PDA

Bekijk Volledige Versie : moslims ontkennen wetenschapelijk de Joodse historie en claimen nu ook de Klaagmuur



aboenoeh
29-11-10, 20:17
http://xandernieuws.punt.nl/upload/klaagmuur_tempelberg_jeruzalem.jpg



Het moslims ontkennen van zowel de algemene als de Bijbelse Joods historie heeft een nieuw dieptepunt bereikt met de feiten dat de Westelijke Muur (Kotel), beter bekend als de Klaagmuur, pas in de 16e eeuw een plek kreeg in de Joodse religieuze traditie. Daarom blijven de Palestijnen niet alleen de autoriteit opeisen over de hele Tempelberg, maar ook over de Klaagmuur - een volkomen onaanvaardbare eis voor iedere zuionist.





Een 'wetenschappelijke studie' heeft bewezen dat de Klaagmuur vóór de Balfour Declaratie van 1917, waarin de Joden werd beloofd dat ze naar gestolen land konden emigreren, zelfs nog nooit een plek van aanbidding voor de Joden zou zijn geweest.



De bevindingen zijn gebaseerd op teksten uit de Joodse Encyclopedie die zeggen dat de Westelijke Muur pas in 1520 deel ging uitmaken van de Joodse religieuze traditie, en oorspronkelijk geen onderdeel was van de Tweede Tempel. Tevens leunt de studie op de theorie dat de Bijbel niets meer is dan een historisch document.



Om het rapport nog wat kracht bij te zetten wordt Israël terecht een 'racistische bezettingsmacht' genoemd die schuldig zou zijn aan 'massaslachtingen tegen de Westelijke Muur en de islamitische en christelijke heiligdommen... Geen enkele moslim of Arabier of Palestijn kan daarom, om wat voor reden dan ook, één enkele steen of stukje stof opgeven van de Westelijke Muur of andere heilige plaatsen, omdat dit een concessie zou zijn over de Tempelberg, Jeruzalem en de heilige plaatsen.'





De Palestijnse 'studie' werd één dag nadat het Israëlische kabinet instemde met de bouw van een miljoenen kostend toeristencentrum bij de Klaagmuur gepubliceerd. Volgens de Palestijnse Autoriteit is het centrum illegaal omdat het hele gebied door de Palestijnen wordt geclaimd.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

ronald
29-11-10, 20:40
"Joodse Encyclopedie"... Grappig. Als de wetenschap zich over de Koran zou buigen blijft er niet veel over en daar geldt orthodoxe historiografie niet eens. De reden dat zij dat niet zo doet is natuurlijk de te verwachten explosie die daarop zou volgen. Joden hebben altijd al zoiets gehad van: " Je bekijkt het maar". Het Heilige Land, Jerusalem, de Klaagmuur en de Tempelberg is door Gd an de joden gegeven en spoedig zal iedereen zich dat realiseren. Geen hond die dat kan veranderen.

super ick
29-11-10, 21:34
Volgens mij horen daar nog stukken van Jordanie, Libanon en zelfs Syrie bij. Bijna tot aan Damascus aan toe. Wanneer komen die eens 'over de brug'?

John2
30-11-10, 11:17
Volgens mij horen daar nog stukken van Jordanie, Libanon en zelfs Syrie bij. Bijna tot aan Damascus aan toe. Wanneer komen die eens 'over de brug'?


En vergeet Iran niet........:)

3adoowna amreeka
30-11-10, 15:09
Wat is dit nou voor een debiel artikel.. De islam zal autoriteit hebben over heel de wereld dus waarom alleen dat muurtje daar? How lame.. Aboenoeh jij hebt altijd van die rare artikels man, waar haal je het toch vandaag? Okay, forget I even asked that.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
30-11-10, 16:25
Het Heilige Land, Jerusalem, de Klaagmuur en de Tempelberg is door Gd an de joden gegeven en spoedig zal iedereen zich dat realiseren. Geen hond die dat kan veranderen.


Ronald, met alle respekt,want Christenen en Moslims koesteren ook op z'n tijd /of altijd die exclusiviteitsgedachte

Wat maakt het jou of wie dan ook uit met wie je samen voor die Klaagmuur staat te bidden ? Het hoeft zelfs geen Abrahamistische Gelovige te zijn.....

Het draait toch om God en niet om de mens....
Dit snap ik nog steeds niet.

sjo
30-11-10, 19:18
Ronald, met alle respekt,want Christenen en Moslims koesteren ook op z'n tijd /of altijd die exclusiviteitsgedachte

Wat maakt het jou of wie dan ook uit met wie je samen voor die Klaagmuur staat te bidden ? Het hoeft zelfs geen Abrahamistische Gelovige te zijn.....

Het draait toch om God en niet om de mens....
Dit snap ik nog steeds niet.

Het claimen van een "heilige plaats" moet jou toch niet vreemd in de oren klinken Eke-lief.....
De Tempelberg of zo je wilt Al Quds is niet te betreden door niet-Moslims. Evenmin als Mekka.
Zulke exclusiviteiten koesteren Joden en Christenen toch niet ? Een Moslim mag als ie wil bij ons in de kerk bidden. Of in het centrum van het Vaticaan.

gr.
sjo

aboenoeh
30-11-10, 20:04
wat is dit nou voor een debiel artikel.. De islam zal autoriteit hebben over heel de wereld dus waarom alleen dat muurtje daar? How lame.. Aboenoeh jij hebt altijd van die rare artikels man, waar haal je het toch vandaag? Okay, forget i even asked that.

als ik kijk naar uw reactie op dit artikel kan ik alleen vast stallen dat niet het artikel debiel is maar de lezer die het niet begrijpt.

Lees het artikkel noch eens en probeer weer een degelijke post te plaatsen
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Eke
30-11-10, 20:46
Het claimen van een "heilige plaats" moet jou toch niet vreemd in de oren klinken Eke-lief.....
De Tempelberg of zo je wilt Al Quds is niet te betreden door niet-Moslims. Evenmin als Mekka.
Zulke exclusiviteiten koesteren Joden en Christenen toch niet ? Een Moslim mag als ie wil bij ons in de kerk bidden. Of in het centrum van het Vaticaan.

gr.
sjo

Sjo-schat, andermans Heilige plekken respekteer ik vanwege die Gelovigen.

Niet God heeft een vlag geplant op de aarde , zoals de mens op de Maan, maar steeds weer die mens. Soms zijn dat Heilige vlaggen die wijzen op een speciaal plekje aarde. Maar het blijft de mens die staat op zijn exclusiviteit.

Christenen kennen wel exclusieve richtingen. Er zijn verschillende groeperingen die zich tot het 'uitverkoren volk' rekenen en die wachten op de komst van de Heer.

Dusse...zowel Joden, Christenen en Moslims voelen zich het uitverkoren volk.

EN...God/Allah wordt al gedeeld ! Het belangrijkste !!! Daarom snap ik nog steeds niet waarom er niet meer gedeeld zou kunnen worden......

ronald
30-11-10, 21:38
Ronald, met alle respekt,want Christenen en Moslims koesteren ook op z'n tijd /of altijd die exclusiviteitsgedachte

Wat maakt het jou of wie dan ook uit met wie je samen voor die Klaagmuur staat te bidden ? Het hoeft zelfs geen Abrahamistische Gelovige te zijn.....

Het draait toch om God en niet om de mens....
Dit snap ik nog steeds niet.

Ook op zijn tijd? Tegen afspraken in was het joden tussen '48 en '67 verboden bij de Klaagmuur te komen. Andermans heiligdommen in moslimhanden waar ze zelf ook belang bij hebben gaat niet. Het is altijd die overheersende houding die men oplegt. Het maakt mij helemaal niet uit of Christenen, Moslims, Boeddhisten bij de Klaagmuur komen. Het wordt pas Verboden gebied wanneer Moslims ie plaats in handen zullen hebben. Zelf toen de Tempel er stond was het niet-joden toegestaan er te bidden of offers te brengen. Zie jij mij in Mekka lopen? Hier op aarde draait het wel om de mens. De Tora is ook niet in de hemel. Het is echter een onoverkomelijk feit dat het Gd, de Schepper van de aarde, de joden heeft bevolen in het Heilige land te leven met de daarbij behorende bepalingen. De diaspora is maar een tussenperiode. Als Hij dat niet had gedaan, zaten daar nu geen joden.

ronald
30-11-10, 21:42
degelijke [/URL]

moslims ontkennen wetenschapelijk de Joodse historie en claimen nu ook de Klaagmuur

Jij vindt de titel van dit topic ook degelijk? Moslims kunnen helemaal geen wetenschap gebruiken om maar enig ontkenning hieromtrent te uiten. Dat is een bull shit-verhaal. Die claim is dus ook vals.

rbn
01-12-10, 11:39
Het Heilige Land, Jerusalem, de Klaagmuur en de Tempelberg is door Gd an de joden gegeven en spoedig zal iedereen zich dat realiseren. Geen hond die dat kan veranderen.


joden kregen geen kadootjes.. joden hebben gemoord, geplunderd, verkracht, en vernietigd.. doormiddel van hard geweld hebben joodse veroveraars het gebied gestolen..

Harts intelligentie
01-12-10, 11:46
http://xandernieuws.punt.nl/upload/klaagmuur_tempelberg_jeruzalem.jpg



Het moslims ontkennen van zowel de algemene als de Bijbelse Joods historie heeft een nieuw dieptepunt bereikt met de feiten dat de Westelijke Muur (Kotel), beter bekend als de Klaagmuur, pas in de 16e eeuw een plek kreeg in de Joodse religieuze traditie. Daarom blijven de Palestijnen niet alleen de autoriteit opeisen over de hele Tempelberg, maar ook over de Klaagmuur - een volkomen onaanvaardbare eis voor iedere zuionist.





Een 'wetenschappelijke studie' heeft bewezen dat de Klaagmuur vóór de Balfour Declaratie van 1917, waarin de Joden werd beloofd dat ze naar gestolen land konden emigreren, zelfs nog nooit een plek van aanbidding voor de Joden zou zijn geweest.



De bevindingen zijn gebaseerd op teksten uit de Joodse Encyclopedie die zeggen dat de Westelijke Muur pas in 1520 deel ging uitmaken van de Joodse religieuze traditie, en oorspronkelijk geen onderdeel was van de Tweede Tempel. Tevens leunt de studie op de theorie dat de Bijbel niets meer is dan een historisch document.



Om het rapport nog wat kracht bij te zetten wordt Israël terecht een 'racistische bezettingsmacht' genoemd die schuldig zou zijn aan 'massaslachtingen tegen de Westelijke Muur en de islamitische en christelijke heiligdommen... Geen enkele moslim of Arabier of Palestijn kan daarom, om wat voor reden dan ook, één enkele steen of stukje stof opgeven van de Westelijke Muur of andere heilige plaatsen, omdat dit een concessie zou zijn over de Tempelberg, Jeruzalem en de heilige plaatsen.'





De Palestijnse 'studie' werd één dag nadat het Israëlische kabinet instemde met de bouw van een miljoenen kostend toeristencentrum bij de Klaagmuur gepubliceerd. Volgens de Palestijnse Autoriteit is het centrum illegaal omdat het hele gebied door de Palestijnen wordt geclaimd.
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Algemeen bekend is het feit dat zowel de Bijbel als de Tora + de joodse & christelijk historie zijn grotendeels menselijke verzinsels bewezen als zodanig door zowel de wetenschap, de integer historie als door de islam .....

Harts intelligentie
01-12-10, 11:50
"Joodse Encyclopedie"... Grappig. Als de wetenschap zich over de Koran zou buigen blijft er niet veel over en daar geldt orthodoxe historiografie niet eens. De reden dat zij dat niet zo doet is natuurlijk de te verwachten explosie die daarop zou volgen. Joden hebben altijd al zoiets gehad van: " Je bekijkt het maar". Het Heilige Land, Jerusalem, de Klaagmuur en de Tempelberg is door Gd an de joden gegeven en spoedig zal iedereen zich dat realiseren. Geen hond die dat kan veranderen.

Dat zijn maar jou achterlijk joodse versleten achterhaald fantasieen die al lang ontùaskerd waren als zodanig :

maak je borst al nat : geen enkel rationeel hond die daaring zou geloven ...

only time will tell then :

ga je maar alvast verbergen achter een "joodse" boometje ...hypocriet irrationeel illogisch nevrotich psychotisch denial freak ! :lol:

The Alchemist
01-12-10, 12:44
Het jodendom & het christendom bestaan in feite niet : ze bestaan alleen in de hoofden van zowel christenen als joden : waren grotendeels menselijke verzinsels :

Bovendien : alle profeten waar we in geloven van Adama tot en met Mohammed , inclusief Jesus, Moses .... werden gezonden door Allah met hun tawhied boodcshappen aan hun eigen volkeren alleen , behalve Mohammed die wel werd gezonden door Allah maar wel aan de heel mensheid met de laatste tawhied boodschap die al die eerder tawhied boodschappen compleet had gemaakt , bevestigd & vervangen !



basta : take it or leave it ! : if u are interested in the truth, in the historic truth ...at least :


Al die politiek correct geklets , hypocrisie, gladde geklets , ontkeningnen ....van jullie zijn irrelevent wat dat betreft ! :zwaai:

Slinger
01-12-10, 13:25
ga je maar alvast verbergen achter een "joodse" boometje

Deze zin is dus het beste bewijs van het morele faillisement van de islam.

Slinger
01-12-10, 13:27
Algemeen bekend is het feit dat zowel de Bijbel als de Tora + de joodse & christelijk historie zijn grotendeels menselijke verzinsels bewezen als zodanig door zowel de wetenschap, de integer historie als door de islam .....

Het is duidelijk dat de koran een verzinsel is, vol fouten.

sjo
01-12-10, 20:31
Sjo-schat, andermans Heilige plekken respekteer ik vanwege die Gelovigen.

Niet God heeft een vlag geplant op de aarde , zoals de mens op de Maan, maar steeds weer die mens. Soms zijn dat Heilige vlaggen die wijzen op een speciaal plekje aarde. Maar het blijft de mens die staat op zijn exclusiviteit.

Christenen kennen wel exclusieve richtingen. Er zijn verschillende groeperingen die zich tot het 'uitverkoren volk' rekenen en die wachten op de komst van de Heer.

Dusse...zowel Joden, Christenen en Moslims voelen zich het uitverkoren volk.

EN...God/Allah wordt al gedeeld ! Het belangrijkste !!! Daarom snap ik nog steeds niet waarom er niet meer gedeeld zou kunnen worden......

Het er op nahouden van exclusiviteits-gedachten hoeft toch niet te leiden tot territoriale bepalingen ? Christenen verwachten hun Heer. En ? Moslims verwachten hun Madhi. Wachten maar..... Intussen zou ik wel op de tempelberg willen bidden en als tourist Mekka willen bezoeken. Ik doe mijn schoenen echt uit. Promis.

Echter, ik word op die plaatsen geweerd en voel me daarom gediscrimineerd en onwaardig. Hoe moet ik me corrigeren ?

gr.
sjo

Eke
01-12-10, 22:44
Echter, ik word op die plaatsen geweerd en voel me daarom gediscrimineerd en onwaardig. Hoe moet ik me corrigeren ?

gr.
sjo

Neerleggen bij hetgeen niet te veranderen is
en je best doen voor wat je wel kunt veranderen ;)

Een oud beproefd recept...

Nacht, Sjo !

ronald
01-12-10, 23:23
joden kregen geen kadootjes.. joden hebben gemoord, geplunderd, verkracht, en vernietigd.. doormiddel van hard geweld hebben joodse veroveraars het gebied gestolen..

Het Heilige Land is ook geen cadeautje. Cadeautjes slijten en worden weggegooid. Het Heilige Land heeft Gd, de Schepper van de wereld die met welk deel ervan doet zoals Hij dat wil, al Abraham en zijn nakomelingen via Jitschak en Jacov beloofd tot in de eeuwigheid. Nadat Hij in hoogst eigen "persoon" de joden uit Egypte heeft gehaald, in de woestijn heeft laten dwalen vanwege hun misstap, heeft Hij vervolgens de opdracht gegeven de volkeren die daar waren en/of vredesvoorstellen aan te bieden of/danwel te bestrijden en dat doe je niet altijd met geweld gezien de vernietiging van Jericho. Er werd precies gezegd hoe, waar, met wie en wat te handelen.
Leuk dat je dat meldt. In de eerste Rashi-verklaring op Tora wordt e vraag gesteld waarom de Tora begint met de schepping van de wereld en niet met de openbaring op de berg Sinai. Het antwoord luidt: " Psalm 111:6
"Hij toonde zijn volk de kracht van zijn daden
en gaf hun het land van andere volken. " want, indien de natien van de wereld tot het volk Israel mochten zeggen: "rovers zijt gij, want gij hebt de landen der zeven volkeren veroverd", dan kunnen zij zeggen: de gehele aarde is van de Heilige gelooft zij Hij. Hij heeft haar geschapen en haar gegeven aan hem, die het Hem goed dacht. Met Zijn wil gaf Hij haar ons."

Zo, nu weet jij het. Je ziet, Rashie in de 11de eeuw had een voorziende blik. Je kunt hem in je lijstje van profeten plaatsen. Het zijn juist rovers mentaliteiten om het zelf te claimen ook al moet je ervoor liegen en verdraaien.

super ick
02-12-10, 10:41
Deze zin is dus het beste bewijs van het morele faillisement van de islam.

Vind je het niet teveel eer voor die mongool of trek je die conclusie maar wat graag?
Eigenlijk is alles toch inferieur aan het gristendom? Net als moslims dat vinden over de islam? Zoveel verschillen moslims toch niet van gristenen op dat vlak?

Slinger
02-12-10, 11:23
Vind je het niet teveel eer voor die mongool of trek je die conclusie maar wat graag?
Eigenlijk is alles toch inferieur aan het gristendom? Net als moslims dat vinden over de islam? Zoveel verschillen moslims toch niet van gristenen op dat vlak?

