PDA

Bekijk Volledige Versie : Buurtterrorist en ontuchtpleger Lucassen blijft in de PVV zitten



rbn
15-11-10, 15:18
Wilders: Lucassen moet vertrouwen PVV terugwinnen

DEN HAAG - Eric Lucassen heeft de partij geschaad en moet 'heel goed zijn best doen' om het vertrouwen van de partij terug te winnen.
Dat zei PVV-leider Geert Wilders zojuist tegenover de pers. De PVV maakte eerder op de dag bekend dat Lucassen in de fractie blijft. Wilders besloot dat na langdurige gesprekken met Lucassen. Wel ontneemt hij het Kamerlid diens portefeuilles op het gebied van Wijken en Defensie.

Schadelijk
'Dit is schadelijk voor de PVV,' aldus Wilders. Dat is ook mijn verwijt aan de heer Lucassen. Ik heb hem het grootste deel van zijn portefeuilles afgepakt. Hij zal nu heel goed zijn best moeten doen om het vertrouwen van de PVV terug te winnen.'

Wilders neemt het hoog op dat Lucassen hem niet heeft ingelicht over zijn verleden bij Defensie. Lucassen is ook veroordeeld voor twee overtredingen waarvoor hij boetes van 51 euro kreeg, aldus Wilders.

Bij de veroordeling van Lucassen ging het niet, zoals veel mensen denken, om seksueel misbruik tegen de zin in, maar om een ongepaste relatie, benadrukte Wilders. 'Daar is hij voor gestraft. Ik geef hem nu deze sanctie omdat hij dit verleden niet bij de partij gemeld heeft tijdens de selectie.'

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1051696/2010/11/15/Wilders-Lucassen-moet-vertrouwen-PVV-terugwinnen.dhtml



wat een farce..

knuppeltje
15-11-10, 15:38
Hoeveel topics over die biljartkop hebben we al denk jij?

Pizzaman
15-11-10, 15:41
Op Ansaar zal het wel wat later doordringen?

rbn
15-11-10, 16:02
:huil2: Hoeveel topics over die biljartkop hebben we al denk jij?

dit is de enige topic over het besluit lucassen in de fractie te laten zitten..

Eke
15-11-10, 16:40
Wilders: Lucassen moet vertrouwen PVV terugwinnen

Bij de veroordeling van Lucassen ging het niet, zoals veel mensen denken, om seksueel misbruik tegen de zin in, maar om een ongepaste relatie, benadrukte Wilders

..


Is het jullie bekend of er ook met de 2 meisjes/jonge vrouwen gepraat is ...'misbruik niet tegen de zin in....' ??? Of zou Lucassen ook hiermee weg zijn gekomen....

..Dat die man mag blijven als volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer. Er is op film te zien geweest hoe hij het probleem van hondenpoep in zijn buurt oploste. Niet dus.

Was er niet een belofte van Wilders aan zijn kiezers dat hij eens goed de bezem door politiek-Den Haag wilde halen / --->kiezersbedrog

jang0201
15-11-10, 16:43
Is het jullie bekend of er ook met de 2 meisjes/jonge vrouwen gepraat is ...'misbruik niet tegen de zin in....' ??? Of zou Lucassen ook hiermee weg zijn gekomen....

..Dat die man mag blijven als volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer. Was er niet een belofte van Wilders aan zijn kiezers dat hij eens goed de bezem door politiek-Den Haag wilde halen / --->kiezersbedrog

1 van de meisjes heeft gepraat en toegegeven dat ze een paar maanden een vrijwillige relatie met hem had.

Joesoef
15-11-10, 16:47
1 van de meisjes heeft gepraat en toegegeven dat ze een paar maanden een vrijwillige relatie met hem had.

Ja, heb je op middelbare scholen ook. Maar die leraar komt niet meer aan de slag en mag eerst brommen.

Een 17 jarige soldate gaat niet het leger in vanwege haar iq. Leger is uberhaupt een plek voor makkelijk beinvloedbare mensen.

Pizzaman
15-11-10, 16:48
Is het jullie bekend of er ook met de 2 meisjes/jonge vrouwen gepraat is ...'misbruik niet tegen de zin in....' ??? Of zou Lucassen ook hiermee weg zijn gekomen....
het schijnt dat 1 van de twee al in een interview heeft aangegeven dat het vrijwillig was, en dat ze het zelf ook onzin vond. Verder is hij veroodeeld op basis van 'sex met een mindere'. Hij kreeg 51 euro boete. Nouja... de krijgsmacht hanteert andere regels, je mag dus niet 'wippen beneden je stand' :hihi:
Daarvoor is ie dus veroordeeld, en verder niet.

Wat betreft de hondenstront-affaire, dat heeft nooit geleid tot een veroordeling.
Kunnen evengoed sjaggerijnige Groen Links stemmende buren zijn.
Toch wacht ik met spanning de verklaring van Lucassen af.
Al zal die wel heel 'politiek netjes' zijn.


..Dat die man mag blijven als volksvertegenwoordiger in de Tweede Kamer. Was er niet een belofte van Wilders aan zijn kiezers dat hij eens goed de bezem door politiek-Den Haag wilde halen / --->kiezersbedrog

NB; jammer ik had ook liever gezien dat ie werd geloosd. Maar:
- zaken gebeurden VOORDAT Lucassen in de politiek zat;
- het betreft hier geen diefstal, verkrachting, moord, maar een licht 'vergrijp' bij de 'krijgsmacht';

... dus wat dat betreft, Wilders zet hem al uit zijn functies waarmee hij wordt gedegradeerd tot bagage.
Da's al meer dan ik bij andere politiek partijen heb gezien (ik verwijs h je graag naar de lijst van Super Ick).

Volgende keer toch maar een antecendenten onderzoekje. :verward:

Kiezersbedrog zou het zijn als Wilders hierdoor het kabinet liet struikelen.

Eke
15-11-10, 17:01
1 van de meisjes heeft gepraat en toegegeven dat ze een paar maanden een vrijwillige relatie met hem had.

Gepraat met wie ?


Toegevoegd : is inmiddels duidelijk.


Volgens mij blijft het kiezersbedrog : Wilders laat iemand zitten die hem met een stalen gezicht voorgelogen heeft om dat baantje te krijgen.
Steun had het kabinet van de SGP kunnen krijgen (2 stemmen).

Tomas
15-11-10, 17:12
Stel je eens voor dat ie een tintje had.

Tomas
15-11-10, 17:21
Magoed, waar hebben we het nou over? Een beetje oudjes lastig vallen. Wat minderjarige ondergeschikten misbruiken. Buurtbewoners uitschelden. Laten we het over belangrijkere zaken hebben: de dubbele paspoorten van parlementariers. Dát is het probleem.

Joesoef
15-11-10, 17:41
... dus wat dat betreft, Wilders zet hem al uit zijn functies waarmee hij wordt gedegradeerd tot bagage.
Da's al meer dan ik bij andere politiek partijen heb gezien.

Er is mij iets ontgaan, welke Kamerleden nog meer hebben zich schuldig gemaakt aan sexueel misbruik, intimidatie, geweld?

mark61
15-11-10, 18:02
Toch wacht ik met spanning de verklaring van Lucassen af.

Dan kan je lang wachten. In zin 1 is het niet waar, in zin 2 is het 'niet in zulke bewoordingen' en in zin 3 spijt het hem als ze het zo hebben opgevat :haha:

Hij zei eigenlijk 'ah joh buuf' maar ze verstond kankerhoer.

Pizzaman
15-11-10, 18:49
Dan kan je lang wachten. In zin 1 is het niet waar, in zin 2 is het 'niet in zulke bewoordingen' en in zin 3 spijt het hem als ze het zo hebben opgevat :haha:
Ik heb nog wel andere manieren om ergens achter te komen.


Hij zei eigenlijk 'ah joh buuf' maar ze verstond kankerhoer.
In sommige contreien is het laatste ook zo ongeveer eenzelfde aanspreektitel als 'mevroi'.

Maar ik zal de laatste zijn om te beweren dat Lucassen nou zo'n toonbeeld van een beschaafd heerschap is. De vraag is of dat nodig is, maar dat terzijde. Hij heeft het gewoon niet netjes gedaan.

Dat sommigen hier net doen alsof ie zojuist 30 miljoen over de balk heeft gegooid, of heeft ingebroken in de tweede kamer, of met drank achter het stuur...

Komaan, sommigen hadden gehoopt dat ie een paar bejaarden had gemolesteerd en een half peloton had verkracht, geef het nou maar toe. :fpimp: