PDA

Bekijk Volledige Versie : Gooi de volledige PVV fractie in de Noordzee!



nl-x
17-11-10, 22:53
Ow ow ow, wat had hij er toch een mond vol van.

De blonde god van Henk en Ingrid was immers alziend. En er was geen probleem in de maatschappij die hij niet zou oplossen.

Nederland zit vol met problemen. En alles wat niet west-Europees, noord-Amerikaans of Israëlisch is, is de bron van al het kwaad.
Of je nou Marokkaan, Pool of Antilliaan was. Gastarbeider, hoger opgeleid of illegaal. Het maakte niet uit. Het is jouw schuld en jij moet weg!

“De cijfers tonen dat aan. Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien.” - Geert Wilders, volkskrant (http://www.volkskrant.nl/archief_gratis/article577161.ece/De_paus_heeft_volkomen_gelijk), 7 oktober 2006

En hij heeft het nu ook ver geschopt. Zat hij toen nog in de oppositie mekkerend over duidelijke kenmerken van doem en verderf, zoals hoofddoekjes en Islamitische gebedshuizen.
Nu is hij coalitiepartner en praktisch regeringspartner te noemen. En zit hij zichzelf vol op de borst te kloppen over zijn bedongen afspraken in het gedoog- en regeerakkoord.
Zo zou er een algeheel verbod op het dragen van de burka komen. Worden hoofddoeken verboden bij politie, justitie en de rechterlijke macht. Worden immigranten en asielzoekers teruggedrongen. Migranten zullen sneller het land uit worden gezet. En illegaal in Nederland zijn wordt strafbaar.

Ja. Want Nederland verdient natuurlijk een stuk beter!

Zal het werken? Wordt criminaliteit een hak gezet? Staat Nederland weer uit de financiële misère op? Hoeven we ons niet meer tot onze 66/67ste dood te werken?
Geert weet als geen ander dat al het bovenstaande uit het gedoog- en regeerakkoorden er geen jota zal toedoen.
Het is populisme en het volk heeft dat graag. Keer op keer bewijst de geschiedenis dat. Makkelijk pluche scoren...

Maar oei! Als je zo diep in het kabinet zit, dan zal je aan het einde van de kabinetsperiode wel wat moeten tonen. Je kunt je falen dan niet meer afschuiven op dat je maar oppositie was.

“Die 20% Marokkaanse jongeren... Hen! Hen moet ik hebben! Als ik de oververtegenwoordiging van Marokkaanse jongeren in de criminaliteit oplos, heb ik Nederland op haar knieën.” dacht Geert onlangs...
En Geert bedacht er een geheim wapen bij. En dat wapen is al in de strijd gegooid...

Want als we nu gaan tellen:

Geert Wilders, 2e kamerlid en fractieleider, verdacht van haatzaaien en discriminatie
Eric Lucassen, 2e kamerlid, buurtterrorist (overlast, bedreiging, vernieling) en veroordeeld voor ontucht met minderjarigen
James Sharpe, 2e kamerlid, mishandelen van zijn partner en zijn seksbedrijf is twee maal veroordeeld
Hero Brinkman, 2e kamerlid, heeft een barman mishandeld en er werd aangifte tegen hem gedaan door zijn aannemer voor poging tot doodslag
Dion Graus, 2e kamerlid, mishandelde zijn zwangere partner en bedreigde haar vader. Mishandelde ook een andere partner en pleegde daarnaast cv-fraude
Marcial Hernandez, 2e kamerlid, verdacht van mishandeling bij een café
Jhim van Bemmel, 2e kamerlid, verdacht van faillissementsfraude
Richard de Mos, 2e kamerlid, cv-fraude Op 24 kamerleden in totaal, is dat een op de drie van de huidige PVV 2e kamerleden die verdacht dan wel veroordeeld zijn. Veel meer dan die Marokkaanse jongeren.

Dit lijstje telt overigens niet: Mellony van Hemert (cv-fraude), Arjan Brogt (veroordeeld voor oplichting) en Gidi Markuszower (verboden wapenbezit). Zij waren van al de kieslijst geschrapt voordat de verkiezingen plaats vonden.

“Ja! Als ik met zo een boevenbende Nederland regeee....uh... gedoog, dan moet het toch niet lang duren voordat de Marokkaanse jongeren niet meer oververtegenwoordigd zijn, niewaar? En dat heeft Nederland dan helemaal aan niemand minder dan mij te danken!” ... aldus Geerts redenatie.

Als je alle redenaties van Geert er op naslaat, zou je de gehele PVV fractie het land uit moeten zetten. Hup, zo de Noordzee in omdat zij geen tweede nationaliteit hebben. Maar gelukkig heeft Geert daar een beter instrument dan tweede nationaliteit voor klaar liggen: een tweede maatstaf.


NL-X

nl-x
17-11-10, 23:01
Ow, en bespaar me allemaal de 'spuit 11' reactie. Ik weet dat iedereen dit lijstje ook al bij elkaar heeft gezocht en opgeblogd. Maar ik kon het gewoon niet laten ... Zo een open deur moet je nou eenmaal intrappen. (Toch, Lucassen?)

darico
17-11-10, 23:10
Ow, en bespaar me allemaal de 'spuit 11' reactie. Ik weet dat iedereen dit lijstje ook al bij elkaar heeft gezocht en opgeblogd. Maar ik kon het gewoon niet laten ... Zo een open deur moet je nou eenmaal intrappen. (Toch, Lucassen?)

Ik hou het bij brievenbus plassen.
Deuren intrappen gaat me te ver.:stout:

John2
17-11-10, 23:33
Ow, en bespaar me allemaal de 'spuit 11' reactie. Ik weet dat iedereen dit lijstje ook al bij elkaar heeft gezocht en opgeblogd. Maar ik kon het gewoon niet laten ... Zo een open deur moet je nou eenmaal intrappen. (Toch, Lucassen?)
Je bedoelde hiermee, hou mij vrij van een blamage? :engel:

nl-x
17-11-10, 23:49
Woei! Ik lees net dat Sharpe op is gestapt! Maar hij levert (helaas) zijn zetel in.
Zou het kabinet nu toch vallen?

...kan niet wachten op morgen...

mrz
18-11-10, 04:48
Ik weet niet precies wat je bedoeling precies is met dit betoog nl-x, maar gaan nu niet straks alle criminele marrokaantjes de toekomstige PVV-aanhangers worden ? ;)

jang0201
18-11-10, 06:05
Woei! Ik lees net dat Sharpe op is gestapt! Maar hij levert (helaas) zijn zetel in.
Zou het kabinet nu toch vallen?

...kan niet wachten op morgen...

Nee hoor, komt een nieuwe voor hem in de plaats. jammer voor je.

Waarom wil je dat het kabinet gaat vallen, wat denk je wat er dan gebeurt?
Komen er nieuwe verkiezingen en wordt de PVV de grootste partij, is dat wat je wilt?

Joesoef
18-11-10, 06:58
Nee hoor, komt een nieuwe voor hem in de plaats. jammer voor je.


Benieuwd naar zijn antecedenten :tik:

nl-x
18-11-10, 09:07
Hopla. Sharpe is net door zijn vriendin geüpgrade naar mishandelaar. Even post aanpassen :maf3:

Daarmee hebben we er dus 5 met ernstige zaken.
3 met minder ernstige zaken.
en 3 die eigenlijk nietmogen meetellen.

Gaat lekker zo.

knuppeltje
18-11-10, 09:10
Als iemand het waagt om daarmee de zee te vervuilen - dan kunnen we het verder wel vergeten dat het ooit nog goed komt de haringvisserij.

ronald
18-11-10, 11:25
Gooi de volledige PVV fractie in de Noordzee!

Klinkt aardig fascistisch. Waarom ga jij niet bij die partij?

nl-x
18-11-10, 12:41
Klinkt aardig fascistisch. Waarom ga jij niet bij die partij?
Is dat sarcasme of satire van jou? Als ik dat weet kan ik weer beter antwoord geven.

nl-x
18-11-10, 20:48
Ik lees net dat de Opvolger van Sharpe, genaamd Besselaar dinsdag wordt beëdigd.

Maar als Sharpe zijn functie morgen al neerlegt, is dit minderheidskabinet dan niet klinisch dood?!

Tomas
18-11-10, 20:55
Ik lees net dat de Opvolger van Sharpe, genaamd Besselaar dinsdag wordt beëdigd.

Maar als Sharpe zijn functie morgen al neerlegt, is dit minderheidskabinet dan niet klinisch dood?!

Pas als Sharpe z'n zetel niet wilde opgeven en uit de partij was gestapt. Dan was de PVV 1 zetel kwijt geraakt. Nu heeft ie m aan de partij teruggegeven. Geduld.

fisherman1969
18-11-10, 21:09
Ow ow ow, wat had hij er toch een mond vol van.
...

Als we iedereen in de NOORDZEE zouden plompen , die er net zo als Wilders over denkt dan beginnen we al met al zijn stemmers op hem .
Vervolgens gaan we ff kijken wie er in de tweede kamer zitten die ook nog wat op hun ,,kerfstokje,,hebben en ook de stemmers op deze onverlaten
ff denken :denk: Stel als elke Nederlander die ooit iets gedaan heeft wat men noemt een Strafbaar feit!!! o,jee *) heb ik al die tijd gevaren en nu zal ik dan toch nog verzuipen in de zee die ik honderden keren bevaren heb .

Ik heb ooit met 6 glazen op achter het stuur gezeten ( nu 50 jaar geleden maar toch !!
:stout:

Pizzaman
18-11-10, 21:19
Als we iedereen in de NOORDZEE zouden plompen , die er net zo als Wilders over denkt dan beginnen we al met al zijn stemmers op hem .

Je wordt weer bedankt, maar ik kan goed zwemmen hoor :stout:

BTW eigenlijk, als je alle criminelen er in gooit voel ik me weer terug in Rotterdam.
Dan had ik 4 jaar geleden niet hoeven 'emigreren'. :moeilijk:

nl-x
18-11-10, 21:48
Pas als Sharpe z'n zetel niet wilde opgeven en uit de partij was gestapt. Dan was de PVV 1 zetel kwijt geraakt. Nu heeft ie m aan de partij teruggegeven. Geduld.

Wat is de grace period dan ?
1 dag zonder meerderheid ? 1 week zonder meerderheid ? Of houden ze technisch die zetel, al zit er niemand in ?

fisherman1969
18-11-10, 21:58
Je wordt weer bedankt, maar ik kan goed zwemmen hoor :stout:

BTW eigenlijk, als je alle criminelen er in gooit voel ik me weer terug in Rotterdam.
Dan had ik 4 jaar geleden niet hoeven 'emigreren'. :moeilijk:

Ach ik ben hier geboren en getogen , dus blijf ik die paar jaar die ik mogelijk nog heb hier !
Hier is dit landje dat nog nooit gedeugd heeft ,maar waar niemand honger hoeft te lijden ,en waar iedereen geholpen wordt als hij ziek is ,waar we tot nu toe gewoonwater uit de kraan kunnen drinken, waar iedereen vrij is om naar de Kerk ,Moskee of ander Godshuis te gaan , waar je mag stemmen en waar je vrij bent om zelf te beslissen of je gelooft of niet .
Vandaar dat er dagelijks nog mensen zijn die alles er voor over hebben om hier te mogen wonen.
En als dit kabinet valt ,nou dan zijn we zoals ik al eerder heb gezegd weer een paar miljoen armer ,en hebben alle 2e kamerleden recht op een
uitkering wat per maand net zoveel is als waar ik een jaar van moet leven :rolleyes: reden genoeg om te mopperen maar ja waarom zou ik????
lees gewoon dit nog een keer over .
trustenallemaal
:slaap:

Marsipulami
18-11-10, 22:08
Gooi de volledige PVV fractie in de Noordzee!

Ik ben tegen milieuvervuiling.

jang0201
19-11-10, 07:17
Ik ben tegen milieuvervuiling.

Heeft België nu al een nieuwe regering? Wil niet echt lukken hé?

Slinger
19-11-10, 08:46
Ik lees net dat de Opvolger van Sharpe, genaamd Besselaar dinsdag wordt beëdigd.

Maar als Sharpe zijn functie morgen al neerlegt, is dit minderheidskabinet dan niet klinisch dood?!

Als er geen stemmingen zijn niet, bovendien is er de SGP nog.

Joesoef
19-11-10, 09:06
Als er geen stemmingen zijn niet, bovendien is er de SGP nog.


De SGP heeft al aangegeven dat ze geen zin hebben om met het PVV gajes te worden geassocieerd.

lieve_meisje
19-11-10, 09:07
Jaa snap ik. Geert wilders durft niet eens normaal over straat telopen man..
En bovendien Rutten gaat steeds meer de kant op van Geert Wilders pff..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
19-11-10, 10:51
Jaa snap ik. Geert wilders durft niet eens normaal over straat telopen man..
En bovendien Rutten gaat steeds meer de kant op van Geert Wilders pff..
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Zo te zien je eerste bericht. Hou het daar maar bij.

Aristos
19-11-10, 14:16
Best vermakelijk, maar ik vind toch wel dat ze moeten stoppen met het subsidiëren van politiek

knuppeltje
19-11-10, 14:26
Zo te zien je eerste bericht. Hou het daar maar bij.

Nou, nou, meteen paspoort afpakken en gelijk het land uitzetten zeker? :maf3:

mark61
19-11-10, 16:41
Wat is de grace period dan ?
1 dag zonder meerderheid ? 1 week zonder meerderheid ? Of houden ze technisch die zetel, al zit er niemand in ?

Ze houden hem technisch. Als een parlementslid overlijdt is het ook niet van, hup naar huis. Afgezien daarvan bestaat een minderheidskabinet zolang de rest dat goed vindt. Er moet eerst een motie van wantrouwen worden ingediend, en aangenomen, voordat een regering moet aftreden. Je hebt zelfs kans dat een regering formeel niet eens verplicht is af te treden na een motie van wantrouwen, alleen zal dat nooit voorkomen, dat ze aanblijven dus.

mark61
20-11-10, 13:38
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7400_d884b3382a2d61fa66e7e998440404b4d 7c9e3a6.gif

mark61
20-11-10, 13:39
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_7398_b5a7522253d42e3091833b1a322b4d1de dcc72eb.gif