PDA

Bekijk Volledige Versie : Youtube verwijdert video's moslimgeestelijke



HUISBAAS
04-11-10, 12:48
SAN FRANCISCO - Videosite YouTube heeft filmpjes met de radicale moslimgeestelijke Anwar al-Awlaki verwijderd na klachten van de Amerikaanse en Britse justitie.

Op de beelden roept de Amerikaan vanuit Jemen op tot een heilige oorlog, meldde de New York Times donderdag.

Awlaki wordt in verband gebracht met verscheidene terreurcomplotten. Hij zou een ontmoeting hebben gehad met de moslims die later de aanslagen in de VS op 11 september 2001 pleegden.

Het Amerikaanse Congreslid Anthony Weiner uit New York noemt Awlaki de ''Osama bin Laden van het internet''.

Hij eiste vorige week het verwijderen van de beelden: ''Er is geen reden waarom we moordenaars zoals Awlaki anderen laten inspireren tot meer gewelddadige acties.'' Volgens hem zijn op YouTube zevenhonderd filmpjes met Awlaki te zien, die samen 3,5 miljoen keer zijn bekeken.

© ANP
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Witte78
04-11-10, 13:14
Goed plan, het is namelijk onmogelijk deze filmpjes via een andere site aan te bieden, en op deze manier haal je ze dus op een effectieve manier van internet. :moe:

mark61
04-11-10, 14:04
Zie topic zuster in actie :zozo:

malikah4
04-11-10, 14:13
onmogelijk?
deze sheik heeft ook lezingen hoor weet zo effe niet meer op welke site.

veel youtube filmpjes zijn tot stand gekomen door die lezingen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
04-11-10, 14:26
[B]''Er is geen reden waarom we moordenaars zoals Awlaki anderen laten inspireren tot meer gewelddadige acties.''







Dit is het argument waarom ze Anwar al Awlaki van het web weren.



Dit is een ongeldig argument.

Ten eerste woont de persoon die dit beweert in een van de grootste wapenproducerende landen ter wereld.

Ten tweede; het web zit vol met materiaal waarmee je "anderen kunt laten inspireren tot meer gewelddadige acties".



Dus als het werkelijk gaat om geweld te verminderen, laat de VS dan maar beginnen met het stoppen van maken van wapens. Daarmee zal een drastische geweldsdaling plaatsvinden.



Wat dit in feite weergeeft is gewoon dezelfde oorlog doorvoeren op het internettoneel.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
04-11-10, 14:56
Dit is de werkelijke reden waarom ze zijn videos verwijderen!





DIT MOET ELKE MOSLIM HEBBEN GELUISTERD!



watch?v=OHoTjzUSfDw



watch?v=tKjYfWbpKnI



watch?v=aBHGyfo5AOc



watch?v=fdCaN00nLe4



watch?v=1EGPSLvuRyo



watch?v=iooo6Av2Yyg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
04-11-10, 14:58
BarakAllahoe Feek

Gauw kijken voordat het weg is:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
04-11-10, 15:09
BarakAllahoe Feek

Gauw kijken voordat het weg is:D

Wa Feekie BarakAllah Ukhti!

Maak je geen zorgen de lezingen van Shaykh Anwar Al Awlaki zullen niet verdwijnen tenzij de hele Internet verdwijnt!

Zoals Shaykh Osama Bin Laden(hafidUllah) zei:"Deze oorlog(Tussen Haqq en Baatil) is 30% militair en 70% intelectueel! En de Kuffar hebben zelf toegegeven dat ze de intelectuele oorlog verliezen, wat grotendeels aan hun zelf te danken is. ik bedoel je kan niet mensen bombarderen en bloemen terug verwachten. Ze hebben met de verkeerde Ummah gesold en dat zullen ze dan ook betreuren bi idhnillah!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

H.P.Pas
04-11-10, 15:27
Dit is het argument waarom ze Anwar al Awlaki van het web weren.



Dit is een ongeldig argument.

Ten eerste woont de persoon die dit beweert in een van de grootste wapenproducerende landen ter wereld.

En ? Als hij in Costa Rica woonde was zijn argument wel geldig ?


Tu quoque (http://www.fallacyfiles.org/tuquoque.html) is a very common fallacy in which one attempts to defend oneself or another from criticism by turning the critique back against the accuser. This is a classic Red Herring since whether the accuser is guilty of the same, or a similar, wrong is irrelevant to the truth of the original charge.



Ten tweede; het web zit vol met materiaal waarmee je "anderen kunt laten inspireren tot meer gewelddadige acties".




A red herring (http://www.fallacyfiles.org/redherrf.html) argument is one which distracts the audience from the issue in question


Wat geldige argumenten zijn en wat niet, daar moet je nog wat op oefenen.

Wide-O
04-11-10, 15:29
intelectueel!

Niets te vrezen dus. :slaap:

Iraq
04-11-10, 18:21
notif
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
04-11-10, 18:48
Goed werk dat ze het hebben verwijdert, bekijk liever de youtubes van gezaghebbende en wereldwijd hoogstaand geaccepteerde geleerden onder vriend en "vijand":

http://ulamaa.com

Wa salam

Salahuddeenalkurdi
04-11-10, 18:48
Goed werk dat ze het hebben verwijdert, bekijk liever de youtubes van gezaghebbende en wereldwijd hoogstaand geaccepteerde geleerden onder vriend en "vijand":



Home | Ulamaa.com (http://ulamaa.com)



Wa salam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

O je bedoelt geleerden van Dollar en Dinar! Nee, dank je wel doe mij maar niet! Ik volg liever de geleerden die door de Munafiqeen en Kuffar gehaat zijn en niet door de Afvallige overheden die voor Amerika werken worden gepromoot!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
04-11-10, 19:07
O je bedoelt geleerden van Dollar en Dinar! Nee, dank je wel doe mij maar niet! Ik volg liever de geleerden die door de Munafiqeen en Kuffar gehaat zijn en niet door de Afvallige overheden die voor Amerika werken worden gepromoot!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Met "vijand" bedoel ik dus precies die personen die jij als jouw geleerden ziet. Zoals Abu Qatada, al-Maqdisi en Abdullah Azzam.

Salahuddeenalkurdi
04-11-10, 19:34
Met "vijand" bedoel ik dus precies die personen die jij als jouw geleerden ziet. Zoals Abu Qatada, al-Maqdisi en Abdullah Azzam.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Schaam jouw! Moge Allah jou leiden!

Abu Qatada(Moge Allah hem spoedig bevrijden) zit vast voor 15 jaar in England voor spreken van Haqq! Al Maqdisi is om de maand in de gevangenis en sinds 2 maanden ook in Jordanie(Moge Allah hem gauw bevrijden) voor het spreken van Haqq!

Abdullah Azzam(Rahimahumullah) is Shaheed(inshAllah) door een aanslag op zijn leven in Pakistan 15 jaar geleden en jij durft hem je vijand te noemen?

Wat hebben jou Ulama gedaan? Welke Jihad hebben ze meegedaan? In Bosnie?Chechen?Afghanistan?Palastina? Waar? Wanneer hebben zij in gevangenissen gezeten voor het tegenspreken van de gezaghebbers? Zoals Ahmad Ibn Hanbal(rahimahullah)? Zoals ibn Tayyimiya(rahimahullah)? Welke beproevingen zijn ze ondergaan zoals Shaikh Omar AbdurRahman(Moge Allah hem bevrijden) die op onzin basis voor levenslang vast zit in VS? of Abu Hamza al Misri(Moge Allah hem bevrijden)? Of Ali al Khudair(FAa) of Sulayman Al Ulwaan(FAa) of Nasr bin Fahd(FAa) of Shaykh Mustafa Abu al Yazeed(rahimahumullah) die door een Americaanse raket in Pakistan Shuhadaa is geworden?

Waar zijn jullie legers? Waar zijn jullie Mujahiddeen? Waar zijn jullie trainingskampen om de Ummah te versterken en de kuffar te bevechten?

O ja jullie zijn met hun juist! En helpen hun tegen Islam!

Nou dan zijn we maar vijanden? Wat is de nut dan van elkaar te groeten met Salaam als jullie ons de positie van Kuffar hebben gegeven en wat belet jullie om jullie Broederschap met de kuffar te verstevigen door hun Mekka binnen te laten en jullie vrouwen en dochters aan hun aanbidden net zoals jullie dat hebben laten gebeuren in Afghanistan, Chechen, Pakistan, Iraq en noem maar op.

Jullie zijn de gekozen mensen(Referentie Joden)!

Aangezien je ons als vijand beschouwt dan veroordeel ons niet wanneer we jullie bevechten aangezien dat jouw woorden zijn!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
04-11-10, 19:54
Schaam jouw! Moge Allah jou leiden!

Abu Qatada(Moge Allah hem spoedig bevrijden) zit vast voor 15 jaar in England voor spreken van Haqq! Al Maqdisi is om de maand in de gevangenis en sinds 2 maanden ook in Jordanie(Moge Allah hem gauw bevrijden) voor het spreken van Haqq!

Abdullah Azzam(Rahimahumullah) is Shaheed(inshAllah) door een aanslag op zijn leven in Pakistan 15 jaar geleden en jij durft hem je vijand te noemen?

Wat hebben jou Ulama gedaan? Welke Jihad hebben ze meegedaan? In Bosnie?Chechen?Afghanistan?Palastina? Waar? Wanneer hebben zij in gevangenissen gezeten voor het tegenspreken van de gezaghebbers? Zoals Ahmad Ibn Hanbal(rahimahullah)? Zoals ibn Tayyimiya(rahimahullah)? Welke beproevingen zijn ze ondergaan zoals Shaikh Omar AbdurRahman(Moge Allah hem bevrijden) die op onzin basis voor levenslang vast zit in VS? of Abu Hamza al Misri(Moge Allah hem bevrijden)? Of Ali al Khudair(FAa) of Sulayman Al Ulwaan(FAa) of Nasr bin Fahd(FAa) of Shaykh Mustafa Abu al Yazeed(rahimahumullah) die door een Americaanse raket in Pakistan Shuhadaa is geworden?

Waar zijn jullie legers? Waar zijn jullie Mujahiddeen? Waar zijn jullie trainingskampen om de Ummah te versterken en de kuffar te bevechten?

O ja jullie zijn met hun juist! En helpen hun tegen Islam!

Nou dan zijn we maar vijanden? Wat is de nut dan van elkaar te groeten met Salaam als jullie ons de positie van Kuffar hebben gegeven en wat belet jullie om jullie Broederschap met de kuffar te verstevigen door hun Mekka binnen te laten en jullie vrouwen en dochters aan hun aanbidden net zoals jullie dat hebben laten gebeuren in Afghanistan, Chechen, Pakistan, Iraq en noem maar op.

Jullie zijn de gekozen mensen(Referentie Joden)!

Aangezien je ons als vijand beschouwt dan veroordeel ons niet wanneer we jullie bevechten aangezien dat jouw woorden zijn!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hun aanhangers zijn vijanden van de grote geleerden die je op http://ulamaa.com kunt zien. Terwijl de geleerden die ik noemde alszijnde jouw geleerden, die hebben respect voor de grote geleerden die op http://ulamaa.com staan. Dat is het verschil, jij als aanhanger bent vijandig tegenover hun, terwijl de geleerden die ik als voorbeeld aanhaalde die jij aanhangt dat niet zijn. Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens "vijand", snap je?

BlackBox
04-11-10, 23:32
Maak je geen zorgen de lezingen van Shaykh Anwar Al Awlaki zullen niet verdwijnen tenzij de hele Internet verdwijnt!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)
http://www.youtubeclipextractor.com/default.aspx (Download Basic)

abdulhamid
08-11-10, 14:03
Misschien verdwijnt Al Awlaki wel helemaal? Insh'Allah.





Jij zegt Inchaa'allah om te hopen dat een Moslimgeleerde verdwijnt??

Begrijp ik het goed dat jij Anwar Al Awlaki als vijand ziet?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
08-11-10, 14:57
Wa Feekie BarakAllah Ukhti!



Maak je geen zorgen de lezingen van Shaykh Anwar Al Awlaki zullen niet verdwijnen tenzij de hele Internet verdwijnt!



Zoals Shaykh Osama Bin Laden(hafidUllah) zei:"Deze oorlog(Tussen Haqq en Baatil) is 30% militair en 70% intelectueel! En de Kuffar hebben zelf toegegeven dat ze de intelectuele oorlog verliezen, wat grotendeels aan hun zelf te danken is en militair staan ze er ook niet best bij. Zoals Amir al Moemineen Mullah Muhammad Omar al Mujahid Al Kandahari(hafidullah) zei:"De Americanen mogen dan wel horloges(technologie) hebben maar wij hebben de tijd(Geduld en standvastigheid). ik bedoel je kan niet mensen bombarderen en bloemen terug verwachten. Ze hebben met de verkeerde Ummah gesold en dat zullen ze dan ook betreuren bi idhnillah!



deze schaykh heeft miljoenen jongeren geinspireert door de simpele taal die hij gebruikt om het barbaarse westen en haar slaven bloot te leggen.



hoe gaan ze in godsnaam al zijn filmpjes verwijderen als miljoenen jongeren ze telkens bewerken en terug posten

dit afhalen is al langer aan het werk

het lukt niet:hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 14:58
Jij zegt Inchaa'allah om te hopen dat een Moslimgeleerde verdwijnt??

Begrijp ik het goed dat jij Anwar Al Awlaki als vijand ziet?

Salaam alaykum beste broeder,

Begrijp ik het goed dat jij mij als jouw vijand ziet?

Begrijp ik het goed dat Salahuddeenalkurdi mij als vijand ziet?

Oorspronkelijk geplaatst door Salahuddeenalkurdi
Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!

Ik zie geen enkele broeder als vijand maar wel als misleid door de Shaytan.

Er is een verschil, zie je het?

Wa salaam alaykum
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
08-11-10, 15:03
Jij zegt Inchaa'allah om te hopen dat een Moslimgeleerde verdwijnt??

Begrijp ik het goed dat jij Anwar Al Awlaki als vijand ziet?

niet op ingaan
hij is een muschrik van de hoogste plank

zijn geleerden zijn schajtaan en en zijn Echo
hij zou zelfs zijn moeder overhandigen om zijn democratie te kunnen leven
bekijk zijn topics maar
a3oedoe billah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
08-11-10, 15:35
Salaam alaykum beste broeder,

Begrijp ik het goed dat jij mij als jouw vijand ziet?

Begrijp ik het goed dat Salahuddeenalkurdi mij als vijand ziet?

Oorspronkelijk geplaatst door Salahuddeenalkurdi
Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!

Ik zie geen enkele broeder als vijand maar wel als misleid door de Shaytan.

Er is een verschil, zie je het?

Wa salaam alaykum

Na'am jij bent mijn vijand!

60:4. Er is een goed voorbeeld voor u in Abraham en degenen die met hem waren toen zij tegen hun volk zeiden: "Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft." - uitgezonderd het woord van Abraham tot zijn vader: "Ik zal zeker om vergiffenis voor u vragen, ik heb niets van Allah ten uwen behoeve. - Onze Heer, in U stellen wij ons vertrouwen en tot U wenden wij ons, en naar U is de terugkeer.


Jij bent een kafir, dus mijn vijand! Jij bent tegen de Mujahiddeen dan zul je mij voor je vinden! Wie de oorlog verklaart aan Mujahiddeen is mijn Vijand!

Ik hou van Shaykh Anwar Al Awlaki voor de zaak van Allah en een ieder die hem aanvalt is of een Jahil of een Kafir!

Jij bent de enige die Misleidt is door Shaytan!

4:74. Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

75. En waarom strijdt gij niet voor de zaak van Allah en voor de zwakken -- mannen, vrouwen en kinderen - die zeggen: "Onze Heer, neem ons uit deze stad waarvan de bewoners onderdrukkers zijn en schenk ons een vriend en een helper uwerzijds.

76. Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
08-11-10, 16:59
En ? Als hij in Costa Rica woonde was zijn argument wel geldig ?



Wat geldige argumenten zijn en wat niet, daar moet je nog wat op oefenen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet.

Je kunt toch niet mensen bedreigen en daarna verwachten dat zij poeslief gaan liggen krullen... Wat dacht je van actie=reactie


Als je geweld wilt stoppen, begin dan in je eigen achtertuin.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
08-11-10, 17:19
Salaam alaykum beste broeder,

Begrijp ik het goed dat jij mij als jouw vijand ziet?

Begrijp ik het goed dat Salahuddeenalkurdi mij als vijand ziet?

Oorspronkelijk geplaatst door Salahuddeenalkurdi
Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!

Ik zie geen enkele broeder als vijand maar wel als misleid door de Shaytan.

Er is een verschil, zie je het?

Wa salaam alaykum

wa alaykum salaam




is het aan jou om uit te maken wie door shaytaan wordt geleid?


Ik zie bij sheikh anwaar al awlaki al-walaa en al-baraa...

dat is een teken van leiding van Allah teala en niet zoals jij zegt van de vervloekte.

Ik zie in sheikh anwaar al awlaki iemand die daden verricht met zijn kennis...

Ik zie ook veel shuyugh die veel kennis hebben maar het niet praktiseren...

Dat sheikh awlaki impopulair is, maakt hem nog geen duivelsleider.

Of ben jij iemand die uitgaat van de populaire mening?


-wat is de adab wanneer je een gesprek afsluit, is dat salaam geven zoals jij doet?
-hoe sloot rasulallah salallahu alayhi wa sallam een gesprek af? met salaam?

fi amanillah
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 18:06
Assalaam alaykum wa rahmatullah,

QUOTE=abdulhamid;560568


Ik zie hem als iemand die zijn broeders en zusters naar het leven staat, zich niet (AllahuAlem) onderwerpt aan Allah (swt) geen vertrouwen stelt in Allah (swt) maar zelf de touwtjes in handen wil nemen en op de nekken van andere moslims wil inhakken waardoor hij zichzelf ongelovig maakt. Hij erkent geen gezag. Hij maakt de Ummah tot partijen.
Weer een hizb erbij.
Hij is voor mij als een roeper aan de poorten van de Hel.
Waarom zie ik dat zo?
Wel daarom....

Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "Time will pass rapidly, good deeds will decrease, miserliness will be thrown (in the hearts of the people) afflictions will appear and there will be much 'Al-Harj." They said, "O Allah's Apostle! What is "Al-Harj?" He said, "Killing! Killing!" (See Hadith No. 63, Vol. 8)

is het aan jou om uit te maken wie door shaytaan wordt geleid?

Narrated: The statement of the Prophet: Whoever takes up arms against us, is not from us."
Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "None of you should point out towards his Muslim brother with a weapon, for he does not know, Satan may tempt him to hit him and thus he would fall into a pit of fire (Hell)"

Ik zie bij sheikh anwaar al awlaki al-walaa en al-baraa...
dat is een teken van leiding van Allah teala en niet zoals jij zegt van de vervloekte.

Narrated 'Abdullah: The Prophet, said, "Abusing a Muslim is Fusuq (evil doing) and killing him is Kufr (disbelief)."

Ik zie in sheikh anwaar al awlaki iemand die daden verricht met zijn kennis...

Narrated Ibn 'Umar: I heard the Prophet saying, "Do not revert to disbelief after me by striking (cutting) the necks of one another."

Ik zie ook veel shuyugh die veel kennis hebben maar het niet praktiseren...

Narrated Abu Huraira: Allah's Apostle said, "There will be afflictions (in the near future) during which a sitting person will be better than a standing one, and the standing one will be better than the walking one, and the walking one will be better than the running one, and whoever will expose himself to these afflictions, they will destroy him. So whoever can find a place of protection or refuge from them, should take shelter in it."

.Dat sheikh awlaki impopulair is, maakt hem nog geen duivelsleider
Of ben jij iemand die uitgaat van de populaire mening?

Narrated Hudhaifa bin Al-Yaman: The people used to ask Allah's Apostle about the good but I used to ask him about the evil lest I should be overtaken by them. So I said, "O Allah's Apostle! We were living in ignorance and in an (extremely) worst atmosphere, then Allah brought to us this good (i.e., Islam); will there be any evil after this good?" He said, "Yes." I said, 'Will there be any good after that evil?" He replied, "Yes, but it will be tainted (not pure.)'' I asked, "What will be its taint?" He replied, "(There will be) some people who will guide others not according to my tradition? You will approve of some of their deeds and disapprove of some others." I asked, "Will there be any evil after that good?" He replied, "Yes, (there will be) some people calling at the gates of the (Hell) Fire, and whoever will respond to their call, will be thrown by them into the (Hell) Fire." I said, "O Allah s Apostle! Will you describe them to us?" He said, "They will be from our own people and will speak our language." I said, "What do you order me to do if such a state should take place in my life?" He said, "Stick to the group of Muslims and their Imam (ruler)." I said, "If there is neither a group of Muslims nor an Imam (ruler)?" He said, "Then turn away from all those sects even if you were to bite (eat) the roots of a tree till death overtakes you while you are in that state."

fi amanillah

Waarom zou ik dus denken zoals ik denk? Misschien begrijp je het nu iets beter?
Wa salaam alaykum :vrede:

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
08-11-10, 18:43
Assalaam alaykum wa rahmatullah,



QUOTE=abdulhamid;560568





Ik zie hem als iemand die zijn broeders en zusters naar het leven staat, zich niet (AllahuAlem) onderwerpt aan Allah (swt) geen vertrouwen stelt in Allah (swt) maar zelf de touwtjes in handen wil nemen en op de nekken van andere moslims wil inhakken waardoor hij zichzelf ongelovig maakt. Hij erkent geen gezag. Hij maakt de Ummah tot partijen.

Weer een hizb erbij.

Hij is voor mij als een roeper aan de poorten van de Hel.

Waarom zie ik dat zo?

Wel daarom....



Dit allemaal is onzin gebasseerd op je begeerte zonder enige bewijs en hikma!




Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "Time will pass rapidly, good deeds will decrease, miserliness will be thrown (in the hearts of the people) afflictions will appear and there will be much 'Al-Harj." They said, "O Allah's Apostle! What is "Al-Harj?" He said, "Killing! Killing!" (See Hadith No. 63, Vol. 8)



4:74. Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.



75. En waarom strijdt gij niet voor de zaak van Allah en voor de zwakken -- mannen, vrouwen en kinderen - die zeggen: "Onze Heer, neem ons uit deze stad waarvan de bewoners onderdrukkers zijn en schenk ons een vriend en een helper uwerzijds.



76. Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.



77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.










is het aan jou om uit te maken wie door shaytaan wordt geleid?



Narrated: The statement of the Prophet: Whoever takes up arms against us, is not from us."

Narrated Abu Huraira: The Prophet said, "None of you should point out towards his Muslim brother with a weapon, for he does not know, Satan may tempt him to hit him and thus he would fall into a pit of fire (Hell)"





Sahih Bukhari!



Volume 9, Book 84, Number 64:

Narrated 'Ali:



Whenever I tell you a narration from Allah's Apostle, by Allah, I would rather fall down from the sky than ascribe a false statement to him, but if I tell you something between me and you (not a Hadith) then it was indeed a trick (i.e., I may say things just to cheat my enemy). No doubt I heard Allah's Apostle saying, "During the last days there will appear some young foolish people who will say the best words but their faith will not go beyond their throats (i.e. they will have no faith) and will go out from (leave) their religion as an arrow goes out of the game. So, where-ever you find them, kill them, for who-ever kills them shall have reward on the Day of Resurrection."





Volume 9, Book 84, Number 65:

Narrated 'Abdullah bin 'Amr bin Yasar:



That they visited Abu Sa'id Al-Khudri and asked him about Al-Harauriyya, a special unorthodox religious sect, "Did you hear the Prophet saying anything about them?" Abu Sa'id said, "I do not know what Al-Harauriyya is, but I heard the Prophet saying, "There will appear in this nation---- he did not say: From this nation ---- a group of people so pious apparently that you will consider your prayers inferior to their prayers, but they will recite the Quran, the teachings of which will not go beyond their throats and will go out of their religion as an arrow darts through the game, whereupon the archer may look at his arrow, its Nasl at its Risaf and its Fuqa to see whether it is blood-stained or not (i.e. they will have not even a trace of Islam in them)."






Ik zie bij sheikh anwaar al awlaki al-walaa en al-baraa...

dat is een teken van leiding van Allah teala en niet zoals jij zegt van de vervloekte.



Narrated 'Abdullah: The Prophet, said, "Abusing a Muslim is Fusuq (evil doing) and killing him is Kufr (disbelief)."



Volume 9, Book 83, Number 17:

Narrated 'Abdullah:



Allah's Apostle said, "The blood of a Muslim who confesses that none has the right to be worshipped but Allah and that I am His Apostle, cannot be shed except in three cases: In Qisas for murder, a married person who commits illegal sexual intercourse and the one who reverts from Islam (apostate) and leaves the Muslims."



Volume 4, Book 52, Number 260:

Narrated Ikrima:



Ali burnt some people and this news reached Ibn 'Abbas, who said, "Had I been in his place I would not have burnt them, as the Prophet said, 'Don't punish (anybody) with Allah's Punishment.' No doubt, I would have killed them, for the Prophet said, 'If somebody (a Muslim) discards his religion, kill him.' "




Ik zie in sheikh anwaar al awlaki iemand die daden verricht met zijn kennis...



Narrated Ibn 'Umar: I heard the Prophet saying, "Do not revert to disbelief after me by striking (cutting) the necks of one another."



Volume 9, Book 84, Number 64:

Narrated 'Ali:



Whenever I tell you a narration from Allah's Apostle, by Allah, I would rather fall down from the sky than ascribe a false statement to him, but if I tell you something between me and you (not a Hadith) then it was indeed a trick (i.e., I may say things just to cheat my enemy). No doubt I heard Allah's Apostle saying, "During the last days there will appear some young foolish people who will say the best words but their faith will not go beyond their throats (i.e. they will have no faith) and will go out from (leave) their religion as an arrow goes out of the game. So, where-ever you find them, kill them, for who-ever kills them shall have reward on the Day of Resurrection."








Ik zie ook veel shuyugh die veel kennis hebben maar het niet praktiseren...



Narrated Abu Huraira: Allah's Apostle said, "There will be afflictions (in the near future) during which a sitting person will be better than a standing one, and the standing one will be better than the walking one, and the walking one will be better than the running one, and whoever will expose himself to these afflictions, they will destroy him. So whoever can find a place of protection or refuge from them, should take shelter in it."



4:74. Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.



75. En waarom strijdt gij niet voor de zaak van Allah en voor de zwakken -- mannen, vrouwen en kinderen - die zeggen: "Onze Heer, neem ons uit deze stad waarvan de bewoners onderdrukkers zijn en schenk ons een vriend en een helper uwerzijds.



76. Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.



77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.




.Dat sheikh awlaki impopulair is, maakt hem nog geen duivelsleider

Of ben jij iemand die uitgaat van de populaire mening?



Narrated Hudhaifa bin Al-Yaman: The people used to ask Allah's Apostle about the good but I used to ask him about the evil lest I should be overtaken by them. So I said, "O Allah's Apostle! We were living in ignorance and in an (extremely) worst atmosphere, then Allah brought to us this good (i.e., Islam); will there be any evil after this good?" He said, "Yes." I said, 'Will there be any good after that evil?" He replied, "Yes, but it will be tainted (not pure.)'' I asked, "What will be its taint?" He replied, "(There will be) some people who will guide others not according to my tradition? You will approve of some of their deeds and disapprove of some others." I asked, "Will there be any evil after that good?" He replied, "Yes, (there will be) some people calling at the gates of the (Hell) Fire, and whoever will respond to their call, will be thrown by them into the (Hell) Fire." I said, "O Allah s Apostle! Will you describe them to us?" He said, "They will be from our own people and will speak our language." I said, "What do you order me to do if such a state should take place in my life?" He said, "Stick to the group of Muslims and their Imam (ruler)." I said, "If there is neither a group of Muslims nor an Imam (ruler)?" He said, "Then turn away from all those sects even if you were to bite (eat) the roots of a tree till death overtakes you while you are in that state."







Wie zijn al-Ghurabaa (vreemdelingen)?



De boodschapper Mohammed zei: ‘ Islaam is als iets vreemds begonnen ; en zal als iets vreemds eindigen. Het paradijs is voor hen die als vreemden worden gezien. ’ Zijn metgezellen vroegen hierop: ‘wie zijn deze vreemdelingen oh Rasoul-ullaah?’ Hij antwoordde: ‘Zij die het kwaad verbieden wanneer de mensen steeds slechter worden.’



