PDA

Bekijk Volledige Versie : PVV op oorlogspad 'moslims moeten de provincie uit'



Joesoef
30-11-10, 07:49
PVV: geen halal eten bij de provincie

BREDA - De PVV wil dat islamitische ambtenaren van de provincie Brabant straks geen halal voedsel meer kunnen krijgen in de kantine van het provinciehuis.



Dit schrijft het Brabants Dagblad. Nu kan wel op verzoek halal voedsel verstrekt worden. wel. Ook wordt het dragen van boerka's en hoofddoekjes voor alle ambtenaren verboden. Daarnaast mogen er in de provincie geen moskeeën bijkomen en moeten alle islamitische scholen dicht.

Het staat allemaal te lezen in het vooralsnog geheime verkiezingsprogramma van de PVV voor de Statenverkiezingen van 2 maart dat in handen is van BN DeStem. Tweede Kamerlid Richard de Mos, die Brabant coordineert, bevestigde gisteravond dat het inderdaad om het conceptprogramma van de PVV gaat. (EBO)


www.ad.nl

mark61
30-11-10, 07:58
Dat zal ze leren, die duizenden boerkadragende provincieambtenaren :ego:

super ick
30-11-10, 08:13
Alle islamitische scholen dicht sta ik volledig achter. Maar alleen als ook de christelijke scholen ook dicht gaan.
Het komt er op neer dat kinderen al op 4 jarige leeftijd van elkaar gescheiden worden op basis van godsdienst.

Pizzaman
30-11-10, 08:14
Het zal er meer om gaan dat Den Haag vaak de neiging heeft een dorp van 1500 inwoners op te zadelen met een AZC van 2500...

John2
30-11-10, 08:19
Het zal er meer om gaan dat Den Haag vaak de neiging heeft een dorp van 1500 inwoners op te zadelen met een AZC van 2500...
Als het ging om de AZC noord oost polder was het 500 inwoners op 2500-3000 asielzoekers waarbij de enigste winkel in het dorp moest sluiten door diefstal en overlast.

Pizzaman
30-11-10, 08:24
Als het ging om de AZC noord oost polder was het 500 inwoners op 2500-3000 asielzoekers waarbij de enigste winkel in het dorp moest sluiten door diefstal en overlast.

...heb elders zien staan dat het de economie stimuleerde en dat het zo goed zou gaan met die winkels, dat de diefstallen van de lokale Tokkies toenamen en aan de asielzoekers werden toegeschreven, en meer van dat soort moois.

Maar het gaat hier om Brabant... (niet dat er veel verschil in zal zitten).

super ick
30-11-10, 08:26
Overigens is dat halalvoedsel niet voor alle moslims noodzakelijk. Ik zie er voldoende bij de snackbar. Ze eten geen varkensvlees maar ook niet halal.

Pizzaman
30-11-10, 08:37
Het zijn ook meestal niet de moslims die dit soort dingen organiseren of dit eisen.

In het algemeen zijn het linksdraaiende flapdrollen.
Net zoals met dat schilderijtje van die varkens dat weg moest uit de wachtkamer.
Heb er al menig moslim over gehoord, die zich verbaasde.

Misschien moet Wilders maar eens opperen om linksdraaiende flapdrollen te deporteren.
Kunnen we weer eerlijk zijn tegen elkaar.

John2
30-11-10, 11:14
...heb elders zien staan dat het de economie stimuleerde en dat het zo goed zou gaan met die winkels, dat de diefstallen van de lokale Tokkies toenamen en aan de asielzoekers werden toegeschreven, en meer van dat soort moois.

Maar het gaat hier om Brabant... (niet dat er veel verschil in zal zitten).
De lokale bevolking (vrouwen) kwamen al niet meer in de winkel, na vele bedreigingen en sexuele intimidatie en gingen naar Emmeloord voor de boodschappen, dus diefstallen van de lokale tokkies lijkt me dan niet mogelijk.
Maar de zelfde problemen deden zich voor in Holten en Zenderen en ook daar wonen niet veel tokkies.

Pizzaman
30-11-10, 11:54
Simpel feit is, men dumpt gewoon ergens een asielzoekerscentrum waar niet teveel mensen herrie kunnen schoppen.
Dat de PVV daar tegen is kan ik alleen maar toejuichen.

Het probleem is echter niet 'buitenlanders'.
Het probleem is 90% gelukszoekers en 10% asielzoekers.


Ik zou zeggen Bea & Wim-Lex hebben nog kamers genoeg over.

Eke
30-11-10, 12:00
PVV: geen halal eten bij de provincie

BREDA - De PVV wil dat islamitische ambtenaren van de provincie Brabant straks geen halal voedsel meer kunnen krijgen in de kantine van het provinciehuis.



Dit schrijft het Brabants Dagblad. Nu kan wel op verzoek halal voedsel verstrekt worden. wel. Ook wordt het dragen van boerka's en hoofddoekjes voor alle ambtenaren verboden. Daarnaast mogen er in de provincie geen moskeeën bijkomen en moeten alle islamitische scholen dicht.

Het staat allemaal te lezen in het vooralsnog geheime verkiezingsprogramma van de PVV voor de Statenverkiezingen van 2 maart dat in handen is van BN DeStem. Tweede Kamerlid Richard de Mos, die Brabant coordineert, bevestigde gisteravond dat het inderdaad om het conceptprogramma van de PVV gaat. (EBO)


www.ad.nl

Stemmen vragen is niet hetzelfde als stemmen krijgen. Die SP-voorman, die Brabander, die doet het ook goed, m.i. Die zou best eens kunnen winnen.....

Vanmorgen hoorde ik een enthousiast verhaal over de voorzieningen die de SP in Oss had aangelegd. Prachtige sportvoorzieningen, royale bibliotheek, gezellig dorpscentrumpje, goede medische verzorging.
Nou is het natuurlijk wel afwachten of er geld blijft voor het onderhoud ervan nu er zo'n stel mensen hun baan verloren hebben bij Organon(is andere naam ,he :) )....

tanger'73
30-11-10, 13:15
Betreft het provincie Limburg, die mogen wat mij betreft bij de Kroon haar hertogdom terug claimen.

rbn
30-11-10, 13:27
Het komt er op neer dat kinderen al op 4 jarige leeftijd van elkaar gescheiden worden op basis van godsdienst.

so what.. moet je eens op een schoolplein kijken hoe kinderen onderverdeeld zijn in groepjes.. kinderen discrimineren er op los..

Pizzaman
30-11-10, 13:44
so what.. moet je eens op een schoolplein kijken hoe kinderen onderverdeeld zijn in groepjes.. kinderen discrimineren er op los..

Indeerdaad, toen we nog een Turken en Marokkanen hadden ging het van:

heeej rooie, heej kale, heej hazetand, heej grefo, heej...

Eric de Blois
30-11-10, 15:55
De PVV wil dat islamitische ambtenaren van de provincie Brabant straks geen halal voedsel meer kunnen krijgen in de kantine van het provinciehuis.(...) ook wordt het dragen van boerka's en hoofddoekjes voor alle ambtenaren verboden. Daarnaast mogen er in de provincie geen moskeeën bijkomen en moeten alle islamitische scholen dicht.


De PVV is weer behoorlijk inconsequent bezig. Wanneer islamitische scholen moeten sluiten moeten ook christelijke en alle andere scholen met een religieuze richting worden gesloten.

Religie hoort niet thuis in het onderwijs. Je gaat kinderen toch ook niet wijs maken dat heksen en kabouters bestaan. Kinderen horen niet te worden bang gemaakt met de hel.

Joesoef
30-11-10, 16:05
Dat ze die racistische steinerscholen willen sluiten is weer wel een goede zaak.

Eke
30-11-10, 16:34
Dat ze die racistische steinerscholen willen sluiten is weer wel een goede zaak.

O ja, zijn die zo racistisch tegenwoordig, Joesoef ?

Joesoef
30-11-10, 17:05
O ja, zijn die zo racistisch tegenwoordig, Joesoef ?

Steiner is altijd al een racist geweest, antroposofie is een geloof. Steiner/ groene scholen moeten dus ook dicht.

mark61
30-11-10, 18:59
O ja, zijn die zo racistisch tegenwoordig, Joesoef ?

Er zitten bepaald racistische trekjes aan het gedachtengoed, en zeker aan enkele aanhangers.

Eke
30-11-10, 21:18
Er zitten bepaald racistische trekjes aan het gedachtengoed, en zeker aan enkele aanhangers.

Nog steeds in de huidige praktijk ? Dat vroeg ik me af.....Dus jij denkt van wel.

super ick
01-12-10, 15:37
so what.. moet je eens op een schoolplein kijken hoe kinderen onderverdeeld zijn in groepjes.. kinderen discrimineren er op los..

Jij bent volkomen geschift. Kinderen discrimineren juist niet. Behalve als ze al verziekt zijn door volwassenen. Dat gebeurt bv. op scholen met een reli-inslag.

Daarom: Afschaffen die idioterie.

Joesoef
01-12-10, 16:27
Dat gebeurt bv. op scholen met een reli-inslag

Komt door een gebrek aan fatsoen, niets met religie van doen.

mark61
01-12-10, 16:42
Nog steeds in de huidige praktijk ? Dat vroeg ik me af.....Dus jij denkt van wel.

Van de kakelverse situatie ben ik niet op de hoogte, maar 20 jaar geleden was er hier en daar wat bedenkelijks.

super ick
01-12-10, 17:41
Komt door een gebrek aan fatsoen, niets met religie van doen.

Het zit in de meeste geloven ingebakken. "Wij hebben het bij het rechte eind" "Die anderen komen in de hel, ontkennen ons geloof, dus zijn slecht". "Daarom gaan de meeste relikneuzen hoofdzakelijk met elkaar om, wonen graag dicht bij elkaar en trekken hun neus op andersdenkenden".
Trek die gedachtengang door, et voila..........de refoschooltjes.
Moslims en gristenriffo's maken zich er beiden schuldig aan.

Joesoef
01-12-10, 17:45
Moslims en gristenriffo's maken zich er beiden schuldig aan.

Ok, jij weet het beter. Zoals gewoonlijk heb jij gelijk. Gelovigen zijn onfatsoenlijk.

Pizzaman
01-12-10, 19:55
Er zitten bepaald racistische trekjes aan het gedachtengoed, en zeker aan enkele aanhangers.

Laat ik het nou voor 1 keertje eens met Mark eens zijn.
Steiner-onderwijs houdt o.a. 'rassenfilosofie' in.
Erg ver boven de slaventijd was Steiner blijkbaar nog niet uit gestegen.

super ick
01-12-10, 22:53
Ok, jij weet het beter. Zoals gewoonlijk heb jij gelijk. Gelovigen zijn onfatsoenlijk.

Er zijn genoeg moslims die mij minderwaardig vinden omdat ik een kafir ben. Je hoeft het niet mooier voor te doen dan het is.
Net zo goed als er ook christenen zijn die mij minderwaardig vinden.

Vind je het vreemd als ik dat als een beetje onfatsoenlijk ervaar?

Wat ik sneaky vind is proberen mij het labeltje op te plakken 'van generaliseren'. Ik heb nergens gezegd dat gelovigen onfatsoenlijk zijn.

Soldim
02-12-10, 05:59
Komt door een gebrek aan fatsoen, niets met religie van doen.

Frappant is wel dat de staat die religieuzen financieel in staat stelt hun onfatsoenlijke praktijken voort te zetten.

Joesoef
02-12-10, 06:34
Frappant is wel dat de staat die religieuzen financieel in staat stelt hun onfatsoenlijke praktijken voort te zetten.


Ikke niet begrijp!

Pizzaman
02-12-10, 07:42
Frappant is wel dat de staat die religieuzen financieel in staat stelt hun onfatsoenlijke praktijken voort te zetten.

Yep, dat is ook hetgeen ik bezwaar tegen maak.

Ieder z'n hobby, zolang een ander er geen last van heeft.
Maar waarom zou je voor een andres hobby moeten betalen?

super ick
02-12-10, 15:41
Yep, dat is ook hetgeen ik bezwaar tegen maak.

Ieder z'n hobby, zolang een ander er geen last van heeft.
Maar waarom zou je voor een andres hobby moeten betalen?

Als je maar krampachtig genoeg een kliek blijft vormen en hard blijft schreeuwen doen Nederlanders vanzelf allerlei concessies.

Weg schilderijtje want een borstje zichtbaar, beeldje van een varken vind moslim ook vast niet fijn, dus ook weg.
Laat de kerstboom maar zitten voortaan, zou de moslim vast niet waarderen.
Apart stemloketje voor vrouwen, daarmee haal je vast een drempel weg. Apart zwemuurtje voor islamitische vrouwen, anders komen die schaapjes nooit zwemmen en zwemmen is een grondrecht. Etc, etc, etc.

Dhimmiegedrag van geitenwollensokkenbreiers dat alleen maar verwarring en verbazing opwekt bij iedereen behalve zijzelf.