PDA

Bekijk Volledige Versie : Zieke verkrachter eist zijn vrijlating



Marsipulami
29-11-10, 23:45
Zieke verkrachter eist zijn vrijlating

Een Nederlander die eerder dit jaar tot vier jaar celstraf werd veroordeeld voor een gruwelijke verkrachting in 2009, eist zijn vrijlating. De Ossenaar lijdt aan diabetes en zijn gezondheid gaat er snel op achteruit.

De man heeft een kort geding tegen de Staat aangespannen, zegt zijn advocaat Ted Kemper. Een gratieverzoek is niet aan de orde, omdat het hoger beroep over de veroordeling nog loopt en de straf nog niet onherroepelijk is, legt de raadsman uit.

De veroordeelde werd door justitie aangeklaagd voor poging tot doodslag omdat de gewelddadige verkrachting het slachtoffer bijna het leven kostte. De rechtbank achtte poging tot doodslag niet bewezen.

Gewelddadige verkrachting

De man en vrouw leerden elkaar online kennen. Tijdens hun derde ontmoeting in september 2009 ging het mis. Onder invloed van alcohol belandden ze in bed. Midden in de nacht belde de man het alarmnummer omdat de vrouw gewond was geraakt. Ambulanciers troffen de hevig bloedende vrouw aan op de grond in de hal van het huis. Ze verkeerde in levensgevaar. Tijdens een operatie ontdekten artsen diverse scheurwonden in de schaamstreek. Ook haar dikke darm bleek geperforeerd. De vrouw wist zich van de verkrachting vrijwel niks meer te herinneren. (anp/vsv)
29/11/10 22u06

tanger'73
29-11-10, 23:57
Gekke Hollander. Waarmee heeft hij haar verkracht, met een eendebek?

Pizzaman
30-11-10, 08:16
Laat die vent maar in de gevangenis creperen.
Heel jammer voor 'm, had ie maar niet zoiets moeten uitvreten!

super ick
30-11-10, 08:34
Levenslang opsluiten, samen met die kinderneukende priesters!

Vies Belgje, iedere keer weer topics over misbruik. Het zit zeker en vast in de genen.

ronald
30-11-10, 21:54
Wat een onzin. Wat maakt het nou uit voor een diabetes of hij nu in- of uit de cel zit? Krijgt hij daar soms geen insuline of te veel of te weinig te vreten? Zijn geestelijke gezondheid gaat idd achteruit. Morgen staat een claustrofobische gevangene op de stoep.

super ick
01-12-10, 15:28
Ongeschikt voor detentie heet dat.

Slinger
01-12-10, 15:32
Wat een onzin. Wat maakt het nou uit voor een diabetes of hij nu in- of uit de cel zit? Krijgt hij daar soms geen insuline of te veel of te weinig te vreten? Zijn geestelijke gezondheid gaat idd achteruit. Morgen staat een claustrofobische gevangene op de stoep.

Een diabeet heeft een geregeld leven nodig met weinig stress en een niet te uitbundig voedingspatroon. Volgens mij is hij heel goed af in de cel.

Pizzaman
01-12-10, 19:59
.... een niet te uitbundig voedingspatroon.

Water en brood lijkt me dus heel goed kunnen.

H.P.Pas
01-12-10, 20:09
Morgen staat een claustrofobische gevangene op de stoep.

:).

Pizzaman
01-12-10, 21:13
.... een claustrofobische gevangene op de stoep.

Nou da's toch geen probleem.

Op de binnenplaats, zonder dak of muren, gewoon een blok beton aan z'n been van 250kg.

ronald
01-12-10, 23:47
Nou da's toch geen probleem.

Op de binnenplaats, zonder dak of muren, gewoon een blok beton aan z'n been van 250kg.

Ja duuhhh...Schiet ook niet op. Binnen twee weken lijdt zo'n persoon dan weer aan pleinangst. Nee... een penthouse is de oplossing. Gewoon op het dak.

Pizzaman
02-12-10, 08:29
Ja duuhhh...Schiet ook niet op. Binnen twee weken lijdt zo'n persoon dan weer aan pleinangst. Nee... een penthouse is de oplossing. Gewoon op het dak.

Zal je zien... hoogtevrees. :hihi:

Ik denk dat men gewoon eens moet begrijpen: STRAF is S-T-R-A-F.

Het zijn geen kleine kinderen die iets hebben uitgevreten.
We hebben het hier over volwassen mensen, die willens en wetens een misdrijf hebben
gepleegd, die een eerlijk proces hebben gehad (wat de burger eenhoop geld heeft gekost)
en die ook nog worden voorzien van GRATIS kost en inwoning.
Wat mij betreft mogen ze veel hardere maatregelen inzetten.

NB: ik heb lesgegeven aan kinderen in de puberleeftijd. Daar had ik er ook eens eentje bij die zo graag 'haar recht wilde halen'. Op de school was het beleid om geen mobieltjes in de klas toe te staan, na waarschuwen werd deze ingepikt. OK dus daar was ze het niet mee eens, uiteraard vond de hele klas dat zij gelijk had. Vervolgens heb ik HAAR voor de klas gezet omdat ze alles beter wist... maar na de eerste toets met allemaal onvoldoendes is toch democratisch besloten dat ZIJ dan maar de klas uit moest tot ze het wel eens was met het beleid. Dat heeft ze drie lessen volgehouden... met heel erg hangende pootjes teruggekomen.

Begrijp je wat ik bedoel?

Dwingen dwingen, er zijn veel mensen die denken dat ze alles met zielig doen kunnen bereiekn, maar dan wel over de rug van een ander.