Ons uiteindelijke doel met het behagen van Allaah en het betreden van het paradijs ( in de vorm van groene vogels - zoals beloofd is voor de martelaar) kan alleen volbracht worden wanneer wij het slechte verbieden en stevig op het juiste pad staan in een tijd wanneer de mensen zo verdorven worden. Met betrekking tot dezelfde overlevering, zei Imaam Ahmad: ‘Zij ( de vreemdelingen) zijn degene die stijgen ( in Imaan) wanneer de mensen afnemen ( in imaan). ’



In dezelfde Hadith maar verhaald door 'Abdullaah ibn Mas’oud werd aan de boodschapper Mohammed gevraagd:‘oh Rasoul-ullaah wie zijn zij (de vreemdelingen)?’ Hij antwoordde: ‘‘an-Nuzzaa' min al-Qabaa-il - zij die zich terugtrekken van hun eigen mensen. ’ An-Nuzzaa’ (Diegene die zich terugtrekken) heeft twee betekenissen:



1. Zij die zich volledig van hun eigen stammen en familiegewoontes en tradities terugtrekken.

2. Zij die hun land en hun verblijfplaatsen verlaten voor Jihaad ( tegen de vijanden van Allaah vechten).



De boodschapper Mohammed prijsde de Nuzzaa’ aangezien zij degene zijn die alle vormen van verdorvenheid, nationalisme, free-mixing, gewoontes en tradities etc. hebben verlaten. Zij zijn de mensen die in de minderheid zullen zijn en zullen gezien worden als vreemdelingen vanwege hun vastberaden liefde voor Allaah en Zijn boodschapper . An-Nuzzaa’ stamt af van het woord an-Naza’ (naar terugtrekken) en wordt gebruikt met betrekking tot het moment wanneer de ziel uit het lichaam wordt getrokken door de Engel Des Doods. An-Nuzzaa’ zijn de mensen van het paradijs, zij geven hun stammen, levensonderhoud, cultuur, carrières, en gewoontes op. Je zult ze vaak aantreffen terwijl ze reizen over het koningrijk van Allaah (hijrah maken), het slechte verbieden en strijdend tegen diegene die niet in Allaah geloven, noch in het hiernamaals; en tegen hen die niet verbieden wat Allaah en Zijn boodschapper hebben verboden, en tegen hen die de Deen van Islaam niet erkennen (door het te omarmen).



In een andere overlevering zei Abdullaah bin ‘Amrou ibn al-‘Aas : ‘Wanneer we met hem waren en hij zei ‘tooba lil-Ghurabaa (een boom van Djannah voor die vreemdelingen) vroegen wij: Wie zijn zij?’ Hij antwoordde dan: ‘Zij zijn de goede mensen en er zijn er maar heel weinig in vergelijking met de meerderheid .' ’ (Alle ahaadeeth die vermeld staan kunnen gevonden worden in Saheeh Muslim, Ibn Maajah, Musnad Imaam Ahmad, al-Bukhaarie en at-Tirmidhie).





De boodschapper Mohammed heeft ook gezegd:" Wees in de dunyaa een vreemdeling of iemand die voorbij loopt.’ De dunyaa zal niet voor eeuwig meegaan, het is iets wat de gelovige passeert. Zij die in deze wereld leven als voorbijgangers zullen een ghareeb (enkelvoud van ghurabaa) zijn. De ghurabaa hebben een opmerkelijke geloofsovertuiging en karakteristieken, hoe dan ook de bevelen van Allaah en Zijn boodschapper volbrengen, terwijl hij wegblijft van wat zij verboden hebben.



Het is overgeleverd in at-Tirmidhie en Abou Daawud dat de boodschapper van Allaah heeft gezegd:" Er zal in de toekomst een tijd aanbreken waar het standvastig zijn in de Deen zoals het vasthouden van vuur is. Degene die dan standvastig is krijgt de beloning van 50 personen.’ Zijn metgezellen vroeger hierop: ‘zullen zij de beloning krijgen van 50 personen van de mensen onder ons of van de mensen onder hen?’ Hij antwoordde: ‘ De beloning van 50 mensen van jullie.’" De metgezellen van Rasoul-ullaah hadden niet te maken met de problemen die wij vandaag onder ogen zien, zoals de ahaadeeth onderzoeken of ze saheeh (authentiek) zijn, aangezien de metgezellen dat direct aan de profeet konden vragen. En evenmin hadden zij ook niet te maken met het probleem van de weinige 'Ulamaa aangezien zij de Nabie hadden om hen de gehele Deen te onderwijzen. Absoluut, het volgen van de profeet is zonder hem te zien veel moeilijker dan wanneer je hem in levende lijve zou hebben, daar waar je de gelegenheid hebt om hem rechtstreeks vragen te stellen. Vandaar dat we veel meer beloning kunnen verkrijgen, vanwege de ontbering; dat we de profeet niet bij ons hebben.



Dus wie zijn de Ghurabaa?



De Ghurabaa zijn degene die zich onderwerpen aan Allaah alleen, diegene die de Sharee’ah volgen in elke aspect van hun leven. Zij aanbidden, gehoorzamen en volgen niemand anders dan Allaah , en associëren geen man , noch vrouw of enig ander object met Hem. Hun grote voorbeeld om te volgen is de boodschapper en zijn metgezellen. Tawhied is hun eigenschap aangezien zij hun rituele handelingen aan niets behalve Allaah de Almachtige aanbieden. Zeg: " Voorwaar, mijn Salaat,mijn aanbidding,mijn leven en mijn sterven zijn opgedragen aan Allaah, Heer der Werelden."(al-An’aam, 6: 162)



Zij zijn ver verwijderd van de meerderheid, ze handelen aangaande de goddelijke informatie die Allaah heeft neergezonden naar mensheid: " En degenen die deelgenoten naast Allaah aanroepen volgen geen (overtuiging), zij volgen niets dan vermoedens en zij doen niets dan liegen." (Yoenoes, 10: 66)



De echte Ghurabaa hebben geen heimwee naar corruptheid, cultuur of traditie (zoals vele mensen hun oude corrupte leefwijze missen). De Ghurabaa verafschuwen al hetgeen zij vroeger deden en enige jaahiliyyah dat hun passeert, vandaar dat je ze nooit zult zien stemmen op mensgemaakte wetten, oproepen tot vrijheid, secularisme, Democratie, loyaliteit tegenover de koningin of enige vorm van kufr en shirk.



Om te horen bij deze minderheid moeten we al hetgeen wat afwijkt van de Islaam blijven verwerpen, zoals de gewoontes van de mensen: Pasen, Valentijnsdag, Kerstmis en nieuwjaar, moederdag, vaderdag, verjaardagen en elk ander vorm van feesten en gedenkdagen dat niet van de Islaam is. An-Nuzzaa’ verwerpt elk van deze verbastering en vernieuwingen en de consequenties waarmee ze te maken krijgen, zijn verschillende aanvallen van verschillende individuelen, de zogenaamde ‘moslims’, en de niet-moslims.



Ze houden zich mondeling, financieel en fysiek bezig met Jihaad en zijn de mensen van Haq (waarheid), Tawheed, al-Walaa’ wal-Baraa’ (Liefde voor de gelovigen en haat ten opzichte van de ongelovigen) en de mensen die de munkar ( wat de Sharee'ah definieert als slecht) verbieden. Allaah zegt:" En degenen die omwille van Ons streven, die zullen Wij zeker Leiding schenken op Onze wegen. En voorwaar, Allaah is zeker met de Muhsinoun (weldoeners)." (al-‘Ankaboot, 29: 69)






fi amanillah



Waarom zou ik dus denken zoals ik denk? Misschien begrijp je het nu iets beter?

Wa salaam alaykum :vrede:





Ja we begrijpen het maar al te goed jij bent een hypocriet die een paar Ahadith buiten hun context gebruikt om je eigen gelijk te behalen en de oprechte Moslims probeert te dwarsbomen om je heer Shaitan te dienen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 18:57
Ja we begrijpen het maar al te goed jij bent een hypocriet die een paar Ahadith buiten hun context gebruikt om je eigen gelijk te behalen en de oprechte Moslims probeert te dwarsbomen om je heer Shaitan te dienen!



Amien, beste broeder :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
08-11-10, 19:24
wa alaykum salaam wa rahmatullah



je bent blind en je beseft niet waar de grenzen liggen tussen koefr en imaan.



Als iemand verbonden sluit met een volk dat moslims vijandig is, dan zijn zij misleid.





bismillah



2.171. De ongelovigen gelijken op hem, die schreeuwt naar hetgeen niets hoort, het blijft een roep en een schreeuw. Zij zijn doof, stom en blind, zij begrijpen dus niet.



6.50 Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn? Wilt gij dan niet nadenken?"



10.4343. En er zijn sommigen onder hen die naar u kijken. Maar kunt gij de blinden leiden, zelfs al willen zij niet zien?





11. Het geval van de beide partijen is als de blinde en de dove, de ziende en de horende. Staat het geval van beiden gelijk? Wilt gij dan geen lering (hieruit) trekken?





13. 15 Zeg: "Wie is de Heer der hemelen en der aarde?" Zeg: "Allah." Zeg: "Hebt gij naast Hem dan helpers genomen, die voor zich over goed noch kwaad macht hebben?" Zeg: "Kunnen de blinde en de ziende gelijk zijn?" Of kan de duisternis gelijk zijn aan het licht? Of schrijven zij aan Allah medegoden toe die iets, op Zijn schepping lijkende hebben geschapen, zodat beide scheppingen hun gelijk voorkomen? Zeg: "Allah is de Schepper aller dingen en Hij is de Ene, de Opperste."







Neem jij helpers naast Allah? Neem jij de vijanden van ALlah als leidraad???





Er wordt zo vaak vermelding gemaakt van BLINDEN, dat ik niet besef dat jij niet kunt begrijpen dat jij als een blinde redeneert.



Jij haalt van alles uit de Hadith om jouw zaak te bewijzen, maar elke misleide ziel kan van alles halen uit hadith...



Dus denk goed na over wat je allemaal zegt. Sluit jij je aan bij de koeffar tegen de Moslim en durf je jezelf moslim te noemen? Dat is een vreemde combinatie zeker weten.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 19:48
Salaam alaykum wa rahmatullahi wa barakatuh,


wa alaykum salaam wa rahmatullah

je bent blind en je beseft niet waar de grenzen liggen tussen koefr en imaan.
Als iemand verbonden sluit met een volk dat moslims vijandig is, dan zijn zij misleid.

Als iemand verbonden sluit om andere moslims te lijf te gaan en te doden dan zijn ze inderdaad misleid. Zelfs als de anderen geen moslims meer zijn volgens hun principes. Moslims doden moslims de dag van vandaag en sinds het begin van de Ummah. Ze hebben zich niet onderworpen aan Allah (swt)

Neem jij helpers naast Allah? Neem jij de vijanden van ALlah als leidraad?

Ik neem geen helpers naast Allah (swt) maar diegenen die zich door Al Awlaki laten leiden des te meer!


Jij haalt van alles uit de Hadith om jouw zaak te bewijzen, maar elke misleide ziel kan van alles halen uit hadith...

Inderdaad beste broeder, daarom moet je je vertrouwen stellen in Allah (swt) die Almachtig is en precies doet wat Hij wil, daarom moet je je verstand gebruiken, zelf leren nadenken, niet achter iemand anders aanlopen, goede werken doen en geduld hebben.


Dus denk goed na over wat je allemaal zegt. Sluit jij je aan bij de koeffar tegen de Moslim en durf je jezelf moslim te noemen? Dat is een vreemde combinatie zeker weten.

Ik sluit mij niet aan bij de Kufaar, ik reageer enkel volgens Vers 49/9.
En ik zal de eerste zijn om vrede te stichten en onpartijdig te zijn.
Allah (swt) houdt van de onpartijdigen en houdt niet van opstandigen.


Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Bart.NL
08-11-10, 20:19
Er wordt zo vaak vermelding gemaakt van BLINDEN, dat ik niet besef dat jij niet kunt begrijpen dat jij als een blinde redeneert.

Jij haalt van alles uit de Hadith om jouw zaak te bewijzen, maar elke misleide ziel kan van alles halen uit hadith...

Dus denk goed na over wat je allemaal zegt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ga eens voor de spiegel staan en herhaal dit.

Salahuddeenalkurdi
08-11-10, 20:50
Akhi Shayk Anwar al Awlaki is een persoon en jij mag op fiqh gebied best wel verschillen met hem hebben en shaykh al Maqdisi en Abu Baseer at-Tartousie zijn daar voorbeelden van. Maar hun aliancie aan Moslims is duidelijk ook al hebben ze meningsverschillen. Echter wanneer iemand de Moslims aanvalt om de welbehagen van de kuffar te krijgen zijn begeertes volgend die mensen moeten we voor uitkijken. En wie de kuffar tot Awliya neemt is een van hun!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 20:57
as salaamu aleikoum,

ik zie hier twee extreme standpunten. Aan de ene kant zijn er de mensen die hun paleis-geleerden hebben verheven tot goden. Daarmee bedoel ik de madakhila en allerlei andere soort tuig die haat voor de moslims hebben en liefde voor de tyranen en onderdrukkers.

En aan de andere kant zie ik mensen die bepaalde mensen blind volgen puur en alleen omdat zij bepaalde zaken durven aan te kaarten. Zoals huidige politieke situatie van de Ummah.

Er is geen twijfel over mogelijk dat Imaam Anwar een grote bijdrage heeft geleverd aan de daw3ah in Westerse landen. Er zijn miljoenen mensen die naar hem luisteren. Dat is precies de reden waarom de kuffaar al jaren achter hem aan zitten. En ze willen nu proberen zijn videos te verwijderen.

Maar we zullen zien dat deze repressieve maatregelen Imaam Anwar alleen maar bekender en populairder zullen maken. Er zullen meer mensen naar hem luisteren om te weten waarom hij wordt gehaat.

Maar dat is niet zonder gevolgen. Broeder Anwar heeft veel goede lezingen opgenomen die de kennis over Islam vergroten bij veel Moslims.

Maar helaas heeft hij ook bepaalde fouten. En deze fouten in zijn overtuiging en zijn opvattingen over hoe de kuffaar dienen te worden bestreden worden makkelijk overgenomen door de jongeren. Dat vind ik zelf zorgwekkend.

Ik vind het wel goed dat in huidige situatie duidelijkheid komt voor ons. Nu zien we aan de gedrag van mensen waar hun walaa is en waar hun baraa is.

De zogenaamde Moslims die hatelijk zich uitspreken tegen broeder Anwar laten hun werkelijke aard zien.

Wa salaam alaykum wa rahmatullah beste broeder,

Je meent iets te zien maar dat er spijtig genoeg niet is.
Een voorstander van paleisgeleerden kom je hier nog zelden tegen.
De tijden zijn veranderd.
Deze broeder zou al lang van het forum verwijderd zijn als de Salafisten nog aan het roer stonden.
Verder kan iemand die zich 'geleerd' noemt 99% van zijn tijd mooi praten en zelfs de waarheid spreken, die 1% dat hij misleidt en uit eigen begeerte gaat verzinnen zijn niet goed te keuren.

Wat wij zien is dat de Ummah verdeeld is, hij (Awlaki) bevestigt dat, maar tegelijk revolteert hij tegen zijn eigen broeders en zusters.
De Ummah is zichzelf aan het uitmoorden.
Om je vrijheid van geloof in Allah (swt) nog te kunnen genieten moet je vluchten naar het Westen. Daar is nog godsdienstvrijheid zolang de Moslims ze niet zullen vernietigen.
Waarna ze elkaar kunnen beoordelen en veroordelen en terechtstellen.
De liefde voor elkaar brengt zusters en broeders niet bij elkaar.
De haat naar derden toe verenigt velen onder ons. Over alle leerscholen heen. De haat verenigt zelfs soennieten en sjiieten.

Dat broeders andere broeders hypocriet verklaren omdat ze Al Awlaki niet zien zitten, wijst op idolatrie!
Islam is een individuele zaak, tussen jou en Allah (swt). Hij is de Leider.
Hij weet het best wie afgedwaald is en wie recht geleid is.

Als ik in staat ben om broeders van de jihad weg te houden zoals hier beweerd wordt dan is dat het Werk van Allah (swt) Ik kan niets, ik ben niets zonder Hem.

Als Hij het niet wil, zal ik niets doen, een ongeval krijgen, ziek worden.
Maar blijkbaar wil Hij dit niet.
En er is veel dat Hij (swt) niet wil want de Ummah is er slecht aan toe, verdeeld en verspreid als schuim van de zee.
De toekomst ziet er somber uit. Maar Elhamdulillah!
Hij (swt) weet wat best voor ons is al denken wij misschien dat het slecht is en omgekeerd.
Wa salaam alaykum beste broeder in de Islam :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hollandistani
08-11-10, 21:08
Mohammed, jij klinkt alsof jij gevlucht bent voor onderdrukking.

Ik vraag me af of jij jezelf weleens afvraagt over de toestand van mensen in Afghanistan, Iraq of Palestina.

Of is het bij jou soort altijd "ikke ikke ikke..."
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
08-11-10, 21:13
Schaam jouw! Moge Allah jou leiden!



Abu Qatada(Moge Allah hem spoedig bevrijden) zit vast voor 15 jaar in England voor spreken van Haqq! Al Maqdisi is om de maand in de gevangenis en sinds 2 maanden ook in Jordanie(Moge Allah hem gauw bevrijden) voor het spreken van Haqq!



Abdullah Azzam(Rahimahumullah) is Shaheed(inshAllah) door een aanslag op zijn leven in Pakistan 15 jaar geleden en jij durft hem je vijand te noemen?



Wat hebben jou Ulama gedaan? Welke Jihad hebben ze meegedaan? In Bosnie?Chechen?Afghanistan?Palastina? Waar? Wanneer hebben zij in gevangenissen gezeten voor het tegenspreken van de gezaghebbers? Zoals Ahmad Ibn Hanbal(rahimahullah)? Zoals ibn Tayyimiya(rahimahullah)? Welke beproevingen zijn ze ondergaan zoals Shaikh Omar AbdurRahman(Moge Allah hem bevrijden) die op onzin basis voor levenslang vast zit in VS? of Abu Hamza al Misri(Moge Allah hem bevrijden)? Of Ali al Khudair(FAa) of Sulayman Al Ulwaan(FAa) of Nasr bin Fahd(FAa) of Shaykh Mustafa Abu al Yazeed(rahimahumullah) die door een Americaanse raket in Pakistan Shuhadaa is geworden?



Waar zijn jullie legers? Waar zijn jullie Mujahiddeen? Waar zijn jullie trainingskampen om de Ummah te versterken en de kuffar te bevechten?



O ja jullie zijn met hun juist! En helpen hun tegen Islam!



Nou dan zijn we maar vijanden? Wat is de nut dan van elkaar te groeten met Salaam als jullie ons de positie van Kuffar hebben gegeven en wat belet jullie om jullie Broederschap met de kuffar te verstevigen door hun Mekka binnen te laten en jullie vrouwen en dochters aan hun aanbidden net zoals jullie dat hebben laten gebeuren in Afghanistan, Chechen, Pakistan, Iraq en noem maar op.



Jullie zijn de gekozen mensen(Referentie Joden)!



Aangezien je ons als vijand beschouwt dan veroordeel ons niet wanneer we jullie bevechten aangezien dat jouw woorden zijn!




Wat hebben jou Ulama gedaan? Welke Jihad hebben ze meegedaan? In Bosnie?Chechen?Afghanistan?Palastina? Waar?



de enige jihad die deze RAND CORPORATION 3oemala hebben gedaan is tegen hun eigen bevolking en ter verdediging van ibn saloel en zijn meesters.



hier kijk maar






http://www.youtube.com/watch?v=BxW9F4y7iwY
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hollandistani
08-11-10, 21:16
Akhi Shayk Anwar al Awlaki is een persoon en jij mag op fiqh gebied best wel verschillen met hem hebben en shaykh al Maqdisi en Abu Baseer at-Tartousie zijn daar voorbeelden van. Maar hun aliancie aan Moslims is duidelijk ook al hebben ze meningsverschillen. Echter wanneer iemand de Moslims aanvalt om de welbehagen van de kuffar te krijgen zijn begeertes volgend die mensen moeten we voor uitkijken. En wie de kuffar tot Awliya neemt is een van hun!



Abu Muhammed en Abu basier hebben niet enkel verschillen met de jamhoor op gebied van figh. Ze hebben ook een heel ander aqiedah. Hun criteria en voorwaarde om mensen kaafir te noemen zouden wij ook moeten proberen op elkaar toe te passen. Als je dat voor de gein even uitprobeert kom je al gauw achter dat niemand meer Moslim is. En dat iedereen eigenlijk een kaafir of een munafiq is.



Ik ken meerdere mensen die zulke opvattingen hebben. En naar mijn mening verschilt Imam Anwar enigzins met de heren die jij op noemt.



Overigens wil ik erbij zeggen dat slechts oproepen tot bepaalde zaken of actief deelnemen aan jihad is geen vrijwaring om alles te mogen zeggen. je kan jihad doen en toch fouten maken.



De klassieke geleerden wisten soms geen raad voor bepaalde issues. Dus gingen ze het voorleggen aan de Moslims aan de front-linie. Want de geleerden zeiden dat mensen die jihad doen vaak betere fatwas uitspreken dan mensen die thuis zitten. Hier hadden ze hun bewijzen voor.



Als we dit als een principe nemen, dan moeten we even de standpunten van Taliban vergelijken met die van Abu Basier en Abu Muhammed. We zullen gauw merken dat uitspraken van Abu Basier en Abu Muhammed vaak extreem zijn en afwijken van de mensen die de frontlinies bemannen in Afghanistan.



Daarom zeg ik ook vaak tegen veel broeders om bepaalde uitspraken niet klakkeloos over te nemen. Veel auteurs en zelf-benoemde muftis zoals abu basier en abu muhammed zijn vaak erg populistisch bezig. Alleen door de smog van de media en overvloed aan stemmen en geluiden kunnen mensen dat niet goed begrijpen.



Islam is geen religie van populisme en demagogen. Daarom dienen we wat terughoudender op te treden.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
08-11-10, 21:18
as salaamu aleikoum,

ik zie hier twee extreme standpunten. Aan de ene kant zijn er de mensen die hun paleis-geleerden hebben verheven tot goden. Daarmee bedoel ik de madakhila en allerlei andere soort tuig die haat voor de moslims hebben en liefde voor de tyranen en onderdrukkers.

En aan de andere kant zie ik mensen die bepaalde mensen blind volgen puur en alleen omdat zij bepaalde zaken durven aan te kaarten. Zoals huidige politieke situatie van de Ummah.

Er is geen twijfel over mogelijk dat Imaam Anwar een grote bijdrage heeft geleverd aan de daw3ah in Westerse landen. Er zijn miljoenen mensen die naar hem luisteren. Dat is precies de reden waarom de kuffaar al jaren achter hem aan zitten. En ze willen nu proberen zijn videos te verwijderen.

Maar we zullen zien dat deze repressieve maatregelen Imaam Anwar alleen maar bekender en populairder zullen maken. Er zullen meer mensen naar hem luisteren om te weten waarom hij wordt gehaat.

Maar dat is niet zonder gevolgen. Broeder Anwar heeft veel goede lezingen opgenomen die de kennis over Islam vergroten bij veel Moslims.

Maar helaas heeft hij ook bepaalde fouten. En deze fouten in zijn overtuiging en zijn opvattingen over hoe de kuffaar dienen te worden bestreden worden makkelijk overgenomen door de jongeren. Dat vind ik zelf zorgwekkend.

Ik vind het wel goed dat in huidige situatie duidelijkheid komt voor ons. Nu zien we aan de gedrag van mensen waar hun walaa is en waar hun baraa is.

De zogenaamde Moslims die hatelijk zich uitspreken tegen broeder Anwar laten hun werkelijke aard zien.

sadaqt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Hollandistani
08-11-10, 21:28
de enige jihad die deze RAND CORPORATION 3oemala hebben gedaan is tegen hun eigen bevolking en ter verdediging van ibn saloel en zijn meesters.



hier kijk maar



http://www.youtube.com/watch?v=BxW9F4y7iwY



Broeder, gebruik geen shi'itische bronnen. (press tv)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 21:39
Mohammed, jij klinkt alsof jij gevlucht bent voor onderdrukking.



Ik vraag me af of jij jezelf weleens afvraagt over de toestand van mensen in Afghanistan, Iraq of Palestina.



Of is het bij jou soort altijd "ikke ikke ikke..."



Broeder, het scheelt nog weinig. En mijn vlucht zal naar de hoge bergen zijn met een kudde schapen om de fitnah te ontlopen en mijn geloof te bewaren. Je kent deze hadith zeker.



En waar wil jij naartoe? Naar Afghanistan om de papavervelden te gaan beschermen en opium te verkopen aan het Westen?

Naar Irak om sjiieten te gaan vermoorden?

Of naar Gaza om Hamas te steunen in het discrimineren van moslimbroeders die niet bij hen horen en ze mee door de knieën te schieten?

Naar Somalia om de negertjes een fatsoenlijke opvoeding te geven, handen en voeten af te hakken en ringtones en bh's te verbieden?



Broeder, Allah (swt) is de Alwetende de Alziende de Alhorende.

Aslamtu Lirabbilalamien, ik heb mij aan Hem onderworpen en ik vraag om te mogen sterven als Moslim en niet ongelovig te worden door op elkaars nekken in te hakken.



Zolang ik kan zal ik de Jihad voeren, op mijn manier, tegen onrecht van waar die ook komt en al is het van misleide broeders.

Allah (swt) heeft opstandelingen en onrechtplegers ook niet lief.



De Jihad die door jullie gevoerd wordt is er een om macht, er wordt zelfs openlijk voor uitgekomen. 'De oplossing is macht.'

Ja Allah! De oplossing ligt bij Allah (swt) maar jullie geloven er niet in.



Wa salaam alaykum beste broeder :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 21:57
Zo te zien neem jij je kennis over huidige situatie voornamelijk van Kaafir-bronnen.

Wanneer heb je voor het laatst de Qur'an geraadpleegd?

Geloof mij maar, wanneer je zo veel negatieve opvattingen over de Moslims hebt en de kaafir propaganda klakkeloos overneemt om het vervolgens als argument te gebruiken om je valse overtuigingen te verdedigen, dan zal zelfs grotten jou neit eens beschermen in behoud van je "religie".

Beste broeder salaam alaykum

Mijn Koran is al 7 maal terug van lijm voorzien, kapot gelezen.
De Verzen zitten in mijn hoofd , ik denk in Verzen, ik leef met Verzen.
De Koran zit in mijn bloed. Ik ben er dag in dag uit mee bezig!
Allah (swt) is mijn Getuige en meer heb ik niet nodig.
De Koran is mijn leidraad, mijn Touw.
Dat jij selectief denkt en de balk in het eigen oog niet kan zien is Qadr Allah, niks aan te doen.
Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 22:04
Aan Aboenoeh of een andere kenner van dit woord :Dit betekent.......... ?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

HUGH in het Urdu ! :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
08-11-10, 22:06
sadaqt
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aan Aboenoeh of een andere kenner van dit woord : Dit betekent.......... ?

Hollandistani
08-11-10, 22:20
HUGH in het Urdu ! :hihi:

Sorry voor het tijdsverschil.

in oedroe is het "tum ne sach bola" In klassiek arabisch is het "sadaqt". In het Nederlands is het "jij hebt de waarheid gesproken".

Wat is het het in het Madkhaliaans?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
08-11-10, 22:23
Schaam jouw! Moge Allah jou leiden!

Abu Qatada(Moge Allah hem spoedig bevrijden) zit vast voor 15 jaar in England voor spreken van Haqq! Al Maqdisi is om de maand in de gevangenis en sinds 2 maanden ook in Jordanie(Moge Allah hem gauw bevrijden) voor het spreken van Haqq!

Abdullah Azzam(Rahimahumullah) is Shaheed(inshAllah) door een aanslag op zijn leven in Pakistan 15 jaar geleden en jij durft hem je vijand te noemen?

Wat hebben jou Ulama gedaan? Welke Jihad hebben ze meegedaan? In Bosnie?Chechen?Afghanistan?Palastina? Waar? Wanneer hebben zij in gevangenissen gezeten voor het tegenspreken van de gezaghebbers? Zoals Ahmad Ibn Hanbal(rahimahullah)? Zoals ibn Tayyimiya(rahimahullah)? Welke beproevingen zijn ze ondergaan zoals Shaikh Omar AbdurRahman(Moge Allah hem bevrijden) die op onzin basis voor levenslang vast zit in VS? of Abu Hamza al Misri(Moge Allah hem bevrijden)? Of Ali al Khudair(FAa) of Sulayman Al Ulwaan(FAa) of Nasr bin Fahd(FAa) of Shaykh Mustafa Abu al Yazeed(rahimahumullah) die door een Americaanse raket in Pakistan Shuhadaa is geworden?

Waar zijn jullie legers? Waar zijn jullie Mujahiddeen? Waar zijn jullie trainingskampen om de Ummah te versterken en de kuffar te bevechten?

O ja jullie zijn met hun juist! En helpen hun tegen Islam!

Nou dan zijn we maar vijanden? Wat is de nut dan van elkaar te groeten met Salaam als jullie ons de positie van Kuffar hebben gegeven en wat belet jullie om jullie Broederschap met de kuffar te verstevigen door hun Mekka binnen te laten en jullie vrouwen en dochters aan hun aanbidden net zoals jullie dat hebben laten gebeuren in Afghanistan, Chechen, Pakistan, Iraq en noem maar op.

Jullie zijn de gekozen mensen(Referentie Joden)!

Aangezien je ons als vijand beschouwt dan veroordeel ons niet wanneer we jullie bevechten aangezien dat jouw woorden zijn!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sorry hoor maar ik begrijp er niets van.
ALLAH is toch GOD ?

Herhaaldelijk zeg je :Moge Allah hem spoedig bevrijden) enz enz dat gaat maar door !
Als ik de KORAN er op na sla dan is ALLAH Almachtig klopt toch?
En jou woorden zijn de waarheid of niet ?
Als het zo,n onrecht was als jij beweert , dan zou ALLAH toch op z,n minst ff een van deze ,,onschuldige martelaren,, verlossen ??
Mijn vraag: als ALLAH almachtig is en eerlijk is waarom grijpt hij dan niet in??
Zou het niet zo kunnen zijn dat ALLAH meer verstand heeft als jij ?? alle beweringen die jij zegt kloppen blijkbaar niet .

Jullie zijn de gekozen mensen(Referentie Joden)!

Mogelijk is de GOD van de JODEN almachtiger ?
Zo niet dan zijn er meerdere GODEN !
Ik ben AGNOST dus ik geloof in een bovennatuurlijk wezen een GOD dus .Blij dat ik dat zonder een geloof dus ook zonder haat
een goed mens kans zijn met nadruk op het woordje mens !
STOF GENOEG OM OVER NA TE DENKEN VOORDAT JE IEMAND ANDERS IETS VERWIJT .
vrede en vooral gezondheid is mijn motto en dat wens ik iedereen toe.

Eke
08-11-10, 22:26
Mohammed, jij klinkt alsof jij gevlucht bent voor onderdrukking.

Ik vraag me af of jij jezelf weleens afvraagt over de toestand van mensen in Afghanistan, Iraq of Palestina.

Of is het bij jou soort altijd "ikke ikke ikke..."
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


Dus..Of je vecht mee met de mensen in oorlogsgebieden of je ben een egoist ?

Ik hoorde eens van een kippenboer, die bracht kisten vol met jonge sterke kuikens naar Afghanistan zodat de mensen weer wat voedzaams konden eten in die bepaalde gebieden(....uh...eieren).

Das heel kreatief gedacht van die boer.

Je zult moeten onderhandelen met elkaar over de vrede en daaraan moeten werken.

Als je puur in machtstrijd blijft zitten (A tegen B) vallen er heel veel onschuldige burgers.
Vroeger lag dat anders. In de vroege middeleeuwen (de tijd van de Profeet Mohammed) vochten ze mannetje tegen mannetje. Weet je nog wel ?

Eke
08-11-10, 22:45
STOF GENOEG OM OVER NA TE DENKEN VOORDAT JE IEMAND ANDERS IETS VERWIJT .
vrede en vooral gezondheid is mijn motto en dat wens ik iedereen toe.

Welterusten, Fisherman. Moge je steun ontvangen op de momenten dat je stuk zit ..... Dat is sowieso al Goddelijk als je het zo zwaar hebt :) Denk daar maar eens overna. Vrede en gezondheid...retour. Maar ook voor die late lezer(es).

Eke
08-11-10, 22:53
HUGH in het Urdu ! :hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


HUGH ? :hihi: Dit doet me denken aan Hiawatha..



of was dat "UGH..ik ben een krijgertje " Lama. 't is laat. Welterusten, Mohammed.:)

Eke
08-11-10, 23:04
in oedroe is het "tum ne sach bola" In klassiek arabisch is het "sadaqt". In het Nederlands is het "jij hebt de waarheid gesproken".

Wat is het het in het Madkhaliaans?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


*Okee : jij hebt de waarheid gesproken, Hollandistani. Bedankt !

*OEF

mohammad1
09-11-10, 00:03
Salaam alaykum, beste broer

in oedroe is het "tu ne sach bola" In klassiek arabisch is het "sadaqt". In het Nederlands is het "jij hebt de waarheid gesproken".
Vergeef mij, maar mijn lach kon ik niet de baas.
In het oerdoe zal je bedoeld hebben: "te ne sach bola", leek mij op eerste zicht gemakkelijk te vertalen als : tu ne sais nougabolle.

Wat is het het in het Madkhaliaans? 'k Zou het niet weten.
Mijn Hugh zat er dus niet zo ver naast: "Ik heb de waarheid gezegd" in het Indiaans.
EDIT: ooh ja natuurlijk. Madakhila kennen de waarheid niet. Ze kennen alleen roddels en haat voor Moslims. Je ziet mij echt als een Wahabiet, niet? AllahuAlem, beste broer. :D

Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
09-11-10, 03:19
Beste broeder salaam alaykum

Mijn Koran is al 7 maal terug van lijm voorzien, kapot gelezen.
De Verzen zitten in mijn hoofd , ik denk in Verzen, ik leef met Verzen.
De Koran zit in mijn bloed. Ik ben er dag in dag uit mee bezig!
Allah (swt) is mijn Getuige en meer heb ik niet nodig.
De Koran is mijn leidraad, mijn Touw.
Dat jij selectief denkt en de balk in het eigen oog niet kan zien is Qadr Allah, niks aan te doen.
Wa salaam alaykum :vrede:



je bent zo vol van jezelf dat je jezelf belachelijk maakt.

lees je eigen woorden terug, kijk naar de Kibr. Je zegt dat de Koran in je bloed zit; heb jij garantie ?
Jij zegt dat altijd anderen een balk in hun ogen hebben.
kijk naar jezelf.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
09-11-10, 06:39
je bent zo vol van jezelf dat je jezelf belachelijk maakt.

lees je eigen woorden terug, kijk naar de Kibr. Je zegt dat de Koran in je bloed zit; heb jij garantie ?
Jij zegt dat altijd anderen een balk in hun ogen hebben.
kijk naar jezelf.

Salaam alaykum beste broeder,

Nu ik jou zo hoor, broeder, begin ik toch te twijfelen.
Ja hoogmoed, 't is een raar beestje. Voor je het beseft zit je er mee.

In het hart van je broer kunnen zien en hem afvallig verklaren en iedereen die niet in jouw jihad wil stappen of de shari'ah niet direct wil invoeren in het Westen, beledigen in de meest fraaie bewoordingen, getuigt echt van nederigheid. Ja 't is waar.
Men moet inderdaad de eigen berichten van tijd tot tijd eens teruglezen om een goed beeld te krijgen van jezelf.

Gelukkig is Allah (swt) Getuige van dit alles.
Een betere Getuige is er niet.

Wa salaam alaykum, :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

abdulhamid
09-11-10, 06:55
Salaam alaykum beste broeder,

Nu ik jou zo hoor, broeder, begin ik toch te twijfelen.
Ja hoogmoed, 't is een raar beestje. Voor je het beseft zit je er mee.

In het hart van je broer kunnen zien en hem afvallig verklaren en iedereen die niet in jouw jihad wil stappen of de shari'ah niet direct wil invoeren in het Westen, beledigen in de meest fraaie bewoordingen, getuigt echt van nederigheid. Ja 't is waar.
Men moet inderdaad de eigen berichten van tijd tot tijd eens teruglezen om een goed beeld te krijgen van jezelf.

Gelukkig is Allah (swt) Getuige van dit alles.
Een betere Getuige is er niet.

Wa salaam alaykum, :vrede:


wa alaykum salaam

deze woorden zouden mooi zijn uit de mond van iemand die anderen niet beledigt.

Jij beledigt anderen en je blijft het doen, dus uit jouw mond hebben deze woorden geen schoonheid en geen betekenis...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
09-11-10, 08:33
wa alaykum salaam

deze woorden zouden mooi zijn uit de mond van iemand die anderen niet beledigt.

Jij beledigt anderen en je blijft het doen, dus uit jouw mond hebben deze woorden geen schoonheid en geen betekenis...

Salaam alaykum,

Geef jouw goede raad eens aan je vriendjes beste broeder.
Ze hebben hem nodig.
Dat zij zich beledigd voelen door mijn woorden, komt door hun instelling.
En het is zeker niet mijn bedoeling om te beledigen.
En ik plaats ook niemand buiten de Islam. Hoe zou ik het kunnen?

Wat denk je van volgende berichten? Persoonlijk geadresseerd!

hij is een muschrik van de hoogste plank
zijn geleerden zijn schajtaan en zijn Echo
hij zou zelfs zijn moeder overhandigen om zijn democratie te kunnen leven

Na'am jij bent mijn vijand!
Jij bent een kafir, dus mijn vijand! Jij bent tegen de Mujahiddeen dan zul je mij voor je vinden! Wie de oorlog verklaart aan Mujahiddeen is mijn Vijand!

Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!

Beste zuster, het aanhangseltje dat dit heeft gepost zit met een emotionele crisis. Little girl VS am I really a man? Dus, let er vooral niet op. Poor thing can't help him/herself.

Ten eerste jij Zindiq, heb jij enige bewijs dat dit 100% van de Mujahiddeen is of ga jij af op kafir nieuws zolang het tegen de Mujahiddeen is RAND(Americaanse instituut die zich bezig houdt met veranderen van Islam in voordeel van kuffar) Debiel?

Ware het niet voor hypocrieten en afvalligen zoals jou en anderen die de mannen ontmoedigen voor Jihad, dan zouden vrouwen geen Jihad hoeven te voeren, maar het is welbekend dat wanneer Jihad fard ayn is dat vrouwen en kinderen ook verplicht worden om te vechten indien nodig!

Ja we begrijpen het maar al te goed jij bent een hypocriet die een paar Ahadith buiten hun context gebruikt om je eigen gelijk te behalen en de oprechte Moslims probeert te dwarsbomen om je heer Shaitan te dienen!

ja, door de Koran te volgen en niet je begeertes, zoals jij dat doet, zoekend naar de welbehagen van kuffar. Carolus, jij bent een kafir en ik ben blij dat jij ontevreden bent over mij, dat laat mij zien dat ik goed bezig ben, want het is mij al kenbaar gemaakt in Koran dat kuffar nooit tevreden over mij zal zijn tenzij ik me rug terug draai naar mijn geloof zoals deze mohammad voormalig bekend als ismaelsalam heeft gedaan. Deze hypocriet die mooie namen aan zich toeschrijft die hij onwaardig is om zo als een Moslim overtekomen! Zeg eens hypocriet, wat is jou echte naam?

Shame on you dwarfs, what do you know? The Mujahideen do not need you, half men with no resolve. They do not need any advice on Jihad from scholars who are paid for and defeated. They have all the wisdom and the vision that they need. DIE in your anger, and continue your criticism of the Mujahideen. NOTHING will affect them!

Enzoverder, te mooi voor woorden.

Ben je niet een beetje vooringenomen?
Je mag mijn "persoonlijke beledigingen" er eens naast zetten.
Zoek ze op.
Misschien zie ik dan waar ik fout ben geweest en leer ik er uit.

Ik zie dat je nog een beetje geweten hebt en daarom in dit bericht ook nog eens de salaam geeft.
Moge Allah (swt) je ervoor belonen en ons allemaal leiden.
AllahuAlem

Wa salaam alaykum, :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
09-11-10, 10:54
o ismael toch waarom zet je dan ook niet de hele contexten van die gesprekken jij moenafiq? jij beschuldigt de Mujahiddeen van tal van zaken die jij van cnn en bbc hebt gehoord en dan word je erop gewezen dat je de propaganda van de kuffar aanneemt en niet de koran volgt dan zeg je koran zit in me bloed. Nou bewijz maar al die zaken waarvan jij de Mujahiddeen beschuldigt uit Koran en Sunnah! Jij volgt je begeerte en niets anders. Jij behoort niet tot een Madhab en je hebt geen jamaah! Je bent een secte op je zelf en vele zijn de eenzame dwalende schapen zoals jou die verschillende dwalingen van verschillende dwalende sectes tot deen hebben genomen omdat het hun begeertes aanspreekt. Je houdt je bezig met zaken zoals Jihad terwijl jou begrip van Tawheed, Tawakkul, vergaren van kennis, fiqh, Aqeedah, Iman,Islam enso. niet eens heb begrepen en wilt begrijpen. Hou je dus vooral bezig met het aanvallen van Moslims en beschermen van kuffar die jij nog eens als gelovigen beschouwt en dan zullen we zien of je enige succes in deze wereld en hiernamaals boekt! En geef je zelf niet te veel eer door maar zelfs te denken dat jij een Moslim kan misleiden! Je bent niks en zal niks breiken behalve de welbehagen van kuffar!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
09-11-10, 11:35
o ismael toch waarom zet je dan ook niet de hele contexten van die gesprekken jij moenafiq? jij beschuldigt de Mujahiddeen van tal van zaken die jij van cnn en bbc hebt gehoord en dan word je erop gewezen dat je de propaganda van de kuffar aanneemt en niet de koran volgt dan zeg je koran zit in me bloed. Nou bewijz maar al die zaken waarvan jij de Mujahiddeen beschuldigt uit Koran en Sunnah! Jij volgt je begeerte en niets anders. Jij behoort niet tot een Madhab en je hebt geen jamaah! Je bent een secte op je zelf en vele zijn de eenzame dwalende schapen zoals jou die verschillende dwalingen van verschillende dwalende sectes tot deen hebben genomen omdat het hun begeertes aanspreekt. Je houdt je bezig met zaken zoals Jihad terwijl jou begrip van Tawheed, Tawakkul, vergaren van kennis, fiqh, Aqeedah, Iman,Islam enso. niet eens heb begrepen en wilt begrijpen. Hou je dus vooral bezig met het aanvallen van Moslims en beschermen van kuffar die jij nog eens als gelovigen beschouwt en dan zullen we zien of je enige succes in deze wereld en hiernamaals boekt! En geef je zelf niet te veel eer door maar zelfs te denken dat jij een Moslim kan misleiden! Je bent niks en zal niks breiken behalve de welbehagen van kuffar!

Amien, beste broeder
Sadaqt, Insha'Allah.
Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
09-11-10, 12:40
Da's dan ook het enige wat je kan zeggen om je hypocrisie te verbergen. Waarom beantwoord je mij niet inhoudelijk als je waarachtig bent?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-11-10, 15:30
Broeder, gebruik geen shi'itische bronnen. (press tv)

zeggen de beelden niet genoeg
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-11-10, 15:33
Beste broeder salaam alaykum



Mijn Koran is al 7 maal terug van lijm voorzien, kapot gelezen.

De Verzen zitten in mijn hoofd , ik denk in Verzen, ik leef met Verzen.

De Koran zit in mijn bloed. Ik ben er dag in dag uit mee bezig!

Allah (swt) is mijn Getuige en meer heb ik niet nodig.

De Koran is mijn leidraad, mijn Touw.

Dat jij selectief denkt en de balk in het eigen oog niet kan zien is Qadr Allah, niks aan te doen.

Wa salaam alaykum :vrede:




Mijn Koran is al 7 maal terug van lijm voorzien, kapot gelezen.

De Verzen zitten in mijn hoofd , ik denk in Verzen, ik leef met Verzen.

De Koran zit in mijn bloed. Ik ben er dag in dag uit mee bezig!

Allah (swt) is mijn Getuige en meer heb ik niet nodig.





zo ook de qoran van islambachers, Orientalisten, en zelfs schajtaan
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
09-11-10, 15:35
in oedroe is het "tu ne sach bola" In klassiek arabisch is het "sadaqt". In het Nederlands is het "jij hebt de waarheid gesproken".

Wat is het het in het Madkhaliaans?

EDIT: ooh ja natuurlijk. Madakhila kennen de waarheid niet. Ze kennen alleen roddels en haat voor Moslims.


Wat is het het in het Madkhaliaans?

bid3a, daal.:hihi::hihi::hihi::hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Sterretje2
10-11-10, 12:28
Lees je de koraan in het nederlands mohammad zelfs de grote geleerden die de hele koraan uit hun hoofd kennen zeggen niet dat ze de koraan 100procent begrypen sommige arabische woorden kent vele betekenissen
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
10-11-10, 14:18
Lees je de koraan in het nederlands mohammad zelfs de grote geleerden die de hele koraan uit hun hoofd kennen zeggen niet dat ze de koraan 100procent begrypen sommige arabische woorden kent vele betekenissen
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL


Salaam alaykum beste zuster

Jaja :hihi: de Koran is zooooo moeilijk dat alleen "geleerden" hem kunnen lezen en iedereen die hem denkt te kunnen lezen en te begrijpen een grote zonde begaat. Het monopolie van de "geleerden" die de Woorden van Allah (swt) mogen verdraaien naar eigen wens.

Al je iets niet weet ga dan naar de mensen van kennis 21/7
Heb je de tafsir al eens gelezen beste zuster? Of durf je ook niet in de Koran te kijken?

A L M Dit is het Boek, waaraan geen twijfel is, een leidraad voor de Moettaqoen. AL Baqarah

En voorzeker WIJ hebben de Koran gemakkelijk gemaakt ter vermaning, is er dan niemand die er lering uit trekt.

En voorzeker Wij hebben....

En voorzeker Wij hebben.....

En voorzeker Wij hebben....
Is er dan niemand die er lering ui trekt.
Al Qamar 54/ 17-22-32-40

Daarna is aan ONS de uitleg ervan.
AL Qiyaamah 75/19

A L M Dit zijn de Verzen van het duidelijke Boek.
Yusuf 12/1

En de Boodschapper zei: "O mijn Heer voorwaar mijn volk heeft deze Koran achtergelaten"
AL Furqaan 25/30

Jaja beste zuster Allah (swt) heeft gelogen, de Koran is te moeilijk, de "geleerden" hebben gelijk. Je moet hen volgen.

Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sjo
10-11-10, 18:23
Beste broeder salaam alaykum


Dat jij selectief denkt en de balk in het eigen oog niet kan zien is Qadr Allah, niks aan te doen.


Ik zie hier dat Bijbelverzen ook al in jouw hoofd zitten....

gr.
sjo