PDA

Bekijk Volledige Versie : Behalve Lucassen, Drinkman, Hernandez ea nóg een PVV-er in opspraak, Sharpe



Joesoef
16-11-10, 16:13
Nóg een PVV-er in opspraak

16 november 2010, 16:55 | BNR.nl



Digitania, het Hongaarse telecombedrijf waar PVV-Kamerlid James Sharpe tot voorkort CEO was, is in 2008 veroordeeld voor het misleiden van klanten. Dat heeft BNR correspondent Stefan Bos in Hongarije ontdekt.



Het bedrijf kreeg de hoogste boete die destijds voor dit delict opgelegd kon worden, zo’n 275 duizend euro. De Tweede Kamer houdt dinsdagavond een spoeddebat met premier Mark Rutte over de gevolgen voor het kabinet van de kwestie rond een ander PVV-Kamerlid, Eric Lucassen.
<noscript>http://noah.reddion.com/clients/GEP-C-2620/GEP-P-12053/bin/REDB227282_B_serve.asp (http://ad.nl.doubleclick.net/click%3Bh%3Dv8/3a54/3/0/%2a/p%3B231234655%3B0-0%3B0%3B47738650%3B4252-336/280%3B39306440/39324227/1%3B%3B%7Esscs%3D%3fhttp://noah.reddion.com/clients/GEP-C-2620/GEP-P-12053/bin/REDB227282_click.asp)</noscript><noscript>http://ad.nl.doubleclick.net/ad/dqa.bnr.nl/overige_artikel_A_336x280;tile=5;sz=336x280;ord=58 70895804448956416? (http://ad.nl.doubleclick.net/jump/dqa.bnr.nl/overige_artikel_A_336x280;tile=5;sz=336x280;ord=58 70895804448956416?)</noscript>
Het debat komt er op initiatief van D66, GroenLinks en PvdA. Zij willen uitleg van de premier over de stabiliteit en de geloofwaardigheid van het kabinet. Het minderheidskabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV, steunt in het parlement op een nipte meerderheid van 76 zetels.
Maandag besloot PVV-leider Geert Wilders zijn voor ontucht veroordeelde fractiegenoot Lucassen in de fractie te houden. Wel heeft Wilders Lucassen het grootste deel van diens taken in de Kamer afgenomen.





'Heftige' fractievergadering
De PVV zelf heeft vandaag intern uitgebreid gesproken over het besluit om het voor ontucht veroordeelde PVV-Kamerlid Eric Lucassen lid te laten blijven van de Tweede Kamerfractie en hem het grootste deel van zijn taken in het parlement af te nemen.
PVV-leider Geert Wilders zei dat vanmiddag in de marge van het wekelijkse vragenuurtje in de Kamer. Zijn fractiegenoot Hero Brinkman sprak van een ,,heftige'' fractievergadering.
Gisteren kwam Wilders tot zijn besluit over Lucassen, nadat hij zich een aantal dagen had beraden. In die periode voerde Wilders meerdere gesprekken met Lucassen. De PVV-leider vindt het ,,schandelijk'' dat Lucassen hem niets over de veroordeling heeft verteld. Lucassen werd in het verleden veroordeeld voor ontucht met een ondergeschikte in zijn tijd als docent bij de landmacht.

Joesoef
16-11-10, 16:14
Je kan lullen wat je wilt, PVV is dus echt een volkspartij. Penose, achterbuurt dat dan weer wel.

Pizzaman
16-11-10, 16:17
Je kan lullen wat je wilt, PVV is dus echt een volkspartij. Penose, achterbuurt dat dan weer wel.

Blijkt in Italie ook heel goed te werken.
Als Pizzaman zijnde blijft er voor mij weinig anders over natuurlijk. :stout:

Joesoef
16-11-10, 17:01
Sharpe was van 2005 tot 2010 directeur van telecombedrijf Digitania. Dat bedrijf kreeg in april 2008 in Hongarije de hoogst mogelijke boete van 256 duizend euro, tien procent van de jaaromzet in het land. Het bedrijf had in de periode 2006-2007 in datingadvertenties profielen gebruikt van vrouwen die niet echt bestonden. Er werden zonder toestemming foto's gebruikt van vrouwen die eerder een advertentie hadden gezet. Klanten konden per sms reageren en waren zo veel geld kwijt.



Niets aan het handje aldus de directeur....

http://www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&st=2&pg=113&m5_doc=5171

mark61
16-11-10, 17:02
Ik vind dat een on-Hollandse naam ook. Dubbel paspoort?

mark61
16-11-10, 17:03
Blijkt in Italie ook heel goed te werken.
Als Pizzaman zijnde blijft er voor mij weinig anders over natuurlijk. :stout:

Als Ber de verkiezingen verliest gaat ie de bak in. Sure thing. Anders wellicht ook, als het Hooggerechtshof zijn bescherm-Ber-tegen-de-law-wet vernietigt.

fisherman1969
16-11-10, 17:11
Ik vind dat een on-Hollandse naam ook. Dubbel paspoort?

Maakt toch niks uit , alle beetjes helpen weer iets extra tegen de P.V.V als deze persoon die een dubbel paspoort zou hebben staat Wilders weer voor schut .

Wide-O
16-11-10, 17:21
Ik wacht op de eerste PVV-er die vroeger tuinen "winkerklaar" heeft gemaakt. :stout:

fisherman1969
16-11-10, 17:29
Ik wacht op de eerste PVV-er die vroeger tuinen "winkerklaar" heeft gemaakt. :stout:

Dit begrijp ik niet helemaal :wtf:

Joesoef
16-11-10, 17:51
Dit begrijp ik niet helemaal :wtf:



YouTube - Jacobse &amp; Van Es - Winterklaar

mark61
16-11-10, 19:37
Neutronenkorrels gevonden in schuur Fleur Agema

Joesoef
16-11-10, 19:39
Neutronenkorrels gevonden in schuur Fleur Agema


Bijna goed:

Fleur Agema (PVV) lid van kwakzalversgenootschap

Waar is toch de tijd gebleven dat kruidenvrouwtjes en ander heksenvolk zich verre hielden van De Macht en soortgelijk aards gedoe? Van Marianne Thieme wisten we al dat ze rekent op de zeer spoedige terugkeer van Jezus Gristus op aard (lol), maar nu onthult (http://www.skepsis.nl/blog/2010/03/een-spiertest-voor-de-pvv/) Skepsis dat ook haar collega Fleur Agema (chef verzorgingshuizen en vice-fractievoorzitter van de PVV) de nodige vrolijke gekkigheid in haar brein koestert. Zo is Fleur bijvoorbeeld een gediplomeerd NEI (http://www.innerned.org/nei.html)® Practitioner/Coach. NEI® is een soort van therapie waarbij door middel van sessies blokkades worden gelokaliseerd. Die worden dan doorbroken door je duim en wijsvinger heel hard op elkaar te drukken. Ofzo. Deze 'therapie' is verzonnen door Roy Martina (http://www.roymartina.com/), de man die ooit een kanker-genees cd op de markt bracht en tevens reclame maakte voor de BioStabil. U weet wel, dat ding dat heel veel mensen hebben aangeschaft maar waar alleen Tineke de Nooij en haar familie (http://nl.wikipedia.org/wiki/BioStabil_2000#Controverses) plezier van hebben mogen beleven. In die hoek moet je het dus zoeken. Misschien aardig om te weten over onze toekomstige minister van Volksgezondheid

http://www.skepsis.nl/blog/2010/03/een-spiertest-voor-de-pvv/

mark61
16-11-10, 19:51
Ha, onze eigenste Tea Party heks.

Sharpe blijkt zo'n Antilliaan :vreemd: Wilders' tweede grote liefde.

reallife
16-11-10, 19:55
Joes legt een heel dossier aan over de PVV :hihi:

mark61
16-11-10, 19:58
Joes legt een heel dossier aan over de PVV :hihi:

Gelukkig hoeft ie maar tot 24. Over een week heeft ie ze compleet.

reallife
16-11-10, 20:02
Ha, onze eigenste Tea Party heks.

Sharpe blijkt zo'n Antilliaan :vreemd: Wilders' tweede grote liefde.

De romantiek en hartstocht keren weer terug in de politiek. :love2:

Het begint op een soap te lijken. :zozo:

mark61
16-11-10, 20:09
De romantiek en hartstocht keren weer terug in de politiek. :love2:

Het begint op een soap te lijken. :zozo:

Nou die bewuste dame was helemaal niet romantisch. Ze was van de geen sex voor het huwelijk, maar nu blijkt dat ze ooit ladderzat bij een knul in bed lag. Maar hij vond haar zo onaantrekkelijk dat ze er als maagd weer uit kwam :hihi:

Amerikaanse roddel :zozo:

reallife
16-11-10, 20:20
Nou die bewuste dame was helemaal niet romantisch. Ze was van de geen sex voor het huwelijk, maar nu blijkt dat ze ooit ladderzat bij een knul in bed lag. Maar hij vond haar zo onaantrekkelijk dat ze er als maagd weer uit kwam :hihi:

Amerikaanse roddel :zozo:

Ze had wat meer 'bio-oscilaties' moeten nemen :student:

Deze essences zijn naar verluidt ‘bio-oscilaties met een energerende werking, met als ingrediënten 30% alcohol en 70% water’. Naast ‘positieve energieën’, die onder meer het zelfvertrouwen en de liefde kunnen bevorderen,

http://www.skepsis.nl/blog/2010/03/een-spiertest-voor-de-pvv/

mark61
16-11-10, 20:25
Ze had wat meer 'bio-oscilaties' moeten nemen :student:

Deze essences zijn naar verluidt ‘bio-oscilaties met een energerende werking, met als ingrediënten 30% alcohol en 70% water’. Naast ‘positieve energieën’, die onder meer het zelfvertrouwen en de liefde kunnen bevorderen,

http://www.skepsis.nl/blog/2010/03/een-spiertest-voor-de-pvv/

Misschien is Fleur zelf allergisch voor bio-oscillaties.

Wide-O
16-11-10, 20:39
YouTube - Jacobse &amp; Van Es - Winterklaar (http://www.youtube.com/watch?v=Sr_Yh5FyE78)

Psies! :hihi:

Affijn, ondertussen hebben we nog een Jomanda erbij. :verrassin

Wide-O
16-11-10, 20:40
Misschien is Fleur zelf allergisch voor bio-oscillaties.

Pokon dan? :vreemd:

Joesoef
16-11-10, 21:02
Misschien dat Fleur de PVV nog kan redden, handoplegging, beetje instralen, chacra uitbalanceren.

H.P.Pas
16-11-10, 21:38
[I]Deze essences zijn naar verluidt ‘bio-oscilaties met een energerende werking, met als ingrediënten 30% alcohol en 70% water’.

:vreemd: Dan heb ik al heel wat bio-oscillaties achter de knopen.

Wide-O
16-11-10, 21:43
:vreemd: Dan heb ik al heel wat bio-oscillaties achter de knopen.

Geniet, maar bio-oscilleer met mate.

fisherman1969
16-11-10, 22:45
Je kan lullen wat je wilt, PVV is dus echt een volkspartij. Penose, achterbuurt dat dan weer wel.

Ja dat was de K.V.P ook Katholieke Volks Partij !
En wat dacht je van de Parij van de ARBEID(ER ) ?? waarvan 30% op een of andere manier nog nooit heeft gewerkt :rolleyes:
Gezien het feit dat ong 80% van de Nederlanders(het volk dus )klaagt over alles en het nog nooit goed geweest is , zo lang ik al leef is er nog NOOIT een kabinet geweest dat deugde .
Dit is gewoon een vermakelijke soap geworden , een voordeel de ,,tokkkies,,*))) uit HAARLEM die buren waren van Lucassen!!
hebben vandaag gezamelijk op de T.V plechtig verklaard niet meer op de P.V.V te stemmen , wat zal tante FEMKE blij zijn dat scheelt straks een slok op de borrel voor het stichten van een echt ouderwets Milieu vriendelijk ,groen ,groen knollen ,knollen land
terug naar de natuur met meer windmolens enz waar dan weer commentaar op komt van HORIZONVERVUILING gevolg een nieuwe partij die tegen is en de kolen mijnen weer wil heropenen Gevolg nog meer Milieuvervuiling.
Ondertussen zakt de E.U als een plumppudding in elkaar ( zie Griekenland Ierland ,Spanje enz enz )
Dus deze soap gaat nog wel ff door !
*)) hier op het forum zo genoemd omdat ze op de P.V.V stemmen.

Op zee stemden we allemaal een keer op Boer koekkoek DE STICHTER VAN DE BOEREN PARTIJ gewoon om de gein , die net zoals alle nieuwkomers (in onderling overleg de boeken is in gegaan ).
Dus ik snap alle heisa niet ,vind het wel grappig want er heeft maar en persoon baat bij en dat is ...Wilders en over 30 jaar weet bijna geen mens meer wie hij was , of juist niet dank zij de Abdoeltjes :stout:

Bofko
16-11-10, 22:54
Zou het criminaliteitspercentage van de PVV-fractie al boven die van Marokkaanse jongeren zitten ?

Pizzaman
16-11-10, 23:04
Het begint op een soap te lijken. :zozo:

Gaaf toch? Volgende keer voor mij weer PVV.
Al gebeurt er geen ruk, dan nog kan het niet slechter worden dan het was. :fpiraat:

BTW als je dat van Sharpe erg vindt, misschien zit er bij Wilders nog een ex-werknemer van Appie Heijn.
Kijk effe wat je die aan kan smeren... :engel:

http://www.google.nl/#q=albert+heijn+boete&hl=nl&safe=off&rlz=1R2ADFA_enNL362&prmd=ivo&ei=HBDjTMyuJcPHswbezsTVCw&start=20&sa=N&fp=aea66e9ff6fdf6c7

Pizzaman
16-11-10, 23:08
Misschien dat Fleur de PVV nog kan redden, handoplegging, beetje instralen, chacra uitbalanceren.

:stout: ---> klikkkkk (op eigen risico)

http://thewestistheverybest.punt.nl/upload/FleurAgema/FleurAangenaam.jpg

Soldim
17-11-10, 06:56
Zou het criminaliteitspercentage van de PVV-fractie al boven die van Marokkaanse jongeren zitten ?

Ja. Marokaanse jongeren 14%, PVV 20% :hihi:

Joesoef
17-11-10, 07:35
'PVV'er Sharpe stak atleet in het gezicht'

DEN HAAG - PVV-Kamerlid James Sharpe zou de toenmalig tienkampkampioen Robert de Wit met een spike in het gezicht hebben gestoken. Sharpe zou tot de actie zijn gekomen toen hij zelf nog atleet was. Ook zou hij iemand hebben bedreigd.

Dat schrijven de GPD-bladen op basis van ingewijden. Een bron bij de atletiekbond KNAU bevestigt dat Sharpe eind jaren tachtig een half jaar is geschorst. De Wit heeft geen aangifte gedaan en zou niet op de mishandeling in willen gaan. Meerdere bronnen binnen de atletiekwereld zeggen nu volgens de GPD dat Sharpe vaker agressief gedrag vertoonde.

Sharpe kwam gisteren in opspraak omdat bleek dat hij tot voor kort directeur was van een telecombedrijf dat in 2008 in Hongarije een boete van 260 duizend euro kreeg voor misleiding van consumenten. Sharpe ontkende aanvankelijk in alle toonaarden, maar PVV-leider Wilders moest later toegeven dat er wel degelijk sprake is geweest van een boete.

In een tweede zaak is het bedrijf dit jaar volgens de GPD-bladen opnieuw veroordeeld. Deze keer was de boete zo'n 132 duizend euro. Eerder raakte PVV-Kamerlid Eric Lucassen in opspraak. Vorige week bleek dat hij buurtgenoten had geterroriseerd en was veroordeeld wegens ontucht. Maandag besloot Wilders dat Lucassen kon aanblijven als PVV-Kamerlid. (NOVUM/DVDH)

www.ad.nl

Wide-O
17-11-10, 07:38
Ja. Marokaanse jongeren 14%, PVV 20% :hihi:

Dat is niet eerlijk! :duivels:

Je zou dezelfde leeftijdscategorie moeten hanteren voor beide groepen.

Waar zitten we dan? :hihi:

Bart.NL
17-11-10, 08:10
En straks krijgen ze nog jáááren wachtgeld.

mark61
17-11-10, 08:21
En straks krijgen ze nog jáááren wachtgeld.

Zakkenvullers :jammer: Daar was Pizza nog zó op tegen. Maar nu zijn vriendjes het doen niet meer, geloof ik.

Soldim
17-11-10, 09:08
Zakkenvullers :jammer: Daar was Pizza nog zó op tegen. Maar nu zijn vriendjes het doen niet meer, geloof ik.

Je moet het in het juiste perspectief zien ... wachtgeld voor de linkse elite is slecht, voor rechtste tokkies is wachtgeld te verdedigen.

mark61
17-11-10, 09:18
Je moet het in het juiste perspectief zien ... wachtgeld voor de linkse elite is slecht, voor rechtste tokkies is wachtgeld te verdedigen.

Omdat zij nu ook wel eens uit de subsidieruif willen.

Omdat ze het verdienen, ze hebben heel hard geschreeuwd.

Omdat, ja waarom ook alweer?

Soldim
17-11-10, 09:21
Omdat, ja waarom ook alweer?

Nu ik erover nadenk ... 'meer veiligheid op straat' -- inderdaad, als je een stel criminelen in de Tweede Kamer zet, wordt het een tikkeltje veiliger op straat.

Bart.NL
17-11-10, 09:24
Nu ik erover nadenk ... 'meer veiligheid op straat' -- inderdaad, als je een stel criminelen in de Tweede Kamer zet, wordt het een tikkeltje veiliger op straat.

Mijn vader zei wel eens: "Stropers worden later vaak goede boswachters."

mark61
17-11-10, 09:36
Mijn vader zei wel eens: "Stropers worden later vaak goede boswachters."

Sommige. De meeste worden later superstropers.

mark61
17-11-10, 09:38
Nu ik erover nadenk ... 'meer veiligheid op straat' -- inderdaad, als je een stel criminelen in de Tweede Kamer zet, wordt het een tikkeltje veiliger op straat.

Te bewaken door 500 ennimul kops.

knuppeltje
17-11-10, 09:40
En het wordt nog leuker. PVV-Kamerlid Richard de Mos stond op de kandidatenlijst van 9juni als voormalig schoolhoofd in Den Haag. Ook op de site van de PVV wordt dit vermeld. De Mos is echter nooit schoolhoofd geweest, blijkt uit navraag door de Volkskrant.
De Mos heeft een en ander bevestigd. 'Maar als ik het ambieer, zou ik het wel kunnen zijn, Ik heb in Delft een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb met bloed, zweet en tranen mijn diploma's gehaald', zegt hij. het verschil tussen het 'zijn' van schoolleider en het hebben van de juiste papieren ervoor, heeft de Mos nu ook erkent.

De lijst wordt alsmaar groter.

mark61
17-11-10, 09:42
Ik heb met bloed, zweet en tranen mijn diploma's gehaald',

Van de PABO? :haha: Kan me voorstellen hehe

Joesoef
17-11-10, 09:47
binnenland

'PVV'er Sharpe mishandelde topatleet'
Het in opspraak geraakte PVV-Tweede Kamerlid James Sharpe zou oud-topatleet Robert de Wit met een spike in zijn gezicht hebben mishandeld en De Wit en een starter hebben bedreigd.



Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Het incident zou hebben plaatsgevonden toen Sharpe lid was van PSV Atletiek. Sharpe werd door de atletiekvereniging, die nu Eindhoven Atletiek heet, en de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU) voor een halfjaar geschorst.
"Die vent is hartstikke gek", aldus De Wit over zijn voormalige trainingsmaatje. "Als hij flipt is er geen houden aan. Na het incident met mij kwamen meer verhalen naar boven. Het bleek een tipje van de sluier. Zo'n vent hoort niet in de politiek thuis. Ik snap niet dat hij niet gescreend is."



'Halve crimineel'
Een woordvoerder van de KNAU bevestigt de aanval met de spike. Hij noemt Sharpe in de Eindhovense krant een 'halve crimineel'.
Kort na het incident vertrok Sharpe naar Hongarije. Het bedrijf waar hij daar leiding aan gaf is in 2008 door de Hongaarse mededingingsautoriteit veroordeeld voor het misleiden van consumenten met sms-berichten. Dat werd dinsdag bekend, waardoor Sharpe in opspraak kwam. Hij is de vijfde PVV’er in korte tijd die in opspraak is geraakt.







Verder blijkt dat PVV'er Richard de Mos helemaal geen schoolhoofd is geweest. Hij geeft in De Volkskrant toe dat hij wel alle papieren heeft gehaald, maar het nooit is geworden. Vreemd genoeg staat dit wel op zijn cv vermeld en op de website van de PVV. "Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, is dat verkeerd overgenomen", aldus het Kamerlid tegen de krant.

Joesoef
17-11-10, 09:47
PVV'er ten onrechte vermeld als schoolhoofd

Van onze verslaggever John Wanders − 17/11/10, 08:02




DEN HAAG Recent nog herhaalde PVV-kamerlid Richard de Mos (34) in een interview wat zijn partij al jaren over hem beweert: dat hij behalve onderwijzer 'schooldirecteur' is geweest. Zijn voormalige werkgever, openbare basisschool De Spoorzoeker in Den Haag, zegt dat dit niet klopt: 'Hij is nooit schoolleider geweest.'
De Mos bevestigde gisteravond tegenover De Volkskrant dat hij nooit schooldirecteur is geweest: 'Maar als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb allerlei opdrachten moeten doen en met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Daar kunt u een kopie van krijgen. Vervolgens kwam ik bij de PVV.'

Het PVV-kamerlid erkende ook dat er een belangrijk verschil bestaat tussen het zijn van een schoolleider en het hebben van de juiste papieren om schoolleider te worden. 'Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, is dat verkeerd overgenomen.'

Geautoriseerd interview
Afgelopen vrijdag nog verscheen op de site www.dejongejournalist.com (http://www.dejongejournalist.com/) een geautoriseerd interview met De Mos waarin hij zegt: 'Ik ben schooldirecteur geweest en heb altijd voor de klas gestaan.' Het citaat is correct weergegeven. Er bestaat een video-opname van dat interview. Daar is op te zien hoe De Mos dit letterlijk zegt.

Op de website van de PVV stond ook vanochtend nog in het overzicht van kandidaten (http://www.pvv.nl/index.php/fracties/kandidaten-9-juni.html) voor de Tweede Kamerverkiezingen van 9 juni bij de foto van De Mos (nummer 10): 'Voormalig onderwijzer en schoolhoofd in de moeilijkste wijken van Den Haag'.

Herkozen
De Mos werd september 2009 beëdigd tot Tweede Kamerlid, als opvolger van de naar het Europees Parlement vertrokken Barry Madlener. Op 9 juni van dit jaar werd hij herkozen in de Kamer. De Haagse oud-onderwijzer is sinds maart tevens PVV-gemeenteraadslid in Den Haag.

Het 'opleuken' van cv's ligt gevoelig. Het maakt een politicus kwetsbaar voor kritiek op diens geloofwaardigheid.

Bart.NL
17-11-10, 09:57
Sommige. De meeste worden later superstropers.

Die sommigen kunnen erg nuttig zijn. Je ziet ook vaak dat bekeerlingen de fanatiekste gelovigen zijn.

knuppeltje
17-11-10, 09:58
Die sommigen kunnen erg nuttig zijn. Je ziet ook vaak dat bekeerlingen de fanatiekste gelovigen zijn.

Last van een konijnenplaag in je tuintje?

Bart.NL
17-11-10, 09:58
De lijst wordt alsmaar groter.

Misschien zit er nog wel eentje tussen zonder strafblad :stout:.

knuppeltje
17-11-10, 09:59
Misschien zit er nog wel eentje tussen zonder strafblad :stout:.

Zou zomaar kunnen. :schreeuw:

Bart.NL
17-11-10, 10:02
Last van een konijnenplaag in je tuintje?

Ik dacht alleen aan wat mijn vader zo vaak zei. Er zit wel wat in.

Pizzaman
17-11-10, 12:33
Zakkenvullers :jammer: Daar was Pizza nog zó op tegen. Maar nu zijn vriendjes het doen niet meer, geloof ik.

Nog steeds tegen. Als Wilders zijn zin krijgt vervalt de hele wachtgeldregeling.
Maar daar hebben JOUW vriendjes geen zin in, vrees ik... :hihi:

mark61
17-11-10, 13:15
Nog steeds tegen. Als Wilders zijn zin krijgt vervalt de hele wachtgeldregeling.

Dat geloof je zelf :haha: Wilders is zelf de grootste zakkenvuller, als TK-veteraanbackbencher. Het zal ook niet gaan met een Lucassen die alleen om die reden halstarrig blijft zitten.

Ik heb geen vriendjes.

Pizzaman
17-11-10, 14:13
Dat geloof je zelf :haha: Wilders is zelf de grootste zakkenvuller, als TK-veteraanbackbencher. Het zal ook niet gaan met een Lucassen die alleen om die reden halstarrig blijft zitten.
Zullen we zien.


Ik heb geen vriendjes.
Hoe zou dat komen... :stout:

Joesoef
18-11-10, 06:55
Zo Sharpe stapt op omdat hij de aantijgingen zat is, jaja. Nog geen twee dagen in het nieuws en nu al er genoeg van hebben, mietje.
Zal er wel mee te maken hebben dat hij nog een en ander te verbergen heeft :hihi:

knuppeltje
18-11-10, 09:07
Zal er wel mee te maken hebben dat hij nog een en ander te verbergen heeft :hihi:

Hij zegt dat opstapt omdat zijn ex-vrouwen ook nog wel met de nodige verhalen zullen komen en daar heeft hij even geen zin in.

tanger'73
21-11-10, 21:06
Godsamme, ik hoef ze allemaal niet te kennen. Waar vandaan die hele meute komt en wat ze allemaal in de aanbieding hebben, weet ik ongeveer wel.

tribia
21-11-10, 21:17
ik mis een paar zuurstokjes in dit draadje, waaronder superick, slinger, john en nog een paar van die lafbakken.
Gaarne jullie reactie

knuppeltje
22-11-10, 11:24
ik mis een paar zuurstokjes in dit draadje, waaronder superick, slinger, john en nog een paar van die lafbakken.
Gaarne jullie reactie

Ga je daar vrolijk van worden denk je?