PDA

Bekijk Volledige Versie : 'PVV-Kamerlid (woordvoerder Wonen en Wijken) terroriseerde jaren lang zijn buren'



Joesoef
10-11-10, 17:58
'PVV-Kamerlid terroriseerde buren'
Amsterdam - PVV-Kamerlid Eric Lucassen, woordvoerder voor Wonen en Wijken, heeft volgens zijn buren jarenlaren zijn eigen buurt in Haarlem geterroriseerd.


Dat zeggen zijn buren woensdagavond in een reportage van Uitgesproken WNL op Nederland 2 en op Crimesite.nl. Zij beweren dat Lucassen hen in de periode 2006-2009 heeft bedreigd en uitgescholden. Er is herhaaldelijk aangifte gedaan bij de politie. Lucassen zou zelfs meerdere keren zijn gearresteerd.
Lucassen wilde volgens zijn buren niet dat mensen in zijn straat honden uitlieten, hun auto er parkeerden of hun kinderen er lieten spelen. Hij zou vrouwen uit hebben gescholden voor 'dikke zeug' en 'kankerhoer' en een 72-jarige bejaarde man zodanig hebben geïntimideerd dat die huilend aangifte deed bij de politie. Daarnaast zou hij gedreigd hebben zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, kinderen de stuipen op het lijf hebben gejaagd, en herhaaldelijk hebben gedreigd 'in brievenbussen te gaan pissen'.
Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen. "De incidenten waar u op doelt waren het gevolg van een langlopend meningsverschil met een aantal hondenbezitters over de overlast die ik ondervond van hondenpoep. Van intimiderend of bedreigend gedrag van mijn kant is absoluut geen sprake geweest," zegt hij in een reactie aan Crimesite.nl.
In 2009 is Lucassen verhuisd naar een andere plaats. Hij zit sinds juni voor de PVV in de Tweede Kamer.





Van de Televaag (Soit)

rbn
10-11-10, 18:07
even kort samenvatten:

● pvv-er lucassen terroriseerde de buren..
● pvv-er graus had zyn zwangere vrouw gewurgd en bont & blauw het ziekenhuis in geslagen..
● pvv-er brinkman heeft met een hamer zyn buurman aangevallen..
● pvv-er hernandez heeft iemand een kopstoot uitgedeeld..
● pvv-er bosma sprak zyn wens uit dat hy graag de neuzen zou willen afhakken van allerlei journalisten..
● pvv-kandidaat markuszower liep by een israëlfeestje rond met een pistool..
● wilders wil marokkaanse hooligans met scherp in de benen laten beschieten

al met al een geweldadige partij die pvv..

tanger'73
10-11-10, 18:19
is dat niet een beetje de afspiegeling van de samenleving tegenwoordig, althans die van de achterban van de PVV?

Pizzaman
10-11-10, 19:12
Dat er herhaaldelijk aangifte is gedaan, zal wel onzin zijn.
Voor zover ik weet worden alle PVV-ers gescreend.

NB: 'dikke zeug' en 'kankerhoer' da's zo ongeveer een Haags compliment.
Ik was er tijdens m'n studie taxichauffeur, volgens mij is het de lokale term voor 'mevroi'...

Overigens heb ik in Rotterdam ook wel eens een vent met zijn trouwe viervoeter verteld dat ik door zijn brievenbus zou SCHIJTEN met flinke diarree. Ik had 'm al een paar keer gewaarschuwd: heeft u een hond, hou dan ook zijn stront.

Daar kan iedereen heel schijnheilig over doen. Maar 't is vaak wel zo dat hondenbezitters hun dier steeds voor dezelfde deur laten kakken.

Pissen zou ik niet doen... voor je 't weet hangt die rothond namelijk aan je geval.

Joesoef
10-11-10, 19:49
Gewoon typecasting.

Abu_Hurayrah
10-11-10, 20:17
even kort samenvatten:

● pvv-er lucassen terroriseerde de buren..
● pvv-er graus had zyn zwangere vrouw gewurgd en bont & blauw het ziekenhuis in geslagen..
● pvv-er brinkman heeft met een hamer zyn buurman aangevallen..
● pvv-er hernandez heeft iemand een kopstoot uitgedeeld..
● pvv-er bosma sprak zyn wens uit dat hy graag de neuzen zou willen afhakken van allerlei journalisten..
● pvv-kandidaat markuszower liep by een israëlfeestje rond met een pistool..
● wilders wil marokkaanse hooligans met scherp in de benen laten beschieten

al met al een geweldadige partij die pvv..

Nou nou je houdt het wel scherp bij zo te zien. Feit is dat deze lieden de macht hebben en dat het volk de leiders krijgt die het verdient. Als deze leiders zo'n staat van geschiedenis hebben zoals die jij aangeeft, dan kun je er vergif op innemen dat het een afspiegeling is van de samenleving. Dit betekent dus dat de samenleving behoefte heeft aan hogere morelen en etiketten die omwille van het algemeen belang gehandhaafd worden door een stel wereldverbeteraars. Maar wie zie je vandaag de dag zo'n positie innemen? Zelfs het principiele CDA is geminimaliseerd. Wat overblijft is populisme met pappen en nathouden. En dan te bedenken dat qua economische welvaart het land zich in de betere tijden bevind, wanneer je het tegen de geschiedenis aan aflegt. Is dit misschien het begin van de afbraak van een beschaving en worden we langzaam ingeluid naar barre tijden? Als je de cycli theorieen mag geloven is het een kwestie van wachten voordat zo'n afbraak zich voordoet.

Pizzaman
10-11-10, 21:35
Wat overblijft is populisme met pappen en nathouden.

Alle regeringen hebben, bezien de tijdgeest, zich schuldig gemaakt aan populisme en pappen en nathouden.
Wie dat namelijk niet goed kon werd bij volgende verkiezingen weggestemd.

Het pappen en nathouden van daders is bijvoorbeeld jarenlang erg populistisch geweest.

Eric de Blois
10-11-10, 21:39
Schijten bijten

"Het PVV-Kamerlid ontkent de aantijgingen. "De incidenten waar u op doelt waren het gevolg van een langlopend meningsverschil met een aantal hondenbezitters over de overlast die ik ondervond van hondenpoep."

Groot gelijk. Eigenaren van schijtcentrales horen netjes alle stront te verwijderen uit de publieke ruimte. Het is een kwestie van cultuur. Hier in Chili bijvoorbeeld lopen die rotbeesten overal omdat de (asociale) honden-eigenaren te beroerd zijn om hun beest binnen het hek te houden. Gisteren zijn hier in Santiago (La Florida) nog twee mensen doodgebeten door zo'n kutbeest. Jaarlijks worden hier 35000 mensen aangevallen door deze kutbeesten. Honden zijn een vaak een bron van ellende. In Coyhaique heb ik er in ieder geval al drie doodgereden. Hier rem ik absoluut niet voor honden. In zes jaar tijd heb ik welgeteld drie maal iemand de hond aangelijnd zien uitlaten. Gewoonlijk staan bij iedereen de hekken open en lopen die krengen in grote getale over straat, planten zich voort, schijten de boel onder, scheuren vuilniszakken open, bijten voorbijgangers etc. Ik kan mij goed de frustratie en reactie voorstellen van iemand die zich beklaagd over hondenpoep.

Pizzaman
10-11-10, 21:44
Toen ik nog in Rotterdam woonde, hadden we een winter waarin de sneeuw een aantal weken bleef liggen.
Intussen bleven al die honden gewoon lekker op de stoep schijten.

Wat normaal gesproken nog wel wegregende en dan door de Roteb werd opgeruimd, lag nu wekenlang bevroren. Toen de dooi begon ging je over je nek van de stank. Meerder drollen per trottoirtegel.

Weet je wat het vooral is met asociale hondenbezitters?
Hun hond schijt vooral voor de deur bij degenen die zelf geen hond hebben.
Dat komt omdat, wanneer je zelf WEL een hond hebt, deze territoriaal begint te blaffen.

Leuk he. Je hebt geen hond, en krijgt de stront van tien.

Eke
10-11-10, 21:46
Dat er herhaaldelijk aangifte is gedaan, zal wel onzin zijn.
Voor zover ik weet worden alle PVV-ers gescreend.

l.


Er is herhaaldelijk aangifte gedaan. Ik heb de reportage zien. Het ging niet alleen om honden.

Of er is geen screening of ze is onvoldoende.

Pizzaman
10-11-10, 21:51
Er is herhaaldelijk aangifte gedaan. Ik heb de reportage zien.

Of er is geen screening of ze is onvoldoende.

Hier met die link! :cola:

Overigens is een aangifte nog geen bewijs he.
Wat nou als er aangifte tegen hem gedaan is, de politie heeft het onderzocht
en concludeerde dat ie eigenlijk groot gelijk had.
Vervolgens wordt de aangifte door de WC gespoeld. En komt nooit meer boven water.
Tenzij de 'reportage' over inside-info van de politie beschikt.
Want zoiets valt nl onder de privacy-wetgeving... men kan daar niet zomaar mee zwaaien.

Dan blijven er alleen mensen over die BEWEREN dat ze aangifte gedaan hebben.
Of niet?

BTW ik heb zelf wel eens er eentje een schop onder z'n reet verkocht als ie z'n shitbull weer voor mijn deur liet schijten.
Ook heb ik ze wel eens gevolgd, en vervolgens het bruine kunstwerk aan hun deurknop gesmeerd.
Of in hun brievenbus gedeponeerd. En dan nog?

Wizdom
10-11-10, 21:52
Het zegt natuurlijk wel wat over de PVV aanhang... Het is waarschijnlijk het schoriemorie van de Nederlandse samenleving...

Eke
10-11-10, 22:00
Hier met die link! :cola:

Overigens is een aangifte nog geen bewijs he.
Wat nou als er aangifte tegen hem gedaan is, de politie heeft het onderzocht
en concludeerde dat ie eigenlijk groot gelijk had.
Vervolgens wordt de aangifte door de WC gespoeld. En komt nooit meer boven water.
Tenzij de 'reportage' over inside-info van de politie beschikt.
Want zoiets valt nl onder de privacy-wetgeving... men kan daar niet zomaar mee zwaaien.

Dan blijven er alleen mensen over die BEWEREN dat ze aangifte gedaan hebben.
Of niet?

BTW ik heb zelf wel eens er eentje een schop onder z'n reet verkocht als ie z'n shitbull weer voor mijn deur liet schijten.
Ook heb ik ze wel eens gevolgd, en vervolgens het bruine kunstwerk aan hun deurknop gesmeerd.
Of in hun brievenbus gedeponeerd. En dan nog?

uitzending gemist. Woensdag 10 nov. 20.25 uur. Uitgesproken (WNL)

Jij bent wel een viespeukje, he ? Je vrouw zal het met me eens zijn :)

Eric de Blois
10-11-10, 22:07
Het zegt natuurlijk wel wat over de PVV aanhang... Het is waarschijnlijk het schoriemorie van de Nederlandse samenleving...

Het lijkt mij dan toch beter tussen schoriemorie te wonen dan tussen 'mensen' die niets beters te doen hebben dan stenen gooien naar onschuldige medeburgers.

Pizzaman
10-11-10, 22:17
uitzending gemist. Woensdag 10 nov. 20.25 uur. Uitgesproken (WNL)

Jij bent wel een viespeukje, he ? Je vrouw zal het met me eens zijn :)

Ik ga kijken!

Overigens is het mijn vrouw die zich het meest ergerde.
Ik was meestal meer aan het werk dan zij, dus zij keek tegen de stront aan.
En kreeg nog een grote bek ook van de hondenliefhebbers als ze er wat van zei.
BTW ik heb menigmaal een 'beloning' van haar gekregen voor 'goede dienst als huisman'.

Overigens heeft mijn vader het ooit eens geflikt om door een aantal kinderne uit de buurt alle hondenstront in een kruiwagen te laten gooien (kostte hem destijds wel 25 gulden beloning).
vervolgens heeft hij ee bord in de tuin gezet: schijt in mijn tuin en het zal u duizendvoudig vergoed worden.
En ja, de eerste die z'n hond in zijn voortuin liet schijten heeft de gehele kruiwagen 's nachts voor z'n voordeur gekiept gekregen.

Da's nu meer dan 20 jaar geleden en nog steeds heeft ie verdacht weinig stront voor de deur liggen.

Eke
10-11-10, 22:24
Het lijkt mij dan toch beter tussen schoriemorie te wonen dan tussen 'mensen' die niets beters te doen hebben dan stenen gooien naar onschuldige medeburgers.


Het zal je niet lukken om een wijk te vinden met mensen die niets anders te doen hebben dan stenen te gooien, je overdrijft stierlijk, meneer De Blois.

Eke
10-11-10, 22:27
Ik ga kijken!

Overigens is het mijn vrouw die zich het meest ergerde.
Ik was meestal meer aan het werk dan zij, dus zij keek tegen de stront aan.
En kreeg nog een grote bek ook van de hondenliefhebbers als ze er wat van zei.
BTW ik heb menigmaal een 'beloning' van haar gekregen voor 'goede dienst als huisman'.

Overigens heeft mijn vader het ooit eens geflikt om door een aantal kinderne uit de buurt alle hondenstront in een kruiwagen te laten gooien (kostte hem destijds wel 25 gulden beloning).
vervolgens heeft hij ee bord in de tuin gezet: schijt in mijn tuin en het zal u duizendvoudig vergoed worden.
En ja, de eerste die z'n hond in zijn voortuin liet schijten heeft de gehele kruiwagen 's nachts voor z'n voordeur gekiept gekregen.

Da's nu meer dan 20 jaar geleden en nog steeds heeft ie verdacht weinig stront voor de deur liggen.

Het is een groot probleem in de stad,he ?
Goed dat je gaat kijken naar Uitzending gemist !

Pizzaman
10-11-10, 22:31
Ik heb 'm:
http://www.omroepwnl.nl/programmas/uitgesproken/uitgesproken-van-10-november-2010

Moet zeggen, ik kan me volledig aansluiten bij de uitspraken van Wiegel betreffende dit onderwerp.
Eerst maar eens uitzoeken, misschien was er sprake van stront-terreur...
en misschien vond de politie dat ook.

Of misschien heeft het kamerlid wel iets verzwegen, en is dat niet aan het licht gekomen.
Ja dan zullen we Wilders horen. Maar we wachten het af.

Ik heb in ieder geval er wel begrip voor indien het hondenstront is.
Want da's nou juist een deel van die verloedering.

Overigens, NATUURLIJK ga ik kijken. Al ben ik dan een PVv sympathysant, ik ben niet gek.
Hoogstens redelijk gestoord (volgens sommigen).

Bedankt voor de aanwijzing trouwens!
Enmisschien vinden die buurtbewoners het ook wel leuk na te trappen.
Dat weet je ook maar nooit tegenwoordig.

fisherman1969
10-11-10, 22:58
Toen ik nog in Rotterdam woonde, hadden we een winter waarin de sneeuw een aantal weken bleef liggen.
Intussen bleven al die honden gewoon lekker op de stoep schijten.

Wat normaal gesproken nog wel wegregende en dan door de Roteb werd opgeruimd, lag nu wekenlang bevroren. Toen de dooi begon ging je over je nek van de stank. Meerder drollen per trottoirtegel.

Weet je wat het vooral is met asociale hondenbezitters?
Hun hond schijt vooral voor de deur bij degenen die zelf geen hond hebben.
Dat komt omdat, wanneer je zelf WEL een hond hebt, deze territoriaal begint te blaffen.

Leuk he. Je hebt geen hond, en krijgt de stront van tien.

Indd het is probleem no 1 in bijna alle steden.
Zelf heb ik 2 hondjes en ruim altijd van een van hen de stront op , dit hondje kreeg ik 2jaar geleden uit en was gewend om op tegels te poepen de andere heb ik zelf OPGEVOED en deze schijt uitsluitend bij een boompje , en nooit op de stoep en mocht het zo zijn dan ruim ik het nog op .
Maar ook hier geld net zo als met kinderen die links en recht hun rotzooi achterlaten en nog te beroerd zijn om het in een vuilnis bak te gooien die vlak voor hun neus staat !
Om dan nog maar niet te spreken over de moedwillige vernielingen.
Ook daar geld opvoeding is de oorzaak !!!
Het zelfde geld voor hondebezitters < maar ik ken er die zeggen we betalen*) er voor dat het opgeruimd wordt!
Daar zit wat in maar het is geen argument om de stront van je hond niet op te ruimen
Maar zo lang als de gemeentes maar al te graag de HONDEBELASTING willen hebben via een stokoude wet die dateert uit de tijd dat er nog honden voor een kar gespannen werden.
HET probleem zal blijven bestaan zolang er nog hondebezitters zijn de overal SCHIJT aan hebben !
*) ik betaal bijna 150 euro voor 2 dwergkeesjes hondjes die wegen 4 kg die zamen nog geen 30 % van de stront produceren van en doorsnee herdershond of wat een paard in een keer op straat wel mag schijten zonder dat iemand er iets overzegt en boven dien is er ook geen paarden belasting volgens mij ??
Stront genoeg om over na te denken , net zo lang tot dat je er stront ziek van wordt
:)

Eric de Blois
10-11-10, 22:58
Het zal je niet lukken om een wijk te vinden met mensen die niets anders te doen hebben dan stenen te gooien, je overdrijft stierlijk, meneer De Blois.

Daar heb je wel gelijk in. Die stenengooiers houden zich soms ook bezig met andere onhebbelijkheden.

En dat van dat schorriemorie was natuurlijk niet overdreven... Echter in het kader van meten met twee maten, gebruikelijk op dit forum, kan ik dat wel plaatsen. Vakjes denken is geen pvv fenomeen, zo valt hier bij herhaling te constateren.

Joesoef
11-11-10, 07:02
Daar heb je wel gelijk in. Die stenengooiers houden zich soms ook bezig met andere onhebbelijkheden.


Jokkebrok, beetje de bruinhemd uithangen met je valse berichtgeving:



UPDATE GOUDA - Het gaat nog zeker jaren duren voordat de problemen in de Goudse wijk Oosterwei zijn opgelost. Moeilijkheid blijft de concentratie van probleemjongeren in een wijk en ouders die hun kinderen niet willen aanpakken.
Dat bleek tijdens een ingelaste raadsvergadering naar aanleiding van nieuwe incidenten met Marokkaans-Nederlandse kinderen. Zij verstierden zaterdag een buurtfeest in Oosterwei door te gooien met bloembollen en het besmeuren van een glijbaan met chocolademelk. Gouda staat bekend om de problematiek met deze jongeren tussen de 8 en 15 jaar.

Beu
Alle Goudse fracties zijn het beu wat betreft de aanhoudende overlast van deze jongeren. De partijen benadrukten dat dit niet meer mag voorkomen. Burgemeester Wim Cornelis haalde ze echter snel uit de droom. Hij voorspelde dat er nog wel eens meer incidenten zullen voorkomen en dat de raad dan weer in een extra vergadering bijeenkomt en dat alle partijen dan weer roepen dat dit nooit meer mag gebeuren.

Afgelopen jaren zijn tal van maatregelen genomen: straatcoaches, buurtpreventieprojecten, gezinsmanagers en een veiligheidshuis voor een beter overleg tussen de betrokken partijen. Deze hebben weliswaar geleid tot meer veiligheid, blijkt uit cijfers, maar niet direct tot een verbeterde situatie in een wijk als Oosterwei.

De Goudse gemeenteraad heeft nu de hoop gevestigd op de nieuwe maatregel die minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie aankondigde. Hij wil een verruiming van de gebiedsverboden voor jongeren. Cornelis: ,,Maar of zo'n verbod ook van toepassing kan zijn op jongeren onder de 12 jaar...'' (ANP/AK)

Pizzaman
11-11-10, 08:44
Indd het is probleem no 1 in bijna alle steden...

Oh ik had er vanochtend ook weer eentje RECHT voor m'n deur, op 20 cm afstand.
Maar ik weet wie het doet, dus ik zal 'm vandaag 'terugbezorgen'.
Overigens woon ik in een dorp (voordeel: de dader is snel genoeg bekend).

Of beter, gezien hij het vaker doet zal ik ook eens zo'n kruiwagen-actie gaan houden.

Tenslotte, jong geleerd is oud gedaan.

mark61
11-11-10, 08:51
Oh ik had er vanochtend ook weer eentje RECHT voor m'n deur, op 20 cm afstand.
Maar ik weet wie het doet, dus ik zal 'm vandaag 'terugbezorgen'.
Overigens woon ik in een dorp (voordeel: de dader is snel genoeg bekend).

Of beter, gezien hij het vaker doet zal ik ook eens zo'n kruiwagen-actie gaan houden.

Tenslotte, jong geleerd is oud gedaan.

Wel balen dat het geen moslims / Marokkanen zijn.

Pizzaman
11-11-10, 09:01
Wel balen dat het geen moslims / Marokkanen zijn.

Waarom? Ik heb geen hekel aan moslims of Marokkanen in het bijzonder.
Echter ik doe niet hypocriet over het feit dat sommigen niet deugen.
Evenmin doe ik schijnheilig over wat ik vind dat daarmee moet gebeuren.

Overigens hebben moslims maar zelden een hond.

knuppeltje
11-11-10, 09:48
Waarom? Ik heb geen hekel aan moslims of Marokkanen in het bijzonder.
Echter ik doe niet hypocriet over het feit dat sommigen niet deugen.
Evenmin doe ik schijnheilig over wat ik vind dat daarmee moet gebeuren.

Overigens hebben moslims maar zelden een hond.

Gemene liegert. :fplet:

Slinger
11-11-10, 09:55
is dat niet een beetje de afspiegeling van de samenleving tegenwoordig, althans die van de achterban van de PVV?

Kijk eens wat beter om je heen.

tanger'73
11-11-10, 13:24
Kijk eens wat beter om je heen.


'K weet niet uit welke gehucht in Afghanistan je vandaan prikt of in bezit bent van infrarood ogen. Maar wat ik hier zie is louter guur herfst weer, bladeren die van de boom vallen, forenzen die op de bus staan te wachten, politie die af en aan rijdt en veel mensen die boodschappen doen en op een orderlijke manier over straat voortbewegen.

Echter met wat jij allemaal om je heen schijnt te zien, kan ik me goed voorstellen wat voor een akelig leven je moet hebben.

fisherman1969
11-11-10, 18:12
Oh ik had er vanochtend ook weer eentje RECHT voor m'n deur, op 20 cm afstand.
Maar ik weet wie het doet, dus ik zal 'm vandaag 'terugbezorgen'.
Overigens woon ik in een dorp (voordeel: de dader is snel genoeg bekend).

Of beter, gezien hij het vaker doet zal ik ook eens zo'n kruiwagen-actie gaan houden.

Tenslotte, jong geleerd is oud gedaan.

Ik zou hem op de foto zetten , en deze super ASO er op aanspreken ,maar kijk uit !
Dergelijke mensen hebben als regel ook een ,,kort-lontje,, en zo de baas is ,is ook het hondje

:jeweetog:

Joesoef
11-11-10, 18:21
Meer beschuldigingen voor PVV'er Lucassen

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td>Uitgegeven:</td> <td>11 november 2010 17:13</td> </tr> <tr> <td>Laatst gewijzigd:</td> <td>11 november 2010 18:26</td> </tr> </tbody></table>
AMSTERDAM - Het woensdag in opspraak geraakte PVV-Kamerlid Eric Lucassen heeft mogelijk meer op zijn kerfstok. Hij zou een medewerker van een coffeeshop in Haarlem naar de keel zijn gevlogen, en in 1996 de auto van zijn toenmalige zwager hebben vernield.


© ANP

Lucassen kwam woensdag in het nieuws via Crimesite.nl en het tv-programma Uitgesproken WNL. Die zijn in het bezit van een aantal aangiftes die buurtgenoten tegen Lucassen zouden hebben gedaan wegens bedreiging en intimidatie.
De voormalige beroepsmilitair zou tussen 2006 en 2009 in zijn toenmalige woonplaats Haarlem medebewoners hebben bedreigd en uitgescholden. Hij zou onder andere hebben gedreigd een echtpaar te overgieten met zoutzuur en in iemands brievenbus te zullen urineren.
<center>
</center>


Gehoorapparaat

Ook zou hij het gehoorapparaat van een 72-jarige buurman hebben vernield. Het tegenwoordige Kamerlid is in verband daarmee volgens Crimesite een aantal malen door de politie in de boeien geslagen.
Volgens HP/De Tijd (http://www.hpdetijd.nl/2010-11-11/eric-lucassen-greep-coffeeshophouder-bij-de-strot) zou Lucassen in diezelfde periode vaste klant geweest in een Haarlemse coffeeshop, waar hij volgens een woordvoerder altijd wiet kocht. Bij een ruzie zou Lucassen een medewerker van de zaak zijn aangevlogen, waarna hij de coffeeshop is uitgezet en niet langer welkom was.

Total loss

Volgens Crimesite (http://crimesite.nl/) was een conflict in de privé-sfeer aanleiding voor de vechtpartij. De site publiceerde donderdag bovendien een interview met de voormalige zwager van het PVV-kamerlid. Die zegt in 1996 aangifte tegen Lucassen te hebben gedaan, nadat die de auto van de man total loss had geslagen.

Uitzoeken

PVV-leider Geert Wilders kondigde woensdag al aan de beschuldigingen aan het adres van Lucassen tot op de bodem te willen uitzoeken. Een woordvoerster van de partij zegt tegenover NU.nl niet op de berichten te willen reageren voordat dat onderzoek is afgerond.
Lucassen is niet het eerste PVV-kamerlid dat in verband wordt gebracht met geweld of intimidatie. Eerder kwam Hero Brinkman in opspraak nadat hij een barman van sociëteit Nieuwspoort had geslagen, en werd zijn partijgenoot Marcial Hernandez aangehouden omdat hij een kopstoot zou hebben uitgedeeld in een café in Den Haag. PVV'er Dion Graus werd in 2002 ervan verdacht zijn toenmalige hoogzwangere echtgenoot te hebben mishandeld.

Joesoef
11-11-10, 18:24
PVV is toch tegen koffieshops?

tanger'73
11-11-10, 18:56
Heb nu weer vernomen dat de PVV deze affaire tot op de bodem wil gaan uitzoeken. Ja gaat een beetje moeilijk referenties en achtergronden uitzoeken als jezelf als partij van de maatschappelijk gefrustreerden niet deugd. Deze figuur zit dan ook uitstekend op zijn plaats bij de PVV. Daar hebben mensen immers voor gekozen.

Joesoef
11-11-10, 20:01
PVV'er pleegde ook ontucht
PVV-Kamerlid Eric Lucassen, die gisteren in het nieuws kwam omdat hij jarenlang zijn buren zou hebben geterroriseerd, blijkt in 2002 te zijn veroordeeld wegens ontucht.


De PVV'er had als instructeur bij het Schoolbataljon in Ermelo seksuele handelingen verricht bij twee soldates in opleiding van de Koninklijke Landmacht, zo meldt RTL Nieuws. Lucassen had destijds de rang van sergeant.
De PVV'er ging tegen zijn veroordeling tot een week militaire detentie in beroep, maar werd ook in hoger beroep schuldig bevonden.
Naar aanleiding van het nieuws van gisteren kondigde PVV-leider Wilders al een diepgaand onderzoek aan naar Lucassen, nu komt deze zaak daar nog bij.

Joesoef
11-11-10, 20:02
Nou Jan en Eric, moet kunnen, zouden jullie ook doen, toch?

jang0201
11-11-10, 20:16
Mocht het waar wezen al die beschuldigingen dan mag hij van mij uit de partij gezet worden. Blijkbaar is hij niet goed gescreend, domme fout!

Tevreden, Joesoef?

Joesoef
11-11-10, 20:19
Mocht het waar wezen al die beschuldigingen dan mag hij van mij uit de partij gezet worden. Blijkbaar is hij niet goed gescreend, domme fout!

Tevreden, Joesoef?


Probleempje, als hij de partij uit wordt gezet, geeft hij zijn zetel op? Niet dat een stem minder bij een minderheidskabinet zo veel uit maakt.
Wie volgt :hihi:

fisherman1969
11-11-10, 20:26
PVV is toch tegen koffieshops?

Ja en dat niet alleen ,nu zijn ze weer tegen het uitzenden van zgn Opleidings Troepen !
Nederlanders die de Afhaanse Politie moeten helpen !
Zijn ze nou van de pot getrokken bij de P.V.V. ? :fpotver:
Kunnen we eindelijk laten zien waar we (goed ) in zijn en nu houd de P.V.V.
dit geld verslindende object tegen ,en laten ze die arme Afghaanse Politie in onwetenheid !!
Ze waren al tegen de troepen die er zaten en nu weer dit :aanwal:

fisherman1969
11-11-10, 20:30
Probleempje, als hij de partij uit wordt gezet, geeft hij zijn zetel op? Niet dat een stem minder bij een minderheidskabinet zo veel uit maakt.
Wie volgt :hihi:
Natuurlijk als hij de partij uitmoet lijkt het me logisch dat hij zijn zetel opgeeft tenzij...hij zelf weer een partij opricht :verward:

fisherman1969
11-11-10, 20:41
Er is herhaaldelijk aangifte gedaan. Ik heb de reportage zien. Het ging niet alleen om honden.

Of er is geen screening of ze is onvoldoende.

Dat laatse zal wel zo zijn , stom want het is de zoveelste blunder voor de P.V.V.
Maar ik vraag me af als we alle 2e kamerleden eens op de ,,korrel,, zouden nemen ?
Om in stijl te blijven : wie in een stront pot gaat roeren , zorgt dat die gaat stinken :) waar een hond al niet voor kan zorgen

jang0201
11-11-10, 21:21
Waarschijnlijk kan hij wel in de Kamer blijven. Een veroordeling is geen belemmering daarvoor.

tanger'73
11-11-10, 21:35
Probleempje, als hij de partij uit wordt gezet, geeft hij zijn zetel op? Niet dat een stem minder bij een minderheidskabinet zo veel uit maakt.
Wie volgt :hihi:

Figuren bij de PVV zitten daar uit eigenbaat en niet op basis van een bepaalde ideologie. Ga er maar vanuit dat deze figuur met wat hij allemaal op zijn kerfstok heeft, zijn politieke carriere als gevolg van publieke schande niet zonder meer zal opgeven. Die gaat op z'n minst voor een riante wachtgeldregeling, want ook een wilders uitmaken voor 'blonde zeug' als hij zijn zin niet krijgt, zal voor hem een peuleschil wezen.

Joesoef
11-11-10, 21:44
Waarschijnlijk kan hij wel in de Kamer blijven. Een veroordeling is geen belemmering daarvoor.


Niet om in de kamer te zitten, wel voor de geloofwaardigheid van de PVV (en de politiek).







'PVV'er Lucassen veroordeeld wegens ontucht' <table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td>Uitgegeven:</td> <td>11 november 2010 19:49</td> </tr> <tr> <td>Laatst gewijzigd:</td> <td>11 november 2010 21:46</td> </tr> </tbody></table>
DEN HAAG - Tweede Kamerlid Eric Lucassen van de PVV is donderdag opnieuw in opspraak geraakt. In 2002 is Lucassen veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten.



RTL Nieuws (http://www.rtl.nl/procent28/actueel/rtlnieuws/binnenland/procent29/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/lucassen-ontucht-militair.xml) meldde dat hij in 2002 als sergeant en instructeur bij de Koninklijke Landmacht is veroordeeld wegens ontucht met twee vrouwelijke ondergeschikten in opleiding.
Eerder deze week kwam naar buiten dat vroegere buren van Lucassen uit Haarlem tussen 2006 en 2009 herhaaldelijk aangifte tegen hem zouden hebben gedaan bij de politie wegens bedreigingen en intimidatie.
<center> </center>

PVV-leider Geert Wilders zei in een reactie hierop dat hij de beschuldigingen aan het adres van zijn fractiegenoot tot de bodem gaat uitzoeken.

Hoger beroep

Wilders heeft nog niet gereageerd op RTL Nieuws, die de uitspraak (http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakrechtbank.pdf) in hoger beroep van de militaire kamer van het gerechtshof in Arnhem op de website heeft gezet. De PVV'er was in hoger beroep gegaan en werd veroordeeld tot een week militaire detentie.
De veroordeling van Lucassen wordt in verband gebracht met een grotere ontuchtzaak op het Schoolbataljon van de Generaal Spoorkazerne in Ermelo. In totaal werden in deze zaak tien militairen veroordeeld voor het plegen van ontucht met jongere vrouwelijke soldates, die aan hun gezag waren onderworpen.

Politiek

Een veroordeling hoeft geen belemmering te zijn voor een Kamerlidmaatschap.
D66-Kamerlid Gerard Schouw zei donderdagavond benieuwd te zijn of Wilders ''nu consequent is'' en ingrijpt. ''Het aanzien van het parlement en de politiek is geschaad door deze zaak'', aldus Schouw.


http://media.rtl.nl/media/actueel/rtlnieuws/2010/uitspraakrechtbank.pdf

Pizzaman
11-11-10, 22:16
Ik zou hem op de foto zetten , en deze super ASO er op aanspreken ,maar kijk uit !
Dergelijke mensen hebben als regel ook een ,,kort-lontje,, en zo de baas is ,is ook het hondje
Psah, ik denk dat die baas dan wat gaat meemaken. :maf2:


PVV is toch tegen koffieshops?
Inderdaad!


PVV'er pleegde ook ontucht
PVV-Kamerlid Eric Lucassen, die gisteren in het nieuws kwam omdat hij jarenlang zijn buren zou hebben geterroriseerd, blijkt in 2002 te zijn veroordeeld wegens ontucht.
Het wordt steeds ranziger! Linkje?


Mocht het waar wezen al die beschuldigingen dan mag hij van mij uit de partij gezet worden. Blijkbaar is hij niet goed gescreend, domme fout!
Hier nog een. Overigens gaat het niet er om om Joesoef tevreden te stellen, die zal wel geen PVV gestemd hebben :hihi:
Maar zulk soort dingen KUNNEN NIET>Beter screening is geboden (als dit geen opgeklopt gelul is, maar het lijkt van niet).


Ja en dat niet alleen ,nu zijn ze weer tegen het uitzenden van zgn Opleidings Troepen !
Nederlanders die de Afhaanse Politie moeten helpen !
Zijn ze nou van de pot getrokken bij de P.V.V. ? :fpotver:
Kunnen we eindelijk laten zien waar we (goed ) in zijn en nu houd de P.V.V.
dit geld verslindende object tegen ,en laten ze die arme Afghaanse Politie in onwetenheid !!
Ze waren al tegen de troepen die er zaten en nu weer dit :aanwal:
Laten ze de Nederlandse politie in Gouda eerst maar een handje gaan helpen :hihi:
Doen waar we goed in zijn? Politiebureau 'verplaatsen naar rustiger vaarwater', en theedrinken.

Joh die verhalen zijn gewoon te ranzig voor woorden.
Ik wacht het even af en als dat allemaal klopt dan ga ik ook een brief schrijven naar de door mij verkozen volksvertegenwoordiger!

Maar erg best ziet het er niet uit.

Overigens, even voor de goede orde:
Indien hij zich liet pijpen met volle medewerking dan heet dat volgens de tuchtorde in het leger TOCH NOG hetzelfde.
Dus wie weet had ie het gewoon gezellig als sergeant maar was de kapitein jaloers...

Karin.N
11-11-10, 22:46
Ruim 20% van de PVV-fractie in aanraking geweest met justitie, zo halen ze de Marokkaanse jongens makkelijk in.

Jammer dat ze geen dubbele nationaliteit hebben, we hadden ze dan gewoon uit kunnen zetten....:huil:

fisherman1969
11-11-10, 23:35
Psah, ik denk dat die baas dan wat gaat meemaken. :maf2:


Inderdaad!


Het wordt steeds ranziger! Linkje?


Hier nog een. Overigens gaat het niet er om om Joesoef tevreden te stellen, die zal wel geen PVV gestemd hebben :hihi:
Maar zulk soort dingen KUNNEN NIET>Beter screening is geboden (als dit geen opgeklopt gelul is, maar het lijkt van niet).


Laten ze de Nederlandse politie in Gouda eerst maar een handje gaan helpen :hihi:
Doen waar we goed in zijn? Politiebureau 'verplaatsen naar rustiger vaarwater', en theedrinken.

Joh die verhalen zijn gewoon te ranzig voor woorden.
Ik wacht het even af en als dat allemaal klopt dan ga ik ook een brief schrijven naar de door mij verkozen volksvertegenwoordiger!

Maar erg best ziet het er niet uit.

Overigens, even voor de goede orde:
Indien hij zich liet pijpen met volle medewerking dan heet dat volgens de tuchtorde in het leger TOCH NOG hetzelfde.
Dus wie weet had ie het gewoon gezellig als sergeant maar was de kapitein jaloers...

Ook ff voorde goede orde ik ben absoluut niet pro P.V.V!
Maar probeer op mijn manier kenbaar te maken dat ze ook punten hebben waar de grootse tegenstanders eerlijk in moeten zijn dat ze het met deze punten eens zijn .
Maar dan wordt er wijzelijk gezwegen !
Dat is het voordeel van mijn onpartijdigheid , want dat dergelijke figuren als Eric Lucassen horen (indien alle beweringen juist zijn) niet in de tweede kamer thuis

super ick
12-11-10, 00:05
Nou nou je houdt het wel scherp bij zo te zien. Feit is dat deze lieden de macht hebben en dat het volk de leiders krijgt die het verdient. Als deze leiders zo'n staat van geschiedenis hebben zoals die jij aangeeft, dan kun je er vergif op innemen dat het een afspiegeling is van de samenleving. Dit betekent dus dat de samenleving behoefte heeft aan hogere morelen en etiketten die omwille van het algemeen belang gehandhaafd worden door een stel wereldverbeteraars. Maar wie zie je vandaag de dag zo'n positie innemen? Zelfs het principiele CDA is geminimaliseerd. Wat overblijft is populisme met pappen en nathouden. En dan te bedenken dat qua economische welvaart het land zich in de betere tijden bevind, wanneer je het tegen de geschiedenis aan aflegt. Is dit misschien het begin van de afbraak van een beschaving en worden we langzaam ingeluid naar barre tijden? Als je de cycli theorieen mag geloven is het een kwestie van wachten voordat zo'n afbraak zich voordoet.

Mooie kans voor de islam.

super ick
12-11-10, 00:10
BTW ik heb zelf wel eens er eentje een schop onder z'n reet verkocht als ie z'n shitbull weer voor mijn deur liet schijten.
Ook heb ik ze wel eens gevolgd, en vervolgens het bruine kunstwerk aan hun deurknop gesmeerd.
Of in hun brievenbus gedeponeerd. En dan nog?

Laat me raden die shitbull blijkt bij nader inzien een poedeltje en zijn eigenaar was pakweg 72?

Welk dorp woon je?

Joesoef
12-11-10, 06:35
Redelijk apart allemaal voor een partij die de Nederlander aanspreekt op zn goed fatsoen en die dat hard wil aanpakken. Eerst maar eens hand in eigen boezem steken. Is een lang lijstje van leden met aardig wat antecedenten aan het worden.

Ego is groter dan het moraal.

fisherman1969
12-11-10, 11:02
Redelijk apart allemaal voor een partij die de Nederlander aanspreekt op zn goed fatsoen en die dat hard wil aanpakken. Eerst maar eens hand in eigen boezem steken. Is een lang lijstje van leden met aardig wat antecedenten aan het worden.

Ego is groter dan het moraal.
Ja precies !je moet dan wel met de juiste en goede mensen komen .
Maar nogmaals: onder elk koren zit nagal wat kaf !

super ick
12-11-10, 11:03
Redelijk apart allemaal voor een partij die de Nederlander aanspreekt op zn goed fatsoen en die dat hard wil aanpakken. Eerst maar eens hand in eigen boezem steken. Is een lang lijstje van leden met aardig wat antecedenten aan het worden.

Ego is groter dan het moraal.

Je ziet het aan zijn achterban. Hier lees je ook al een PVV-er met losse handjes.

Joesoef
12-11-10, 12:42
Stand tot op heden:


1. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalking van meerdere vrouwen, fraude met zijn cv
2. Hero Brinkman – bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier) en openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert – cv-fraude (opgestapt om "medische redenen")
4. Arjan Brogt – oplichting (ineens "verdwenen" van de kandidatenlijst)
5. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit (opgestapt na "aanhoudende negatieve berichtgeving")
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging, machtsmisbruik, ontucht.

tanger'73
12-11-10, 13:25
Redelijk apart allemaal voor een partij die de Nederlander aanspreekt op zn goed fatsoen en die dat hard wil aanpakken. Eerst maar eens hand in eigen boezem steken. Is een lang lijstje van leden met aardig wat antecedenten aan het worden.

Ego is groter dan het moraal.

PVV is dan ook een proletenpartij, maar zou menigeen bij de PVV een dubbele nationaliteit zonder al die aantijgingen bezitten. Dan zou het allemaal wel zijn meegevallen. Nu blijkt dat een doorsnee randebiel brafer is dan een edelachtbare Kamerlid.

Joesoef
12-11-10, 13:34
PVV is dan ook een proletenpartij, maar zou menigeen bij de PVV een dubbele nationaliteit zonder al die aantijgingen bezitten. Dan zou het allemaal wel zijn meegevallen. Nu blijkt dat een doorsnee randebiel brafer is dan een edelachtbare Kamerlid.


Als je met eieren gooit zetten ze je broertjes, zussen en ouders het huis uit en krijg de familie een buurtverbod. Stop je hondenpoep in iemands brievenbus, mishandel je een bejaarde, geef je iemand een kopstoot omdat je zn vrouw een lekker ding vindt, geef je zwaar beschonken een barkeeper klappen dan mag je in de 2e kamer de moraalridder uit hangen.

Een volk krijgt wat het verdient :hihi:

tanger'73
12-11-10, 13:43
Als je met eieren gooit zetten ze je broertjes, zussen en ouders het huis uit en krijg de familie een buurtverbod. Stop je hondenpoep in iemands brievenbus, mishandel je een bejaarde, geef je iemand een kopstoot omdat je zn vrouw een lekker ding vindt, geef je zwaar beschonken een barkeeper klappen dan mag je in de 2e kamer de moraalridder uit hangen.

Een volk krijgt wat het verdient :hihi:


Exact, wat ik al eerder voorzag en op wees is uitgekomen. Nog frappanter is dat het krakkemikkige kabinet dat we nu hebben afhankelijk is van gedoogsteun door iedere individuele lid van de PVV fractie.

tanger'73
12-11-10, 13:57
Nog wat, maar dat is haast voor niemand meer een geheim. Als je bij de PVV wilt, dan is een hekel hebben aan islam, moslims, Marokkanen en Linkse Kerk het voornaamste en de enige vereiste. De rest maakt niet uit, daar is het volk toch te blind voor, dacht tie.

super ick
12-11-10, 14:31
Een volk krijgt wat het verdient :hihi:

Hebben ze zo in Iran ook Ahmedinidjad 'gekregen'?

Ongelofelijk dom om dergelijke figuren in je partijtop op te nemen. Screening had die geregistreerde delicten aan het licht gebracht.

Aan de andere kant wordt veel mensen de zin ontnomen voor de PVV wat voor functie dan ook te bekleden als je huis beschilderd wordt met hakenkruizen.

Als je de term 'het volk' gebruikt scheer je alle Nederlanders over 1 kam.

Het leedvermaak kan ik mij goed voorstellen en is je van harte gegund :hihi:

Pizzaman
12-11-10, 16:13
Laat me raden die shitbull blijkt bij nader inzien een poedeltje en zijn eigenaar was pakweg 72?

Welk dorp woon je?

Nope, het was een mastiff die schijten per kilo.
En de eigenaar was een vent van een aantal jaren jonger dan ik.

Wel dorp ik woon dat hang ik jou niet aan je neus :hihi:
Ik zou zeggen koop zo'n schijthond en misschien kom je er achter.

Overigens, leedvermaak wat betreft Lucassen is terecht.
Maar ik blijk gelijk te hebben vwb die ontuchtzaak.
"Spermelo", sex en avontuur in 't leger! (http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/11_november/11/binnenland/ermeloze_ontuchtzaak.xml)

Joesoef
12-11-10, 17:32
Er is niets leuks aan een ontuchtzaak, zeker niet voor de slachtoffers. Geert heeft echt een probleem. Dit gaat hem stemmen kosten.

mark61
12-11-10, 20:30
Er is niets leuks aan een ontuchtzaak, zeker niet voor de slachtoffers. Geert heeft echt een probleem. Dit gaat hem stemmen kosten.

Het was 'statutory' ontucht. Sex met ondergeschikten mag sowieso niet. Magoed, dat doet er al niet meer zoveel toe. Al vraag ik me wel af welke vrouw voor haar plezier met zo'n griezel in bed gaat liggen. Onzelieveheer heeft vreemde kostgangsters.

fisherman1969
12-11-10, 20:42
Er is niets leuks aan een ontuchtzaak, zeker niet voor de slachtoffers. Geert heeft echt een probleem. Dit gaat hem stemmen kosten.

Zou zomaar kunnen , maar het probleem zit wel iets dieper .
Dat hebben we al na P.Fortuin gezien je kunt wel en boel stemmen vergaren maar je moet ook de juiste kamerleden vinden .

Verder is het probleem dat Erik Lucassen destijds :
EERVOL ONTSLAG UIT DE DIENST HEEFT GEKREGEN.:maf2:

Hij kan dus gewoon in de tweede kamer blijven , zoals ik al eerder heb gezegd hier op dit forum.

Erger nog hij kan nu een EENMANS fractie opstarten :maf2:

Trouwens ik blijf er bij dat als je iedereen die in de tweede kamer zit helemaal door zou sreenen dan vallen er nog meer koppen vrees ik.
A.H.A vergeten ???? die rolde ook zo maar de tweede kamer binnen .

tanger'73
12-11-10, 20:48
Het was 'statutory' ontucht. Sex met ondergeschikten mag sowieso niet. Magoed, dat doet er al niet meer zoveel toe. Al vraag ik me wel af welke vrouw voor haar plezier met zo'n griezel in bed gaat liggen. Onzelieveheer heeft vreemde kostgangsters.


Kennelijk een bitch in hetzelfde kloffie, eveneens verzot op kaki?

tanger'73
12-11-10, 20:55
Er is niets leuks aan een ontuchtzaak, zeker niet voor de slachtoffers. Geert heeft echt een probleem. Dit gaat hem stemmen kosten.


Die kopvoddentax had hem ook geen stemmen gekost. 'K durf haast te beweren dat als dit stuk vreten in zijn verleden hoofddoeken had gemolesteerd of betrokken was geweest bij belletje trek bij allochtonen (misschien een moskee in de fik had gestoken), er vrijwel niemand van had opgekeken.

jang0201
12-11-10, 21:43
Lid hof raakt dagvaarding in ontuchtzaak Lucassen kwijt

ARNHEM - Een lid van het gerechtshof in Arnhem is een kopie van het arrest in de ontuchtzaak van PVV-Kamerlid Eric Lucassen en enkele processtukken, waaronder de dagvaarding, kwijtgeraakt. Het hof is van plan de aangeefsters in de zaak persoonlijk excuses aan te bieden.

Het lid van het hof had de stukken mee naar huis genomen, nadat RTL Nieuws het gerechtshof had benaderd met de vraag of het hof in 2002 uitspraak had gedaan in de zaak van Lucassen.

Toen dat inderdaad het geval bleek, heeft het hof aan RTL Nieuws een kopie van het betreffende arrest gestuurd. Het arrest is daarna door RTL Nieuws online gezet.

Zoektocht tevergeefs
Het lid van het hof had in voorbereiding op eventuele vervolgvragen de stukken mee naar huis genomen. Die bleken op een gegeven moment echter verdwenen. Een zoektocht dezelfde avond leverde niets op. De stukken blijken inmiddels in het bezit van RTL Boulevard.

Het hof heeft vanwege dit incident intern er nog eens 'uitdrukkelijk op gewezen om, conform de afspraken, uiterst zorgvuldig met dit soort stukken om te gaan'.

RTL Nieuws bracht donderdagavond het nieuws naar buiten dat Lucassen in 2002 is veroordeeld voor ontucht. Hij was destijds sergeant bij de landmacht en had seks met twee ondergeschikten, wat verboden is.

ad.nl

tanger'73
13-11-10, 00:32
het grappige aan deze affaire is, dat wilders haast wordt gezien als een onschuldige slachtoffer met een benarde situatie. Men kan beter beseffen dat er bij de PVV over de hele linie niks anders in zit als dit. Zonder of met hem, zal het bij de PVV er toch niet beter op worden.

super ick
13-11-10, 10:36
Nope, het was een mastiff die schijten per kilo.
En de eigenaar was een vent van een aantal jaren jonger dan ik.
[/URL]

Wat een machogedrag. Helemaal op een forum. Stoer hoor. Alleen ik geloof er helemaal niets van.


Ik zou zeggen koop zo'n schijthond en misschien kom je er achter.


Zozo echt PVV-gedrag zeg! Jjij kan die zetel van Lucassen zo opvullen.


Overigens, leedvermaak wat betreft Lucassen is terecht.
Maar ik blijk gelijk te hebben vwb die ontuchtzaak.


Het is een patjepejer en een lafaard. Bejaarden terroriseren. Dan zit er een steekje los.
Geertje is al zover gezonken dat niemand met enige naam of faam zich concreet aan zijn partij zal binden. Hij heeft het zelf verpest met zijn knieschoten en kopvoddentax.

Joesoef
13-11-10, 13:19
Terwijl Wilders denkt, wacht Den Haag af

Meerderheid coalitie staat op het spel

Gepubliceerd: 13 november 2010 09:25 | Gewijzigd: 13 november 2010 12:29

http://www.nrc.nl/binnenland/article2641463.ece/Terwijl_Wilders_denkt%2C_wacht_Den_Haag_af?service =Print

Nog maar een maand oud is het kabinet-Rutte en opnieuw speelt de PVV dankzij het in opspraak geraakte Kamerlid Lucassen een hoofdrol. Steunt het kabinet volgende week nog op een meerderheid?
Door onze politieke redactie

Den Haag, 13 nov. Dit weekend zit het kabinet-Rutte precies een maand op het pluche. Maar nu al brengt nota bene een ontuchtzaak op een kazerne in Ermelo van acht jaar geleden de stabiliteit in gevaar. Kan de regeringscoalitie van VVD en CDA, die gedoogd wordt door de PVV, nog bogen op een meerderheid van 76 zetels in de Tweede Kamer?
Die vraag zal politiek Den Haag deze dagen blijven bezighouden.
Premier Rutte probeerde gistermiddag op zijn wekelijkse persconferentie de veroordeling wegens ontucht van het PVV-Kamerlid Lucassen af te doen als een interne zaak voor de gedoogpartij. Hij zei vertrouwen te hebben dat Geert Wilders de kwestie oplost.
Zelf verklaarde de PVV-leider, zichtbaar aangeslagen, voor tv-camera’s nog tijd nodig te hebben om gesprekken te voeren en feiten te verzamelen. „Dat kan nog even duren”, zei hij. En: „Dit is niet de manier waarop je in de publiciteit wilt komen.”
Eerder zei hij diep „te gaan nadenken over welke consequenties dit gaat hebben”. Die consequenties zijn van belang voor de hele coalitie. Mocht Lucassen wegvallen, dan steunt die nog op 75 zetels en rest er weinig anders dan de – informele– steun van de twee SGP-zetels aan te spreken.
Met de kwestie-Lucassen staat veel op het spel. Allereerst de positie van Lucassen zelf. Als hij nu opstapt, krijgt hij nog twee jaar wachtgeld. Zit hij vier jaar uit, dan kan hij nog eens vier jaar wachtgeld tegemoet zien. Maar zeker ook de geloofwaardigheid van Wilders. Hoe gaat de man die zo hard law and order predikt om met een Kamerlid dat hem niet heeft ingelicht over zijn veroordeling? Want dat lijkt wel erg waarschijnlijk; kandidaten aan wie minder kleefde, werden nog voor de officiële termijn van de Kiersraad van zijn lijst geschrapt. Bij de PVV’ersdie eerder in opspraak raakten, zoals Dion Graus en Hero Brinkman, waren de feiten minder duidelijk. Er was in ieder geval geen sprake van een veroordeling.
Ook de stabiliteit van de coalitie staat op het spel. Rutte probeerde gisteren op zijn persconferentie, dezelfde daadkracht uit te stralen als vorige week. Zijn ministers waren wederom „stevig aan de de slag gegaan’’. De premier deed de perikelen rond Lucassen en de kritiek van Wilders op minister Leers (Immigratie, CDA) af als reguliere onenigheidjes, die de Haagse journalistiek de komende jaren nog wel vaker zal opblazen.
Dus geen zorgen bij hem over het kabinet. De echte gesprekken gingen over de hervorming van de zorg en de pensioenen. Daadkracht, daadkracht, galmt het nog steeds. Maar of dat snel gecreëerde imago van voortvarendheid de kwestie-Lucassen overleeft, wordt inmiddels steeds meer de vraag.

H.P.Pas
13-11-10, 14:58
Jammer, had wel zin in een 2e lpf klucht.


Dat komt er dan toch wel van.
Het zal Geert niet zo meevallen zijn fractie in het gareel te houden, stel ik me voor.


Dat roept iedereen ja. Waarom eigenlijk ?



Hierom:



Stand tot op heden:


1. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalking van meerdere vrouwen, fraude met zijn cv
2. Hero Brinkman – bedreiging, openbare dronkenschap, diefstal (van bier) en openlijke geweldpleging
3. Mellony van Hemert – cv-fraude (opgestapt om "medische redenen")
4. Arjan Brogt – oplichting (ineens "verdwenen" van de kandidatenlijst)
5. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit (opgestapt na "aanhoudende negatieve berichtgeving")
6. Jhim van Bemmel - faillissementsfraude
7. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging
8. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging, machtsmisbruik, ontucht.

Pizzaman
13-11-10, 15:46
Hahaha ik vind het eigenlijk wel lachen.

Toeval wil dat ik afkomstig ben uit de omgeving Ermelo.
De zaak destijds was wel bekend in de omgeving, ook voordat het tot een proces kwam.
Had te maken met bepaalde jongedames die wel op uniformen vielen, en militairen die de broek niet aan konden houden.
Wat dat betreft is er dus geen sprake van dwang o.i.d. maar wel van een 'schandvlek' (:hihi:) voor de landmacht.
Het was dan ook de 'leiding' die er wat aan deed, het leek er wel YabYum. Muhahahaha!

Wat betreft die hondenstront, ik kan me er wel wat bij voorstellen.

We zullen zien wat het wordt maar ook mijn conclusie is dat Lucassen niet bepaald een sieraad is voor de PVV.

abdulhamid
13-11-10, 16:03
je oogst wat je zaait...
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Joesoef
13-11-10, 16:27
Had te maken met bepaalde jongedames die wel op uniformen vielen, en militairen die de broek niet aan konden houden.

Tuurlijk, die vrouwen gingen het leger in om door hun meerdere genaaid te worden in ruil voor een diploma.

:moe:

super ick
13-11-10, 16:32
Hahaha ik vind het eigenlijk wel lachen.

Toeval wil dat ik afkomstig ben uit de omgeving Ermelo.
De zaak destijds was wel bekend in de omgeving, ook voordat het tot een proces kwam.
Had te maken met bepaalde jongedames die wel op uniformen vielen, en militairen die de broek niet aan konden houden.
Wat dat betreft is er dus geen sprake van dwang o.i.d. maar wel van een 'schandvlek' (:hihi:) voor de landmacht.
Het was dan ook de 'leiding' die er wat aan deed, het leek er wel YabYum. Muhahahaha!

Wat betreft die hondenstront, ik kan me er wel wat bij voorstellen.

We zullen zien wat het wordt maar ook mijn conclusie is dat Lucassen niet bepaald een sieraad is voor de PVV.

Die hondenstrontsoap is nog enigzins voorstelbaar.
Die sexaffaire is nu niet bepaald integer gedrag te noemen. Maar vooruit integer is kennelijk geen issue voor de PVV (zie de lijst die Joesoef hier neerzette)

De fokking limit vind ik het terroriseren van bejaarden. Mensen van 70+ uitschelden voor kankerhoer en diverse malen een emmer water over hen heen gooien.

Vertel me eens, mijnheer de geweldenaar, wat zou u doen als het uw opa en oma betrof?
Dergelijk tuig moet direct opzouten. Alleen die zetel. Daar zit Geert mee in zijn maag. Waarschijnlijk blijft die tokkie gewoon zitten.
Nog een regel die afgeschaft mag worden. Ga je de partij uit vanwege een integriteitskwestie dan moet je ook de kamer uit.

tanger'73
13-11-10, 21:41
Hahaha ik vind het eigenlijk wel lachen.

Toeval wil dat ik afkomstig ben uit de omgeving Ermelo.
De zaak destijds was wel bekend in de omgeving, ook voordat het tot een proces kwam.
Had te maken met bepaalde jongedames die wel op uniformen vielen, en militairen die de broek niet aan konden houden.
Wat dat betreft is er dus geen sprake van dwang o.i.d. maar wel van een 'schandvlek' (:hihi:) voor de landmacht.
Het was dan ook de 'leiding' die er wat aan deed, het leek er wel YabYum. Muhahahaha!

Wat betreft die hondenstront, ik kan me er wel wat bij voorstellen.

We zullen zien wat het wordt maar ook mijn conclusie is dat Lucassen niet bepaald een sieraad is voor de PVV.


Die vent is wel door een rechtbank veroordeeld en in cassatie bij een hogere rechtbank is ook afgewezen. Verder het terroristen van ouderen en de bejaarde buurman pesten met verongelijkt emmers water over zich heen gieten en hem de schrik van zijn leven aanjagen. Wa's dit nou voor een gedrag bij een volwassen man? Een troost, zijn collega's bij de PVV doen niet aan hem onder.

jang0201
13-11-10, 22:32
18jarig meisje zegt vrijwillig een relatie te zijn aangegaan met Lucassen.

http://www.rtl.nl/xl/u/ead4ec02-2032-4411-af89-87f780b0d676

Joesoef
14-11-10, 08:23
18jarig meisje zegt vrijwillig een relatie te zijn aangegaan met Lucassen.

http://www.rtl.nl/xl/u/ead4ec02-2032-4411-af89-87f780b0d676

Is dat meisje wat onder hem diende nu 18?

Joesoef
14-11-10, 10:04
Straatterrorist


Sylvain Ephimenco© http://www.trouw.nl/opinie/columnisten/ephimenco/article3294978.ece/Straatterrorist_.html (http://www.trouw.nl)









Als je op een groepje onaangepaste jochies van 8 tot 12 jaar, die in Gouda een clown met bloembollen hebben bekogeld, het leger zou moeten afsturen, wie blijft er dan over om tegen Eric Lucassen te worden ingezet? Een speciale eenheid die door Amerikaanse commando’s en taliban wordt gevormd?

Het is niet gemakkelijk om het PVV-Kamerlid in een eenvoudig kader te plaatsen omdat zijn kerfstok een grote diversiteit aan talenten verraadt. Ontuchtpleger (met leerlingen in het leger) en gewelddadige (in een koffieshop waar hij de eigenaar zou hebben afgeranseld) is nog vrij duidelijk. Maar vandaal is Lucassen ook, hij die andermans auto uit woede heeft gesloopt. En afgaande op een getuige die zag hoe hij met handboeien door agenten ’2 of 3 keer’ werd afgevoerd, is hij ook een multirecidivist of draaideurcrimineel.
Toch, en verruit het meest interessant, is zijn persoonlijke en buitenparlementaire aandeel in het leefbaarder maken van probleemwijken. Zeker omdat dit Kamerlid door de PVV met de portefeuille Wonen en Wijken is belast. Volgens diverse aangiften en getuigenissen heeft Lucassen tot vorig jaar buurtbewoners uitgescholden en geïntimideerd, een emmer water over een man van 72 jaar gekieperd, zijn gehoorapparaat vernield, gedreigd zoutzuur over een echtpaar te gooien en door brievenbussen te gaan wateren. Alleen de bloembollen en de scooter ontbreken nog.
Maar desondanks verdient de man het door Wilders zelf, en met trots, uitgevonden predicaat ’straatterrorist’. Een beetje leedvermaak is hier op zijn plaats. Maar de zaak is veel ernstiger dan het zoveelste incident rondom het cv van dubieuze PVV’ers. Met het aanstellen van Lucassen als kandidaat-Kamerlid, heeft eindverantwoordelijke Wilders niet alleen diep gefaald maar feitelijk ook verraad gepleegd. Allereerst aan de kiezers uit achterstandswijken die hem hun vertrouwen en hoop via het stemhok hebben gegeven. Mensen die nu zien hoe een exemplaar van het soort dat hen dagelijks het leven zuur maakt, de Kamer is binnengesmokkeld.
Wilders heeft vier jaar de tijd gehad om een twintigtal kandidaten te vinden om naast hem zitting in de Kamer te nemen. Als hij al niet in staat is deze beperkte missie zonder kleerscheuren te volbrengen, hoe kun je dan deze brokkenpiloot (3 andere dubieuze kandidaten moesten eerder afhaken) het stuur van het grote schip toevertrouwen? Verraad heeft Wilders eveneens richting zijn twee coalitiepartners gepleegd. Als je zelf aanstuurt op een minderheidscoalitie met de minimale ruimte van een stem minderheid, moet je eerst je huiswerk foutloos hebben gedaan: een ploeg van onberispelijk gedrag samenstellen. Maar het lijkt alsof Wilders zijn rekruteringswerk bij trouwe cliënten van de reclassering heeft verricht. Nu zadelt hij de natie op met het mogelijke perspectief van een ’groep Lucassen’ in de Kamer. Grappig om straks hervormingen van het land en nationaal beleid van een halve crimineel te laten afhangen. Hoe dan ook heeft Wilders geen andere keus dan straatterrorist Lucassen te laten verkassen. En dan maar hopen dat die man uit Den Haag verdwijnt en niet met zoutzuur en emmers water in een hoekje van de Kamer gaat spelen.

jang0201
14-11-10, 10:30
Is dat meisje wat onder hem diende nu 18?

Dat meisje was ten tijde van hun relatie 18 jaar!

Joesoef
14-11-10, 10:39
Dat meisje was ten tijde van hun relatie 18 jaar!

Ja lees het net, op haar 18e verjaardag hebben ze voor het eerst sex gehad.

Meisje heeft last van het stockholmsyndroom.

Maar verder, het is natuurlijk schitterend om zo een volksvertegenwoordiger in je partij te hebben. Een man die wonen en wijken in zn portefeuille heeft en zijn mond vol over waarden en normen. Sex afdwingen bij kleine meisjes (het blijft niet kunnen in sterke hiërarchische verhoudingen), mishandeling, bedreiging, vernieling.


Goed gedaan Geert.

super ick
14-11-10, 10:50
Dat meisje was ten tijde van hun relatie 18 jaar!

Er is gen sprake van dwang o.i.d. geweest. Dat was van het begin af aan duidelijk.
Mij gaat het over het asociale gedrag jegens bejaarden. Ronduit laf tokkiegedrag.

knuppeltje
14-11-10, 10:53
Er is gen sprake van dwang o.i.d. geweest. Dat was van het begin af aan duidelijk.

Zo als het voor mij duidelijk is dat dit wel een heel simplistische benadering is.

jang0201
14-11-10, 10:58
Er is gen sprake van dwang o.i.d. geweest. Dat was van het begin af aan duidelijk.
Mij gaat het over het asociale gedrag jegens bejaarden. Ronduit laf tokkiegedrag.

Belachelijk natuurlijk. Waarom hebben ze geen aangifte gedaan?

jang0201
14-11-10, 11:00
Zo als het voor mij duidelijk is dat dit wel een heel simplistische benadering is.

Even simplistisch gezegd, meisjes van 18 willen een diploma en ne.ken zich omhoog. Dit komt toch overal in het 'bedrijfs'leven voor.

Joesoef
14-11-10, 11:14
Even simplistisch gezegd, meisjes van 18 willen een diploma en ne.ken zich omhoog. Dit komt toch overal in het 'bedrijfs'leven voor.


Misbruik is iets te serieus om er sarcastische grapjes mee te maken.

super ick
14-11-10, 11:14
Zo als het voor mij duidelijk is dat dit wel een heel simplistische benadering is.

Weer het draadje niet terug gelezen Knuppel?

Uiteraard is dat geen integer gedrag. NIet binnen het bedrijfsleven en zeker niet binnen defensie. Integer gedrag is kennelijk geen issue voor de partij van de normen en waarden.

Joesoef
14-11-10, 11:18
'Wilders moet Lucassen uit partij zetten'

<table border="0" cellpadding="0" cellspacing="0"> <tbody><tr> <td>Uitgegeven:</td> <td>14 november 2010 11:11</td> </tr> <tr> <td>Laatst gewijzigd:</td> <td>14 november 2010 11:11</td> </tr> </tbody></table>
DEN HAAG - De kiezer vindt in overgrote meerderheid dat PVV-leider Geert Wilders zijn in opspraak geraakte partijgenoot Eric Lucassen uit de Tweede Kamer-fractie moet zetten als hij niet uit zichzelf uit de Kamer stapt.


© ANP

Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat 83 procent van de Nederlanders die mening is toegedaan. Van de PVV-kiezers vindt 78 procent dat Wilders hem uit de fractie moet zetten, 14 procent vindt van niet.
De kwestie rond Lucassen heeft de PVV of Wilders in de peiling nog niet geschaad. De PVV-kiezer is met 90 procent nog steeds de loyaalste van allemaal en het vertrouwen in Wilders is 8,5. De PVV is in de peiling de tweede partij met 31 zetels. De VVD is de grootste met 34.
<center>
</center>

De peiling van De Hond wordt via internet gehouden onder tenminste 2500 mensen, uit een steekproef onder ruim 40.000 personen die zich ooit voor zijn panel hebben aangemeld. De peildagen zijn vrijdag en zaterdag.
© ANP

jang0201
14-11-10, 11:23
Misbruik is iets te serieus om er sarcastische grapjes mee te maken.


welk misbruik, meisjes bieden zichzelf aan! Kijk als meerdere had hij geen sex met haar mogen hebben, maar het is geen misbruik.

Joesoef
14-11-10, 11:26
welk misbruik, meisjes bieden zichzelf aan! Kijk als meerdere had hij geen sex met haar mogen hebben, maar het is geen misbruik.


Het is machtsmisbruik.

knuppeltje
14-11-10, 11:27
Weer het draadje niet terug gelezen Knuppel?

Uiteraard is dat geen integer gedrag. NIet binnen het bedrijfsleven en zeker niet binnen defensie.

Dat zeg jij.

Voor dat integer gedrag zijn ze dus wel veroordeeld - en werd hun beroep op cassatie afgewezen.

Tja, dat ze bij de PVV afwijkende normen en waarden hebben - is allang duidelijk.

PVV, Partij Voor Veelplegers. Lijkt me een aardige naam voor ze.

Slinger
14-11-10, 11:29
welk misbruik, meisjes bieden zichzelf aan! Kijk als meerdere had hij geen sex met haar mogen hebben, maar het is geen misbruik.

Soms lijkt het er op dat meisjes zich aanbieden. Als leidinggevende moet je dan heel erg ver uit de buurt blijven.

tanger'73
14-11-10, 12:09
Ja lees het net, op haar 18e verjaardag hebben ze voor het eerst sex gehad.

Meisje heeft last van het stockholmsyndroom.

Maar verder, het is natuurlijk schitterend om zo een volksvertegenwoordiger in je partij te hebben. Een man die wonen en wijken in zn portefeuille heeft en zijn mond vol over waarden en normen. Sex afdwingen bij kleine meisjes (het blijft niet kunnen in sterke hiërarchische verhoudingen), mishandeling, bedreiging, vernieling.


Goed gedaan Geert.

Mensen die ondanks alles nog enigszins begrip tonen voor zulke randdebielen sporen eveneens niet. in een hiërarchische structuur als de krijgsmacht is het gewoon verboden om een oogje te hebben op ondergeschikten. Dat heb je ook in het onderwijs. Gewoon ronduit walgelijk en daar is hij dan ook terecht volgens de strenge krijgsmachtwetten voor ontucht op veroordeeld. Er hangt gewoon een misselijkmakende veroordeling rondom gezagsverhouding aan zijn broek. Naast al die pesterijen van notabene Henk en ingrid buurtgenoten. Bij een partij die prat gaat op het naleven van regels en wetten is dit een mooi voorbeeld.

Pizzaman
14-11-10, 12:26
Die vent is wel door een rechtbank veroordeeld en in cassatie bij een hogere rechtbank is ook afgewezen. Verder het terroristen van ouderen en de bejaarde buurman pesten met verongelijkt emmers water over zich heen gieten en hem de schrik van zijn leven aanjagen. Wa's dit nou voor een gedrag bij een volwassen man? Een troost, zijn collega's bij de PVV doen niet aan hem onder.

