PDA

Bekijk Volledige Versie : Straattuig heer en meester in Gouda



jang0201
05-11-10, 08:08
Straattuig heer en meester in Gouda door Jenny van der Zijden
GOUDA - De Goudse wijk Oosterwei wordt opnieuw geterroriseerd door Marokkaanse straatschoffies. Bewoners worden belaagd, met stenen en eieren bekogeld, beroofd en uitgescholden. Ook worden er brandjes gesticht en ruiten ingekegeld.


Dat zegt de voorzitter van de bewonerscommissie Gouda Oost, de wijk waar twee jaar geleden een buschauffeur van Connexxion in elkaar werd geslagen. De nieuwe lichting vandalen is tussen de acht en dertien jaar oud.

„Wat ik ook meld of aankaart bij de gemeente, ik hoor maar steeds dat het wordt meegenomen in overleg, maar er gebeurt helemaal niets. Het is niet meer leuk zo. Het moet stoppen”, meldt de vrouw radeloos in een brief aan gemeente Gouda.

Bloembollen

De Goudse klom in de pen nadat ze afgelopen zaterdag samen met een groep vrijwilligers door de jongeren werden weggepest tijdens een schoonmaakactie van de wijk. „Het is een schande dat we zijn belaagd – en hoe! – zodat we meteen moesten opbreken. Het is compleet ’crazy’ dat een groep jongeren in staat is om alles te verpesten, om de bloembollen af te pakken en eten en drinken gewoon weg te gooien op het gras. Iedereen werd belaagd, zelfs de clowns Knoef en Tomaat.”

De vrouw zegt het zat te zijn om ’pispaal’ te zijn van wat de gemeente allemaal niet doet. „En ik heb genoeg van de beloften die niet worden waargemaakt. Ik roep de gemeente op om lef te hebben en om alstublieft extra politie in te zetten.”

Volgens Karim Scharleman, wijkteamlid van Gouda Oost, zoeken de jongeren aandacht en willen ze stoer zijn. „Toen wij gisteravond vergaderden over de actie van zaterdag, vlogen de stenen hier door de ruiten. Deze gasten moeten gewoon worden aangepakt. De gemeente zegt dat er minder wordt ingebroken in de wijk. Dat zal dan wel, maar door deze jongeren is het veiligheidsgevoel aanzienlijk geslonken. Zelfs de Marokkaanse vrouwen zijn bang op straat.”

Burgemeester Wim Cornelis noemde de situatie in de wijk eerder deze week nog redelijk rustig. „We hebben alles onder controle. Het gedrag van zaterdag is een eruptie en is niet te vergelijken met het criminele gedrag van vorig jaar, toen de ijsballen in het rondvlogen. Maar we zitten erbovenop, want iedereen heeft hier last van. We zullen deze gasten opsporen en hun ouders voor de kosten laten opdraaien. Ook voor de kapotte ruiten.”

Telegraaf.nl

Pizzaman
05-11-10, 08:12
...niet te vergelijken met het criminele gedrag van vorig jaar, toen de ijsballen in het rondvlogen.

OMG wat een ei. Het vriest immers niet.
Wat had ie gedacht, dat ze van de ouders de diepvries beschikbaar kregen?


De nieuwe lichting vandalen is tussen de acht en dertien jaar oud.
Eigenlijk stel ik voor dat we tijdelijk de wet kindermishandeling afschaffen.
Dan hebben de betrokken vaders even de vrije hand...

knuppeltje
05-11-10, 09:07
Eigenlijk stel ik voor dat we tijdelijk de wet kindermishandeling afschaffen.
Dan hebben de betrokken vaders even de vrije hand...

Ik denk dat de opvoeding die sommige ouders geven al regelrechte kindermishandeling is. Geen, of een slechte opvoeding is ook kindermishandeling in mijn ogen.
Daar hoef je die wet dus niet voor af te schaffen - eerder aan te scherpen en uit te voeren.

Ach, bij sommige prikkers hier heb ik ook zo mijn twijfels over hun opvoeding, die is blijkbaar geen succes.. :fpotver:

Pizzaman
05-11-10, 09:31
Op straat smijten en de volgende kweken is niet gedefineerd als 'kindermishandeling'.
In feite is het aanfokken als konijnen een hoogstaand religieus geindoctrineerd principe.

Wat ik bedoel is dat het hele gedonder waarschijnlijk afgelopen zou zijn als pa
ze eens een beste schop onder hun kont zou geven.

Maar kinders weten maar al te goed dat dat niet mag.
Ook de politie mag niks, en dat is nu juist waarom het is te doen.
Het zijn ettertjes die de grens opzoeken.

knuppeltje
05-11-10, 10:36
Pizzaman;4528895]Op straat smijten en de volgende kweken is niet gedefineerd als 'kindermishandeling'.
In feite is het aanfokken als konijnen een hoogstaand religieus geindoctrineerd principe.

Door mij in ieder geval wel.

Inderdaad komt het fokken op grotere schaal onder de aanhangers van de zandbakgodsdiensten voor. Maar dat neemt niet weg dat dat in landen met een hogere welvaart - met daaraan gekoppeld een betere gezondheidszorg, dat religieus geïndoctrineerd principiëel gefok een veel kleinere rol speelt in de gezinsplanning. In de ontwikkelingslanden speelt de hoge kinder- en kraambedsterfte - door de armoede en de gebrekkige gezondheidszorg, een veel grotere rol in de gezinsplanning. Nu ook in verschillende ontwikkelingslanden beide sterfteoorzaken minder worden en ook daar mensen langer leven, moet nu ook daar meer aandacht aan vernieuwende gezinsplanning worden besteed. Lees wat Koffi Annan gisteren hierover zei.


Wat ik bedoel is dat het hele gedonder waarschijnlijk afgelopen zou zijn als pa ze eens een beste schop onder hun kont zou geven.

Mogelijk is de hoeveelheid slaag die die kinderen thuis kunnen krijgen juist de reden dat ze op straat rondhangen.
In autoritaire gezinnen zitten de handjes van pa nogal eens makkelijk los.


Ook de politie mag niks, en dat is nu juist waarom het is te doen.
Het zijn ettertjes die de grens opzoeken.

Als jij de politie alles wilt toestaan, dan leven we binnen de kortste keren in een politiestaat. Ik ben nogal eens in een derdelijk land geweest - ik wil er van zijn levensdagen niet wonen. Ze mogen meer dan genoeg volgens mij, maar dat doen ze niet eens allemaal.
Waarom gaan ze niet echt massaal staken en demonstreren om de bureaucratische onzin af te schaffen waarmee ze dagelijks te maken hebben?
Volgens mij zijn ze daar te bang voor, en misschien zitten ze toch als de zon niet schijnt, en het regent, sneewd of hageld, veel liever urenlang binnen bij de kachel hun verbaaltjes in te vullen, dan die tijd op straat te lopen, wat ze eigenlijk horen te doen.

Iets anders is dat het mogelijk zou moet worden om alle serieuze straatettertjes minimaal 24 uur te kunnen vasthouden als ze worden opgepakt en niet meer meteen worden vrijgelaten, bijvoorbeeld. Maak het ook maar verplicht dat ze dan ook door hun ouders dienen te worden opgehaald, en niet zelf zonder die ouders mogen vertrekken. Zo worden ouders veel directer erbij betrokken.
Ik denk echt niet dat die ouders met plezier zich aan de balie zullen melden om hun kroost weer eens op te halen - en zeker niet als ze die alleen na betaling van een fikse boete meekrijgen. Een keer misschien, maar daarna zal dat snel veranderen. Die ettertjes zullen dan steeds meer met vierkante koppen en beurse konten, door het geweld van hun pa, over straat lopen; ze zullen door hun vriendje hartelijk worden uitgelachen, mark my words.
Tja, bij de politie schaffen ze veel liever paarden, auto's en motoren aan dan camera's, terwijl die maar een fractie kosten van wat aan zo'n knol, een auto of een motor moet te worden besteed.
Over computersystemen maar te zwijgen na het laatste debakel.
Eigenlijk doen ze best veel fout bij de politie en justitie, en hun bazen krijgen ook nog onbeschoft veel uitbetaald.

Maar met wat die ettertjes doen, hoef je natuurlijk niet te praten over de tig voetbalsupporters die met de regelmaat van de klok hun grenzen opzoeken en onnoemelijk veel schade veroorzaken terwijl ze elkaar afslachten, en ook niet wat dat kost bijvoorbeeld? Of strandfeesten, ook al zoiets gezelligs tegenwoordig. :maf2:

Pizzaman
05-11-10, 11:03
:hihi: volgens mij ben ik het zo vreselijk met je eens dat het eng wordt.

Het fokken
Inderdaad heeft Kofi Annan gelijk, maar het is niet van de laatste tijd.
Daarop nog wel 1 aanvulling: de paus verbiedt ook condooms, dus het is iets van alle godsdiensten.
Lees 'de steile helling' maar eens (Maarten 't Hart). Lachen dat boek.
Hoe strenger de godsdienst, hoe idioter.

Losse handjes
Tja goed voorbeeld doet goed volgen en slecht dus ook. Soms is er geen mogelijkheid meer dan een schop onder de kont, echter sommige ouders kennen niks anders. Graag zie ikinderdaad de ouders van reljeugd op vervelenede wijze geconfronteerd met het resultaat van de 'opvoeding'.
Ik vind het een HEEL GOED voorstel. Wie kinderen heeft, heeft ook de lol ervan gehad en die zorgt er ook maar voor.

Politie
Ik zou nooit meer politieagent willen worden (een echte vent wordt geen agent).
Dat ze niet gaan staken snap ik nog altijd niet. Als je leidinggevende ineens besluit dat je taak verandert in belastinggaarder, dan pik je dat? Onbegrijpelijk. tenzij je natuurlijk stiekum zo'n kl... bent.

Voetbal
Zoals het nu gaat, mogen ze het van mij best afschaffen. Wat ik zie, is dat een hobby verandert in een geldverslindende bodemloze put, die wordt gerund door bobo's en graaiers, die ook weer graaiers in dienst hebben. Miljoenensalarissen. En dan de maatschappij laten opdraaien voor de wekelijkse kosten, inclusief voor de randdebielen die 'de wedstrijd achteraf' blijkbaar nog het interessantst vinden.

Ik zou zeggen, een amateurclub (voor jezelf) of kijken hoe je kinderen voetballen.
Sponsor dat maar en schaf de rest af.

knuppeltje
05-11-10, 11:16
:hihi: volgens mij ben ik het zo vreselijk met je eens dat het eng wordt.

Bloedeng. :fpotver:

En nee, het is niet van alle godsdiensten, wel van de drie godsdiensten van het boek, de grote zandbak godsdiensten.

In ieder geval een totaal verbod dat enig overheidsinstantie, bank of zorgverzekeraar ook maar ene euro eraan betaalt.

Pizzaman
05-11-10, 11:27
Oh man het wordt nog veel enger. Van 99% naar 99.9%!!

Nu snap ik ook wat je bedoelt met 'zandbakgodsdiensten'.
Hoewel ik wel denk dat zwartrokken het daar af zullen leggen van de hitte
(met die zwarte rok en hooggesloten kraag) :hihi:

Ik heb de 'overige' (o.a. boeddhisme etc) maar even genegeerdgezien die hier weinig voorkomen.
Overigens is in bijv India wel degelijk een soort 'fokvoorschrift'.
Maar of dat vanuit het Hindoeisme komt betwijfel ik, het is meer de algehele achterlijkheid en het kaste-systeem.

tanger'73
05-11-10, 12:31
Het begon allemaal met dit refrein: "Luilak, beddezak. Staat om negen uren op. Negen uren, hallef tien, heb je die luilak al gezien?"

Later zou dit het domein worden van straatjongens die in groepjes rondtrokken en rumoer maakten. onder andere smerige spullen en dode dieren aan gesloten deuren binden en rijkelijk met eieren werpen.

straatschoffies anno 21ste eeuw hebben in die zin een voortreffelijke opleiding genoten.

Pizzaman
05-11-10, 12:33
Het verschil is dat ongeacht hoe laat je nu opstaat of naar bed gaat, je last hebt van de huidige schoffies.

Overigens, misschien dat een weekje lang om 6 uur opstaan zal helpen.
Voor die schoffies dan.

tanger'73
05-11-10, 12:42
Lekker handig bij het s' morgens uit huis gaan een dode ree aan de deur aan te treffen en in de spits op weg naar je werk verwelkomt te worden met eieren en kots. Deze elementen mogen wat mij betreft zoet doorslapen tot sint-juttemis.

Pizzaman
05-11-10, 12:55
Een dode ree geeft problemen: natuurbescherming.

Van mij mogen ze er 's zomers wel een varken, kip of een stuk biefstuk aan knopen.
Goed voor de barbeque.

Voor het overige: webcam d'r op... en je weet wie er komt schoonmaken.

tanger'73
05-11-10, 13:06
tegenwoordig is het nog steeds een sterke traditie, vooral rond Amsterdam en de zaanstreek. Maar ook in Delft kent men zo nu en dan loslopend vee, die van grote vreugde vuren in combinatie met vandalisme houden. Veel gemeentelijke autoriteiten pogen dikwijls dergelijke uitspattingen tevergeefs te controleren.

ook ik ben een aantal keren het slachtoffer geweest van dergelijke excessen, waarbij ellenlange rijen bij de wasstraten en deurenschrobben geen uitzondering zijn.

Maar ik heb nooit geklaagd, over die vieze vuile straattuig die zo nu en dan het leven van mij en die van mijn buren uit verveling zuur maken.

Pizzaman
05-11-10, 13:20
Och ik ken het wel, in Rotterdam hadden ze ook wel eens die gewoonte.
En ik kende een hoop studenten uit Delft. Trouwens die deden vrolijk mee.
Op een gegeven moment ging er zelfs een 2CV de gracht in, motto: een Eend moet zwemmen'.

dergelijke halve zolen, daar doe je maar 1 ding tegen:
- je ziet dat je er achter komt wie het zijn en dan ga je zelf verhaal halen.

De illusie dat de gemeente er iets aan zou doen, was bij mij > 10 jaar geleden al verloren.
Het zijn gewoon vernielzuchtige vandalen. Als je zelf kinderen hebt, kom je er achter dat ze
er geen been in zien hun eigen spullen ook nog te mollen als dat 'stoer wordt gevonden'.
De spullen van een ander mollen, ook leuk, en als niemand er wat aan doet dan weet je het resultaat.

Heb nu een dochter met eigen laptop, het ding vervuilen met barbie-troep net zolang tot ie het niet meer doet.
En maar giebelen met d'r vriendinnen. Oplossing: gewoon vastgelopen laten die laptop.
Maar verder ook geen internet of wat-dan-ook pop de huis PC van mama en papa.
Na een week kwam ze met hangende pootjes, maar mij niet hangend genoeg, dus ik heb d'r nog een week laten hangen...

Zoonlief ook zoiets, gebruikt z'n school-fiets als crossfiets.
Ik kan niet wachten tot er wat aan gaat mankeren...

Alle opvoeding begint thuis... die van mij durven echt niet dergelijke dingen uit te halen, want ze weten dat pa ze dan de HELE STRAAT zal laten schrobben.

UmmKhadija
05-11-10, 13:41
Asalaamoe alaikoum,

Dat gebeurt echt hoor, toen ik nog geen moslim was. Ben ik een keer belaagd met stenen en zo de wijk uitgedreven en nog veel meer dingen. Ik kom uit Gouda, en heel me familie stemt op Wilders omdat je in Gouda als geen moslim lastig word gevallen door marokkaanse jeugd.

Echt erg hoor!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

saralien
05-11-10, 14:07
salaam malaikom,

De ouders dienen zich te schamen wat er met de jeugd

gebeurd en dat men zo een hekel krijgt aan de jeugd is te

begrijpen, allen ben ik het met 1 ding niet eens dit heeft niks met de

ISLAM te maken dt zijn losgelaten jongeren die nergens meer naar luisteren!

De jongeren die het gebed verrichten in de moskee die hangen niet op straat!

Wat zie je dan liever een moslim ontspoord op straat of een overtuigende moslim in een moskee??????????????????
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
05-11-10, 14:54
salaam malaikom,
De ouders dienen zich te schamen wat er met de jeugd
gebeurd en dat men zo een hekel krijgt aan de jeugd is te
begrijpen,
Vind ik ook, blijkbaar hebben zelfs mede-moslims last van die lui.


allen ben ik het met 1 ding niet eens dit heeft niks met de
ISLAM te maken dt zijn losgelaten jongeren die nergens meer naar luisteren!
Ja dat zal allemaal wel, maar:
- waarom begint de islam-gemeenschap dan zelf niks?
- waarom begint de islam-gemeenschap wel hard 'discriminatie' te roepen als ze die gekken aanpakken?
- wie heeft dat soort tuig so-wie-so opgevoed, bevaderd en op straat losgelaten?



De jongeren die het gebed verrichten in de moskee die hangen niet op straat!
Ik ken er zat wiens vaders wel vooraan zitten in de moskee. En die er zelf ook regelmatig komen.
Overigens niks nieuws: in strenge Refo-gemeenschappen heb je ook ontspoorde jeugd,
daarvan zitten vaders en zonen ook vooraan in de kerk op zondag.
Hard nodig om hun zonden te vergeven.


Wat zie je dan liever een moslim ontspoord op straat of een overtuigende moslim in een moskee??????????????????
Ik zie het liefst hardwerkende mensen die het samen gezellig hebben.
Wat iedereen in z'n vrije tijd doet, dat moet ie zelf weten zolang die een ander niet lastig valt.

Maar dit is iets wat op de gehele moslimgemeenschap afstraalt.
Laat de moskee er nu maar eens iets GOEDS aan doen.
Gezien het al jaren aan de gang is zal dat hoog tijd worden.

Joesoef
05-11-10, 16:18
Gut o gut, er zijn wat eieren gegooid (filmpje op de telegraaf mbt de incidenten) .

Pizzaman
05-11-10, 17:18
Teruggooien met klodders varkensvet, is dat wat?

Slinger
05-11-10, 19:01
Gut o gut, er zijn wat eieren gegooid (filmpje op de telegraaf mbt de incidenten) .

Nieks aan de hand, ies grapje.

UmmKhadija
05-11-10, 19:06
:argwaan:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



raar maar waar, zoals veel nederlanders denken, denkt mijn familie ook dat schoffie' s een onderdeel zijn van het geloof.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

reallife
05-11-10, 19:07
Ik kom uit Gouda, en heel me familie stemt op Wilders omdat je in Gouda als geen moslim lastig word gevallen door marokkaanse jeugd.

Echt erg hoor!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

:argwaan:

UmmKhadija
05-11-10, 19:07
:argwaan:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Oke wat is nu het probleem??
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

reallife
05-11-10, 19:32
Oke wat is nu het probleem??
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik woon ook in Gouda.

Pizzaman
05-11-10, 19:40
Ik woon ook in Gouda.

Eye-witness report?

Tomas
05-11-10, 19:43
Ik ook. Jongste kind is dit jaar ook eindelijk van het antonius verlost. Dus wij komen niet meer in die wijk. Zie het resultaat.

Joesoef
05-11-10, 19:46
Nieks aan de hand, ies grapje.

Kom, paar eieren.

Woon hartje Amsterdam, wat hier gesloopt en mishandeld wordt na sluitingstijd van café disco is gigantisch. Bij mij is afgelopen 3 jaar voor 800 euro vernield. Paar eieren, god ojee, kan ik alleen van dromen.

Rekening voor ingetrap portier door voetbalsuporters komt nog.

Kal-El B.V
05-11-10, 19:49
Ik heb vroegerrr met mijn autochtone vriendjes ook eieren gegooid, van flats, op rondvaartboten en ik weet niet wat nog meer,

wat de PVV ook van plan is, ik hoop niet dat ze met terugwerkende kracht kinderen gaan straffen.

Pizzaman
05-11-10, 20:04
Ik ook. Jongste kind is dit jaar ook eindelijk van het antonius verlost. Dus wij komen niet meer in die wijk. Zie het resultaat.
Ah, dus het is wel degelijk een K... wijk?


Kom, paar eieren.

Woon hartje Amsterdam, wat hier gesloopt en mishandeld wordt na sluitingstijd van café disco is gigantisch. Bij mij is afgelopen 3 jaar voor 800 euro vernield. Paar eieren, god ojee, kan ik alleen van dromen.

Rekening voor ingetrap portier door voetbalsuporters komt nog.
Zoiets had ik dus ook, maar heb er voor gekozen om er niet aan te gaan wennen maar gewoon te verkassen. In mijn geval was het Rotterdam. En overigens meer iets van 100-200 euro per maand (eigen huis, auto).



Ik heb vroegerrr met mijn autochtone vriendjes ook eieren gegooid, van flats, op rondvaartboten en ik weet niet wat nog meer,
wat de PVV ook van plan is, ik hoop niet dat ze met terugwerkende kracht kinderen gaan straffen.
Er is wel een verschil tussen kattekwaad (dat doet iedereen wel eens) en elke dag ellende.
Zoiets als belletje trekken of de voordeur in de fik steken (ja echt dat komt voor).

Ik denk ook niet dat jullie 'elke dag eieren ter beschikking hadden'... of ze vielen van de wagen?

Kal-El B.V
05-11-10, 20:21
Ik denk ook niet dat jullie 'elke dag eieren ter beschikking hadden'... of ze vielen van de wagen?

Dat denk je dan verkeerd.

tanger'73
05-11-10, 20:28
Ik denk ook niet dat jullie 'elke dag eieren ter beschikking hadden'... of ze vielen van de wagen?


Je vergist je schromelijk.

