PDA

Bekijk Volledige Versie : Lijk van Marokkaanse man (24) gevonden in sporttas



Marsipulami
07-11-10, 14:01
Lijk van man (24) gevonden in sporttas bij Belgische grens


In het Noord-Franse Watreloos, vlakbij de Belgische grens, is gisteren het lichaam van een 24-jarige man aangetroffen in een achtergelaten sporttas, zo heeft de Franse krant Le Parisien van de politie vernomen. In verband met de zaak worden verificaties gedaan in Marokko, Spanje en België, meldt de krant op haar website.

Het lichaam van de jongeman, die waarschijnlijk de Marokkaanse nationaliteit had en in Spanje woonde, werd gisterenochtend rond 2.45 uur ontdekt. "Twee omwonenden zagen een grote sporttas op de grond staan in een donkere hoek van een straat. Ze gingen kijken en troffen een lijk in de tas aan", vertelde een politiebron.

Het lichaam vertoonde geen uiterlijke tekenen van slagen. Morgen wordt een autopsie uitgevoerd om de doodsoorzaak te achterhalen. In de tas werd een Marokkaans paspoort en een Spaanse verblijfsvergunning gevonden. De gerechtelijke politie van Rijsel voert het onderzoek. (belga/adv)

tanger'73
07-11-10, 14:05
Aangezien Marokkaanse topvoetballers redelijk in trek zijn, is dit wel een goedkope manier bij een transfer om de kosten te drukken.

farah__
07-11-10, 14:08
Aangezien Marokkaanse topvoetballers redelijk in trek zijn, is dit wel een goedkope manier bij een transfer om de kosten te drukken.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)


Niet echt een gepaste opmerking..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
07-11-10, 14:41
In het Noord-Franse Watreloos, vlakbij de Belgische grens

Ja een voetballer uit de primera division en daarbovenop de verzendkosten is voor die Belgen niet meer op te brengen.

John2
07-11-10, 16:37
Ja een voetballer uit de primera division en daarbovenop de verzendkosten is voor die Belgen niet meer op te brengen.

Ze zijn bij Twente nog gewoon welkom hoor Tanger en ze doen het goed onder de twentse lucht.
Hoop alleen dat nu niet alle Marokannen naar Twente trekken. :hihi:

tanger'73
07-11-10, 16:52
Ze zijn bij Twente nog gewoon welkom hoor Tanger en ze doen het goed onder de twentse lucht.
Hoop alleen dat nu niet alle Marokannen naar Twente trekken. :hihi:

hoop dan wel dat ze die montagepakketten juist weten op te tuigen, want de bijgeleverde garantie in de vorm van 2 documenten is maar van korte duur.

John2
07-11-10, 16:56
hoop dan wel dat ze die montagepakketten juist weten op te tuigen, want de bijgeleverde garantie in de vorm van 2 documenten is maar van korte duur.Voor montage huren ze mij wel in.......:ego:
Maar heb jij wel eens een Marokkaan zo snel in waarde zien stijgen als deze jongen die nu bij Twente voetbalt, van 2 ton naar 2-4 miljoen.....:love:

tanger'73
07-11-10, 17:14
Voor montage huren ze mij wel in.......:ego:
Maar heb jij wel eens een Marokkaan zo snel in waarde zien stijgen als deze jongen die nu bij Twente voetbalt, van 2 ton naar 2-4 miljoen.....:love:


'K denk dat ze bij jou daarvoor zeker aan het juiste adres zijn, aangezien het monteren van ledematen een specifieke bepaalde soort science vereist.


YouTube - Oingo Boingo - Weird Science

John2
07-11-10, 18:59
'K denk dat ze bij jou daarvoor zeker aan het juiste adres zijn, aangezien het monteren van ledematen een specifieke bepaalde soort science vereist.

YouTube - Oingo Boingo "Weird Science" (http://www.youtube.com/watch?v=zDe5Ckt4joQ&feature=fvsr)


A. de persoon op het filmpje is geen Marokkaan en.....
B. denk niet dat hij ooit zal voetballen...............

........Dus niet welkom bij FC. Twente, maar je kunt het altijd nog proberen bij Edy Achterberg of Kale Organen :hihi:

tanger'73
07-11-10, 20:21
A. de persoon op het filmpje is geen Marokkaan en.....
B. denk niet dat hij ooit zal voetballen...............

........Dus niet welkom bij FC. Twente, maar je kunt het altijd nog proberen bij Edy Achterberg of Kale Organen :hihi:

technisch directeur van twente zou hem niet misstaan.

John2
07-11-10, 21:00
technisch directeur van twente zou hem niet misstaan.

Sorry gezien de stand in de eredivisie kunnen wij onze staf en zeker de heer Wessels nog even niet missen.
Never chance the winning team.

tanger'73
07-11-10, 21:10
Sorry gezien de stand in de eredivisie kunnen wij onze staf en zeker de heer Wessels nog even niet missen.
Never chance the winning team.

Het is nog vroeg in de competitie, maar moge de sterkste en sluwste winnen. intussen staat de DHL wel met een sporttas voor notabene de Belgische hoofdtrainer en technische directeur voor de deur.

Voor het geval je het nog niet wist, is die heer wessels van je onlangs overleden aan een ernstige ziekte hoor en al jaren dood. Of mis je hem so much, dat je hem alsnog wil opgraven en monteren?

Marsipulami
08-11-10, 02:15
Misschien kunnen we een beetje respect opbrengen voor deze jonge Marokkaan die op dramatische wijze om het leven is gekomen.

naam
08-11-10, 07:44
Misschien kunnen we een beetje respect opbrengen voor deze jonge Marokkaan die op dramatische wijze om het leven is gekomen.

Hoe weet je dat het dramatisch is? Hoe weet je dat het moord is?
Ben jij de dader?

mark61
08-11-10, 09:36
Hoe weet je dat het dramatisch is? Hoe weet je dat het moord is?
Ben jij de dader?

Of gewoon een hedendaagse hysterische, sensatiebeluste faits-diversconsument.

Eentje die ook nog doet of hij een navolger is van de Verheven Moraal der Katholieke Kerk :zozo:

saralien
08-11-10, 09:44
salaam malaikom,
nou dit zegt genoeg over jullie:nerd:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
08-11-10, 10:06
Exellent quality.

YouTube - Oingo Boingo - Weird Science

tanger'73
08-11-10, 10:17
Misschien kunnen we een beetje respect opbrengen voor deze jonge Marokkaan die op dramatische wijze om het leven is gekomen.


is dit een soorte van Belgische ludieke actie, met als onderwerp een bouwpakket met gebruiksaanwijzing? Je gaat me toch niet vertellen dat een misdadiger is vooruitgelopen op het offerfeest en bij de daad een aantal perkamenten heeft bijgesloten.

tanger'73
08-11-10, 10:20
Hoe weet je dat het dramatisch is? Hoe weet je dat het moord is?
Ben jij de dader?

in een bijvak van de sporttas heeft de dader nog zijn naam en adres bijgesloten.

tanger'73
08-11-10, 10:23
Of gewoon een hedendaagse hysterische, sensatiebeluste faits-diversconsument.

Eentje die ook nog doet of hij een navolger is van de Verheven Moraal der Katholieke Kerk :zozo:


Het is dan ook secuur en met alle zorg gedaan. "Het lichaam vertoonde geen uiterlijke tekenen van slagen" Kortom, er is nergens op ingehakt.

Maar religeus een potje staan janken om dit 'bericht' kan altijd.

Marsipulami
08-11-10, 10:25
Le corps d'un jeune homme découvert dans un sac de sport

Le corps d'un jeune homme a été découvert samedi matin, dissimulé dans un sac de sport, près de Roubaix. Selon La Voix du Nord, qui a révélé l'affaire, la victime serait un Marocain de 24 ans. Il porterait de nombreuses traces de coups sur le corps et au visage.

Une riveraine du quartier de Wattrelos où a été retrouvé le corps raconte que son fils a assisté à la découverte depuis la fenêtre de sa chambre. Vers 2 heures donc, celui-ci réveillé par «un bruit de portière» ? Suivent des cris: «il y a un cadavre!» Par la fenêtre, le jeune homme voit deux passants autour du sac de sport.

Mais un peu plus tôt, vers 23h30, le jeune homme a déjà entendu un bruit, raconte sa mère dans La Voix du Nord: «un bruit de choc. Une poubelle renversée ou quelque chose qu'on traînait». Mais dans la rue, tout est calme, et le témoin ne constate rien d'anormal. Un autopsie, pratiquée lundi, devra déterminer les causes de la mort.

Marsipulami
08-11-10, 10:42
Le cadavre retrouvé dans un sac autopsié aujourd'hui

Publié le lundi 08 novembre 2010 à 06h00

Il s'agissait d'un ressortissant marocain résidant en Espagne.

L'examen médical du cadavre retrouvé samedi vers 2 h dans un sac de sport à Wattrelos devrait permettre d'en savoir plus sur les circonstances du décès.

Dans le quartier, certains évoquent un possible règlement de comptes entre dealers.

L'autopsie du corps d'un ressortissant marocain de 24 ans, résidant en Espagne retrouvé mort rue des Trois-Pierres à Wattrelos, devrait permettre d'en savoir plus sur les circonstances de son décès survenu samedi avant 2 h du matin, manifestement peu de temps avant la découverte du corps caché dans un sac de sport (voir nos éditions de dimanche).


D'ores et déjà, dans le quartier et plus précisément à l'angle de la carrière Delva où deux passants ont fait la macabre découverte, on penche pour l'hypothèse d'un règlement de comptes entre dealers : « Depuis trois mois, ils sont assez présents dans la rue. La surveillance accrue sur Tourcoing a, je pense fait déplacer le problème, ici et en Belgique », commente un riverain en pointant du doigt la rue de la Marlière à Mouscron, située à seulement quelques mètres de la rue des Trois-Pierres.

Dans cette rue, une dame explique avoir constaté durant la même soirée un incident sur une voiture stationnée : « une fenêtre a été cassée ». Et d'ajouter que, tous les soirs, en ce moment, il y a des incidents ».
L'enquête a été confiée au Service régional de la police judiciaire.

AURÉLIE JOBARD

super ick
08-11-10, 11:41
Vast en zeker een wraakactie van een paar schapen.
Al-Skapi zit erachter.

tanger'73
08-11-10, 12:00
Godsamme, tis niet waar. Wat ben ik gebelgd door dit nieuws. Het waren zeker weer racisten en fascisten in het zo verderfelijke westen? Best sportief van ze die sporttas.

tanger'73
09-11-10, 13:30
De nabestaanden laten van zich horen.

YouTube - Herbie Hancock - Rockit HD

Pizzaman
09-11-10, 14:08
Weten ze zeker dat het geen Zweed was, doet mij denken aan zo'n Ikea-pakket.

Overigens vind ik het wel leip dat ze directkunnen zeggen dat het een 24-jarige Marokkaan was.
Als we dat meteen vaststellen van daders mag het ook niet.

Marsipulami
09-11-10, 14:25
Corps dans un sac à Wattrelos : le meurtre confirmé

mardi 09.11.2010, 05:15 - B. DU.

Le corps a été trouvé à l'entrée d'une impasse. | APRÈS L'AUTOPSIE |

Le Marocain de 24 ans retrouvé mort dans un grand sac de sport dans la nuit de vendredi à samedi à Wattrelos, près de Roubaix, a bien été victime d'un meurtre (notre édition de dimanche). C'est l'autopsie, pratiquée hier soir, qui a confirmé la piste criminelle. Depuis le début, cette hypothèse ne semblait guère faire de doute, un décès accidentel avec dissimulation du cadavre dans le sac étant vite apparu improbable. Le jeune homme avait en effet le visage tuméfié par de nombreuses marques de coups. ...

Il avait été découvert vers 2 h. Deux passants avaient trouvé le sac de sport contre un mur à l'entrée d'une impasse, à l'angle de la rue des Trois-Pierres et de la carrière Delva. Il était posé derrière une voiture en stationnement. Et dedans, figurait le corps avec des papiers sur lui : un passeport marocain indiquant l'identité de la victime et un document administratif espagnol avec une adresse dans ce pays. Beaucoup de questions restent toujours en suspens.

Parmi elles, les circonstances de la mort (un règlement de comptes ?). Mais aussi le choix du lieu où le sac a été abandonné. Car l'endroit, dans une rue passante à deux pas de la frontière belge, n'est pas discret. On n'en sait pas davantage non plus sur le profil du Marocain et la raison de sa présence dans la région. Ce sera à l'enquête, confiée à la PJ de Lille, d'éclaircir cette affaire

tanger'73
09-11-10, 15:26
Weten ze zeker dat het geen Zweed was, doet mij denken aan zo'n Ikea-pakket.

Overigens vind ik het wel leip dat ze directkunnen zeggen dat het een 24-jarige Marokkaan was.
Als we dat meteen vaststellen van daders mag het ook niet.

Ze gaan kennelijk af op de gebruiksaanwijzing die ze bij dat pakket hebben aangetroffen? intussen is de familie behoorlijk overstuur, als boven te zien.

Pizzaman
09-11-10, 15:53
Ik probeerde al te bekijken wat je had gepost, ik denk dat ik 'm al ken...

tanger'73
09-11-10, 16:38
Ik probeerde al te bekijken wat je had gepost, ik denk dat ik 'm al ken...


is de verwijderingsbijdrage al voldaan?

Pizzaman
09-11-10, 16:45
Oh man ik denk dat als wij samen in de kroeg zitten, dan worden we er uit gekieperd omdat we de hele boel op stelten zetten!

tanger'73
09-11-10, 22:11
Wie gaat mij a.u.b. vertellen hoe groot een sporttas moet wezen om een lijk van 24 jaar oud (haast ongeschonden en zonder tekenen van slagen) in te proppen?

Soulwoman
09-11-10, 23:43
Vroeg ik me ook al af....

Marsipulami
10-11-10, 00:40
Er zijn zo van die grote sporttassen voor de kledij van voetbalteams daar kunnen 13 voetbaluitrustingen + evenveel paar voetbalschoenen + 2 ballen met gemak in. Mogelijks ook een kleine volwassene met opgetrokken knieën. Alvast een spoor in de richting van (amateur) voetbalteams.

Marsipulami
10-11-10, 00:42
Wie gaat mij a.u.b. vertellen hoe groot een sporttas moet wezen om een lijk van 24 jaar oud (haast ongeschonden en zonder tekenen van slagen) in te proppen?

Je kennis van het Frans is blijkbaar niet al te best.

Pizzaman
10-11-10, 08:29
Er zijn zo van die grote sporttassen voor de kledij van voetbalteams daar kunnen 13 voetbaluitrustingen + evenveel paar voetbalschoenen + 2 ballen met gemak in. Mogelijks ook een kleine volwassene met opgetrokken knieën. Alvast een spoor in de richting van (amateur) voetbalteams.

Op zich zou dat kunnen, echter ik zie nog niet iemand met een LIJK van 70 kg,
in die enorme tas, zo over z'n arm, even wegsjouwen...

Dus ik zou eerder kijken in de richting van Hulk Hogan en dergelijke types...
'Jerommekes' zoals ze bij u da zoude zegge.

tanger'73
10-11-10, 08:40
Je kennis van het Frans is blijkbaar niet al te best.


wablief, sprak je tegen mij in het frans? Bovendien kan die francofonie wat mij betreft onmiddelijk de wereld uitgeroeid.

tanger'73
10-11-10, 08:44
Er zijn zo van die grote sporttassen voor de kledij van voetbalteams daar kunnen 13 voetbaluitrustingen + evenveel paar voetbalschoenen + 2 ballen met gemak in. Mogelijks ook een kleine volwassene met opgetrokken knieën. Alvast een spoor in de richting van (amateur) voetbalteams.


toe maar. Als ik het niet dacht, het is toch een transfer uit de primera division. Dat spoor had ik allang onderzocht.

tanger'73
10-11-10, 08:49
Op zich zou dat kunnen, echter ik zie nog niet iemand met een LIJK van 70 kg,
in die enorme tas, zo over z'n arm, even wegsjouwen...

Dus ik zou eerder kijken in de richting van Hulk Hogan en dergelijke types...
'Jerommekes' zoals ze bij u da zoude zegge.


Dit verhaal rammelt aan alle kanten, sporttas, lijk haast ongeschonden en zonder tekenen van slagen, documenten bijgevoegd en ergens vlakbij een grens neergelegd in de hoop het iemand vind. Dit lijkt net die SAW reeks.

tanger'73
10-11-10, 09:23
Als ik een schaap slacht en nadien demonteer, dan ga ik zeker met twee grote blauwe vuilniszakken vol met junken vlees (echter met tekenen van slagen) de deur uit. 'K weet niet of een doorsnee schaap zwaarder weegt als een volwassen man? Maar een voetbaluitfit bestaande uit een paar shirts en wat opgevouwen broekjes en kicksen, stop je als dozijn in een plastic zak en die bal neem je mee onder je arm.

Pizzaman
10-11-10, 09:29
Dit verhaal rammelt aan alle kanten, sporttas, lijk haast ongeschonden en zonder tekenen van slagen, documenten bijgevoegd en ergens vlakbij een grens neergelegd in de hoop het iemand vind. Dit lijkt net die SAW reeks.
Inderdaad.


Als ik een schaap slacht en nadien demonteer, dan ga ik zeker met twee grote blauwe vuilniszakken vol met junken vlees (echter met tekenen van slagen) de deur uit. 'K weet niet of een doorsnee schaap zwaarder weegt als een volwassen man? Maar een voetbaluitfit bestaande uit een paar shirts en wat opgevouwen broekjes en kicksen, stop je als dozijn in een plastic zak en die bal neem je mee onder je arm.

Een schaap is behoorlijk wat lichter dan een volwassen vent.
Mijn opoe had vroeger schapen en die wogen nooit meer dan zo'n 40 kg, en dan had je een ouwe dikke ram.

Die waren niet te vreten... bovendien was dat 40 kg inclusief de hele mik-mak, schoongemaakt weegt een 'schaap' (meestal groot lam) nog geen 25 kg.

Ik zie in gedachten een beer van een vent, type Rambo, sjouwen met een sporttas van 1 meter 20 en dan volgepropt tot en met...

tanger'73
10-11-10, 09:37
Ik zie in gedachten een beer van een vent, type Rambo, sjouwen met een sporttas van 1 meter 20 en dan volgepropt tot en met...


Een grote sporttas komt in de beurt van ongeveer 82 X 37 X 33 cm. Op zich als je handig bent en zuinig met de ruimte zou het kunnen. Maar dan zit je met de romp. Je ontkomt er niet aan om te slagen en te hakken, het liefst in gelijkmatige plakjes. in dat geval hebben ze geesteszieke mensen daar in die buurt.

Pizzaman
10-11-10, 10:11
De gehaktmolen zou ook nog kunnen...

Ik begrijp alleen niet "in dat geval hebben ze geesteszieke mensen daar in die buurt."
Volgens mij zijn ze dat al als ze bedenken dat de ledematen er wel af kunnen...
Je bedoelt iets van 'sicko, mega-sicko, maximum-sicko'?

Overigens als je die romp in stukjes gaat hakken dan heb je een probleem, want er vallen allerlei losse onderdelen uit. Daaar wordt het niet compacter van. 82 cm ga je ook niet redden zonder de kop d'r af te halen.

En dan nog, weet je wat een lekkage dat geeft, mag wel een heel goede sporttas zijn als dat geen meterslang spoor achter laat.

tanger'73
10-11-10, 16:40
De gehaktmolen zou ook nog kunnen...

Ik begrijp alleen niet "in dat geval hebben ze geesteszieke mensen daar in die buurt."
Volgens mij zijn ze dat al als ze bedenken dat de ledematen er wel af kunnen...
Je bedoelt iets van 'sicko, mega-sicko, maximum-sicko'?

Overigens als je die romp in stukjes gaat hakken dan heb je een probleem, want er vallen allerlei losse onderdelen uit. Daaar wordt het niet compacter van. 82 cm ga je ook niet redden zonder de kop d'r af te halen.

En dan nog, weet je wat een lekkage dat geeft, mag wel een heel goede sporttas zijn als dat geen meterslang spoor achter laat.

'K bedoel maar, dit verhaal klopt voor geen meter. Vandaar dat bijna geen enkele media, naast een krantenknipsel hier aandacht aan schenkt. Die vertrouwen het kennelijk ook niet, want Marokkanen zijn tegenwoordig hot item en breed uitgemeten, mocht hier ergens iets van waar zijn.

Pizzaman
10-11-10, 18:25
'K bedoel maar, dit verhaal klopt voor geen meter. Vandaar dat bijna geen enkele media, naast een krantenknipsel hier aandacht aan schenkt. Die vertrouwen het kennelijk ook niet, want Marokkanen zijn tegenwoordig hot item en breed uitgemeten, mocht hier ergens iets van waar zijn.

Ik denk dat je gelijk hebt. :slaap: