PDA

Bekijk Volledige Versie : Achter de ondergaande horizon



aboenoeh
25-11-10, 18:41
Wat voor mij helemaal buiten kijf staat op dit moment is dat de regeringen van de VS, Groot-Brittannië en Israël de grootste bedreigingen zijn voor de mensheid overal op deze ronde en nog steeds draaiende planeet. De mensheid heeft altijd vijanden gekend. Soms was het een op hol geslagen krijgsheer of een tandem van landen in de greep van het nationalisme, soms was het georganiseerde religie. Soms waren ze het allemaal tegelijk en meer. Meestal gaat het om onwetendheid, hoe je het ook aankleedt. Wat was is bruikbaar omdat je er iets van kunt leren, maar... niets uit het verleden kan ooit zo zorgelijk zijn geweest als wat er nu gebeurt en wat dat betekent voor de toekomst.



Dit is wat ik geleerd heb en wat ik zie gebeuren...



De City in Londen is het financiële centrum van de wereld. Israël is geen land, maar een criminele organisatie. Amerika, land van de vrijheid, is nu een broeinest van tirannie en het beste bewijs dat tegengestelden elkaar aantrekken en elkaars plaatsen innemen. Natuurlijk, een land dat beweert gegrondvest te zijn op persoonlijke vrijheid en democratische principes die nooit echt bestaan hebben heeft nu het moment bereikt dat het wordt ontmaskerd als wat het altijd is geweest. Vraag het maar eens aan de originele inwoners van dat continent, of aan zwarten in Amerika of aan Chinese en Japanse immigranten.



Wat de waarheid achter 'de' Holocaust ook is, het is inmiddels duidelijk dat hetgeen het veroorzaakte in gang werd gezet en gefinancierd door vertegenwoordigers van dezelfde mensen die er nu een speciale slachtofferrol aan ontlenen.



Het werd georkestreerd om controle te verkrijgen over een bepaald stuk onroerend goed met als doel er een criminele organisatie op te zetten onder de dekmantel van een soevereine staat. Wat de waarheid achter 'de' Holocaust ook is, je ontkomt niet aan de conclusie dat wanneer je het strafbaar maakt om iets in twijfel te trekken er een goede reden moet zijn om het in twijfel te trekken.



Wat de waarheid achter 'de' Holocaust ook is, het is duidelijk dat het een industrie van intimidatie en chantage is geworden. Het is ook duidelijk dat het niet kan dat er vandaag ergens tussen de twee en tien keer zoveel Holocaust-overlevenden zijn als er op het moment van de bevrijding in de kampen werden aangetroffen. Wiskunde werkt zo niet.



Het is gruwelijke ironie dat vandaag de dag de slachtoffers van toen een gevangen bevolking hetzelfde aandoen waarvan ze beweren dat het toentertijd hen werd aangedaan. Er is geen rechtvaardiging en er zijn geen argumenten of excuses die kunnen worden aangewend ter verdediging van dit boosaardige gedrag. Het is wat het is.



Breek je hoofd er maar niet over hoe het mogelijk is dat mensen zich zo gedragen. Het zijn geen mensen. De regeringen van de VS, Engeland en Israël zijn in handen van psychopaten en hoeren. Het is waar dat er elders ook draconische en slechte regeringen zijn. Het is waar dat er overal op deze planeet huiveringwekkende creaturen aan het werk zijn, maar... zij bedreigen niet de hele wereld. Zij manipuleren niet de hele wereld. Zij zijn niet in staat wereldwijde terreur te financieren en het vervolgens op de moslims te steken om zo systematisch miljoenen mensen te kunnen uitroeien.



Waarom zijn moslims het doelwit? Ze zijn tegen woekeren, dat is al één ding en... ze gaan niet vrijwillig naar de vleespotten en amusementcentra, geleid door diegenen die hen willen vernietigen en die al deze verlokkingen gebruiken om alle anderen te te bedwelmen en tot slaaf te maken. Moslims erkennen tijdelijke autoriteit niet als de hoogste rechtbank.



Zijn er corrupte en gewelddadige moslims? Uiteraard. Hetzelfde kan gezegd worden van Hindoes en Boeddhisten. Het Christendom, als organisatie, is al lang twee handen op een buik met de tijdelijke autoriteit.



Moslims worden gezien als een bedreiging voor de belangen van de multinationals en de banken, druk als deze zijn met de wereld in hun macht te krijgen, omdat ze het spel niet mee willen spelen. Buiten het feit dat de Saoedies de baas zijn in Hollywood (grinnik, hint, knipoog) houden ze zich over het algemeen ver van deze zintuiglijke magie. Hun wereld draait niet om de commerce. Ze zijn geen aanbidders van de bedrijfsgoden. Er is meer dan dat, maar jullie weten allemaal wat dat is, dus daar hoeven we het niet over te hebben.



Mensen van een gevangen volk vermoorden voor hun lichaamsdelen, je eigen land aanvallen en de mensen vermoorden die je gezworen had te beschermen in een poging ze gevangen te houden in angst voor een gefabriceerde vijand, met persoonlijke macht en persoonlijk gewin als enig doel zijn slechts enkele van de kenmerken en wonderlijke dingen van deze tijd.



Het aanvallen van andere landen, die je de schuld had gegeven van de dingen die jezelf gedaan had, om ze te plunderen maar ook om te profiteren van de vruchten van de oorlog en de verkoop van wapens zijn enkele andere kenmerken en wonderlijke dingen.



De voedselproductie controleren, terwijl je de natuurlijke kwaliteiten van het voedsel bederft zodat je de prijs kunt controleren en de consumenten de maat kunt nemen is een ander wonderlijk ding.



De wereld verzuipen in gevaarlijke farmaceutische producten, terwijl je tegelijkertijd de illegale drugshandel controleert is weer een ander wonderlijk ding.



Maar het meest wonderlijke is dat het de normale gang van zaken is en dat de protagonisten gezien worden als de leiders en de hoeders van de mensheid. Dit zijn enkele van de dingen die ik heb geleerd en gezien.



Israël zou Iran al lang hebben aangevallen, maar iemand of meerdere iemanden belemmeren en hinderen ze, en men zou vermoeden dat Obama daar een rol in speelt. De waarheid is dat hoewel politieke leiders 90% corrupt zijn en 90% blind, de overblijvende 10% van hun karakter en eigenschappen wel een effect heeft op hoe de dingen verlopen, dus... het is niet zo vergezocht om te verwachten dat de maffiosi van het grootste misdaadsyndicaat ter wereld (dat doet alsof het een land is) zijn vertrek al gepland hebben. Het is niet vergezocht om je voor te stellen dat ze dit eerder al in gedachten hadden, want hoe anders kun je de aanwezigheid van een mestkever als Joe Biden op de stoel van vice-president verklaren? Hij begint elke dag meer op L.B Johnson te lijken, wachtend tot Mannlicher Carcano zijn naam noemt. Misschien kunnen we de nare, uitverkochte opportunisten in twee specifieke kampen indelen: sukkels en klootzakken. Maar als je iets positiefs over Biden kunt zeggen is het ... dat hij geen sukkel is.



Maar het is moeilijk te voorspellen wat er gaat gebeuren en we kunnen het allemaal fout hebben. Het kan allemaal, maar... verkeerd zitten over het verleden en het heden is net zo'n indrukwekkende prestatie als de toekomst voorspellen en toch slagen heel wat mensen daar elke dag in.



Waarom blijven we maar steeds dezelfde, oude leugens geloven, trappen we steeds in dezelfde verleidingen en blijven we maar steeds dezelfde fouten maken, dag na dag van een gecompromitteerd en onbevredigend bestaan? Waarom straffen we onszelf en elkaar zo ongenadig? Waarom staan we erbij en kijken we toe hoe in onze naam onrecht wordt gedaan, of erger nog: juichen we het toe?



Waarom vernederen we onszelf ten opzichte van elkaar en brengen we degenen die ons dierbaar zijn in moeilijkheden terwijl we waardeloze rommel en tijdelijke idylles najagen met vreemdelingen die vreemdelingen hadden moeten blijven, maar er voor zorgen dat we zelf vreemdelingen worden? Noch een land noch een persoon vervalt in slavernij zolang ze meester over zichzelf zijn en voortdurende waakzaamheid een innerlijke aangelegenheid is.



Ik heb in mijn leven domme dingen gedaan doordat ik werd misleid door anderen en door mezelf. Vaak kwam daar iets goeds uit voort omdat ik ervan leerde en “het leuke eraf is” zoals mijn vriend BB zou zeggen.



Tegenwoordig ben ik vol bewondering voor hen die zo veel meer macht, invloed en mogelijkheden hebben dan ik en het nog steeds niet snappen. Ze hebben het voordeel van dat geweldige onderwijs en al die slimme adviseurs en experts en ze snappen het gewoon niet. Ze snappen het niet, maar... ze gaan het wel snappen. Ze gaan het snappen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl