PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn beste reisgenote..

The_Reporter
21-07-02, 21:07
gewist

KomMaar
22-07-02, 02:31
Kej deze is Gooooed :engel:

Mn complimenten verdien je :wijs:

TOSKA
22-07-02, 23:52
geinuggg

Mafkees
23-07-02, 03:11
Geplaatst door The_Reporter

Merci:) :bril:

Mafkees
23-07-02, 17:03
Geplaatst door [email protected]

Kreeg je er ook een brok van in je keel..?
:hihi:

Ik kon mn keel nie meer vinden!

;)

Sou3adje...
13-08-02, 17:28
You got me there for a moment:)!

Mafkees
17-08-03, 17:07
:hihi:

Nesrine18
21-07-04, 13:45
Geplaatst door The_Reporter
Het is weer zover, duf wrijf ik de slaap uit mijn meestal veel te droge ochtend-ogen. Als een nachtdier die in geen eeuwen het licht heeft gezien begeef ik mij aan de rand van mijn bed. Kijkend naar mijn voeten vraag ik mezelf af hoe mijn leven eruit had gezien zonder haar. Na wat dromerig voor me uit te zitten staren loop ik naar de badkamer om mezelf op te frissen.

Zittend verricht ik mijn dagelijkse ritueel met het besmeren en het met kaas beleggen van de bruin volkoren broodjes. verlangend naar de reis in het verschiet werk ik de broodjes gulzig naar binnen, gevolgt door een volle glas melk. Eindelijk is het dan zover, ik sta nu op het punt mijn geliefde reisgenote te gaan ontmoeten. Zij die mij sinds dat ik haar heb leren kennen niet 1 keer in de steek heeft gelaten, zal zich aan mijn zijde vereenzelvigen terwijl we beiden de reis van ons leven doormaken.

Terwijl ik naar haar toe loop denk ik aan al die plaatsen die we al hebben bezocht, we kwamen er van alles tegen, van lief tot leed.. In een zucht leg ik liefdevol mijn handen op haar en bespeel ik haar altikkend en reizend door het kosmos van het oneindge wereldje. Waar zou ik toch zijn zonder haar, mijn toetsenbord..

Duidelijker kan niet!:hihi:

Mafketel :nerveus: