PDA

Bekijk Volledige Versie : Antwoord van arabist Hans Jansen aan MO_NL.



Ron Haleber
30-11-10, 10:39
ffice:office" /><O:p></O:p>
MO_NL maakte mij [RH] beledigende verwijten nav mijn reply over islamisering.

Op 29 november 2010 18:47 schreef Ron Haleber daarom het volgende aan Hans Jansen:

Hallo Hans, El Aissati voorzitter van Maroc.NL refereerde naar jouw gesprek bij PenW nav islamisering. Jij zou daarbij gezegd hebben dat er islam in nederlandse wetgeving zou insluipen.

Maar jij gaf er geen voorbeeld van... En dus vind hij jou een smerige leugenaar.

Hans, weet jij er inderdaad een concreet voorbeeld. Geef dat aub dan!
Want dan kan ik El Aissati corrigeren!


Hans Jansen antwoordde op 29 november 2010 het volgende aan Ron Haleber:
Er zijn op bv. HoeiBoei heel veel voorbeelden te vinden, een paar dagen geleden een lang stuk met tientallen links..
Maar het makkelijkst te begrijpen en in zijn onbenulligheid het schrijnendst is het geval van Michael Aziz, de koptische tramconducteur in Amsterdam die geen kruisje mag dragen, terwijl het GVB aan moslims islamitische hoofddoeken beschikbaar stelt. Verder noem ik het uit de openbare ruimte verwijderen van beeltenissen waar moslims aanstoot aan willen nemen. Ook het feit dat de islam- en korankritiek van Geert Wilders tot een strafproces leidt.
Ik zou zeggen: lees de boeken van de onderzoeksjournalist Carel Brendel, dozijnen bladzijden met merkwaardige ontwikkelingen. Wijs zo nodig ook op www.Jihadwatch.org (http://www.Jihadwatch.org),
Hou me maar niet op de hoogte van de leugens op Maroc.nl die mij betreffen, ik krijg al vrij veel te verstouwen.
Waarschuw me wel als je denkt dat ik meer gevaar dan ik anders loop.
Overigens ben ik al heel lang niet in NL, alleen voor het Wildersproces was ik een paar maanden terug.
Strijd de goede strijd, Hans Jansen.<O:p></O:p>

John2
30-11-10, 10:44
Strijd de goede strijd

Slecht vier woorden die zijn gevoel weergeven en alles zeggen.

Pizzaman
30-11-10, 11:43
Helaas moet ik concluderen dat Jansen gelijk heeft.


Maar het makkelijkst te begrijpen en in zijn onbenulligheid het schrijnendst is het geval van Michael Aziz, de koptische tramconducteur in Amsterdam die geen kruisje mag dragen, terwijl het GVB aan moslims islamitische hoofddoeken beschikbaar stelt. Verder noem ik het uit de openbare ruimte verwijderen van beeltenissen waar moslims aanstoot aan willen nemen. Ook het feit dat de islam- en korankritiek van Geert Wilders tot een strafproces leidt.

NB; wel vind ik de aantekening er bij horen dat het hier geen moslim-acties betreft.
Het merendeel is geregeerd door linksdraaiende drollen.
Kaaskoppen met racistische neigingen, die zich geinverteerd uiten.

Bij het Wilders-proces zijn wel enkele moslims betrokken.
Maar ik zie hier eigenlijk weinig moslims die Rabbae geen achterlijke klootzak vinden.

Als we nu eens met z'n allen een vliegtuig huren, enkele reis Sahara.
De moslims zetten alle vervelende moslims er in, en dan zetten de kaaskoppen alle vervelende linkserds er in.
Dik kans dat in dat vliegtuig ongeveer 5% moslims zitten.

Bijkomend voordeel is dat Spanje en Marokko ook niet meer hoeven bakkeleien over de Sahara.

