PDA

Bekijk Volledige Versie : Dutch tea party



Joesoef
02-11-10, 17:21
Het is vrij logisch dat wij (de Tea Party) vergeleken worden met de Tea Party in de Verenigde staten. Helaas, en ik benadruk helaas, is dit niet het geval. Wij kunnen geen afspiegeling zijn van Amerika puur omdat Nederland, Amerika niet is. Wij zijn een verzorgingsstaat, hoe hard dat ook mag klinken. Wij laten de overheid graag alles voor ons regelen, van kinderopvang tot ons pensioen. Amerikanen regelen hun zaken over het algemeen liever zelf, zij zien de overheid als een instelling die er is om hun rechten te beschermen en geen plichten oplegt.


Nog meer onzin op hun wordpressblogje:
http://dutchteaparty.wordpress.com/

Joesoef
02-11-10, 17:22
Hoe is het mogelijk dat zo een extreem rechts clubje een engelse naam gebruikt voor hun extreem nationalistische partijtje?

Olive Yao
02-11-10, 17:45
Hoe is het mogelijk dat zo een extreem rechts clubje een engelse naam gebruikt voor hun extreem nationalistische partijtje?

Theefeestje klinkt toch minder.

tanger'73
02-11-10, 17:46
Nog meer onzin op hun wordpressblogje:
http://dutchteaparty.wordpress.com/

Just, minder betutteling, minder bemoeienis, minder belastingdruk, teneinde meer, ongestoord en betaalbaar thee slurpen. in die mate het leplazerus thee slurpen waarbij PvdA niks bij voorsteld.

mark61
02-11-10, 18:02
Theefeestje klinkt toch minder.

Theepartijtje dan. Hmm dat veronderstelt een verjaardag geloof ik.

mark61
02-11-10, 18:03
Hoe is het mogelijk dat zo een extreem rechts clubje een engelse naam gebruikt voor hun extreem nationalistische partijtje?

Je ziet tegenwoordig toch dat 'extreem rechts' uit verschillende landen het zo goed met elkaar kan vinden? EDF met hun Duitse vlaggen :hihi:, Russische neo-nazi's met Hitlerverering, tis allemaal totaal in de war.

Nederland is totaal veramerikaniseerd, dus wat verwacht je? Schaap denkt ook al dat ie een inner city niggah is.

tanger'73
02-11-10, 18:07
Theepartijtje dan. Hmm dat veronderstelt een verjaardag geloof ik.



Gasten hebben er kennelijk niet bij stilgestaan dat deze benaming juist een mikpunt van spot betreft, in de Nederlandse context?

Joesoef
02-11-10, 18:15
Komt natuurlijk door Cohen, theepartij geeft een associatie die niet gewenst is.

tanger'73
02-11-10, 18:17
Komt natuurlijk door Cohen, theepartij geeft een associatie die niet gewenst is.


Des te hilarischer dat extremistische nationalisten als deze gasten daar geen erg in zien.

Wide-O
02-11-10, 18:24
Nederland is totaal veramerikaniseerd, dus wat verwacht je? Schaap denkt ook al dat ie een inner city niggah is.

Nog maar es...

YouTube - Clawfinger- Nigger

mark61
02-11-10, 18:28
Gasten hebben er kennelijk niet bij stilgestaan dat deze benaming juist een mikpunt van spot betreft, in de Nederlandse context?

Engels is ook best moeilijk.

tanger'73
02-11-10, 18:30
Engels is ook best moeilijk.


Ze hopen daarmee dan ook een deel van de hollandse minkukels electoraat mee te bereiken.

Olive Yao
02-11-10, 18:45
Theepartijtje dan. Hmm dat veronderstelt een verjaardag geloof ik.



Komt natuurlijk door Cohen, theepartij geeft een associatie die niet gewenst is.

De theepartij! Natuurlijk, dat moet hem worden.

knuppeltje
03-11-10, 11:10
De theepartij! Natuurlijk, dat moet hem worden.

De Tegenpartij, voor jou en voor mij. :)

rbn
03-11-10, 12:15
De Tegenpartij, voor jou en voor mij. :)

dat was toch die militante partij waarvan de leiders bij een terroristische daad om het leven zijn gekomen ?

Wide-O
03-11-10, 12:23
dat was toch die militante partij waarvan de leiders bij een terroristische daad om het leven zijn gekomen ?

BWAHAHAH! :hihi:

naam
03-11-10, 12:31
Nog maar es...

YouTube - Clawfinger- Nigger (http://www.youtube.com/watch?v=D6zyOGqxxs4)

Zoiets heet toch een wiggah?

rbn
03-11-10, 12:45
BWAHAHAH! :hihi:

:zozo: klopte er iets niet van wat ik schreef ?

Wide-O
03-11-10, 12:52
Zoiets heet toch een wiggah?

Klopt.


:zozo: klopte er iets niet van wat ik schreef ?

Niet helemaal, nee. Volgens mij zijn zowel de heer De Bie als de heer Van Kooten nog in leven.

Op zich wel een mooi verhaal, omdat hun parodie op een tokkie-partij plots door een hoop mensen echt werd geloofd. Toen zijn ze er ook meteen mee opgehouden.

rbn
03-11-10, 12:58
Niet helemaal, nee. Volgens mij zijn zowel de heer De Bie als de heer Van Kooten nog in leven.


De Tegenpartij had een paar vreemde trekjes. De oprichters waren voorstander van deportatie van allochtonen naar de buitengewesten van Nederland; iedere nationaliteit zijn eigen provincie. Verder had de partij een bedenkelijke militante tak: WODAN (Wij Ontspannen Door Alleen Natuur). Ook op hun partijbijeenkomsten was het niet pluis: lastige vragenstellers werden zonder pardon gemolesteerd.

In de uitzending van 10 mei 1981 pleegde De Tegenpartij een staatsgreep door de parlementsgebouwen gewapenderhand in te nemen. Het Binnenhof werd vervolgens bestormd door mariniers, er ontstond een vuurgevecht en beide partijleiders kwamen om het leven.

:) bwahahah!

Wide-O
03-11-10, 13:05
Ah, op die fiets. :zozo:
http://www.fransmensonides.nl/zedeprinten/_goudendoden.jpg

Bofko
03-11-10, 13:48
Leuzen:
* Mogen wij éven overgeven?
* Stemp de Tegenpartij!
* Laat ze zelf eens een keer bezuinigen.
* Met z'n allen voor ons eigen / Samen voor ons eigen

Doelgroep:
* De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne (!)

Programma:
* (de miljoenen van de pensioenen, de miljarden van het gas,) Geen gezeik, iedereen rijk, en in zijn sas

mark61
03-11-10, 13:56
Ja, die hadden dus echt een vooruitziende blik, en wel een kwart eeuw.

tanger'73
03-11-10, 17:25
Op zich wel een mooi verhaal, omdat hun parodie op een tokkie-partij plots door een hoop mensen echt werd geloofd. Toen zijn ze er ook meteen mee opgehouden.


Kun je nagaan dat dergelijke sentimenten er altijd al waren in afwachting op een podium door de eerste de beste droplul.

tanger'73
03-11-10, 17:28
Leuzen:
* Mogen wij éven overgeven?
* Stemp de Tegenpartij!
* Laat ze zelf eens een keer bezuinigen.
* Met z'n allen voor ons eigen / Samen voor ons eigen

Doelgroep:
* De Tegenpartij, de partij voor alle Nederlanders die niet meer tegen Nederland kenne (!)

Programma:
* (de miljoenen van de pensioenen, de miljarden van het gas,) Geen gezeik, iedereen rijk, en in zijn sas


* Met z'n allen voor ons eigen / samen voor ons eigen is fenomenaal.

tanger'73
03-11-10, 17:29
Ja, die hadden dus echt een vooruitziende blik, en wel een kwart eeuw.


Dat kan je wel stellen, mogen wij vandaag de dag eve overgeven?

Wide-O
03-11-10, 17:35
Kun je nagaan dat dergelijke sentimenten er altijd al waren in afwachting op een podium door de eerste de beste droplul.

Jah, maar toen dacht ik nog dat het hoogstens om 5% van de bevolking ging. (dat was ook als ik me niet vergis het percentage dat ze zouden halen volgens één of andere peiling).

Ik geloofde heel graag in het "tolerante Nederland", toen.

Ik heb me dus wel eens vergist. Ahem.

tanger'73
03-11-10, 17:42
Jah, maar toen dacht ik nog dat het hoogstens om 5% van de bevolking ging. (dat was ook als ik me niet vergis het percentage dat ze zouden halen volgens één of andere peiling).

Ik geloofde heel graag in het "tolerante Nederland", toen.

Ik heb me dus wel eens vergist. Ahem.

Ja wide o, destijds was het percentage tokkies bijzonder laag. Die hebben tegenwoordig door kruisbestuiving en verkrachtingen zichzelf behoorlijk weten te vermenigvuldigen.

knuppeltje
04-11-10, 09:47
dat was toch die militante partij waarvan de leiders bij een terroristische daad om het leven zijn gekomen ?

Jij hebt het allemaal goed gevolgd. :wow:

knuppeltje
04-11-10, 09:50
Kun je nagaan dat dergelijke sentimenten er altijd al waren in afwachting op een podium door de eerste de beste droplul.

De geschiedenis herhaalt zich. In het Frans klinkt dat wel veel gewichtger. :)

Pizzaman
04-11-10, 09:52
Muhaaaaaa

http://www.youtube.com/watch?v=O0uVT3JfZrQ

knuppeltje
04-11-10, 09:53
Ik geloofde heel graag in het "tolerante Nederland", toen.

Ik heb me dus wel eens vergist. Ahem.

Er zijn in België nogal wat vooroordelen over de Ollanders. :)

Pizzaman
04-11-10, 09:56
De geschiedenis herhaalt zich. In het Frans klinkt dat wel veel gewichtger. :)

Mjah, penis-de-liquorice klinkt inderdaad beter.

knuppeltje
04-11-10, 10:00
Mjah, penis-de-liquorice klinkt inderdaad beter.

Mjah, ik geloof niet dat dat de juiste vertaling is. :maf2:

Pizzaman
04-11-10, 10:01
Ik eigenlijk ook niet, maar het klinkt wel beter... :hihi:

ronald
04-11-10, 10:32
Theefeestje klinkt toch minder.

"Theekransje" dan. Meer dan klessebessen doen ze toch niet.

Wide-O
04-11-10, 10:43
Er zijn in België nogal wat vooroordelen over de Ollanders. :)

Ik heb weinig vooroordelen over mezelf. :ego:

knuppeltje
04-11-10, 11:17
Ik heb weinig vooroordelen over mezelf. :ego:

:vreemd:

H.P.Pas
04-11-10, 12:55
Ik heb weinig vooroordelen over mezelf. :ego:

Maar dit is er één van..:loens:

mark61
04-11-10, 17:23
Maar dit is er één van..:loens:

Zo pak je die opwarmingvandeaardedenialfreaks aan :ego:

H.P.Pas
04-11-10, 17:26
Zo pak je die opwarmingvandeaardedenialfreaks aan :ego:

Gaan we stoken ?

Wide-O
04-11-10, 18:17
Gaan we stoken ?

Nee! Slecht voor de opwarming!

Ik probeerde eigenlijk alleen maar te zeggen dat ik ook een Ollander ben, die toevallig heel z'n leven in België gewoond heeft. Een Bollander? Beterlander?

Al mijn directe familie is in Nederland geboren, inclusief mijn 4 zusters en 1 broer. Officieel was ik zelf Ollander tot m'n twee jaar.

Op de vraag of ik nu "Belleg" danwel "Ollander" ben kan ik met geen mogelijkheid antwoorden. Ik weet het niet, en het doet er ook niet zo toe.

Cultureel gezien ben ik opgegroeid met Bomans, Carmiggelt, Neerlands Hoop, VPRO, etc. Maar ook Jommeke.