PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlander vermoordt vriendin in cel in Peru



Marsipulami
29-11-10, 21:56
Nederlander vermoordt vriendin in cel in Peru

Een Nederlandse gevangene in de Peruaanse hoofdstad Lima heeft zijn vriendin vermoord toen die hem in zijn cel bezocht, melden Peruaanse media. Het gaat om Jackson Sanford Staling Conket, wiens exacte herkomst niet bekend is gemaakt, maar die een Nederlands paspoort heeft. De man is veroordeeld voor drugshandel en zit vast in de gevangenis San Pedro in Lima.

Het gevangenispersoneel bespeurde een rare lucht in Stalings cel en ondervroeg hem daarover. Daarop bekende hij dat hij zijn 22-jarige vriendin, de Peruaanse Leslie Dayana Paredes Silva, in augustus had gewurgd na een heftige discussie en haar vervolgens had begraven zijn zijn cel.

Media in Peru verbazen zich erover dat gevangenismedewerkers nooit hebben ontdekt dat Paredes wel de gevangenis is binnengegaan, maar deze nooit heeft verlaten. Alle bezoek aan Peruaanse gevangenissen wordt geregistreerd. Ook is er ontsteltenis over het feit dat Staling zijn vriendin onder een laag cement heeft kunnen begraven. Hoe is hij aan dat cement gekomen, vraagt men zich af.

Een aantal gevangenismedewerkers is al geschorst, melden de media. De politie is een onderzoek begonnen naar de omstandigheden rond de moord. (belga/vsv)

tanger'73
29-11-10, 22:21
Dat detentiewezen daar is zo lek als een mandje, in plaats van haar te wurgen kon hij gewoon in haar jurk zo de vrijheid tegemoet lopen.

Pizzaman
30-11-10, 08:25
Wat een mooi verhaal is dit weer.

LOL Tanger, inderdaad vermoed ik dat ze zelfs een enorme baard niet hadden opgemerkt.

tanger'73
30-11-10, 13:21
Wat een mooi verhaal is dit weer.

LOL Tanger, inderdaad vermoed ik dat ze zelfs een enorme baard niet hadden opgemerkt.


'K snap niet dat al die westerlingen die daar vastzitten van ontsnappen geen werk maken, met hun rijke contacten? iedereen is in dat shithole daar omkoopbaar tot aan de sleutel van de poort toe. Er is zelfs de mogelijkheid om een paspop jouw straf te laten uitzitten. Eenmaal buiten en het land uit, geen zuid-amerikaanse haan die daar naar kraait.

Pizzaman
30-11-10, 13:23
Ik denk dat je fout zit met 'rijke contacten'.
Volgens mij zijn het merendeels sextoeristen en dope smokkelaars.

tanger'73
30-11-10, 13:25
Ik denk dat je fout zit met 'rijke contacten'.
Volgens mij zijn het merendeels sextoeristen en dope smokkelaars.

Met een westerse uitkering ben je al volgens zuid-amerikaanse derde wereld land begrippen steenrijk.

mark61
30-11-10, 13:31
'K snap niet dat al die westerlingen die daar vastzitten van ontsnappen geen werk maken, met hun rijke contacten? iedereen is in dat shithole daar omkoopbaar tot aan de sleutel van de poort toe. Er is zelfs de mogelijkheid om een paspop jouw straf te laten uitzitten. Eenmaal buiten en het land uit, geen zuid-amerikaanse haan die daar naar kraait.

Als je vastzit had je duidelijk geen contacten...

tanger'73
30-11-10, 13:33
Als je vastzit had je duidelijk geen contacten...


als je eenmaal vastzit kan je een mobiele telefoon ter beschikking krijgen. Wat je daarmee allemaal kunt doen is een wonder voor figuren die daar raad mee weten.

Pizzaman
30-11-10, 13:41
Met een westerse uitkering ben je al volgens zuid-amerikaanse derde wereld land begrippen steenrijk.
Het zal toch niet zo zijn dat we die hier doorbetalen terwijl die kneuzen daar vast zitten?
(het zou me overigens niet verbazen).


als je eenmaal vastzit kan je een mobiele telefoon ter beschikking krijgen. Wat je daarmee allemaal kunt doen is een wonder voor figuren die daar raad mee weten.
Nou je begint nu wel verdacht te worden :hihi:

tanger'73
30-11-10, 13:45
Het zal toch niet zo zijn dat we die hier doorbetalen terwijl die kneuzen daar vast zitten?
(het zou me overigens niet verbazen).


Nou je begint nu wel verdacht te worden :hihi:

a) Heb het hier duidelijk over diens contacten.

b) Het vergt niet veel, dan louter op de plaats van verblijf een vooronderzoek plegen en met je telefoon wat middelen verzamelen bij contacten die nog wat om je geven. Je kunt je ontsnapping namelijk regelen.

Pizzaman
30-11-10, 13:58
a) Heb het hier duidelijk over diens contacten.
gelukkig maar, ik dacht al debakel nr. zoveel :hihi:
Je kan gelijk hebben maar naar mijn idee is het soort wat daar terecht komt verregaand asociaal.
Die hebben nooit geld over voor hun medeplichtige...


b) Het vergt niet veel, dan louter op de plaats van verblijf een vooronderzoek plegen en met je telefoon wat middelen verzamelen bij contacten die nog wat om je geven. Je kunt je ontsnapping namelijk regelen.
Meestal hebben die contacten dan heel snel ergens anders jeuk.
Hopelijk heeft ie nog een lieve moeder. :loens:

Zo niet zal ie weinig verder komen dan 'ja joh da's nou k...' tuut-tuut-tuut...

tanger'73
30-11-10, 16:26
gelukkig maar, ik dacht al debakel nr. zoveel :hihi:
Je kan gelijk hebben maar naar mijn idee is het soort wat daar terecht komt verregaand asociaal.
Die hebben nooit geld over voor hun medeplichtige...


Meestal hebben die contacten dan heel snel ergens anders jeuk.
Hopelijk heeft ie nog een lieve moeder. :loens:

Zo niet zal ie weinig verder komen dan 'ja joh da's nou k...' tuut-tuut-tuut...


trieste situatie ja, vooral als je er op de een of andere manier zelf bent ingelopen en van huis uit een dikke vinger krijgt. Waarvan de meesten dan maar in hun lot berusten.