Joesoef
30-11-10, 11:47
Schattig zo een mailwisseling tussen twee seniele ouwe knarren :hihi:


http://bigmexicandinner.com/wp-content/uploads/2008/11/muppet-show.jpg

John2
30-11-10, 11:53
Schattig zo een mailwisseling tussen twee seniele ouwe knarren :hihi:

Oud ok, maar seniel zou ik zo niet kunnen of durven zeggen.
Waar hij wel gelijk heeft en hierin een punt maakt dat de Moslim gemeenschap aan de ene kant alles wenst te verbieden zoals kruistekens in scholen en openbare gebouwen, maar zo ook evenmakelijk het traditioneel kerstfeest of Sinterklaas feest willen verbieden, maar tegelijk aan de andere kant wel eisen dat wij het hoofddoek accepteren als uiting van de Islam en wij hierover niet mogen vallen of zeuren.
Hierin scoort hij wel.

Joesoef
30-11-10, 12:01
Oud ok, maar seniel zou ik zo niet kunnen of durven zeggen.
Waar hij wel gelijk heeft en hierin een punt maakt dat de Moslim gemeenschap aan de ene kant alles wenst te verbieden zoals kruistekens in scholen en openbare gebouwen, maar zo ook evenmakelijk het traditioneel kerstfeest of Sinterklaas feest willen verbieden, maar tegelijk aan de andere kant wel eisen dat wij het hoofddoek accepteren als uiting van de Islam en wij hierover niet mogen vallen of zeuren.
Hierin scoort hij wel.



Absoluut niet, scoren doen die knarren bij de islamfoben. Menig werkvloer gezien en er is geen probleem met moslims, alleen in de hoofden van....

mark61
30-11-10, 12:14
Kwaadaardige zelfopgewekte seniliteit.

tanger'73
30-11-10, 12:23
Waar is dat antwoord van hansworst dan? Wacht even, ik plaats zo dadelijk mijn mailwisseling met obama hier over Ron Haleber.

tanger'73
30-11-10, 12:30
Kwaadaardige zelfopgewekte seniliteit.

Die laatste lieve woordjes zijn zo beminnelijk.

tanger'73
30-11-10, 12:33
Absoluut niet, scoren doen die knarren bij de islamfoben. Menig werkvloer gezien en er is geen probleem met moslims, alleen in de hoofden van....


Als ze sporadisch op die vloeren lopen is dat probleem ook uitsluitend tussen de oren. Maar strijd de goede strijd, die van islamofobie.

tanger'73
30-11-10, 12:44
Hier is een stukje uit het curriculum uit de opleiding tot jihadist. Zie beslist 1:25 min. Die lieve woordjes zijn namelijk een gruwel.


YouTube - &#x202b;مذيع مجنون المقطع مترجم&#x202c;&lrm;

John2
30-11-10, 12:47
Absoluut niet, scoren doen die knarren bij de islamfoben. Menig werkvloer gezien en er is geen probleem met moslims, alleen in de hoofden van....


Als ze sporadisch op die vloeren lopen is dat probleem ook uitsluitend tussen de oren. Maar strijd de goede strijd, die van islamofobie.

Ik kan dan aan jullie beiden de vraag stellen;
"Hoe is de Islamfobie ontstaan", immers deze komt niet uit het niets opzetten en vermoedelijk zou ik ook Islamfoob worden als ik geen vrienden zou hebben die Islamiet zijn en mij de andere kant van de Islam tonen.
Ik kan mij dus voorstellen dat vele mensen het vertrouwen in de Islam kwijt zijn geraakt de laatste 10 jaar.

tanger'73
30-11-10, 12:54
Ik kan dan aan jullie beiden de vraag stellen;
"Hoe is de Islamfobie ontstaan", immers deze komt niet uit het niets opzetten en vermoedelijk zou ik ook Islamfoob worden als ik geen vrienden zou hebben die Islamiet zijn en mij de andere kant van de Islam tonen.
Ik kan mij dus voorstellen dat vele mensen het vertrouwen in de Islam kwijt zijn geraakt de laatste 10 jaar.


De islamofobie moeten mensen bij zichzelf zoeken, zelf ben ik een beetje fobisch voor slangen en krappe ruimtes.

Joesoef
30-11-10, 13:02
"Hoe is de Islamfobie ontstaan"

Je moet toch iemand de schuld geven van problemen.

rbn
30-11-10, 13:08
lees de boeken van de onderzoeksjournalist Carel Brendel, dozijnen bladzijden met merkwaardige ontwikkelingen.

carel brendel is een zionist met een afkeer voor de islaam.. de zelfbenoemde titel 'onderzoeksjournalist' draagt hij ten onrechte.. hij bedrijft desinformatie..

Pizzaman
30-11-10, 13:34
De islamofobie moeten mensen bij zichzelf zoeken, zelf ben ik een beetje fobisch voor slangen en krappe ruimtes.

Islamofobie is maar wat je er van maakt.
Commentaar hebben op iets leips, ook al is dat dan 'van de islam' is geen islamofobie.

overigens kan je je ook laten aanlullen dat je islamofoob bent,
sommige mensen zijn er erg goed in om alles onder 'islamofobie' te schuiven.

Meestal zijn dat dezelfde mensen die vanalles kunst vinden, die ook alles zielig vinden,
die zich grote zorgen maken om het milieu, maar zelf 3x per jaar op vliegvakantie gaan,
er een vette villa met buitenzwembad en een Hummer voor de deur op na houden.

Kortom, wie de schoen past, die doet het licht maar uit want die is een schijnheil.

Pizzaman
30-11-10, 13:36
carel brendel is een zionist met een afkeer voor de islaam.. de zelfbenoemde titel 'onderzoeksjournalist' draagt hij ten onrechte.. hij bedrijft desinformatie..

Mesnen doen er goed aan om Carel Brendel met een korrel zout te nemen.
Hij is een broodschrijver, en zijn stukjes hebben niet per se meer waarde dan de bouquetreeks.

Natuurlijk zit er wel waarheid in (in de bouquetreeks ook).
Maar niet alles wat in een boek staat is daarom waar.

tanger'73
30-11-10, 13:36
Islamofobie is maar wat je er van maakt.
Commentaar hebben op iets leips, ook al is dat dan 'van de islam' is geen islamofobie.

overigens kan je je ook laten aanlullen dat je islamofoob bent,
sommige mensen zijn er erg goed in om alles onder 'islamofobie' te schuiven.

Meestal zijn dat dezelfde mensen die vanalles kunst vinden, die ook alles zielig vinden,
die zich grote zorgen maken om het milieu, maar zelf 3x per jaar op vliegvakantie gaan,
er een vette villa met buitenzwembad en een Hummer voor de deur op na houden.

Kortom, wie de schoen past, die doet het licht maar uit want die is een schijnheil.


als je puur klinisch ergens bang voor bent en die vrees onterecht is, is er sprake van een fobie.

Pizzaman
30-11-10, 13:39
als je puur klinisch ergens bang voor bent en die vrees onterecht is, is er sprake van een fobie.

Kortom als je iets zelf hebt meegemaakt of door eigen ervaring hebt geleerd,
en er daardoor een schurft aan hebt - dan kan het nooit een fobie zijn?

tanger'73
30-11-10, 13:41
Kortom als je iets zelf hebt meegemaakt of door eigen ervaring hebt geleerd,
en er daardoor een schurft aan hebt - dan kan het nooit een fobie zijn?


Een fobie heeft iets te maken met vrees en minder met onderbuiken.

Pizzaman
30-11-10, 13:42
Een fobie heeft iets te maken met vrees en minder met onderbuiken.

Ik zei schurft, geen diarree. :fpotver:

Ron Haleber
30-11-10, 14:18
carel brendel is een zionist met een afkeer voor de islaam.. de zelfbenoemde titel 'onderzoeksjournalist' draagt hij ten onrechte.. hij bedrijft desinformatie..

Waar haal je vandaan dat Brendel een zionist is? M.i. een leugen!

In zijn bekende boek: "het verraad van links" vind ik er niets van. Niets van israël of van lof daarop..
Wel lof voor de historische vakbondsleider Henri Polak - maar niet als jood genoemd.

Daarentegen op pag. 27:
weg met dominees en rabbijnen...:zozo:

Wel een erg rare uitspraak voor een zionist!

Olive Yao
30-11-10, 17:19
ffice:office" /><O:p></O:p>
MO_NL maakte mij [RH] beledigende verwijten nav mijn reply over islamisering.

Op 29 november 2010 18:47 schreef Ron Haleber daarom het volgende aan Hans Jansen:

Hallo Hans, El Aissati voorzitter van Maroc.NL refereerde naar jouw gesprek bij PenW nav islamisering. Jij zou daarbij gezegd hebben dat er islam in nederlandse wetgeving zou insluipen.

Maar jij gaf er geen voorbeeld van... En dus vind hij jou een smerige leugenaar.

Hans, weet jij er inderdaad een concreet voorbeeld. Geef dat aub dan!
Want dan kan ik El Aissati corrigeren!


Hans Jansen antwoordde op 29 november 2010 het volgende aan Ron Haleber:
Er zijn op bv. HoeiBoei heel veel voorbeelden te vinden, een paar dagen geleden een lang stuk met tientallen links..
Maar het makkelijkst te begrijpen en in zijn onbenulligheid het schrijnendst is het geval van Michael Aziz, de koptische tramconducteur in Amsterdam die geen kruisje mag dragen, terwijl het GVB aan moslims islamitische hoofddoeken beschikbaar stelt. Verder noem ik het uit de openbare ruimte verwijderen van beeltenissen waar moslims aanstoot aan willen nemen. Ook het feit dat de islam- en korankritiek van Geert Wilders tot een strafproces leidt.
Ik zou zeggen: lees de boeken van de onderzoeksjournalist Carel Brendel, dozijnen bladzijden met merkwaardige ontwikkelingen. Wijs zo nodig ook op www.Jihadwatch.org (http://www.Jihadwatch.org),
Hou me maar niet op de hoogte van de leugens op Maroc.nl die mij betreffen, ik krijg al vrij veel te verstouwen.
Waarschuw me wel als je denkt dat ik meer gevaar dan ik anders loop.
Overigens ben ik al heel lang niet in NL, alleen voor het Wildersproces was ik een paar maanden terug.
Strijd de goede strijd, Hans Jansen.<O:p></O:p>


Beste Ron, als islam nederlands recht binnensluipt, moet dat te zien zijn in nederlands recht. Maar Hans Jansen noemt geen nederlands recht. Hij noemt Hoeiboei, Carel Brendel en JihadWatch. Dat is geen recht.

NB Advocaat Enait hoeft niet op te staan voor rechters. Daar zie ik geen aanpassing aan de islam in, de reden dat Enait het niet hoeft is namelijk dat dat toch al niet hoefde. Als het wel moest, zou Enait het vanzelfsprekend ook moeten.



Ook het feit dat de islam- en korankritiek van Geert Wilders tot een strafproces leidt.

Ah, weer een variant op Ali's critics fallacy, weer die verkeerde voorstelling van zaken: Wilders staat niet terecht wegens islamkritiek maar wegens artikel 137c en 137d Wetboek van Strafrecht, artikelen die niet over islamkritiek gaan.

rbn
30-11-10, 17:20
Waar haal je vandaan dat Brendel een zionist is? M.i. een leugen!

In zijn bekende boek: "het verraad van links" vind ik er niets van. Niets van israël of van lof daarop..


uit verschillende artikelen en columns die onder zijn naam zijn verschenen valt op te maken dat hij enerzijds alleen maar kritiek heeft op palestijns verzet en op sympathisanten voor de palestijnse zaak.. en anderzijds is er bij hem de afwezigheid van kritiek op israël.. hij is hier erg eenzijdig in..
dit is typisch gedrag wat je keer op keer terugziet bij zionisten..


Daarentegen op pag. 27:
weg met dominees en rabbijnen...:zozo:

Wel een erg rare uitspraak voor een zionist!

veel zionisten zijn anti-religieus.. toen bijvoorbeeld jemenitische joden in de vorige eeuw naar israël emigreerden werden ze bij aankomst in heropvoedingskampen gestopt om bij hun het jodendom eruit te krijgen.. ze moesten hun haarlokken afscheren, op sjabbat werken en de tefillin werd weggegooid.. ook marokkaanse joden moesten bij aankomst in israël verplicht hun tefillin weggooien..

nergens ter wereld worden orthodoxe joden zo gehaat als in israël..

tanger'73
30-11-10, 17:21
Hier is een stukje uit het curriculum uit de opleiding tot jihadist. Zie beslist 1:25 min. Die lieve woordjes zijn namelijk een gruwel.


YouTube - &#x202b;مذيع مجنون المقطع مترجم&#x202c;&lrm; (http://www.youtube.com/watch?v=LyRM9Vp7HFc&feature=related)

heeft arabist hansworst nog meegelezen en kunnen ontdekken dat ook wat hij dikwijls mompelt om ongeremd te lachen is?

Ze zitten er immers met zijn tweeen, de een met zijn lieve woordjes in de stoel en de andere met zijn vraag vanuit het publiek. Knap hoor om je te kunnen inhouden hoor.

John2
30-11-10, 17:40
De islamofobie moeten mensen bij zichzelf zoeken, zelf ben ik een beetje fobisch voor slangen en krappe ruimtes.
Kom kom Tanger een beetje psycholoog zou je vertellen dat het komt uit iets wat je meemaakte uit je jeugd.


Je moet toch iemand de schuld geven van problemen.
Ja ok, maar waarom nu juist the term Islamofobie dus angst voor de Islam, en hebben de mensen die hieraan lijden inderdaad een fobie of is deze angst rieel omdat ze iets hebben meegemaakt?


als je puur klinisch ergens bang voor bent en die vrees onterecht is, is er sprake van een fobie.
Zou het dan eerder massahysterie noemen bij zulke aantallen....:hihi:


Waar haal je vandaan dat Brendel een zionist is? M.i. een leugen!

Zionist is hier een Islamitisch-stopwoord die te pas en te onpas wordt gebruikt om mensen aan te duiden die niet pro islam of moslim zijn.
En eigenlijk wordt dit woord verkeerd gebruikt en komt het in de oorspronkelijke herkomst niet meer voor.
Zionist komt van het franse woord Sionist dat destijds door de hugenoten werd meegenomen naar Nederland en stond voor de kinderen van Jezus en werdt tot jaren terug nog vaak gebruikt in de protestantse kerken.
(zie ook Priorij van Sion opgericht in 1099 na Christus)
Waar in sommige kerken werdt gesproken over de vrouw van Jezus.

tanger'73
30-11-10, 17:50
Kom kom Tanger een beetje psycholoog zou je vertellen dat het komt uit iets wat je meemaakte uit je jeugd.


Ja ok, maar waarom nu juist the term Islamofobie dus angst voor de Islam, en hebben de mensen die hieraan lijden inderdaad een fobie of is deze angst rieel omdat ze iets hebben meegemaakt?


Zou het dan eerder massahysterie noemen bij zulke aantallen....:hihi:


Zionist is hier een Islamitisch-stopwoord die te pas en te onpas wordt gebruikt om mensen aan te duiden die niet pro islam of moslim zijn.
En eigenlijk wordt dit woord verkeerd gebruikt en komt het in de oorspronkelijke herkomst niet meer voor.
Zionist komt van het franse woord Sionist dat destijds door de hugenoten werd meegenomen naar Nederland en stond voor de kinderen van Jezus en werdt tot jaren terug nog vaak gebruikt in de protestantse kerken.
(zie ook Priorij van Sion opgericht in 1099 na Christus)
Waar in sommige kerken werdt gesproken over de vrouw van Jezus.

Een dergelijk simultaan prik als hierboven kan ook gediagnosticeert worden als iets bijzonder merkwaardig.

John2
30-11-10, 17:56
Een dergelijk simultaan prik als hierboven kan ook gediagnosticeert worden als iets bijzonder merkwaardig.

Klopt vriend, zeker als je net een weekje terug bent uit Curacao en weer moet wennen aan de harde woorden die hier geschreven worden en dan heb ik het nog niet over het temperatuur verschil.

tanger'73
30-11-10, 18:12
Klopt vriend, zeker als je net een weekje terug bent uit Curacao en weer moet wennen aan de harde woorden die hier geschreven worden en dan heb ik het nog niet over het temperatuur verschil.


ah curacao, heb je nog wat geslikt voor je snoepvakantie? Dan royaal laxeermiddel gebruiken.