PDA

Bekijk Volledige Versie : Servisch terrorisme



mark61
17-11-10, 11:18
'Slapende piloot veroorzaakte crash India'

Uitgegeven: 17 november 2010 09:10
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 09:21

NEW DELHI - Een vliegtuigongeluk in mei in India dat 158 levens eiste, is veroorzaakt doordat de piloot sliep. Dat blijkt uit justitieel onderzoek, meldde dagblad Hindustan Times woensdag.
© AFP

De Servische piloot Zlatko Glusica sliep het grootste deel van de drie uur durende vlucht van prijsvechter Air India Express. Hij was gedesoriënteerd, toen hij de landing inzette.

De Boeing 737-800 raakte bij de landing op de luchthaven Bajpe van de zuidelijke stad Mangalore van de landingsbaan en vloog in brand. Acht inzittenden overleefden de ramp.

Alle passagiers hadden de Indiase nationaliteit. Ze waren vertrokken uit Dubai, waar veel Indiërs werken als werknemers in de bouwsector.

SalmayaSale
17-11-10, 15:03
'Slapende piloot veroorzaakte crash India'

Uitgegeven: 17 november 2010 09:10
Laatst gewijzigd: 17 november 2010 09:21

NEW DELHI - Een vliegtuigongeluk in mei in India dat 158 levens eiste, is veroorzaakt doordat de piloot sliep. Dat blijkt uit justitieel onderzoek, meldde dagblad Hindustan Times woensdag.
© AFP

De Servische piloot Zlatko Glusica sliep het grootste deel van de drie uur durende vlucht van prijsvechter Air India Express. Hij was gedesoriënteerd, toen hij de landing inzette.

De Boeing 737-800 raakte bij de landing op de luchthaven Bajpe van de zuidelijke stad Mangalore van de landingsbaan en vloog in brand. Acht inzittenden overleefden de ramp.

Alle passagiers hadden de Indiase nationaliteit. Ze waren vertrokken uit Dubai, waar veel Indiërs werken als werknemers in de bouwsector.

158 vacatures in Dubai :rolleyes: (jaja..flauw)

mark61
17-11-10, 15:42
158 vacatures in Dubai :rolleyes: (jaja..flauw)

Dat is, dat is, onmoslims :ego:

Maar grootmoeder, waar komt u vandaan?

SalmayaSale
17-11-10, 16:48
Dat is, dat is, onmoslims :ego:

Maar grootmoeder, waar komt u vandaan?


Uit Dubai, daarom ben ik blij. Ik ben werkloos en zielig:rolleyes:

mark61
17-11-10, 19:55
Uit Dubai, daarom ben ik blij. Ik ben werkloos en zielig:rolleyes:

Ah, u bent een van de 8 overlevenden? Elhamdoelillah.