PDA

Bekijk Volledige Versie : 83% van de Nederlanders: Lucassen moet weg



Redactie1
14-11-10, 14:21
DEN HAAG - De kiezer vindt in overgrote meerderheid dat PVV-leider Geert Wilders zijn in opspraak geraakte partijgenoot Eric Lucassen uit de Tweede Kamer-fractie moet zetten als hij niet uit zichzelf uit de Kamer stapt.



Uit een peiling van Maurice de Hond blijkt dat 83 procent van de Nederlanders die mening is toegedaan. Van de PVV-kiezers vindt 78 procent dat Wilders hem uit de fractie moet zetten, 14 procent vindt van niet.



De kwestie rond Lucassen heeft de PVV of Wilders in de peiling nog niet geschaad. De PVV-kiezer is met 90 procent nog steeds de loyaalste van allemaal en het vertrouwen in Wilders is 8,5. De PVV is in de peiling de tweede partij met 31 zetels. De VVD is de grootste met 34.



In de peiling is niet veel veranderd in de getalsmatige verhoudingen tussen de partijen. De SP won twee zetels ten opzichte van vorige week, het CDA en D66 verliezen allebei een zetel.

De SP is daardoor bij De Hond met achttien zetels de derde partij van het land, een zetel groter dan de PvdA. Het CDA komt op vijftien, D66 op dertien.



Gerd Leers

Het geruzie tussen Wilders en CDA-minister Gerd Leers (Immigratie en Asiel) over de visumplicht voor Albanezen en Bosniërs heeft goed uitgepakt voor Wilders.



55 procent van de ondervraagden vindt dat Leers bij de EU-vergadering in Brussel tegen de afschaffing van de visumplicht had moeten stemmen en steunt daarmee de lijn van Wilders. 36 procent is het met Leers eens.

De peiling van De Hond wordt via internet gehouden onder tenminste 2500 mensen, uit een steekproef onder ruim 40.000 personen die zich ooit voor zijn panel hebben aangemeld. De peildagen zijn vrijdag en zaterdag.



'Wilders moet Lucassen uit partij zetten' | nu.nl/politiek | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl (http://www.nu.nl/politiek/2378562/wi...ij-zetten.html)
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
14-11-10, 18:47
Hoezo weg? Da's toch waar men voor heeft gekozen? Wat verwachtte men met de PVV dan, super intelligente gentlemannen en ideale schoonzonen? Dat publiek weet ook niet wat ze wilt.

saralien
14-11-10, 18:49
Salaam malaikom,
en wilders moet nog beslissen!
net goed voor de pvv stemmers
dit is wat jullie hebben gewild!
denken jullie nou echt dat ene
wilders het wat kan schelen wat jullie
denken, hij voert zijn eigen beleid!
dus pvv stemmmers beter nadenken he
een volgende keer!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

fisherman1969
14-11-10, 19:23
Salaam malaikom,
en wilders moet nog beslissen!
net goed voor de pvv stemmers
dit is wat jullie hebben gewild!
denken jullie nou echt dat ene
wilders het wat kan schelen wat jullie
denken, hij voert zijn eigen beleid!
dus pvv stemmmers beter nadenken he
een volgende keer!!!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Precies , nadenken :duim: maar nu zijn er te veel haken en ogen aan verbonden
Of wou je dat er opnieuw gestemd wordt ?
Overigens zitten bij de P.V.V 86 % die het er mee eens zijn weg met die kerel !

tanger'73
14-11-10, 19:30
De meerderheid van de Nederlanders en het electoraat, ziet de hele PVV liever vertrekken dan blijven.

fisherman1969
14-11-10, 20:05
De meerderheid van de Nederlanders en het electoraat, ziet de hele PVV liever vertrekken dan blijven.

Ja maar daar schiet je nu weinig mee op!
Stel dat het kabinet valt (wat er dik in zit ) heb je al eens na gedacht wie de grote winnaar wordt ??? bij hernieuwde verkiezingen ??
En geen gelul het volk krijgt wat zij kiest want zolang ik Maroc .nl ken heeft er nog nooit een kabinet gedeugd !
Balkenende deugde niet omdat hij o.a Troepen naar Afghanistan stuurde (iets waar Wilders fel tegen was en nu weer anti ).
Wat heeft ons lidmaaschap van de EU ons gebracht ? de EURO die door wijlen Duisenberg*) ons door de strot geduwd is deugde niet enz enz Turkije moet toe gelaten worden of niet soms ?? we worden overstroomt door voornamelijk Oost Europeanen (ik vind het prima hoor zal mijn tijd wel duren ) let op als de BULGAREN hun paspoort hebben :hihi:
Wie denk je dat er garen bij spint ??.....juist ja
Maar kan me voorstellen zolang we hier te maken hebben met Abdoeltjes DIE ZO GRAAG DE ONDERGANG VAN HET WESTEN ZIEN , en waar de haat van afdruipt .
Zelfs *) Gretta over de kling willen jagen als het moet .
Zolang zal WILDERS NOG STEMMEN HALEN EN WIE DAT NIET BESEFT IS DOM ( of uitgekookt :argwaan:)

tanger'73
14-11-10, 20:14
Ja maar daar schiet je nu weinig mee op!
Stel dat het kabinet valt (wat er dik in zit ) heb je al eens na gedacht wie de grote winnaar wordt ??? bij hernieuwde verkiezingen ??
En geen gelul het volk krijgt wat zij kiest want zolang ik Maroc .nl ken heeft er nog nooit een kabinet gedeugd !
Balkenende deugde niet omdat hij o.a Troepen naar Afghanistan stuurde (iets waar Wilders fel tegen was en nu weer anti ).
Wat heeft ons lidmaaschap van de EU ons gebracht ? de EURO die door wijlen Duisenberg*) ons door de strot geduwd is deugde niet enz enz Turkije moet toe gelaten worden of niet soms ?? we worden overstroomt door voornamelijk Oost Europeanen (ik vind het prima hoor zal mijn tijd wel duren ) let op als de BULGAREN hun paspoort hebben :hihi:
Wie denk je dat er garen bij spint ??.....juist ja
Maar kan me voorstellen zolang we hier te maken hebben met Abdoeltjes DIE ZO GRAAG DE ONDERGANG VAN HET WESTEN ZIEN , en waar de haat van afdruipt .
Zelfs *) Gretta over de kling willen jagen als het moet .
Zolang zal WILDERS NOG STEMMEN HALEN EN WIE DAT NIET BESEFT IS DOM ( of uitgekookt :argwaan:)


Het kan me helemaal geen worst wezen als het kabinet valt en daarvoor iets anders in de plaats komt. Misschien ken je Maroc.nl, maar zeker geen individuele prikkers als mij, aangezien je mij quote en geen Maroc.nl. Want bij mij heeft inderdaad nooit enig kabinet gedeugd en zal in de nabije toekomst het ook nooit een doen. En is het inderdaad zo dat het volk krijgt wat zij kiest. Want dat is altijd al zo geweest. Whats new?

knuppeltje
15-11-10, 09:25
dus pvv stemmmers beter nadenken he
een volgende keer!!!

Ik denk niet dat dat erin zit.

Pizzaman
15-11-10, 09:39
Ik denk niet dat dat erin zit.

Tja volgende keer stemmen we denk ik niet op Lucassen :hihi:

knuppeltje
15-11-10, 09:46
Tja volgende keer stemmen we denk ik niet op Lucassen :hihi:

Gaan we nu proberen bijdehand te doen. :verward:

Pizzaman
15-11-10, 09:47
Gaan we nu proberen bijdehand te doen. :verward:

Zeker wel :hihi: