PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV populair bij homo's



super ick
09-11-10, 16:38
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.

Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.

Verlies

De nummers drie en vier -de VVD en de PvdA- lijden flink verlies. De liberalen verloren bijna vijf procent en kwamen uit op 16,6 procent. De PvdA ging nog harder onderuit: van 18,2 naar 13 procent. De vijfde partij onder homo's is GroenLinks.

De Christelijke partijen doen het zoals gebruikelijk bijzonder slecht. CDA, ChristenUnie noch de SGP komen boven de vijf procent uit.

Pizzaman
09-11-10, 16:43
Het verbazende is nummers twee, drie en vier.
Dat zijn nu net partijen die het wel best vinden als er homo's worden gebashd.

IbnRushd
09-11-10, 17:08
Verbazingwekkend met als zijn rechterhand de adviseur 'homohater' Paul Belien.

Slinger
09-11-10, 17:11
De Partij voor de Vrijheid is de populairste politieke partij onder homo's. Dat is gebleken uit de halfjaarlijkse politieke poll op de site van de Gaykrant.

Ruim 22 procent van de bezoekers op Gaykrant.nl zou op de PVV stemmen als er nu verkiezingen zouden worden gehouden. De tweede partij in de poll is D66 met ruim 18 procent van de stemmen.

Verlies

De nummers drie en vier -de VVD en de PvdA- lijden flink verlies. De liberalen verloren bijna vijf procent en kwamen uit op 16,6 procent. De PvdA ging nog harder onderuit: van 18,2 naar 13 procent. De vijfde partij onder homo's is GroenLinks.

De Christelijke partijen doen het zoals gebruikelijk bijzonder slecht. CDA, ChristenUnie noch de SGP komen boven de vijf procent uit.

Hoe zou dat nu komen?

Slinger
09-11-10, 17:11
Verbazingwekkend met als zijn rechterhand de adviseur 'homohater' Paul Belien.

Maar op straat hoeven ze niet bang voor hem te zijn.

tanger'73
09-11-10, 17:15
Jan Ganzevoort is daar een van.

jang0201
09-11-10, 18:22
En velen met mij!

Eric de Blois
09-11-10, 19:19
Links moet maar genoegen nemen met de gevolgen van zeker dertig jaar fout beleid, waarbinnen de emancipatie van homofobe culturen en religie belangrijker werden geacht dan trouw aan de eigen linkse idealen. Dertig jaar verraad van eigen normen en waarden is de kiezer niet ontgaan. Wilders heeft zijn sucses de danken aan het gestuntel van GL en PvdA.

mark61
09-11-10, 19:34
Ik zou zeggen dat dat nog positief afsteekt bij NL als geheel :cheefbek:

Je krijgt er in ieder geval geen Bruin 1 mee op de been.

tanger'73
09-11-10, 20:40
Links moet maar genoegen nemen met de gevolgen van zeker dertig jaar fout beleid, waarbinnen de emancipatie van homofobe culturen en religie belangrijker werden geacht dan trouw aan de eigen linkse idealen. Dertig jaar verraad van eigen normen en waarden is de kiezer niet ontgaan. Wilders heeft zijn sucses de danken aan het gestuntel van GL en PvdA.


Dacht eerder dat conservatief rechts graag met knuppels in het park ging wandelen?

mark61
09-11-10, 20:44
Links moet maar genoegen nemen met de gevolgen van zeker dertig jaar fout beleid, waarbinnen de emancipatie van homofobe culturen en religie belangrijker werden geacht dan trouw aan de eigen linkse idealen. Dertig jaar verraad van eigen normen en waarden is de kiezer niet ontgaan. Wilders heeft zijn sucses de danken aan het gestuntel van GL en PvdA.

Volgens de cijfers hierboven heeft links een meerderheid van 55% onder homo's. Reken maar even na.

super ick
10-11-10, 00:10
Volgens de cijfers hierboven heeft links een meerderheid van 55% onder homo's. Reken maar even na.

Dan is dus 45% van de homo's dom, rasist en fascist.

knuppeltje
10-11-10, 11:30
Hoe zou dat nu komen?

Ok, onder ons soort volk komt er ook zwakzinnigheid voor. :fpotver:

knuppeltje
10-11-10, 11:32
Dacht eerder dat conservatief rechts graag met knuppels in het park ging wandelen?

Probeer jij vooral niet te denken, want dat is nog een beetje te moeilijk voor je. :fuckit2:

knuppeltje
10-11-10, 11:33
Dan is dus 45% van de homo's dom, rasist en fascist.

Nee, die zijn niet zo dom.

Max Stirner
10-11-10, 12:28
Dan is dus 45% van de homo's dom, rasist en fascist.


De gemiddelde PVV-stemmer is dus een Limburgse, Oh oh Cherso kijkende homo.

tanger'73
10-11-10, 12:44
Probeer jij vooral niet te denken, want dat is nog een beetje te moeilijk voor je. :fuckit2:


wat homo's betreft verkies ik het graag simpel te houden. Wat valt over dat achterwerk in de kast nou te denken?

Pizzaman
10-11-10, 13:59
De gemiddelde PVV-stemmer is dus een Limburgse, Oh oh Cherso kijkende homo.

Nee de gemiddelde ohohcherso kijker is een limburgse homo die PVV stemt.
Een klein verschil...

Umarvlie
10-11-10, 14:22
Dan is dus 45% van de homo's dom, rasist en fascist.

Hangt af van je "point of view" volgens de "rechter" vleugel van de samenleving is 55% van de Homo's domme aanhang van de linkse kerk.

Wide-O
10-11-10, 17:23
Probeer jij vooral niet te denken, want dat is nog een beetje te moeilijk voor je. :fuckit2:

Snap FF niet waarom jullie in mekaars haren zitten. Hij heeft een punt toch, met conservatief rechts?

super ick
10-11-10, 17:32
Hangt af van je "point of view" volgens de "rechter" vleugel van de samenleving is 55% van de Homo's domme aanhang van de linkse kerk.

Ik dik aan met termen die ik hier regelmatig zie passeren. IK zou liever zien dat mensen elkaar respecteren ongeacht hun politieke voorkeur.

Aan de andere kant nemen die waarschijnlijk niet de moeite veel tijd hier door te brengen maar zitten die gezellig bij elkaar en komt israel, islam en discriminatie helemaal niet ter sprake. Die gaan met elkaar om op basis van respect.
Dat is hier vaak ver te zoeken. Ik geef direct toe, ik maak me er soms ook schuldig aan.

Maroc.nl werkt verhuftering in de hand.
Ik zie er hier in ieder geval niet veel nader tot elkaar komen.

tanger'73
10-11-10, 17:32
Snap FF niet waarom jullie in mekaars haren zitten. Hij heeft een punt toch, met conservatief rechts?

Misschien is het omdat ik knuppel heb gebruikt en hij daardoor flashbacks krijgt?

Wide-O
10-11-10, 17:38
Misschien is het omdat ik knuppel heb gebruikt en hij daardoor flashbacks krijgt?

Het was een eerlijke vraag. Dit forum wordt al zo beroerd gemodereerd, en ik dacht FF dat jullie eigenlijk hetzelfde zegden.

Toch?

Enfin, jullie doen maar hoor. :hihi:

Joesoef
10-11-10, 17:39
Je kan wel op PVV stemmen, je schiet er geen flikker mee op.

Wide-O
10-11-10, 17:43
Je kan wel op PVV stemmen, je schiet er geen flikker mee op.

Nou, ik las vandaag het interview met Rob Riemen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rob_Riemen) in de Knack van vorige week, en ik kon me er wel in vinden.

Riemen werd hier al eerder aangehaald, maar ik denk dat ik hem wel gelijk geef.


In 2010 publiceerde Riemen De eeuwige terugkeer van het fascisme, waarin hij betoogt dat de opkomst van Geert Wilders c.s. begrepen moet worden als "het gevolg van politieke partijen die hun eigen gedachtegoed verloochenen, intellectuelen die een gemakzuchtig nihilisme cultiveren, universiteiten die deze naam niet waardig zijn, de geldzucht van de zakenwereld en de massamedia die liever de buikspreker van dan een kritische spiegel voor het volk zijn".

tanger'73
10-11-10, 17:44
Het was een eerlijke vraag. Dit forum wordt al zo beroerd gemodereerd, en ik dacht FF dat jullie eigenlijk hetzelfde zegden.

Toch?

Enfin, jullie doen maar hoor. :hihi:

'K druk me meestal beknopt uit en iets ernstigs heb ik daarmee niet gezegd. Dus hij moet gewoon mij niet quoten, mits hij zich aangespoken voelt.

Joesoef
10-11-10, 17:48
Zo iets als geld maakt gemakzuchtig (en dan over de gehele linie).

Wide-O
10-11-10, 17:56
Excuses als dit al eens eerder gepost is...


"Ik noem Geert Wilders niet zomaar een fascist"

Geert Wilders en zijn beweging zijn het prototype van hedendaags fascisme, zegt cultuurfilosoof Rob Riemen.


© Belga
‘Het is waar dat fascist een gemakkelijk scheldwoord is geworden, maar het is niet door de woorden te veranderen dat de feiten veranderen.’

In een geruchtmakend interview legde cultuurfilosoof Rob Riemen vorig jaar de Nederlandse politicus Geert Wilders over de knie: ‘Het is flauwekul dat je Wilders geen fascist zou mogen noemen zolang hij ons niet de schetsen toont van de concentratiekampen die hij voor moslims op het oog heeft.’ De commotie die daarop volgde, had niet alleen met de boodschap maar ook met de persoonlijkheid van de boodschapper te maken.

Riemen geniet internationale faam. Hij is oprichter en directeur van het prestigieuze Nexus Instituut in Tilburg en organiseert lezingen en symposia waarop de fine fleur van de internationale intelligentsia present tekent.

Op 11 november bijvoorbeeld debatteert onder meer Mario Vargas Llosa over 'The Return of the Ghosts'. Zelf publiceert Riemen deze week zijn nieuwe boek 'De eeuwige terugkeer van het fascisme'.

‘Ik gebruik dat begrip niet zomaar,’ zegt hij. ‘Ik schets in mijn boek een hele cultuurgeschiedenis om tot de conclusie te komen dat Wilders en zijn beweging het prototype zijn van hedendaags fascisme. Het is waar dat fascist een gemakkelijk scheldwoord is geworden, maar het is niet door de woorden te veranderen dat de feiten veranderen.’

Vervolg op: http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/europa/ik-noem-geert-wilders-niet-zomaar-een-fascist/article-1194859295222.htm

mark61
10-11-10, 18:28
Ik dik aan met termen die ik hier regelmatig zie passeren. IK zou liever zien dat mensen elkaar respecteren ongeacht hun politieke voorkeur.

Aan de andere kant nemen die waarschijnlijk niet de moeite veel tijd hier door te brengen maar zitten die gezellig bij elkaar en komt israel, islam en discriminatie helemaal niet ter sprake. Die gaan met elkaar om op basis van respect.
Dat is hier vaak ver te zoeken. Ik geef direct toe, ik maak me er soms ook schuldig aan.

Maroc.nl werkt verhuftering in de hand.
Ik zie er hier in ieder geval niet veel nader tot elkaar komen.

Ik zou liever zien dat mensen elkaar om te beginnen respecteren ongeacht hun etnische achtergrond of godsdienst.

Dat wat jij 'aandikken' noemt het is het generaliseren, gigantisch overdrijven tot liegen, als het over Marokkanen en/of moslims gaat. Wat jij telkens doet.

Dat getuigt van geen enkel respect voor de mensen over wie het gaat. Het geeft blijk van de grootste minachting voor een hele groep. Daar ben je zelf mee begonnen, daar kan je niemand de schuld van geven.

Als ik of iemand anders je dan aan de tand wil voelen over je gratuite, wilde, kwaadaardige uitspraken ben je niet thuis en heeft de ander het gedaan.

De verhuftering begint bij types als jij, en aanhangers van de PVV. Ik heb je al eerder gevraagd waarom jij je zo graag distantieert van de PVV. Wat is dan het verschil tussen jouw opvattingen en die van de PVV(-aanhangers)? Daar kreeg ik geen antwoord op.

Jullie, ja jullie, weten gewoon geen ruk over de wereld, over Marokkanen, over moslims. En accepteren niets, maar dan ook niets, van mensen die er meer vanaf weten. Als je alleen al de moeite zou nemen om zo'n boekje als dat van Luyendijk te lezen zou je al de helft minder onzin uitslaan. Maar nee, daar peins je niet over, en anders vind je ongetwijfeld dat Luyendijk uit zijn nek kletst.

Er is wel degelijk heel rustig en onderbouwd een betoog op te bouwen over waarom Wilders naar fascisme neigt. Dat heb ik en dat hebben anderen dan ook al keer op keer gedaan. Maar daar reageer je dan maar net even niet op.

En ook hier ga ik als antwoord een ontwijkende scheldpartij op krijgen. Dus waar klaag je nou eigenlijk over? Je klaagt over jezelf.

Pizzaman
10-11-10, 18:44
De verhuftering begint bij types als jij, en aanhangers van de PVV.

He lekker dan, schuif het maar op de grote hoop. :maf2:
Over verhuftering gesproken, daar kunnen d'r meer wat van.

mark61
10-11-10, 18:50
He lekker dan, schuif het maar op de grote hoop. :maf2:
Over verhuftering gesproken, daar kunnen d'r meer wat van.

Ik snap werkelijk niet hoe een fatsoenlijk mens op de PVV kan stemmen. Op geen enkele manier.

Dat quasi-gespiegel interesseert me verder niet zo.

Pizzaman
10-11-10, 19:05
Hoef je ook niet te snappen. Ik snap zoveel niet (open deur), maar ik snap wel dat jij het niet snapt.
Kan me er namelijk iets bij voorstellen. Ik wil ook niet beweren dat alles 100% okidoki is.
Maar ik vind dat ook geen vereiste.

Maar, zo snap ik niet hoe een weldenkend mens nog op PvdA kan stemmen.

mark61
10-11-10, 19:09
Hoef je ook niet te snappen. Ik snap zoveel niet (open deur), maar ik snap wel dat jij het niet snapt.
Kan me er namelijk iets bij voorstellen. Ik wil ook niet beweren dat alles 100% okidoki is.
Maar ik vind dat ook geen vereiste.

Maar, zo snap ik niet hoe een weldenkend mens nog op PvdA kan stemmen.

Tsja. die niet-100% vind ik dan zeer ernstig. Ik vind een basaal moreel bewustzijn wel een vereiste.

Pizzaman
10-11-10, 19:18
Tsja. die niet-100% vind ik dan zeer ernstig.
Dat kan, 'we can agree to disagree'.
Ik vind dat er geen enkele partij 100% 'halal' is.
D'r zijn ook punten van de PVV die ik (zoals aangegeven) niet Okidoki vind.
Maar daarbij neem ik in aanmerking dat ze nooit allen zullen regeren.
En ook tegenwicht vormen voor dia andere, niet 100% partijen.


Ik vind een basaal moreel bewustzijn wel een vereiste.
Heu, ik zou zeggen dan kan je tegenwoordig het beste op een berg in Nepal gaan zitten.
Of zoiets. Niet dat ik het geen goed streven vind, alleen dat streven heb ik wel opgegeven.

Zie het maar zoiets als een wip-wap. Ik vond dat er links al een heleboel stonden... dus dan ga ik maar naar rechts staan, zelfs al is dat voor m'n eigen gevoel iets teveel naar rechts, dan draag ik toch bij de balans te herstellen.

Wide-O
10-11-10, 19:31
He lekker dan, schuif het maar op de grote hoop. :maf2:

Yup, het wordt tijd dat het duidelijk gesteld wordt.

Zoals Neerlands Hoop ooit zong: "Het wordt weer tijd om te bepalen waar het allemaal op staat".

Pizzaman
10-11-10, 21:37
Yup, het wordt tijd dat het duidelijk gesteld wordt.

Zoals Neerlands Hoop ooit zong: "Het wordt weer tijd om te bepalen waar het allemaal op staat".

Kortom generaliseren is OK. :cola:

super ick
11-11-10, 00:09
Dat wat jij 'aandikken' noemt het is het generaliseren, gigantisch overdrijven tot liegen, als het over Marokkanen en/of moslims gaat. Wat jij telkens doet.

Dat getuigt van geen enkel respect voor de mensen over wie het gaat. Het geeft blijk van de grootste minachting voor een hele groep. Daar ben je zelf mee begonnen, daar kan je niemand de schuld van geven.

Als ik of iemand anders je dan aan de tand wil voelen over je gratuite, wilde, kwaadaardige uitspraken ben je niet thuis en heeft de ander het gedaan.

De verhuftering begint bij types als jij, en aanhangers van de PVV. Ik heb je al eerder gevraagd waarom jij je zo graag distantieert van de PVV. Wat is dan het verschil tussen jouw opvattingen en die van de PVV(-aanhangers)? Daar kreeg ik geen antwoord op.

Jullie, ja jullie, weten gewoon geen ruk over de wereld, over Marokkanen, over moslims. En accepteren niets, maar dan ook niets, van mensen die er meer vanaf weten. Als je alleen al de moeite zou nemen om zo'n boekje als dat van Luyendijk te lezen zou je al de helft minder onzin uitslaan. Maar nee, daar peins je niet over, en anders vind je ongetwijfeld dat Luyendijk uit zijn nek kletst.

Er is wel degelijk heel rustig en onderbouwd een betoog op te bouwen over waarom Wilders naar fascisme neigt. Dat heb ik en dat hebben anderen dan ook al keer op keer gedaan. Maar daar reageer je dan maar net even niet op.

En ook hier ga ik als antwoord een ontwijkende scheldpartij op krijgen. Dus waar klaag je nou eigenlijk over? Je klaagt over jezelf.

Ja ja, het zijn allemaal onschuldige zeehondjes.
Aan komen zetten met boekjes, die ik dan zou moeten lezen vind ik al helemaal de arrogantie ten top.
Misschien heb je het van jezelf niet door maar ik neem je al een tijdje niet meer serieus.
Ga je hooghartige, badinerende preekjes maar tegen de radicale Ansaartjes houden. Die wijzen jou persoonlijk op hun zieke gedachtengoed.

Enige relativering of twijfel heb ik jou nooit op kunnen betrappen. Jou mening is voor jou een even grote waarheid als de islam voor de Ansaartjes.
Je reacties zijn ook precies hetzelfde. Schelden en generaliseren. Daarom ben jij een radicaal.

Anderen moeten zich ontwikkelen (dank je voor je leesadvies) pas dan kunnen ze op jou niveau komen. Als ze dezelfde info hebben is er nog maar 1 mening mogelijk. De jouwe. Dat kan natuurlijk niet missen.

Ontwijkende scheldpartijen? Waar haal je die wijsheid eigenlijk vandaan? Ga mijn scheldwoorden hier eens tellen. Dan tel ik de jouwe en praten we verder.
Wanneer heb jij voor de laatste keer in de spiegel gekeken?

IbnRushd
11-11-10, 10:01
Maar op straat hoeven ze niet bang voor hem te zijn.

Ironisch. Ze stemmen dus ook op een homohater, en dan begin jij meteen over straat en geweld.

knuppeltje
11-11-10, 10:29
Snap FF niet waarom jullie in mekaars haren zitten. Hij heeft een punt toch, met conservatief rechts?

Dat komt omdat jij hier een tijdje bent weggeweest. Maar meneer heeft hier een hele reputatie opgebouwd met de meest ranzige opmerkingen over homoseksualiteit en homo's. Dat heeft toen nogal wat commotie gegeven.

En met dat 'rechts dat graag met knuppels het bos in gaat', dacht hij dus een sneer te kunnen uitdelen. Het was wel een zielig sneertje, dat wel. :maf2:

Slinger
11-11-10, 10:32
Ironisch. Ze stemmen dus ook op een homohater, en dan begin jij meteen over straat en geweld.

Ik weet niet of hij een homohater is, misschien heeft hij zijn eigen mening. Voor homo's is dat kennelijk niet belangrijk. Wel belangrijk voor ze is dat ze veilig over straat kunnen.

IbnRushd
11-11-10, 10:58
Ik weet niet of hij een homohater is, misschien heeft hij zijn eigen mening. Voor homo's is dat kennelijk niet belangrijk. Wel belangrijk voor ze is dat ze veilig over straat kunnen.

En dat is haalbaar met een homohater als adviseur?

Slinger
11-11-10, 11:11
En dat is haalbaar met een homohater als adviseur?

Homohater, dat zeg jij.

Voor homo's is het aanpakken van de straatterreur van de bontkraagjes kennelijk erg belangrijk. Kan ik me wel voorstellen.

knuppeltje
11-11-10, 11:17
Voor homo's is het aanpakken van de straatterreur van de bontkraagjes kennelijk erg belangrijk. Kan ik me wel voorstellen.

Bovenop de bontkraagjes zitten er nogal wat kaaskoppen. Bontkraagjes is in bij de jeugd van tegenwoordig, ook bij de witten.

Slinger
11-11-10, 11:21
Bovenop de bontkraagjes zitten er nogal wat kaaskoppen. Bontkraagjes is in bij de jeugd van tegenwoordig, ook bij de witten.

Kijk maar eens om je heen wie er bontkraagjes dragen.
Maar goed, dat maakt niet uit, homo's weten kennelijk wel wie er straatterreur plegen en bij wie ze moeten zijn om dat tegen te gaan.

knuppeltje
11-11-10, 11:23
Kijk maar eens om je heen wie er bontkraagjes dragen.

Ik verwacht ook eigenlijk niet dat jij de mode volgt. :)

super ick
11-11-10, 11:27
Ik begrijp toch vaak 1 ding niet. Mijn seksuele voorkeur komt nooit ter sprake. Maar er is een type homo, die laat iedereen in de omgeving binnen een half uurtje weten dat hij homoseksueel is.
Door opmerkingen over een mooie man op TV. Of te praten over: 'mijn vriend'.
Ik erger mij er niet aan maar het valt me wel op. Is dat de behoefte om reacties te peilen of een kwestie om alvast uit de kast te komen zodat anderen er niet 'onverwachts' tegenaan lopen?
Pas ook weer. Ik dacht het te zien en te merken, en ja hoor........binnen een half uurtje was het er volkomen spontaan uit.
Waar komt die drang toch vandaan?

IbnRushd
11-11-10, 11:28
Homohater, dat zeg jij.

Voor homo's is het aanpakken van de straatterreur van de bontkraagjes kennelijk erg belangrijk. Kan ik me wel voorstellen.

Zijn mening over homo's is ondubbelzinnig hoor. Hij is bijvoorbeeld fel tegen het homohuwelijk. Hoe wil deze man Wilders adviseren als zijn doctrine over homo's in de weg staat?

Nee, niet alleen mijn mening, ook de mening van de media. Trouw noemt hem een omstreden homohater.

Slinger
11-11-10, 11:37
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat jij de mode volgt. :)

Dat zou je nog verbazen.

Slinger
11-11-10, 11:38
Zijn mening over homo's is ondubbelzinnig hoor. Hij is bijvoorbeeld fel tegen het homohuwelijk. Hoe wil deze man Wilders adviseren als zijn doctrine over homo's in de weg staat?

Nee, niet alleen mijn mening, ook de mening van de media. Trouw noemt hem een omstreden homohater.

Maak je geen zorgen, de homo's maken hun eigen afweging wel.

IbnRushd
11-11-10, 12:26
Maak je geen zorgen, de homo's maken hun eigen afweging wel.

Ik maak me geen zorgen hoor. Het geeft alleen goed aan waarom ze op de partij stemmen.

rikky
11-11-10, 18:58
Ik begrijp toch vaak 1 ding niet. Mijn seksuele voorkeur komt nooit ter sprake. Maar er is een type homo, die laat iedereen in de omgeving binnen een half uurtje weten dat hij homoseksueel is.
Door opmerkingen over een mooie man op TV. Of te praten over: 'mijn vriend'.
Ik erger mij er niet aan maar het valt me wel op. Is dat de behoefte om reacties te peilen of een kwestie om alvast uit de kast te komen zodat anderen er niet 'onverwachts' tegenaan lopen?
Pas ook weer. Ik dacht het te zien en te merken, en ja hoor........binnen een half uurtje was het er volkomen spontaan uit.
Waar komt die drang toch vandaan?

Ik hoor zo vaak vrouwen praten over hun 'vriend' of 'man' en mannen over hun 'vriendin' of 'vrouw'.

Ik ben deze week een half jaar getrouwd met mijn man. Waarom zou ik daar moeilijk over doen? Waarom zou ik verhullend over mijn 'partner' of iets dergelijks moeten praten?

Ik heb het dus gewoon over mijn echtgenoot of over mijn man.

Ik heb daar geen probleem mee. Degene die daar wel een probleem mee heeft, heeft pech.

Pizzaman
11-11-10, 22:59
Ik heb daar geen probleem mee. Degene die daar wel een probleem mee heeft, heeft pech.

Ik denk niet dat iemand een probleem heeft met jouw man of jouzelf.
Alles hangt echter af van de manier hoe/wie/wat/waar.

Ik heb een aantal homo-vrienden, waarmee ik het goed kan vinden.
En ongeacht of zij dan homo zijn, het volgende lijstje blijft:

Oke
- Jos Brink (nouja, vroeger)
- Carlo Boshard
- Pim Fortuyn
- Andre van Duin
- Barry Stevens
- Rob de tuingoeroe

Twijfelachtig
- Hans Klok
- Gerard Joling
- George Michael (muhahahaaaaaaaa)
- Jacques d' Ancona
- die hoofdredacteur van de Gay krant is over het algemeen ook wel OK.

SUCKS
- Paul de Leeuw
- Gordon
- Jamaai
- Albert Verlinden
- Joop Braakhekke
- Frank Govers
- Woongoeroe John
- Mari van de Ven
(zou ik hier Marcouch aan moeten toevoegen).


Dat lijstje zegt misschien nog het meest hoe de meeste mensen over homo's denken.
Het onderste lijstje betreft 'excuushomo's' die zonder meer hun sexuele geaardheid als een soort 'selling point' zien en zich er op laten voorstaan.

Ik heb geen probleem met homo's, maar wel met dergelijke 'flikkers'. Zij zijn zeg maar homo zoals Femke milieuvriendelijk is, de braakneigingen komen spontaan boven. Overigens ook bij mijkn maatjes die toevallig homo zijn (die vinden ze ook om te kotsen).

BTW ik vind het homohuwelijk geen enkel probleem, ieder doet maar wat ie zelf wil. Daarmee bezorgt men mij geen enkele last en volgens mij ook niemand anders. Ben zelf overigens al jaren aan het hokken (NB: met een vrouw) wat tot nu toe best bevalt dus dat hele trouwen snap ik niet.

super ick
11-11-10, 23:38
Ik hoor zo vaak vrouwen praten over hun 'vriend' of 'man' en mannen over hun 'vriendin' of 'vrouw'.

Ik ben deze week een half jaar getrouwd met mijn man. Waarom zou ik daar moeilijk over doen? Waarom zou ik verhullend over mijn 'partner' of iets dergelijks moeten praten?

Ik heb het dus gewoon over mijn echtgenoot of over mijn man.

Ik heb daar geen probleem mee. Degene die daar wel een probleem mee heeft, heeft pech.

Ik heb het niet over het terloops ter sprake komen. Ik heb het over z.s.m. bekend maken. Het is nog net niet: 'Hallo, ik ben Sander en ik ben Homo".

Begrijp me goed, ik heb er echt niets tegen. Het valt me alleen op en ik vroeg me af waar het vandaan komt.

Bitch.