YouTube - Breek de dag, tik een eitje reclame uit de jaren 80 (Nederlands)

Pizzaman
05-11-10, 20:31
LOLOLOL Tanger! :hihi:

Overigens zou ik een beste .... gehad hebben van m'n pa als ie d'r achetr was gekomen dat ik dat soort dingen uitvrat.
Als ik dat elke dag had gedaan dan had ie het vast wel een keer gemerkt.

tanger'73
05-11-10, 20:47
LOLOLOL Tanger! :hihi:

Overigens zou ik een beste .... gehad hebben van m'n pa als ie d'r achetr was gekomen dat ik dat soort dingen uitvrat.
Als ik dat elke dag had gedaan dan had ie het vast wel een keer gemerkt.


Met letterlijk de nadruk op "breek de dag". :duivels:

Pizzaman
05-11-10, 21:00
Met letterlijk de nadruk op "breek de dag". :duivels:

Inderdaad.

reallife
05-11-10, 21:05
Ik ook. Jongste kind is dit jaar ook eindelijk van het antonius verlost. Dus wij komen niet meer in die wijk. Zie het resultaat.

Geen gezag meer op straat. :p

reallife
05-11-10, 21:08
Eye-witness report?

Woon ook in een arbeiderswijk aan de andere kant van de stad. Rustige straat. Rustige buren. :slaap:

fisherman1969
05-11-10, 21:18
Het begon allemaal met dit refrein: "Luilak, beddezak. Staat om negen uren op. Negen uren, hallef tien, heb je die luilak al gezien?"

Later zou dit het domein worden van straatjongens die in groepjes rondtrokken en rumoer maakten. onder andere smerige spullen en dode dieren aan gesloten deuren binden en rijkelijk met eieren werpen.

straatschoffies anno 21ste eeuw hebben in die zin een voortreffelijke opleiding genoten.

Ik ben geboren in Haarlem daar werdt/wordt luilak gevierd ,met als hoogte punt een bloemetje kopen voor moeder.op speciale bloemenmarkt
Uiteraard maakten wij ook zoveel mogelijk lawaai .met oude pan-deksels .ratel op je fiets en belleltje trekken bij wie vergeten was z,n bel weg te halen of af te zetten, maar echt vandalisme kwam niet voor .
Nu is elke vorm van slopen en kapot maken een ,,must,, en helaas niet alleen bij Luilak !elke vorm wordt aan gegrepen om letterlijk de boel te slopen en het zijn dan in GOUDA toevallig iets meer (Marokkaanse) jongeren ,nou die zijn hier echt niet en nog is het een grote kolere zooi ,alles wat los zit wordt gesloopt bloembakken omgooien ,bushaltes enz kapot maken door Hollandse etter bakjes .

fisherman1969
05-11-10, 21:25
Asalaamoe alaikoum,

Dat gebeurt echt hoor, toen ik nog geen moslim was. Ben ik een keer belaagd met stenen en zo de wijk uitgedreven en nog veel meer dingen. Ik kom uit Gouda, en heel me familie stemt op Wilders omdat je in Gouda als geen moslim lastig word gevallen door marokkaanse jeugd.

Echt erg hoor!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Vraag rijst bij mij hoe kunnen ze zien dat je geen MOSLIM bent \?
Dus uiterlijk speelt blijkaar wel degelijk een rol :aanwal:

fisherman1969
05-11-10, 21:30
Kom, paar eieren.

Woon hartje Amsterdam, wat hier gesloopt en mishandeld wordt na sluitingstijd van café disco is gigantisch. Bij mij is afgelopen 3 jaar voor 800 euro vernield. Paar eieren, god ojee, kan ik alleen van dromen.

Rekening voor ingetrap portier door voetbalsuporters komt nog.

Nou voetbal supporters kan je dat gajes niet meer noemen ,ze gaan Gewoon voor de REL schopperij , de echte zijn al op weg naar huis om ...de herhalingen te zien op de T.V !
:)

UmmKhadija
05-11-10, 21:41
Vraag rijst bij mij hoe kunnen ze zien dat je geen MOSLIM bent \?



Dus uiterlijk speelt blijkaar wel degelijk een rol :aanwal:

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Ik ben een bekeerde moslima, Dus niet altijd als moslima geleefd.

Maar niettemin het geeft ze geen recht om je te belagen moslim of geen moslim
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

UmmKhadija
05-11-10, 21:43
Ik woon ook in Gouda.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



Ik woonde in Gouda
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl