen van dat het niet goed ging met Mo en dat zijn moeder wilt dat ik met hem ga praten. Ik zei dat ik hierover zou nadenken, maar wist in me achterhoofd al van dat ik het niet zou doen. Hij heeft me leven kapot gemaakt en nu moet ik er voor hem zijn???? De man die achter de bar stond voor de drankjes die kende ik al een tijdje en met hem sprak ik weleens, hij riep me bij zich en vroeg me wat er aan de hand was dus ik vertelde het hem en hij van zeg dat ie moet oprotten wat denkt ie wel niet. Sarah reageerde ook zo dus ik liet het daarbij en ging gezellig verder kletsen met Sarah. Maand later hoorde ik dat Mo vastzat en dat het voor 2 jaar zou zijn. Zijn problemen deden me niets meer. Mijn liefde voor hem veranderde in Haat.

Op een dag kwam Sarah met de mededeling dat ze ging verhuizen naar Belgie. Dat deed pijn, maar dat was iets wat zij graag wou. Ze had een vent ontmoet die voor en de kinderen koos en met haar verder wilde dus ik was natuurlijk heel blij voor haar.

Relatie aangaan met iemand durfde ik niet meer, soms ontmoette je wel iemand maar dan na 3 dagen ging ik op de vlucht en liet niets meer van me horen, want ik wou me niet hechten aan iemand. Na Mo ben ik ook met niemand meer een relatie aangegaan. Zomer weer naar Marokko en van de een op andere dag hoorde ik de fqi den en ik voelde me zo aangetrokken dat ik begon met bidden, zo de hele vakantie, me buurmeisje in Marokko steunde me ook hierin en deed met me mee. ( In Marokko ga ik alleen met me buurmeisje om die daar woont ) overdag ga ik naar het strand en in de middag/avond thuis lekker rustig. Ga de stad niet in, want weet al hoe die eruit ziet en heb geen zin om lastig gevallen te worden.
Terug in Nederland bad ik ook nog maar na paar maanden was ik ermee gestopt en kreeg ik een terugval en begon weer met avonden in bed te janken.

In de tussentijd een andere baan toen ik daar net begon werd ik door iemand gebeld, maar ik wist niet wie het was en gaf aan dat ik aan het werk was dus hij zei dat hij me na het werk zou terugbellen en dat had hij ook gedaan. Hij wou graag afspreken, maar ik zag ertegen op. Toch met hem afgesproken al had ik niet echt zin, maar hij bleef aandringen dus ik gaf aan voor 5 min. zo gezegd zo gedaan. kennis gemaakt en ik vroeg hoe hij aan me nr kwam dat wilde hij niet zeggen dus daarbij gelaten. volgende dag afgesproken maar voor even want meneertje had niet veel tijd, bleek dus dat dat vaker voorkwam en ik hem dus vroeg waarom hij ergens aan begon als hij er geen tijd voor heeft. hij gaf aan dat ik geduld moest hebben, maar ja hoe lang? 3 maanden later was het zomervakantie en hij zou eerst niet gaan, maar uiteindelijk ging hij een week na mij. ik belde hem om 2 dagen nadat ik daar was en gaf hem mijn nr maar meneertje was weer druk dus ik had er geen zin meer in en hing op. wou hem uit mijn hoofd zetten dus ging lekker naar het strand en daarna thuis zitten met meryem ( buurmeisje uit Marokko ) tot op een dag werd ik gebeld door een marokkaans nr en dat bleek van meneertje te zijn. Hij was zo anders hij sprak veel. hij was beetje op rondreis en vroeg wanneer ik terug ging. ik gaf hem aan wanneer en toen zei hij maar dan ben zijn we ( zijn neef en hij ) van plan om te komen, dus hij ging zijn neef vragen of ze niet eerder konden komen. hij belde vaak tot op een dag gaf hij aan dat ze onderweg waren naar de stad waar ik woon, ik dacht ik zie het wel en inderdaad in de avond was hij aangekomen en belde hij me, we hadden even afgesproken hij vroeg of ik meeging wat eten, maar zei nee ik ga weer naar huis maar we kunnen morgen samen naar het strand gaan. Volgende dag hadden ze ons opgehaald en we waren naar het strand gegaan en dat zo 3 dagen. Ik heb die jongen hier nooit zo meegemaakt, maar ja daar is vakantie voor ontspannen en nergens aan denken. hier weer aangekomen meneertje weer terug bij af dus alsmaar druk. na de ramadan zijn verjaardag beetje gevierd en na die dag elkaar nog ge-smst en toen opeens kon ik hem niet meer bereiken. ik heb me zorgen om hem gemaakt dacht dat ie vast zat of in het ziekenhuis terecht gekomen was er ging van alles door me hoofd na anderhalve week heb ik hem uit me hoofd gezet totdat ik een avond terug ( 4 weken later ) aan het rijden was naar huis ( was bij me zus ) en me telefoon overging en ik meneertje aan de lijn had. ik deed kortaf en zei dat ik niet kon praten. hij wou afspreken voor de volgende dag en ik gaf toe stomme domme ik ja weer.

nadia_travo
22-10-10, 13:54
GAA door FAN FAN

HaasHaas
22-10-10, 16:03
:lole:
ik heb alles gelezen.
ewa en toen?

Naab
23-10-10, 00:22
ja stomme domme ik ging afspreken de volgende dag en trapte weer in zijn verhalen :kalasniko
Heb hem gevraagd waarom hij opeens spoorloos was en meneertje gaf aan dat hij weg moest en dat het niet om leuke dingen ging ( in de tussentijd dat hij dat zei zat er een stem in me hoofd de hele tijd blablabla te zeggen ).
In de tussentijd dat ik hem niet zag/sprak had ik hem gezocht, omdat ik me zorgen maakte en kwam in contact met een zus van hem. Zij gaf aan ook niet te weten waar meneertje is " ik ben zelf een zus dus liegen voor me broer zou ik ook doen " Ik begon me niet goed te voelen en werd steeds misselijk sprak met haar erover en ja tuurlijk dan is het wel apart dat hij opeens contact opneemt en zich beetje raar tegenover je doet. Heb hem gezegd dat hij alles kwijt kan bij me ( help graag anderen al zit ik zelf in de problemen, maar door anderen te helpen voel ik me wat beter en vergeet ik soms jammer genoeg mijn eigen problemen ). Hij gaf aan dat hij het niet wilde op deze manier, maar dat hij het op de juiste manier wou en in mij oren weer blablabla, want jij bent degene die mij belde en jij bent degene die er zin in had ja dan kun je ook weten wat de gevolgen zijn toch???? Zag hem 2 dagen later weer en hebben even gezeten, meneertje was afwezig dus ik heb hem maar gelaten, zodat ie ook zijn rust heeft aangezien hij alsmaar bezig is en blijkbaar niet doet bijkomen afgesproken dat we elkaar de volgende dag niet maar de dag daarop wel zouden afspreken. Donderdag de dag daarna sms-te ik meneertje maar geen reactie.... dacht ok hij is aan het werk wacht nog wel, nou avond ik bellen meneertje niet opnemen en later stond zijn tel uit meneertje bleef dus onbereikbaar en hij gaf ook geen kick, nou lekker dan. Dag daarop sms-te ik weer met de vraag of het nog doorging en hij van ja is goed wij dus afgesproken voor die avond en we hadden beetje gezeten, meneertje begon toen te praten: Dat het niet goed met hem gaat de laatste tijd, dat hij diep in de schulden zit en hij zichzelf eruit zit te werken, dat hij eigenlijk nergens tijd voor heeft, want hij wil alleen maar werken, werken en nog eens werken. ( heb hem gevraagd of het een hint was, maar hij zei nee terwijl ik in zijn ogen ja zag ) Het grappige is hij durft mij nooit in me ogen aan te kijken dat gaat heel snel met een lachje erbij, beetje vaag is het niet????? maar ja ik kan ook spoken zien.
Ik heb hem mijn hulp aangeboden, maar die heeft ie afgewezen. Hij weet in elk geval dat ie bij me terecht kan. Nu op het moment voel ik me sterk en denk ik ik heb hem niet nodig, want het enigste wat ik ga missen is de warmte maar ja is dat dan echt zooooooo belangrijk?? moet ik mezelf kapot maken om zijn warmte??? wat heeft hij me bezorgd in die 6 maanden dat we een relatie hebben/hadden?? ja behalve hoofdpijn. Soms kan ik wel kotsen om mezelf, :fpotver: waar ben ik allemaal mee bezig en wanneer houdt het op? Ik ben benieuwd wanneer er een eind aan gaat komen aahhaha ja sorry moet er zelf om lachen, ben benieuwd wanneer hij mans genoeg zal zijn en het uit zal maken of zal hij ook een lafaard zijn en niets meer van zich laten horen??? ach heeft ie toch al gedaan dus waarom geen 2de keer??

lellaaromaysa91
24-10-10, 20:28
En nu ?

Naab
24-10-10, 21:36
Ik zal morgenmiddag/avond proberen om verder te gaan. vervolg zal komen. Insha Allah.

[L]ailaaa
26-10-10, 17:48
So so...
Ik hoop dat je er lering uit hebt getrokken!
Gair insha'Allah & uppiee :)

oemAbderrahmane
27-10-10, 19:22
Jij hebt veel meegemaakt.

ga gauw verder met een gevolg. Moge Allaah je bijstaan

loveyou1
01-11-10, 12:51
is dit allemaal waar gebeurd

Naab
06-11-10, 09:49
Ik heb het geprobeerd met hem, maar ja zo kan ik niet doorgaan ik ga er niet meer voor. voor hem niet in elk geval. Weet niet of ik ooit iemand zal vinden die bij me past, maar ik heb er geen zin meer in. Doe hier niet meer aan mee. Ik heb mezelf erin laten slepen, het is niets voor mij dus ik kap ermee.
Liefdesverdriet gaat voorbij. Ik weet dat uit ervaring, maar ik weet ook uit ervaring dat liefdesverdriet allesoverheersend en allesverpletterend is. Alles zuigt, niets deugt, lachen lukt je niet mee. Je doet wat er van je wordt verwacht, maar je voelt niets. Je leeft niet, je overleeft. Er zit niets anders op dan het te ondergaan en lijdzaam afwachten tot de verdoving is uitgewerkt.

Ik weet niet wat me is overkomen, maar op een zaterdagavond zat ik op me kamer te lezen en ineens uit het niets begon ik met huilen en heb de hele nacht zowat verzen uit de koran gelezen en dat huilend. Die ochtend ben ik begonnen met bidden en dat heb ik die dag ook huilend gedaan. Weet niet wat me overkomen is heel apart, want heb wel vaker gebeden alleen nooit dat ik erbij moest huilen, maar dit ging door zonder stoppen. Heb Allah ( swt ) om vergiffenis gevraagd. ( weet dat dat niet 1,2,3 gaat ) Ik heb het bidden niet opgegeven het heeft een heel sterk gevoel bij me nu, ik moet het gewoon doen me lichaam/geest die vraagt erom dat ik zelfs extra salaat verricht nu.

Ik probeer nu sterk te zijn, want ik heb zelf antwoord op me vraag gevonden ( wat doe ik hier nog ). Ik loop hier nog rond omdat ik de kans krijg om me leven te verbeteren. Daar moet ik nog heel wat voor doen, maar ik doe me best. Stel dat ik die kans niet kreeg en er niet meer zou zijn..... wat zou ik dan zeggen de dag des oordeel??? Hoe ik me leven overhoop heb geholpen???? Dat ik van binnen wel een goed mens was, maar dat ik toch alle dingen dingen die ALLAH ( swt ) heeft verboden???? Wat zou ik zeggen? wat zou ik zeggen??? Ik weet dat het voor sommige dingen te laat is daar sta ik natuurlijk ook wel bij stil, maar het leven gaat gewoon door en iedere dag dat ik rondloop hier op de aarde houdt in dat ik een nieuwe kans krijg om me leven te beteren dus waarom zou ik die kans niet grijpen met beide handen en er proberen wat van te maken??

Sterretje2
06-11-10, 10:29
Klopt blyf vechten en toon berouw zoek de liefde van Allah
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL

Koutar3
07-11-12, 01:15
Upupup ! X

Israa-palestijns
05-12-12, 14:11
heyy meid heb alles gelezen kreeg gewoon traantjes wollah
echt meid tegenwoordig moet je niet so snel vertrouwen in jongens hebben ze willen alleen spelen meer niet wollah ik ben lang op zoek naar de ware maar elke keer willen ze alleenb 1 ding maar je weet wel wat denk ik dus pas goed op de volgende en je ogen openhouden niet als iemand tegen jou zegt ik houw van jou dat je snel gelooft NEE niet snel intrappen dat zijn alleen maar woordjes ik kan ook 1000 x zeggen ik hou van jou maar je moet het daden niet alleen zeggen je meot het bewijzen dat diegen je ware is ik heb ook veel meegemaat met jongens daarom zeg ik het groetjes israa