PDA

Bekijk Volledige Versie : Saudische lesstof op scholen in GB



knuppeltje
22-11-10, 13:19
In Groot-Brittanië wordt op zo'n veertig scholen Saudische lesmateriaal gebruikt met daarin antisemitische en homofobe opvattingen. dat onthult BBC Panorama in een documentaire die vanavond op tv is.

In de boeken staat dat Joden er als apen en varkens uit kunnen zien. Homo's zouden ter dood moeten worden gebracht. Ook staat in het lesmateriaal dat bij dieven een hand of voet moet worden afgehakt. Er wordt bij uitgelegd hoe dat moet worden gedaan.

De scholen, waar 5000 kinderen 's avonds en in het weekend les krijgen, hebben banden met de Saudische ambassade. Die zegt in een reactie dat de teksten uit hun context zijn gehaald.

De Britse overheid vindt het lesmateriaal ontoelaatbaar en onderzoekt of de onderwijsinspectie kan ingrijpen. (NOS Nieuws)

Sjezus, het is niet te hopen wij hier ook van dat soort achterlijke avondschooltjes hebben. :schreeuw:

rbn
22-11-10, 13:31
In de boeken staat dat Joden er als apen en varkens uit kunnen zien.

Sjezus, het is niet te hopen wij hier ook van dat soort achterlijke avondschooltjes hebben. :schreeuw:

helaas voor je, maar in nederland wordt bijna elk kind van jongs af aan gehersenspoeld op school dat niet alleen de joden maar ook alle andere bevolkingsgroepen vd apen afstammen..

knuppeltje
22-11-10, 13:39
helaas voor je, maar in nederland wordt bijna elk kind van jongs af aan gehersenspoeld op school dat niet alleen de joden maar ook alle andere bevolkingsgroepen vd apen afstammen..

Misschien op jouw school, maar als het goed is niet, of je hebt niet goed opgelet, of zelfs gespijbelt. Als het goed is, dan onderwijzen ze kinderen dat wij via aapachtigen, hoogst waarschijnlijk mensapen weer via reptielen van eencelligen afstammen. Maar dat is dus iets heel anders, ook anders dan dat de mens over pakweg een miljoen of wat jaar zal zijn.
Voortaan beter opletten dus. :denk:

rbn
22-11-10, 13:46
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/07_02/evolution_468x264.jpg

Pizzaman
22-11-10, 14:04
http://www.listicles.com/wp-content/upload/evolution.jpg

http://www.kevincharnas.com/uploaded_images/EvolutionOfMan-pig-789071.jpg

http://funnytogo.com/pictures/evolution/evolution12.jpg

naam
22-11-10, 15:09
Wat mis ik nou op die plaatjes?

Wide-O
22-11-10, 15:18
Wat mis ik nou op die plaatjes?

Een link? :rood:

The_Grand_Wazoo
22-11-10, 15:21
Wat mis ik nou op die plaatjes?

Vrouwen?
Nee joh, die komen uit de bloemkool.

Max Stirner
22-11-10, 16:39
In Groot-Brittanië wordt op zo'n veertig scholen Saudische lesmateriaal gebruikt met daarin antisemitische en homofobe opvattingen. dat onthult BBC Panorama in een documentaire die vanavond op tv is.

In de boeken staat dat Joden er als apen en varkens uit kunnen zien. Homo's zouden ter dood moeten worden gebracht. Ook staat in het lesmateriaal dat bij dieven een hand of voet moet worden afgehakt. Er wordt bij uitgelegd hoe dat moet worden gedaan.

De scholen, waar 5000 kinderen 's avonds en in het weekend les krijgen, hebben banden met de Saudische ambassade. Die zegt in een reactie dat de teksten uit hun context zijn gehaald.

De Britse overheid vindt het lesmateriaal ontoelaatbaar en onderzoekt of de onderwijsinspectie kan ingrijpen. (NOS Nieuws)

Sjezus, het is niet te hopen wij hier ook van dat soort achterlijke avondschooltjes hebben. :schreeuw:



"In a written response, the Saudi embassy said such materials were often taken out of context and often referred to historical descriptions."

Harabd1
22-11-10, 17:34
Dat op scholen verschillende informatie gegeven kan worden, is normaal. Op Christelijke scholen worden over niet-Christenen ook anders gedacht dan bv op openbare scholen, die gelovigen als achterlijk neerzetten

Maar wat in Engeland gaande is, is zoals in de rest van Europa, een hetze tegen de Islam en daarbij worden zulke verhalen uit hun context gelicht om opnieuw een argument te hebben voor de stijd tegen Islam en Moslims, want boeken in het reguliere onderwijs, die de achterlijkheid beschrijven van Afrikanen en Moslims worden niet genoemd. Deze volkeren worden als zielig en als dom beschreven in de teksten

Het is bekend dat in het Europees onderwijs de andere volkeren als minderwaardig worden neergezet in schoolboeken. En dat al honderden jaren lang.

En nu nog steeds. Dat is ook een van de reden dat ik uit het ondewijs ben gegaan, omdat racistische literatuur( o.a de geschiedenisboeken) gebruikt worden ten aanzien van andere volkeren en met name naar Moslims en mensen van het Midden Oosten, Indianen en Afrika

De arrogante Europese houding is de drijfsfeer van de Europesse mens

Jezus heeft daarover een goede opmerking geplaatst.

De westerse mens is als het graf. Mooi opgemaakt van buiten,maar verrot van binnen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
22-11-10, 18:05
http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2007/07_02/evolution_468x264.jpg


Waarom loop jij achteraan????:stout:

super ick
22-11-10, 18:07
Dat op scholen verschillende informatie gegeven kan worden, is normaal. Op Christelijke scholen worden over niet-Christenen ook anders gedacht dan bv op openbare scholen, die gelovigen als achterlijk neerzetten

Maar wat in Engeland gaande is, is zoals in de rest van Europa, een hetze tegen de Islam en daarbij worden zulke verhalen uit hun context gelicht om opnieuw een argument te hebben voor de stijd tegen Islam en Moslims, want boeken in het reguliere onderwijs, die de achterlijkheid beschrijven van Afrikanen en Moslims worden niet genoemd. Deze volkeren worden als zielig en als dom beschreven in de teksten

Het is bekend dat in het Europees onderwijs de andere volkeren als minderwaardig worden neergezet in schoolboeken. En dat al honderden jaren lang.

En nu nog steeds. Dat is ook een van de reden dat ik uit het ondewijs ben gegaan, omdat racistische literatuur( o.a de geschiedenisboeken) gebruikt worden ten aanzien van andere volkeren en met name naar Moslims en mensen van het Midden Oosten, Indianen en Afrika

De arrogante Europese houding is de drijfsfeer van de Europesse mens

Jezus heeft daarover een goede opmerking geplaatst.

De westerse mens is als het graf. Mooi opgemaakt van buiten,maar verrot van binnen.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ja die westerse mens dat is me er eentje.
Voor jou is er vast nog wel plaats in het beloofde land.

tanger'73
22-11-10, 18:33
Kennelijk is de mens nog steeds bezig te bepalen een mens of een diersoort te zijn?

Max Stirner
22-11-10, 19:30
uit hun context gelicht __________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl


:engel:

..

Wide-O
22-11-10, 19:44
Kennelijk is de mens nog steeds bezig te bepalen een mens of een diersoort te zijn?

Het kan beide tegelijkertijd. :strik:

tanger'73
22-11-10, 20:17
Het kan beide tegelijkertijd. :strik:


Da's inderdaad een vreemde gewaarwording, vandaag de dag.

mark61
22-11-10, 20:55
op openbare scholen, die gelovigen als achterlijk neerzetten

Je liegt, idioot. Bron?


Maar wat in Engeland gaande is, is zoals in de rest van Europa, een hetze tegen de Islam en daarbij worden zulke verhalen uit hun context gelicht om opnieuw een argument te hebben voor de stijd tegen Islam en Moslims,

Je liegt, idioot. Ik zit net naar de BBC te kijken; het lesmateriaal voor zesjarigen bevat een invuloefening: 'Alle godsdiensten zijn vals behalve ... en als je je niet bekeert eindig je in .....'

De Saoedische ambassade beweert nu dat ze niets met die scholen te maken hebben, maar dat liegen ze. Een heel domme, opzichtige leugen.

Over homo's wordt meegedeeld dat ze gedood moeten worden, maar dat de geleerden van mening verschillen of dat door steniging, ophanging of van een rots werpen moet gebeuren.

Er staan plaatjes in van handen en voeten met een pijltje erbij waar precies moet worden gehakt.

Gestoord.

Liegen en draaien, daar is jullie goed in :hihi:

aboenoeh
22-11-10, 20:56
Kennelijk is de mens nog steeds bezig te bepalen een mens of een diersoort te zijn?
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

ik denk dat de westerling zijn keuze al heeft gemaakt


http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRxNeNq-0H5dqyfDIZRdD0I1XxNOyenUukcIji5ZKuiIjAjoUbPV9mnWyw Oxw
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

aboenoeh
22-11-10, 21:03
Je liegt, idioot. Bron?







Je liegt, idioot. Ik zit net naar de BBC te kijken; het lesmateriaal voor zesjarigen bevat een invuloefening: 'Alle godsdiensten zijn vals behalve ... en als je je niet bekeerd eindig je in .....'

ik heb ook gekeken en je liegt dat je blanker dan blank ziet
niet dat het me wat kan schelen



De Saoedische ambassade beweert nu dat ze niets met die scholen te maken hebben, maar dat liegen ze. Een heel domme, opzichtige leugen.

saoedis staan bekend om hun leugens zelfs hun geleerden geneeren zich niet voor deze onislamitische praktijken maar swat



Over homo's wordt meegedeeld dat ze gedood moeten worden, maar dat de geleerden van mening verschillen of dat door steniging, ophanging of van een rots werpen moet gebeuren.

ja, binnen de islamitische staat moeten janetten de dood tegemoet indien ze geen afdtand nemen van sodomie praktijken
en daar kunnen jullie niets aan veranderen
hoe harder jullie roepen hoe meer moslims bewust worden van de islamitische texten:wijs:



Er staan plaatjes in van handen en voeten met een pijltje erbij waar precies moet worden gehakt.

sow wat krepeer of legu er bij neer



Gestoord.

mensen die hun babys masaal hun eerste adem ontzeggen (afslachten )onder het mom van abortus vinden we meer dan gestoor



Liegen en draaien, daar is jullie goed in :hihi:

liegen hoort bij het westen en democratie
zonder leugens graakt niemand verkozen

is dit wat jullie de wereld willen opleggen????
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)

hp.........
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

super ick
23-11-10, 07:20
Je liegt, idioot. Bron?



Je liegt, idioot. Ik zit net naar de BBC te kijken; het lesmateriaal voor zesjarigen bevat een invuloefening: 'Alle godsdiensten zijn vals behalve ... en als je je niet bekeerd eindig je in .....'

De Saoedische ambassade beweert nu dat ze niets met die scholen te maken hebben, maar dat liegen ze. Een heel domme, opzichtige leugen.

Over homo's wordt meegedeeld dat ze gedood moeten worden, maar dat de geleerden van mening verschillen of dat door steniging, ophanging of van een rots werpen moet gebeuren.

Er staan plaatjes in van handen en voeten met een pijltje erbij waar precies moet worden gehakt.

Gestoord.

Liegen en draaien, daar is jullie goed in :hihi:

Niks a/h handje. Gewoon een verkeerde interppretatie van de Koran. Leg anders even uit hoe het echt zit.

knuppeltje
23-11-10, 09:14
Harabd1;4545183]Dat op scholen verschillende informatie gegeven kan worden, is normaal. Op Christelijke scholen worden over niet-Christenen ook anders gedacht dan bv op openbare scholen, die gelovigen als achterlijk neerzetten

Gewoon al dat bijzonder onderwijs de deur uit. Maar ja, als je dan dergelijke maffe avondschooltjes ervoor terug krijgt, dan schieten we er nog niks mee op.
Gewoon op alle lagere scholen onderwijs geven over godsdiensten en hun geschiedenis. Maak er maar een examenvak van, lijkt mij prima. Maar blijkbaar heb jij wel op een heel rare school gezeten, ergens midden in de rimboe?


En nu nog steeds. Dat is ook een van de reden dat ik uit het ondewijs ben gegaan, omdat racistische literatuur( o.a de geschiedenisboeken) gebruikt worden ten aanzien van andere volkeren en met name naar Moslims en mensen van het Midden Oosten, Indianen en Afrika

Had je er beter kunnen blijven, had je je aandeel in het tegenwicht kunnen leveren


De arrogante Europese houding is de drijfsfeer van de Europesse mens

Niets menselijk is de mens vreemd, van oost naar west en van zuid naar noord. Enige mensenkennis zou je goed doen.


Jezus heeft daarover een goede opmerking geplaatst.

De westerse mens is als het graf. Mooi opgemaakt van buiten,maar verrot van binnen.

Is dit een uitspraak van Jezus?

Die kende ik nog niet. :)

knuppeltje
23-11-10, 09:16
Kennelijk is de mens nog steeds bezig te bepalen een mens of een diersoort te zijn?

Je hebt er wel echt uiterst smerige varkens onder.

Wide-O
23-11-10, 09:21
Is dit een uitspraak van Jezus?

Die kende ik nog niet. :)

Jesus ook niet denk ik.

Witte78
23-11-10, 09:25
Liegen en draaien, daar is jullie goed in :hihi:

Ik vraag me af waar dat liegen vandaan komt. Is het omdat ze het er eigenlijk mee eens zijn maar liever niet hebben dat anderen het weten, of omdat ze niet kunnen accepteren dat er zulke lugubere zaken in naam van de islam aan kinderen word opgelegd?

Ik vrees voor het gezelschap hier het eerste.

knuppeltje
23-11-10, 09:27
Jesus ook niet denk ik.

Maar misschien had Jesus ook last van een korte-termijngeheugen?

Bofko
23-11-10, 09:42
Maar misschien had Jesus ook last van een korte-termijngeheugen?


De westerse mens bestond toen ook nog niet. Dus misschien was het een toekomstvisie van Jezus.

knuppeltje
23-11-10, 09:47
De westerse mens bestond toen ook nog niet. Dus misschien was het een toekomstvisie van Jezus.

Shit, je hebt gelijk.

Maar welke onverlaat heeft dan in godsnaam de westerse mens uitgevonden, en wanneer is dat gebeurd?
Heeft god dan even niet opgelet of zo? :maf2:

Bofko
23-11-10, 09:49
Shit, je hebt gelijk.

Maar welke onverlaat heeft dan in godsnaam de westerse mens uitgevonden, en wanneer is dat gebeurd?


Bij de splitsing van het Romeinse Rijk zijn die arrogante sujetten gewoon ontstaan.

reallife
23-11-10, 10:08
Jezus heeft daarover een goede opmerking geplaatst.

De westerse mens is als het graf. Mooi opgemaakt van buiten,maar verrot van binnen.
__________________


Iets van de klok horen luiden enz... :hihi:

knuppeltje
23-11-10, 10:08
Bij de splitsing van het Romeinse Rijk zijn die arrogante sujetten gewoon ontstaan.

Maar dat houdt weer in dat de arrogantie al in eerste instantie er bij de Romeinen inzat. Na de splitsing moet die arrogantie dus ook in beide delen zijn voortgezet. De evolutie is wat dat betreft niet in een van de twee delen gestopt, neem ik aan. :maf2:

reallife
23-11-10, 10:13
Maar dat houdt weer in dat de arrogantie al in eerste instantie er bij de Romeinen inzat.

Het heffen van belasting hebben wij iig wel geërfd.

H.P.Pas
23-11-10, 10:20
Shit, je hebt gelijk.

Maar welke onverlaat heeft dan in godsnaam de westerse mens uitgevonden, en wanneer is dat gebeurd?


Generaties van dienstplichtigen hebben met deze vraag geworsteld:

God schiep de mensen en de dieren
maar wie voor de duivel schiep de officieren ?

Officier is overigens het oudste beroep ter werdeld; dat is bekend neem ik aan.

knuppeltje
23-11-10, 10:20
Het heffen van belasting hebben wij iig wel geërfd.

De rotzakken, bah. :)

knuppeltje
23-11-10, 10:23
Officier is overigens het oudste beroep ter werdeld; dat is bekend neem ik aan.

Zijn blijkbaar hele volksstammen dus weer helemaal verkeerd voorgelicht. :fpotver:

reallife
23-11-10, 10:26
De rotzakken, bah. :)

Yep, hoewel ik zo een poosje in de belastingpapieren ga duiken om wat terug te vragen. Dat kan ook :hihi:

knuppeltje
23-11-10, 10:31
Yep, hoewel ik zo een poosje in de belastingpapieren ga duiken om wat terug te vragen. Dat kan ook :hihi:

Succes dame.

mark61
23-11-10, 13:30
Ik vraag me af waar dat liegen vandaan komt. Is het omdat ze het er eigenlijk mee eens zijn maar liever niet hebben dat anderen het weten, of omdat ze niet kunnen accepteren dat er zulke lugubere zaken in naam van de islam aan kinderen word opgelegd?

Ik vrees voor het gezelschap hier het eerste.

Mja soms, en hier inderdaad, het eerste denk ik. Die spagaat zie je bij Ibn Rushd ook altijd. Je cake willen houden en hem opeten. Je kan niet tegelijkertijd beestachtig barbaarse dingen aanhangen, en 'respectable' en 'aantrekkelijk' zijn voor een Europees publiek. Make your mind up :hihi:

Maar het tweede komt ook heel vaak voor. Dat verklaart denk ik de islamitische afdeling van de 9/11-complottheorieën.

Ach, het blijft gewoon spagaat. Emigreren zuigt.

mark61
23-11-10, 13:32
Maar dat houdt weer in dat de arrogantie al in eerste instantie er bij de Romeinen inzat. Na de splitsing moet die arrogantie dus ook in beide delen zijn voortgezet. De evolutie is wat dat betreft niet in een van de twee delen gestopt, neem ik aan. :maf2:

Romeinen zijn heidenen, dat weet iedereen. Dus arrogante slechterikken.

knuppeltje
23-11-10, 13:35
Romeinen zijn heidenen, dat weet iedereen. Dus arrogante slechterikken.

Volkomen terecht, dat ze hun rijk zijn kwijt geraakt.

super ick
23-11-10, 14:48
Ik vraag me af waar dat liegen vandaan komt. Is het omdat ze het er eigenlijk mee eens zijn maar liever niet hebben dat anderen het weten, of omdat ze niet kunnen accepteren dat er zulke lugubere zaken in naam van de islam aan kinderen word opgelegd?

Ik vrees voor het gezelschap hier het eerste.

Voor de meesten hier zal het eerste inderdaad gelden. Alleen confronteer hen er niet direct mee want dan draaien ze alle kanten op.

Zou het de wens van de ouders zijn om de kinderen dat deze shit over hun kinderen wordt uitgestort? Ligt het initiatief bij de school en weten de ouders van niets?
Slikken de ouders het voor zoete koek omdat de geestelijke het zegt?