PDA

Bekijk Volledige Versie : Wij kunnen alle Europese hoofdsteden vernietigen



aboenoeh
25-10-10, 20:12
Dat zeg ik niet, dat schijnt een Israëlische professor (ècht!) van Nederlandse afkomst, genaamd Martin van Creveld, gezegd te hebben in een interview. Een interview dat overigens gecensureerd werd op Nujij.nl.

Dit zegt de beste man:






"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."





Best ziek nietwaar? En dan te bedenken dat Israël officieel geen wmd's heeft, dus ook geen nukes. Nietwaar meneer Olmert?



Burgeroorlog in Nederland



Van Creveld is ook de man die lijkt te zinspelen op een burgeroorlog in Nederland, zo zei hij vorig jaar in een interview met Trouw:






We weten dat het gevaar loert. Als de islamitische minderheid op twintig procent komt, dan is dat het omslagpunt. Dan zijn ernstige problemen te verwachten: terreur, guerrilla, stadsguerrilla. Geloof en criminaliteit kunnen een explosieve combinatie vormen.



Geert Wilders hijgt mee



Onze nationale politieke steunpilaar cq. minnaar voor zijn vrienden van de Israëlische politieke haviken, en hun corporate militaire-en big brother-industrie, partijleider Geert Wilders van de Partij voor de 'Vrijheid', lijkt een groot fan te zijn van deze nutty professor, aangezien hij in september vorig jaar nog pleitte voor de inzet van het leger in de Goudse wijk Oosterwei.



Gezien Wilders' neoconservatieve achtergrond kunnen we er van uitgaan dat hij liever ziet dat mensen in Nederland elkáár op religieuze en etnische gronden bevechten, dan dat we in opstand komen tegen de elite waar hij deel van uitmaakt.



Welke elite? In mijn vorige blog schreef ik o.a. dit:





Waarom de Israëlische en Amerikaanse (en ook de Europese) economie niet zonder de "oorlog tegen terreur" en de strijd tegen de Palestijnen kan...



...wordt duidelijk als je deze website bekijkt: WHOPROFITS.ORG





Een zeer uitgebreide analyse van de mechanismen hierachter kun je bovendien lezen in Naomi Klein's boek The Shock Doctrine, vanaf bladzijde 527. Hou dit s.v.p. in gedachten bij elke volgende "Palestijnse", "moslim-fundamentalistische", of wellicht "extreemlinkse" aanslag of bedreiging. Of onzin over Guantanamo-verdachten die na hun vrijlating terugkeren naar een niet bestaande organisatie.



Aanhangers van het door Milton Friedman geïnspireerde "rampen-kapitalisme",( de stroming die door Reagan, Thatcher, neoliberalen en neoconservatieven en rechtse Israëlische politici werd en wordt omarmd,) hebben geen enkel belang bij vrede, vrijheid voor de massa of werkelijke democratie. Zéker in de huidige tijd van economische crisis is dat een factor om rekening mee te houden.





Waarbij ik meteen een goede aanleiding heb om het voor vandaag voor gezien te houden. Want terwijl werknemers in Nederland massaal worden ontslagen, maar falende commerciële banken opnieuw aan het infuus van de bevolking worden gehangen, privatiseert het Nederlandse ministerie van Defensie de oorlog:



Defensie gaat inlichtingenwerk Uruzgan uitbesteden. Aan een Israëlisch bedrijf.



Voorlopig hoeven we in Nederland dus niet bang te zijn voor een Israëlische atoomaanval, want we zijn brave handelspartners in oorlogszaken. Hoewel, als je een ander vlaggetje plakt op die kernkop, vallen er wellicht weer zaken te doen om een herhaling in de toekomst erná te voorkomen....Schijnt vaker te werken, en is zowel buiten als binnen Israël een prima economische stimulans...behalve voor het grootste deel van de burgers, die er óók in Israël voor mogen betalen. En wie liever niet meedoet aan oorlogen:


http://www.youtube.com/watch?v=iPExzYSPXjc&feature=player_embedded
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
25-10-10, 20:48
Dat zeg ik niet, dat schijnt een Israëlische professor (ècht!) van Nederlandse afkomst, genaamd Martin van Creveld, gezegd te hebben in een interview. Een interview dat overigens gecensureerd werd op Nujij.nl.

