PDA

Bekijk Volledige Versie : Franse politie 'vlucht' voor straattuig.



super ick
21-11-10, 21:29
http://www.liveleak.com/view?i=a75_1290194817

BTW: 'moslims' gaat volgens mij niet op in dit geval.

Brother1
21-11-10, 21:59
Net goed voor die rascistische agenten in Frankrijk:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Salahuddeenalkurdi
21-11-10, 22:35
Nou die jongens lijken op een stelletje Christelijke negers die ook in die "Moslim" wijken wonen! Het zijn gewoon allochtone wijken zou ik zeggen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
22-11-10, 09:41
Net goed voor die rascistische agenten in Frankrijk:D
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ach natuurlijk, het zijn allemaal rascisten. Helemaal vergeten.

Die kansenjongere met die knuppel die hadden ze zo neer mogen schieten.

BTW, die agenten kwamen een verkrachtings- aanrandingszaak onderzoeken.

Julien
22-11-10, 14:54
Nou die jongens lijken op een stelletje Christelijke negers die ook in die "Moslim" wijken wonen! Het zijn gewoon allochtone wijken zou ik zeggen!
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

juist..
hoe ze aan de term 'moslimjongeren' komen, is mij een vraag. Ik zie alleen dat ze oorspronkelijk zwart-Afrikaans zijn. 50% kans dat ze christen zijn..
Eén politieagente ziet er trouwens wél erg Marokkaans uit....

mark61
22-11-10, 15:25
50% kans dat ze christen zijn..
Eén politieagente ziet er trouwens wél erg Marokkaans uit....

Nou nee. Malinezen en Senegalezen zie je het meest, in F, en die landen zijn >90% islamitisch.

Pizzaman
22-11-10, 15:45
Kijk zo eentje met zo'n honkbalknuppel, die schiet je nou in de knie...
Zo'n eikel vraagt er gewoon om.

Dan zet je 'm in de arrestantenwagen, en op het bureau kijk je even hoe het zit met de verblijfsvergunning.
Intrekken, op het vliegtuig, doeiiiiiii!

super ick
22-11-10, 18:54
Kijk zo eentje met zo'n honkbalknuppel, die schiet je nou in de knie...
Zo'n eikel vraagt er gewoon om.

Dan zet je 'm in de arrestantenwagen, en op het bureau kijk je even hoe het zit met de verblijfsvergunning.
Intrekken, op het vliegtuig, doeiiiiiii!

Ben ik met je eens.

1) Stil staan (dus niet verder en verder achteruit lopen)
2) Vuurwapen trekken
3) Sommeren knuppel neer te gooien
4) Arresteren.

Bij niet opvolgen orders, voorafgaand aan een waarschuwingsschot op de benen schieten.
Is een andere werkwijze die wellicht hier en daar even tot wat rumoer kan leiden (auto's in de brand) maar als het punt gemaakt is wordt het vast en zeker werkbaarder voor gezagshandhavers.

aboenoeh
22-11-10, 21:47
Ben ik met je eens.



1) Stil staan (dus niet verder en verder achteruit lopen)

2) Vuurwapen trekken

3) Sommeren knuppel neer te gooien

4) Arresteren.



Bij niet opvolgen orders, voorafgaand aan een waarschuwingsschot op de benen schieten.

Is een andere werkwijze die wellicht hier en daar even tot wat rumoer kan leiden (auto's in de brand) maar als het punt gemaakt is wordt het vast en zeker werkbaarder voor gezagshandhavers.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

een grote bek hebben achter een schild (pc) is dan weer iets voor de blanken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Paris.Casa
22-11-10, 23:50
These police officers know they are filmed...which makes a big difference on how they react.

Paris.Casa
22-11-10, 23:58
Dan zet je 'm in de arrestantenwagen, en op het bureau kijk je even hoe het zit met de verblijfsvergunning.
Intrekken, op het vliegtuig, doeiiiiiii!

Verblijfsvergunning?

These guys are french and born here.

Or is it their skin color that misleads you?

Paris.Casa
23-11-10, 00:31
Nou nee. Malinezen en Senegalezen zie je het meest, in F, en die landen zijn >90% islamitisch.

All together, the communities from Congo, Zaire, Cameroon, Ivory Coast, Gabon, Benin... are larger than both Senegalese and Malian communities.

On top of that, if you add people from the French Caribbean (Antilles) and Cape Verdeans, I guess there are much more Black Christians than Muslim ones.

Talking about "muslim youth" in this case is inappropriate.

Paris.Casa
23-11-10, 00:34
Strange that the media never refer to the French Muslim football team.

Hatert
23-11-10, 00:59
Niks nieuws eigelijk. In Nederland is dat bij de autochtone jongens (let op ik noem ze geen tuig of straatterroristen) volkssport nummer 1. Elke week raken autochtone jongens slaags met de politie in Nederland.


zo 21 nov 2010, 13:16 |

Politie slaags met jongeren in Voorschoten

VOORSCHOTEN - De politie heeft in de nacht van zaterdag op zondag slag geleverd met een grote groep jongeren in Voorschoten. Dat heeft de politie zondag laten weten. Uiteindelijk werden elf mensen gearresteerd, onder wie zeven minderjarigen.


De onrust begon even na middernacht voor de deur van het clubhuis van een hockeyclub aan de Weddeloop waar een feest aan de gang was. De politie werd gealarmeerd door iemand die zei mishandeld te zijn. Op de parkeerplaats voor het gebouw troffen agenten volgens de politie „een wrange sfeer” met een groot aantal dronken jongeren dat ruzie zocht. De situatie escaleerde toen de politie een 16-jarige jongen arresteerde en zijn 19-jarige broer zich ermee bemoeide.

De agenten kregen al snel assistentie. Ongeveer dertig politiemensen, onder wie enkele te paard, en hondenbegeleiders vormden daarna een linie waarmee ze de ongeveer veertig jongeren met veel moeite van het clubhuis weg dreven. Op de Admiraal de Ruytersingel raakten de jongeren wederom slaags met de politie waarbij stenen en flessen werden gegooid, overigens zonder dat er agenten gewond raakten. Uiteindelijk werden elf jongeren aangehouden en verspreidde de groep zich.

De achtergebleven feestvierders verlieten het clubhuis onder begeleiding van politie en bestuur van de hockeyclub. Twee van de arrestanten uit Voorschoten zijn in verzekering gesteld. Het bestuur van de vereniging en de politie overleggen deze week over de oorzaak van de vechtpartij.

Telegraf

justus
23-11-10, 06:59
Kijk zo eentje met zo'n honkbalknuppel, die schiet je nou in de knie...
Zo'n eikel vraagt er gewoon om.

Dan zet je 'm in de arrestantenwagen, en op het bureau kijk je even hoe het zit met de verblijfsvergunning.
Intrekken, op het vliegtuig, doeiiiiiii!

dit doen ze doorgaans ook in frankrijk. kan ik wel waarderen. tuig moet je aanpakken en waar mogelijk uit de maatschappij verwijderen (bajes of thuisland).

super ick
23-11-10, 08:09
een grote bek hebben achter een schild (pc) is dan weer iets voor de blanken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Aldus mijnheer de cyberradicaal vanuit zijn verwarmde kamertje.

Weet jou vader wel wat jij doet?

Pizzaman
23-11-10, 10:15
dit doen ze doorgaans ook in frankrijk. kan ik wel waarderen. tuig moet je aanpakken en waar mogelijk uit de maatschappij verwijderen (bajes of thuisland).

Sarkozy, zo'n peer. :duim:

knuppeltje
23-11-10, 10:22
een grote bek hebben achter een schild (pc) is dan weer iets voor de blanken

U gebruikt zelf nog de tamtam? :maf2:

justus
23-11-10, 17:23
Sarkozy, zo'n peer. :duim:

dat zeg ik dus niet. sarkozy houdt er nogal vreemde ideeen op na. tijdje terug ontstonden rellen tussen tuig en politie omdat agenten een stuk tuig achtervolgden en deze zichzelf - verstoppend in een electrahuisje - electrocuteerde en het resterende gajes de politie de schuld gaf... dat moet je dus niet pikken. tuig is tuig en moet je oppakken. daarentegen is de handelwijze van sarkozy ten aanzien van bijvoorbeeld roma vreemd of erger te noemen.

illegalen moet je uitzetten. maar niet als je ze al 100 jaar rond laat lopen in je land...dan kun je ze redelijkerwijs niet meer illegaal noemen. en dat is wat er met die roma gebeurde.

super ick
23-11-10, 19:30
Over illegaal rondlopen gesproken.

Vandaag de uitspraak van de moord op de Turkse leidster van dat kinderdagverblijf.

Achtergrondinfo:

De dader was als een soort klusjesman in dienst bij de vriend van die mevrouw. Die had hem laten weten geen gebruik meer te willen maken van zijn diensten. Als wraak heeft hij die vrouw vermoord.

Deze 'mijnheer' liep hier jaren rond zonder geldige verblijfsvergunning en was dus illegaal. Bovendien had al eens een moord gepleegd in Turkije waarvan hij nog een restantstraf van 9 jaar uit moest zitten. Na zijn straf hier gaat hij terug naar Turkije.

mark61
23-11-10, 23:16
All together, the communities from Congo, Zaire, Cameroon, Ivory Coast, Gabon, Benin... are larger than both Senegalese and Malian communities.

On top of that, if you add people from the French Caribbean (Antilles) and Cape Verdeans, I guess there are much more Black Christians than Muslim ones.

Talking about "muslim youth" in this case is inappropriate.

Bron? :hihi: Aangezien Frankrijk niet aan etnostatistieken doet... Ivoorkust en Benin zijn overigens ca. 50% islamitisch.

super ick
24-11-10, 09:55
Bron? :hihi: Aangezien Frankrijk niet aan etnostatistieken doet... Ivoorkust en Benin zijn overigens ca. 50% islamitisch.

Jaja, schud het maar uit je mouw. Wat is 'ca.' bij jou?

IVoorkust in 2009 37% en Benin 25%

Procentueel een aardig verschil, scheelt op bevolking van beide landen bijna 5.000.000.000 mensen!

StevieK
24-11-10, 12:20
een grote bek hebben achter een schild (pc) is dan weer iets voor de blanken
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

De pot verwijdt de ketel........

Soldim
24-11-10, 12:25
Jaja, schud het maar uit je mouw. Wat is 'ca.' bij jou?

IVoorkust in 2009 37% en Benin 25%

Procentueel een aardig verschil, scheelt op bevolking van beide landen bijna 5.000.000.000 mensen!

Hij zit, absoluut gezien, een stuk dichter bij de waarheid met zijn getallen als jij....

mark61
24-11-10, 13:32
Jaja, schud het maar uit je mouw. Wat is 'ca.' bij jou?

IVoorkust in 2009 37% en Benin 25%

Procentueel een aardig verschil, scheelt op bevolking van beide landen bijna 5.000.000.000 mensen!

Bron?

Hoeveel? :hihi:

Wide-O
24-11-10, 13:55
Hoeveel? :hihi:

Geen wonder dat ze emigreren. :strik:

Paris.Casa
24-11-10, 14:25
Bron? :hihi: Aangezien Frankrijk niet aan etnostatistieken doet... Ivoorkust en Benin zijn overigens ca. 50% islamitisch.

Euh...you came first with a statement about Senegalese and Malian people.

Ethnic statistics do exist. French census exclude people born in France (of foreign origin), since considered as locals. But the INSEE (equivalent of your Dutch CBS) does collect data based on country of birth.

Hereunder the source you ask for (detailed by region). Which confirms my previous point about the large predominance of Black Christians.

So, a more suitable title for this video would be "Christian thug youth".

Unfortunately, in journalism, the terms "Muslim" or "Islam" bring too often more sensationalism (and audience) than accuracy. Media bias si definitely not a myth.

Benin and Ivory Coast are far from being half Muslim. You would make a good journalist :hihi:

http://www.insee.fr/fr/ffc/docs_ffc/donnees-socio-demo-etrangers-immigres.xls

super ick
24-11-10, 16:10
Bron?

Hoeveel? :hihi:

Lul maar verder met Pica.casa. Misschien neem je hem wel serieus. Arrogant kwalletje.

Mijnheer schudt even wat procentjes uit de mouw maar zit ernaast.
Imbeciele leugenaar zou je tegen Sjonnie zeggen als hij het had gedaan.

Soldim
24-11-10, 16:47
Lul maar verder met Pica.casa. Misschien neem je hem wel serieus. Arrogant kwalletje.


Kijk nog eens goed naar de getallen die je gaf....

H.P.Pas
24-11-10, 17:55
Kijk nog eens goed naar de getallen die je gaf....
:moe: Dat intellektuele gedoe altijd.
We zijn hier pragmatisch weetjewel.

mark61
24-11-10, 19:06
Lul maar verder met Pica.casa. Misschien neem je hem wel serieus. Arrogant kwalletje.

Mijnheer schudt even wat procentjes uit de mouw maar zit ernaast.
Imbeciele leugenaar zou je tegen Sjonnie zeggen als hij het had gedaan.

:hihi: Jij ook al zo pragmatisch?

Wat is dat toch dat jij niet kan uitstaan dat mensen meer van de wereld gezien hebben, en er meer van weten, dan jij? En dan begint te schelden?

Analfabete kleuter. There, I said it :ego:

mark61
24-11-10, 19:18
Euh...you came first with a statement about Senegalese and Malian people.

Ethnic statistics do exist. French census exclude people born in France (of foreign origin), since considered as locals. But the INSEE (equivalent of your Dutch CBS) does collect data based on country of birth.

Hereunder the source you ask for (detailed by region). Which confirms my previous point about the large predominance of Black Christians.

So, a more suitable title for this video would be "Christian thug youth".

Unfortunately, in journalism, the terms "Muslim" or "Islam" bring too often more sensationalism (and audience) than accuracy. Media bias si definitely not a myth.

Benin and Ivory Coast are far from being half Muslim. You would make a good journalist :hihi:

http://www.insee.fr/fr/ffc/docs_ffc/donnees-socio-demo-etrangers-immigres.xls

Eerder beweerde jij altijd dat er geen statistieken zijn, want dat mag niet in Frankrijk. Nu het je uitkomt zijn ze er weer wel :hihi:

Ik heb me eerder wel es suf gezocht op de site van de INSEE, dus bedankt :strik: Er staat dan wel 'immigrés', maar ze vertellen van tevoren niet dat ze die uitgesplitst hebben.

Daar blijkt dus inderdaad uit dat de Senegalezen en Malinezen de twee grootste groepen zijn.

Wat weet jij van B en IC? Ben je er ooit geweest? Moslims liggen er onder en worden notoir 'ondergerapporteerd'.

Er is geen predominantie, de verhouding ligt ongeveer 50/50. Tis wel wat minder moslims, en meer 'christenen', dan ik gedacht heb inderdaad. Enfin ik heb alleen Métropole bekeken.

Pizzaman
24-11-10, 19:32
:moe: Dat intellektuele gedoe altijd.
We zijn hier pragmatisch weetjewel.

Hou jij nou maar op met je intellect, hebben we al eens gezien.
Ga maar weer koken :hihi:

Paris.Casa
24-11-10, 23:15
Tis wel minder moslims, en meer 'christenen', dan ik gedacht heb inderdaad.

Ok, no problem. Mistake is human :hihi:

If F had no African and Antillean communities, the churches would be empty.

Paris.Casa
24-11-10, 23:17
Lul maar verder met Pica.casa.

That's Paris, like the capital of France. Parijs in Dutch.

Wide-O
24-11-10, 23:37
Wat weet jij van B en IC? Ben je er ooit geweest? Moslims liggen er onder en worden notoir 'ondergerapporteerd'.

Er is geen predominantie, de verhouding ligt ongeveer 50/50. Tis wel wat minder moslims, en meer 'christenen', dan ik gedacht heb inderdaad. Enfin ik heb alleen Métropole bekeken.

Ben zelf even gaan kijken op CIA factbook (nou ja :ego:), en het blijkt dat de immigranten in Ivoorkust alvast voornamelijk moslim zijn. Maar die gristelijke missionarissen zijn wel bezig geweest zegi

Paris, zijn er zoveel Congolezen in Fr./Parijs? Er zijn er alvast relatief weinig in Belgie, ondanks (of dankzij...) het feit dat het een B. kolonie is geweest. Of bedoel je het andere Congo (DRC), toen Congo nog Zaire was. :maf2:

Paris.Casa
25-11-10, 00:01
Paris, zijn er zoveel Congolezen in Fr./Parijs? Er zijn er alvast relatief weinig in Belgie, ondanks (of dankzij...) het feit dat het een B. kolonie is geweest. Of bedoel je het andere Congo (DRC), toen Congo nog Zaire was. :maf2:

Both communities from Congo Brazzaville and Congo Kinshasa are quite large.

See the INSEE link above.

Wide-O
25-11-10, 00:15
Both communities from Congo Brazzaville and Congo Kinshasa are quite large.

See the INSEE link above.

Doe ik morgen (geen Excel op de Mac hier...) Nou ja, Frans was in beide gemeenschappen de voertaal (de koloniale dan). Brazzaville was FR. kolonie toch?

Zeg, had jij niet meer berichten? Nieuwe account? :strik:

Paris.Casa
25-11-10, 00:24
Doe ik morgen (geen Excel op de Mac hier...) Nou ja, Frans was in beide gemeenschappen de voertaal (de koloniale dan). Brazzaville was FR. kolonie toch?

Zeg, had jij niet meer berichten? Nieuwe account? :strik:

Brazzaville was a French colony, indeed.

I did not post for a while...So, I could remember neither my password nor the email address initially provided.

super ick
25-11-10, 10:46
Bron?

Hoeveel? :hihi:

Jaja in mijn enthousiasme heb ik er 3 nulletjes teveel bij gezet.
Puur een tikfoutje.

super ick
25-11-10, 11:02
:hihi: Jij ook al zo pragmatisch?

Wat is dat toch dat jij niet kan uitstaan dat mensen meer van de wereld gezien hebben, en er meer van weten, dan jij? En dan begint te schelden?

Analfabete kleuter. There, I said it :ego:

Meer van de wereld gezien? Hmmmmmm, ik zou niet te snel conclusies trekken. Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik heb 17 jaar bij de marine gediend. Toen was het nog varen ipv schilderen.
Indonesie, Australie, VS, Afrika, Midden Oosten, Antarctica, Noorwegen, Ijsland, Egypte, Israel.
Meer van weten uit boekjes dat geloof ik wel. Maar meer gezien en 'opgesnoven'?
Ik heb ook meer ellende gezien dan een mens lief is.

Volgens mijn bron bestaat de bevolking van Benin voor een kwart uit moslims.
Ik reageerde zo omdat ik jou regelmatig Sjon de huid vol heb 'zien' schelden over dergelijke 'los uit de pols' geuite 'feiten'.

'Kleuters' waren er niet veel. Die tref ik vooral aan op internetfora.