PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijwillgers in het amateurvoetbal



juwain.dn
25-10-10, 04:51
Er zijn ook "Nederlanders" die juist door het respect van ""Marrokaanse Nederlanders" vrijwilliger worden;

leren dat juist de "witte" ouders hun zoontjes tot kleine onuitstaanbare materieel verwende prinsjes maken (ja ook mijn zoon; het gaat tegenwoordig beter)
leren dat je wat voor en met je kinderen moet doen in plaats van als een bierweekdier langs te lijn te schreeuwen (ik dus en jaar geleden)

Ik ga zelfs na een ledenvergadering. Niet voor de gratis hapjes en zeker niet voor het bier (drink niet meer).

Ik ga om de belangen van mijn spelers te beschermen; Mocro, Molukker, Bounty of Kaas.

En ja het is frustrerend maar de moeite waard !

juwain.dn
25-10-10, 04:59
Er zijn ook "Nederlanders" die juist door het respect van ""Marrokaanse Nederlanders" vrijwilliger worden;

leren dat juist de "witte" ouders hun zoontjes tot kleine onuitstaanbare materieel verwende prinsjes maken (ja ook mijn zoon; het gaat tegenwoordig beter)
leren dat je wat voor en met je kinderen moet doen in plaats van als een bierweekdier langs te lijn te schreeuwen (ik dus een jaar geleden)

Ik ga zelfs naar een ledenvergadering. Niet voor de gratis hapjes en zeker niet voor het bier (drink niet meer).

Ik ga om de belangen van mijn spelers te beschermen; Mocro, Molukker, Bounty of Kaas.

En ja het is frustrerend maar de moeite waard !:kroatie:

justus
25-10-10, 05:59
ik vrijwillig genoeg. en ik benn blij dat mijn zonen NIET van voetbal houden...de sfeer langs de velden is om je kapot te schamen. ouders die hun 5-jarig kroost aansporen om de tegenstander het leven uit te schoppen en de scheidsrechter de kanker toewensen...

mij niet gezien, dan ga ik matten!