Dit zegt de beste man:


"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force."
Best ziek nietwaar? En dan te bedenken dat Israël officieel geen wmd's heeft, dus ook geen nukes. Nietwaar meneer Olmert?
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

[...]
Namelijk het stukje;

]"We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force.
Komt uit The war game een conflict jaren terug tussen Israel en de Arabieren.
Ergens in 2002 2003 met de inval in Irak.

Joesoef
25-10-10, 20:57
Zolang het MO conflict niet is opgelost blijven de Israelische kernwapens een groot probleem.

Nog steeds actueel:
http://www.guardian.co.uk/world/2003/sep/21/israelandthepalestinians.bookextracts


But would the world permit such ethnic cleansing? 'That depends on who does it and how quickly it happens. We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force. Let me quote General Moshe Dayan: "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother." I consider it all hopeless at this point. We shall have to try to prevent things from coming to that, if at all possible. Our armed forces, however, are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.'

Wizdom
25-10-10, 21:50
Zolang het MO conflict niet is opgelost blijven de Israelische kernwapens een groot probleem.

Nog steeds actueel:
http://www.guardian.co.uk/world/2003/sep/21/israelandthepalestinians.bookextracts


But would the world permit such ethnic cleansing? 'That depends on who does it and how quickly it happens. We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force. Let me quote General Moshe Dayan: "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother." I consider it all hopeless at this point. We shall have to try to prevent things from coming to that, if at all possible. Our armed forces, however, are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.'

Nou dat is toch duidelijke taal dacht ik? And we will all go down together... Yes we will all go down together... Je kent het wel dat liedje over de Vietnam oorlog...

Hatert
25-10-10, 22:02
Zolang het MO conflict niet is opgelost blijven de Israelische kernwapens een groot probleem.

Nog steeds actueel:
http://www.guardian.co.uk/world/2003/sep/21/israelandthepalestinians.bookextracts


But would the world permit such ethnic cleansing? 'That depends on who does it and how quickly it happens. We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets for our air force. Let me quote General Moshe Dayan: "Israel must be like a mad dog, too dangerous to bother." I consider it all hopeless at this point. We shall have to try to prevent things from coming to that, if at all possible. Our armed forces, however, are not the thirtieth strongest in the world, but rather the second or third. We have the capability to take the world down with us. And I can assure you that that will happen before Israel goes under.'


Dit is de ware terreur. De wereld is verplicht de diefstal en misdaden te accepteren die onze joods-zionistische vriendjes plegen, zo niet dan gaan ze de wereld opblazen. De rest van de mensheid mag dus mee naar de verdoemenis.

tanger'73
25-10-10, 22:07
Nou dat is toch duidelijke taal dacht ik? And we will all go down together... Yes we will all go down together... Je kent het wel dat liedje over de Vietnam oorlog...


Yep, 2:50 minuut.

YouTube - Billy Joel - Goodnight Saigon

Wizdom
25-10-10, 22:23
Leuk...

tanger'73
25-10-10, 22:40
Leuk...


Leuk is ook dat israël Europa zo kan wegvagen zonder dat Europa dat door heeft. Je weet wel, wraak nemen op eeuwenlang antisemitisme en pogroms, want daar in israël onderhouden ze na al die eeuwen die denkbeelden en bijhorende chantage als de dag van gisteren.

Iznogoodh
25-10-10, 23:42
Leuk is ook dat israël Europa zo kan wegvagen zonder dat Europa dat door heeft. Je weet wel, wraak nemen op eeuwenlang antisemitisme en pogroms, want daar in israël onderhouden ze na al die eeuwen die denkbeelden en bijhorende chantage als de dag van gisteren.Wat een fantasie.

ronald
25-10-10, 23:56
Leuk is ook dat israël Europa zo kan wegvagen zonder dat Europa dat door heeft. Je weet wel, wraak nemen op eeuwenlang antisemitisme en pogroms, want daar in israël onderhouden ze na al die eeuwen die denkbeelden en bijhorende chantage als de dag van gisteren.
Wel nee. Duitsland heeft zijn prijs betaald, Rusland betaalt haar eigen prijs nu. Spanje is niks zonder Europa en de Katholieke Kerk is haar eigen graf aan het graven. Geen uitdaging en verspilde moeite.

tanger'73
26-10-10, 11:19
Wat een fantasie.


Dat iran kernwapens vervaardigt is dat ook. Niemand hoeft zich daar zorgen om te maken.

tanger'73
26-10-10, 11:21
Wel nee. Duitsland heeft zijn prijs betaald, Rusland betaalt haar eigen prijs nu. Spanje is niks zonder Europa en de Katholieke Kerk is haar eigen graf aan het graven. Geen uitdaging en verspilde moeite.

voor israël is geen enkele prijs genoeg, Duitsland betaalt tot aan de dag van vandaag nog steeds af. Daarnaast heb je nog de politieke chantage, waarmee israël iedereen in een wurggreep heeft.

aboenoeh
26-10-10, 17:45
O jij domme achterbakse smerige opnaaiende hoerige kut moslim, met jou haatzaaiende oproerende stukjes plak en pik werk.

Namelijk het stukje;



Komt uit The war game een conflict jaren terug tussen Israel en de Arabieren.

Ergens in 2002 2003 met de inval in Irak.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



:D:D:D:D:D:D:D:D:D



alles wat niet strookt met uw zionistisch gedagtegoed is haatzaaiend



dus laat ik u maar wat roepen want het is al afgezaagd



ibnoe scharmoeta:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
26-10-10, 22:03
[...]
Namelijk het stukje;

Komt uit The war game een conflict jaren terug tussen Israel en de Arabieren.
Ergens in 2002 2003 met de inval in Irak.
Ik zie dat zelfs de moderators haatzaaien en valse berichten goedkeuren op maroc.nl


:D:D:D:D:D:D:D:D:D
alles wat niet strookt met uw zionistisch gedagtegoed is haatzaaiend
dus laat ik u maar wat roepen want het is al afgezaagd
ibnoe scharmoeta:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl
Je had ook gewoon hoerejong kunnen schrijven hoor, dan had ik het ook begrepen, ik hoop alleen dat God jou straft.

ronald
26-10-10, 22:14
voor israël is geen enkele prijs genoeg, Duitsland betaalt tot aan de dag van vandaag nog steeds af. Daarnaast heb je nog de politieke chantage, waarmee israël iedereen in een wurggreep heeft.

Duitsland heeft nog een staartje. Nazi-slachtoffers uit Tunesie zijn pas sinds vorig jaar aan de beurt geweest om een rekening van de nazi's te vereffenen. Dacht je dat ze zo maar Euro's sturen?

Hatert
26-10-10, 22:17
Wel nee. Duitsland heeft zijn prijs betaald, Rusland betaalt haar eigen prijs nu. Spanje is niks zonder Europa en de Katholieke Kerk is haar eigen graf aan het graven. Geen uitdaging en verspilde moeite.

De zionisten en de joden die hun steunen zullen hun schuld en straf ook moeten betalen.

ronald
26-10-10, 22:23
De zionisten en de joden die hun steunen zullen hun schuld en straf ook moeten betalen.

Wordt een leuke stoelendans jij, Harts intelligentie en Allah.

tanger'73
26-10-10, 22:24
Duitsland heeft nog een staartje. Nazi-slachtoffers uit Tunesie zijn pas sinds vorig jaar aan de beurt geweest om een rekening van de nazi's te vereffenen. Dacht je dat ze zo maar Euro's sturen?

zomaar euro's sturen zit er zeker niet bij, vandaar dat ze dan ook massaal à la harragas met roeibootjes tot geïmproviseerde vlotjes de middellandse zee en de Alboran zee oversteken om die nazi dukaten persoonlijk op te halen.

ronald
26-10-10, 22:26
zomaar euro's sturen zit er zeker niet bij, vandaar dat ze dan ook massaal à la harragas met roeibootjes tot geïmproviseerde vlotjes de middellandse zee en de Alboran zee oversteken om die nazi dukaten persoonlijk op te halen.

Nee hoor. Ze storten het vanuit Duitsland op je rekening.

tanger'73
26-10-10, 22:31
Nee hoor. Ze storten het vanuit Duitsland op je rekening.


Dan moet je wel een rekening bij een israëlische bank hebben.

ronald
26-10-10, 22:36
Dan moet je wel een rekening bij een israëlische bank hebben.

Hoeft niet per se. Barclay's is een Engelse bank.

tanger'73
26-10-10, 22:44
Hoeft niet per se. Barclay's is een Engelse bank.

'K zeg dan toch ook een Joodse bank, want over welke slachtoffers van de nazi's heb je het eigenlijk? Zeker niet die van Rommel, want bij hem speelde rassenkwesties zoals aan het russische front geen enkele rol en was voor de Britten een waardige veldmaarschalk.

Voor het geval je hint speelt, kan ik helaas je vingers niet zien hoor.

ronald
26-10-10, 22:58
'K zeg dan toch ook een Joodse bank, want over welke slachtoffers van de nazi's heb je het eigenlijk? Zeker niet die van Rommel, want bij hem speelde rassenkwesties zoals aan het russische front geen enkele rol en was voor de Britten een waardige veldmaarschalk.

Voor het geval je hint speelt, kan ik helaas je vingers niet zien hoor.

Joods, Engels Nederlands,Israelisch... maakt niet uit.
Tunesische. Toen de nazi's Tunesie binnen trokken moesten mijn schoonouders vluchten. Er werd geconfisqueerd, antisemitische maatregelen ingesteld, werkkampen ingericht ... Ik dacht dat je dat wel wist. Sorry.

tanger'73
26-10-10, 23:02
Joods, Engels Nederlands,Israelisch... maakt niet uit.
Tunesische. Toen de nazi's Tunesie binnen trokken moesten mijn schoonouders vluchten. Er werd geconfisqueerd, antisemitische maatregelen ingesteld, werkkampen ingericht ... Ik dacht dat je dat wel wist. Sorry.


Daar weet ik dan weinig van, maar wat ik wel weet is dat de generaal van het toenmalige afrikakorps nooit voor oorlogsmisdaden is beschuldigd.

Hatert
26-10-10, 23:10
Wordt een leuke stoelendans jij, Harts intelligentie en Allah.

De straf van Allah is van een andere orde en als zondanig is dat niet het terrein waarover ik spreek.

Gewoon de betalingen zoals de Duitsers aan de joden hebben betaald voor het leed en het herstel. Betalen zullen ze, misschien nu nog niet, maar wel in de toekomst. De schuld moet hoe dan ook vereffend worden.

ronald
26-10-10, 23:21
Daar weet ik dan weinig van, maar wat ik wel weet is dat de generaal van het toenmalige afrikakorps nooit voor oorlogsmisdaden is beschuldigd.

Op zich een interessante geschiedenis. Vermeldenswaardig is wel dat toen de nazi's naar de joodse wijk waar mijn schoonouders leefden kwamen (met bedoelingen uiteraard), heeft de Arabische gemeenschap de hele joodse gemeenschap verborgen.
Velen collaborateurs van bv de politie in Nederland zijn ook nooit vervolgd. Sommigen hebben gewoon bloed aan hun handen. In de documentaire http://www.joodsmonumentzaanstreek.nl/pagina-1850-Prins-AbrahamBram.htm
is dit oa te beluisteren.

ronald
26-10-10, 23:24
De straf van Allah is van een andere orde en als zondanig is dat niet het terrein waarover ik spreek.

Gewoon de betalingen zoals de Duitsers aan de joden hebben betaald voor het leed en het herstel. Betalen zullen ze, misschien nu nog niet, maar wel in de toekomst. De schuld moet hoe dan ook vereffend worden.

Kan wel zijn. Dien een verzoek in zou ik zeggen. Je bent ook op de hoogte van de vele claims die Joden hebben liggen in Arabische landen? Neem die er meteen maar ook.

Hatert
26-10-10, 23:40
Kan wel zijn. Dien een verzoek in zou ik zeggen. Je bent ook op de hoogte van de vele claims die Joden hebben liggen in Arabische landen? Neem die er meteen maar ook.

Komt goed allemaal, ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet.

ronald
26-10-10, 23:44
Komt goed allemaal, ik zie de toekomst met vertrouwen tegemoet.

