PDA

Bekijk Volledige Versie : Het sprookje van het groeiende fascisme



super ick
04-11-10, 14:13
Het sprookje van het groeiende fascisme

De politite hield de demonstratie onder controle
Terecht heeft burgemeester Eberhard van der Laan de demonstratie van hooligans en extreemrechts naar een industrieterrein verplaatst.

De media spraken steeds van een pro-Wildersdemonstratie. Dat vond ik raar. Want in een vroeg stadium had Wilders laten weten dat hij niets met die mensen en hun demonstratie van doen heeft.

Hoezo dus pro-Wilders?

Openbare orde
De media wilden suggereren dat Wilders een extreemrechtse groepering aantrekt, die dan vervolgens de openbare orde wilde verstoren.

De linkse media werden teleurgesteld. Ten eerste kwamen slechts een paar mensen opdagen. Ten tweede is het de politie en de gemeente Amsterdam gelukt om de zaak onder controle te houden.

Maar de vraag blijft: in hoeverre is onze samenleving gevoelig voor extreemrechtse verwerpelijke opvattingen en daden?

AIVD
De AIVD kwam deze week met een rapport over extreemrechtse groepen in Nederland. In ‘Afkalvend front, blijvend beladen’ komt de AIVD tot de conclusie dat de dreiging van extreemrechts en rechts-extremisme tegen de democratische rechtsorde in Nederland gering is.

Een interessante conclusie. Er zijn dus weinig mensen in Nederland die belangstelling hebben voor extreemrechtse opvattingen. En die personen met extreemrechtse opvattingen vormen geen ernstige bedreiging voor onze rechtsorde.

Fortuyn
Sommigen beweerden dat 9/11, de islam en de moorden op Fortuyn en Van Gogh zouden bijdragen aan de toename van extreemrechtse aanhang in Nederland.

Dat is niet het geval: ‘Politiek-maatschappelijke gebeurtenissen en ontwikkelingen, zoals de aanslagen van 11 september 2001, de moorden op Fortuyn en Van Gogh, of de financieel-economische crisis, blijken nauwelijks een invloed van betekenis te hebben op de aard, ernst of omvang van de dreiging die uitgaat van extreemrechts en rechts-extremisme.

Door leiders is op dergelijke gebeurtenissen in het verleden met terughoudendheid of zelfs niet gereageerd, uit vrees voor een verkeerde interpretatie van hun uitingen of mogelijke strafvervolging. Hiermee zijn politiek-maatschappelijke gebeurtenissen en ontwikkelingen amper bruikbaar als thema’s om een achterban bijeen te brengen of te mobiliseren.’

Fascisme
Al degenen die de islamcritici verweten dat zij bijdragen aan de groei van het fascisme door hun kritiek op de politieke islam, blijken het bij verkeerde eind te hebben.

Feitelijk zag ik ook nooit aanwijzingen waaruit zou blijken dat de aanhang van extreemrechts aan het groeien is. Maar waarom wilden zij dat wij daarin gingen geloven?

Op die manier kon een legitieme discussie over islam en integratie de mond worden gesnoerd.

Handelaren in angst
Toch moesten wij geloven dat sinds 9/11 het fascisme aan het groeien is in Europa. De handelaren in angst zagen wel brood in dit sprookje.

De AIVD schrijft daarover; ‘De dreiging die aan extreemrechts en rechts-extremisme wordt toegeschreven is vaak groter dan deze op basis van de resultaten van onderzoek van de AIVD blijkt te zijn. Deze veronderstelde dreiging berust op beeldvorming. Het beeld sluit aan bij, en is gebouwd op de breed gedragen maatschappelijke antipathie tegen extreemrechts en rechts-extremisme.

De links-extremistische opponenten AFA en KAFKA hebben een rol in het ontstaan van de beeldvorming rondom extreemrechts en rechts-extremisme. Ze ontlenen hun bestaansrecht aan de dreiging die hiervan kan uitgaan en cultiveren het beeld dat deze groot is en groeit.’

Zo lang de fascistische dreiging bestaat, kunnen de extreemlinkse groeperingen hun bestaansrecht legitimeren. Dit geldt niet alleen voor de extreme groepering.

Linkse figuren
Ook sommige gewone linkse figuren hebben voordeel bij het cultiveren van het beeld dat de fascisten aan de poorten van Amsterdam staan. Met dit argument wordt de discussie natuurlijk monddood gemaakt.

Een sprookje minder. Gelukkig maar.

Afshin Ellian

tanger'73
04-11-10, 17:13
Net zo'n sprookje als die cultus omtrent tsunami islamisering van Nederland en figuren zoals aliën c.s. die daar zelf gewillig een slaatje uitslaan. Mooi, dat kan dus ook de vuilcontainer in.

super ick
04-11-10, 18:50
Net zo'n sprookje als die cultus omtrent tsunami islamisering van Nederland en figuren zoals aliën c.s. die daar zelf gewillig een slaatje uitslaan. Mooi, dat kan dus ook de vuilcontainer in.


Islamisering is net zo'n sprookje als het fasismespook.

Eerst demoniseren en vervolgens mag je alles roepen.

Abu_Hurayrah
04-11-10, 18:56
Fascisme is ongrijpbaar zo lang het geen geschiedenis is. Nog even en alles is fascisme.

tanger'73
04-11-10, 19:25
Islamisering is net zo'n sprookje als het fasismespook.

Eerst demoniseren en vervolgens mag je alles roepen.


in onze huidige rechtsstaat is er noch sprake van fascisme, noch van islamisering.

super ick
05-11-10, 07:56
in onze huidige rechtsstaat is er noch sprake van fascisme, noch van islamisering.

Hoho, achter de schermen trekt er toch een fascist aan de touwtjes? Een fascist met 1.500.000 volgers?
Rabbae trekt daar toch tegen ten strijde? Hij strijdt toch tegen het fascisme?

Of zou er misschien net zoveel voordeel aan de extreem linkerzijde van de politiek zitten als aan de rechterzijde?

Rechts = werkt graag met het islamiseringspook.
Links = werkt graag met het fascismespook.

Ik vind dit best een sterke column.

Bofko
05-11-10, 08:22
Fascisme is ongrijpbaar zo lang het geen geschiedenis is. Nog even en alles is fascisme.

:zozo: Wijze woorden

knuppeltje
05-11-10, 08:59
In ieder geval is het geleuter over links en rechts iets dat uitstekend bij een sprookjesboek past. :maf2:

Bart.NL
05-11-10, 09:04
Het smijten met termen was altijd een beproefd middel om mensen gedachtenloos tot actie te bewegen. Het is een beetje uitgewerkt.

Joesoef
05-11-10, 09:19
Welk belang heeft Afshin om dit zo te melden?

knuppeltje
05-11-10, 09:23
Het smijten met termen was altijd een beproefd middel om mensen gedachtenloos tot actie te bewegen. Het is een beetje uitgewerkt.

Ik denk het niet, zie het succes van Wilders, de grootste termensmijter.

Pizzaman
05-11-10, 09:28
NB: ik betwijfel of de PVV enige invloed heeft over fascisten, evenmin als de SP invloed heeft over de AFA.
Of dat Feyenoord invloed zou hebben over hooligans. Voetbalclubs kunnen die gasten tenminste nog een stadionverbod opleggen.

Over islamisering, als mensen graag aparte loketten willen hebben voor manne en vrouwen dan moeten ze dat maar doen, hoewel ik het volkomen achterlijk vind. Het probleem ontstaan op het moment dat dergelijke ongein de burger belastingcenten gaat kosten.
Idem indien dergelijke hobbies verhinderen dat iemand normaal z'n eigen broek (jurk?) ophoudt en bijgevolg nodeloos de kas leegslurpt.

het betalen voor een anders hobby gaat mij gewoon te ver.

tanger'73
05-11-10, 12:03
Hoho, achter de schermen trekt er toch een fascist aan de touwtjes? Een fascist met 1.500.000 volgers?
Rabbae trekt daar toch tegen ten strijde? Hij strijdt toch tegen het fascisme?

Of zou er misschien net zoveel voordeel aan de extreem linkerzijde van de politiek zitten als aan de rechterzijde?

Rechts = werkt graag met het islamiseringspook.
Links = werkt graag met het fascismespook.

Ik vind dit best een sterke column.

Het is meer een column waar hij zijn eigen streken en misvattingen radicaal onderuit haalt. Als je A zegt, moet je ook B zeggen. Nogmaals, we leven in een democratische rechtsstaat waar nog sprake is van fascisme, noch van op welke wijze dan ook islamisering.

Echter, vrijblijvende fascistische, racistische en radicale opvattingen, worden door dezelfde democratische rechtsstaat tot op zekere hoogte getolereerd.

Bart.NL
05-11-10, 13:48
Ik denk het niet, zie het succes van Wilders, de grootste termensmijter.

Binnenkort werkt dat ook niet meer.

Pizzaman
05-11-10, 13:58
Binnenkort werkt dat ook niet meer.

Natuurlijk wel, hij verzint gewoon nieuwe kreten.
Een goeie slogan is heel wat waard hoor.

En we lebberen allemaal ook nog steeds Cola al weten we dat het slecht voor de gezondheid is.
Het hangt er maar van af hoe je het brengt. :cola:

Overigens werken 'subsidieslurper' en 'subsidie-infuus' nog steeds als de beste.
Die 'kopvoddentax' was wat minder, dus die gaat de ijskast in.
Ik maak me geen zorgen. :melig2:

Bart.NL
05-11-10, 14:08
Ik maak me geen zorgen. :melig2:

Ik ook niet.

super ick
06-11-10, 12:13
Het is meer een column waar hij zijn eigen streken en misvattingen radicaal onderuit haalt. Als je A zegt, moet je ook B zeggen.

IK heb zo'n vaag vermoeden dat jij hem andere zaken aanwrijft waardoor je hem hypocriet vind? Schiet je nu de boodschapper af? Want dat zie je hier vaak gebeuren.


Nogmaals, we leven in een democratische rechtsstaat waar nog sprake is van fascisme, noch van op welke wijze dan ook islamisering.

Nogmaals, daar waren we het al over eens. Beide spoken kunnen in de kast en kunnen daar alleen in blijven als alles bespreekbaar is en niets heilig wordt verklaard.
Die linkse pamperaars hebben Wilders veroorzaakt. Die hebben mensen van de wal in de sloot geholpen waardoor ze in uitzichtloze posities zijn blijven hangen. Nog steeds komen ze niet veel verder dan schenken als oplossing. En veel zeehondjes kunnen nu niet anders meer. Die wachten tot er weer een visje voor hun neus gehouden wordt. Maar de vis raakt helaas op.
Stel er geen vragen over want dan ben je fascist.


Echter, vrijblijvende fascistische, racistische en radicale opvattingen, worden door dezelfde democratische rechtsstaat tot op zekere hoogte getolereerd.

Gelukkig maar, precies zoals je zegt: tot op zekere hoogte.
Ook de imam die uit een oud boek een stukje citeerde over het van hoge gebouwen gooien van homo's, werd vrijgesproken. Ook terrecht.
Dat homo's zich door die teksten beledigd voelden, ook terrecht.
Dat er veel onzin geroepen wordt is ook waar.
Dat men zich er in alle geledingen schuldig aan maakt is ook waar.
Ik vind het pas smerig worden als er 1 partij het morele gelijk claimt en daarmee alle discussie in de kiem wil smoren.

Echte discriminatie en extreem rechts komt niet op grote schaal voor.

tanger'73
06-11-10, 17:55
IK heb zo'n vaag vermoeden dat jij hem andere zaken aanwrijft waardoor je hem hypocriet vind? Schiet je nu de boodschapper af? Want dat zie je hier vaak gebeuren.



Nogmaals, daar waren we het al over eens. Beide spoken kunnen in de kast en kunnen daar alleen in blijven als alles bespreekbaar is en niets heilig wordt verklaard.
Die linkse pamperaars hebben Wilders veroorzaakt. Die hebben mensen van de wal in de sloot geholpen waardoor ze in uitzichtloze posities zijn blijven hangen. Nog steeds komen ze niet veel verder dan schenken als oplossing. En veel zeehondjes kunnen nu niet anders meer. Die wachten tot er weer een visje voor hun neus gehouden wordt. Maar de vis raakt helaas op.
Stel er geen vragen over want dan ben je fascist.



Gelukkig maar, precies zoals je zegt: tot op zekere hoogte.
Ook de imam die uit een oud boek een stukje citeerde over het van hoge gebouwen gooien van homo's, werd vrijgesproken. Ook terrecht.
Dat homo's zich door die teksten beledigd voelden, ook terrecht.
Dat er veel onzin geroepen wordt is ook waar.
Dat men zich er in alle geledingen schuldig aan maakt is ook waar.
Ik vind het pas smerig worden als er 1 partij het morele gelijk claimt en daarmee alle discussie in de kiem wil smoren.

Echte discriminatie en extreem rechts komt niet op grote schaal voor.


Wat is nu het probleem? By the way, discriminatie komt veel vaker voor dan je denkt, in tegenstelling tot extreem rechts dat geen zoden aan de dijk legt. Bovendien hebben achterlijke kuddes dieren wilders veroorzaakt, die graag achter een wortel aanlopen.

Voorts zijn ook de liberaal democraten en confessionele middenpartijen ook in diepe crisis, door alles waar deze stromingen voor staan onder invloed van een proleet lukraak te verkrachten.

super ick
08-11-10, 10:03
Wat is nu het probleem? By the way, discriminatie komt veel vaker voor dan je denkt, in tegenstelling tot extreem rechts dat geen zoden aan de dijk legt. Bovendien hebben achterlijke kuddes dieren wilders veroorzaakt, die graag achter een wortel aanlopen.

Voorts zijn ook de liberaal democraten en confessionele middenpartijen ook in diepe crisis, door alles waar deze stromingen voor staan onder invloed van een proleet lukraak te verkrachten.

Het probleem is dat wanneer ik iemand uitmaak voor fascist de discussie direct gesloten is. Lekker makkelijk, problemen die er echt zijn worden zo niet meer aangepakt. Laat maar lullen die fascist, toch?

Die achterlijke kuddedieren stemden enkele jaren geleden nog PvdA. Toen waren het geen kuddedieren maar bezorgde burgers die hun stem lieten horen door PvdA te stemmen. Precies dezelfde mensen zijn nu ineens achterlijk.
Generaliseren mag, zolang het de Wildersstemmers betreft.

Je hebt gelijk als je stelt dat er teveel vooroordelen zijn. Bijvoorbeeld op de arbeidsmarkt. Ik zie toch behoorlijk veel Marokkaanse jeugd verschijnen die van het HBO afkomen. Eerst bijna alleen de dames, nu beginnen de heren ook te komen.
Daar ligt niet zozeer een probleem, volgens mij zijn het Marokkanen zonder diploma die zich te groot voelen om ongeschoold werk te doen. Hun ego staat in geen verhouding tot hun capaciteiten. Diverse werkgevers hebben het geprobeerd en zijn nu terughoudend geworden.
Aan 1 kant niet goed, aan de andere kant begrijpelijk.

knuppeltje
08-11-10, 10:28
Die achterlijke kuddedieren stemden enkele jaren geleden nog PvdA. Toen waren het geen kuddedieren maar bezorgde burgers die hun stem lieten horen door PvdA te stemmen. Precies dezelfde mensen zijn nu ineens achterlijk.

Generaliseren mag, zolang het de Wildersstemmers betreft.

Over generaliseren gesproken. :maf2:

super ick
08-11-10, 11:43
Over generaliseren gesproken. :maf2:

Als je 1 berichtje terug leest dan weet je dat ik de terminolgie gebruik die Tanger gebruikte.

Was je zo gehaast er even in te hakken? Ergggg onzorgvuldig hoor.

tanger'73
08-11-10, 11:49
Het probleem is dat wanneer ik iemand uitmaak voor fascist de discussie direct gesloten is. Lekker makkelijk, problemen die er echt zijn worden zo niet meer aangepakt. Laat maar lullen die fascist, toch?

Die achterlijke kuddedieren stemden enkele jaren geleden nog PvdA. Toen waren het geen kuddedieren maar bezorgde burgers die hun stem lieten horen door PvdA te stemmen. Precies dezelfde mensen zijn nu ineens achterlijk.
Generaliseren mag, zolang het de Wildersstemmers betreft.

Je hebt gelijk als je stelt dat er teveel vooroordelen zijn. Bijvoorbeeld op de arbeidsmarkt. Ik zie toch behoorlijk veel Marokkaanse jeugd verschijnen die van het HBO afkomen. Eerst bijna alleen de dames, nu beginnen de heren ook te komen.
Daar ligt niet zozeer een probleem, volgens mij zijn het Marokkanen zonder diploma die zich te groot voelen om ongeschoold werk te doen. Hun ego staat in geen verhouding tot hun capaciteiten. Diverse werkgevers hebben het geprobeerd en zijn nu terughoudend geworden.
Aan 1 kant niet goed, aan de andere kant begrijpelijk.

om geen verwarring te stichten is iedereen die stemt een kuddedier, al dan niet achterlijk. Definitief en zeker achterlijk ben je als je op een proleten partij als een PVV stemt.

Vooroordelen hebben vaak discriminatie en verboden onderscheid ten gevolg en dat is niet alleen jammer, maar uitermate kwalijk. De arbeidsmarkt als slaaf van onze geautomatiseerde kapitalistische economie kent haast geen ongeschoolde arbeid meer. ongeschoold werk is een uitgestorven fenomeen. En bij laagbetaalde banen heb je op z'n minst ambachtschool nodig en dus een beroepsopleiding in dat kader.

Verder kent de arbeidsmarkt banen waar een zekere denkniveau en competenties, zonder noodzaak van diploma in eerste aanleg van kracht zijn. omdat sommige werkzaamheden bij een baan niet in diploma's zijn uit te drukken.

De enige capaciteit die ik verder bij een baan kan bedenken is de wil en motivatie om te werken en daar mag een eventuele ego niet bij in de weg staan. Daar zouden werkgevers op moeten toetsen en ik verzeker dat er geen reet van die vooroordelen over zouden blijven.

Waar die zogenaamde terughoudendheid aan ligt, kan iedereen voor zichzelf wel invullen.

super ick
08-11-10, 11:56
Verder kent de arbeidsmarkt banen waar een zekere denkniveau en competenties, zonder noodzaak van diploma in eerste aanleg van kracht zijn. omdat sommige werkzaamheden bij een baan niet in diploma's zijn uit te drukken.

De enige capaciteit die ik verder bij een baan kan bedenken is de wil en motivatie om te werken en daar mag een eventuele ego niet bij in de weg staan. Daar zouden werkgevers op moeten toetsen en ik verzeker dat er geen reet van die vooroordelen over zouden blijven.

Waar die zogenaamde terughoudendheid aan ligt, kan iedereen voor zichzelf wel invullen.

Ja hoor, werkgevers zitten te springen om goede mensen maar laten de gemotiveerde Marokkanen lopen omdat...........ze Marokkaan zijn.

Bedrijven willen winst maken, als je ze niet reguleerd desnoods met kinderarbeid. Maar de Marokkanen, neeeeee die moeten ze niet.

tanger'73
08-11-10, 12:04
Ja hoor, werkgevers zitten te springen om goede mensen maar laten de gemotiveerde Marokkanen lopen omdat...........ze Marokkaan zijn.

Bedrijven willen winst maken, als je ze niet reguleerd desnoods met kinderarbeid. Maar de Marokkanen, neeeeee die moeten ze niet.

Bedrijven willen winst maken, maar liever niet met Marokkanen in dienst omdat velen discrimineren en dat weet iedereen, behalve jij.

mohammad1
08-11-10, 12:16
in onze huidige rechtsstaat is er noch sprake van fascisme, noch van islamisering.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Beste broeder,

En durf je dat ook hardop zeggen? Ga eens in de wind staan.

De rechtstaat is die staat die gebaseerd zal zijn op de shari'ah.

En ben je het daar niet mee eens, welkom dan in mijn hypocrieten-clubje.



#15

Salahuddeenalkurdi

Moderator

Geregistreerd: 5 februari 2010

Geslacht:

Berichten: 812

Rep kracht: 120



Re: Somalische moeders opgeroepen voor de jihad.



Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!



Er is dus nog hoop voor de Kufaar! Moslims daarentegen kunnen voor hun leven vrezen.

Waar blijft de Ummah die het niet eens is met dergelijke van haat overlopende zielen om ze te helpen met zichzelf te verbeteren?

Wa salaam alaykum :vrede:

__________________
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
08-11-10, 17:28
Deel 2

En het gaat zo maar verder op ansaar. Maar geen vuiltje aan de lucht.

Vraag abdulhamid: Begrijp ik het goed dat jij Anwar Al Awlaki als vijand ziet?

Antwoord Mohammad: Salaam alaykum beste broeder,

Begrijp ik het goed dat jij mij als jouw vijand ziet?

Begrijp ik het goed dat Salahuddeenalkurdi mij als vijand ziet?

Ik zie geen enkele broeder als vijand maar wel als misleid door de Shaytan.
Er is een verschil, zie je het?
Wa salaam alaykum

__________________________________________________ _________

Re: Youtube verwijdert video's moslimgeestelijke
Salahuddeenalkurdi
Moderator

Oorspronkelijk geplaatst door Salahuddeenalkurdi
Ismael Moge Allah jou vervloeken! Wallahi in mijn leven heb ik nooit zo iemand gehaat als jou! SubhanAllah! Zelfs de kuffar zijn minder schadelijk voor Islam dan hypocrieten zoals jou!


Salahuddeenalkurdi
Moderator
Na'am jij bent mijn vijand!

60:4. Er is een goed voorbeeld voor u in Abraham en degenen die met hem waren toen zij tegen hun volk zeiden: "Wij hebben niets uitstaande met u en hetgeen gij buiten Allah aanbidt. Wij verwerpen u en er is tussen u en ons eeuwige vijandschap en haat ontstaan, tenzij gij in Allah, de Enige gelooft." - uitgezonderd het woord van Abraham tot zijn vader: "Ik zal zeker om vergiffenis voor u vragen, ik heb niets van Allah ten uwen behoeve. - Onze Heer, in U stellen wij ons vertrouwen en tot U wenden wij ons, en naar U is de terugkeer.

Jij bent een kafir, dus mijn vijand! Jij bent tegen de Mujahiddeen dan zul je mij voor je vinden! Wie de oorlog verklaart aan Mujahiddeen is mijn Vijand!

Ik hou van Shaykh Anwar Al Awlaki voor de zaak van Allah en een ieder die hem aanvalt is of een Jahil of een Kafir!

Jij bent de enige die Misleidt is door Shaytan!

4:74. Laten derhalve zij, die hun tegenwoordig leven voor het leven in het Hiernamaals willen offeren, voor de zaak van Allah strijden. En wie voor de zaak van Allah strijdt, hetzij hij gedood wordt of overwint, weldra zullen Wij hem een grote beloning geven.

75. En waarom strijdt gij niet voor de zaak van Allah en voor de zwakken -- mannen, vrouwen en kinderen - die zeggen: "Onze Heer, neem ons uit deze stad waarvan de bewoners onderdrukkers zijn en schenk ons een vriend en een helper uwerzijds.

76. Zij die geloven, strijden voor de zaak van Allah, maar de ongelovigen strijden voor de zaak van de boze. Strijdt daarom tegen de vrienden van Satan; voorzeker, Satan's plan is zwak.

77. Ziet gij niet degenen, tot wie gezegd werd: "Weerhoudt uw handen, houdt het gebed en betaalt de Zakaat? " En wanneer het strijden hun is voorgeschreven, ziet, een deel hunner vreest de mensen zoals men Allah behoort te vrezen, of zelfs nog erger en zij zeggen: "Onze Heer, waarom hebt Gij ons het strijden voorgeschreven? Waarom hebt Gij ons niet voor een korte tijd uitstel verleend?" Zeg: "Het voordeel van deze wereld is gering en het Hiernamaals zal beter zijn voor hem die Allah vreest. En u zal niet het minste onrecht worden aangedaan.

__________________________________________________ _____

En het antwoord komt in groep!
__________________________________________________ _____

Re: Youtube verwijdert video's moslimgeestelijke
aboenoeh
Ansaar's VIP lid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abdulhamid
Jij zegt Inchaa'allah om te hopen dat een Moslimgeleerde verdwijnt??

Begrijp ik het goed dat jij Anwar Al Awlaki als vijand ziet?
niet op ingaan
hij is een muschrik van de hoogste plank
zijn geleerden zijn schajtaan en zijn Echo
hij zou zelfs zijn moeder overhandigen om zijn democratie te kunnen leven
bekijk zijn topics maar
a3oedoe billah
hoe sterker onze islamitische ideologie hoe gemakelijker het westen dood bloeit door haar hipocrity
__________________________________________________ _

Alles voorzien van de nodige youtubes en peptalk.
En alles live op ansaar. Als een sprookje van 1001 nacht.
Vrede zij met jullie allemaal. :vrede:

__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

(leen)
08-11-10, 19:41
Bedrijven willen winst maken, maar liever niet met Marokkanen in dienst omdat velen discrimineren en dat weet iedereen, behalve jij.

Mijn zwager is marokkaan, de man zit tot zijn strot in zijn werk met daar nog regelmatig overuren bij.
Hij werkt in de stoffering en komt veel bij particulieren thuis.
Kan me niet voorstellen dat hij een uitzondering is.
Hij is hier wel geboren,spreekt beter nederlands dan mij:zozo:

tanger'73
08-11-10, 19:46
Mijn zwager is marokkaan, de man zit tot zijn strot in zijn werk met daar nog regelmatig overuren bij.
Hij werkt in de stoffering en komt veel bij particulieren thuis.
Kan me niet voorstellen dat hij een uitzondering is.
Hij is hier wel geboren,spreekt beter nederlands dan mij:zozo:

1 van de 10 Marokkanen met een baan, kan je gerust een uitzondering noemen. Die 9 andere Marokkanen spreken beter Nederlands en hebben er alsnog niks aan.

(leen)
08-11-10, 19:52
1 van de 10 Marokkanen met een baan, kan je gerust een uitzondering noemen. Die 9 andere Marokkanen spreken beter Nederlands en hebben er alsnog niks aan.

Zou het aan de streek kuunen liggen dan,
omgeving emmeloord.

tanger'73
08-11-10, 19:56
Zou het aan de streek kuunen liggen dan,
omgeving emmeloord.


vast wel, maar nationaal en vooral randstedelijk is het best wel een groot probleem.

super ick
09-11-10, 09:30
vast wel, maar nationaal en vooral randstedelijk is het best wel een groot probleem.

Inderdaad, Marokkanen kunnen behoorlijk discrimineren.
Dat bedoel je toch?

knuppeltje
09-11-10, 09:34
Als je 1 berichtje terug leest dan weet je dat ik de terminolgie gebruik die Tanger gebruikte.

Kutsmoesje.

super ick
09-11-10, 09:40
Bedrijven willen winst maken, maar liever niet met Marokkanen in dienst omdat velen discrimineren en dat weet iedereen, behalve jij.

Bedrijven hebben niets te willen. Neem bijvoorbeeld de installatietechniek. Daar komen ze de laatste 10 jaar duizenden mensen tekort. Marokkaan Chinees of Birmees maakt ze geen zak uit. In de techniek lopen alle culturen door elkaar.

Bij banken en verzekeraars werken in de binnendienst zelfs onevenredig veel moslima's (afgezet tegen het percentage van de Nederlandse bevolking).

Ik krijg de indruk dat in branches waar de omgangsvormen erg formeel zijn de Marokkaanse jongens vaak niet goed uit de voeten kunnen. Wel de meisjes, niet de jongens.
Correct me if i'm wrong.

mohammad1
09-11-10, 10:03
Bedrijven hebben niets te willen. Neem bijvoorbeeld de installatietechniek. Daar komen ze de laatste 10 jaar duizenden mensen tekort. Marokkaan Chinees of Birmees maakt ze geen zak uit. In de techniek lopen alle culturen door elkaar.

Bij banken en verzekeraars werken in de binnendienst zelfs onevenredig veel moslima's (afgezet tegen het percentage van de Nederlandse bevolking).

Ik krijg de indruk dat in branches waar de omgangsvormen erg formeel zijn de Marokkaanse jongens vaak niet goed uit de voeten kunnen. Wel de meisjes, niet de jongens.

Correct me if i'm wrong.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Ook in Marokko moet je vaststellen dat meisjes van de gelegenheid van de schoolplicht (toegepast in de steden en niet op het platteland) gebruik maken om zich van een zekere vrijheid en onafhankelijkheid van de man te verzekeren.
Met alle gevolgen voor huwelijken. Ze vinden geen geschikte partner meer wegens te dom.
Jongens zijn zo wie zo als pacha's geboren en het is macho om niet te veel moeite te doen op school. Streven naar wat? Waarom?
Meisjes kiezen meer en meer bewust voor het celibaat. Of een relatie zonder verbintenis. OH Haraam, maar de realiteit. Ook bij ons.

Daarom ook de roep van het fundamentalisme naar eigen scholen om de rolpatronen te herstellen. En de meisjes de nodige kennis bij te brengen om het huishouden te doen en hun man te gehoorzamen die het dan terug beter weet. Insha'Allah.
De hoop op een betere moslimgemeenschap ligt bij Allah (swt) en bij de vrouwen. Mannen krijgen het er benauwd van.
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
09-11-10, 12:31
Inderdaad, Marokkanen kunnen behoorlijk discrimineren.
Dat bedoel je toch?

iedereen kan discrimineren, maar discriminerende Marokkanen op de Nederlandse arbeidsmarkt hebben geen enkele invloed.

tanger'73
09-11-10, 12:36
Bedrijven hebben niets te willen. Neem bijvoorbeeld de installatietechniek. Daar komen ze de laatste 10 jaar duizenden mensen tekort. Marokkaan Chinees of Birmees maakt ze geen zak uit. In de techniek lopen alle culturen door elkaar.

Bij banken en verzekeraars werken in de binnendienst zelfs onevenredig veel moslima's (afgezet tegen het percentage van de Nederlandse bevolking).

Ik krijg de indruk dat in branches waar de omgangsvormen erg formeel zijn de Marokkaanse jongens vaak niet goed uit de voeten kunnen. Wel de meisjes, niet de jongens.
Correct me if i'm wrong.

waar blijf je dan met je ongeschoolde arbeid waar zogenaamd bewust geen animo voor zou zijn? En wat die brave moslima's betreft, die worden tegenwoordig gediscrimineerd om de hoofddoek. Laat staan wat die jongens aan discriminatoire maatregelen te verduren krijgen.

mohammad1
09-11-10, 13:42
waar blijf je dan met je ongeschoolde arbeid waar zogenaamd bewust geen animo voor zou zijn? En wat die brave moslima's betreft, die worden tegen woordig gediscrimineerd om de hoofddoek. Laat staan wat die jongens aan discriminatoire maatregelen te verduren krijgen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Kom dan eens op straat, beste gematigde moslim, om tegen de veroorzakers van deze 'ongemakken' te protesteren.

Je neemt gewoon passief deel aan het extremisme door je in een slachtofferrolletje te wentelen.
Je zal dan ook mee slachtoffer worden van de lakse houding die de gemiddelde moslim aanneemt naar de fundies en extremies. Het is hun strategie.

Je voelt je gediscrimineerd? Ik helemaal niet, tenzij door de eigen extreme broeders die je bloed kunnen drinken, ook dat van jou tenzij je hier aardig aan taqiyya zit te doen.

De moslimgemeenschap zal pas wakker schieten als hun uitkering niet meer zal betaald worden en ze echt het leven moeilijk gemaakt zal worden. Ondertussen al de voordelen van de rechtstaat binnenrijvend en wat mee zielig liggen doen en de rechtstaat gebruiken tegen zichzelf om een shari'ah in te willen voeren die de rechtstaat opheft.

Binnenkort mag je kiezen tussen ongeloof of extremisme. Insha'Allah.
Moeilijk als je nog moslimgevoelens hebt.
Gemakkelijk als het je geen barst kan schelen.

Inderdaad zal de hoogmoed van sommigen zo groot worden dat ze denken de maatschappij te kunnen ontwrichten en in de chaos met oplossingen komen waardoor ze de helden zullen zijn.
Zie Hamas zie de Taliban zie Somalië zie Libanon.
Moslims worden massaal door moslims om het leven gebracht.
Ach het maakt allemaal niets uit, het is slechts werelds gedoe.
En nog ver van mijn bed.
Later worden pas de lakens uitgedeeld.
Juist broeder. Geen probleem, maar loop dan niet te zaniken.

:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
09-11-10, 14:09
waar blijf je dan met je ongeschoolde arbeid waar zogenaamd bewust geen animo voor zou zijn? En wat die brave moslima's betreft, die worden tegenwoordig gediscrimineerd om de hoofddoek. Laat staan wat die jongens aan discriminatoire maatregelen te verduren krijgen.

Ik geef net aan dat bv. de installatietechniek naarstig op zoek is naar arbeidskrachten. Ongeacht of je chinees, birmees of marokkaan bent. Lager geschoolde arbeid trekt kennelijk niet aan.

Moslima's worden echt niet gediscrimineerd om de hoofddoek. Ik zie ze in het verzeringswezen, dat ik behoorlijk van binnen ken, zeer goed vertegenwoordigd. Misschien zelfs wel oververtegenwoordigd gezien het percentage van de bevolking. Met en zonder hoofddoek. Daar is dus geen sprake van discriminatie.

Tussen de jongen zitten nogal wat prinsjes. Prinsjes bij wie het ego en het ontbreken van papieren in de weg zitten. Een dodelijke combinatie voor de arbeidsmarkt.
Ook dat is de werkelijkheid maar jij blijft het maar op discriminatie gooien.

Pizzaman
09-11-10, 14:10
De moslimgemeenschap zal pas wakker schieten als hun uitkering niet meer zal betaald worden en ze echt het leven moeilijk gemaakt zal worden. Ondertussen al de voordelen van de rechtstaat binnenrijvend en wat mee zielig liggen doen en de rechtstaat gebruiken tegen zichzelf om een shari'ah in te willen voeren die de rechtstaat opheft.

Jemig-de-pemig!

Ik dacht dat ik de PVV-er hier was...

super ick
09-11-10, 15:40
Jemig-de-pemig!

Ik dacht dat ik de PVV-er hier was...

Iedereen met kritiek is hier een PVV-er.

Pizzaman
09-11-10, 15:41
Iedereen met kritiek is hier een PVV-er.

dan valt me die 1.5 miljoen nog mee :hihi:

tanger'73
09-11-10, 15:42
Kom dan eens op straat, beste gematigde moslim, om tegen de veroorzakers van deze 'ongemakken' te protesteren.

Je neemt gewoon passief deel aan het extremisme door je in een slachtofferrolletje te wentelen.
Je zal dan ook mee slachtoffer worden van de lakse houding die de gemiddelde moslim aanneemt naar de fundies en extremies. Het is hun strategie.

Je voelt je gediscrimineerd? Ik helemaal niet, tenzij door de eigen extreme broeders die je bloed kunnen drinken, ook dat van jou tenzij je hier aardig aan taqiyya zit te doen.

De moslimgemeenschap zal pas wakker schieten als hun uitkering niet meer zal betaald worden en ze echt het leven moeilijk gemaakt zal worden. Ondertussen al de voordelen van de rechtstaat binnenrijvend en wat mee zielig liggen doen en de rechtstaat gebruiken tegen zichzelf om een shari'ah in te willen voeren die de rechtstaat opheft.

Binnenkort mag je kiezen tussen ongeloof of extremisme. Insha'Allah.
Moeilijk als je nog moslimgevoelens hebt.
Gemakkelijk als het je geen barst kan schelen.

Inderdaad zal de hoogmoed van sommigen zo groot worden dat ze denken de maatschappij te kunnen ontwrichten en in de chaos met oplossingen komen waardoor ze de helden zullen zijn.
Zie Hamas zie de Taliban zie Somalië zie Libanon.
Moslims worden massaal door moslims om het leven gebracht.
Ach het maakt allemaal niets uit, het is slechts werelds gedoe.
En nog ver van mijn bed.
Later worden pas de lakens uitgedeeld.
Juist broeder. Geen probleem, maar loop dan niet te zaniken.

:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ga lekker lang de deuren je wachttoren aan de man brengen Getuige van Jehova en bespaar me verder je religieuze bulshit en angsthazerij voor extremisten. Deel die maar liever met je shrink.

super ick
09-11-10, 15:45
BTW ik heb hier nog niemand gelezen die de column inhoudelijk kan bekritiseren.

tanger'73
09-11-10, 15:58
Ik geef net aan dat bv. de installatietechniek naarstig op zoek is naar arbeidskrachten. Ongeacht of je chinees, birmees of marokkaan bent. Lager geschoolde arbeid trekt kennelijk niet aan.

Moslima's worden echt niet gediscrimineerd om de hoofddoek. Ik zie ze in het verzeringswezen, dat ik behoorlijk van binnen ken, zeer goed vertegenwoordigd. Misschien zelfs wel oververtegenwoordigd gezien het percentage van de bevolking. Met en zonder hoofddoek. Daar is dus geen sprake van discriminatie.

Tussen de jongen zitten nogal wat prinsjes. Prinsjes bij wie het ego en het ontbreken van papieren in de weg zitten. Een dodelijke combinatie voor de arbeidsmarkt.
Ook dat is de werkelijkheid maar jij blijft het maar op discriminatie gooien.

Bespaar me je zogenaamde inzichten in de arbeidsmarkt. Discriminatie is niet waarneembaar op straat of ergens aan het loket rukker. Het topje van de ijsberg voor wat betreft discriminatie op de arbeidsmarkt is onlangs nog bewezen en wat zich nog onder water begeeft, daar hebben de discriminatiebureaus de handen vol aan. Maar die aanwijzingen moet je allemaal met een korrel zout nemen, omdat super dick hier ergens in een kroeg deze praktijken bagatalliseerd.

Ga eerst maar eens bij jezelf te rade of jij wel zo'n 'vieze buitenlander' hoe men ze doorgaans ziet als collega wilt hebben? Dus doekjes er omheen winden doe je maar met je kroegmaatjes.

tanger'73
09-11-10, 16:01
Jemig-de-pemig!

Ik dacht dat ik de PVV-er hier was...


Dat is erger als een PVV'er, namelijk een Getuige van Jehova in afwachting op Gods koninkrijk.

Pizzaman
09-11-10, 16:02
Er is wel degelijk discriminatie, maar de vraag is of dat nou daadwerkelijk discriminatie is.

Ik heb vele directe collega's gehad met een tintje, en nooit problemen.
HBO-ers onder elkaar, allemaal hetzelfde werk, jasje dasje etcetera.

Wat mij wel opviel is dat die getinte collega's er weinig moeite mee hadden om bij het aannemen van personeel (wat lager opgeleid was) op een flink discriminerende manier te werk te gaan. Als je dat als 'blanke' zo zou doen waren de rapen gaar.

super ick
09-11-10, 16:04
Bespaar me je zogenaamde inzichten in de arbeidsmarkt. Discriminatie is niet waarneembaar op straat of ergens aan het loket rukker. Het topje van de ijsberg voor wat betreft discriminatie op de arbeidsmarkt is onlangs nog bewezen en wat zich nog onder water begeeft, daar hebben de discriminatiebureaus de handen vol aan. Maar die aanwijzingen moet je allemaal met een korrel zout nemen, omdat super dick hier ergens in een kroeg deze praktijken bagatalliseerd.

Ga eerst maar eens bij jezelf te rade of jij wel zo'n 'vieze buitenlander' hoe men ze doorgaans ziet als collega wilt hebben? Dus doekjes er omheen winden doe je maar met je kroegmaatjes.

Schei toch uit met de verongelijkte te spelen. Antidiscriminatiebureaus hebben de handen vol met het verwerken van onterrechte aanmeldingen, hoogstwaarschijnlijk van figuren als jij. Nog geen 5% leidt tot een zaak!

Ik ben zelfstandige maar werk bijna dagelijks direct en indirect met allochtonen. Jou verdachtmakingen slaan dus nergens op.

Probeer eerst maar eens je oogkleppen af te doen mbt de problemen met Marokkaanse jeugd voordat je mij als kroegloper gaat bestempelen.

Of zijn nu alle kroegbezoekers ook dom en rascist net als alle PVV-ers.

In een ander topic heb je ook al stompzinnige kritiek op Marcouch. Die wordt voor homofiel uitgemaakt. Iedereen met kritiek krijgt van jou de volle laag.

tanger'73
09-11-10, 16:06
Er is wel degelijk discriminatie, maar de vraag is of dat nou daadwerkelijk discriminatie is.


uiteraard, dan heb ik het nog niet gehad over discriminatie op de werkvloer en institutionele discriminatie. Waar het een sport is geworden om om sommige buitenlanders die al in dienst zijn het leven zuur te maken en uiteindelijk eruit werken.

Pizzaman
09-11-10, 16:06
Dat is erger als een PVV'er, namelijk een Getuige van Jehova in afwachting op Gods koninkrijk.

Hoe kom je daar nou weer bij.

Overigens niet dat ik een 'typische jehova getuige' niet erger zou vinden,
want die vind ik vaak nog erger dan femke in hoogsteigen persoon!

Slinger
09-11-10, 16:09
uiteraard, dan heb ik het nog niet gehad over discriminatie op de werkvloer en institutionele discriminatie. Waar het een sport is geworden om om sommige buitenlanders die al in dienst zijn het leven zuur te maken en uiteindelijk eruit werken.

Autobiografisch?

Pizzaman
09-11-10, 16:09
uiteraard, dan heb ik het nog niet gehad over discriminatie op de werkvloer en institutionele discriminatie. Waar het een sport is geworden om om sommige buitenlanders die al in dienst zijn het leven zuur te maken en uiteindelijk eruit werken.

Ik heb daar persoonlijk nog nooit wat van gemerkt.

Wel van eentje die werd aangenomen, later bleek dat z'n drie broers in de criminaliteit zaten.
Toen er dingen op de zaak verdwenen werd hij al snel gezien als de verdachte.
Maar helaas bij check van de bewakingscamera's bleek ie het ook te zijn,
maar hij brulde wel heel hard over discriminatie.

Mijn getinte collega's konden het niet echt waarderen.
Je wilt niet weten wat die allemaal zeiden, terwijl wij als 'kaaskop' liever onze kiezen op elkaar hielden.

tanger'73
09-11-10, 16:09
Schei toch uit met de verongelijkte te spelen. Antidiscriminatiebureaus hebben de handen vol met het verwerken van onterrechte aanmeldingen, hoogstwaarschijnlijk van figuren als jij. Nog geen 5% leidt tot een zaak!

Ik ben zelfstandige maar werk bijna dagelijks direct en indirect met allochtonen. Jou verdachtmakingen slaan dus nergens op.

Probeer eerst maar eens je oogkleppen af te doen mbt de problemen met Marokkaanse jeugd voordat je mij als kroegloper gaat bestempelen.

Of zijn nu alle kroegbezoekers ook dom en rascist net als alle PVV-ers.

In een ander topic heb je ook al stompzinnige kritiek op Marcouch. Die wordt voor homofiel uitgemaakt. Iedereen met kritiek krijgt van jou de volle laag.

Je hebt geen reet verstand met betrekking tot dit onderwerp. Gewoon omdat je niet tot de doelgroep behoort en ergens een buitenlander op kantoor ziet. Dan denkt dat het allemaal wel meevalt. Dus nogmaals, bespaar me je troostende woordjes dat het allemaal wel meevalt tot zelfs niet voorkomt.

En wat marcouch betreft, kan ik me jou liefde als flikker voor hem wel voorstellen.

tanger'73
09-11-10, 16:11
Hoe kom je daar nou weer bij.

Overigens niet dat ik een 'typische jehova getuige' niet erger zou vinden,
want die vind ik vaak nog erger dan femke in hoogsteigen persoon!


Da´s mijn indruk over hem. Zo kom ik erbij.

tanger'73
09-11-10, 16:13
Ik heb daar persoonlijk nog nooit wat van gemerkt.

Wel van eentje die werd aangenomen, later bleek dat z'n drie broers in de criminaliteit zaten.
Toen er dingen op de zaak verdwenen werd hij al snel gezien als de verdachte.
Maar helaas bij check van de bewakingscamera's bleek ie het ook te zijn,
maar hij brulde wel heel hard over discriminatie.

Mijn getinte collega's konden het niet echt waarderen.
Je wilt niet weten wat die allemaal zeiden, terwijl wij als 'kaaskop' liever onze kiezen op elkaar hielden.


Zelf heb ik er in mijn voorgaande functie erg vaak mee te maken gehad en weet van de rand en de hoed voor wat dit onderwerp betreft.

tanger'73
09-11-10, 16:20
Autobiografisch?


zelf geen last van gehad, maar in andere branches komt het regelmatig voor. Notabene Marcouch heeft het aan den lijve ondervonden.

Pizzaman
09-11-10, 16:22
Da´s mijn indruk over hem. Zo kom ik erbij.
LOL. Het leek me al een vreemd soort moslim. Ik zal 't eens nader in de gaten houden.
Wie weet heb je gelijk en is het een undercover-jehova :hihi:


Zelf heb ik er in mijn voorgaande functie erg vaak mee te maken gehad en weet van de rand en de hoed voor wat dit onderwerp betreft.
het lijkt me erg rottig als je ergens niet wordt aangenomen door vooroordelen,
dei zijn onstaan door factoren waar je persoonlijk niets aan kan doen.

Echter, ik zie er ook veel waarvan je denkt dat een gemiddeld werkgever eerder
een punker met een hanekam en drie piercings in z'n lip zou aannemen.

Het zou flink helpen als het goedwillende deel eens keihard ageerde tegen het slechte deel.
Op een gegeven moment wordt het een soort van 'van je familie moet je het maar hebben'.
Daar ken ik ook verschillende voorbeelden van, mensen die totaal niet aan de bak kwamen
omdat ze uit een bepaalde familie kwamen.

Maar wanneer die dan hun (in de gevangenis zittende) broers keihard verdedigden,
heb ik ook wel iets van 'je bent er zelf ook zo een want je vindt het nog normaal ook'.

tanger'73
09-11-10, 16:30
LOL. Het leek me al een vreemd soort moslim. Ik zal 't eens nader in de gaten houden.
Wie weet heb je gelijk en is het een undercover-jehova :hihi:


het lijkt me erg rottig als je ergens niet wordt aangenomen door vooroordelen,
dei zijn onstaan door factoren waar je persoonlijk niets aan kan doen.

Echter, ik zie er ook veel waarvan je denkt dat een gemiddeld werkgever eerder
een punker met een hanekam en drie piercings in z'n lip zou aannemen.

Het zou flink helpen als het goedwillende deel eens keihard ageerde tegen het slechte deel.
Op een gegeven moment wordt het een soort van 'van je familie moet je het maar hebben'.
Daar ken ik ook verschillende voorbeelden van, mensen die totaal niet aan de bak kwamen
omdat ze uit een bepaalde familie kwamen.

Maar wanneer die dan hun (in de gevangenis zittende) broers keihard verdedigden,
heb ik ook wel iets van 'je bent er zelf ook zo een want je vindt het nog normaal ook'.


a) Naast dat denk ik dat hij aan schizofrenie en achtervolgingswaanzin lijdt. Ziet werkelijk achter iedere boom en steen in plaats van een Jood, een moslim extremist.

b) Het is triest en ik ben er niet blij mee. Helemaal als ik nadrukkelijk en of the record voorheen van werkgevers motieven voor het niet in dienst nemen van sommige buitenlanders in mijn gezicht kreeg. 'K zie gewoon een trend ontstaan waar op een gegeven moment er niemand meer van opkijkt. En grote groepen mensen voor de rest van hun leven economisch afhankelijk blijven. Maar ik wil je daarmee niet verder lastig vallen.

Pizzaman
09-11-10, 16:44
a) Naast dat denk ik dat hij aan schizofrenie en achtervolgingswaanzin lijdt. Ziet werkelijk achter iedere boom en steen in plaats van een Jood, een moslim extremist.
Ik denk dat er weinig extremisten zijn, echter een heleboel mensen die niks durven zeggen over de extremisten die ze tegenkomen. De reden daarvan, dat ze anders door die extremisten problemen krijgen, en de staat hier zal ze niet helpen.


b) Het is triest en ik ben er niet blij mee. Helemaal als ik nadrukkelijk en of the record voorheen van werkgevers motieven voor het niet in dienst nemen van sommige buitenlanders in mijn gezicht kreeg. 'K zie gewoon een trend ontstaan waar op een gegeven moment er niemand meer van opkijkt. En grote groepen mensen voor de rest van hun leven economisch afhankelijk blijven. Maar ik wil je daarmee niet verder lastig vallen.

Die trend is allang onstaan. Reden hiervan is dat je al tijden lang niet meer mag zeggen dat iemand een klootzak is, als ie toevallig een ander kleurtje heeft. Kortom als een kaaskop een kloothommel is dan mag je dat zeggen, is een Turk of Marokkaan of Antilliaan verkeerd dan kan je er niks van zeggen want komt de hele 'linkse kliek' gesubsidieerd over je heen.

Ja dan onstaat er een trend: 'vermijd het probleem'.

Niet dat er tussen de kaaskoppen geen probleemgevallen zitten, die zijn er net zo goed. De kans is echter aanzienlijk groter dat je problemen krijgt met bijvoorbeeld Antillianen. Bepaalde vragen mag je niet stellen, anders discrimineer je.

Overigens mag je me daar best mee lastig vallen, als werkgever overkomt me dat vaker.

Laat ik je een ander voorbeeld geven, uit de praktijk. Stel ik heb een secretaresse nodig, en dan kan ik kiezen uit een aantal personen.
Gewoon uit lompigheid durf ik te stellen, ze hebben allemaal hun Schoevers-diploma op zak, en ook allemaal ongeveer dezelfde ervaring (hetzij ze zijn pas begonne, hebben eerst kinderen gekregen, hebben daarvoor wat anders gedaan).

De kandidaten in willekeurige volgorde:
1. Een kaaskop van 40 jaar;
2. een kaaskop van 25 jaar;
3. Een Antilliaan van 20 jaar;
4. Een marokkaan van 35 jaar;
5. Een kaaskoppin van 25 jaar;
6. Een turkse vrouw van 45.

Raden maar wie het gaat worden.

tanger'73
09-11-10, 16:55
Ik denk dat er weinig extremisten zijn, echter een heleboel mensen die niks durven zeggen over de extremisten die ze tegenkomen. De reden daarvan, dat ze anders door die extremisten problemen krijgen, en de staat hier zal ze niet helpen.



Die trend is allang onstaan. Reden hiervan is dat je al tijden lang niet meer mag zeggen dat iemand een klootzak is, als ie toevallig een ander kleurtje heeft. Kortom als een kaaskop een kloothommel is dan mag je dat zeggen, is een Turk of Marokkaan of Antilliaan verkeerd dan kan je er niks van zeggen want komt de hele 'linkse kliek' gesubsidieerd over je heen.

Ja dan onstaat er een trend: 'vermijd het probleem'.

Niet dat er tussen de kaaskoppen geen probleemgevallen zitten, die zijn er net zo goed. De kans is echter aanzienlijk groter dat je problemen krijgt met bijvoorbeeld Antillianen. Bepaalde vragen mag je niet stellen, anders discrimineer je.

Overigens mag je me daar best mee lastig vallen, als werkgever overkomt me dat vaker.

Laat ik je een ander voorbeeld geven, uit de praktijk. Stel ik heb een secretaresse nodig, en dan kan ik kiezen uit een aantal personen.
Gewoon uit lompigheid durf ik te stellen, ze hebben allemaal hun Schoevers-diploma op zak, en ook allemaal ongeveer dezelfde ervaring (hetzij ze zijn pas begonne, hebben eerst kinderen gekregen, hebben daarvoor wat anders gedaan).

De kandidaten in willekeurige volgorde:
1. Een kaaskop van 40 jaar;
2. een kaaskop van 25 jaar;
3. Een Antilliaan van 20 jaar;
4. Een marokkaan van 35 jaar;
5. Een kaaskoppin van 25 jaar;
6. Een turkse vrouw van 45.

Raden maar wie het gaat worden.

a) Dat er weinig extremisten zijn weet iedereen, behalve enkelen hier zoals hem. Die ze kennelijk overal ziet en ook niet ongelegen laat er wat van te zeggen.

b) uiteraard en gebruik maken van je vrijheid van meningsuiting is oke, maar op talloze tereinen in het maatschappelijk verkeer moeten daar wel gronden van rechtvaardigheid aan vooraf gaan.

wat betreft de quiz, denk ik in jouw geval nr. 5, vooral met een hoerig voorkomen. :D

Pizzaman
09-11-10, 17:01
a/ het gaat ook niet om de extremisten, maar om het gebrek dat er wat aan gedaan wordt.
Bijvoorbeeld die Enait, zet die vent het land uit, lijktmij een enorm positief effect te hebben.

b/ de rechtvaardigheid is ook voor werkgevers ver te zoeken.

Ik denk toch dat het de 40 jarige kaaskop wordt, maar mogelijk ook de 45 jarige Turkse. Een vrouwenstem aan de telefoon is prettiger dan een mannenstem, bovendien is ze de leeftijd van kinders krijgen voorbij, en als ze er nog eens representatief uitziet dan is 't OK.

mohammad1
09-11-10, 17:07
Bespaar me je zogenaamde inzichten in de arbeidsmarkt. Discriminatie is niet waarneembaar op straat of ergens aan het loket rukker. Het topje van de ijsberg voor wat betreft discriminatie is onlangs nog bewezen en wat zich nog onder water begeeft, daar hebben de discriminatiebureaus de handen vol aan. Maar die aanwijzingen moet je allemaal met een korrel zout nemen, omdat super dick hier ergens in een kroeg deze praktijken bagatalliseerd.
Ga eerst maar eens bij jezelf te rade of jij wel zo'n 'vieze buitenlander' hoe men ze doorgaans ziet als collega wilt hebben? Dus doekjes er omheen winden doe je maar met je kroegmaatjes.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)
Tanger'73 ! wow!

Je ware gelaat komt boven, de taqiyya even vergeten.
Nederland is rotslecht. Allemaal racisten die discrimineren op huidskleur.
Je bent niet eens een moslim maar alleen een Marokkaan en toch ben je een ervaringsdeskundige in discriminatie.

Ik denk dat de Jehovas iets te veel aan je bel hebben gehangen.
Dat heb je natuurlijk als je hele dagen gediscrimineerd en gedwongen nietsdoend thuis moet zitten.
Die Jehovas komen je op alle uren lastig vallen en net als je naar je favoriete soap zit te staren.

Bereid je dus voor op wat komen gaat: de ommezwaai!
Het Kalifaat met de shari'ah.
Gedaan met TV kijken en onzin verkopen op het internet.
Vroeg opstaan om te bidden.
Opstaan in het midden van de nacht om te bidden.
Een baard, lange kledij, een kalashnikov onder je arm.
Miswak om je tanden te poetsen.
Geen voetbal, geen Baywatch, geen Diabolo.
Genoeg voor vandaag, ik wil je niet ontmoedigen.

Geef toe, je wil dat toch? :D
Sorry broeder, PVVers en gematigde moslims, 1 pot nat.
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
09-11-10, 17:07
a/ het gaat ook niet om de extremisten, maar om het gebrek dat er wat aan gedaan wordt.
Bijvoorbeeld die Enait, zet die vent het land uit, lijktmij een enorm positief effect te hebben.

b/ de rechtvaardigheid is ook voor werkgevers ver te zoeken.

Ik denk toch dat het de 40 jarige kaaskop wordt, maar mogelijk ook de 45 jarige Turkse. Een vrouwenstem aan de telefoon is prettiger dan een mannenstem, bovendien is ze de leeftijd van kinders krijgen voorbij, en als ze er nog eens representatief uitziet dan is 't OK.


a) Denk je dat jezelf hiermee geen extremist bent, we leven vooralsnog in een democratische rechtsstaat?

b) De loonkosten spelen bij jou zo te zien geen rol. Da's mooi.

Pizzaman
09-11-10, 17:12
a/ ik ben me er buitengewoon van bewust dat ik een botte mening heb.
Die onderbouw ik ook. En met argumenten en ervaringen, in plaats van uit een boek op te lepelen zoals Enait.

b/ de loonkosten van iemand met gelijke ervaring maar met opleiding zijn niet zozeer afhankelijk van leeftijd. Iemand van 25 met 5 jaar ervaringf verdient maar weinig minder dan iemand van 45 met 5 jaar ervaring, voor zover het niet een 'minimumloonfunctie' betreft.

Da's wel mooi voor mij, minder voor degene die inderdaad zo'n minimumloonfunctie heeft.

tanger'73
09-11-10, 17:17
a/ ik ben me er buitengewoon van bewust dat ik een botte mening heb.
Die onderbouw ik ook. En met argumenten en ervaringen, in plaats van uit een boek op te lepelen zoals Enait.

b/ de loonkosten van iemand met gelijke ervaring maar met opleiding zijn niet zozeer afhankelijk van leeftijd. Iemand van 25 met 5 jaar ervaringf verdient maar weinig minder dan iemand van 45 met 5 jaar ervaring, voor zover het niet een 'minimumloonfunctie' betreft.

Da's wel mooi voor mij, minder voor degene die inderdaad zo'n minimumloonfunctie heeft.


a) Als alle werkgevers er zo over denken en als het even kan er naar handelen, dan sterkt het mij in mijn eigen overtuiging rondom dit onderwerp.

b) Dat je überhaupt het kan opbrengen iemand in loondienst te nemen is mooi.

tanger'73
09-11-10, 17:31
Tanger'73 ! wow!

Je ware gelaat komt boven, de taqiyya even vergeten.
Nederland is rotslecht. Allemaal racisten die discrimineren op huidskleur.
Je bent niet eens een moslim maar alleen een Marokkaan en toch ben je een ervaringsdeskundige in discriminatie.

Ik denk dat de Jehovas iets te veel aan je bel hebben gehangen.
Dat heb je natuurlijk als je hele dagen gediscrimineerd en gedwongen nietsdoend thuis moet zitten.
Die Jehovas komen je op alle uren lastig vallen en net als je naar je favoriete soap zit te staren.

Bereid je dus voor op wat komen gaat: de ommezwaai!
Het Kalifaat met de shari'ah.
Gedaan met TV kijken en onzin verkopen op het internet.
Vroeg opstaan om te bidden.
Opstaan in het midden van de nacht om te bidden.
Een baard, lange kledij, een kalashnikov onder je arm.
Miswak om je tanden te poetsen.
Geen voetbal, geen Baywatch, geen Diabolo.
Genoeg voor vandaag, ik wil je niet ontmoedigen.

Geef toe, je wil dat toch? :D
Sorry broeder, PVVers en gematigde moslims, 1 pot nat.
:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

sorry, maar alles beter dan die eindtijdbeweging en traktaatgenootschap waarin je verkeert.

mohammad1
09-11-10, 17:39
sorry, maar alles beter dan die eindtijdbeweging en traktaatgenootschap waarin je verkeert.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Bedankt voor je eerlijkheid beste broeder in de Islam, :D

Vanuit de wachttoren vrede voor jou :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
09-11-10, 17:54
Bedankt voor je eerlijkheid beste broeder in de Islam, :D

Vanuit de wachttoren vrede voor jou :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Graag gedaan, tot aan discriminatie toe dan lastig gevallen worden door religieuze fanatici met een wachttoren in de aanslag.

super ick
09-11-10, 23:06
Je hebt geen reet verstand met betrekking tot dit onderwerp. Gewoon omdat je niet tot de doelgroep behoort en ergens een buitenlander op kantoor ziet. Dan denkt dat het allemaal wel meevalt. Dus nogmaals, bespaar me je troostende woordjes dat het allemaal wel meevalt tot zelfs niet voorkomt.

En wat marcouch betreft, kan ik me jou liefde als flikker voor hem wel voorstellen.

Troostende woordjes? Waar haal jij de indruk vandaan dat ik jou wil troosten? Ik schets de realiteit.

Wat MArcouch betreft, je bent een tokkie!

tanger'73
09-11-10, 23:14
Troostende woordjes? Waar haal jij de indruk vandaan dat ik jou wil troosten? Ik schets de realiteit.

Wat MArcouch betreft, je bent een tokkie!


Om in jou beperkte belevingswereld te blijven heb je helemaal gelijk en heb ik mij vergist. Het is namelijk pais en vree en iedereen heeft elkaar lief en staan te springen op Marokkanen. Legio personeelszaken zien het liefst sollicitanten van Marokkaanse afkomst tegemoet en begrijpen het niet waarom ze niet met hun oorspronkelijke naam solliciteren om kans te maken op een gesprek, ook zijn de stageplaatsen en traineerschappen speciaal voor marokkanen niet aan te slepen. 'K laat je berusten in je realiteit.

Wat Marcouch betreft, hij zoekt nog een vriend.

mohammad1
10-11-10, 00:03
Om in de klaagsfeer te blijven.

Afstand tussen Nederlanders en Turken is "potentieel gevaarlijk"
09 november 2010 | 22:26
Turken in Nederland voelen zich hier nog steeds niet thuis.
Het gevolg hiervan is dat de psychische gezondheid van Turken in Nederland slechter is dan die van autochtone inwoners en ook slechter dan die van Turken in Turkije. De mentale conditie van Turkse vrouwen is nog slechter dan die van hun mannen.

Dat concludeert onderzoeker Murat Can in zijn proefschrift Welkom thuis! De beleving van migrant zijn, waarop hij deze maand aan de Universiteit van Tilburg promoveert.

Volgens Can zijn stevige maatregelen nodig om de ongewenste en volgens hem zelfs potentieel gevaarlijke afstand tussen Nederlanders en Turken te verkleinen.
Bron: AD

Soms ook op het forum te merken, grote frustratie en haat tussen Turken en Marokkanen. Dus niet alleen naar Nederlanders toe.

Zeker te lezen, dat proefschrift als we eraan kunnen geraken.
Ik ben benieuwd wat Can zo potentieel gevaarlijk vindt.
Wa salaam :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
10-11-10, 00:21
Maar ook Marokkanen hebben problemen en niet alleen met Nederland maar met het thuisland.
Zoals ik het eerder al eens stelde komt men als moslim in het huidige klimaat op een bepaald moment voor een keuze te staan.
In welke van de twee kooien ga ik binnentreden.
De vrijzinnigheid of pluralistische kooi of de conformistische kooi.
Moeilijke keuze.
Daarom stel ik een derde mogelijkheid voor: opkomen tegen extremisme en conformisme. Betogen. Laten zien dat je niet wil kiezen maar dat je je vrijheid van kiezen wil behouden.

Het hele document in pdf te zien.

http://ewoudbutter.web-log.nl/files/notitie-van-het-netwerk-vrijzinnige-marokkaanse-nederlannders-2.pdf

Wa salaam alaykum :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
10-11-10, 08:54
Maar ook Marokkanen hebben problemen en niet alleen met Nederland maar met het thuisland.
Zoals ik het eerder al eens stelde komt men als moslim in het huidige klimaat op een bepaald moment voor een keuze te staan.

Ik zou zeggen laat ze eerst daar de problemen maar eens oplossen.
Wie hier problemen heeft of veroorzaakt, mag dat van mij ook best daar eens gaan proberen.

Overigens wat die Marcouch betreft, het is een schijnheilige subsidieslurper die zijn afkomst, huidskleur en zelfs zijn sexuele neigingen gebruikt om zieliger over te komen om daarmee het subsidie-infuus nog wat verder te kunnen opendraaien.

mohammad1
10-11-10, 09:57
[QUOTE=Pizzaman]Ik zou zeggen laat ze eerst daar de problemen maar eens oplossen.
Wie hier problemen heeft of veroorzaakt, mag dat van mij ook best daar eens gaan proberen.

Als je in Marokko gaat vertellen dat er problemen zijn dan word je onmiddellijk van de straat geplukt en vriendelijk gevraagd om je mening te herzien.
Als je volhardt in de boosheid zullen zij voor jou je mening wel herzien en je komt gegarandeerd met een andere mening terug uit de duisternis.
Zo niet vragen ze je om in Tindoef in het zand te gaan graven tot je water tegenkomt. :hihi: Nee niet om te lachen. Het gebeurt namelijk echt.

Zo heeft iedereen zijn aanpak. :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
10-11-10, 10:00
Om in jou beperkte belevingswereld te blijven heb je helemaal gelijk en heb ik mij vergist. Het is namelijk pais en vree en iedereen heeft elkaar lief en staan te springen op Marokkanen. Legio personeelszaken zien het liefst sollicitanten van Marokkaanse afkomst tegemoet en begrijpen het niet waarom ze niet met hun oorspronkelijke naam solliciteren om kans te maken op een gesprek, ook zijn de stageplaatsen en traineerschappen speciaal voor marokkanen niet aan te slepen. 'K laat je berusten in je realiteit.

Wat Marcouch betreft, hij zoekt nog een vriend.

Om in jou beperkte belevingswereld te blijven heb je helemaal gelijk en heb ik mij vergist. Iedereen haat de Marokkanen en niemand wil ze aannemen.
Er is geen enkele reden voor. Nederlanders zijn xenofoob, rascistisch en homoknuffelaars.

Wat heb je toch met de sexuele geaardheid van Marcouch?
Denk je dat het de eerste Marokkaan is die homoseksueel is?
Praat eens met Ron Haleber, die kent er vast veel meer.
Wat is je probleem?

knuppeltje
10-11-10, 10:27
Wat heb je toch met de sexuele geaardheid van Marcouch?
Denk je dat het de eerste Marokkaan is die homoseksueel is?
Praat eens met Ron Haleber, die kent er vast veel meer.
Wat is je probleem?

Zijn probleem is, dat hij een stompzinnige roddeltante met een verdringinsprobleem is. Een ordinaire relnicht dus.

tanger'73
10-11-10, 12:01
Om in jou beperkte belevingswereld te blijven heb je helemaal gelijk en heb ik mij vergist. Iedereen haat de Marokkanen en niemand wil ze aannemen.
Er is geen enkele reden voor. Nederlanders zijn xenofoob, rascistisch en homoknuffelaars.

Wat heb je toch met de sexuele geaardheid van Marcouch?
Denk je dat het de eerste Marokkaan is die homoseksueel is?
Praat eens met Ron Haleber, die kent er vast veel meer.
Wat is je probleem?


'K ga niet meer in op flikkers en thuiswerksjacheraars onder de naam Jan Ganzevoort. Die hier op dit forum een uitstekende voorbeeld zijn van xenofobie, racisme en zelfstandige homoschap.

tanger'73
10-11-10, 12:04
Zijn probleem is, dat hij een stompzinnige roddeltante met een verdringinsprobleem is. Een ordinaire relnicht dus.


Jouw probleem is echter dat je het niet kunt accepteren dat ik het geen donder kan schelen dat je een homofiel bent. Want dan valt er opeens niks meer om over te klagen als homofiel. Wat is je probleem?

The Alchemist
10-11-10, 12:12
het groeiende fascisme is geen sprookje juist :

maar een werkelijkheid helaas :

zie hoe het groeiende Italiaanse fascisme & Duitse nazisme waren beschouwd als sprookjes vlak voor de ....2de W.oorlog :

don't make that same mistake again :

history repeats itself ...


"Take a look back at the past to see how empires rose & fell & u can foresee the future !" Quote from an ancient Greek thinker !

mohammad1
10-11-10, 12:23
Jouw probleem is echter dat je het niet kunt accepteren dat ik het geen donder kan schelen dat je een homofiel bent. Want dan valt er opeens niks meer om over te klagen als homofiel.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Misschien kan jij ook niet accepteren dat wij niet vinden dat je als Marokkaan gediscrimineerd wordt.

Dat je zelfs met je gat in de boter bent gevallen?

Vind je het beter in Tanger? Wat houd je tegen?



Nogmaals, als je het niet eens bent met extremisten en fundamentalisten, die het voor jou verpesten, reageer er dan tegen.

Door niet te reageren word je passief lid van dat clubje, willen of niet.

Zie hoe ik mij distantieer van de 'extremies' en hoe weinig ik au sérieux word genomen door buitenstaanders en door jou.

Laat staan dat je niets zegt en stilzwijgend deze rebellen bijtreedt.

Wat wil je bereiken door een moslim die het voor jou en alle stilzwijgende broeders en zusters opneemt als Getuige van Jehova te bestempelen? Ben je zo bang?



:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

jang0201
10-11-10, 12:32
'K ga niet meer in op flikkers en thuiswerksjacheraars onder de naam Jan Ganzevoort. Die hier op dit forum een uitstekende voorbeeld zijn van xenofobie, racisme en zelfstandige homoschap.

Get a life, loser! waarom ben je zo gefixeerd op me, rat.

Pizzaman
10-11-10, 12:57
het groeiende fascisme is geen sprookje juist :

maar een werkelijkheid helaas :

Bullcrap, dat geloof ik pas als 'Adolf' de meest geregistreerde naam wordt in plaats van 'Mohammed'. :maf2:

super ick
10-11-10, 14:56
Misschien kan jij ook niet accepteren dat wij niet vinden dat je als Marokkaan gediscrimineerd wordt.

Dat je zelfs met je gat in de boter bent gevallen?

Vind je het beter in Tanger? Wat houd je tegen?



Nogmaals, als je het niet eens bent met extremisten en fundamentalisten, die het voor jou verpesten, reageer er dan tegen.

Door niet te reageren word je passief lid van dat clubje, willen of niet.

Zie hoe ik mij distantieer van de 'extremies' en hoe weinig ik au sérieux word genomen door buitenstaanders en door jou.

Laat staan dat je niets zegt en stilzwijgend deze rebellen bijtreedt.

Wat wil je bereiken door een moslim die het voor jou en alle stilzwijgende broeders en zusters opneemt als Getuige van Jehova te bestempelen? Ben je zo bang?



:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik ben het vaak roerend met je eens. Maar ik vertrouw de zaak niet helemaal. Ik twijfel er namelijk aan of je wel bent wie je voordoet.
Ben je wel een verlichte moslim?

tanger'73
10-11-10, 16:15
Misschien kan jij ook niet accepteren dat wij niet vinden dat je als Marokkaan gediscrimineerd wordt.

Dat je zelfs met je gat in de boter bent gevallen?

Vind je het beter in Tanger? Wat houd je tegen?



Nogmaals, als je het niet eens bent met extremisten en fundamentalisten, die het voor jou verpesten, reageer er dan tegen.

Door niet te reageren word je passief lid van dat clubje, willen of niet.

Zie hoe ik mij distantieer van de 'extremies' en hoe weinig ik au sérieux word genomen door buitenstaanders en door jou.

Laat staan dat je niets zegt en stilzwijgend deze rebellen bijtreedt.

Wat wil je bereiken door een moslim die het voor jou en alle stilzwijgende broeders en zusters opneemt als Getuige van Jehova te bestempelen? Ben je zo bang?



:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Weet je, ik vind het goed gemaakt met je. Beperk jij je maar bij je ansaar vriendenclub. 'K heb totaal geen enkele behoefte aan je religieuze broederlijke imbeciliteit. Daarvoor hebben we hieronder islam en meer. Want hier moet je tijdens het hurken naar het oosten, je kontgat die naar het westen gericht staat dichtzetten met kurk en niet vreemd opkijken wanneer je van achteren nat voelt. Nogmaals, beperk je tot je vriendenclub bij ansaar en kankerop met je religieuze beklag aan mijn adres!

super ick
10-11-10, 16:19
Want hier moet je tijdens het hurken naar het oosten, je kontgat die naar het westen gericht staat dichtzetten met kurk en niet vreemd opkijken wanneer je van achteren nat voelt.

:hihi: :hihi:

Meesterlijk!

Doe dan ook geen jurk aan man!

tanger'73
10-11-10, 16:19
Get a life, loser! waarom ben je zo gefixeerd op me, rat.


Die life heb ik al, in tegenstelling tot jou die het maar niet laten kan om vreemd om de hoek te kijken. Wat mij betreft zet je je lul in een onnatuurlijke kromming en go fuck yourself.

mohammad1
10-11-10, 16:26
Ik ben het vaak roerend met je eens. Maar ik vertrouw de zaak niet helemaal. Ik twijfel er namelijk aan of je wel bent wie je voordoet.
Ben je wel een verlichte moslim?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

:hihi: Te verlicht om waar te zijn? :hihi:

Een bewijsje? Zo verlicht dat "men" het moeilijk heeft en redenen zoekt om mij eraf te smijten! 't Is trouwens de eerste keer niet.

Re: Youtube verwijdert video's moslimgeestelijke
Moderator Malika4

Je hebt een waarschuwing ontvangen op Ansaar Community
Beste mohammad,

Je hebt een waarschuwing ontvangen op Ansaar Community.

Reden:
-------
Ondertekening regel overtreden

Allah soubhana wa ta aala liegt niet.
-------

Oorspronkelijk bericht:
Youtube verwijdert video's moslimgeestelijke



Alsof ik er zou aan twijfelen, het is net omgekeerd, de mens liegt


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sterretje2
Lees je de koraan in het nederlands mohammad zelfs de grote geleerden die de hele koraan uit hun hoofd kennen zeggen niet dat ze de koraan 100procent begrypen sommige arabische woorden kent vele betekenissen
Oorspronkelijk geplaatst via mobiel.ANSAAR.NL

Salaam alaykum beste zuster

Jaja de Koran is zooooo moeilijk dat alleen "geleerden" hem kunnen lezen en iedereen die hem denkt te kunnen lezen en te begrijpen een grote zonde begaat. Het monopolie van de "geleerden" die de Woorden van Allah mogen verdraaien naar eigen wens.

Al je iets niet weet ga dan naar de mensen van kennis 21/7
Heb je de tafsir al eens gelezen beste zuster? Of durf je ook niet in de Koran te kijken?

A L M Dit is het Boek, waaraan geen twijfel is, een leidraad voor de Moettaqoen. AL Baqarah

En voorzeker WIJ hebben de Koran gemakkelijk gemaakt ter vermaning, is er dan niemand die er lering uit trekt.

En voorzeker Wij hebben....

En voorzeker Wij hebben.....

En voorzeker Wij hebben....
Is er dan niemand die er lering uit trekt.
Al Qamar 54/ 17-22-32-40

Daarna is aan ONS de uitleg ervan.
AL Qiyaamah 75/19

A L M Dit zijn de Verzen van het duidelijke Boek.
Yusuf 12/1

En de Boodschapper zei: "O mijn Heer voorwaar mijn volk heeft deze Koran achtergelaten"
AL Furqaan 25/30

Jaja beste zuster Allah heeft gelogen, de Koran is te moeilijk, de "geleerden" hebben gelijk. Je moet hen volgen.

Voor diegenen die niet begrijpen wat hiermee bedoeld wordt: commentaar Mohammad: :kwaad:

ALLAH (swt) LIEGT NIET. ALS ALLAH (swt) ZEGT DAT DAT DE KORAN NIET MOEILIJK IS MAAR GEMAKKELIJK DAN IS DAT ZO.
Als "geleerden" zeggen dat je de Koran niet kan begrijpen omdat hij te moeilijk is dan liegen zij want dan spreken ze ALLAH (swt) tegen!


Het is dus niet nodig om mij te bedreigen en mij een waarschuwing te geven. Allah (swt) is mijn Getuige. Een moderator onwaardig, vind je niet?

Wa salaam alaykum

Begrijp jij nu wat meer ? :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
10-11-10, 16:31
Weet je, ik vind het goed gemaakt met je. Beprk jij je maar bij je ansaar vriendenclub. 'K heb totaal geen behoefte aan je religieuze broederlijke imbeciliteit. Daarvoor hebben we hieronder islam en meer. Want hier moet je tijdens het hurken naar het oosten, je kont die naar het westen gericht staat dichtzetten met kurk en niet vreemd opkijken wanneer je van achteren nat voelt. Nogmaals, beperk je tot je vriendenclub bij ansaar en kankerop met je religieuze beklag aan mijn adres!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Goed man, ik laat je verder met rust. Maar spreek dan niet meer over Islam. Blijf voor je TV zitten en voor je PC tot iemand je een mooie job aanbiedt waarvoor je je niet hoeft in te spannen.
Veel gemeend succes gewenst in ieder geval. Sans rancunes. :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
10-11-10, 16:52
Goed man, ik laat je verder met rust. Maar spreek dan niet meer over Islam. Blijf voor je TV zitten en voor je PC tot iemand je een mooie job aanbiedt waarvoor je je niet hoeft in te spannen.
Veel gemeend succes gewenst in ieder geval. Sans rancunes. :vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


'K spreek over wat ik wil en daar heb ik jou niet bij nodig. 'K verwacht gewoon dat je mij niet quote, is dat nou zo moeilijk in je achterlijke religieuze kanis! Succes hoef je mij verder niet te wensen, want ik ben al van alle gemakken voorzien.

mohammad1
10-11-10, 18:01
'K spreek over wat ik wil en daar heb ik jou niet bij nodig. 'K verwacht gewoon dat je mij niet quote, is dat nou zo moeilijk in je achterlijke religieuze kanis!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Ben jij een zielig natrappertje zeg, dat snel wat hulp van Harts moet gaan ophalen. Of is dit ook taqiyya? Je wil met rust gelaten worden en een uur later kom je langs achter aanvallen. Nu begrijp ik helemaal wat je met nat langs achter bedoelt.

In Mustafa Kemal Ataturk zeg je terloops tegen Harts:

waarschijnlijk denkt hij dat je een concurrent van hem bent, in die zin dat hij zich op merkwaardige wijze voordoet als forumprofeet.
is waarschijnlijk bakken met pis over zijn hoofd, tijdens zijn wachttoren gangetjes langs de deuren tekort gekomen?

Zielig man, zelfs voor een Marokkaan die niets van Islam moet weten en zich gediscrimineerd voelt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
10-11-10, 18:24
Ik ben het vaak roerend met je eens. Maar ik vertrouw de zaak niet helemaal. Ik twijfel er namelijk aan of je wel bent wie je voordoet.
Ben je wel een verlichte moslim?

Ik heb ook zo m'n twijfels.
'toogood to be true'... zegt eigenlijk genoeg.


:hihi: :hihi:

Meesterlijk!

Nou, blijkbaar kan hij zich ook heel goed inleven in waarom sommigen een hekel hebben aan 'links'.
Als er bijvoorbeeld schilderijen met varkentjes worden verwijderd, niet omdat een moslim klaagt... maar een 'khafir'.
Over 'van achter bezeken worden' gesproken!

tanger'73
10-11-10, 18:35
Ben jij een zielig natrappertje zeg, dat snel wat hulp van Harts moet gaan ophalen. Of is dit ook taqiyya? Je wil met rust gelaten worden en een uur later kom je langs achter aanvallen. Nu begrijp ik helemaal wat je met nat langs achter bedoelt.

In Mustafa Kemal Ataturk zeg je terloops tegen Harts:

waarschijnlijk denkt hij dat je een concurrent van hem bent, in die zin dat hij zich op merkwaardige wijze voordoet als forumprofeet.
is waarschijnlijk bakken met pis over zijn hoofd, tijdens zijn wachttoren gangetjes langs de deuren tekort gekomen?

Zielig man, zelfs voor een Marokkaan die niets van Islam moet weten en zich gediscrimineerd voelt.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Noem het hoe je wilt misbaksel. Dat je daar op dat ansaar van je die gasten in de smiezen hebt, moet je vooral daar voortzetten. Maar kom niet hier de forumprofeet uithangen met je quasi religieuze soebatten. Verder sta ik tot je beschikking om je rijkelijk met pis te belonen voor je moeite, dat je waarschijnlijk ergens tekort bent gekomen.

Over zielig gesproken, Hou verder je klaaglijsten, van hoe verschikkelijk je wordt behandelt en gediscrimineerd op ansaar vooral daar. En helemaal je achterlijke mogolen broeder en vrede verwensingen danwel groeten.

mohammad1
10-11-10, 18:35
Ik heb ook zo m'n twijfels.

'toogood to be true'... zegt eigenlijk genoeg.

Nou, blijkbaar kan hij zich ook heel goed inleven in waarom sommigen een hekel hebben aan 'links'.

Als er bijvoorbeeld schilderijen met varkentjes worden verwijderd, niet omdat een moslim klaagt... maar een 'khafir'.

Over 'van achter bezeken worden' gesproken!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Ja op de duur ga je spoken zien.
Dingen die er niet zijn.
Op de duur ga je zelfs aan jezelf twijfelen.
Je doet taqiyya bij jezelf.

Van buitenaf bekeken: meelijwekkend maar eigen schuld.
Geen klasse, kleinburgerlijk, onwetend.

Het zit niet alleen bij de Moslims.
Het zit in alle samenlevingen.

Een goed oorlogje om weer eens tot bezinning te komen.
Ja, het moet kunnen.
Niets bijgeleerd over de jaren.
Insha'Allah.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mohammad1
10-11-10, 18:46
Noem het hoe je wilt misbaksel. Dat je daar op dat ansaar van je die gasten in de smiezen hebt, moet je vooral daar voortzetten. Maar kom niet hier de forumprofeet uithangen met je quasi religieuze soebatten. Verder sta ik tot je beschikking om je rijkelijk met pis te belonen voor je moeite, dat je waarschijnlijk ergens tekort bent gekomen.







Over zielig gesproken, Hou verder je klaaglijsten, van hoe verschikkelijk je wordt behandelt en gediscrimineerd op ansaar vooral daar. En helemaal je achterlijke mongolen broeder en vrede verwensingen.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Je moet als gematigd Moslim goed gek zijn om je nek uit te steken.

Dat is wat hier bewezen wordt.

Het is iets wat ik al lang wist maar dat ik wou delen.

Als Wilders zegt dat de gematigde Islam niet bestaat dan heeft hij gelijk.



Gematigde Islam is iets dat tussen hamer en aambeeld wordt platgeslagen.

Geen schijn van kans.



De koppeling van ansaar met maroc kan je mij niet verwijten.

Daar moet je elders voor gaan zeiken.

War is what we need!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
10-11-10, 19:12
Je moet als gematigd Moslim goed gek zijn om je nek uit te steken.

Dat is wat hier bewezen wordt.

Het is iets wat ik al lang wist maar dat ik wou delen.

Als Wilders zegt dat de gematigde Islam niet bestaat dan heeft hij gelijk.



Gematigde Islam is iets dat tussen hamer en aambeeld wordt platgeslagen.

Geen schijn van kans.



De koppeling van ansaar met maroc kan je mij niet verwijten.

Daar moet je elders voor gaan zeiken.

War is what we need!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Als je hier in het archief duikt, zal je snel ontdekken dat het de meeste hier geen reet kan bommen wat wilders over islam en moslims denkt. Hij doet lekker maar wat hij niet laten kan.

Verder kan ik je de koppeling van ansaar met hier inderdaad niet verwijten, maar wel dat je mij als geen forumlid van dat gezelschap van jou, hier quote.

Daar hoef ik niet over gaan zeiken, daar heb ik je al op gewezen.

Voor wat die war betreft, los maar de eerste kogel.

Abu_Hurayrah
10-11-10, 19:21
Je moet als gematigd Moslim goed gek zijn om je nek uit te steken.

Dat is wat hier bewezen wordt.

Het is iets wat ik al lang wist maar dat ik wou delen.

Als Wilders zegt dat de gematigde Islam niet bestaat dan heeft hij gelijk.



Gematigde Islam is iets dat tussen hamer en aambeeld wordt platgeslagen.

Geen schijn van kans.



De koppeling van ansaar met maroc kan je mij niet verwijten.

Daar moet je elders voor gaan zeiken.

War is what we need!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Dat is niet waar. Gematigdheid is eerder regel dan uitzondering bij de praktijk van Moslims. Ik zou je in dit kader echter een advies van de uit Andalusie komende Ibn Hazm willen toestoppen die wellicht een nieuw licht bij jou zal doen branden (waarmee je meer kunt zien!), hij zei: Je kunt beter te strikt zijn dan te soft.

Harts intelligentie
10-11-10, 19:25
Bullcrap, dat geloof ik pas als 'Adolf' de meest geregistreerde naam wordt in plaats van 'Mohammed'. :maf2:

!!!!!!!!!!!

wat is dot voor achterlijk ongenuanceerd populistisch caricaturaal rhetorisch simpele idioot onzin, zeg ???

zie mijn aantwoord op jou rhetorisch onzin in die ander topic :

"50 doden bij Al Qaeda .."

Bovendien : Feit is is dat jou westerse seculaire materialistisch atheistisch "beschaving " zonder ziel die werd opgebouwd op de achterlijk intolerant exclusieve inquisitieachtig discrminerend onwetend bijgelovig antisemistisch ....ruines van de middeleeeuwse kerk dankzij de Griekse _Romeinse , Islamitisch & ander erfenis :

deze westerse "verlichting" die diens terecht historisch cultureel moreel ethisch psychologisch spiritueel mentaal intellectueel filosofisch ....afkeer & aversie van het christendom had geprojecteerd op de ander religies = op Islam met name : op deze onterecht wijze !

Islam die had middeleeuwese Europa juist gehaald uit diens achterlijkheid ........


www.1001inventions.com

www.muslimheritage.com

vandaar de westerse fundamenteel diepgeworteld intolerantie & fascisme met betrekking tot alle religies ondanks die geraffineerd gladde misleidend "liberaal democratisch geklets "...= DE Eurocentrisch cultureel historisch filosofisch....wortels van fascisme met betrekking tot religies .....

pfff....

mohammad1
10-11-10, 19:48
Dat is niet waar. Gematigdheid is eerder regel dan uitzondering bij de praktijk van Moslims. Ik zou je in dit kader echter een advies van de uit Andalusie komende Ibn Hazm willen toestoppen die wellicht een nieuw licht bij jou zal doen branden (waarmee je meer kunt zien!), hij zei: Je kunt beter te strikt zijn dan te soft.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



O zo, je klinkt al anders.

Had je niet gemerkt dat ik Ibn Hazm al een paar keer aangehaald heb.

Hij heeft de Tora en de Indjil vervalst verklaart.

Van hem moet je dan ook geen gematigdheid verwachten.

Hij is begonnen met de vrije gedachte binnen de Islam aan banden te leggen.



Samen met Al Ghazali is hij ook een van de figuren die de Islam een zware slag hebben toegebracht.



Denken was niet meer nodig , alles was al eens bedacht.

Van denken wordt je gek en maak je kans om je geloof te verliezen.

Al Ghazali was bijna gek geworden van het denken. Daarom verbood hij het.

Dat is er in gegaan als zoete koek zoals nog steeds.

Dat Ibn Rushd bewezen heeft dat Al Ghazali er naast zat heeft niet meer kunnen baten.

De politieke Islam had gekozen om het volk dom te houden en ze doen het tot op de dag van vandaag.



Van toen af is het bergaf gegaan met de Islam en de mooie dingen die ze gerealiseerd hadden.

De fantastische boost die ze aan Europa hebben gegeven is daar in goede aarde gevallen.

Zelf zijn ze in het woestijnzand gaan verdorren.



De heimwee naar Al Andalous is groot. Naar de uitstraling van de Islam op dat moment. Het is vergane glorie.



Zolang men niet besluit om terug te gaan nadenken zal men steeds verder wegzinken in het fundamentalisme en extremisme.



Onwetendheid is het wapen bij uitstek om massa's mensen om te brengen.

De collectieve zelfmoordgedachte groeit door de hoogmoed en het gebrek aan rationaliteit.

Doe zelf kennis op en je zal Insha'Allah beseffen wat er gebeurt.

Laat de geleerden in jou plaats nadenken en je bent hun slaaf.



Wa salam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
10-11-10, 20:32
Bovendien : Feit is is dat jou westerse seculaire materialistisch atheistisch "beschaving " zonder ziel die werd opgebouwd op de achterlijk intolerant exclusieve inquisitieachtig discrminerend onwetend bijgelovig antisemistisch ....ruines van de middeleeeuwse kerk dankzij de Griekse _Romeinse , Islamitisch & ander erfenis :

<blblblblbl>

Islam die had middeleeuwese Europa juist gehaald uit diens achterlijkheid ........ <yadayadayada> ....wortels van fascisme met betrekking tot religies .....

Let even op wat ik zeg: ik vind alle religies achterlijk en fascistisch.
Slechts een wijs man (of vrouw) slaagt er in om de onzin uit ouwe boeken
op een filosofische manier te benaderen en er wijsheid aan te ontlenen.
De meesten leuteren maar wat en vullen hun eigen zakkken, of vinden andere
argumenten waardoor zij zelf beter af zijn dan een ander.

Daarbij een quote van 'Mohammed', of hij nu wel of niet een moslim is,
hij heeft in ieder geval 1 ding heel goed in de gaten en dat ben ik met hem 100% eens:



De politieke Islam had gekozen om het volk dom te houden en ze doen het tot op de dag van vandaag.
Van toen af is het bergaf gegaan met de Islam en de mooie dingen die ze gerealiseerd hadden.

Ook verder staat er in dat stukje een hoop WIJSHEID. :student::fpetaf::fpetaf:

Bart.NL
10-11-10, 20:38
Islam die had middeleeuwese Europa juist gehaald uit diens achterlijkheid ........

Dat was lang geleden.

Binnenkort gaat het omgekeerde gebeuren.

mohammad1
10-11-10, 21:11
Let even op wat ik zeg: ik vind alle religies achterlijk en fascistisch.
Slechts een wijs man (of vrouw) slaagt er in om de onzin uit ouwe boeken
op een filosofische manier te benaderen en er wijsheid aan te ontlenen.
De meesten leuteren maar wat en vullen hun eigen zakkken, of vinden andere
argumenten waardoor zij zelf beter af zijn dan een ander.
Daarbij een quote van 'Mohammed', of hij nu wel of niet een moslim is,
hij heeft in ieder geval 1 ding heel goed in de gaten en dat ben ik met hem 100% eens:
Ook verder staat er in dat stukje een hoop WIJSHEID. :student::fpetaf::fpetaf:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Ontroerend na al de verwijten! :D
In het Westen heb je voor alle twintig leerlingen een leraar.
Bij de Joden een rabbijn voor elke drie leerlingen.
Bij de Moslim 15 geleerden die elk iets anders vertellen voor 1,5 miljard gelovigen.
Zou er een verschil kunnen zijn ? Hmmm...

Niet voor niets dat Allah Zijn Profeet naar de Joden stuurt als hij mocht twijfelen aan hetgeen hem geopenbaard wordt. ( Yunus 10/94 als je ook mocht twijfelen.)
Wa salam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
10-11-10, 21:42
O zo, je klinkt al anders.

Had je niet gemerkt dat ik Ibn Hazm al een paar keer aangehaald heb.

Hij heeft de Tora en de Indjil vervalst verklaart.

Van hem moet je dan ook geen gematigdheid verwachten.

Hij is begonnen met de vrije gedachte binnen de Islam aan banden te leggen.



Samen met Al Ghazali is hij ook een van de figuren die de Islam een zware slag hebben toegebracht.



Denken was niet meer nodig , alles was al eens bedacht.

Van denken wordt je gek en maak je kans om je geloof te verliezen.

Al Ghazali was bijna gek geworden van het denken. Daarom verbood hij het.

Dat is er in gegaan als zoete koek zoals nog steeds.

Dat Ibn Rushd bewezen heeft dat Al Ghazali er naast zat heeft niet meer kunnen baten.

De politieke Islam had gekozen om het volk dom te houden en ze doen het tot op de dag van vandaag.



Van toen af is het bergaf gegaan met de Islam en de mooie dingen die ze gerealiseerd hadden.

De fantastische boost die ze aan Europa hebben gegeven is daar in goede aarde gevallen.

Zelf zijn ze in het woestijnzand gaan verdorren.



De heimwee naar Al Andalous is groot. Naar de uitstraling van de Islam op dat moment. Het is vergane glorie.



Zolang men niet besluit om terug te gaan nadenken zal men steeds verder wegzinken in het fundamentalisme en extremisme.



Onwetendheid is het wapen bij uitstek om massa's mensen om te brengen.

De collectieve zelfmoordgedachte groeit door de hoogmoed en het gebrek aan rationaliteit.

Doe zelf kennis op en je zal Insha'Allah beseffen wat er gebeurt.

Laat de geleerden in jou plaats nadenken en je bent hun slaaf.



Wa salam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik durf de bewering aan dat er geen 1 geleerde bestaat die het denken aan banden zou hebben gebracht, zoals hoe jij het brengt. Je doelt waarschijnlijk op het door het Westen gebrachten punt van kritiek voor het beeindigen van Izjtihad. Izjtihad is nooit geëindigd onder de geleerden die het niveau hadden om die inspanning te verrichten. Tot op de dag van vandaag wordt er nog Izjtihad verricht. Wat echter wel zo is, is dat degenen die met recht deze inspanning verrichten en ook kunnen verrichten, dat deze mensen gering zijn. Een aantal daarvan vind je in mijn ondertekening met een link naar ulamaa.com. Jij hebt verder een veel te lage dunk van geleerden. Het is goed om kritisch te zijn, dat zal ik je niet tegenwerpen, maar om zo generaliserend de gang naar geleerden te dwarsbommen, dat heeft iets weg van niet verwerkte gevoelens. Zoals iedere vakgebied zijn geleerden kent, geldt dat al helemaal voor de Islam. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?

mohammad1
10-11-10, 22:55
Ik durf de bewering aan dat er geen 1 geleerde bestaat die het denken aan banden zou hebben gebracht, zoals hoe jij het brengt. Je doelt waarschijnlijk op het door het Westen gebrachten punt van kritiek voor het beeindigen van Izjtihad. Izjtihad is nooit geëindigd onder de geleerden die het niveau hadden om die inspanning te verrichten. Tot op de dag van vandaag wordt er nog Izjtihad verricht. Wat echter wel zo is, is dat degenen die met recht deze inspanning verrichten en ook kunnen verrichten, dat deze mensen gering zijn. Een aantal daarvan vind je in mijn ondertekening met een link naar ulamaa.com. Jij hebt verder een veel te lage dunk van geleerden. Het is goed om kritisch te zijn, dat zal ik je niet tegenwerpen, maar om zo generaliserend de gang naar geleerden te dwarsbommen, dat heeft iets weg van niet verwerkte gevoelens. Zoals iedere vakgebied zijn geleerden kent, geldt dat al helemaal voor de Islam. Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Onderling steunen de geleerden binnen een strekking elkaar en over bepaalde oude zaken zijn ze het ook eens. Leven en laten leven.
Waarom kunnen ze geen khalifa benoemen? Machtspelletjes.
Waarom kunnen ze niet als een blok achter Palestina staan?
Het zijn heren naast Allah geworden? zoals in: ze namen hun monniken en hun schriftgeleerden als heren naast Allah. Eigenbelang?

Zoals een vrouw Umar ibn al Kattab bekritiseerde in de moskee na diens kotbah zo moet iedere gelovige zijn mening kunnen zeggen.
De eerste leiders vroegen er om: als je iets verkeerd ziet zeg het aub en laat mij niet in dwaling of zonde verkeren.

Je moet nu maar eens proberen zeggen dat je het niet eens bent. Je eet hun vlees. Je hebt geen recht.
Zeg bijvoorbeeld eens, beste Abu, dat 21/7 niet bedoeld is om iedereen die iets niet weet naar de bezitters van kennis te sturen die zij dan zelf zouden zijn.

Ten eerste staat die zin in een context van een Vers.
En Wij hebben voor jouw tijd niemand gezonden (als profeet) of het waren slechts gewone mensen van vlees en bloed.
Vraag het dan aan de bezitters van kennis indien jullie het niet weten.

Die bezitters van kennis zijn de Joodse en Christen schriftgeleerden.
Dat zijn de Woorden van Allah. Dat is Zijn bedoeling.

De eerste geleerde die dat beaamt zal mijn aandacht krijgen.
Ik ben er nog geen tegengekomen.
Ze veranderen dus het Woord van de Koran. Niet goed. Geen Godsvrees.
En ja maar, dat was vroeger maar nu... is niet goed genoeg.

De geleerde met Taqwa zal niet kwaad worden en eerlijk zeggen wat de Woorden betekenen. Kijk in de tafsir.
Bezitters van kennis = De lieden van de Schrift, Joden en Christenen.

Nu is men allergisch aan het woord Jood.
En nee nu moet je ook niet meer naar de Joden en Christenen om te vragen dat de Koran de Waarheid is. Ze zullen waarschijnlijk nee zeggen.
Maar toen niet. Er waren ook oprechte Joden en Christenen.

Dat ze (Joden en Christenen) de Koran niet erkennen is het gevolg van foute interpretaties langs beide zijden maar dan ben ik morgenvroeg nog bezig.
Wa salam, shalom
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
10-11-10, 23:25
Onderling steunen de geleerden binnen een strekking elkaar en over bepaalde oude zaken zijn ze het ook eens. Leven en laten leven.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik gelezen dat als voldoende geleerden overeenstemming bereiken over een bepaalde zaak betreffende de islam, het vanzelf waar is. Dan heb je toch te maken met mensenwerk en mensenwerk mag je toch altijd relativeren en bekritiseren?
Dat is het 'ongezonde' van een dergelijke manier van geloof bedrijven. Bij kritiek moet je kop eraf. Figuurlijk, maar als de gelegeneid zich voordoet ook soms letterlijk.

mohammad1
10-11-10, 23:36
Ik gelezen dat als voldoende geleerden overeenstemming bereiken over een bepaalde zaak betreffende de islam, het vanzelf waar is. Dan heb je toch te maken met mensenwerk en mensenwerk mag je toch altijd relativeren en bekritiseren?

Dat is het 'ongezonde' van een dergelijke manier van geloof bedrijven. Bij kritiek moet je kop eraf. Figuurlijk, maar als de gelegeneid zich voordoet ook soms letterlijk.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Je ziet dan ook het resultaat elke dag opnieuw en maar naar het Westen wijzen om de eenheid schijnbaar te bewaren. Doorzichtig.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
11-11-10, 10:18
Je ziet dan ook het resultaat elke dag opnieuw en maar naar het Westen wijzen om de eenheid schijnbaar te bewaren. Doorzichtig.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Mensen verenigen kennelijk beter in haat.

fisherman1969
11-11-10, 18:03
Mensen verenigen kennelijk beter in haat.

Helaas vrees ikdat je gelijk hebt.:aanwal:

(leen)
11-11-10, 18:14
Helaas vrees ikdat je gelijk hebt.:aanwal:

yups, en de meesten genieten ervan en jennen verder tot de andere tript,
vervolgens mekken dat ze zo ontdaan zijn en nie begrijp nie wat er nou is gebeurd.:slaap:

mohammad1
11-11-10, 18:23
yups, en de meesten genieten ervan en jennen verder tot de andere tript,
vervolgens mekken dat ze zo ontdaan zijn en nie begrijp nie wat er nou is gebeurd.:slaap:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

ik nie begrijp wat je wil bedoel. Zuid-Afrika? Je moe nie huil nie? :D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Abu_Hurayrah
12-11-10, 13:56
http://islamiccenter.kau.edu.sa/english/Publications/Publications.htm (Economic Thought of Al-Ghazali)

Interessante link.

mohammad1
12-11-10, 15:08
S (http://islamiccenter.kau.edu.sa/english/Publications/Publications.htm) (Economic Thought of Al-Ghazali)

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



En zeggen dat ik daar nog les heb gevolgd, maar wie zou het geloven?



We zitten dan wel in Selefi-land en dat is toch niet meer van dit forum?

taqiyya?



Wa salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

BlackBox
12-11-10, 18:43
En zeggen dat ik daar nog les heb gevolgd, maar wie zou het geloven?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl (http://forums.ansaar.nl)

Excel 2007 Programming (http://www.speedyshare.com/files/25155731/Visual.Microsoft.Office.Excel.2007.Programming.Sep .2007.pdf)

Excel 2007 VBA Programmers Reference (http://www.speedyshare.com/files/25155815/Wrox_-_Excel_2007_VBA_Programmers_Reference_2007_.pdf)