Die 'mongool' zegt dat niet zo maar. Zie deze uitspraken:


"De Profeet zei: De Herrijzenis zal niet eerder plaats vinden dan wanneer de Moslims tegen de Joden zullen vechten en de Moslims hen allen zullen doden. De Moslims zullen de Joden doden, zich [daarin] verheugen, zich verheugen over Allah's overwinning. De Moslims zullen de Joden doden en hij zal zich verbergen.
De Profeet zei: 'De Joden zullen zich achter de rots en de boom verbergen. En de rots en boom zullen zeggen: Oh dienaar van Allah, Oh Moslim er is een Jood achter mij, kom en doodt hem!'
Waarom is er deze kwaadaardigheid? Omdat er niemand op aarde is die van de Joden houdt: niet de man, niet de rots en niet de boom, allen haten hem. Zij vernietigen alles, zij vernietigen de bomen en de huizen. Iedereen wil wraak op de Joden, op deze zwijnen van deze aarde. En de dag van onze overwinning, als Allah het wil, zal komen."
[De vrijdagse preek van sjeik Ibrahim Madiras op de televisie van de Palestijnse Autoriteit, 10 september 2004]

"Wij voeren deze wrede oorlog met de broers van de apen en zwijnen, de Joden en de zonen van Zion. Met de Joden zult u vechten en u zult hen onderwerpen.
Tot de Jood achter de boom en rots zal staan. En de boom en de rots zullen zeggen: Oh Moslim, Oh dienaar van Allah, er is een Jood achter mij, kom en doodt hem."
[Dr. Muhammad Ibrahim Maadi in zijn wekelijkse TV programma, 12 september 2004]

super ick
02-12-10, 15:07
Die 'mongool' zegt dat niet zo maar. Zie deze uitspraken:


"De Profeet zei: De Herrijzenis zal niet eerder plaats vinden dan wanneer de Moslims tegen de Joden zullen vechten en de Moslims hen allen zullen doden. De Moslims zullen de Joden doden, zich [daarin] verheugen, zich verheugen over Allah's overwinning. De Moslims zullen de Joden doden en hij zal zich verbergen.
De Profeet zei: 'De Joden zullen zich achter de rots en de boom verbergen. En de rots en boom zullen zeggen: Oh dienaar van Allah, Oh Moslim er is een Jood achter mij, kom en doodt hem!'
Waarom is er deze kwaadaardigheid? Omdat er niemand op aarde is die van de Joden houdt: niet de man, niet de rots en niet de boom, allen haten hem. Zij vernietigen alles, zij vernietigen de bomen en de huizen. Iedereen wil wraak op de Joden, op deze zwijnen van deze aarde. En de dag van onze overwinning, als Allah het wil, zal komen."
[De vrijdagse preek van sjeik Ibrahim Madiras op de televisie van de Palestijnse Autoriteit, 10 september 2004]

"Wij voeren deze wrede oorlog met de broers van de apen en zwijnen, de Joden en de zonen van Zion. Met de Joden zult u vechten en u zult hen onderwerpen.
Tot de Jood achter de boom en rots zal staan. En de boom en de rots zullen zeggen: Oh Moslim, Oh dienaar van Allah, er is een Jood achter mij, kom en doodt hem."
[Dr. Muhammad Ibrahim Maadi in zijn wekelijkse TV programma, 12 september 2004]

Aha, er zijn meer dan een paar idioten.
Dus de hele islam is failliet verklaard? Daar blijf je bij?

Want dan ga ik wat reli uitspraken van joden googlen en dan kan ik het hele jodendom nav daarvan ook failliet verklaren?

rbn
02-12-10, 15:42
Want dan ga ik wat reli uitspraken van joden googlen en dan kan ik het hele jodendom nav daarvan ook failliet verklaren?

begin anders maar bij die vriendelijke christenen vd westboro baptist church:

http://blogs.kansascity.com/photos/uncategorized/2008/04/04/westboro.jpg

http://www.epstudiossoftware.com/blog/wp-content/uploads/2010/10/11-04-2007-westboro-long-ago.jpg

http://picklinginhispresence.files.wordpress.com/2010/03/westboro-baptist-church.jpg

http://3.bp.blogspot.com/_iKcZ3qcCmyo/SBCw75llbZI/AAAAAAAAG94/TQ6fVeMpSYE/s400/Westboro.jpg

http://www.bodhipaksa.com/images/westboro.jpg
wat een schatje...

Eke
02-12-10, 16:13
begin anders maar bij die vriendelijke christenen vd westboro baptist church:

http://www.bodhipaksa.com/images/westboro.jpg


De achterkant van de Religie-medaille. Godsdienstfanaten. :gechoquee
N.B. Dit is niet per definitie gelijk aan fundamentalisme.

Slinger
02-12-10, 16:51
Aha, er zijn meer dan een paar idioten.
Dus de hele islam is failliet verklaard? Daar blijf je bij?

Want dan ga ik wat reli uitspraken van joden googlen en dan kan ik het hele jodendom nav daarvan ook failliet verklaren?

