PDA

Bekijk Volledige Versie : Kafir president van de VS bewijst dat hij thuishoort in komische programma's



Wide-O
28-10-10, 22:10
Enjoy. ;)

http://www.thedailyshow.com/full-episodes/wed-october-27-2010-barack-obama

mark61
28-10-10, 23:03
'Yes we can, but...' woehaha.

Hoorde ik vanochtend om 7 uur al in de auto.

Bofko
28-10-10, 23:07
Die Jon Stewart kende ik niet. Maarre.... :fpetaf:

mark61
28-10-10, 23:13
Die Jon Stewart kende ik niet. Maarre.... :fpetaf:

Friendly fire :hihi:

Wide-O
29-10-10, 00:03
Friendly fire :hihi:

Is vaak erg dodelijk...

De nonverbale communicatie is ook heel interessant. Overigens.

mark61
29-10-10, 00:13
Is vaak erg dodelijk...

De nonverbale communicatie is ook heel interessant. Overigens.

Nou volgens mij was hier niks mis. Maar of die jongeren nou gaan stemmen...

Wide-O
29-10-10, 00:21
Nou volgens mij was hier niks mis. Maar of die jongeren nou gaan stemmen...

Nee, natuurlijk nix mis, maar Stewart stelde wel (op zijn manier) keiharde vragen, en Obama ontweek die ook niet. Verfrissend heet dat.

Ik zie geen enkel equivalent in Europa voor beide heren. Helaas.

Dat stemmen gaat helemaal niet goed binnen twee dagen, vrees ik.

mark61
29-10-10, 00:24
Nee, natuurlijk nix mis, maar Stewart stelde wel (op zijn manier) keiharde vragen, en Obama ontweek die ook niet. Verfrissend heet dat.

Ik zie geen enkel equivalent in Europa voor beide heren. Helaas.

Dat stemmen gaat helemaal niet goed binnen twee dagen, vrees ik.

Nope, ik vrees het ergste. Ik verwacht ook niet veel van het Republikeinse anti-Tea Partygevoelen. Behalve bij Christine, wellicht.

Ja, Angelsaksisch op zijn best, denk ik.

Wide-O
29-10-10, 00:25
Die Jon Stewart kende ik niet. Maarre.... :fpetaf:

Als je eens tijd hebt moet je'm maar eens opzoeken op youtube, of comedycentral.com. Hij, en Stephen Colbert, zijn tamelijk uniek. (en meestal hilarisch)

Stewart was de man die er op uitkwam dat de investeerders in de "Ground Zero Mosque" ook investeren in... Fox, en goeie vriendjes waren/zijn met Bush.

Wide-O
29-10-10, 00:29
Nope, ik vrees het ergste. Ik verwacht ook niet veel van het Republikeinse anti-Tea Partygevoelen.

http://www.bobcesca.com/images/tea-bag-fail-public.jpg

tanger'73
29-10-10, 00:30
comedy central is super, heb vandaag bijvoorbeeld breedbekkend genoten bij de roast of william shatner. :haha:

Bofko
29-10-10, 00:32
Als je eens tijd hebt moet je'm maar eens opzoeken op youtube, of comedycentral.com. Hij, en Stephen Colbert, zijn tamelijk uniek. (en meestal hilarisch)

Stewart was de man die er op uitkwam dat de investeerders in de "Ground Zero Mosque" ook investeren in... Fox, en goeie vriendjes waren/zijn met Bush.

Zal ik zeker doen.

Maar die Jon Stewart heet eigenlijk Leibowitz (Leipowitz). Het moge duidelijk zijn dat de zionisten een ijzeren greep houden op de Amerikaanse politiek, en daarmede de wereld .

tanger'73
29-10-10, 00:37
http://www.bobcesca.com/images/tea-bag-fail-public.jpg


Godsamme, zo imbeciel is de volgevreten ondankbare mensheid kennelijk geworden. wilders heeft soortgelijke anti-tax impulsen. :haha:

Wide-O
29-10-10, 00:45
Zal ik zeker doen.

Maar die Jon Stewart heet eigenlijk Leibowitz (Leipowitz). Het moge duidelijk zijn dat de zionisten een ijzeren greep houden op de Amerikaanse politiek, en daarmede de wereld .

Ssshht!

Meest memorabel moment:

YouTube - jon stewart on crossfire

mark61
29-10-10, 00:53
http://www.bobcesca.com/images/tea-bag-fail-public.jpg

:hihi:

knuppeltje
29-10-10, 09:46
http://www.bobcesca.com/images/tea-bag-fail-public.jpg

Doodeng.

Olive Yao
31-10-10, 20:41
Dit is hem.

Wizdom
31-10-10, 20:45
Andre van Duin die de Nederlands politiek recht moet trekken...

Wizdom
31-10-10, 20:46
Tja... Bij nader inzien... Misschien zit er wel wat in? Als Geert het in de Politiek kan maken dan moet het voor Andre van Duin een eitje zijn... :hihi: :hihi: :hihi:

Wizdom
31-10-10, 20:47
YouTube - De Minuut van Ruud - Deetman-Ritzen

super ick
31-10-10, 21:04
Tja... Bij nader inzien... Misschien zit er wel wat in? Als Geert het in de Politiek kan maken dan moet het voor Andre van Duin een eitje zijn... :hihi: :hihi: :hihi:

Hij is homoseksueel dus veel moslims hebben al de pest aan hem. Dat heeft hij al vast gemeen met Wilders.

Wizdom
31-10-10, 21:09
Hij is homoseksueel dus veel moslims hebben al de pest aan hem. Dat heeft hij al vast gemeen met Wilders.

Wist je dat ik daar niet in geinteresseerd ben... Dat noem ik nou sexual harrasment... Waarom moet iemand mij nou vertellen dat ie HOMO is... Ik vertel toch ook niemand dat ik HETERO ben... Dat doe je alleen als daar een bedoeling voor is... Meestal is dat een sexueel getinte...

super ick
01-11-10, 12:39
Wist je dat ik daar niet in geinteresseerd ben... Dat noem ik nou sexual harrasment... Waarom moet iemand mij nou vertellen dat ie HOMO is... Ik vertel toch ook niemand dat ik HETERO ben... Dat doe je alleen als daar een bedoeling voor is... Meestal is dat een sexueel getinte...

Ik ga gedeeltelijk af op wat ik hoor zeggen en lees over de relatie die veel moslims met homoseksualiteit hebben.

Zo moeilijk is het niet de 'hekel' van moslims over je heen te krijgen.

Tekeningetjes, kritiek of een verkeerde mening et voila

knuppeltje
01-11-10, 12:49
Ik ga gedeeltelijk af op wat ik hoor zeggen en lees over de relatie die veel moslims met homoseksualiteit hebben.

Hoeveel christenen worden vertegenwoordigd door de CU en de SGP in de Kamer. Ik kan me niet indenken dat gezien de standpunten die beide partijen verkondigen - dat die echt zo rozig zijn. :fuckit2:

Een moslimpartij heb ik in de Kamer nog niet gezien.
Misschien zijn moslims toch wat roziger dan jij denkt. :maf2:

super ick
01-11-10, 16:16
Hoeveel christenen worden vertegenwoordigd door de CU en de SGP in de Kamer. Ik kan me niet indenken dat gezien de standpunten die beide partijen verkondigen - dat die echt zo rozig zijn. :fuckit2:

Een moslimpartij heb ik in de Kamer nog niet gezien.
Misschien zijn moslims toch wat roziger dan jij denkt. :maf2:

Die christenfundamentalisten veeg ik ook mijn reet mee af. Maar we hadden het niet over hen.

Dat je geen moslimpartij in de kamer ziet komt omdat ze hopeloos verdeeld zijn. En zich, tot nu toe, laten bedotten door de linkse partijen.