PDA

Bekijk Volledige Versie : Westerse regerings-topadviseur roept op om Wikileaks oprichter te vermoorden.



Hatert
01-12-10, 13:23
wo 01 dec 2010, 13:02

Westerse 'fatwa' tegen oprichter Wikileaks

De adviseur van de Canadese premier Stephen Harper zegt in een interview met CBC dat WikiLeaks-oprichter Julian Assange moet worden omgelegd.

Professor Tom Flanagan is een van de topstrategen die premier Harper naar de verkiezingswinst bracht. De vooraanstaand conservatief politicoloog zegt in het interview 'woedend' te ziijn op WikiLeaks.

Volgens critici is het voor het eerst sinds de fatwa tegen Salman Rushdie door Khomeiny in 1989 dat vanuit regeringskringen openlijk tot moord wordt opgeroepen.

Interpol riep woensdag de 188 lidstaten op om Assange aan te houden. Aanleiding is een arrestatiebevel dat Zweden tegen de 39-jarige Assange heeft uitgevaardigd. Assange wordt verdacht van verkrachting en van seksuele intimidatie.

YouTube - Harper advisor calls for assassination of Wikileaks director

http://www.telegraaf.nl/buitenland/8...Assange__.html

mark61
01-12-10, 13:58
On 30th November 2010 in a comment to a Canadian television news anchor Evan Solomon of the CBC News Network on live TV, Tom Flanagan half-jokingly called for the assassination of Wikileaks director Julian Assange. Although news anchor Solomon afforded Flanagan the opportunity to retract his statement, Flanagan continued to say that he would not be unhappy if Assange "disappeared." [19]

Wide-O
01-12-10, 15:06
Waarom willen ze nou het uithangbord van een westers complot vermoorden? Ik snap er geen ruk meer van.

Oh wacht! Hij weet te veul... :boogie:

Het wordt tijd dat we belasting op domheid gaan innen. Weg crisis.

Eke
01-12-10, 15:35
Waarom willen ze nou het uithangbord van een westers complot vermoorden? Ik snap er geen ruk meer van.

.


De kop van dit artikel schiet tekort. Klopt niet.
Er hoort bij : GEEN SERIEUZE OPMERKING.

Rare grapjes overigens over 'het omleggen" van Julian Assange...Er zijn altijd mensen die het geloven.

Olive Yao
01-12-10, 19:35
Ik roep voor de grap op om Stephen Harper te doden, of, als het ongelegen komt om voor zo'n bijzaak helemaal naar Canada te gaan, een willekeurige canadees in Nederland te doden. Zou ook blij zijn als een duizendtal kapitalistische raddraaiers verdwenen, of geneutraliseerd werden noemt de cia dat ook wel.

tanger'73
01-12-10, 22:01
sterk staaltje demonisering voor wat feitelijke diplomatieke bullshit. Die lefgozer verdient een pluim.

Soldim
02-12-10, 05:56
Wel grappig, censuur in een Wikileaks topic :hihi:

Wide-O
02-12-10, 07:49
Wel grappig, censuur in een Wikileaks topic :hihi:

Er werd dan ook nogal wat "gelekt". :zegniets:

mark61
02-12-10, 08:01
Wel grappig, censuur in een Wikileaks topic :hihi:

Op mijn verzoek, bij hoge uitzondering.

Bofko
02-12-10, 08:06
Op mijn verzoek, bij hoge uitzondering.

:zozo: lijntje naar boven ?

mark61
02-12-10, 08:08
:zozo: lijntje naar boven ?

Niet zó hoog :hihi:

Wide-O
02-12-10, 08:28
Op ansaar kun je het nog eens allemaal rustig doorlezen :lachu:

John2
02-12-10, 09:01
Er zijn altijd mensen die het geloven.
Dat zijn dan hele domme mensen en of mensen die de mening bewust verdraaien.

mark61
02-12-10, 09:28
Op ansaar kun je het nog eens allemaal rustig doorlezen :lachu:

Daar zijn ze immers van het beschaafde taalgebruik. Voor koeffaar dan, moslims mogen doen waar ze zin in hebben.