Mooi. Ik ook.

tanger'73
27-10-10, 00:04
Velen collaborateurs van bv de politie in Nederland zijn ook nooit vervolgd. Sommigen hebben gewoon bloed aan hun handen.


thanks voor de info. 'K hoef je zeker niet het verhaal te vertellen over sam olij de beruchte politieman en jodenjager tijdens zijn wa loopbaan, waarbij hij zelfs blinde en kreupele Joden niet spaarden ze op te sporen en aan te geven?

mohammad1
27-10-10, 00:40
Salaam alaykoum

Waar maken jullie je allemaal druk over? NATO kan Israël vernietigen.

Over iets wat niet eens bestaat en niet zal komen. Insha'Allah

De definitieve slag zal elders uitgevochten worden.

Armageddon ligt in het midden van Israël, niet ergens in Europa.

En Iran en Syrië en de VS enz. zullen van de partij zijn. Insha'Allah.

AllahuAlem

Wa salaam alaykoum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
27-10-10, 16:45
Ik zie dat zelfs de moderators haatzaaien en valse berichten goedkeuren op maroc.nl











Je had ook gewoon hoerejong kunnen schrijven hoor, dan had ik het ook begrepen, ik hoop alleen dat God jou straft.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)




Je had ook gewoon hoerejong kunnen schrijven hoor



ik neem aan dat je uw vader niet kend waardoor uw frustratie leid naar een islamitische site
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
27-10-10, 17:02
Ik zie dat zelfs de moderators haatzaaien en valse berichten goedkeuren op maroc.nl


Er is niets in het bericht vervalst.

Bart.NL
27-10-10, 17:06
Armageddon ligt in het midden van Israël, niet ergens in Europa.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Laten we hopen dat het geen Armageddon wordt.

sjo
27-10-10, 18:25
Salaam alaykoum


Over iets wat niet eens bestaat en niet zal komen. Insha'Allah

De definitieve slag zal elders uitgevochten worden.

Armageddon ligt in het midden van Israël, niet ergens in Europa.


AllahuAlem

Wa salaam alaykoum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Wat bestaat niet ? En wat komt niet ?

Welke slag ?

Is Armageddon een dorp in Israel ?

gr.
sjo

mohammad1
27-10-10, 18:48
Wat bestaat niet ? En wat komt niet ?

Welke slag ?

Is Armageddon een dorp in Israel ?

gr.
sjo
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Wikipedia bestaat om dat te vinden. ;)

Als je zelf weinig moeite doet komt er niets! :hihi:

Kijk dus naar Armageddon en Megiddo in google-en en vind het antwoord.

Vrede :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
27-10-10, 19:16
'K zeg dan toch ook een Joodse bank, want over welke slachtoffers van de nazi's heb je het eigenlijk? Zeker niet die van Rommel, want bij hem speelde rassenkwesties zoals aan het russische front geen enkele rol en was voor de Britten een waardige veldmaarschalk.

Voor het geval je hint speelt, kan ik helaas je vingers niet zien hoor.

ROMMEL HEEFT NOOIT AAN HET RUSSISCHE FRONT GEVOCHTEN !
WEL WAS HIJ ANTI APARTHEID.
HIJ VERDOMDE HET OP VERZOEK VAN HIMMLER OM ENKELE WOESTIJN BEWONERS (NABIJ BENGAZI) GEVANGEN TE NEMEN EN NAAR DUITSLAND TE STUREN OM TE KIJKEN IN HOEVERRE ZIJ EVT JOODS BLOED OF VERWANTSCHAP ZOUDEN HEBBEN AAN DE JODEN :rolleyes:
ZOALS JE WEET WAREN NA DE JODEN :ALLE ARABISCHE VOLKEN UNTERMENSCHEN IN HIMMLERS/HITLERS WAANZIN .

naam
27-10-10, 19:46
ROMMEL HEEFT NOOIT AAN HET RUSSISCHE FRONT GEVOCHTEN !
WEL WAS HIJ ANTI APARTHEID.
HIJ VERDOMDE HET OP VERZOEK VAN HIMMLER OM ENKELE WOESTIJN BEWONERS (NABIJ BENGAZI) GEVANGEN TE NEMEN EN NAAR DUITSLAND TE STUREN OM TE KIJKEN IN HOEVERRE ZIJ EVT JOODS BLOED OF VERWANTSCHAP ZOUDEN HEBBEN AAN DE JODEN :rolleyes:
ZOALS JE WEET WAREN NA DE JODEN :ALLE ARABISCHE VOLKEN UNTERMENSCHEN IN HIMMLERS/HITLERS WAANZIN .

Zet die caps lock eens uit aub. Je boodschap komt heus niet beter over als je steeds hoofdletters gebruikt.

John2
27-10-10, 20:52
Er is niets in het bericht vervalst.

Zoek eens op de naam Martin van Creveld en zie wat voor een persoon hij is als historicus en schrijver.

En de uitspraak "We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force." was van Nikita Chroesjtsjov
Мы обладаем 100 атомными боеголовками и ракетами и можем запустить их на цели в всех направлениях, возможно даже на Rome. Большинств европейскими столицами будут цели наших Военно-воздушных сил

Joesoef
27-10-10, 21:06
Zoek eens op de naam Martin van Creveld en zie wat voor een persoon hij is als historicus en schrijver.

En de uitspraak "We possess several hundred atomic warheads and rockets and can launch them at targets in all directions, perhaps even at Rome. Most European capitals are targets of our air force." was van Nikita Chroesjtsjov
Мы обладаем 100 атомными боеголовками и ракетами и можем запустить их на цели в всех направлениях, возможно даже на Rome. Большинств европейскими столицами будут цели наших Военно-воздушных сил

Je hebt het bewuste interview niet eens gelezen knurft, bespaar ons jouw googletranslate vertalingen naar het russisch.

mohammad1
27-10-10, 21:09
Zoek eens op de naam Martin van Creveld en zie wat voor een persoon hij is als historicus en schrijver.



Мы обладаем 100 атомными боеголовками и ракетами и можем запустить их на цели в всех направлениях, возможно даже на Rome. Большинств европейскими столицами будут цели наших Военно-воздушных сил

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Cтолицами возможно запуститьнаших 250. Большинств на Teheran на Damascus на....

Ik zou het allemaal uitleggen maar deze taal wordt door het beheer niet op prijs gesteld. Sorry daarvoor.

De bron: KGB



Broer John, jij bent mij er eentje! :hihi:



Vrede da Bсех (oorlog) njet :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wizdom
27-10-10, 21:14
Laten we hopen dat het geen Armageddon wordt.

Ik wil niet negatief doen... Maar dan moet er wel een wonder gaan gebeuren...

(leen)
28-10-10, 16:44
Ik wil niet negatief doen... Maar dan moet er wel een wonder gaan gebeuren...

Nee hoor stoppen met het veroordelen van elkaar zou al een grote stap voorwaarts zijn.

(krijg hier toch een beetje mao gevoel bij:knipoog:)

mohammad1
31-10-10, 08:58
Israël beschikt minimaal over 100 en maximaal 400 kernwapens.
Die hebben ze zelf gemaakt en Frankrijk zou daarbij assistentie verleend hebben.
De transportmiddelen van de kernkoppen zijn Jericho-raketten en vliegtuigen die voor dit soort transport ingericht zijn.
De VS zou er niets mee te maken hebben.

Israël is zo achterdochtig, (paranoia?) dat het zijn medestanders niet vertrouwt en geheel zelfstandig een kernmogendheid is geworden.
Hun aantal militairen is in een conventionele oorlog te beperkt om een grootschalige en langdurige oorlog uit te vechten. Vandaar de 'stock' achter de deur.

Het atoomcenter staat in de Negev-woestijn en heet Dimona.
'Dimona' wat een naam. Hopelijk zullen de demonen nooit los gelaten worden. Insha'Allah.

Bron: Topsecret
Vrede als het ff kan :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
31-10-10, 09:34
Assalamoe alaikoum En hoe weet jij dat mohammed
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
31-10-10, 10:42
Assalamoe alaikoum En hoe weet jij dat mohammed
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL

Wa akaykum salaam beste zuster,

Zoals ik al zei is de bron Top Secret. :hihi:
Maar op het internet kan je het zeker vinden met foto en al.
Zie google en geef Dimona in.
Als je het niet vindt zal ik je via PB een bronnetje toesturen. ;)

Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl