PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit is pas nieuws/actualiteit



3adoowna amreeka
05-11-10, 00:14
Met jullie stomme artikels van de kufar of vanuit kufar-bronnen altijd. Dit is pas echt nieuws dat interessant is... Enjoy.

Mujahideen of Islamic Emirate of Afghanistan military operations against the kafirs, munafiqs and the worshippers of Idols

This page is updated throughout the day as new operations are reported.

Zul Qadah 26, 1431 A.H, Thursday, November 04, 2010

Mujahideen operations against the enemies of Islam terrorists in Afghanistan are reported to Theunjustmedia.com by the official Islamic Emirate of Afghanistan spokesmen Qari Muhammad Yousuf Ahmadi and Zabihullah Mujahid by e-mails.



In the Name of Allah, the Most Beneficent, the Most Merciful.


All Praise and thanks are due to Allah, the Lord of all that exists and may peace and prayers be upon the Messenger of Allah, his family, companions in entirety.



US terrorist killed in Marjah Nov. 04 – A US terrorist was killed and another 2 wounded when Mujahideen attacked their foot patrol in Marjah’s Pump Charahi area at 11:00 am. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

US tank blown apart by an IED Nov. 04 – Mujahideen detonated an IED at a US invaders tank near Tazi Village of Shahjoe district at 10:30 am as a result the tank was blown to bits and all terrorists onboard were killed and wounded. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

5 cowardly invaders killed and wounded in clash with Mujahideen Nov. 04 – At least 2 cowardly US terrorists were killed and 3 wounded at 09:00 am when Mujahideen attacked their patrol in Sra Pul area of Nad Ali district while on its way to a check post. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Uruzgan IED obliterates US tank Nov. 04 – A US invaders tank was obliterated when it hit an IED planted in Jolangar area located near Terenkot city at 07:00 am. All invaders involved in the blast were killed and wounded. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

2 more tanks eliminated in Zabul Nov. 04 – A US invaders tank was destroyed by an IED in Arghandab’s Lodinano area yeaterday (Nov. 03) and another one was destroyed by a similar explosion at 09:00 am in the mentioned area. All invaders onboard the tanks were killed and wounded but their numbers are not known. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Mujahideen kill 6 border police in Kandahar Nov. 04 – 6 puppet border police were killed and their weapons seized after they walked into a Mujahideen ambush in Badi Ghwandi area of Shorawak district last night. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Kandahar blast destroys puppet vehicle Nov. 04 – A puppet police vehicle was blown apart by an IED yesterday afternoon and then their convoy came under immediate attack in Sabaro districts Kadr Khelo area but the number of killed and wounded is not known. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Police vehicle hits land mine in Zabul Nov. 04 – Reports from Shomolzo district say that at 05:00 pm yesterday a police vehicle hit a land mine and was destroyed, killing and wounding all onboard in Spinki area. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

US tank blown apart in Gerishk Nov. 04 – A US invaders tank was blown apart by an IED in Sayedano Village located near Gerishk district center at 09:00 pm last night (Nov. 03) as a result all terrorists onboard were killed and wounded. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

2 enemy tanks destroyed in Badgheese clash, 13 killed and wounded Nov. 04 – Mujahideen attacked joint NATO-Afghan enemy who wanted to carry out an operation in Ghormach district’s Khatoon area at 10:00 am yesterday (Nov. 03). Mujahideen say that during the fierce firefight 2 enemy tanks and 2 motorcycles were blown apart by IED’s along with 13 joint enemy killed and wounded. 2 Mujahideen were injured and 1 became a Martyr (inshaallah) in the one and a half hour clash. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Remote-controlled mine takes out puppet police vehicle Nov. 04 – Mujahideen detonated a remote-controlled mine on police vehicle in Syah Chishm area of Nimroz provincial capital (Zaranj city) at 02:00 pm yesterday afternoon as a result the vehicle was severely damage. Reported by Qari Muhammad Yousuf Ahmadi

Policeman sniped in Ghazni Nov. 04 – A policeman got shot and killed in a guerrilla attack by a Mujahid of the Islamic Emirate Thursday afternoon in the provincial capital of Ghazni. Reported by Zabihullah Mujahid

NATO invaders’ patrol attacked in Laghman Oct. 04 – In the province’s Alingar district, Mujahideen carried out an attack on the enemy patrol convoy on Thursday afternoon. According to the report from the area, Mujahideen, in a 30-minute long operation, inflicted heavy losses on the invaders, but it is unclear how many were killed or injured. Reported by Zabihullah Mujahid

Bagram airbase hit by missile strikes Nov. 04 – According to a report from Parwan province, Mujahideen of the Islamic Emirate fired several missiles at the enemy airbase in Bagram district of Parwan, however, no losses of life and injury were confirmed. Reported by Zabihullah Mujahid

Mujahideen kill 3 US terrorists, wound 5 Nov. 04 – Some 3 US invading soldiers were killed and 5 more were badly wounded in attack carried out by Mujahideen on the enemy foot patrol in Charkh, Logar on Thursday, at around 3:00 pm, the report stated, adding that Mujahideen captured a sizable amount of arms and ammo from the possession of the enemy invaders. Reported by Zabihullah Mujahid

Mujahideen attack in Logar kill or wound 6 US invading terrorists Nov. 04 - Mujahideen of the Islamic Emirate, in an attack on the US invaders’ foot patrol killed at least 3 American cowardly terrorists and wounded another 3 on Thursday in Logar’s Muhammad Agha district. Reported by Zabihullah Mujahid

Blast in Khost kills 3 US invaders, wound 2 Nov. 04 - At least 3 US invaders were killed with two others wounded Thursday when a landmine blast hit and destroyed one of the US invaders’ vehicles in Lakan, Khost province. Reported by Zabihullah Mujahid

Enemy check post overrun in Paktia Nov. 04 – Mujahideen of the Islamic Emirate in the province’s Yahiya Khel district, attacked enemy check post yesterday, damming the check post and killing or wounding some of the enemy puppets but it is unclear how many were killed or wounded during the attack. Reported by Zabihullah Mujahid

3 killed, 2 wounded as enemy vehicle hits roadside bomb Nov. 04 – A roadside bomb blast killed 3 puppets and wounded another 2 Thursday as it detonated under enemy vehicle in Andar district of Ghazni. Reported by Zabihullah Mujahid

3 US cowardly soldiers killed, 1 wounded when Mujahideen IED hits tank Nov. 04 – At least 3 US American terrorists were killed and one got wounded yesterday night as Mujahideen IED tore through the enemy armored tank in Andar, Ghazni. Reported by Zabihullah Mujahid

2 US invaders killed in clashes with Mujahideen Nov. 04 – Mujahideen of the Islamic Emirate attacked the US invaders’ combat patrol convoy in along the road between Kunar and Jalalabad, as a result, one of the enemy tank got destroyed being shot with rocket-propelled grenades killing 2 US invaders instantly Wednesday night at around 12:00 am. Reported by Zabihullah Mujahid

Mujahideen attack kills 3 enemies, destroys 3 vehicles Nov. 04 - Mujahideen of the Islamic Emirate attacked logistical convoy yesterday in Khushamand district of Paktia. According to the report from Paktia province, heavy fighting broke out resulted in killing 3 enemy puppets and destroying 3 logistical trucks. Reported by Zabihullah Mujahid

These operations were part of the new Al-Fath (victory) Operation, which was declared on May 10th, 2010, by The Council of Leadership of the Islamic Emirate of Afghanistan.

O Allah, make them and their weaponry a booty for the Mujahideen



O Allah, you are our support and you are our only Victor; by your order we attack; by your order we retreat and by your order we fight



O Allah, the sky is yours; the earth is yours; the sea is yours, so whatever forces they have in the sky, drop them. Destroy all their forces in earth and sink all their forces in sea



O Allah, deal with them for verily they can never disable you



O Allah, retaliate upon them, afflict them like you did to Pharaoh and his nation



O Allah afflict their country with floods, make them in need of money and food and persons



O Allah defeat them, destroy them O the All-Strong, the All-Mighty



Allahu Akbar



"Honor, Power and Glory belong to Allah, His Messenger and the believers, but the hypocrites know not"

Theunjustmedia.com
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

3adoowna amreeka
05-11-10, 00:15
Up.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Wide-O
05-11-10, 00:49
Up.

Blijkbaar weinig vertrouwen in Allah. :hihi:

mark61
05-11-10, 00:52
Met jullie stomme artikels van de kufar of vanuit kufar-bronnen altijd. Dit is pas echt nieuws dat interessant is... Enjoy.

Buitengewoon boeiend. Een stel achterlijke boerenpummels in het verreweg achterlijkste land van de wereld worden rusteloos. Slaap lekker.

Tegen de tijd dat de VS de heroïne niet meer kunnen betalen, of het uit de mode raakt, weet niemand meer waar die gribus ligt. Dan moet je het alleen nog hebben van die 1 miljoen verslaafden in Iran, maar die betalen niet half zo veel.

Joesoef
05-11-10, 09:30
Allah laat anders nog steeds toe dat die dappere mudjahedeens sterven.

Ron Haleber
05-11-10, 10:14
Allah laat anders nog steeds toe dat die dappere mudjahedeens sterven.

Die Allah van jou is er dus eentje van die vele bloedbeluste krijgsheren. :kalasniko

Wanneer je het voortaan over islam hebt, weet ik precies wat jij bedoeld! :maf2:

Ron Haleber
05-11-10, 11:33
Allah laat anders nog steeds toe dat die dappere mudjahedeens sterven.

Jij praat alsof je het hebt over één van de krijgsheren in Afghanistan...

Ik weet dus voortaan waar je het over hebt als je het over jouw godsdienst praat.

P.S. kijken of deze versie blijft staan?

mark61
05-11-10, 11:35
Allah laat anders nog steeds toe dat die dappere mudjahedeens sterven.

Mudjahidien is al een meervoud :nerd:

mark61
05-11-10, 11:36
Jij praat alsof je het hebt over één van de krijgsheren in Afghanistan...

Ik weet dus voortaan waar je het over hebt als je het over jouw godsdienst praat.

P.S. kijken of deze versie blijft staan?

Jij bent echt volledig het noorden kwijt.

knuppeltje
05-11-10, 11:40
Jij bent echt volledig het noorden kwijt.

Ik denk eerder zijn hele kompas.

mark61
05-11-10, 11:41
Ik denk eerder zijn hele kompas.

En het bijbehorende kalfslederen foedraal.

Pizzaman
05-11-10, 11:42
Ik denk eerder zijn hele kompas.

Zolang de WC dan maar niet naar Mekka wijst is het nog wel verantwoord.
tegenwoodig hebben we toch allemaal TomTom.

Soldim
05-11-10, 11:52
Mujahideen operations against the enemies of Islam terrorists in Afghanistan

Ze geven in ieder geval zelf toe dat ze terroristen zijn.

mark61
05-11-10, 11:54
Ze geven in ieder geval zelf toe dat ze terroristen zijn.

Tis meer een geval van brak Engels, brakke interpunctie.

Joesoef
05-11-10, 11:56
Die Allah van jou is er dus eentje van die vele bloedbeluste krijgsheren. :kalasniko

Wanneer je het voortaan over islam hebt, weet ik precies wat jij bedoeld! :maf2:


Demente idioot.

Ron Haleber
05-11-10, 12:47
Demente idioot.

Je grote zelfkennis verbaast mij echt! :fpotver:

3adoowna amreeka
05-11-10, 12:48
Ansaar.nl, jullie mogen echt trots zijn. Ik werd een paar maanden geleden gebant voor niets. En kijk eens wat dat uitschot van de aarde hierboven allemaal zegt? Pure blasfemie, scheldpartijen en ik weet niet wat nog allemaal. Dat is niet erg eh? Nee, ban 3adoowna_amreeka maar deze gasten hierboven die een onthoofding verdienen mogen gerust hun gangetje gaan op deze mooie 'islamitische' forum ansaar.nl. Way to go guys! Jullie mogen hier echt trots op zijn! Doe zo verder en jullie zullen echt niet voor schut staan. :vrede: Peace to the world.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

mark61
05-11-10, 13:07
Ansaar.nl, jullie mogen echt trots zijn. Ik werd een paar maanden geleden gebant voor niets. En kijk eens wat dat uitschot van de aarde hierboven allemaal zegt? Pure blasfemie, scheldpartijen en ik weet niet wat nog allemaal. Dat is niet erg eh? Nee, ban 3adoowna_amreeka maar deze gasten hierboven die een onthoofding verdienen mogen gerust hun gangetje gaan op deze mooie 'islamitische' forum ansaar.nl. Way to go guys! Jullie mogen hier echt trots op zijn! Doe zo verder en jullie zullen echt niet voor schut staan. :vrede: Peace to the world.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Onthoofden maar liefst :hihi:

Wat heb ik voor blasfemisch gezegd? Jouw boertjes zijn god?

Wide-O
05-11-10, 13:08
deze gasten hierboven die een onthoofding verdienen

Kun je iets specifieker zijn, want ik ben nogal gehecht aan mijn hoof. :love:

mark61
05-11-10, 13:09
Kun je iets specifieker zijn, want ik ben nogal gehecht aan mijn hoof. :love:

Zionistische denial freak, dat ding gaat eraf!

Wide-O
05-11-10, 13:10
Zionistische denial freak, dat ding gaat eraf!

OK, zolang ik maar geen ban krijg. :droef:

Pizzaman
05-11-10, 13:10
Ansaar.nl, jullie mogen echt trots zijn. Ik werd een paar maanden geleden gebant voor niets.
Waarom ben ik nou niet verbaasd.:cola:


...deze gasten hierboven die een onthoofding verdienen
Wie zegt dat we dat zelf niet weten, overigens fantastisch dat jij dat even beslist.
Je bent zeker rechter bij een of andere Sharia keet? :aanwal:

BTW ik ben nog geeneens bereid mijn voorhuid aan jouw gewauwel op te offeren.
Dus m'n hoofd blijft lekker waar het is, en die grote scheur er in ook.


:vrede: Peace to the world.
LOLOLOL je bent heel geloofwaardig (NOT):hihi:

Volgens mij ben jij d'r zo eentje die vrede sticht door gewoon alles wat je niet bevalt uit te roeien.
'Vrede of sterf'.... Hahahaha!

3adoowna amreeka
05-11-10, 13:13
Onthoofden maar liefst :hihi:







Wat heb ik voor blasfemisch gezegd? Jouw boertjes zijn god?

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Ik heb het wel gewijzigd eh jongens, ik wist wel dat het een gevoelig snaartje van jullie zou raken... Ik heb het een beetje verzacht, toch beter zo?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

3adoowna amreeka
05-11-10, 13:17
Waarom ben ik nou niet verbaasd.:cola:





Wie zegt dat we dat zelf niet weten, overigens fantastisch dat jij dat even beslist.

Je bent zeker rechter bij een of andere Sharia keet? :aanwal:





LOLOLOL je bent heel geloofwaardig (NOT):hihi:



Volgens mij ben jij d'r zo eentje die vrede sticht door gewoon alles wat je niet bevalt uit te roeien.

'Vrede of sterf'.... Hahahaha!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

Eindelijk iemand die mij begrijpt. Je hebt me helemaal door jongen! Mijn transparantie baart me zorgen... of toch niet. Myeh :moe:

:vrede: Peace to the world! Or DIE hahaha!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
05-11-10, 13:37
Transparant? Een emmer met <haraam spul> kan natuurlijk nooit transparant zijn.
Maar aan de andere kant kan je wel voorspellen wat er gebeurt als je je voet er in zet :hihi:

Overigens zijn we hier niet zo gevoelig, dus kom maar op met de lading.:italie::maffia:

mark61
05-11-10, 13:37
Ik heb het wel gewijzigd eh jongens, ik wist wel dat het een gevoelig snaartje van jullie zou raken... Ik heb het een beetje verzacht, toch beter zo?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ah, gratie :lole: En nu? Amputatie, 20 jaar cel?

Pizzaman
05-11-10, 13:48
Ah, gratie :lole: En nu? Amputatie, 20 jaar cel?

Ik vrees, beiden. De verrassing zal alleen zijn: welke lichaamsdelen :stout:

Ron Haleber
05-11-10, 13:49
Ah, gratie :lole: En nu? Amputatie, 20 jaar cel?

Mark we moeten dat zooitje kwijt!
El Aissati schijnt er een of ander voordeel bij te hebben...
Maar wij worden dol van ze...

HET ENIGE WAT WE KUNNEN DOEN:

ZE SYSTEMATISCH NEGEREN - NOOIT EEN ANTWOORD GEVEN!

Wat vind je ervan?

malikah4
05-11-10, 13:54
Ansaar.nl, jullie mogen echt trots zijn. Ik werd een paar maanden geleden gebant voor niets. En kijk eens wat dat uitschot van de aarde hierboven allemaal zegt? Pure blasfemie, scheldpartijen en ik weet niet wat nog allemaal. Dat is niet erg eh? Nee, ban 3adoowna_amreeka maar deze gasten hierboven die het verdienen om ergens halfdood achtergelaten te worden op een autosnelweg mogen gerust hun gangetje gaan op deze mooie 'islamitische' forum ansaar.nl. Way to go guys! Jullie mogen hier echt trots op zijn! Doe zo verder en jullie zullen echt niet voor schut staan. :vrede: Peace to the world.

Salaam Aleykoum

lieve zuster zeker zijn wij hier als team boos over en onder andere ik heb nooit iets gezien in een fusatie met marocco.nl en we doen er alles aan om ons te ontkoppelen van deze mensen die onze geloof bespotten keer op keer!

Een kwestie van tijd
reageer niet op hun zijn ze niet waard ze zijn voer voor de hel!
tenzij ze zich beteren
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
05-11-10, 14:14
Ansaar.nl, jullie mogen echt trots zijn. Ik werd een paar maanden geleden gebant voor niets. En kijk eens wat dat uitschot van de aarde hierboven allemaal zegt? Pure blasfemie, scheldpartijen en ik weet niet wat nog allemaal. Dat is niet erg eh? Nee, ban 3adoowna_amreeka maar deze gasten hierboven die een onthoofding verdienen mogen gerust hun gangetje gaan op deze mooie 'islamitische' forum ansaar.nl. Way to go guys! Jullie mogen hier echt trots op zijn! Doe zo verder en jullie zullen echt niet voor schut staan. :vrede: Peace to the world.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Raar volkje die moslims van ansaar.:maf2:

Wide-O
05-11-10, 14:18
Grappig, edits worden dus niet gedeeld/doorgegeven. Mhhh, dat opent perspectieven. :zozo:

Joesoef
05-11-10, 14:25
we doen er alles aan om ons te ontkoppelen van deze mensen die onze geloof bespotten keer op keer!

Een kwestie van tijd
reageer niet op hun zijn ze niet waard ze zijn voer voor de hel!




Hoe lang gaat maroc door met deze onzin?

Pizzaman
05-11-10, 14:39
Raar volkje die moslims van ansaar.:maf2:

Het meest verbaast me nog wel dat die "3adoowna amreeka" eenvrouw schijnt te zijn???

Muhaaaaaa echt reclame voor de 'gemiddelde moslim'.
Weet je zeker dat ansaar niet gesponsord wordt door de PVV.
Ze kunnen er in ieder geval inspiratie genoeg opdoen. :maf2:

mark61
05-11-10, 15:07
Salaam Aleykoum

lieve zuster zeker zijn wij hier als team boos over en onder andere ik heb nooit iets gezien in een fusatie met marocco.nl en we doen er alles aan om ons te ontkoppelen van deze mensen die onze geloof bespotten keer op keer!

Een kwestie van tijd
reageer niet op hun zijn ze niet waard ze zijn voer voor de hel!
tenzij ze zich beteren
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Een of andere muts verheerlijkt geweld, bedreigt prikkers met onthoofding, en dan vind jij dat die ongelovigen het gedaan hebben?

Ben je wel goed bij je hoofd?

- fusatie is geen Nederlands woord, waar heb je dat vandaan?

- de tent heet maroc.nl. Marokko heet in geen enkele taal marocco.

Voer voor de hel :hihi:

Ontkoppel je haatkleuterzooitje ASAP, ja :strik:

De grootste bespotters van de islam zijn jullie zelf, astaghfurullah.

Bofko
05-11-10, 15:25
Zo. Degene die wou onthoofden is inmiddels een kopje kleiner gemaakt.

Joesoef
05-11-10, 15:29
Op ansaar zitten ze zich suf te editten :tik:

Wide-O
05-11-10, 15:33
Op ansaar zitten ze zich suf te editten :tik:

Zijn maar 12 posts overgebleven. :hihi:

Pizzaman
05-11-10, 15:56
Joepie... echt een voorbeeld hoor van integratie.
Nou hoeft dat voor mij niet zo.

Maar mensen die dit soort zooi zien, mag jij raden wat die gaan stemmen.
Straks provinciale verkiezingen. Misschien is het nodig?

aboenoeh
05-11-10, 16:00
Vraag het aan hun niet aan ons wij willen stoppen:hihi:

ik ben bereid om de website op te kopen of financieel te ondersteunen indien dit het probleem is om af te koppelen van aivd.nl
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

3adoowna amreeka
05-11-10, 17:04
Het meest verbaast me nog wel dat die "3adoowna amreeka" eenvrouw schijnt te zijn???







Muhaaaaaa echt reclame voor de 'gemiddelde moslim'.



Weet je zeker dat ansaar niet gesponsord wordt door de PVV.



Ze kunnen er in ieder geval inspiratie genoeg opdoen. :maf2:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Verbaast het je echt? Ach, laat je niet snel verbazen door iets, ik ben MAAR een simpel meisje met een beperkte intelligentie die in de toekomst kinderen zal krijgen en groot zal brengen en zo een bijdrage zal leveren om een hele generatie geradicaliseerde moslims zal voortbrengen... No big deal, right?



Peace to the world! Ik zal er voor zorgen dat het radicale pacifisten zijn. :vrede: so don't worry guys...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

3adoowna amreeka
05-11-10, 17:08
Salaam Aleykoum

lieve zuster zeker zijn wij hier als team boos over en onder andere ik heb nooit iets gezien in een fusatie met maroc.nl en we doen er alles aan om ons te ontkoppelen van deze mensen die onze geloof bespotten keer op keer!

Een kwestie van tijd
reageer niet op hun zijn ze niet waard ze zijn voer voor de hel!
tenzij ze zich beterenen berouw tonen

BarakAllaho fiki ukhti...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl