PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV wil spoeddebat over 'straatterreur' Gouda



HUISBAAS
05-11-10, 14:41
DEN HAAG - De PVV wil minister Piet Hein Donner (Binnenlandse Zaken) in de Tweede Kamer ter verantwoording roepen voor de 'uit de hand gelopen straatterreur' in Gouda. Dat heeft PVV-Kamerlid Sietse Fritsma vrijdag aangekondigd.

Hij reageerde op berichten dat het in de Goudse wijk Oosterwei opnieuw mis is. Volgens De Telegraaf worden bewoners belaagd, beroofd en uitgescholden door Marokkaanse jongeren. 'Dit straattuig moet zo snel mogelijk van straat worden gehaald', zei Fritsma. Hij wil Donner dinsdag tijdens het vragenuurtje of in een spoeddebat aan de tand voelen.

Twee jaar geleden debatteerde de Tweede Kamer ook al over de onrust in Oosterwei. De PVV pleitte er toen voor het leger in te zetten om de orde te herstellen. 'In extreme gevallen is samenwerking tussen de politie en het leger mogelijk', aldus Fritsma.

bron (http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1046016/2010/11/05/PVV-wil-spoeddebat-over-straatterreur-Gouda.dhtml)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Pizzaman
05-11-10, 15:34
Zoveel spoed hoeft daar niet achter, het is al jaren aan het etteren.

tanger'73
05-11-10, 16:22
Twee jaar geleden debatteerde de Tweede Kamer ook al over de onrust in Oosterwei. De PVV pleitte er toen voor het leger in te zetten om de orde te herstellen. 'In extreme gevallen is samenwerking tussen de politie en het leger mogelijk', aldus Fritsma.

Ja daar zou een noodtoestand voor moeten worden uitgeroepen. Wat een achterlijk voorstel naast een stevige afgang, door eventueel tanks en artillerie tegen snotapen inzetten.

Pizzaman
05-11-10, 17:16
Vorige maal waren ze wat ouder, althans dat had ik er uit begrepen.
Ik denk dat je er hier wel komt met een paar flink gemene omaatjes.

justus
06-11-10, 05:19
toch zou dit gajes niet op deze wijze de straat op mogen. ik ben ook voor een bikkelharde aanpak, ongeacht de etnische herkomst van het tuig. en niet alleen in gouda maar overal in nederland. wat mij betreft is de grens van hangtuig allang overschreden.
aanpakken dus, overal.

fisherman1969
06-11-10, 18:24
toch zou dit gajes niet op deze wijze de straat op mogen. ik ben ook voor een bikkelharde aanpak, ongeacht de etnische herkomst van het tuig. en niet alleen in gouda maar overal in nederland. wat mij betreft is de grens van hangtuig allang overschreden.
aanpakken dus, overal.

Ben het volkomen met jou eens ! aan pakken dat tuig ongeacht hun afkomst .
Herinner me nog toen ik op zee was, dat leerlingen van de Zeevaartschool een stelletje irritante zgn HIPPIES bij het monumet op de DAM weg jaagden*).
Deze jongeren zaten al zuipend en vretend , hash rokend en zeken ter plekke tegen het oorlogsmonument aan

*) dat het e.a niet al te zachtzinnig er an toe ging , blijkt uiteraard tot de veroordeleing van de cadetten.
Maar heel Nederland smulde ervan , en het hielp ook nog de hippies bleven wijzelijkweg.

fisherman1969
06-11-10, 18:29
Ja daar zou een noodtoestand voor moeten worden uitgeroepen. Wat een achterlijk voorstel naast een stevige afgang, door eventueel tanks en artillerie tegen snotapen inzetten.

Ja hoor mogelijk nog een Atoombom OOK?

Gewoon een knokploeg er tegen aan ,dat helpt genoeg voor dat onverbetelijke tuig (en dan bedoel ik al het TUIG ONGEACHT HUN ETNISCHE AFKOMST .

John2
06-11-10, 18:36
Ja daar zou een noodtoestand voor moeten worden uitgeroepen. Wat een achterlijk voorstel naast een stevige afgang, door eventueel tanks en artillerie tegen snotapen inzetten.

Hoezo een achterlijk idee en een stevige afgang, het is vaker gebeurd en werkte perfect, misschien dat een peleton commando's of mariniers hun respect en orde kunnen bijbrengen?
Het zal hun in iedergeval heugen en hen een tijdje van straat houden. :hihi:

mohammad1
06-11-10, 18:48
Ach, het gaat nu flink beginnen regenen en het wordt ook een pak kouder.

Dat is ook efficiënt, gratis en zonder gevaar voor lijf en leden. :hihi:

:vrede:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
06-11-10, 18:48
Dat het tuig zo jong is maakt straffen wel makkelijker. Je pakt gewoon hun lego of gameboy af.

Eieren....

mohammad1
06-11-10, 18:49
Dat het tuig zo jong is maakt straffen wel makkelijker. Je pakt gewoon hun lego of gameboy af.

Eieren....
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

kaasbollen?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
06-11-10, 19:25
Dat het tuig zo jong is maakt straffen wel makkelijker. Je pakt gewoon hun lego of gameboy af.

Eieren....

Ook een prima idee en dan meteen hun dure Nike,s schoenen en kleding in beslag na betaling van boete.
Maar het kan ook averechts uit werken meer diefstal enz .
Hier zijn ze bezig om opgevoerde brommers evt aan te pakken MAAR DAN MOET ER WEER EEN AANGEPASTE WET KOMEN :maf2:

tanger'73
06-11-10, 20:21
Ja hoor mogelijk nog een Atoombom OOK?

Gewoon een knokploeg er tegen aan ,dat helpt genoeg voor dat onverbetelijke tuig (en dan bedoel ik al het TUIG ONGEACHT HUN ETNISCHE AFKOMST .


'K stel voor de SA?

tanger'73
06-11-10, 20:23
Hoezo een achterlijk idee en een stevige afgang, het is vaker gebeurd en werkte perfect, misschien dat een peleton commando's of mariniers hun respect en orde kunnen bijbrengen?
Het zal hun in iedergeval heugen en hen een tijdje van straat houden. :hihi:


Ja het was een beproeft methode destijds en hielp voortreffelijk.

fisherman1969
06-11-10, 21:59
'K stel voor de SA?

geen idee ?
deze soms ?
Service nodig?
SA is serviceprovider van alle bekende A-merken

Pizzaman
07-11-10, 12:05
Ach, het gaat nu flink beginnen regenen en het wordt ook een pak kouder.

Dat is ook efficiënt, gratis en zonder gevaar voor lijf en leden. :hihi:


Dat het tuig zo jong is maakt straffen wel makkelijker. Je pakt gewoon hun lego of gameboy af.

Twee uitstekende opties. En dan de ouders een fikse prent, dat zal ze leren dat die vijf minuten lol wel gevolgen hebben.
Mogelijk bedenken ze zichzelf dan ook voordat ze er een stuk of acht fokken.

BTW om de eerste reden hoop ik ook altijd op flink k..weer op nieuwjaarsdag. :maf2:

tanger'73
07-11-10, 12:12
En dan de ouders een fikse prent, dat zal ze leren dat die vijf minuten lol wel gevolgen hebben.

sommige echtparen gaan serieus door een hel rondom kinderwens hoor. zorgverzekeraars willen binnenkort maar een behandeling fertilisatie vergoeden. Naast het steeds groter wordende probleem bij mannen dat ze hun zeik niet meer kunnen hooghouden.

Pizzaman
07-11-10, 12:27
sommige echtparen gaan serieus door een hel rondom kinderwens hoor. zorgverzekeraars willen binnenkort maar een behandeling fertilisatie vergoeden. Naast het steeds groter wordende probleem bij mannen dat ze hun zeik niet meer kunnen hooghouden.

NB: dat het soms niet lukt met de kinderwens vind ik eigenlijk des te meer reden om wel goed voor je kinderen te zorgen.

Dat de zorgverzekeraars maar 1 behandeling vergoeden vind ik nog een luxe.
Het is geen eerste azorg, en zeker geen levensbedreigende ziekte. Bij geldtekort dienen keuzes gemaakt te worden. Daarbij vind ik dat men voorrang moet verlenen aan 'vitale functies'.

tanger'73
07-11-10, 12:37
NB: dat het soms niet lukt met de kinderwens vind ik eigenlijk des te meer reden om wel goed voor je kinderen te zorgen.

Dat de zorgverzekeraars maar 1 behandeling vergoeden vind ik nog een luxe.
Het is geen eerste azorg, en zeker geen levensbedreigende ziekte. Bij geldtekort dienen keuzes gemaakt te worden. Daarbij vind ik dat men voorrang moet verlenen aan 'vitale functies'.


frappant dat je kinderwens met geen ziekte beargumenteerd. Besef je wel dat er bij mensen die dat hebben er grote persoonlijke en geestelijke gevolgen spelen? Gevolgen die in 5 minuten niet zijn opgelost.