PDA

Bekijk Volledige Versie : Sneeuwfront nadert ons land



Redactie1
21-11-10, 15:54
AMSTERDAM - Nederland krijgt eind volgende week te maken met winterweer. Dat zeggen meteorologen van onder meer het KNMI.



Vanaf donderdag is er grote kans op sneeuwbuien, vooral aan de kust. Ook gaat het 's nachts vriezen met een minimumtemperatuur van vijf graden onder nul. In de week voor pakjesavond is de temperatuur normaal gesproken een paar graden hoger.





bron
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
22-11-10, 00:09
"schneit der himmel weisse sterne, werden wünsche wieder wahr, liegt die welt im silberschnee, fängt die zeit zum träumen an."

YouTube - *FULL SONG VERSION - UNHEILIG - WINTERLAND

Marsipulami
22-11-10, 00:13
"Front" is oorlogsterminologie. We kunnen ons voorbereiden op een jihad tegen dit sneeuwfront: strooizout, winterbanden, stookolietanks, modieuze winterkledij.....

tanger'73
22-11-10, 00:48
inderdaad, men moet de natuur wat minder in de weg staan en zijn gang laten gaan en vooral creativiteit een kans geven.

tanger'73
22-11-10, 01:06
iedereen schijnt tegenwoordig bang te zijn voor alles. Wilders, islam, moslims, terror mededelingen, de man met de hamer en mogelijkerwijs ook sikkel en uiteraard sneeuwstorm.

Echter ik ben uitsluitend bevreesd voor Allah (s.w.t.) en tegelijkertijd uit vertrouwen helemaal niet.

saralien
22-11-10, 07:09
salaam malaikom ,
laat maar komen die sneeuwstorm!!
lopen mensen weer lekker in sneeuwboots
en warme kleding, zonder op de mode te letten:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

tanger'73
22-11-10, 15:14
salaam malaikom ,
laat maar komen die sneeuwstorm!!
lopen mensen weer lekker in sneeuwboots
en warme kleding, zonder op de mode te letten:hihi:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Maybe iets unheilig voor ansaar, but you never now.


YouTube - Unheilig - Winterland VIDEOPREMIERE

Soulwoman
22-11-10, 18:54
En dat zout zullen we ook weer in grote hvh nodig hebben.....
Als het goed is, is er voldoende geproduceerd ;-)

fisherman1969
22-11-10, 20:07
inderdaad, men moet de natuur wat minder in de weg staan en zijn gang laten gaan en vooral creativiteit een kans geven.

Zo is het , als je plaatjes van Sinterklaas bekijkt dan is/was het altijd met sneeuw op de daken .
Kan mij niet herinneren dat er werkelijk op 5 dec sneeuw lag.
Dus wat dat betreft gaan we gewoon weer terug naar ( die goeie ouwe tijd ,,:rolleyes:

tanger'73
22-11-10, 20:56
Zo is het , als je plaatjes van Sinterklaas bekijkt dan is/was het altijd met sneeuw op de daken .
Kan mij niet herinneren dat er werkelijk op 5 dec sneeuw lag.
Dus wat dat betreft gaan we gewoon weer terug naar ( die goeie ouwe tijd ,,:rolleyes:


Men moet proberen intens te genieten van alle seizoenen van het jaar. Vivaldi heeft het eens in muzieknoten uitgedrukt. Bovendien moet ook iedereen in zijn kortstondige leven risico's nemen, door bijvoorbeeld regelmatig zonder vrees iets geks te doen. Dat kan bijvoorbeeld zijn, het simpel nemen van een vlucht, boot, bus of trein zijn, of simpelweg het oversteken van een plein of voetgangersoversteekplaats. Misschien wel het aanspreken van een moslim? Daarna kan je misschien overwegen een parachutespong of zweefvlucht te nemen? Het leven is in al haar facetten zo onvoorspelbaar genoeg en de nietige mens moet daarin zijn leven ten volle benutten en alle elementen vol levenslust trotseren. Naast op alle mogelijke manieren van de kringloop van het leven te profiteren.

Daarna kan je pas zeggen dat je bent voldaan en kan je vredig doodgaan, in alle andere gevallen ga je toch wel dood. Maar dan omwille van de survival of the fittest.

naam
22-11-10, 21:35
Maybe iets unheilig voor ansaar, but you never now.


YouTube - Unheilig - Winterland VIDEOPREMIERE (http://www.youtube.com/watch?v=tnZQCmLLp2Y)

ken jij die? Vind ik niets voor Jou?
De winterbandjes komen er pas in december op. Dacht sneeuw komt pas later.

tanger'73
22-11-10, 21:46
ken jij die? Vind ik niets voor Jou?
De winterbandjes komen er pas in december op. Dacht sneeuw komt pas later.

Ken ik sinds deze maand, je wordt ermee te pas en te onpas doodgegooid en die winterbandjes zitten er bij velen nu al op.

Maar mij trok meer die clip en dat refrein aan, waarmee ik die vader-zoon relatie in mijn eigen situatie heel herkenbaar vond.

Wat zowiezo niks voor mij is, is dit:


YouTube - Rammstein - Ich Will

naam
22-11-10, 22:20
Ken ik sinds deze maand, je wordt ermee te pas en te onpas doodgegooid en die winterbandjes zitten er bij velen nu al op.

Maar mij trok meer die clip en dat refrein aan, waarmee ik die vader-zoon relatie in mijn eigen situatie heel herkenbaar vond.

Wat zowiezo niks voor mij is, is dit:


YouTube - Rammstein - Ich Will (http://www.youtube.com/watch?v=AwDDCUajDlQ&feature=related)

YouTube - No video Pure music - Wolfsheim, Wundervoll

Voor mij ook niet, maar dit vind ik zo mooi!!!

naam
22-11-10, 22:31
Of deze, opvoeden die hap hier maar.

YouTube - Wolfsheim - Kein Zurück

Ich errinnere mich so gern an meine Zukunft zurück.

Denn damals war, was heute ist,  noch morgen,

und um zukünfliges mußte ich mich noch nicht sorgen.

Doch was gesagt ist gesagt was getan ist getan!

tanger'73
22-11-10, 22:37
YouTube - No video Pure music - Wolfsheim, Wundervoll (http://www.youtube.com/watch?v=8YKjWmQkexg)

Voor mij ook niet, maar dit vind ik zo mooi!!!

Ja, lekkere band. Heerlijk die synthesizer beats. Kein zurück is weer iets aan de tragische kant, maar niet minder mooi.

tanger'73
22-11-10, 22:41
Voor mij ook niet

Echter heb ik wel waardering voor de onderliggende boodschap die Rammstein daarmee uitdraagt, maar het is inderdaad iets te gortig.

naam
22-11-10, 22:42
Ja, lekkere band. Heerlijk die synthesizer beats. Kein zurück is weer iets aan de tragische kant, maar niet minder mooi.

Ik houd van het melancholieke, ik kan je kopietje sturen, oeps? Het is overigens een Duits duo dat nu al uit elkaar is.

Dit is het brein. In het Engels nu, lekker melancholisch bij de open haard.


YouTube - Peter Heppner solo - Suddenly (High Quality)

naam
22-11-10, 22:46
Nog eentje dan.

YouTube - I feel You - Schiller feat Peter Heppner ( Transporter II )

tanger'73
22-11-10, 22:52
Nog eentje dan.

YouTube - I feel You - Schiller feat Peter Heppner ( Transporter II ) (http://www.youtube.com/watch?v=I0HJV6sHaUI&feature=related)


Goed nummer, heb nagenoeg eenzelfde smaak naar gelang de stemming dat toelaat.

naam
22-11-10, 22:55
Goed nummer, heb nagenoeg eenzelfde smaak naar gelang de stemming dat toelaat.

Dan ben je ook Depeche Mode fan?

YouTube - Depeche Mode - Home

De mooie dingen van het leven. Bleef het daar maar bij. Allemaal on topic, het is sneeuw-muziek. :engel:

tanger'73
22-11-10, 22:57
Dan ben je ook Depeche Mode fan?

YouTube - Depeche Mode - Home (http://www.youtube.com/watch?v=l87jkd6juq0)

De mooie dingen van het leven. Bleef het daar maar bij.


Ja, enjoy the silence. Bleef het daar maar bij. En dat is ook zo nu en dan sneeuw.

naam
22-11-10, 23:07
Ja, enjoy the silence. Bleef het daar maar bij. En dat is ook zo nu en dan sneeuw.

Niet persoonlijk opvatten. :fpiraat:

YouTube - Dream of You - Schiller

fisherman1969
22-11-10, 23:13
fisherman1969, je zult op zee ook wel sneeuwstormen hebben meegemaakt?
Ja dat wel vooral om de ,,Noordkaap ,, richting Moermansk .
Maar meestal , gewone stormen zonder sneeuw .
De ergste die ik heb meegemaakt was aan de weskust van IERLAND ,
Golven van 25 a 30 meter hoog ( zie bijlage )

http://www.arendnet.com/startatlant.htm
grtjs
fisherman

John2
22-11-10, 23:19
Zo is het , als je plaatjes van Sinterklaas bekijkt dan is/was het altijd met sneeuw op de daken .
Kan mij niet herinneren dat er werkelijk op 5 dec sneeuw lag.
Dus wat dat betreft gaan we gewoon weer terug naar ( die goeie ouwe tijd ,,:rolleyes:

1969 en 1979 in oosten en duitsland

naam
22-11-10, 23:34
Vooruit ik kan het niet laten. Am besten auf Deutsch.

YouTube - Schiller - Sehnsucht

Und der lätzte Schiller der Prophet, das past ja gut bei bei diesem site.

YouTube - Schiller - Liebe ( mit Mila Mar ) und Schiller der Prophet

tanger'73
23-11-10, 00:43
Niet persoonlijk opvatten. :fpiraat:

YouTube - Dream of You - Schiller (http://www.youtube.com/watch?v=u8uYeHy10ZY&feature=related)


Hou wel van puike nummers met enig diepgang, zoals dat ene nummer van unheilig in combinatie met dat thema.

Ben me de laatste tijd weereens aan het herleven in de duitse taal en letterkunde, die al zoveel grootheden op denkgebied heeft voortgebracht.

justus
23-11-10, 17:24
Hou wel van puike nummers met enig diepgang, zoals dat ene nummer van unheilig in combinatie met dat thema.

Ben me de laatste tijd weereens aan het herleven in de duitse taal en letterkunde, die al zoveel grootheden op denkgebied heeft voortgebracht.

ik vind een nummer met een diepgang van 22 cm genoeg.