Het rare vind ik, voor hetgeen hij veroordeeld is (het wippen met 18 jarige zich omhoog neukende sletjes) blijkt men niet te snappen dat er twee nodig zijn om een wip te maken.
Tja inderdaad is dat machtsmisbruik en had hij beter moeten weten.

Wat betreft de hondjes, ik heb regelmatig zulke problemen gehad. Het is maar net hoe je er mee om gaat. Bij oudere mensen is het vaak beter om de wijkagent er op af te sturen, daar hebben ze een gloeiende hekel aan. Jongeren hebben daar schijt aan en vinden het soms zelfs stoer.

Sex en schijthonden... misscjhien is meneer Lucassen gewoon niet geschikt als politicus.
Jammer dat Geert daar pas nu achter komt.




Mensen die ondanks alles nog enigszins begrip tonen voor zulke randdebielen sporen eveneens niet. in een hiërarchische structuur als de krijgsmacht is het gewoon verboden om een oogje te hebben op ondergeschikten. Dat heb je ook in het onderwijs. Gewoon ronduit walgelijk en daar is hij dan ook terecht volgens de strenge krijgsmachtwetten voor ontucht op veroordeeld.
Ik vind het leger toch heel wat anders dan het onderwijs.
Maar je kan er wel zo hard over vallen, kan me nog een CDA-er herinneren met een adjudant.
Die was notabene nog getrouwd ook.
Dus zo uitzonderlijk is de PVV nou ook weer niet he. :hihi:



Er hangt gewoon een misselijkmakende veroordeling rondom gezagsverhouding aan zijn broek. Naast al die pesterijen van notabene Henk en ingrid buurtgenoten. Bij een partij die prat gaat op het naleven van regels en wetten is dit een mooi voorbeeld.

En dat ben ik nou gewoon met je eens.
Lucassen moet gewoon stilletjes worden afgevoerd. :ninja2:

tanger'73
14-11-10, 12:41
Ik vind het leger toch heel wat anders dan het onderwijs.
Maar je kan er wel zo hard over vallen, kan me nog een CDA-er herinneren met een adjudant.
Die was notabene nog getrouwd ook.
Dus zo uitzonderlijk is de PVV nou ook weer niet he. :hihi:

Niet veel anders in de zin van dat in het onderwijs leerlingen op de leraar kunnen vallen en in de krijgsmacht leerlingen op de instructeur.

Kennelijk is de PVV uitzonderlijk genoeg dat haar leden het zo bont maken dat ze door een rechtbank moeten worden veroordeeld.

Pizzaman
14-11-10, 12:49
Niet veel anders in de zin van dat in het onderwijs leerlingen op de leraar kunnen vallen en in de krijgsmacht leerlingen op de instructeur.
Vertel mij wat, ik heb 7 jaar les gegeven. Was 22 toen ik begon, soms hele klassen met meiden van een jaar op 15-16-17... in de pauzes alle ramen open om de hormonen een beetje het lokaal uit te laten waaien.
Gelukkig ben ik afschuwelijk lelijk! :verward:


Kennelijk is de PVV uitzonderlijk genoeg dat haar leden het zo bont maken dat ze door een rechtbank moeten worden veroordeeld.
Het is erg jammer en misschien wel behoorlijk dom van Geert dat ie het niet heeft ontdekt.
Maar nu snap je misschien ook waarom er geen 'leden' zijn in de PVV.

Wie op het randje loopt, heeft ook de kans er vroeg of laat een keertje af te vallen.
Jammer jammer jammer, ik hoop dat ze Lucassen er uit kunnen 'wippen' :hihi:

mark61
14-11-10, 16:07
Ik snap niet dat er zo'n ophef is.

PVV-ers zijn niet geschift omdat of doordat ze geschifte ideeën aanhangen. Ze hangen geschifte ideeën aan omdat ze van tevoren al geschift zijn. Als je bijv. zo'n Dion Graus ziet en hoort weet je toch dat er een steekje aan hem los zit? Ongeacht het precieze steekje?

Ik begrijp trouwens ook nooit waarom dergelijke lui statistisch gezien vaker aparte namen hebben dan de rest van de bevolking of politici, maar dit geheel terzijde :hihi:

Wide-O
14-11-10, 16:33
Ik begrijp trouwens ook nooit waarom dergelijke lui statistisch gezien vaker aparte namen hebben dan de rest van de bevolking of politici, maar dit geheel terzijde :hihi:

Ze hadden ook gewoon Henk of Ingrid kunnen heten.

Maggoed, het verbaast me een beetje dat Wilders in dezelfde val is getrapt als de LPF destijds. Maar misschien is dat onvermijdelijk als je zo snel groeit. (en populistisch bent)

knuppeltje
14-11-10, 16:35
Maggoed, het verbaast me een beetje dat Wilders in dezelfde val is getrapt als de LPF destijds. Maar misschien is dat onvermijdelijk als je zo snel groeit. (en populistisch bent)

Soort zoekt soort?

Wide-O
14-11-10, 16:40
Soort zoekt soort?

Jah, je trekt niet meteen evenwichtige mensen aan met dat soort programma.

knuppeltje
14-11-10, 16:44
Jah, je trekt niet meteen evenwichtige mensen aan met dat soort programma.

Dat maakt het wel spannend bij die club.

mark61
14-11-10, 16:45
Ze hadden ook gewoon Henk of Ingrid kunnen heten.

Maggoed, het verbaast me een beetje dat Wilders in dezelfde val is getrapt als de LPF destijds. Maar misschien is dat onvermijdelijk als je zo snel groeit. (en populistisch bent)

Precies. Misschien moeten ze naamsverandering verplicht stellen als je PVV-parlementslid wil worden.

Ik vind het niet verbazingwekkend om de genoemde reden. Je moet al geschift zijn om je tot geschift gedachtengoed aangetrokken te voelen. Dat zal zich op verschillende terreinen uiten, maar geschift blijft het.

Of laten we het simpel houden, je moet al moreel gehandicapt zijn om.

Wilders had het voorzien en volgens hemzelf streng geselecteerd. Maar dan moet je dus bij de AIVD aanbellen, en justitie.

super ick
14-11-10, 18:01
Voor defensie was het gedrag ongewenst. Verder was de relatie niet zo bijzonder. De vrouw heeft intussen verklaard dat de relatie volledig vrijwillig was. Zij was 18 en hij 25. Beiden hadden op dat moment geen relatie.

I.t.t. een voormalige staatssecretaris van het CDA,
Een PvdA-prominent uit Nijmegen die zich liet zuigen in het fietsenhok,
Een wethouder van PvdA huize die regelmatig heroinehoertjes misbruikte.


Het terroriseren van bejaarden van 72 vind ik pas echt laakbaar.

tanger'73
14-11-10, 18:51
Het is erg jammer en misschien wel behoorlijk dom van Geert dat ie het niet heeft ontdekt.
Maar nu snap je misschien ook waarom er geen 'leden' zijn in de PVV.

Wie op het randje loopt, heeft ook de kans er vroeg of laat een keertje af te vallen.
Jammer jammer jammer, ik hoop dat ze Lucassen er uit kunnen 'wippen' :hihi:


van een partij potentaat als een wilders begrijp ik dat juist niet. Maar ik hoop en verwacht dat wilders hem voor de partij zal behouden. Want zo'n veroordeelde ontuchtpleger en bejaardenpester vertegenwoordigd de partij als geen ander.

Bij de PVV krijg je immers als veroordeelde ontuchtpleger, bejaardenpester en vuilbek een tweede kans als volksvertegenwoordiger. in die zin hoeft er ook geen bezwaar zijn voor Marokkaanse herrieschoppers als volwaardig lid van de Kamer.

tanger'73
14-11-10, 18:57
Ik snap niet dat er zo'n ophef is.

PVV-ers zijn niet geschift omdat of doordat ze geschifte ideeën aanhangen. Ze hangen geschifte ideeën aan omdat ze van tevoren al geschift zijn. Als je bijv. zo'n Dion Graus ziet en hoort weet je toch dat er een steekje aan hem los zit? Ongeacht het precieze steekje?

Ik begrijp trouwens ook nooit waarom dergelijke lui statistisch gezien vaker aparte namen hebben dan de rest van de bevolking of politici, maar dit geheel terzijde :hihi:


Kamerlid was als veredelde ambtenaar voorheen echt een beroep. Waar meestal een gedegen opleiding en maatschappelijke verdiensten aan voorafging. Nu helaas een rustoord voor kwakzalvers en opportunisten.

fisherman1969
14-11-10, 19:55
Ze hadden ook gewoon Henk of Ingrid kunnen heten.

Maggoed, het verbaast me een beetje dat Wilders in dezelfde val is getrapt als de LPF destijds. Maar misschien is dat onvermijdelijk als je zo snel groeit. (en populistisch bent)

Dat antwoord heb ik hier ook al gegeven , je weet niet als partij zijnde dat je zoveel zetels krijgt , zeker niet t.o.v gevestigde partijen zoals de P.V.D .A , C.D .A en .V.VD , die hebben altijd meer kandidaten als dat zetels te behalen zijn.
Stel dat Groen Links opeens 35 zetels haalt dacht je dan echt dat FEMKE alle tijd heeft om alle nieuwkomers te checken??
Ali Hirsi Ali is zeker al vergeten ,die vloog zo de tweede kamer in.:hihi:
TJA en als je dan ook nog EERVOL ontslagen bent uit het leger ,
sorry de eerlijkheid gebied mij te zeggen dit kan gebeuren .
Enneh wat dacht je dat er op de Marine schepen gedaan wordt ?
Snap ook niet al deze ophef want Wilders gaat toch wel op z,n bek ,maar dit kon hij ook niet voorzien .
:hihi:

super ick
14-11-10, 22:16
Een nieuwe partij moet eigenlijk klein kunnen beginnen.
Vanuit niets is het bijna niet te doen.

fisherman1969
14-11-10, 22:52
Een nieuwe partij moet eigenlijk klein kunnen beginnen.
Vanuit niets is het bijna niet te doen.
Dat is met veel dingen zo eerst de kinderziekten er uit .
Maar daar heb je in de politiek , tijd voor nodig .
Ik heb nu na W.O 2 alle partijen meegemaakt , en van de blijvers is D 66
er zijn er zat geweest zelfs een Boerenpartij die schoot als en komeet omhoog en nu ???
De gevestigde partijen hebben altijd de dienst uitgemaakt de ene keer was de P.V.D .A groot en dan de C.D .A (voorheen K.V.P ) en nu na jaren de V.V.D en nog nooit heb ik gehoort dat en kabinet goed was :hihi:
Al met al hebben wij hier niks te mopperen in dit landje je hoeft nooit van de honger te sterven , en dat kunnen veel mensen opde wereld niet zeggen zo is het toevallig ook nog eens een keer .
Niet voor niets staat Nederland nog steeds in de top 10 van meest geliefde landen om JE TE VESTIGEN .

Pizzaman
15-11-10, 09:07
Voor defensie was het gedrag ongewenst. Verder was de relatie niet zo bijzonder. De vrouw heeft intussen verklaard dat de relatie volledig vrijwillig was. Zij was 18 en hij 25. Beiden hadden op dat moment geen relatie.

I.t.t. een voormalige staatssecretaris van het CDA,
Een PvdA-prominent uit Nijmegen die zich liet zuigen in het fietsenhok,
Een wethouder van PvdA huize die regelmatig heroinehoertjes misbruikte.

En zo is het ook nog eens. Hoewel natuurlijk niet fraai... is het in feite niks bijzonders.


Het terroriseren van bejaarden van 72 vind ik pas echt laakbaar.
Hoe dat zit weten we dus niet, kennelijk zag de politie geen aanleiding om hem iets ten laste te leggen.

Kan ook zware overdrijving zijn van een paar voormalige buren.
Immers is het heel vervelend als je hondje de keutel niet bij de buurman voor de deur mag leggen.
Dan zal je 'm zowaar moeten uitlaten, de stront opruimen of godbetert schijt hij in je eigen tuin waar je er zelf in trapt :hihi:

Het zou verbooooden moeten worden! :boer:

knuppeltje
15-11-10, 09:53
Kamerlid was als veredelde ambtenaar voorheen echt een beroep. Waar meestal een gedegen opleiding en maatschappelijke verdiensten aan voorafging.

Ik weet niet. Boer Koekoek - die zelf in de Kamer lijsttrekker van de Boerenpartij was, zei dat hij ze voor half geld kon leveren.
Zullen ook wel half afgestudeerden geweest zijn.

Pizzaman
15-11-10, 10:38
Zullen ook wel half afgestudeerden geweest zijn.

Met de kwaliteit van het huidige onderwijs + pretpakket zou dat weinig verschil maken.

knuppeltje
15-11-10, 10:43
Met de kwaliteit van het huidige onderwijs + pretpakket zou dat weinig verschil maken.

Altijd lachen als mensen gaan aankomen met het onderwijs dat ze zelf hebben genoten. :hihi:

Pizzaman
15-11-10, 10:50
Altijd lachen als mensen gaan aankomen met het onderwijs dat ze zelf hebben genoten. :hihi:

Ik heb de (mogelijk ijdele) hoop dat ik nog van voor de instorting was...
Heb nog een basisschool meegemaakt waar je met de lineaal over de vingers kreeg als je met links schreef.

Ja daar ligt het allemaal aan :verward:

knuppeltje
15-11-10, 10:55
Ik heb de (mogelijk ijdele) hoop dat ik nog van voor de instorting was...
Heb nog een basisschool meegemaakt waar je met de lineaal over de vingers kreeg als je met links schreef.

Ja daar ligt het allemaal aan :verward:

Dat je nu zo rechts bent? :hihi:

Pizzaman
15-11-10, 11:00
Kijk zie je wel dat rechts onderwijs effect heeft. :handbang:

Overigens ben ik helemaal niet zo rechts,
alleen ben ik zeker niet wat ze tegenwoordig voor links verslijten.

mark61
15-11-10, 11:02
Ligt het aan mij of krijgen al die PVV-sympathisanten hier opeens een smaller bekje? :hihi:

http://thm-a02.yimg.com/nimage/a983857b1dfe61ee

mark61
15-11-10, 11:05
http://www.anderspel.nl/pictures/KECKEFROESCHE-BREEDBEKKIKKER.jpg

mark61
15-11-10, 11:05
http://www.anderspel.nl/pictures/KECKEFROESCHE-OOIEVAAR.jpg

Pizzaman
15-11-10, 11:11
Ligt het aan mij of krijgen al die PVV-sympathisanten hier opeens een smaller bekje? :hihi:

Ik zou niet weten waarom, het ligt in de lijn der verwachtingen dat zoiets zou gebeuren.
Het is DE reden dat de PVV geen leden heeft.

Wel jammer. Merk even op dat de meerderheid van de PVV-ers Lucassen ook het liefst ziet verdwijnen.
Maar op zich kan je zelfs profeet worden inclusief machtsmisbruik mbt jonge meisjes, dus niks nieuws onder de zon.
En hondjes zijn haram dus opzouten met die schijtbeesten. NEXT! :ninja2:

knuppeltje
15-11-10, 11:18
Kijk zie je wel dat rechts onderwijs effect heeft. :handbang:

Overigens ben ik helemaal niet zo rechts,
alleen ben ik zeker niet wat ze tegenwoordig voor links verslijten.

En maar ontkennen hè. :fpotver:

knuppeltje
15-11-10, 11:20
Ligt het aan mij of krijgen al die PVV-sympathisanten hier opeens een smaller bekje? :hihi:

http://thm-a02.yimg.com/nimage/a983857b1dfe61ee

Je moet nu ook weer niet de goden teveel gaan verzoeken. :hihi:

Pizzaman
15-11-10, 11:20
En maar ontkennen hè. :fpotver:

Ik ontken niks, ben een overtuigd PVV stemmer en volkomen 'haram'. :hihi:
Alleen wijs ik je er op dat 'links-rechts' onderhand wel aardig versleten is.

mark61
15-11-10, 11:22
Ik zou niet weten waarom, het ligt in de lijn der verwachtingen dat zoiets zou gebeuren.
Het is DE reden dat de PVV geen leden heeft.

Wel jammer. Merk even op dat de meerderheid van de PVV-ers Lucassen ook het liefst ziet verdwijnen.
Maar op zich kan je zelfs profeet worden inclusief machtsmisbruik mbt jonge meisjes, dus niks nieuws onder de zon.
En hondjes zijn haram dus opzouten met die schijtbeesten. NEXT! :ninja2:

8 vage figuren. Is wat veel. En eigenlijk, geef nou maar gewoon toe, typerend en logisch voor zo'n partij. Hoe zou die normale mensen moeten aantrekken?

Das helemaal bar, de baas die al voorziet dat hij alleen idioten en misdadigers gaat aantrekken en DAAROM geen leden wil :haha:

Waar zie jij hondjes? Breedbekkikkerbilletjes smaken prima, met wat knoflook.

knuppeltje
15-11-10, 11:26
Ik ontken niks, ben een overtuigd PVV stemmer en volkomen 'haram'. :hihi:
Alleen wijs ik je er op dat 'links-rechts' onderhand wel aardig versleten is.

Dat laatste heb je van mij gejat, smiecht. :fplet:

Pizzaman
15-11-10, 11:35
8 vage figuren. Is wat veel.
Ik vind 8 ook wat teveel gerekend.



En eigenlijk, geef nou maar gewoon toe, typerend en logisch voor zo'n partij. Hoe zou die normale mensen moeten aantrekken?
De PVV trekt zeker wel 'normale' mensen aan. JHet risico zit er echter in, de partij loopt op het randje en zal dus ook mensen 'over het randje' aantrekken. Je moet nogal lef hebben om je nek te durven uitsteken. De grens tussen 'lef hebben', 'schijt er aan hebben' en 'niets te verliezen hebben' is klein. Maar wel aanwezig.

Overigens hebben linkse partijen net zo'n soort probleem, en Rouvoet ook mbt vunzige ex-dominees (het 'geval Demmink' is er ook nog steeds, trouwens).


Das helemaal bar, de baas die al voorziet dat hij alleen idioten en misdadigers gaat aantrekken en DAAROM geen leden wil :haha:
Mede daarom. Andere reden is een invasie voorkomen van PvdA-ers en dergelijke die dan de partij overnemen.


Waar zie jij hondjes? Breedbekkikkerbilletjes smaken prima, met wat knoflook.
Is dat geen beschermde diersoort? Geef mij maar kipfilet... :boer:

Maar kikkertjes schijten in ieder geval niet voor je voordeur.

super ick
15-11-10, 11:46
8 vage figuren. Is wat veel. En eigenlijk, geef nou maar gewoon toe, typerend en logisch voor zo'n partij. Hoe zou die normale mensen moeten aantrekken?


Daar heb je gelijk in. Met een staatsomroep die alles uit de kast trekt om 1 partij zo zwart mogelijk te maken. Avond na avond.
Iedereen die maar iets negatiefs te melden heeft krijgt alle tijd in de links gekleurde programmering. Je zou vooraf een waarschuwing moeten krijgen: Pas op dit programma is niet politiek onafhankelijk.
Zelfs de broer van Wilders hebben ze op laten dagen.

Ze hebben het zo ver weten te brengen dat het huis van een raadslid van de PVV vol gekladderd is met hakenkruizen.
Links heeft altijd een legertje zwarte bivakmutsen achter de hand voor dat soort acties. Ik kan mij nog de bomaanslag op het huis van een staatssecretaris herinneren. Nooit opgehelderd.

Het toppunt van politieke armoede is wel dat men over elkaar heen rolt om om het hards te roepen hoe ze het oneens zijn met Wilders ipv het eigen gedachtengoed onder de aandacht te brengen.

Joesoef
15-11-10, 12:30
Het toppunt van politieke armoede is wel dat men over elkaar heen rolt om om het hards te roepen hoe ze het oneens zijn met een ander ipv het eigen gedachtengoed onder de aandacht te brengen.



Laat de Pvv zich eerst maar eens druk maken om de normen en waarden van zichzelf ipv te wijzen naar anderen en hoe het allemaal moet en hoort.

knuppeltje
15-11-10, 12:41
het toppunt van politieke armoede is wel dat men over elkaar heen rolt om om het hards te roepen hoe ze het oneens zijn met Wilders ipv het eigen gedachtengoed onder de aandacht te brengen.



Ja, erg hè. :fpotver:

Pizzaman
15-11-10, 12:51
Ze hebben het zo ver weten te brengen dat het huis van een raadslid van de PVV vol gekladderd is met hakenkruizen.
Links heeft altijd een legertje zwarte bivakmutsen achter de hand voor dat soort acties. Ik kan mij nog de bomaanslag op het huis van een staatssecretaris herinneren. Nooit opgehelderd.

Waardoor ik dus de opmerking plaats dat linkse partijen ook moeten uitkijken voor 'Lucassen'.
Overigens, die hebben ze ook, ik kan me d'r eentje herinneren die in z'n jonge jaren inbrak in de tweede kamer.
Toen het verjaard was schreef die d'r nog een boek over ook.

Kan je het je voorstellen, over 25 jaar...
Boek 1: Ik Lucassen - mijn genotsknuppel in het leger;
Boek 2: Ik Lucassen - over hufters en hondenstront;


Het toppunt van politieke armoede is wel dat men over elkaar heen rolt om om het hardst te roepen hoe ze het oneens zijn met Wilders ipv het eigen gedachtengoed onder de aandacht te brengen.

Je bedoelt zoiets: "Laat de Pvv zich eerst maar eens druk maken om de normen en waarden van zichzelf ipv te wijzen naar anderen en hoe het allemaal moet en hoort." Muhahahahaa!

Mensen kunnen kletsen wat ze willen, zonder Wilders ging de pensioenleeftijd naar 67 (bijvoorbeeld). da's heel wat meer resultaat dan de hele klote FNV CNV en de AbvaKabo bij elkaar voor elkaar hebben weten te krijgen, toen Jongerius kon gaan staan waar ze voor moest staan draaide ze d'r kont lekker weer in het plucvhe (wat verdient mevrouw Jongerius).

Laten die linkse partijen maar weer eens echt links worden in plaats van zich bezig te houden met aflaat verkopen voor hun links lullen rechts vullen praktijken.

knuppeltje
15-11-10, 13:00
Pizzaman;4538897]Waardoor ik dus de opmerking plaats dat linkse partijen ook moeten uitkijken voor 'Lucassen'.

IK DACHT DAT ER VOLGENS JOU ALLANG GEEN LINKS EN RECHTS MEER WAS.


Mensen kunnen kletsen.....

Blijkt maar weer.

super ick
15-11-10, 13:08
Je bedoelt zoiets: "Laat de Pvv zich eerst maar eens druk maken om de normen en waarden van zichzelf ipv te wijzen naar anderen en hoe het allemaal moet en hoort." Muhahahahaa!


Nee ik bedoel het zoals ik het neerzet.
Politici die het drukker hebben met het afzetten tegen Wilders dan het eigen gedachtengoed onder de aandacht brengen. Dat vind ik slap.

Alles in de politiek wordt afgemeten naar Wilders. Hoe dicht je bij hem staat of juist hoe ver je van hem af staat bepaalt of je goed of slecht bent.
Wilders is de norm geworden. Op zich knap van hem.

mark61
15-11-10, 13:23
Daar heb je gelijk in. Met een staatsomroep die alles uit de kast trekt om 1 partij zo zwart mogelijk te maken. Avond na avond.
Iedereen die maar iets negatiefs te melden heeft krijgt alle tijd in de links gekleurde programmering. Je zou vooraf een waarschuwing moeten krijgen: Pas op dit programma is niet politiek onafhankelijk.
Zelfs de broer van Wilders hebben ze op laten dagen.

Ze hebben het zo ver weten te brengen dat het huis van een raadslid van de PVV vol gekladderd is met hakenkruizen.
Links heeft altijd een legertje zwarte bivakmutsen achter de hand voor dat soort acties. Ik kan mij nog de bomaanslag op het huis van een staatssecretaris herinneren. Nooit opgehelderd.

Het toppunt van politieke armoede is wel dat men over elkaar heen rolt om om het hards te roepen hoe ze het oneens zijn met Wilders ipv het eigen gedachtengoed onder de aandacht te brengen.

Ah, je zit toch weer in de wilderspraat. NL heeft geen staatsomroep, dat is een domme leugen. Een wildersleugen. Je verhuftert de discussie.

Ik vroeg welk normaal denkend mens parlementslid wil worden voor een type dat hem dan gaat dicteren wat hij moet zeggen, aangezien je niet eens lid kan worden van die partij, laat staan dat je mening er zou tellen.

Nou nou, er staat wat op een PVV-huisje.

Als je in je grenzeloze schijnheiligheid de moeite had genomen je consternatie uit te spreken over talloze in brand gestoken en ontheiligde moskeeën zou je wellicht, tis maar een suggestie, wat overtuigender zijn omgekomen.

mark61
15-11-10, 13:26
Mensen kunnen kletsen wat ze willen, zonder Wilders ging de pensioenleeftijd naar 67

Dat is hard nodig.

Pizzaman
15-11-10, 13:27
IK DACHT DAT ER VOLGENS JOU ALLANG GEEN LINKS EN RECHTS MEER WAS.
probeer je een keer mensen in hun eigen taal aan te spreken, weer niet goed. :ego:


Nee ik bedoel het zoals ik het neerzet.
Politici die het drukker hebben met het afzetten tegen Wilders dan het eigen gedachtengoed onder de aandacht brengen. Dat vind ik slap.
:fpetaf: :duim:
Juist, het is altijd makkelijker om iets af te zeiken dan om zelf met iets te komen.
Ik dacht ook dat ze na Fortuyn iets geleerd hadden, maar nee.


Wilders is de norm geworden. Op zich knap van hem.
:hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi:

Laten sommigen nu gewoon eens beseffen dat ook PVV stemmers het vaak niet 100% met Wilders eens zijn.
Maar, simpelweg is het ook geen optie om dan maar iets anders te stemmen of niet te stemmen.
Dus...!

Pizzaman
15-11-10, 13:37
Ah, je zit toch weer in de wilderspraat. NL heeft geen staatsomroep, dat is een domme leugen. Een wildersleugen. Je verhuftert de discussie.
dat doet ie helemaal niet.
Verhuftering vindt plaats door scheldwoorden en rottige opmerkingen...
Zoals die van jou.


Dat is hard nodig.
Vertel dat in Frankrijk waar ze met 60 pensionaris mogen heten, en waar de o zo belangrijke dekkingsgraad nog niet de helft van die in NL bedraagt. Of in Griekenland.

Er zal hier gewoon minder subsidie geslobberd moeten worden. :nerd:

Hard nodig, laat me niet lachen.

mark61
15-11-10, 14:03
Een soort virtueel gesprek tussen twee, ja hoe moet je het noemen, fantasiebewoners. Opeens weten ze niet waar partijen voor staan :hihi:

mark61
15-11-10, 14:04
dat doet ie helemaal niet.
Verhuftering vindt plaats door scheldwoorden en rottige opmerkingen...

Nee, verhuftering begint met hysterische overdrijving tot outright leugens. Dat is pas echt achterbaks en hufterig.

Het is maar wat je belangrijker vindt. Dat toont ook meteen aan hoe hufterig je bent.

mark61
15-11-10, 14:05
Vertel dat in Frankrijk waar ze met 60 pensionaris mogen heten, en waar de o zo belangrijke dekkingsgraad nog niet de helft van die in NL bedraagt. Of in Griekenland.

Er zal hier gewoon minder subsidie geslobberd moeten worden. :nerd:

Hard nodig, laat me niet lachen.

wartaal. Je bent toch niet debiel?

Pizzaman
15-11-10, 14:41
Je doet maar Mark.

Het is ieder normaal denkend mens duidelijk wie er hier met verhuftering bezig is.
Ik zou zeggen, ga zo door misschien verdien je een vermelding in de Dikke Van Dale :hihi:

Er is nergens sprake van 'hysterische' overdrijving.
Misschien wil je dat er graag van maken, dat is dan jouw mening.
Ik heb nu eenmaal de mijne, en of die je bevalt of niet, daar zal je het mee moeten doen.

Joesoef
15-11-10, 14:59
http://www.nrc.nl/binnenland/article2641794.ece/Lucassen_PVV_beraadt_zich_nog?service=Print


Lucassen (PVV) beraadt zich nog

Gepubliceerd: 15 november 2010 13:01 | Gewijzigd: 15 november 2010 13:05

Door een onzer redacteuren

Den Haag, 15 nov. Het in opspraak geraakte PVV-Kamerlid Eric Lucassen denkt nog na over zijn politieke toekomst. Dat liet hij vanochtend telefonisch weten. Hij wilde verder niet op de kwestie ingaan en zei later met een reactie te komen. Onduidelijk is nog wanneer dat gebeurt.

Het besluit van Lucassen kan grote gevolgen hebben voor minderheidskabinet VVD-CDA, dat door de PVV wordt gedoogd. Deze coalitie steunt op een minimale Kamermeerderheid van 76 zetels heeft. Het verlies van één zetel kan grote gevolgen hebben voor de stabiliteit van de coalitie.
Het Kamerlid wordt sinds vorige week achtervolgd door incidenten uit zijn verleden. Begin vorige week kwam naar buiten dat zijn vroegere buren in Haarlem tussen 2006 en 2009 herhaaldelijk aangifte tegen hem hebben gedaan wegens bedreigingen en intimidatie. Lucassen sprak de beschuldigingen tegen en stelde dat er sprake is van een ‘langlopend meningsverschil’. Donderdag bleek ook dat Lucassen in 2002 als sergeant bij de Koninklijke Landmacht is veroordeeld wegens ontucht.
Geert Wilders hulde zich vanochtend in stilzwijgen. Vorige week verklaarde hij voor tv-camera’s nog tijd nodig te hebben om gesprekken te voeren en feiten te verzamelen. „Dat kan nog even duren”, zei hij. Premier Rutte probeerde vrijdagmiddag op zijn wekelijkse persconferentie de veroordeling van Lucassen af te doen als een interne zaak voor de gedoogpartij. De premier zei vertrouwen te hebben dat Wilders de kwestie oplost.
Dat is ook de lijn van de VVD-fractie: „We wachten tot Wilders duidelijkheid geeft”, zegt de voorlichter. Op het VVD-congres afgelopen zaterdag werd in het officiële gedeelte met geen woord over de affaire gesproken. In de wandelgangen bleef het bij speculeren over wat er zou gebeuren als de coalitie nog maar op 75 Kamerzetels zou kunnen rekenen.
Het CDA beperkt zich tot afwachten. CDA’ers die anoniem willen blijven, zeggen wel dat er binnen de partij zorgen zijn. Niet alleen over de stabiliteit van het kabinet, maar ook over het imago van een regering die voor de parlementaire steun afhankelijk is van mensen met een strafblad.

Pizzaman
15-11-10, 15:08
NB: of je nu bij een militaire veroordeling kan spreken van een strafblad,
is nog maar de vraag - zeker wanneer er EERVOL ONTSLAG is verleend.
In 'de dienst' hanteert men nu eenmaal andere regels dan in 'het leven'.
Zo moet je het niet wagen om bijv. de vlag effe op de grond neer te leggen...

Feit blijft wel, Lucassen heeft er schijt aan en heeft de boel verneukt, toen hij solliciteerde.
ik kan dat ook niet echt waarderen (maar ja ik heb niet op HEM gestemd).

Ik zeg: opruimen...

http://www.hsvonsgenoegen.com/images/news/HondepoepOpgeruimd.png

super ick
15-11-10, 15:09
Ah, je zit toch weer in de wilderspraat. NL heeft geen staatsomroep, dat is een domme leugen. Een wildersleugen. Je verhuftert de discussie.


Publieke omroep wordt betaald van belastinggeld dat aan de staat toegehoord. Daarom noem ik het staatsomroep.
Dat snap jij wel, maar nu ineens kom je aankakken met je term verhuftering. Als het een beetje warm wordt onder de voeten dan gooi jij het op de vorm. Dan gaat het morele wijsvingertje omhoog. Heel herkenbaar.


Ik vroeg welk normaal denkend mens parlementslid wil worden voor een type dat hem dan gaat dicteren wat hij moet zeggen, aangezien je niet eens lid kan worden van die partij, laat staan dat je mening er zou tellen.


Dit is pas een domme leugen. Hoe anders kan Drinkman zijn eigen agenda voeren mbt de deocratisering van de PVV in? Geheel tegen Geert's wil in. Bij de PvdA gooien ze je meteen op straat.


Nou nou, er staat wat op een PVV-huisje.

Als je in je grenzeloze schijnheiligheid de moeite had genomen je consternatie uit te spreken over talloze in brand gestoken en ontheiligde moskeeën zou je wellicht, tis maar een suggestie, wat overtuigender zijn omgekomen.

Dat jij verband legt tussen die twee zaken zegt heel veel over jou.
Sinds wanneer maakt links zich zorgen om ontheiliging? Hypocriet figuur.
Waar zouden die arme moslims toch zijn zonder knuffelaars zoals jij? Ik denk een stuk verder!

mark61
15-11-10, 15:18
Het is ieder normaal denkend mens .

Dat is nou net het probleem. Wat 'jullie' 'normaal' vinden.

Pizzaman
15-11-10, 15:22
Dat is nou net het probleem. Wat 'jullie' 'normaal' vinden.

Er zal altijd een verschil zijn tussen wat de een normaal vindt en wat de ander normaal vindt.
Een kwestie van normen en waarden, en die zijn bij iedreen aanders naar gelang opvoeding, levenservaring en (godsdienstige/maatschappelijke) overtuiging.

Maar daarbij probeer jij de wet voor te schrijven door alles maar voor mooi en lelijk uit te maken.
Er is geen liberaal mens die dat normaal vindt.
Sterker nog: dat is nou 'verhuftering'. :nerd:

PS: wie is nou 'jullie'? Super Ick + Pizzaman? Hij heeft toch echt een andere mening dan ik.

knuppeltje
15-11-10, 15:23
Pizzaman;4538944]probeer je een keer mensen in hun eigen taal aan te spreken, weer niet goed. :ego:

Je leutert er weer lustig op los Pizza.


Juist, het is altijd makkelijker om iets af te zeiken dan om zelf met iets te komen.
Ik dacht ook dat ze na Fortuyn iets geleerd hadden, maar nee.

Wilders in ieder geval nog niet. Juist hij blinkt uit in wezenloos roeptoeteren over dingen waar hij geen verstand heeft.


Maar, simpelweg is het ook geen optie om dan maar iets anders te stemmen of niet te stemmen.
Dus...!

Dus zijn er juist goede redenen om op andere partijen dan de Partij Voor Veelplegers te stemmen Pizza. Wel bij de les blijven voortaan. :fpotver:

Joesoef
15-11-10, 15:27
Lucassen blijft in PVV-fractie



Den Haag - Het in opspraak geraakte PVV-Kamerlid Eric Lucassen blijft lid van de PVV-fractie. Hij raakt wel het woordvoerderschappen wonen en wijken en defensie kwijt. Om vier uur geeft PVV-leider Geert Wilders een verklaring.


Wilders zegt zich door Lucassen wel "oneerlijk bejegend" te voelen.
De positie van Lucassen staat sinds vorige week ter discussie. Eerst meldden voormalige buren van hem in Haarlem aangiften te hebben gedaan wegens bedreigingen en intimidatie. Dat gebeurde tussen 2006 en 2009. Een dag later bleek dat Lucassen in 2002 als militair is veroordeeld voor het plegen van ontucht met twee ondergeschikten.
PVV-leider Geert Wilders heeft sindsdien herhaaldelijk met Lucassen gesproken.





http://www.telegraaf.nl/binnenland/8221642/__Lucassen_blijft_in_PVV-fractie__.html?view=print

super ick
15-11-10, 15:31
PvdA'er Elatik terug in bestuur Amsterdam-Oost
maandag 15 november 2010 13:08

De recent opgestapte voorzitter van de stadsdeelraad van Amsterdam-Oost, de PvdA’er Fatima Elatik, keert terug op haar post. Elatik was medeverantwoordelijk voor het mogelijke verlies van 30 miljoen euro door wanbeleid rond een muziekcentrum MuzyQ. Haar eigen partij zegde in oktober het vertrouwen in haar op.

Fatima Elatik keert terug in het bestuur van Amsterdam-Oost
Fatima Elatik over haar vaderland Marokko



'PvdA wil Fatima Elatik mogelijk terug als stadsdeelvoorzitter, na haar eerder bestuurlijk falen te hebben verweten. Geheel ongeloofwaardig en extra argument om stadsdeelraden af te schaffen.' Lees het hele Elsevier-commentaar Fatima Elatik terug: zoveelste Amsterdamse soap van Wierd Duk
Betrokkenen bevestigen vandaag tegenover Het Parool de terugkeer van Elatik. Eerder liet de PvdA-fractie weten aan elsevier.nl dat zowel de partij als Elatik zelf voor een comeback was.

Failliet
De PvdA keert met twee bestuurders terug in het stadsdeelraadbestuur. De tweede PvdA’er is Thijs Reuten, oud-gemeenteraadslid en voormalig politiek assistent van staatssecretaris Frans Timmermans.

Het deelraadbestuur had in 2007 ruimere garanties aan het muziekcentrum MuzyQ gegeven zonder dat de stadsdeelraad dat wist. In 2005 had de deelraad besloten voor 10 miljoen euro garant te staan, maar in 2010 bleek het risico 30 miljoen euro te zijn. Toen bleek dat het centrum bijna failliet is, is het door het stadsdeel aangekocht, waardoor de deelraad nu een risico van 30 miljoen loopt.

Motie van afkeuring
PvdA-fractievoorzitter Meint Helder stelde voor de motie van afkeuring voor het hele stadsdeelraadbestuur in te dienen, maar coalitiepartners GroenLinks en D66 steunden deze niet. Daarop besloot de PvdA uit het bestuur te stappen. Stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik diende haar ontslag in.

De PvdA kreeg spijt van zijn actie en Helder legde zijn functie neer. Zijn opvolger is Adri van den Dries. GroenLinks en D66 wilden graag de coalitie lijmen.

Door Arne Hankel



Elsevier.nl

knuppeltje
15-11-10, 15:47
PvdA'er Elatik terug in bestuur Amsterdam-Oost
maandag 15 november 2010 13:08

Doet zeer hè, al dat gepik op arme Geertje. :hihi:

Pizzaman
15-11-10, 15:50
Och waar onze knuffel Elatik op de voorgrond blijft, wordt Lucassen mooi in het zakje afgevoerd naar de achterkamertjes...

Joesoef
15-11-10, 15:59
PvdA'er Elatik terug in bestuur Amsterdam-Oost
maandag 15 november 2010 13:08

Jij bent echt zielig :slaap:

knuppeltje
15-11-10, 16:06
Och waar onze knuffel Elatik op de voorgrond blijft, wordt Lucassen mooi in het zakje afgevoerd naar de achterkamertjes...

Afgevoerd? Hij mag in de Kamer niet meer over alles toeteren, maar hij wordt echt niet deporteerd hoor.

Pizzaman
15-11-10, 16:09
(...zucht) ---> in het zakje naar de achterkamertjes, daar waar de onbelangrijke drolletjes liggen te stinken.

Gedeporteerd, nee dat niet. Politiek kan ie het nu echter verder wel vergeten.
Het leger hoeft ie ook niet meer in, na deze kabinetsperiode kan ie mooi bij de plantsoenendienst.
met 'n beetje geluk krijgt ie een Turkse baas.

Zo goed dan? Kaalscheren kan niet he.

knuppeltje
15-11-10, 16:17
Zo goed dan? Kaalscheren kan niet he.

Maak er maar een biljartbal van. Een bal is hij toch allang.

mark61
15-11-10, 16:18
Och waar onze knuffel Elatik op de voorgrond blijft, wordt Lucassen mooi in het zakje afgevoerd naar de achterkamertjes...

Hoezo? He isn't going anywhere, en niemand zou hem ertoe kunnen dwingen.

Leugenachtige Wilderiaanse krokodillentranen dus. Andermaal.

Dit soort larmoyante leugens vallen ook onder verhuftering.

Pizzaman
15-11-10, 16:22
Maak er maar een biljartbal van. Een bal is hij toch allang.
:hihi: :hihi: :hihi:



Dit soort larmoyante leugens vallen ook onder verhuftering.

Denk je dat je door moeilijke woorden te gebruiken meer gelijk hebt? :nerd:

knuppeltje
15-11-10, 16:31
Wilders: Hee Lucassen, kerel, ik weet dat het allemaal heel rot voor je is, maar je gaat toch zeker niet de fractie verlaten hè? Weet je wat een berg problemen ik dan met die Mark en die Maxim krijg?
Lucassen: Geert, ik moet daar eens een paar nachtjes over slapen, maar ik beloof nog niets.
Twee dagen later. Geert met een benepen stemmetje: en Lucassen, heb je er over nagedacht?
Lucassen: Geert - als jij die kutportifuilles van Wijken en Defensie van me overneemt, dan valt daarover best te praten en kunnen we alles vergeten en vergeven..

Zo ongeveer zal het wel gegaan zijn. :hihi:

super ick
15-11-10, 17:20
Doet zeer hè, al dat gepik op arme Geertje. :hihi:

Iemand die 30.000.000 over de balk gooit en die op moet stappen, die mag doodleuk weer terugkomen.
Dat het altijd gekker kan en links niet onder doet voor rechts mag genoegzaam bekend zijn.

Je laten pijpen in het fietsenhok is prima zolang je geen PVV-er bent,
Vreemd gaan met je assistente (mindere) is prima zolang je geen PVV-er bent,
Lazerus uit je auto rollen en de agenten beledigen is prima zolang je geen PVV-er bent,
Inbreken is prima zolang je geen PVV-er bent,
Kanker simuleren is prima zolang je geen PVV-er bent,
Heroinehoeren misbruiken is prima zolang je geen PVV-er bent,

Moet ik nog even doorgaan of is de boodschap overgekomen.

Ik heb mijn mening uitvoerig gegeven. Jij blijft maar kwebbelen over mijn vermeende PVV-sympathien.
Misschien moet je zelf eens minder meehuilen met de wolven in het bos. Dan ga je dergelijke zaken wellicht ook in het juiste perspectief zien.

Walgelijk om te lezen hoe sommige kakkerlakken hier almaar oproepen toch vooral de nuance te bewaren. Tot het gaat over zaken waar zij het niet mee eens zijn. Dan is alles toegestaan. Generaliseren en beledigen en zelfs blind gaan op Telegrofberichten. Dan komt de ware aard naar boven. Dan verklaar je jezelf dus moreel failliet.

Pizzaman
15-11-10, 17:38
Walgelijk om te lezen hoe sommige kakkerlakken hier almaar oproepen toch vooral de nuance te bewaren. Tot het gaat over zaken waar zij het niet mee eens zijn. Dan is alles toegestaan. Generaliseren en beledigen en zelfs blind gaan op Telegrofberichten. Dan komt de ware aard naar boven. Dan verklaar je jezelf dus moreel failliet.

Ben het helemaal met je eens. :hihi:

In het verleden heeft Lucassen dus wel dingen gedaan die niet helemaal fris waren.
Nouja, misschien waren het twee frisse (willige) meiden...
Eenenvijftig piek per stuk boete schijnt het :hihi:

En dat met die hondenstront is dus nooit to een veroordeling gekomen.

hoe zich dat laat rijmen met de dingen die je hier opnoemt?
Ik kan niet anders dan het met je conclusie eens zijn.

Hoewel ik 't nog steeds jammer vind van die Lucassen, en 'm liever had zien vertrekken,
het gereutel uit de pot die de ketel verwijt is weer niet van de lucht.

jang0201
15-11-10, 17:46
Ben het helemaal met je eens. :hihi:

In het verleden heeft Lucassen dus wel dingen gedaan die niet helemaal fris waren.
Nouja, misschien waren het twee frisse (willige) meiden...
Eenenvijftig piek per stuk boete schijnt het :hihi:

En dat met die hondenstront is dus nooit to een veroordeling gekomen.

hoe zich dat laat rijmen met de dingen die je hier opnoemt?
Ik kan niet anders dan het met je conclusie eens zijn.

Hoewel ik 't nog steeds jammer vind van die Lucassen, en 'm liever had zien vertrekken,
het gereutel uit de pot die de ketel verwijt is weer niet van de lucht.

Nu kunnen we ons vizier weer richten op Fatima Elatik die weer mag terugkomen in de Amsterdamse politiek na haar debacle van 30 miljoen.

super ick
15-11-10, 17:48
Ben het helemaal met je eens. :hihi:

In het verleden heeft Lucassen dus wel dingen gedaan die niet helemaal fris waren.
Nouja, misschien waren het twee frisse (willige) meiden...
Eenenvijftig piek per stuk boete schijnt het :hihi:

En dat met die hondenstront is dus nooit to een veroordeling gekomen.

hoe zich dat laat rijmen met de dingen die je hier opnoemt?
Ik kan niet anders dan het met je conclusie eens zijn.

Hoewel ik 't nog steeds jammer vind van die Lucassen, en 'm liever had zien vertrekken,
het gereutel uit de pot die de ketel verwijt is weer niet van de lucht.

Ik weet niet zeker of we eens zijn hoor: Voor mij moeten dergelijke figuren direct vertrekken en nooit meer een openbare bestuurlijke functie bekleden, inclusief Lucassen, die in mijn ogen een rasechte tokkie is.

Het is de selectieve verontwaardiging en de selectieve moraal die ik hypocriet vind.

Joesoef
15-11-10, 17:53
Net in het journaal, PVV praat misbruik goed, lekkere partij. Hypocriet.

fisherman1969
15-11-10, 18:03
Ik weet niet zeker of we eens zijn hoor: Voor mij moeten dergelijke figuren direct vertrekken en nooit meer een openbare bestuurlijke functie bekleden, inclusief Lucassen, die in mijn ogen een rasechte tokkie is.

Het is de selectieve verontwaardiging en de selectieve moraal die ik hypocriet vind.

Dat niet alleen , het is gewoon de ,,beste,,politieke oplossing .
Stel dat Lucassen wel weg had gegaan ,en stel dat er herverkiezingen komen ?
En dan nog erger stel dat WILDERS nog meer zetels zou krijgen ?
Dan kun je wachten hier op:alles is doorgestoken kaart
Een ding is al zeker Wilders zal al moeten inbinden met zijn (moraal eisen ):hihi:
Dus goed heeft deze situatie hem hoe dan ook niet gedaan .
Wat had hij anders moeten doen ???
Dit kabinet is toch al geen langdurig leven beschoren als je het mij vraagt :ego:

fisherman1969
15-11-10, 18:06
Net in het journaal, PVV praat misbruik goed, lekkere partij. Hypocriet.

Nee het P.V.V praat het niet goed , maarwat hadden ze anders gemoeten?
(of dacht je soms dat er geen overleg is geweest met Rutte ?)
Ik zie het zo het is het begin van de ,,strontpot ,, en als je daar ingaat roeren gaat het nog meer stinken :hihi:

fisherman1969
15-11-10, 18:15
Omdat ik het meeste op het forum Nieuws van de Dag zit.
Maak ik gebruik om alle Moslims een fijn en oprecht :
Id-ul Adha of te wel Offerfeest toe te wensen !

grtjs
fisherman

mark61
15-11-10, 18:54
De PVV was toch tegen achterkamertjespolitiek en gekonkel en de dit en de dat. Net Lucassen gezien, weigert antwoord te geven op vragen, vooral ook, waarom ie niet de eer aan zichzelf houdt.

Zou 't een zakkenvuller wezen? :vreemd:

Soulwoman
15-11-10, 19:16
Zou Lucassen Wilders bedreigt hebben? Zo'n grote (oud militair) jongen kan hem zo de nek omdraaien..., het is immers zijn collega, daar komt geen beveiliging bij tijdens meetings, of wel?

Pizzaman
15-11-10, 19:25
Ik weet niet zeker of we eens zijn hoor: Voor mij moeten dergelijke figuren direct vertrekken en nooit meer een openbare bestuurlijke functie bekleden, inclusief Lucassen, die in mijn ogen een rasechte tokkie is.
Van mij mag ie ook ophoepelen, jammer dat het vanwege de situatie wat (veel) zwaardere gevolgen zou hebben.
Dit is natuurlijk geen goed voorbeeld zo'n vent. Ben er ook niet blij mee.
Maar beter dan die voorbeelden die jij al noemde...

Een Tokkie? Nou:
# neem als voorbeeld het 'in de brievenbus pissen'.
- een ASO vindt dat een leuk tijdverdrijf;
- een Tokkie zal er mee dreigen, maar of ie het doet is de vraag
- iemand die het tegen een Tokkie heeft zal mogelijk de Tokkie er mee bedreigen, om in de belevingswereld te blijven, maar hoeft nog geen Tokkie te zijn.
Overigens ken ik niemand die zoiets daadwerkelijk heeft uitgehaald...
(het risico dat je alsnog wordt besneden door de klep van de brievenbus... of een bijtgrage Bello...)



Het is de selectieve verontwaardiging en de selectieve moraal die ik hypocriet vind.
Dat zijn we 100% eens. Behalve dat hypocriet veronderstelt dat het om dezelfde gevallen zou gaan, en hetgeen Lucassen deed is VOORDAT ie de politieke invloed had...


Zou 't een zakkenvuller wezen? :vreemd:
Ik dacht dat ie wat uit z'n zak kwam BRENGEN, daar in 't leger... :verward:

Overigens, volgens mij zijn de meeste politici zakkenvullers.
Je hoeft weinig te kunnen en houdt een hoop tijd over.
Meestal kom je er ook terecht via kruiwagens, die je dan weer van meer 'te kruien' voorziet, waarop de kruiwagens volgeladen weer weggaan, om jou later aan een nog mooier baantje te helpen. CQ: Bijna alle politici zijn wel zakkenvullers.

Ik zie echter Lucassen nog geen kruiwagens hebben, of verwerven...
Ja, kruiwagens vol hondenstront, dat wel :hihi: :hihi: :hihi:

Pizzaman
15-11-10, 19:26
Zou Lucassen Wilders bedreigt hebben? Zo'n grote (oud militair) jongen kan hem zo de nek omdraaien..., het is immers zijn collega, daar komt geen beveiliging bij tijdens meetings, of wel?

Hou toch op joh, Geert Wilders is 2 meter en een beer van een vent.
Daar zou Lucassen een hele kluif aan hebben.
En anders roept Geert wel Hero even... met de botte bijl... :ninja2:

:hihi:

Joesoef
15-11-10, 20:24
Toen men er achter kwam dat Duyvendak is een keertje had ingebroken om aan te tonen hoe den haag de boel voor het lapje houd stond de pvv meteen vooraan om Duyvendak de politiek uit te krijgen.

Bij Lucassen wordt alles wat die man heeft gedaan gebagatelliseerd.

Divine_70
15-11-10, 21:59
Omg, wat zijn we nog steeds heerlijk hypocriet. :wtf:
En alle haantjes hier die inhakken op Lucassen zouden dat natuurlijk nooooit doen, stel je voor zeg,
Je zou maar een buurman hebben die tot 03:00 elke nacht een blaffende hond in zijn kamer heeft dan vragen jullie natuurlijk vriendelijk of de hond een poosje stil kan zijn? Of een buurjongen met zijn stereo op 20, en dan netjes vragen, kan dat even zachter?… yeah right, dat doe je 1 of 2 keer maar dan slaat bij iedereen de woede toe, en Lucassen, jakkes, hij blijkt een mens te zijn zeg, wat een schande!
Of, erger nog, je zou als man maar een vrouw op een presenteerblaadje krijgen, pff tuurlijk zeggen jullie: sorry jongedame maar nee dank je… het idee alleen al.
Nou meneer Lucassen, dat is niet netjes hoor, ministers n**ken niet, dat doet alleen de burger, en Meneer Lucassen, U als minister mag geen negatieve emoties kennen hoor, stel je voor.
En en Meneer Lucassen, iedereen mag voor de bijl gaan bij het aanschouwen van vrouwelijk schoon maar U niet hoor, U bent tenslotte een minister en geen mens.

Ik heb het helemaal niet meer gevolgd, want laat me raden, de buren zijn een paar ouwe luitjes die genieten van hun oude dag en de dames in kwestie waren ooo zo weerloos…

Maar ach, natuurlijk gebeurt dit alleen bij de PVV, want EINDELIJK is er na Pim Fortuyn weer iemand om lekker op in te hakken.
Jippie, it keeps the forum alive, eigenlijk maar goed dat het is gebeurt, eindelijk weer eens een onderwerp voor Maroc.nl om van te smullen , dus eigenlijk zouden jullie “dank je Lucassen” moeten zeggen want hij houd jullie maar mooi weer bezig en laat jullie eindelijk weer eens doen waar jullie goed in zijn….

Slotwoord: Lucassen heeft stijl door te zwijgen en zich niet te gaan verdedigen.
De haantjes hier: schreeuwen en dumpen al dat afval van de gal.

Conclusie, zegt meer over jullie dan over hem, want wie het hardst schreeuwt heeft het meest te verbergen.

Was getekend, spuit elf.

Joesoef
15-11-10, 22:14
Was getekend, spuit elf.

Jij bent dat grietje wat nog een diploma van hem tegoed heeft?

Pizzaman
15-11-10, 22:21
Toen men er achter kwam dat Duyvendak is een keertje had ingebroken om aan te tonen hoe den haag de boel voor het lapje houd stond de pvv meteen vooraan om Duyvendak de politiek uit te krijgen.

Nou, toen men daarachter kwam was er nog geen PVV en stond men klaar met tapijt en veger. Maar inmiddels een beetje mislukt want Duyb vfiie moest er zo nodig een boek over schrijven... :hihi:


Bij Lucassen wordt alles wat die man heeft gedaan gebagatelliseerd.

Muha, ik dacht het niet. Dat met die hondenstront daar ken ik er meer van en is niet bepaald uitzonderlijk. En van Spermelo weet ik meer dan in de krant staat. jammer dat ik afgekeurd werd, want met mijn lelijk smoelwerk had ik wel wat voordeel kunnen gebruiken van zo'n geil uniform. :handbang:

Joesoef
15-11-10, 22:35
En van Spermelo weet ik meer dan in de krant staat. jammer dat ik afgekeurd werd, want met mijn lelijk smoelwerk had ik wel wat voordeel kunnen gebruiken van zo'n geil uniform. :handbang:



Zielig ventje.

fisherman1969
15-11-10, 22:45
Jij bent dat grietje wat nog een diploma van hem tegoed heeft?

Lijkt me op zich al sterk , maar er zit wel deglijk een vorm van waarheid in wat Davine zegt .
Ergens is het gewoon belachelijk nu stort de oppositie zich ook al als jakhalsen op de zaak
Let op mijn woorden stel dat we herverkiezingen krijgen ?
(de miljoenen daar gelaten wat het gaat kosten )Dan spelen al deze uilskuikens WILDERS in de kaart , hij zit in een win -win situatie .
En de V.V.D zit er al helemaal niet op te wachten, alleen de P.V.D.A met hun geld verslindende ideen denken op deze manieer o.l.v JOB ( zoarm als )
hopen dan weer op winst ! want verder in de put kunnen haast niet vallen .
Op naar AFGHANISTAN !! die enige die deze miljarden verslindende onzin tegenhoud is ...... ja helaas WILDERS .
Goed voor duizenden nieuwe stemmen die het verlies van die paar :spijkers op laag water zoekende afhakers wel goed maakt .
Let wel ik vind ook dat het soort Lucassen niet in de tweede kamer thuis hoort ,maar wie heeft een andere oplossing ?? als hij wil kan hij gewoon blijven al sta je op je kop, zelfs Wilders staat machteloos
En wat te denken als de doopceel van alle 2 e kamerleden eens gelicht wordt ?? Dat is lachen geblazen!
HIJ DIE ZONDER ZONDE IS WERPE DE EERSTE STEEN !

Dus wat dat betreft heeft Divine op veel punten gewoon gelijk .

Pizzaman
15-11-10, 23:02
Fisherman, je bent weer een van de weinigen die het snapt.
D'r zitten hier een hoop schijnheilen, angsthazen en aasgieren :hihi:

En ze bijten goed, LOL!

Soulwoman
15-11-10, 23:43
Pizzaman, dan moet je toch maar eens goed kijken, hij is veel groter.... het zijn vast beste maatjes, leuk voor ze.....
Ach ja succes met de discussie hier allemaal..... jullie vallen elkaar steeds persoonlijk aan en zijn voortdurend opzoek naar...... tja waarnaar eigenlijk........?

mark61
15-11-10, 23:54
De heren en dame zijn het even kwijt. Het is de PVV die valt over alle echte en vermeende tekortkomingen van andere politici. Ze brullen de hele tent bij elkaar, tis Schande! dit en Schande! dat.

Dus dan is het komisch dat de partij die zegt tegen van alles en nog wat te zijn, en voor van alles en nog wat, zelf vol zit met naar eigen zeggen tuig.

knuppeltje
16-11-10, 09:57
super ick;4539137]Moet ik nog even doorgaan ...

Laat maar, want je bent toch niet in staat om de verschillen te zien.

knuppeltje
16-11-10, 10:04
Net Lucassen gezien, weigert antwoord te geven op vragen, vooral ook, waarom ie niet de eer aan zichzelf houdt.

Zou 't een zakkenvuller wezen? :vreemd:

O wat was hij boetvaardig, een beetje te, om echt geloofwaardig te zijn volgens mij. Een en al slijmbal.

Ik denk meer een zakkenvullende vakkenvuller. Onze Mark was er weer heel blij mee.

knuppeltje
16-11-10, 10:12
Was getekend, spuit elf.

Gatver!

Hare goddelijke majesteit komt hier af en toe eens aanwaaien en begint dan meteem met modder te gooien, bah!!!!! :fplet:

mark61
16-11-10, 12:52
O wat was hij boetvaardig, een beetje te, om echt geloofwaardig te zijn volgens mij. Een en al slijmbal.

Ik denk meer een zakkenvullende vakkenvuller. Onze Mark was er weer heel blij mee.

Dat was hij helemaal niet. Hij voelde zich alleen schuldig dat hij erover gelogen had tegen de baas, niet over de daden zelf.

knuppeltje
16-11-10, 13:14
Dat was hij helemaal niet. Hij voelde zich alleen schuldig dat hij erover gelogen had tegen de baas, niet over de daden zelf.

Ik bedoelde ik dan ook.

Potver, had ik maar weer een smiley bij gezet. :maf3:

mark61
16-11-10, 13:47
Ik bedoelde ik dan ook.

Potver, had ik maar weer een smiley bij gezet. :maf3:

Sorry broeder :(

super ick
16-11-10, 13:53
Stel dat Lucassen wel weg had gegaan ,en stel dat er herverkiezingen komen ?
En dan nog erger stel dat WILDERS nog meer zetels zou krijgen ?
[B]Dan kun je wachten hier op:alles is doorgestoken kaart
Een ding is al zeker Wilders zal al moeten inbinden met zijn (moraal eisen ):hihi:
Dus goed heeft deze situatie hem hoe dan ook niet gedaan .
Wat had hij anders moeten doen ???
Dit kabinet is toch al geen langdurig leven beschoren als je het mij vraagt :ego:

De PVV staat in de peilingen hoger.
De zaak Lucassen heeft er geen invloed op gehad.
De gekte waarmee er op de PVV gesprongen wordt tov het met de mantel der liefde bedekken van het eigen falen valt de kiezer kennelijk ook op.

super ick
16-11-10, 13:58
Laat maar, want je bent toch niet in staat om de verschillen te zien.

Nietszeggende oneliner.

knuppeltje
16-11-10, 14:08
Sorry broeder :(

Mea culpa, etc. etc.

knuppeltje
16-11-10, 14:20
Nietszeggende oneliner.

Kijk m'n beste alleszeggende multy-liner, dat het onderscheid in dit alles jou niet duidelijk is, daar kan ik ook niets aan doen.

Maar goed, al die personen die jij aanhaalde hadden niet zo'n onnoemelijk grote bek als het om fouten van anderen ging. Verder konden somigen van die personen de politiek verlaten na hun mistap. Dat sommigen later in de politiek terug konden keren, doet daar niets aan af.
Ook jouw beschuldiging van bepaalde personen, en over bepaalde bedragen bijvoorbeeld, zijn nogal wat natte vingerwerk. Wat dat betreft pas je wel bij die tokkiepartij. Wilders heeft dadelijk nog wat mensen nodig voor de Provinciale Staten. Misschien is het wat voor jou.

Kortom, je mekkert er weer zielig erop los. Maar misschien lucht dat een beetje op voor je.

Pizzaman
16-11-10, 14:27
De gekte waarmee er op de PVV gesprongen wordt tov het met de mantel der liefde bedekken van het eigen falen valt de kiezer kennelijk ook op.

Of misschien stapten ze de deur uit gelijk in de hondenstront, en dachten... :regie: :verrassin
...plus een heleboel zullen inderdaad denken, Roomser dan de Paus, krijg het heen-en-weer.

Lucassen belazerde zijn vrouw niet met z'n persoonlijk adjudant.
Lucassen kneep geen collega's ongewild in de kont.

Dat een of andere linkse ex-legerpredikant loopt te gillen, kan de meeste PVV-ers ook niet schelen.
En kennelijk zegt het iets... :stout:

Joesoef
16-11-10, 15:44
Spoeddebat over zaak-Lucassen vanavond




http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3598/Binnenland/article/detail/1053121/2010/11/16/Spoeddebat-over-zaak-Lucassen-vanavond.dhtml



DEN HAAG - De kwestie rond het PVV-Kamerlid Eric Lucassen staat vanavond centraal tijdens een spoeddebat in de Tweede Kamer. De oppositie wil vooral van premier Mark Rutte weten wat de gevolgen zHet minderheidskabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV, steunt in het parlement op een nipte meerderheid van 76 zetels. Maandag besloot PVV-leider Geert Wilders zijn voor ontucht veroordeelde fractiegenoot Lucassen in de fractie te houden.


Het debat is een initiatief van D66, GroenLinks en PvdA. Zij willen uitleg van de premier over de stabiliteit en de geloofwaardigheid van het kabinet.

PVV
Ondertussen heeft de PVV dinsdag uitgebreid gesproken over het besluit om Lucassen lid te laten blijven van de fractie. PVV-leider Geert Wilders bevestigde dat dinsdagmiddag. Zijn fractiegenoot Hero Brinkman sprak van een 'heftige' fractievergadering.

Maandag kwam Wilders tot zijn besluit over Lucassen, nadat hij zich een aantal dagen had beraden. In die periode voerde Wilders meerdere gesprekken met Lucassen. De PVV-leider vindt het 'schandelijk' dat Lucassen hem niets over de veroordeling heeft verteld. Lucassen werd in het verleden veroordeeld voor ontucht met een ondergeschikte in zijn tijd als docent bij de landmacht.

super ick
16-11-10, 16:14
Kijk m'n beste alleszeggende multy-liner, dat het onderscheid in dit alles jou niet duidelijk is, daar kan ik ook niets aan doen.


Ik heb zo'n vermoeden dat je gaat proberen e.e.a. goed te praten :hihi:


Maar goed, al die personen die jij aanhaalde hadden niet zo'n onnoemelijk grote bek als het om fouten van anderen ging.

Neuhhhhhh, je hebt gelijk het zijn nietszeggende mensen die nergens voor staan. Zie daar het succes van de PVV


Verder konden somigen van die personen de politiek verlaten na hun mistap. Dat sommigen later in de politiek terug konden keren, doet daar niets aan af.


Dat mag nog eens haarfijn uitleggen dan want volgens mij doet het er juist wel toe.


Ook jouw beschuldiging van bepaalde personen, en over bepaalde bedragen bijvoorbeeld, zijn nogal wat natte vingerwerk.

Wat ben je ineens vaag: Bepaalde personen, bepaalde bedragen.
Natte vingerwerk is het geenzins. Alle genoemde feiten zijn bewezen en/of bekend. Dus wat wil je precies zeggen?


Wilders heeft dadelijk nog wat mensen nodig voor de Provinciale Staten. Misschien is het wat voor jou.


Neuhhh, :hihi: afgezien van af en toe wat leedvermaak om het gegil van linkse partijen en personen, heb ik niet zoveel met de 'oplossingen' van de PVV.


Kortom, je mekkert er weer zielig erop los. Maar misschien lucht dat een beetje op voor je.

Je kan wel bijdehand taalgebruik gaan hanteren maar ik heb je nergens iets zien weerleggen of duidelijk zien maken.

fisherman1969
16-11-10, 18:04
Spoeddebat over zaak-Lucassen vanavond




http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3598/Binnenland/article/detail/1053121/2010/11/16/Spoeddebat-over-zaak-Lucassen-vanavond.dhtml



DEN HAAG - De kwestie rond het PVV-Kamerlid Eric Lucassen staat vanavond centraal tijdens een spoeddebat in de Tweede Kamer. De oppositie wil vooral van premier Mark Rutte weten wat de gevolgen zHet minderheidskabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV, steunt in het parlement op een nipte meerderheid van 76 zetels. Maandag besloot PVV-leider Geert Wilders zijn voor ontucht veroordeelde fractiegenoot Lucassen in de fractie te houden.


Het debat is een initiatief van D66, GroenLinks en PvdA. Zij willen uitleg van de premier over de stabiliteit en de geloofwaardigheid van het kabinet.

PVV
Ondertussen heeft de PVV dinsdag uitgebreid gesproken over het besluit om Lucassen lid te laten blijven van de fractie. PVV-leider Geert Wilders bevestigde dat dinsdagmiddag. Zijn fractiegenoot Hero Brinkman sprak van een 'heftige' fractievergadering.

Maandag kwam Wilders tot zijn besluit over Lucassen, nadat hij zich een aantal dagen had beraden. In die periode voerde Wilders meerdere gesprekken met Lucassen. De PVV-leider vindt het 'schandelijk' dat Lucassen hem niets over de veroordeling heeft verteld. Lucassen werd in het verleden veroordeeld voor ontucht met een ondergeschikte in zijn tijd als docent bij de landmacht.

Laten we dan maar hopen dat het kabinet weer valt wat dat is de bedoeling van van D66, GroenLinks en PvdA.!
Vooral nu er weer een kamerlid van het P.V.V in discredit is gekomen stijgen de kansen daarop.
Onder het motto met : JAN en Alleman op naar AFGHANISTAN :rolleyes:
gaan we dan de verkiezingen te gemoed , etterlijke miljarden armer en aan wijsheid niks rijker .

Divine_70
16-11-10, 19:33
Gatver!

Hare goddelijke majesteit komt hier af en toe eens aanwaaien en begint dan meteem met modder te gooien, bah!!!!! :fplet:

Dank je voor je warme welkom Knuppeltje, ik heb jou ook gemist.
:vingers:


En dan nu hup, bagger dumpen en dan op naar een kabinet Job Cohen, jippie, lang leve de lol:moe:

knuppeltje
17-11-10, 10:15
super ick;4539882]Ik heb zo'n vermoeden dat je gaat proberen e.e.a. goed te praten :hihi:

Ach, jouw vermoedens. Pleurt op, ik praat niets goed.


Neuhhhhhh, je hebt gelijk het zijn nietszeggende mensen die nergens voor staan. Zie daar het succes van de PVV

Dacht jij dan dat de tokkies het anders wel zouden snappen dan. Doen ze nu ook niet, maar dat hebben ze zelf niet door.


Dat mag nog eens haarfijn uitleggen dan want volgens mij doet het er juist wel toe.

Nee dat doet er niets toe zolang zij politiek zijn afgerekend. Bovendien zijn bestuurlijke vergissingen iets heel anders dan wetsovertredingen. Voor jou is het verschil daartussen zien, blijkbaar ietsie-pietsie te moeilijk.


Neuhhh, :hihi: afgezien van af en toe wat leedvermaak om het gegil van linkse partijen en personen, heb ik niet zoveel met de 'oplossingen' van de PVV.

Er zijn geen echt linkse of rechtse partijen meer, allang niet, en gillen doen ze ook al niet. De laatste decennia geslapen zeker?


maar ik heb je nergens iets zien weerleggen of duidelijk zien maken.

Als jij denkt dat ik op alle losse flodders van je inga, dan ben je totaal bezopen.

knuppeltje
17-11-10, 10:18
Dank je voor je warme welkom Knuppeltje, ik heb jou ook gemist. :vingers:

Jaja, even vingeren en dan weer tot over een jaar, zeker.

Zo wordt het nooit wat met jou hier. :argwaan:

super ick
17-11-10, 11:35
Ach, jouw vermoedens. Pleurt op, ik praat niets goed.



Dacht jij dan dat de tokkies het anders wel zouden snappen dan. Doen ze nu ook niet, maar dat hebben ze zelf niet door.



Nee dat doet er niets toe zolang zij politiek zijn afgerekend. Bovendien zijn bestuurlijke vergissingen iets heel anders dan wetsovertredingen. Voor jou is het verschil daartussen zien, blijkbaar ietsie-pietsie te moeilijk.



Er zijn geen echt linkse of rechtse partijen meer, allang niet, en gillen doen ze ook al niet. De laatste decennia geslapen zeker?



Als jij denkt dat ik op alle losse flodders van je inga, dan ben je totaal bezopen.

:slapen::slapen:

knuppeltje
17-11-10, 11:36
:slapen::slapen:

Welteruste.