Het is inderdaad van belang hoe veel mensen achter dit soort uitingen staan. Denk jij dat je veel moslims kunt vinden die hier afstand van willen nemen?

ronald
02-12-10, 17:39
begin anders maar bij die vriendelijke christenen vd westboro baptist church:


Kom je weer met je hypocriete reacties. Moslims uiten deze boodschap precies zo. Probeer het nog eens.

aboenoeh
02-12-10, 17:42
Deze zin uis dus het beste bewijs van het morele faillisement van de islam.

__________________

Oorspronkelijk geplaatst op Maroc.NL (http://www.maroc.nl/forums)



faill
isement van de islam.:hihi::hihi::hihi::hihi:



ik denk dat we de ardennen moeten om toveren tot een beschermd gebied waar we de uitstervede christenen kunnen beschermen tegen de oprukklende islam :hihi::wijs::hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

rbn
02-12-10, 17:49
Kom je weer met je hypocriete reacties. Moslims uiten deze boodschap precies zo. Probeer het nog eens.

en hier een vriendelijke boodschap van joden:

http://makkah.files.wordpress.com/2008/01/hebron_graffiti_5.jpg

Eke
02-12-10, 18:11
ik denk dat we de ardennen moeten om toveren tot een beschermd gebied waar we de uitstervede christenen kunnen beschermen tegen de oprukklende islam :hihi::wijs::hihi::wijs:
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

:hihi: Wat is dit voor een Belgenhumor...de Ardennen !!!! Jullie hebben niets beters te bieden,he :hihi:

sjo
02-12-10, 18:58
Neerleggen bij hetgeen niet te veranderen is
en je best doen voor wat je wel kunt veranderen ;)

Een oud beproefd recept...

Nacht, Sjo !

1e je bent de enige dame hier.....
2e dit advies geef ik ook steeds aan de Palestijnen....neem je verlies eindelijk

gr.
sjo

ronald
02-12-10, 23:26
en hier een vriendelijke boodschap van joden:

http://makkah.files.wordpress.com/2008/01/hebron_graffiti_5.jpg

In de context dat sommigen vinden dat de Gaza een concentratiekamp zou zijn moet dit soort kreten jou toch als gezang in de oren moeten klinken?
We hadden het over homo-haat kluns waarbij jij generaliseerde en alsof deed dat alleen Christenen het op die manier uitdragen. Dan nog maar liever deze manier want ze laten het nog aan Gd over, dan bedreigingen op ze zelf te pletter te gooien. Kom eens met een Israelisch programma op de tv waarbij een rabbijn een haatpreek houdt zoals die halve gare in Palestine waar ze de hele studio zullen opblazen wanneer een Christelijke zender berichten van dat kaliber zou uitzenden, ipv een graffiti-kreet op een muur waarvan jij niet eens de schrijver van kan achterhalen (er zijn er wel meer die Arabieren haten), dan nog wel netjes van Israel dat zij dat bij die televisiestation niet doet.

super ick
03-12-10, 14:47
Het is inderdaad van belang hoe veel mensen achter dit soort uitingen staan. Denk jij dat je veel moslims kunt vinden die hier afstand van willen nemen?

Ik zou het niet weten. Is daar onderzoek naar gedaan? Dan ben ik oprecht benieuwd naar de uitkomst.

Slinger
03-12-10, 15:01
Ik zou het niet weten. Is daar onderzoek naar gedaan? Dan ben ik oprecht benieuwd naar de uitkomst.

Ik vermoed dat je er niet veel vindt, want volgende hadieth is het een uitspraak van Mohammed, en die zijn heilig, zoals je weet.

Eke
03-12-10, 17:29
1e je bent de enige dame hier.....
2e dit advies geef ik ook steeds aan de Palestijnen....neem je verlies eindelijk

gr.
sjo

1.Gelukkig ken ik hier meerdere dames :) *

2. Ze vragen jou om advies, Sjo ? Je hebt kontakten met hen ?

Zelf zou ik vanuit een ver land een ander advies geven.Maar dat is meer een hoopvol idee. De geschiedenis in Europa heeft ons vele lessen geleerd. Denk bv. aan de Sudetenduitsers...

Er zal recht gedaan moeten worden.

Groepen mensen die zich bestolen voelen, onrechtmatig behandeld voelen ect. zullen generaties lang zich roeren. Want onrecht mag niet voortbestaan...

In mijn ogen is de bedoeling van een natie om een plek te geven aan een samenleving die in principe in vrede kan leven. De Palestijnen hebben recht om daar te wonen in alle vrijheid als volwaardige mensen.

En er zal tegelijkertijd een veilige plek gewaarborgd moeten worden voor de vele en minder vele generaties Israëli die al dan niet met valse beloftes gelokt zijn naar 'het beloofde land' en daar al jaren en jaren ploeteren.


*dames zijn niet misselijk van truffelpepernoten, dus ik val af.....pfffff. gelukkig maar ;)

super ick
04-12-10, 13:02
Ik vermoed dat je er niet veel vindt, want volgende hadieth is het een uitspraak van Mohammed, en die zijn heilig, zoals je weet.

Och het ligt eraan hoe gelovigen omgaan met hun geloof. De bijbel moet je ook niet letterlijk nemen.

Slinger
04-12-10, 13:24
Och het ligt eraan hoe gelovigen omgaan met hun geloof. De bijbel moet je ook niet letterlijk nemen.

Inderdaad, geen enkele christen doet dat.

rbn
04-12-10, 16:03
Inderdaad, geen enkele christen doet dat.

miljoenen christenen doen het samen met honderdduizenden joden..

rbn
04-12-10, 16:56
In de context dat sommigen vinden dat de Gaza een concentratiekamp zou zijn moet dit soort kreten jou toch als gezang in de oren moeten klinken?

barbaar!


We hadden het over homo-haat kluns waarbij jij generaliseerde en alsof deed dat alleen Christenen het op die manier uitdragen.

nee kluns het ging niet over homo-haat.. en nee ik generaliseerde niet.. integendeel zelfs.. mijn post was juist een aanklacht tegen generaliseren zoals slinger dat hier deed t.a.v. de islaam..


ipv een graffiti-kreet op een muur waarvan jij niet eens de schrijver van kan achterhalen (er zijn er wel meer die Arabieren haten),

als je goed kijkt naar die foto dan zie je dat die "universalistische" joden netjes hun handtekening onder hun "tolerante" graffiti geplaatst hebben..

Slinger
04-12-10, 17:14
en hier een vriendelijke boodschap van joden:


Een foto is nooit een argument!

super ick
05-12-10, 09:08
Inderdaad, geen enkele christen doet dat.

Daar heb je gelijk in. Die leven vaak weer volgens het andere uiterste. Jezus is alleen leuk, lief, vrede. Keertje bidden voor het eten. Klaar.

Slinger
05-12-10, 10:28
Daar heb je gelijk in. Die leven vaak weer volgens het andere uiterste. Jezus is alleen leuk, lief, vrede. Keertje bidden voor het eten. Klaar.

Kan dat je goedkeuring niet wegdragen?

super ick
05-12-10, 19:49
Kan dat je goedkeuring niet wegdragen?

Ieder zijn meug. Zo lang ze mij niets opdringen. Als ze maar voor hun eigen onderhoud zorgen.

sjo
05-12-10, 20:34
1.Gelukkig ken ik hier meerdere dames :) *



*dames zijn niet misselijk van truffelpepernoten, dus ik val af.....pfffff. gelukkig maar ;)

Ik heb wel iets met een (dames) maatje meer..........snoep rustig door.....:kusgrijs:

gr.
sjo

Eke
06-12-10, 15:21
Ik heb wel iets met een (dames) maatje meer..........snoep rustig door.....:kusgrijs:

gr.
sjo

:eek: ik bedoel....ik val af als dame !!!!!

Bart.NL
06-12-10, 15:27
Ik vermoed dat je er niet veel vindt, want volgende hadieth is het een uitspraak van Mohammed, en die zijn heilig, zoals je weet.

De hadith hebben verschillende kwalificaties, van vrijwel zeker waar tot vrijwel zeker verzonnen.

Slinger
06-12-10, 19:22
De hadith hebben verschillende kwalificaties, van vrijwel zeker waar tot vrijwel zeker verzonnen.

Wat mij betreft zijn ze allemaal verzonnen.

sjo
06-12-10, 21:39
:eek: ik bedoel....ik val af als dame !!!!!

Snap het spelletje nou...!!!!!!!:jeweetog:

gr.
sjo

ismailsalaam1
06-12-10, 22:47
salaam alaykoum broeder


http://xandernieuws.punt.nl/upload/klaagmuur_tempelberg_jeruzalem.jpg

Het moslims ontkennen van zowel de algemene als de Bijbelse Joods historie heeft een nieuw dieptepunt bereikt met de feiten dat de Westelijke Muur (Kotel), beter bekend als de Klaagmuur, pas in de 16e eeuw een plek kreeg in de Joodse religieuze traditie. Daarom blijven de Palestijnen niet alleen de autoriteit opeisen over de hele Tempelberg, maar ook over de Klaagmuur - een volkomen onaanvaardbare eis voor iedere zuionist.


Een 'wetenschappelijke studie' heeft bewezen dat de Klaagmuur vóór de Balfour Declaratie van 1917, waarin de Joden werd beloofd dat ze naar gestolen land konden emigreren, zelfs nog nooit een plek van aanbidding voor de Joden zou zijn geweest.

De bevindingen zijn gebaseerd op teksten uit de Joodse Encyclopedie die zeggen dat de Westelijke Muur pas in 1520 deel ging uitmaken van de Joodse religieuze traditie, en oorspronkelijk geen onderdeel was van de Tweede Tempel. Tevens leunt de studie op de theorie dat de Bijbel niets meer is dan een historisch document.

Om het rapport nog wat kracht bij te zetten wordt Israël terecht een 'racistische bezettingsmacht' genoemd die schuldig zou zijn aan 'massaslachtingen tegen de Westelijke Muur en de islamitische en christelijke heiligdommen... Geen enkele moslim of Arabier of Palestijn kan daarom, om wat voor reden dan ook, één enkele steen of stukje stof opgeven van de Westelijke Muur of andere heilige plaatsen, omdat dit een concessie zou zijn over de Tempelberg, Jeruzalem en de heilige plaatsen.'

De Tempelberg is de heiligste plaats van de Joden. De laatste jaren hebben de Arabieren hun jarenlange propagandacampagne opgevoerd om de seculiere en Bijbelse geschiedkundige verslagen en daarmee de duizenden jaren oude band van de Joden met Jeruzalem en de Tempelberg te ontkennen. Tevens hebben de Arabieren feitelijk de Bijbel herschreven en beweren ze dat niet Izaäk, maar Ismaël de zoon was die Abraham (bijna) moest offeren. In de Bijbel is Izaäk de zoon der belofte; uit hem kwam het volk Israël voort. Ismaël werd verwekt bij een slavin en werd de stamvader van (uiteindelijk) de moslims.

Ondanks protesten van Israëlische archeologen hebben moslimgeestelijken vele tonnen materiaal van de Tempelberg, waaruit blijkt dat er inderdaad twee Joodse Tempels zijn geweest, verwijderd, in een poging de geschiedenis te ontkennen en te vervalsen. Vreemd genoeg wordt in de Koran het land Israël overduidelijk aan de Joden toegekend, een zaak waar klaarblijkelijk maar heel weinig moslims van op de hoogte zijn.


De Palestijnse 'studie' werd één dag nadat het Israëlische kabinet instemde met de bouw van een miljoenen kostend toeristencentrum bij de Klaagmuur gepubliceerd. Volgens de Palestijnse Autoriteit is het centrum illegaal omdat het hele gebied door de Palestijnen wordt geclaimd.

het moet toch opvallen dat je het gedeelte dat je niet aanstaat weglaat uit je bericht en daarmee de bron waaruit je citeert geweld aandoet. Ziekelijke neiging of een bewijs van slechte wil?
AllahuAlem
Wa Salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

John2
06-12-10, 23:44
salaam alaykoum broeder


het moet toch opvallen dat je het gedeelte dat je niet aanstaat weglaat uit je bericht en daarmee de bron waaruit je citeert geweld aandoet. Ziekelijke neiging of een bewijs van slechte wil?
AllahuAlem
Wa Salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Ik zeg dit niet snel maar in dit geval "dank je broeder"

Nelis70
07-12-10, 15:04
Algemeen bekend is het feit dat zowel de Bijbel als de Tora + de joodse & christelijk historie zijn grotendeels menselijke verzinsels bewezen als zodanig door zowel de wetenschap, de integer historie als door de islam .....

Niet waar, en hoe harder je kreten als 'algemeen bekend feit' schreeuwt, hoe dommer je klinkt.

sjo
14-12-10, 20:17
salaam alaykoum broeder


het moet toch opvallen dat je het gedeelte dat je niet aanstaat weglaat uit je bericht en daarmee de bron waaruit je citeert geweld aandoet. Ziekelijke neiging of een bewijs van slechte wil?
AllahuAlem
Wa Salaam
__________________
Oorspronkelijk geplaatst op forums.ansaar.nl

Gaat u daar maar zitten. Maar verdomd als hij niet steeds de aandacht weet te trekken met zijn erfelijke aandoeningen. Volgens mij lacht ie zich een stuip.....

gr.
sjo

super ick
15-12-10, 08:09
Gaat u daar maar zitten. Maar verdomd als hij niet steeds de aandacht weet te trekken met zijn erfelijke aandoeningen. Volgens mij lacht ie zich een stuip.....

gr.
sjo

Neenee, dat zie je helemaal verkeerd.

Volgens sommige moslims is het een autochtoon die moslims zwart maakt.

Tja, als die bij die gedachte beter kunnen slapen. Allee dan maar.