PDA

Bekijk Volledige Versie : Lucassen (pvv) is nog steeds een uikeringstrekker (en oplichter)



Joesoef
26-11-10, 07:09
Lucassen in de schulden: zou nog uitkering ontvangen

Van onze verslaggevers Merijn Rengers, John Schoorl − 26/11/10, 06:26

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1064714/2010/11/26/Lucassen-in-de-schulden-zou-nog-uitkering-ontvangen.dhtml



DEN HAAG - PVV-Kamerlid Eric Lucassen wordt al zeven jaar achtervolgd door gerechtelijke deurwaarders en incassobureaus vanwege achterstallige betalingen en het niet nakomen van financiële verplichtingen. Ook staat hij bij uitkeringsinstantie UWV te boek als ontvanger van een uitkering.



Dat staat in documenten die in het bezit zijn van de Volkskrant. Hieruit blijkt dat zijn financiële problemen structureel zijn en nog steeds voortduren.

Ernstige situatie
Hoeveel Lucassen in totaal aan schulden heeft uitstaan, is niet bekend. Wel dat de situatie ernstig is. In een recent rapport over zijn kredietwaardigheid wordt het Tweede Kamerlid aangeduid als een 'hoog risico', over wie informatie op persoonsniveau wordt bijgehouden.

Lucassen wil niets zeggen over zijn financiële situatie. Die noemt hij 'privé'. Dat hij nu een uitkering zou hebben, is volgens hem 'niet waar' en 'een misverstand'. Hij zwijgt over een eventueel uitkeringsverleden.

Lucassen raakte vorige week in opspraak door een verzwegen veroordeling in 2002 wegens ontucht als sergeant van de Koninklijke Landmacht met een ondergeschikte. Ook bleek toen dat hij twee boetes had moeten betalen vanwege het terroriseren van zijn buurtbewoners in Haarlem.

Niets verteld aan partijleider
Lucassen had over deze vergrijpen niets verteld aan zijn partijleider, Geert Wilders, die achteraf verklaarde zich 'oneerlijk bejegend' te voelen. Desondanks mocht Lucassen van hem in de Tweede Kamer blijven. Hij betuigde spijt, en moest als straf zijn woordvoerderschappen op de terreinen 'wijken' en 'defensie' inleveren.

Op alle adressen waar Lucassen sinds 2003 woonde, heeft hij betalingsproblemen gehad. In 2003 en 2004 kreeg hij deurwaarders over de vloer in Amsterdam. Na zijn verhuizing naar Haarlem, eind 2004, kreeg de PVV'er één deurwaarder over de vloer en werden zes meldingen over hem gedaan door incassobureaus.

Eind 2009 verhuisde hij naar Zandvoort, maar daarmee kwam geen einde aan zijn financiële problemen. Twee weken geleden nog stelden twee incassobureaus hem een ultimatum. Ze vorderen samen circa 25 duizend euro van hem - onder meer vanwege een niet terugbetaalde autofinanciering. Als Lucassen zijn schulden niet binnen vijf dagen zou voldoen, dan volgden repercussies.

Uitkering
De PVV'er is ook in beeld bij uitkeringsinstantie UWV. Twee weken geleden, op 12 november, kreeg hij een brief van het UWV waarin staat dat hij een uitkering van de instantie ontvangt. Lucassen wordt opgeroepen eventuele veranderingen in zijn persoonlijke situatie door te geven. Die kunnen namelijk gevolgen hebben voor zijn uitkering, aldus het UWV. Het cv van de 36-jarige Zandvoorter vermeldt nergens dat hij een uitkering heeft ontvangen.

Voorts blijkt uit de documenten dat Lucassen in 2005 een salaris heeft ontvangen van de Shield Group. Dat is een in Amsterdam en Rotterdam gevestigd bureau met internationale vertakkingen dat beveiligers en bodyguards levert. Ook over deze arbeidsrelatie vermeldt zijn cv niets.

Lucassen zegt nu dat hij inderdaad verbonden is geweest aan de Shield Group.

Joesoef
26-11-10, 07:10
Verklaard waarom hij niet opstapte, geld :slaap:

Soldim
26-11-10, 07:18
Om niet nog een PPV topic te openen, ik vond het citaat van Biskop wel vattend:



Biskop mocht dinsdag bij de fractievergadering de opening uitspreken en deed dat met een filosofisch getinte beschouwing. 'We leven in turbulente tijden', aldus Biskop. 'Maar zijn er ooit andere geweest?'
'Om het tijdsbeeld te duiden', citeerde hij vervolgens uitgebreid Menno ter Braak.

Die schreef in 1937 onder meer over 'een politieke beweging die niets anders doet dan ressentiment exploiteren'; die was bezig 'met het stimuleren van boosheid, niet werkelijk geïnteresseerd in oplossingen en zonder ideeën. Een beweging die ook geen oplossingen wil, omdat ze de misstanden nodig heeft om te kunnen blijven schelden en haten (...) Het maatschappelijk ressentiment wordt botgevierd op een zondebok die de schuld krijgt van alles. Tegelijk beschouwt deze beweging zichzelf als het eeuwige slachtoffer van 'links' of 'de elite', en koestert ze een diepe weerzin jegens intellectuelen, kosmopolieten en iedereen die en alles wat 'anders' is...'

Joesoef
26-11-10, 08:11
Lucassen zegt nu dat hij inderdaad verbonden is geweest aan de Shield Group.


Shield Groups Security (SGS) was an Iraqi (http://en.wikipedia.org/wiki/Iraq) company that provided protection for businesses and organizations.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shield_Group_Security

Joesoef
26-11-10, 08:35
Partij
Van
Veranderingen


De veranderingen zijn vet aangegeven.
1. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging, ontucht, strcuturele wanbetaler, mogelijk uitkeringsfraude
2. Hero Brinkman – bedreiging, openlijke geweldpleging, vluchten voor de politie, het verkeer in gevaar brengen, rijden onder invloed
3. Jhim van Bemmel - faillisementsfraude, herhaalde valsheid in geschriften
4. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging. Wil een schikking treffen voor iets dat hij zegt niet te hebben gedaan
5. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalken, wanbetalen, cv fraude
6. James Sharpe - grootschalige oplichting met telefoondating. Tweemaal veroordeeld. Wil rehabilitatie
7. Mellony van Hemert – cv fraude
8. Arjan Brogt – oplichting
9. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit

Olive Yao
26-11-10, 08:38
Om niet nog een PPV topic te openen, ik vond het citaat van Biskop wel vattend:

Inderdaad, beter niet nog een pvv topic.

Treffender kan het niet.
En inmiddels is de beweging ook financieel afhankelijk van ressentiment.


Partij
Van
Veranderingen


De veranderingen zijn vet aangegeven.
1. Eric Lucassen - bedreiging, openlijke geweldpleging, ontucht, strcuturele wanbetaler, mogelijk uitkeringsfraude
2. Hero Brinkman – bedreiging, openlijke geweldpleging, vluchten voor de politie, het verkeer in gevaar brengen, rijden onder invloed
3. Jhim van Bemmel - faillisementsfraude, herhaalde valsheid in geschriften
4. Marcial Hernandez – openlijke geweldpleging. Wil een schikking treffen voor iets dat hij zegt niet te hebben gedaan
5. Dion Graus – openlijke geweldpleging, stalken, wanbetalen, cv fraude
6. James Sharpe - grootschalige oplichting met telefoondating. Tweemaal veroordeeld. Wil rehabilitatie
7. Mellony van Hemert – cv fraude
8. Arjan Brogt – oplichting
9. Gidi Markuszower – verboden wapenbezit

Plus Ali's leugens.

super ick
26-11-10, 08:52
Ik heb ergens een stukje van een amateurpsycholoog gelezen. Ik ben de bron vergeten maar in geval van anti-Wilders sentiment kraait daar hier toch niemand naar.

Wilders staat onder 24-uurs bewaking. Zijn contacten met de buitenwereld zijn zo beperkt. De enigen waar hij een regelmatig, niet politiek contact mee heeft zijn die bewakers.
Dat zou zijn voorkeur verklaren voor de wat bonkige types die neigen naar geweld.

Psochlogie van de koude grond, slaat werkelijk nergens op. Maar ik las het en dacht, he daar zijn ze op maroc.nl vast blij mee. Wilders lijdt aan een soort Stockholmsyndroom.

Waarom wordt hij ook al weer bewaakt? Wat is er zo veranderd in Nederland dat een politicus 24/7 bewaakt moet worden?
Wat is er destijds gebeurt met de vrouw van Hans Janmaat?
Waar is Pim Fortuijn gebleven?
Was het niet Aad Kosto? De staatssecretaris met die bomaanslag?

Olive Yao
26-11-10, 08:57
Ik heb ergens een stukje van een amateurpsycholoog gelezen. Ik ben de bron vergeten maar in geval van anti-Wilders sentiment kraait daar hier toch niemand naar.

Wilders staat onder 24-uurs bewaking. Zijn contacten met de buitenwereld zijn zo beperkt. De enigen waar hij een regelmatig, niet politiek contact mee heeft zijn die bewakers.
Dat zou zijn voorkeur verklaren voor de wat bonkige types die neigen naar geweld.

Psochlogie van de koude grond, slaat werkelijk nergens op. Maar ik las het en dacht, he daar zijn ze op maroc.nl vast blij mee. Wilders lijdt aan een soort Stockholmsyndroom.

Waarom wordt hij ook al weer bewaakt? Wat is er zo veranderd in Nederland dat een politicus 24/7 bewaakt moet worden?
Wat is er destijds gebeurt met de vrouw van Hans Janmaat?
Waar is Pim Fortuijn gebleven?
Was het niet Aad Kosto? De staatssecretaris met die bomaanslag?

Snap je punt, mee eens, vind wel dat Wilders zelf deel is van het probleem door te polariseren en niet met echte oplossingen te komen.

super ick
26-11-10, 09:11
Ik hoorde net Rita Verdonk op de radio. Wat een achterlijke simplist is dat!

Schoot mij ineens te binnen dat zij, vlak nadat ze de VDD uitgeschopt werd (of zich eruit had laten schoppen) ook op zo'n 20 zetels in de peilingen stond.
Moet er niet aan denken dat we rond die hadden moeten stemmen.

Soldim
26-11-10, 09:35
Ik heb ergens een stukje van een amateurpsycholoog gelezen. Ik ben de bron vergeten maar in geval van anti-Wilders sentiment kraait daar hier toch niemand naar.

Wilders staat onder 24-uurs bewaking. Zijn contacten met de buitenwereld zijn zo beperkt. De enigen waar hij een regelmatig, niet politiek contact mee heeft zijn die bewakers.
Dat zou zijn voorkeur verklaren voor de wat bonkige types die neigen naar geweld.


Volkskrant van de week; het stukje werd geschreven door Meindert Fennema.

super ick
26-11-10, 09:47
Snap je punt, mee eens, vind wel dat Wilders zelf deel is van het probleem door te polariseren en niet met echte oplossingen te komen.

ALs het zo simpel ligt, waar zijn onze politici dan? Die zijn de laatste tijd alleen reactief met Wilders bezig.

Wilders bepaalt de norm. Alles wat hij zegt of wat er rondom de PVV gebeurt domineert de dag erna het nieuws.

Nu heeft Wilders zgn. een visie (hoe achterlijk en onwaar je die ook mag vinden) en de anderen reageren op hem i.pv. de eigen koers te varen en er een inhoudelijke visie tegenover te zetten. Verder dan 'de boel bij elkaar houden' lees of hoor je niet meer.
Wilders zet de lijnen uit. Hij heeft het initiatief. Hij is de dominante factor.

Waar was het zgn. linkse gedachtengoed toen,
De telefonie vermarkt werd, en wij ons allemaal scheel gingen betalen,
de energie vermarkt werd en wij ons allemaal scheel gingen betalen,
de gezondheidszorg vermarkt werd en wij ons allemaal scheel gingen betalen?

Banken maken intussen weer mooie winsten door de renteverlagingen in eigen zak te steken (zo werkt de vrije markt niet!!!!!!).
Als de miljardenwinst van de laatstse jaren niet in de zakken van een heel klein groepje mensen, die al stinkend rijk waren, was verdwenen maar wat eerlijker was verdeeld dan was er helemaal geen crisis. Niemand die diezelfde rijken nu durft te sommeren over de brug te komen. Wel de lusten maar bij eventuele lasten trekken ze hun handen er vanaf. Inmiddels staan ze weer vooraan en verdienen gewoon weer miljarden.
Angst om de financiele mannetjes eens aan te pakken en die markt te hervormen is op niets gebaseerd enkel op gebrek aan visie en durf. Anders gaan ze naar het buitenland is het enige gehoorde kulargument. Alsof de economie van hen afhankelijk ipv andersom. Inmiddels weten we toch beter zou je zeggen? De economie draaid momenteel ook niet dankzij hen maar ondanks hen.

Waarom geloven mensen toch die vergrijzingsshit massaal? Waarom slikken 'wij' dat simplistische verhaal van 1 moet straks werken voor 2? Alsof onze economie in de tussentijd niet veel groter geworden is, er in de tussenliggende periode niet enorm veel meer verdient is. Alsof iedereen aan de soort lopende band staat en de enige manier om 2 keer zoveel te verdienen is de lopende band 2 keer zo snel te zetten. Alsof er geen automatisering plaats gevonden heeft die grotere volumes mogelijk gemaakt heeft. Wat een belachelijk verhaal.
Als er politici met visie hadden gezeten dan hadden die met gemak een AOW-pot kunnen creeren. Er is meer dan zat geld voor verdient. Door dezelfde mensen die straks op een houtje moeten bijten.

Wat mij ergert is dat er net gedaan wordt alsof het ons allemaal overkomt terwijl het een kwestie is (geweest?) van keuzes maken.

knuppeltje
26-11-10, 11:06
ALs het zo simpel ligt, waar zijn onze politici dan? Die zijn de laatste tijd alleen reactief met Wilders bezig.

Alleen die verdomde zogenaamde linkse kerk toch?

Tja, de VVD en het CDA eigenlijk ook wel, die hebben zich aan hem verkocht. Die mogen elke maandagmorgen weer bij een kopje thee aan hem vragen wat ze de verdere week weer mogen doen. :maf2:

rbn
26-11-10, 11:22
De PVV'er is ook in beeld bij uitkeringsinstantie UWV. Twee weken geleden, op 12 november, kreeg hij een brief van het UWV waarin staat dat hij een uitkering van de instantie ontvangt.

als dit echt zo is dan is dat oplichting lijkt me en dan kan wilders hem niet langer in de fractie houden..

rbn
26-11-10, 12:03
wilders lijkt in het nauw gedreven en geeft de media de schuld:

Wilders is media 'spuugzat' en wil rust

Geert Wilders laat vrijdag weten dat hij genoeg heeft van 'het gewroet van de media in het verleden van PVV'ers'. De PVV-leider spreekt van 'een ordinaire heksenjacht'.

Wilders belooft 'zaken aan te pakken als PVV'ers fouten hebben gemaakt'. "Maar de hyperige media kunnen even de diepvries in wat mij betreft. Ik wil dat de rust terugkeert en reageer niet meer op ieder incident. Ik ben het inmiddels spuugzat", laat de PVV-leider per sms weten.

Wilders wil dus niet zeggen wat hij vindt van de onthullingen over zijn Kamerleden Hero Brinkman en Eric Lucassen, en of hij maatregelen tegen hen neemt. Van Brinkman bleek donderdagavond dat hij in 2001 op de vlucht is geslagen voor een politiecontrole. Lucassen wordt volgens de Volkskrant van vrijdag al jaren achtervolgd door deurwaarders, omdat hij in grote financiële problemen verkeert. Ook zou hij als Kamerlid nog een uitkering van het UWV ontvangen.

Lucassen kwam eerder in opspraak vanwege een veroordeling in 2002 wegens ontucht als sergeant van de landmacht met twee ondergeschikten. Hij had die veroordeling voor Wilders verzwegen, evenals twee boetes voor het terroriseren van buurtbewoners in Haarlem. Lucassen is aangebleven als PVV-Kamerlid, maar mag van Wilders nergens meer het woord over voeren. Als Lucassen of een ander uit de PVV-fractie zou worden gezet, is er geen meerderheid meer voor het kabinet in de Tweede Kamer.

Brinkman kwam eerder in de publiciteit omdat hij in 2009 in het Haagse perscentrum Nieuwspoort een barman zou hebben geslagen. Brinkman ontkende dat, maar gaf wel toe een drankprobleem te hebben.

De afgelopen tijd zijn nog diverse andere PVV-Kamerleden in opspraak gekomen na onthullingen over hun verleden. Kamerlid James Sharpe stapte op nadat bekend was geworden dat hij directeur was geweest van een bedrijf dat in Hongarije was beboet voor het misleiden van consumenten. Ook waren er beschuldigingen van mishandeling tegen Sharpe.

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/article3313828.ece/Wilders_is_media__spuugzat__en_wil_rust.html

Eke
26-11-10, 12:04
als dit echt zo is dan is dat oplichting lijkt me en dan kan wilders hem niet langer in de fractie houden..

Kan Wilders Lucassen sowieso in de fractie houden ? Goede vraag rbn.

De man's ogen (geldzucht) zijn groter dan z'n portemonnee.......dat maakt hem makkelijk omkoopbaar.

Daar komt bij dat hij lak heeft aan bepaalde normen en waarden als het hem maar plezier/voordeel oplevert. (meisje van 17 plus "afzeiken" en intimideren van buurtbewoners)

Hij stelt zichzelf nummer 1 en is niet cooperaTIEF.. anders zou hij wel plaats gemaakt hebben voor een nieuw kamerlid.

Pffffffffffffffffff.....

Soldim
26-11-10, 12:56
Kan Wilders Lucassen sowieso in de fractie houden ? Goede vraag rbn.

De man's ogen (geldzucht) zijn groter dan z'n portemonnee.......dat maakt hem makkelijk omkoopbaar.

Daar komt bij dat hij lak heeft aan bepaalde normen en waarden als het hem maar plezier/voordeel oplevert. (meisje van 17 plus "afzeiken" en intimideren van buurtbewoners)

Hij stelt zichzelf nummer 1 en is niet cooperaTIEF.. anders zou hij wel plaats gemaakt hebben voor een nieuw kamerlid.

Pffffffffffffffffff.....

Wilders kan hem uit de fractie zetten; Lucassen zou wel zijn kamerlidmaatschap behouden. Omdat hij zo op geld gefixeerd schijnt, lijkt het me oonwaarschijnlijk dat hij het kabinet zal laten vallen als het daarop aan komt. Nieuwe verkiezingen betekenen dat hij zijn baantje kwijt is.....

tanger'73
26-11-10, 13:14
Bijklussen in de tweede Kamer naast een uitkering moet kunnen. Wat nou nevenfuncties en commissariaten als je dubbelop en royaal uit diezelfde kist kunt vreten. :haha:

tanger'73
26-11-10, 13:18
Snap je punt, mee eens, vind wel dat Wilders zelf deel is van het probleem door te polariseren en niet met echte oplossingen te komen.



'K vind het knap dat Wilders aan zijn hele retoriek die hij nu met zijn gaies linearecta het toiletpot in kan pleuren, nog geen hartaanval heeft opgelopen.

tanger'73
26-11-10, 13:23
als dit echt zo is dan is dat oplichting lijkt me en dan kan wilders hem niet langer in de fractie houden..

Ja, frauderen met uitkeringen is kennelijk niet volgens de PVV louter een Marokkanen aangelegenheid. Die doen het helemaal fout, je moet net als de PVV je eerst parlementair onschendbaar maken voordat je iets onbezorgd kunt uitvreten.

Joesoef
26-11-10, 13:25
Vraag mij af hoe de PVV gaat reageren bij eventuele strafvervolging, aanklacht door om en uitspraak rechtbank. Zijn ze dan ook tegen taakstraffen, lage straffen vrijspraak wegens vormfouten/ gebrek aan bewijs?

Slinger
26-11-10, 13:32
Ja, frauderen met uitkeringen is kennelijk niet volgens de PVV louter een Marokkanen aangelegenheid. Die doen het helemaal fout, je moet net als de PVV je eerst parlementair onschendbaar maken voordat je iets onbezorgd kunt uitvreten.

Denk na voordat je een bericht plaatst.

Eke
26-11-10, 13:46
. Omdat hij zo op geld gefixeerd schijnt, lijkt het me oonwaarschijnlijk dat hij het kabinet zal laten vallen als het daarop aan komt.

Op dit moment lijkt het puur hypothetisch, maar hij zou meer geld geboden kunnen krijgen dan dat hij verdient in de komende jaren..iemand die er belang bij heeft dat het kabinet valt of een persoon die GW zelf te grazen wil nemen. Het gaat mij erom dat hij omkoopbaar is op grond van harde feiten in het verleden....

Een onbetrouwbare volksvertegenwoordiger,mee naar binnen genomen door de PVV, die het stoffige pluche wilde vervangen.....

Soldim
26-11-10, 14:09
Op dit moment lijkt het puur hypothetisch, maar hij zou meer geld geboden kunnen krijgen dan dat hij verdient in de komende jaren..iemand die er belang bij heeft dat het kabinet valt of een persoon die GW zelf te grazen wil nemen.

Hmm, geen gek idee; gaan we met de pet rond?

H.P.Pas
26-11-10, 14:09
Op dit moment lijkt het puur hypothetisch, maar hij zou meer geld geboden kunnen krijgen dan dat hij verdient in de komende jaren..iemand die er belang bij heeft dat het kabinet valt of een persoon die GW zelf te grazen wil nemen.

:denk: Prima idee. Ik stort graag een kleine bijdrage.

Soldim
26-11-10, 14:10
Hmm, geen gek idee; gaan we met de pet rond?



:denk: Prima idee. Ik stort graag een kleine bijdrage.

Great minds think alike, fools seldom differ

tanger'73
26-11-10, 14:15
:denk: Prima idee. Ik stort graag een kleine bijdrage.


Joesoef kan ook aan ahmadinejad dit idee voorleggen?

knuppeltje
26-11-10, 15:36
Toch snap ik al het geklaag niet.

Eindelijk zitter er in de Kamer binnen één partij een behoorlijk aantal mensen, die als het erop aankomt over allerlei vormen van misdaad volop verstand hebben, die echt van de hoed en de rand weten, om zo maar eens te zeggen.

Daar moet toch wat mee te doen zijn, toch? :fpotver:

super ick
26-11-10, 15:38
Alleen die verdomde zogenaamde linkse kerk toch?

Tja, de VVD en het CDA eigenlijk ook wel, die hebben zich aan hem verkocht. Die mogen elke maandagmorgen weer bij een kopje thee aan hem vragen wat ze de verdere week weer mogen doen. :maf2:

Nou de linkse partijen waren er toch zgn. voor de 'gewone man'? De rechtse partijen kregen toch het verwijt alleen de belangen te behartigen van de rijken en bedrijfsleven? Als arbeider moest je links stemmen. Bij hen waren je belangen veilig. Over kiezersbedrog gesproken. Wilders kan er nog ee puntje aan zuigen.

Onder Kok is de verschraling ingezet. Ongeevenaard wat die afgebroken heeft aan sociale zekerheid.
Exorbitante zelfverrijking is een uitdrukking van hem, om zich vervolgens dik te laten betalen voor een commissariaat bij ING en een loonsverhoging voor de RvB van 30%! goed te keuren.
Links lullen en rechts vullen.

Soldim
26-11-10, 15:52
Nou de linkse partijen waren er toch zgn. voor de 'gewone man'? De rechtse partijen kregen toch het verwijt alleen de belangen te behartigen van de rijken en bedrijfsleven? Als arbeider moest je links stemmen. Bij hen waren je belangen veilig.


Rechts doet het echt zoveel beter?



Onder Kok is de verschraling ingezet.


Lubbers I & II vergeten zeker? En die waren echt rechts.

knuppeltje
26-11-10, 15:54
Nou de linkse partijen waren er toch zgn. voor de 'gewone man'? De rechtse partijen kregen toch het verwijt de belangen te behartigen van de rijken en bedrijfsleven?

Onder Kok is de verschraling ingezet. Ongeevenaard wat die afgebroken heeft aan sociale zekerheid.
Links lullen en rechts vullen.

Tja, vroeger wel, maar toe de gewone man het steeds beter had gekregen, schoof de PvdA onder leiding van Kok op naar het midden.

Dat vonden die rechtse partijen anders zelf helemaal niet. Die kraaiden zelf om het hardst dat zij alleen maar om het landsbelang dachten.
En god hoorden hen brommen.

Dit is echt stompzinnig gelul!!!!
Ongeëvenaard hoe economisch het goed ging zul je bedoelen. In geen jaren voor Kok steeg het aantal banen zó hard als onder Paars een en Paars twee.
Dat hij zichzelf en anderen later als commissaris veel te ruim liet betalen vind ik ook.

Maar goed, je brabbelt maar wat aan als je daar zoveel zin in hebt.

Eke
26-11-10, 17:58
Soldim
Hmm, geen gek idee; gaan we met de pet rond?

H.P.
Prima idee. Ik stort graag een kleine bijdrage.

Tanger
Joesoef kan ook aan ahmadinejad dit idee voorleggen?




sssttt ...Uitkijken voor tegenbieders :) Die drijven de prijs op !

tanger'73
26-11-10, 19:24
sssttt ...Uitkijken voor tegenbieders :) Die drijven de prijs op !

Misschien dat het kabinet Rutte daar iets voor over heeft, want die is nu meer als ooit afhankelijk van charlatans en zakkenwassers. Lekkere premier die zijn lot daarop heeft gevestigd.

Wizdom
26-11-10, 23:31
Lucassen is in het geheim Marokkaan... Hij had het alleen niet aan Wilder opgebiecht en nu komt het toch uiteindelijk naar buiten...

Tja... Al is de leugen nog zo snel... De waarheid achterhaalt hem wel...

super ick
27-11-10, 00:39
Tja, vroeger wel, maar toe de gewone man het steeds beter had gekregen, schoof de PvdA onder leiding van Kok op naar het midden.


Waarmee ze de arbeiders in de stront hebben laten zakken. Dat was vroeger de onderlaag die het zogenaamd van hun moest hebben.
Nu veel arbeiders beter weten gaan ze een andere groep voorliegen. De moslims. Nu weten ze weer perfect wat goed is voor de moslims. Tot die ook bedrogen uitkomen.


Dat vonden die rechtse partijen anders zelf helemaal niet. Die kraaiden zelf om het hardst dat zij alleen maar om het landsbelang dachten.


Als gewone man wist je dat je niet bij de VVD moest zijn. PvdA moesten die hebben.


Dit is echt stompzinnig gelul!!!!
Ongeëvenaard hoe economisch het goed ging zul je bedoelen. In geen jaren voor Kok steeg het aantal banen zó hard als onder Paars een en Paars twee.
Dat hij zichzelf en anderen later als commissaris veel te ruim liet betalen vind ik ook.


Dat probeer ik je te zeggen. Kok voerde een rechtse agenda.


Maar goed, je brabbelt maar wat aan als je daar zoveel zin in hebt.

Tja, we zitten hier allemaal omdat we er zin in hebben, toch? Of word jij ervoor betaald?

tanger'73
27-11-10, 00:51
Lucassen is in het geheim Marokkaan... Hij had het alleen niet aan Wilder opgebiecht en nu komt het toch uiteindelijk naar buiten...

Tja... Al is de leugen nog zo snel... De waarheid achterhaalt hem wel...


Misschien is hij ook nog stiekem moslim die taqiyya pleegt?

tanger'73
27-11-10, 01:32
Het feit blijft wel overeind dat de PVV alleen maar achterlijke idioten herbergt. En gasten die alleen maar uit zijn op zelfverrijking en persoonlijke uitbuiting. Want hoe dom en achterlijk moet je wezen, als je notabene een publieke dienstbetrekking inneemt zonder daarbij je uitkering op te zeggen. Hoe achterlijk en imbeciel moet je dan wezen?

Joesoef
27-11-10, 08:47
Als je kijkt naar de stemverhouding op de lijst PVV zie je dat alleen Agema en Fleur wat voorkeurstemmen hebben gekregen, rest nauwelijks. Een stem op de PVV is een stem op Geert, het is eigenlijk een eenmanspartij met wat soldaten.

Als Geert zn soldaten voor schut zet en publiekelijk vermanend toespreekt zal de proteststemmer dat voldoende vinden en weer pvv stemmen. Immers men stemt op Geert, niet op zijn soldaten.

fisherman1969
27-11-10, 10:56
Als je kijkt naar de stemverhouding op de lijst PVV zie je dat alleen Agema en Fleur wat voorkeurstemmen hebben gekregen, rest nauwelijks. Een stem op de PVV is een stem op Geert, het is eigenlijk een eenmanspartij met wat soldaten.

Als Geert zn soldaten voor schut zet en publiekelijk vermanend toespreekt zal de proteststemmer dat voldoende vinden en weer pvv stemmen. Immers men stemt op Geert, niet op zijn soldaten.

he Joesoef , vraag me ook af hoe zou dat toch komen dat Wilders ondanks alle blunders en foute mensen toch weer in stijgende lijn zit ?
Ik heb ook mijn gedachten daarover .
Mensen zijn geneigd alleen de kwade dingen in het dag licht te stellen , die vaak doorslaggevend zijn voor alles ook voor hun stemgedrag !
Zolang er nu nog steeds kamerleden van de P.V.V in het zicht komen die wat op hun kerfstok uit het verleden hebben zou Wilders stemmen gaan verliezen ,maar door al dat geroer in( de strontpot dat kabinet heet) komt er steeds meer stank te voorschijn en niet alleen leden van de P.V.V
blijken buiten de pot gepist te hebben ook vele anderen van andere partijen., die n.b uit een jaren lange bron konden putten , wat de P.V.V niet kon gezien hun (korte bestaan ) en de toevloed van zetels .
De kans dat WILDERS OPZ,N BEK ZOU GAAN ZAT ER DUS DIK IN
Maar gek genoeg schijnt dat nog mee te vallen deeld door het geen ik in bovenstaande regels heb gezegd .
Maar de grootse hulp krijgt Wilders van .......jawel juist ja degene die uitspraken doen als : let maar op tot wij (ISLAM) aan de macht zijn en onze wetten kunnen invoeren , kortom de dreiging die daar van uit gaat .
Kijk nu maar eens naar de topic,s van de laatste paar dagen die geopend zijn door onze geachte poster Abdoel , en hij is niet de enige erger is dat er ook IMAMS zijn die deze berichten rond bazuinen , en wat voor Wilders geld , geld omgekeerd ook !: de mensen willen of horen of zien alleen wat hun op valt !!
Wat deze mensen niet beseffen is:
[/B]Dat het grootse gedeelte (98% ) van de MOSLIMS wel gewone hard werkende aardige vriendelijke mensen zijn , wordt dan maar al te gemakkelijk vergeten .

grtjs
fisherman

knuppeltje
27-11-10, 10:58
Waarmee ze de arbeiders in de stront hebben laten zakken.

Als gewone man wist je dat je niet bij de VVD moest zijn. PvdA moesten die hebben.

Dat probeer ik je te zeggen. Kok voerde een rechtse agenda.

Tja, we zitten hier allemaal omdat we er zin in hebben, toch? Of word jij ervoor betaald?

Straal bezopen en nergens op gebaseerd gelul. Als de gewone man dacht dat hij niet bij de VVD moest zijn, dan had de VVD in het verleden dus veel teveel stemmers. Daar zaten dus een heel stel bij die zich voor de gek lieten houden, net als nu dus. En nu komen daar ook nog een heel stel stemmers bij zich voor de gek hebben laten houden door Wilders & co.

En het wordt er weer niet beter op. Kok en een Rechts beleid. Het aantal banen voor die gewone man van je, steeg onder zijn regering tot de hemel.
Wat heeft dat in godsnaam met een rechtse agenda te maken?

Tja, maar dat wil toch zeker niet zeggen dat we daarom er maar eindeloos en oeverloos op los moeten lullen, neem ik aan?

Maar goed, je doet maar als je daar zin in hebt.

tanger'73
27-11-10, 13:03
Als je kijkt naar de stemverhouding op de lijst PVV zie je dat alleen Agema en Fleur wat voorkeurstemmen hebben gekregen, rest nauwelijks. Een stem op de PVV is een stem op Geert, het is eigenlijk een eenmanspartij met wat soldaten.

Als Geert zn soldaten voor schut zet en publiekelijk vermanend toespreekt zal de proteststemmer dat voldoende vinden en weer pvv stemmen. Immers men stemt op Geert, niet op zijn soldaten.


Naast al dat sentimentele gedoe rondom deze potentaat, is de enige plausibele reden dat men PVV blijft steunen, die van dat haar kiezers dit willen en zich waarschijnlijk hierin herkennen.

Maar het allerbelangrijkste, het interesseerd ze niet.

justus
27-11-10, 13:51
Rechts doet het echt zoveel beter?



Lubbers I & II vergeten zeker? En die waren echt rechts.

Kwestie van rechts selectief denken... Paars was pas echt goed voor het land alleen vind rechts/conservatief dat niet.

super ick
27-11-10, 18:55
Straal bezopen en nergens op gebaseerd gelul. Als de gewone man dacht dat hij niet bij de VVD moest zijn, dan had de VVD in het verleden dus veel teveel stemmers. Daar zaten dus een heel stel bij die zich voor de gek lieten houden, net als nu dus. En nu komen daar ook nog een heel stel stemmers bij zich voor de gek hebben laten houden door Wilders & co.


Bespaar me je krachttermen.
Kiezers hebben zich volgens jou voor de gek laten houden. Door de VVD en de PVV.
Ik doe daar de PvdA bij en het is ineens straalbezopen? Kortom ze zijn allemaal slecht en de PvdA heeft gelijk.
Ergerlijk als je gelijk door de tijd ingehaald wordt. Dat destijds ieder die de boodschap in twijfel trachtte te trekken als slecht werd weg gezet. Verbazingwekkend dat dezelfde arrogante manier gewoon voortgezet wordt. En bijna niemand die het aan de kaak stelt. Links denkt, rechts is dom is nog steeds de teneur.


En het wordt er weer niet beter op. Kok en een Rechts beleid. Het aantal banen voor die gewone man van je, steeg onder zijn regering tot de hemel.
Wat heeft dat in godsnaam met een rechtse agenda te maken?


Hahaha, het kan er bij mijnheer echt niet in dat een rechtse agenda ook goed kan zijn voor de gewone man. Materialistisch gezien dan, en alleen voor de sterkeren.


Tja, maar dat wil toch zeker niet zeggen dat we daarom er maar eindeloos en oeverloos op los moeten lullen, neem ik aan?


Ik heb hier nog geen criticaster gelijk zien krijgen. Alleen krachttermen gezien. Intolerante trekjes, achterlijk verklaringen, etc.

knuppeltje
28-11-10, 10:08
Hahaha, het kan er bij mijnheer echt niet in dat een rechtse agenda ook goed kan zijn voor de gewone man. Materialistisch gezien dan, en alleen voor de sterkeren.

Nou ja, toon het dan maar eens aan. Als jij dan tenminste kunt aantonen wat rechts en links in de politiek is.

Slinger
28-11-10, 11:29
Nou ja, toon het dan maar eens aan. Als jij dan tenminste kunt aantonen wat rechts en links in de politiek is.

Linkse politiek is slecht, want het maakt mensen zwak en afhankelijk. Rechts is goed, want de mensen worden er sterker door.

Joesoef
28-11-10, 11:54
Linkse politiek is slecht, want het maakt mensen zwak en afhankelijk. Rechts is goed, want de mensen worden er sterker door.


Je haalt sterker en harder door elkaar. Ja afhankelijk zijn ze dan niet meer, er is immers niets om op terug te vallen.

John2
28-11-10, 12:42
Linkse politiek is slecht, want het maakt mensen zwak en afhankelijk. Rechts is goed, want de mensen worden er sterker door.

Leg mij eens uit wat linkse en of rechtse politiek is?
Volgens mij is het niet meer of minder dan een term om sociaal en asociaal politieke lijnen aan te duiden.
Verder is het onzin te stellen dat linkse politiek mensen zwak en afhankelijk maakt, immers een ziekte,ouderdom, ontslag, een ongeval, enz. waardoor je inkomen omlaag gaat kan nooit de oorzaak zijn van een politiek denken hooguit van een pech in je leven, als iets wat je overkomt en dan vind ik dat de overheid de plicht heeft om voor deze mensen te zorgen, hier is niets afhankelijks aan, laat staan dat de mens die dit overkomt zwakker wordt, deze mens zal juist sterker worden omdat hij/zij ondanks het gebrek zal willen meedoen in de maatschappij.
Zou jij zoals jij wenst een regering willen hebben die op en top functioneerd dan zullen we eerst van het partijen stelsel af moeten en we moeten stemmen op de juiste persoon op de juiste plaatst en dan hadden we misschien een lijstje gekregen die er zo ongeveer eruit zag
Algemene Zaken Wouter Bos pvda
Buitenlandse Zaken Peter Balkenende CDA
Sociale Zaken Jan Marijnnissen SP
Volksgezondheid dr. R.A. Koole pvda
Ruimte en Veiligheid Geert Wilders
Economische Zaken Frits Korthals Altes VVD
Financiën Gerrit Zalm VVD
Onderwijs Femke Halsema GroenLinks
Defensie Henk Kamp VVD
Immigratie & Integratie Raymond de Roon PVV

Mensen op de plaats waar ze verstand van hebben en of ervaring in de wens van de politieke partijen en naar stemgedrag van de kiezers.

John2
28-11-10, 12:44
Je haalt sterker en harder door elkaar. Ja afhankelijk zijn ze dan niet meer, er is immers niets om op terug te vallen.
Kunt u iets anders schrijven aub, want ik moet u nu voor de 2e keer gelijk geven en dit is iets te veel van het goede. ;)